دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 5
باردید دیروز : 3
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 345
بازدید سال : 1432
بازدید کلی : 4154

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 17 تير 1398
نظرات

راه های رزرو هتل در ایران

رزرو هتل در داخل ایران را می توان یکی از مهمترین مواردی دانست که حتما باید مورد توجه قرار گیرد. به این دلیل که حتما باید در سفر های خود سرپناهی برای خود فراهم نمایید. لازم به ذکر است که هتل های متعددی در سطح هر شهر ایران فعالیت می نمایند که قبل از سفر می توانید بهترین آنها را انتخاب و رزرو نمایید. رزرو هتل قبل از سفر مزایای بسیاری خواهد داشت که از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به اطمینان در طول سفر اشاره نمود. اما ابتدا باید راه های رزرو هتل را دانسته و سپس اقدام نمایید. البته راه های مختلفی جهت رزرو هتل داخل ایران وجود دارد که می توانید بهترین روش را انتخاب نمایید. جهت رزرو هتل می توانید از وب سایت های مختلفی کمک بگیرید اما باید آژانسی را انتخاب نمایید که دارای نماد اعتماد بوده و بتواند بهترین خدمات را به شما ارائه نماید. دلتابان یکی از آژانس های گردشگری می باشد که بیشترین خدمات را به هموطنان ارائه داده و توانسته رضایت بسیاری را به خود جلب نماید. باید بدانید که می توانید در کوتاه ترین زمان و به آسانی هتل مورد نظر خود را با مراجعه به وب سایت دلتابان رزرو نمایید.

رزرو هتل

هتل های ایران

یکی از مهمترین مراکزی که در سطح هر شهری فعالیت می نمایند را می توان هتل ها دانست که بخش عمده ای از مسافرین نیز این مراکز را جهت اقامت انتخاب می نمایند. هتل ها بخش جدایی ناپذیر از شهر های پر گردشگر هستند و در بسیاری از شهر های مهم با یکدیگر رقابت نیز می نمایند. هر یک از هتل ها ویژگی های خاصی داشته و امکانات ویژه ای نیز ارائه می دهند که به همین جهت باید در انتخاب هتل نهایت دقت را داشته باشید. یکی از مواردی که سبب جلب توجه خواهد شد را می توان میزان هزینه ها دانست. چرا که هر یک از هتل ها از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت خواهند بود. به همین دلیل باید قبل از هر چیزی به قیمت هتل ها توجه داشته باشید. توجه داشته باشید که بهتر است عکس برخی هتل های معروف مقصد خود را نیز مشاهده نمایید که این امر می تواند شما را در انتخاب مناسب تر یاری رساند. جهت بررسی هتل ها می توانید به وب سایت دلتابان مراجعه نموده و لیست کاملی از هتل ها را با مشخصات دقیق به همراه عکس مشاهده نمایید.

رزرو هتل در داخل ایران

شاید برایتان این سوال پیش آید که چرا باید هتل رزرو نماییم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که رزرو هتل می تواند این اطمینان را به شما بدهد که پس از طی کردن مسافت طولانی خواهید توانست بدون هیچگونه دردسری اتاق خود را تحویل بگیرید. حال باید بدانید از چه راه هایی می توانید اقدام به رزرو هتل نمایید. رزرو هتل در داخل ایران نیز این امکان را به شما خواهد داد که بتوانید پس از بررسی های لازم اتاق مورد نظر خود را رزرو نمایید.

رزرو هتل ارزان

راه های رزرو هتل در داخل ایران

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری را به خود مشغول می کند را می توان راه های رزرو هتل دانست که در این باره می توان گفت رزرو هتل در داخل ایران از راه های مختلفی امکان پذیر می باشد که یکی از این راه ها مراجعه به آژانس های مسافرتی جهت رزرو هتل است شما می توانید جهت رزرو هتل، بلیط هواپیما و تور به سایت آژانس هواپیمایی دلتابان مراجعه نمایید چرا که در این وبسایت می توانید تمامی هتل های موجود در کشور را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که در وب سایت دلتابان می توانید عکس تمامی بخش های هر یک از هتل ها را مشاهده نمایید که این امر سبب خواهد شد قبل از سفر از تمامی ویژگی های هتل مطلع شوید.

رزرو آنلاین هتل

بهترین روش رزرو هتل در داخل ایران

چنانچه به دنبال بهترین روش رزرو هتل ارزان در داخل ایران هستید باید گفت: راهی به جهت رزرو هتل مناسب خواهد بود که بتوانید از طریق آن بهترین هتل را در کمترین زمان ممکن رزرو نمایید. دقیقا سیستم رزرواسیون سایت دلتابان نیز بر همین مبنا طراحی شده است تا مسافران به راحتی و در کم ترین زمان ممکن بتوانند هتل خود را رزرو نمایند.همچنین لازم به ذکر است که می توانید مناسب ترین قیمت جهت رزرو هتل، بلیط هواپیما و تور را در سایت دلتابان بیابید.

قیمت رزرو هتل در داخل ایران

بی شک توجه کردن به قیمت در همگان وجود خواهد داشت. قیمت هتل ها را به هیچ وجه نمی توان با یکدیگر یکسان دانست. چرا که عوامل مختلفی بر تعیین قیمت هتل ها تاثیر گذار خواهند بود. قیمت را می توان یکی از عوامل تاثیر گذار بر عدم رزرو و یا رزرو هتل در داخل ایران دانست که باید بدانید که هر یک از هتل ها قیمت بخصوصی برای اقامت در نظر گرفته اند. نوع اتاق نیز می تواند بر قیمت بسیار تاثیر گذار بوده باشد. اتاق های هر یک از هتل ها را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود. چرا که اتاق ها به انواع کوچک و بزرگ دسته بندی می شوند که جهت اطلاع از قیمت دقیق رزرو آنها می توانید به وب سایت دلتابان مراجعه نمایید.

رزرو هتل

مزایای رزرو هتل در داخل ایران

رزرو هتل در داخل ایران مزایای بسیاری خواهد داشت. چرا که پیش از سفر بهتر است اقدام به رزرو نمایید تا بتوانید با اطمینان خاطر به سفر بپردازید. لازم به ذکر است که با رزرو هتل در داخل ایران از طریق وب سایت دلتابان این امکان به شما داده خواهد شد که بتوانید هتل را از طریق عکس هایش مورد بررسی قرار دهید که بی شک این امر سبب خواهد شد بتوانید بهترین هتل را پس از بررسی رزرو نمایید. یکی دیگر از مزیت های رزرو هتل را می توان سهولت و همچنین عدم معطلی در هتل مقصد دانست که سبب خواهد شد بتوانید در همان بدو رسیدن به مقصد به استراحت کردن پرداخته و خستگی را از خود به در نمایید

تعداد بازدید از این مطلب: 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 9 تير 1398
نظرات

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر کشورمان است، که یکی از جزایر استان هرمزگان و در خلیج فارس قرار دارد. در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد جزیره کیش و مشهد و قیمت تور کیش و قیمت تور مشهد و رزرو هتل را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

سفر به کیش


اگر قصد سفر به کیش را دارید بهتر است پیش از سفر اطلاعاتی را در مورد جاذبه های گردشگری، هتل ها، تفریحات جزیره و قیمت تور کیش و بهترین زمان سفر به کیش را به دست آورید. تا از سفر به این جزیره زیبا لذت ببرید. با تمام ویژگی هایی که این جزیره زیبا دارد، قیمت تور کیش و سفر به آن کاملا مقرون به صرفه است.

آب و هوای کیش
جزیره کیش در مناطق گرم و خشک قرار دارد و فصل تابستان طولانی و داغ و فصل زمستان کوتاه و متعادلی را دارد. و به خاطر جزیره بودن آن آب و هوای شرجی دارد. در فصول گرم سال گاهی اوقات رطوبت هوا به 100 درصد می رسد اما این موضوع در فصل زمستان اصلا محسوس نیست.

بهترین زمان سفر به کیش


بهترین زمان سفر به کیش از نظر آب و هوا فصل پاییز و زمستان است، از آبان ماه تا اسفند، جزیره کیش آب و هوای خوب و متعادلی دارد و گاها دریا مواج است ، شبهای سردی دارد. که البته از نظر قیمتی نیز قیمت تور کیش بسته به فصول مختلف سال متفاوت است. نکته مهم اینکه فصل تاثیر مهمی بر قیمت تور کیش دارد. برای سفر به جزیره کیش تورهای متنوعی وجود دارد و همه این موارد را بسته به بودجه خود می توانید تنظیم کنید.
قیمت تور کیش بسته به نوع هتل از هتل 5 ستاره تا هتل 1 ستاره متفاوت است. بخش صبحانه معمولا در تمام تورهای کیش و هتلها وجود دارد، اما انتخاب گزینه های نهار یا شام در قیمت تور کیش باز هم لحاظ خواهد شد. البته انتخاب تعداد روز و شبهای اقامت در کیش هم در قیمت تور کیش موثر است و نکته دیگر نوع بلیط هواپیما است.که نوع بلیط فرست کلاس (first class) یا اکونومی (economy) باشد نیز در قیمت تور کیش لحاظ می شود،

مناسبترین قیمت تور کیش و زمان سفر

قیمت تور کیش
بهترین زمان سفر به کیش از لحاظ آب و هوایی فصل پاییز و زمستان است ولی باید در نظر داشته باشید، قیمت تور کیش در این فصول به مراتب گرانتر می شود. چون جزیره پذیرای گردشگران زیادی است.

در فصل گرم سال که همان تابستان است و از تیر تا شهریور ادامه دارد، قیمت تور کیش کاهش قابل ملاحظه ای دارد و معمولا در این فصل از سمت هتلها، جشنواره هایی برای تخفیف در نظر گرفته می شود. و گاهی اوقات در فصل گرم سال هزینه سفر و قیمت تور کیش از یک سوم تا نصف کاهش پیدا می کند. که اگر با گرمای هوا مشکلی نداشته باشید، این موضوع یک پیشنهاد اقتصادی عالی برای سفر است که قیمت تور کیش مناسبتر است و تعداد روزهای اقامت بیشتر و هتلهای بهتری در انتظار است.

در نهایت اینکه قیمت تور کیش بسته به آب و هوا و تعداد روزهای اقامت و آیتم های درخواستی متفاوت است.

هتلهای جزیره کیش


جزیره کیش هتلهای زیادی دارد و از هتلهای پنج ستاره تا هتلهای یک ستاره تقریبا تمام افراد با تمام سلیقه ها و بودجه ها را شامل می شود.

  • هتل ترنج

هتل ترنج کیش معروفترین و لوکس ترین هتل جزیره است که در سال 1394 به بهره برداری رسید. پروژه این هتل در اصل دارای دو بخش می باشد، قسمت اول: هتل پنج ستاره بر روی آب و بخش دوم آن هتل پنج ستاره ساحلی است. طرح هتل روی آب برای اولین بار است که در خاورمیانه اجرا می شود و برای نخستین بار در جزیره کیش با نمایی از ترنج یا همان بته جقه یک نماد اصیل ایرانی بر روی دریای خلیج فارس ساخته شده است. اتاق های این هتل دارای سوئیت اختصاصی هستند و از کف شیشه ای اتاق ها می توان دریا را مشاهده کرد.

هزینه اقامت در این هتل از شبی یک میلیون تومان شروع می شود و تا قیمت 5 میلیون تومان می رسد.

  • هتل بزرگ داریوش

هتل داریوش کیش یکی دیگر از لوکس ترین هتلهای جزیره کیش است و بیشترین شهرت آن به سبب معماری بی‌نظیر و فوق العاده آن است و از منحصر به فردترین و خاصترین هتل‌های جنوب کشور محسوب می شود. معماری این هتل برگرفته از معماری سنتی ایران باستان و عظمت تخت جمشید می باشد و یادآور تاریخ کهن ایران است. امکانات این هتل همچون استخر اختصاصی, ماساژ تایلندی, پینگ پنگ, سالن بدنسازی, زمین تنیس, دوچرخه, سالن بیلیارد, قایق سواری , گردشگری می باشد.

  • هتل مارینا

هتل لوکس مارینا پارک با یک فضای سبز بزرگ اختصاصی در کنار برج های دوقلو کیش قرار دارد. از ویژگی های آن فضای مشرف به دریا است و امکانات اختصاصی همچون استخر، ماساژ تایلندی، ساحل ماسه ای و اسکله اختصاصی با قایق می باشد.

از دیگر هتلهای لوکس و 5 ستاره جزیره کیش می توان به

هتل پارمیس، هتل ایران، هتل شایان، هتل کوروش، هتل ویدا را ذکر کرد، هر کدام از این هتلها امکانات اختصاصی همچون استخر و سالن های ورزشی دارند.

  • هتل سورینت مریم

جزو گروه هتل های سورینت است، که هدف آن ارتقاء کیفیت در صنعت هتلداری می باشد و در تلاش است بر اساس استانداردهای جهانی عمل کند.

ویژگی خوب این هتل فاصله کم آن تا ساحل و اسکله تفریحی است، نزدیکی به تالار شهر و مراکز خریدی همچون بازار مروارید، ونوس، بازارهای پردیس یک و دو و سایر مراکز تجاری جزیره می باشد. از دیگر امکانات این هتل استخر اختصاصی، آرایشگاه و سالن ماساژ و..است.

  • هتل فلامینگو

هتل فلامينگو کيش یک هتلی لوکس که به خاطر طراحی زیبای آن به شکل دلفین معروف است، این هتل در قلب جزیره کیش و در بلوار دریا واقع شده است. از دیگر ویژگی های آن نزدیکی به مراکز خرید سطح شهر و مراکز تفریحی و همچنین اسکله تفریحی کیش می باشد.

دیگر هتلهای چهار ستاره شامل: هتل سورینت صدف، هتل سارا، هتل پارمیدا، هتل آریان و هتل آرامیس می باشد. تمامی این هتل ها امکاناتی همچون استخر و سالن ورزشی و... را دارا می باشند.

  • هتل گاردنیا

یکی دیگر از هتلهای خوب و باکیفیت در نوع خود می باشد و امکانات اختصاصی همچون ترانسفر فرودگاهی، بازدید از جزیره کیش، بندرگاه و مراکز خرید و ... را دارد.

  • هتل گراند

در این رسته جزو هتل های خوب و با کیفیت محسوب می شود و امکاناتی همچون ترانسفر و گشت شهری و جکوزی، کافی نت و غیره را دارد.

  • هتل ارم

یکی از بزرگترین هتلهای جزیره کیش است که بیشتر اتاقهای آن مشرف به دریا می باشد، سوئیت های آن در محوطه فضای سبز و نخلستان می باشد. از امکانات این هتل بزرگ می توان؛ دو استخر اختصاصی، سونا، فروشگاه، رستوران های ایرانی و خارجی، کافی شاپ، مرکز خرید، تالار و ... را نام برد

دیگر هتلهای 3 ستاره جزیره کیش: هتل هلیا، هتل لوتوس، هتل کوثر، هتل سیمرغ، هتل سان رایز، هتل جام جم، هتل تعطیلات، هتل تاپ رز، هتل پارسیان، هتل پارس نیک، هتل آنا، هتل آفتاب شرق، هتل آرامش هستند.

  • هتل آرا

جزو قدیمی ترین هتلهای جزیره کیش می باشد و از ویژگی های آن: نزدیکی به مراکز خرید، دریا و اسکله تفریحی می باشد.

  • هتل آبادگران

موقعیت مکانی این هتل دقیقا کنار اسکله تفریحی جزیره و پیست دوچرخه سواری و در مجاورت رستوران میرمهنا است.

دیگر هتلهای دو ستاره: هتل ونوس، هتل گلدیس، هتل قائم، هتل شباویز، هتل ستاره، هتل سالار، هتل دریا، هتل تماشا، هتل پانیذ می باشد.

  • هتل ققنوس

در انتهای بلوار دریا قرار دارد و بیشتر سوئیت های این هتل 4 و 5 تخته می باشد، مزایای آن دسترسی آسان به دریا و اسکله تفریحی و پارک شهر و مراکز خرید است.

تور کیش

  • هتل خاتم

این هتل در نوع خود جزو بهترین و تمیزترین هتل ها محسوب می شود و از ویژگی آن مجاورت در کنار بازار صفین یا همان بازار عربهای کیش است.

دیگر هتلهای تک ستاره جزیره کیش: هتل فارابی، هتل دیدار و هتل آسیا است.

انتخاب هتل


در قسمت قبل تمام هتلهای جزیره کیش را نام بردیم و به برخی از ویژگی های آنها اشاره کردیم، انتخاب هتل یکی از آیتم های اصلی در قیمت تور کیش محسوب می شود. برای عده ای از افراد هتل لوکس و امکانات جانبی آن اهمیت زیادی دارد و از لحاظ قیمتی نیز محدودیتی ندارند، قطعا هتلهای 5 ستاره بهترین گزینه برای آنها می باشد و یا به مناسبتهای خاص همچون ماه عسل می توان یک سفر خاطره انگیز را در این هتلهای لوکس گذراند.

هزینه اقامت در هتل و قیمت تور کیش


هزینه اقامت در هتل های پنج ستاره معمولا از شبی 1 میلیون شروع می شود و بسته به نوع سوئیت و نوع هتل متفاوت است، مثلا هزینه اقامت در هتل ترنج تا شبی پنج میلیون هم می رسد.هزینه اقامت در دیگر هتلها نیز دقیقا بسته به سوئیت و فصل سال متفاوت است. هتلهای قیمت متوسط از شبی 700 هزار تومان شروع می شود و هتلهای ارزان قیمت از شبی 350 هزار تومان، که تمام این موارد در قیمت تور کیش تاثیرگذار است. می توانید با بررسی هتل ها و هزینه اقامت بودجه خود را هماهنگ کنید.

اگر کیفیت هتل اهمیت زیادی دارد، هتلهای 3 و 4 ستاره کیش، کیفیت های عالی و امکانات جانبی که دارند می تواند رضایت بخش باشد.هتلهای 1و 2 ستاره هم برای سفری ارزانتر در جزیره کیش مناسب است و یا اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را به صورت خانوادگی یا جمعی از دوستان دارید، می توانید از سوئیت های این هتلها استفاده نمایید.

رستوران های کیش


بسته به تور درخواستی هزینه غذا نیز محاسبه می شود و می توان، صبحانه نهار یا شام را درخواست داد، اما معمولا تمام تورها شامل صبحانه می شوند. و برای سایر وعده های غذایی می توان از رستوران های جزیره استفاده کرد. هزینه غذا را باید جدای از قیمت تور کیش در بودجه خود بگنجانید.

البته موضوع اینکه هزینه مواد غذایی در کیش بالاست، اما با تنوع و تعدد رستوران ها همه نوع غذا با قیمتهای متفاوت در جزیره کیش موجود است. از رستوران ها و فست فودهایی که هزینه هر پرس غذا از 15-20 هزار تومان است و تا رستوران های لوکسی همچون پدیده و شاندیز کیش و رستوران های دریایی که هزینه هر پرس غذا در آنها به 100 هزار تومان می رسد.

تور مشهد

امروزه شاهد برگزاری انواع مختلفی از تور مشهد در سراسر کشور هستیم و بیشتر زائران علاقه ی زیادی را برای سفر به این شهر با تورهای مشهد دارند. تمام آژانس های مسافرتی و هواپیمایی با برگزاری انواع مختلفی از تور مشهد، به دنبال کسب سود بیشتری هستند و سعی می کنند تا بهترین و با کیفیت ترین تور مشهد را برگزار نمایند. شما روزانه انواع مختلفی از تبلیغات تور مشهد را دریافت می کنید که ممکن است این تبلیغات به صورت پیامک های گروهی، تراکت و رسانه های غیر مجازی باشد. اگر شما نیز قصد زیارت دارید و دوست دارید در بهترین زمان سفری به مشهد داشته باشید بهتر است قبل از سفرتان سری به چند آژانس مسافرتی زده و با بررسی گزینه های موجود یکی از پکیج های تور مشهد را انتخاب کرده و رزرو نمایید تا با خیال راحت و آسوده به سفرتان بپردازید.

رزرو تور مشهد

برای رزرو تور مشهد ارزان می توانید از دو طریق اقدام نمایید که یکی از این راه ها مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی و رزرو تور مشهد مورد نظر می باشد که در این صورت بایستی کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشید و در هنگام تکمیل فرم مربوط به رزرو تور مشهد سعی بر آن داشته باشید تا اطلاعات فردی و آدرس منزل و شماره های تماس خود را به درستی و با دقت وارد نمایید تا همکاران حاضر در آژانس مسافرتی بتوانند به راحتی با شما در تماس باشند و شما را از برنامه های سفر در جریان بگذارند. اگر می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون صرف کردن وقت خود در آژانس های مسافرتی، تور مشهد را خریداری کنید بهتر می باشد تا با مراجعه به وب سایت های اینترنتی معتبر، پکیج مورد نظر خود را انتخاب و رزرو نمایید. برای رزرو تور مورد نظرتان به صورت اینترنتی بایستی مدارک شناسایی خود را اسکن کرده و در فیلدهای مربوطه بارگذاری نمایید و حتما به حجم فایل خود توجه داشته باشید. پرداخت هزینه ی مربوط به تور مشهد را نیز می توانید از درگاه های معتبر و مطمئن پرداخت نمایید و شماره پیگیری خود را تا زمان سفرتان داشته باشید.

 

رزرو ارزان تور مشهد

اگر به دنبال رزرو و خرید تور مشهد ارزان هستید بایستی از چند نکته پیروی کنید اول اینکه می توانید تورهای لحظه آخری را جستجو کرده و به رزرو آنها بپردازید چرا که مسئولین برگزار کننده تور های مسافرتی مشهد در لحظه های آخر برای خالی نماندن صندلی های هواپیما و یا اتوبوس خود تور لحظه آخری مشهد را با قیمت ارزان تر ارائه می دهند. هم چنین می توانید از تورهایی استفاده نمایید که مدت زمان رفت و برگشت آنها کمتر باشد. برای مثال شما می توانید به جای انتخاب و رزرو تورهای 6 شب و 7 روز از تورهای 3 شب و 4 روز استفاده نمایید. هم چنین برای رزرو تور ارزان مشهد در برخی از فصول و ماه هایی را انتخاب کنید که حجم مسافران ورودی به این شهر کمتر می باشد که معمولا اواخر فصل پاییز یکی از این گزینه ها می باشد.

تور مشهد

بهترین زمان رزرو تور مشهد

اگر می خواهید در شرایط آب و هوایی و اقلیمی معتدل به مشهد سفر کنید بایستی فصول بهار و تابستان را جهت رزرو تور مشهد انتخاب نمایید هر چند که در این فصول گردشگران و زائران به شهر مشهد بیشتر از سایر فصول ها می باشد؛ اما اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه هستید و می خواهید هزینه پایینی را در این سفر متقبل شوید می توانید فصول پاییز و زمستان را برگزینید هم چنین در فصول سرد از شدت گردشگران و ورود مسافران به این شهر کاسته می شود و شما می توانید به راحتی و بدون ازدحام و شلوغی به زیارت پرداخته و از تمامی دیدنی های مشهد بازدید کنید.

 

قیمت تور مشهد

قیمت تور مشهد با توجه به عوامل بسیاری متغیر می باشد که در مورد عوامل موثر در این مورد در بخش های بعدی به صورت کامل و مجزا برای شما توضیحاتی ارائه داده ایم. در حالت کلی می توان گفت که قیمت تور مشهد با توجه به امکانات و خدمات ارائه شده در آن بسیار مناسب و معقول بوده و با بودجه شما سازگاری خواهد داشت. شما می توانید با توجه به زمان اوقات فراغت خود و بودجه در نظر گرفته شده یکی از پکیج های تور مشهد را رزرو نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 3 تير 1398
نظرات

خدمات وب سایت دلتابان

در سایت مسافرتی دلتابان با خدمات مختلفی مواجه خواهید شد که یکی از مهمترین آن رزرو اینترنتی انواع بلیط های هوایی و همچنین هتل های داخلی و خارجی است. برای رزرو هتل های داخلی از طریق این سایت کار چندان سختی پیش رو نخواهید داشت. هتل های جمیرا نیز برای اقامت در این سایت در نظر گرفته شده اند که مسافران عزیز می توانند رزرو آنها را در برنامه سفر خود جای دهند.

بلیط هواپیما

رزرو اینترنتی ارزان ترین بلیط هواپیما

سایت های گردشگری متعددی در صفحات مختلف گوگل مشاهده می شوند که برای رزرو اینترنتی ارزان ترین بلیط هواپیما هر کدام دارای ویژگی های متعددی می باشند. از شناخته شده ترین سایت های گردشگری می توان به سایت مسافرتی دلتابان اشاره کرد. برای خرید انواع بلیط می توانید به این سایت مراجعه کرده و با مقایسه قیمت آن ها یک خرید اینترنتی ایده آل را به انجام برسانید. برای سفرهای داخلی و خارجی خود می توانید از قیمت بلیط های هواپیمای این سایت مطلع شده و پس از بررسی‌های لازم به رزرو اینترنتی آن بپردازید.

 این سایت در حوزه ارائه انواع بلیط براساس کلاس های پروازی متنوع پیش گام است و جای هیچ گونه نگرانی در رابطه با خدمات بلیط های مختلف در طول پرواز وجود نخواهد داشت. یکی از رایج ترین بلیط های خارجی سایت دلتابان مربوط به شهر زیبا و توریستی دبی می باشد که مسافران عزیز با رزرو آن می توانند به نقاط مختلف این شهر از جمله منطقه زیبای جمیرا سفر کنند و از جاذبه های گردشگری و توریستی آن نهایت لذت را ببرند. اگر قصد سفر با بلیط های هواپیمای سایت گردشگری دلتابان را در سر می گذرانید توصیه می کنیم در بخش های بعدی با ما همراه باشید تا با خدمات پروازهای خارجی این سایت آشنا شوید.

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و بررسی خدمات

سایت گردشگری دلتابان دارای بخش های مختلف و متنوعی است که یکی از مهمترین آنها رزرو اینترنتی بلیط هواپیما با بهترین و مناسب ترین نرخ می باشد. نکته مهم در رابطه با رزروهای اینترنتی بلیط های هواپیمایی توجه به قیمت های آنها براساس خدماتی است که در طول پرواز به مسافران عزیز ارائه می شوند. خدمات مختلفی با رزرو آنلاین بلیط های خارجی در سایت دلتابان در اختیار شما عزیزان قرار خواهند گرفت که از مهمترین آنها می توان به خدمات تشریفات فرودگاهی  امام خمینی اشاره کرد که به راحتی می توانید علاوه بررزرو بلیط هواپیما نسبت به رزرو cip   خود اقدام نمایید.

سرویس دهی در طول پرواز نیز می توانید یکی دیگر از خدماتی محسوب شود که براساس نوع کلاس های پروازی کیفیت آن متفاوت خواهد بود. مدت زمان و همچنین ساعت پرواز نیز در کنار خدمات می توانند قیمت بلیط های هواپیمایی سایت دلتابان را تحت تاثیر خود قرار دهند. در صورتی که هرگونه سوالی در رابطه با خدمات و قیمت بلیط های هواپیمایی داخلی و خارجی دارید می توانید آنها را با کارشناسان فروش آژانس مسافرتی دلتابان در میان بگذارید.

رزرو اینترنتی هتل های مختلف داخلی و خارجی

در جستجوی هتل های داخلی و خارجی متعدد در سایت های مسافرتی و گردشگری مسلماً به نحوه رزرو اینترنتی و همچنین قیمت آن ها بیش از هر موضوع دیگری توجه می کنید. در هتل های مختلف نرخ گذاری بر اساس مدت زمان اقامت و همچنین خدمات و امکانات رفاهی و ورزشی صورت می گیرد. انتخاب یک هتل داخلی و خارجی و رزرو آن کار چندان راحتی نیست و نیاز به زمان کافی خواهد داشت.

یکی از خدمات مهم سایت گردشگری دلتابان رزرو آنلاین هتل های مختلف می باشد. با ورود به این سایت در عرض چند ثانیه با لیست هتل های گوناگون داخلی و خارجی مواجه خواهید شد که هر کدام خدماتی را برای مسافران ارائه می دهند. نحوه رزرو و همچنین قیمت هتل در سایت دلتابان را می توانید با دیگر سایت های گردشگری مقایسه کرده و تصمیم خود را برای رزرو به انجام برسانید. این سایت تمام تلاش خود را کرده تا هتل های مناسب در داخل و خارج از کشور را با بهترین قیمت جهت رزرو شما به لیست خدمات خود بیفزاید.

رزرو بلیط هواپیما

رزرو اینترنتی هتل های داخلی

همانطور که در بخش قبلی نیز عنوان کردیم یکی از مهم ترین موضوعات قبل از سفر کردن انتخاب هتل و رزرو اینترنتی آن می باشد. در سایت گردشگری و مسافرتی دلتابان هتل های داخلی مختلفی وجود دارند که با قیمتی مناسب برای رزرو مسافران عزیز در نظر گرفته شده اند. هتل های داخلی در نقاط مختلف کشور تاسیس شده اند که برای اقامت چند روزه در آنها می بایست هزینه ای را پرداخت نمایید. با انتخاب سایت دلتابان برای رزرو هتل های داخلی می توانید تمامی خدمات و امکانات را در چند ثانیه مورد بررسی قرار دهید و با یک انتخاب هوشمندانه رزرو اینترنتی آن ها را به انجام برسانید.

رزرو هتل

سایت دلتابان لیستی از بهترین و درعین حال قیمت مناسب ترین هتل های داخلی را برای رزرو شما در نظر گرفته است که این موضوع باعث خواهد شد که در زمان رزرو آنلاین با تنوع هتل ها جهت اقامت در سفرهای داخلی مواجه شوید. برای رزرو، کافی است که وارد سایت آژانس گردشگری دلتابان شوید و با بررسی تمامی شرایط و امکانات هتل ها به رزرو آنها بپردازید. از دیگر خدمات این سایت می توان به رزرو آنلاین هتل های خارجی از جمله هتل های جمیرا  در دبی اشاره کرد که در بخش های بعدی بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

رزرو اینترنتی هتل های خارجی

قبل از این که سفر خارج از کشور خود را آغاز کنید مسلماً رزرو اینترنتی هتل های گوناگون ذهن شما را به خود درگیر خواهد نمود. با مراجعه به سایت دلتابان دیگر جای هیچگونه نگرانی برای رزرو اینگونه از هتل ها وجود نخواهد داشت چرا که در کنار هتل های داخلی می توانید هتل های خارجی در نقاط مختلف دنیا را نیز برای سفر خود در نظر بگیرید. به دلیل کم‌تجربگی و یا عدم آگاهی از امکانات و خدمات این دست از هتل ها بسیاری از مسافران قبل از سفر سردرگم بوده و یا انتخاب درستی را به انجام نمی رسانند.

رزرو اینترنتی هتل

سایت دلتابان این بستر را فراهم کرده است که مقایسه مناسبی میان هتل های مختلف خارجی داشته باشید و با امکانات و خدمات گوناگون آنها بیشتر آشنا شوید. با بررسی این موارد در سایت مسافرتی دلتابان مسلماً انتخاب هوشمندانه ای در رزرو اینترنتی هتل های خارجی خواهید داشت. در ادامه به نحوه رزرو برخی از هتل های دبی از جمله منطقه جمیرا خواهیم پرداخت تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

رزرو اینترنتی هتل های جمیرا

در دو بخش قبلی در رابطه با رزرو اینترنتی هتل های خارجی و داخلی در سایت مسافرتی و گردشگری دلتابان اطلاعات مختصری در اختیارتان قرار دادیم اما در این بخش به رزرو هتل های شناخته شده منطقه جمیرا دبی خواهیم پرداخت تا در زمان سفر به این شهر با هیچ گونه مشکلی از لحاظ اقامتی مواجه نشوید. جمیرا یکی از مناطق توریستی در دبی شناخته می شود که هرساله افراد بسیاری از نقاط مختلف دنیا در هتل های گوناگون آن اقامتی چند روزه را تجربه می کنند. خدمات و امکانات هر کدام از هتل های جمیرا برای اقامت مسافران با کیفیت ایده آل در نظر گرفته شده اند.

 اگر شما نیز جزء مسافران این منطقه توریستی و تفریحی هستید و در جستجوی هتل جمیرا در سایت های مختلف می چرخید توصیه می کنیم که برای راحتی کارهای مربوط به سفر به سایت دلتابان مراجعه نمایید. در این سایت با تنوع هتل های جمیرا جهت رزرو و اقامت مواجه خواهید شد که می توان به اقامت در هتل های جمیرا بیچ، هتل جمیرا زعبیل سرای، هتل جمیرا کریک ساید، هتل جمیرا امارات تاورز، هتل جمیرا زعبیل هاوس السیف، هتل جمیرا زعبیل هاوس مینی و هتل جمیرا برج العرب  و سایر هتل های جمیرا اشاره کرد. با ورود به سایت دلتابان می توانید با چند کلیک  و خیلی آسان به رزرو اینترنتی هر کدام از هتل های نام برده شده بپردازید.

رزرو اینترنتی هتل جمیرا بیچ

یکی از هتل های منطقه جمیرا هتل بیچ نام دارد که برای اقامت در آن می توانید به سایت گردشگری دلتابان مراجعه نمایید. این سایت مسافرتی این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که به راحتی بتوانند در منزل و یا محل کار خود به بررسی خدمات این هتل بپردازند. از جمله خدمات این هتل می توان به ساحل اختصاصی، پارک آبی رایگان ، رستوران های متعدد و همچنین منظره فوق العاده زیبای هتل برج العرب اشاره کرد. برای اقامت در این هتل پنج ستاره در منطقه جمیرا کار چندان سختی نخواهید داشت کافیست به خدمات رفاهی آن در سایت دلتابان توجه نمایند و با یک انتخاب رزرو اینترنتی آن را به انجام برسانند.

رزرو اینترنتی هتل برج العرب

تنوع هتل های منطقه جمیرا در سایت دلتابان بالاست و این موضوع کار شما را برای رزرو هتلی مناسب راحت تر خواهد نمود. در کنار هتل های شناخته شده این منطقه نباید از هتل برج العرب و شهرت آن در دنیا نیز غافل شد. خبر خوش برای شما مسافران دبی این است که از طریق سایت دلتابان می توانید رزرو هتل را به انجام برسانید. قبل از رزرو اینترنتی اطلاعات کافی در رابطه با امکانات این هتل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

رزرو اینترنتی هتل برج العرب

تعداد بازدید از این مطلب: 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 3 تير 1398
نظرات

شرایط دریافت ویزا و وقت سفارت انگلیس

تعیین وقت سفارت انگلیس اولین مرحله از دریافت ویزای انگلیس می باشد، متاسفانه امروزه به دلیل مشکلات فراوانی که بین دو کشور ایران و انگلیس به وجود آمده است دریافت ویزای انگلیس با مشکلات بسیار زیادی برای شهروندان ایرانی همراه است. امروزه امکاناتی فراهم شده است که بتوانید در داخل کشور نیز برای تعیین وقت سفارت انگلیس اقدام کنید و بعد از آن با حضور در یکی از سفارت های انگلیس اقدام به دریافت ویزای این کشور کنید. در این مطلب قصد داریم نکاتی بسیار مفید درباره تعیین وقت سفارت انگلیس را برای شما بیان کنیم تا در صورتی که قصد سفر به کشور انگلیس و دریافت ویزای این کشور را دارید بتوانید به راحتی اقدام به تعیین وقت سفارت انگلیس کنید و بعد از گذراندن مراحل آن به راحتی ویزای کشور انگلیس را دریافت کنید.

برای تعیین وقت سفارت انگلیس چه مراحلی را باید بگذرانیم؟

افرادی که قصد دریافت وقت سفارت انگلیس را دارند باید برای این کار مراحلی را بگذرانند. در اولین مرحله افرادی که قصد تعیین وقت سفارت انگلیس را دارند ابتدا باید به وب سایت رسمی سفارت انگلیس مراجعه کنند و نوع ویزایی که قصد دریافت آن را دارند را مشخص کنند، در دومین مرحله باید این افراد اقدام به ایجاد یک حساب کاربری منحصر به فرد در این وب سایت کنند و با حساب کاربری خود وارد سایت شوند و سپس فرم انگلیسی درخواست صدور ویزای انگلیس را پر کنند.  بعد از انجام این کارها محل مناسب برای انگشت نگاری باید تعیین شود و در ادامه نیز وقت سفارت انگلیس تعیین می شود. آخرین مرحله از این عملیات پرداخت هزینه وقت سفارت است که باید به صورت اینترنتی انجام دهید. در صورتی که قصد دریافت ویزای انگلیس را دارید باید بعد از دریافت وقت سفارت انگلیس با در دست داشتن مدارک در تاریخ مقرر شده به سفارت مورد نظر مراجعه کنید و با انجام انگشت نگاری و ارائه مدارک خود اقدام به دریافت ویزای انگلیس کنید. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در صورتی که در روز مقرر شده نتوانید به سفارت انگلیس مراجعه کنید درخواست شما به صورت خودکار از لیست افرادی که درخواست وقت سفارت انگلیس برای صدور ویزای این کشور را کرده اند حذف می شود.

دریافت ویزا انگلیس

برای تعیین وقت سفارت انگلیس چه مدارکی مورد نیاز است؟

یکی از سوالات مهمی که ممکن است برای شما پیش آمده باشد این است که برای دریافت وقت سفارت انگلیس چه مدارکی را باید در دست داشته باشیم؟ مدارک مورد نیاز برای این کار عبارتند از اسکن صفحه اول پاسپورت، واچر هتل محل اقامت در انگلیس و رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت، در صورتی که یکی از آشنایان شما در کشور انگلیس زندگی می کند سعی کنید از او تقاضای یک دعوتنامه کنید و فایل اسکن شده این دعوتنامه را برای تعیین وقت سفارت انگلیس به همراه داشته باشید و آخرین مدرک مورد نیاز نیز فرم تکمیل شده درخواست وقت سفارت به زبان فارسی می باشد. در این فرم اطلاعاتی از قبیل نوع ویزای درخواستی، مدت ویزای درخواستی، محل مورد نظر برای وقت مصاحبه و انگشت نگاری، اطلاعات شخصی فرد متقاضی، اطلاعات مربوط به پاسپورت فرد متقاضی، وضعیت شغلی، تاریخ سفر، اطلاعات مربوط به همسر در صورت متاهل بودن، اطلاعات مربوط به والدین فرد متقاضی، اطلاعات اقامت در کشور انگلستان، خدمات پزشکی در انگلستان، تاریخچه سفر به این کشور و یک سری سوالات دیگر از شما پرسیده خواهد شد.

چه مدت طول می کشد تا وقت سفارت انگلیس را تعیین کنیم؟(H4)

پاسخ دادن به این سوال کمی مشکل است چرا که به صورت دقیق نمی توان تعیین کرد که چه مدت زمانی لازم است تا بتوانید وقت سفارت انگلیس را تعیین کنید، به صورت کلی از آنجایی که افراد بسیار زیادی متقاضی دریافت ویزای انگلیس هستند سفارت این کشور یکی از شلوغ ترین سفارت های دنیا می باشد و بنابراین شما نمی توانید به صورت دقیق تعیین کنید که چه مدت زمانی طول می کشد تا آنها درخواست شما را تایید کنند. به صورت کلی وقت سفارت این کشور هر هفته به روزرسانی می شود و شما با کمی خوش شانسی می توانید به میزان زیادی از مدت زمان تایید درخواست تعیین وقت سفارت انگلیس بکاهید.

وقت سفارت انگلیس

دریافت ویزای توریستی انگلیس

در بین تمامی انواع ویزاهای انگلیس ویزا توریستی از نوع محبوب آن می باشد  که معمولا برای افرادی صادر می شود که قصد سفر به کشور انگلیس و گردشگری در این کشور را دارند و یا اینکه قصد دارند با سفر به کشور انگلیس از اقوام و آشنایان خود که در این کشور اقامت دارند دیدن کنند. اگر قصد دریافت ویزای توریستی کشور انگلیس را دارید حتماً به این نکته توجه داشته باشید که

برای دریافت این نوع ویزا در روز مصاحبه حتما باید دلیل سفر خود به کشور انگلیس را به صورت کامل به سفارت این کشور توضیح دهید. به صورت کلی ویزای توریستی انگلیس به دو دسته تقسیم می شود، دسته اول ویزای سینگل یا یک بار ورود می باشد که بیشتر برای افرادی صادر می شود که قصد ندارند بیش از یکبار وارد کشور انگلیس شوند، معمولاً افرادی که قصد گردشگری در کشور انگلیس را دارند از این نوع ویزایی استفاده می کنند، مدت زمان اعتبار ویزای سینگل معمولاً کمتر از ۶ ماه می باشد. نوع دوم از ویزای انگلیس ویزای چند بار ورود می باشد که این نوع از ویزا معمولا برای افرادی صادر می شود که قصد دارند در طی یک بازه زمانی بیش از یکبار وارد کشور انگلیس شوند، این ویزا بیشتر برای افرادی مناسب است که به قصد درمان و یا تجارت به کشور انگلیس در سفر می کنند، آنها می توانند برای انجام کار خود از این نوع ویزا استفاده کنند.

برای دریافت ویزای انگلیس باید چه شرایطی را دارا باشیم؟

همانطور که گفتیم در سال های اخیر مشکلات بسیار زیادی بین روابط ایران و انگلیس به وجود آمده است و همین عامل باعث شده است، ایرانیانی که قصد دریافت ویزای انگلیس را سفر به این کشور را دارند با مشکلات بسیار زیادی رو به رو شوند. سفارت انگلیس از سال ۲۰۱۱ مشکلات زیادی را برای ایرانیان به وجود آورده است که این سخت گیری ها باعث شده است تا ایرانیانی که قصد سفر به کشور انگلیس را دارند معمولاً زمان زیادی را صرف دریافت ویزای این کشور کنند. یکی از شرایط بسیار مهمی که می تواند شانس شما را برای دریافت ویزای انگلیس دو برابر کند این است که دو ویزای معتبر داشته باشید که در صورتی که این دو ویزا یکی ویزای شینگن و دیگری ویزای ژاپن باشد شانس شما به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. یکی دیگر از شرایط مهمی که می تواند تاثیر بسیار زیادی در سرعت روند دریافت ویزای انگلیس برای شما داشته باشد این است که سند ملکی و مدارک شغلی قوی داشته باشید و این دو مدرک را به سفارت کشور انگلیس تحویل دهید. اگر در حساب کوتاه مدت بانکی خود حداقل ۱۰۰ میلیون تومان پول دارید می توانید امیدوار باشید که شانس شما برای دریافت ویزای کشور انگلیس افزایش پیدا کند.

شرایط دریافت ویزا و وقت سفارت انگلیس

چه مدت طول میکشد تا ویزای انگلیس برای ما صادر شود؟

این سوال سوالی است که ممکن است بسیاری از شما درباره ویزای انگلیس داشته باشید، به صورت کلی نمی توان در ایران تعیین کرد تا چه مدت زمانی طول می کشد تا ویزای انگلیس برای شما صادر شود چرا که کشور انگلیس که از جمله کشورهای توریستی قاره اروپا می باشد که سالانه مسافران بسیار زیادی به آن سفر می کنند و به همین دلیل افراد بسیار زیادی متقاضی دریافت ویزای انگلیس هستند، بنابراین سفارت کشور انگلیس برای صدور ویزای انگلیس کار سختی را در پیش دارد. با این حال به صورت حدودی می توان گفت که تقریبا سه هفته طول می کشد تا ویزای انگلیس برای شما صادر شود اما با توجه به نکات گفته شده ممکن است این مدت زمان به یک ماه نیز برسد. نکته ای که باعث می شود تا مدت زمان صدور ویزا برای شما کمتر شود این است که در هنگام مراجعه به سفارت کشور انگلیس مدارک خود را به صورت تکمیل کرده به  این سفارت ببرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
نظرات

آشنایی با تور مشهد

مشهد در شرق کشورمان واقع می باشد که در استان خراسان رضوی واقع شده است. این شهر یکی از زیباترین و بی نظیر ترین شهرهای ایران زمین می باشد که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از توریست ها واقع شده است. تور مسافرتی مشهد از جمله پرطرفدارترین تورهای داخلی به شمار می آید که مسئولین مربوطه با ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات و امکانات سعی بر جذب مسافران و توریست های بی شمار به سوی خود دارند. شما نیز می توانید با شرکت و اسم نویسی در تور مشهد امکان بازدید از تمامی زیبایی های این شهر را داشته باشید. هم چنین با شرکت در تور لحظه آخری مشهد می توانید با هزینه بسیار ارزان و پایینی به این شهر سفر کنید ولی در حالت کلی می توان گفت قیمت تور مشهد بسیار مناسب و ارزان می باشد البته عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت تور مشهد سهیم می باشند از این رو نمی توان قیمت مشخصی را برای آن معین کرد. در ادامه مقاله اطلاعات مفیدی در مورد شهر مشهد، بهترین زمان سفر به مشهد و تور مسافرتی مشهد برای علاقه مندان سفر به این شهر ارائه خواهیم کرد.

آشنایی با شهر مشهد

مشهد یکی از زیباترین و بزرگترین شهرهای کشورمان ایران می باشد که در استان خراسان رضوی قرار گرفته است با شنیدن اسم مشهد کمتر افرادی پیدا می شود که یاد حرم مطهر امام رضا نیفتند واقع بودن حرم مقدس اما رضا در این شهر از علل اصلی ورود مسافران انبوه به شهر می باشد. علاوه بر این مورد با توجه به قدمت طولانی شهر مشهد جاذبه های تاریخی و قدیمی بی شماری در این شهر وجود دارد که شما با سفر به مشهد می توانید از نزدیک شاهد زیبایی های بی نظیر شهر مشهد باشید. مساحت مشهد حدود 351 کیلومتر مربع بوده و از مساحت بسیار بزرگی در این منطقه برخوردار می باشد. شهر مشهد از 4 بخش و 5 شهر تشکیل شده است که شهرهای رضویه، ملک آباد، طرقبه، شاندیز و مشهد از این جمله می باشند. شهر مشهد از تهران حدود 934 کیلومتر است. بر اساس آمار گرفته شده در سال 1395 جمعیت شهر مشهد به سه میلیون و صد هزار نفر رسیده است و از جمله پرجمعیت ترین شهرهای ایران محسوب می شود؛ و 93 درصد از این جمعیت به زبان فارسی گویش می کنند که با لهجه خاص مشهدی می باشد. شهر زیبای مشهد در سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی معرفی شد.

تور مشهد

آب و هوای مشهد

شهر مشهد به دلیل موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد از شرایط اقلیمی خاصی برخوردار می باشد می توان گفت آب و هوای سرد و خشک در این شهر حکم می باشد از این رو زمستان هایی سرد و خشک و تابستان های گرم را می توان در این هر مشاهده نمود. بیشتر مواقع وزش بادها از سمت جنوب شرقی صورت می گیرد دمای هوای مشهد در فصل سرد زمستان به منفی 15 ئ در فصل گرم تابستان به مثبت 43 درجه می رسد. اغلب روزهای تابستان حاکم بودن دمای بسیار بالا در سطح شهر برای مسافران و مردم شهر مشهد بسیار طاقت فرسا می باشد. از این رو می توان گفت بهترین زمان سفر به این شهر فصل بهار و پاییز می باشد چرا که در این فصل دمای هوا نه بسیار سرد و نه بسیار گرم بوده و مسافران و گردشگران می توانند با خیالی راحت و بدون اذیت شدن از شرایط اقلیمی حاکم به گشت و گذار و بازدید از شهر مشهد بپردازند. قسمت بزرگی از دشت مشهد، نیشابور جز اقلیم سرد و خشک می باشد.

تور مشهد با بلیط هواپیما

جاذبه های دیدنی مشهد

از جاذبه های معروف و دیدنی شهر مشهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

حرم اما رضا: اولین و مهمترین اماکن دیدنی و زیارتی در شهر مشهد می باشد. حرم مطهر در نیمه شرقی شهر واقع می باشد.

آرامگاه فردوسی: آرامگاه فردوسی یکی دیگر از معروف ترین جاذبه های دیدنی شهر مشهد می باشد این مقبره در نزدیکی شهر طابران و بقعه هارونیه واقع شده است.

شاندیز: این مکان دارای طبیعت بسیار زیبا و دیدنی بوده و مسافران بی شماری را به سوی خود جذب می کند در این مکان خدمات رفاهی مجهزی مهیا می باشد.

رزرو تور مشهد

تور مسافرتی مشهد

تور مسافرتی مشهد از جمله پر تقاضا ترین تورهای داخلی می باشد با توجه به این که شهر مشهد از جمله شهرهای مذهبی و تاریخی به شمار می آید افراد بسیاری خواهان سفر و بازدید از زیبایی های تاریخی این شهر هستند. شما می توانید با شرکت در تور مشهد به این شهر با قدمت طولانی سفر کرده و با فرهنگ غنی و آداب خاص مردمان این شهر آشنا شود. آژانس های مسافرتی بسیاری در تمامی نقاط کشورمان در زمینه برگزاری تورهای داخلی و خارجی فعالیت می کنند و با توجه به میل بسیار زیاد مسافران به بازدید از شهر مشهد تورهای متعددی به این شهر برگزار می کنند؛ و برای کسب رضایت مسافران و مشتریان خود سعی بر آن دارند تا لوکس ترین خدمات را در طول سفر ارائه دهند از این رو نیز به رقابت با یکدیگر می پردازند شما می توانید با انتخاب یکی از آژانس های مسافرتی و ثبت نام در آن به این شهر سفر نموده و بهترین و پرشور ترین سفر داخلی به این قسمت از کشورمان را داشته باشید. در ادامه مطلب اطلاعات در زمینه رزرو تور مشهد و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این تور مسافرتی را برای شما عزیزان بازگو خواهیم کرد.

تور ارزان مشهد

رزرو تور مسافرتی مشهد

در سال های اخیر بر تعداد مسافران و گردشگرانی که خواهان ثبت نام و شرکت در تور مسافرتی مشهد هستند، افزوده شده است و امروزه شاهد شرکت انبوهی از مسافران در تور مشهد می باشیم. شما نیز همین الان می توانید با رزرو و شرکت ر تور مشهد فرصت بازدید از این شهر تاریخی را برای خود مهیا نمایید. قبل از رزرو و شرکت در تور مسافرتی مشهد پیشنهاد می کنیم طیف گسترده ای از اطلاعات ثبت شده در مورد تمامی آژانس های مسافرتی و خدمات ارائه شده در این آژانس ها را مورد بررسی قرار دهید و پس از انتخاب معتبرترین و باکیفیت ترین آژانس مسافرتی در شهر خود اقدام به اسم نویسی و رزرو تور مشهد نمایید. توجه داشته باشید برای این که در زمان مناسب و دلخواه خود به این شهر سفر نمایید بایستی هفته ها پیش در تور مسافرتی مشهد رزرو نمایید چرا که در غیر این صورت با پر شدن ظرفیت شما از سفر به موقع و در زمان خواسته شده به مشهد جای خواهید ماند که مطمئنا این موضوع برای شما و خانواده تان امری ناراحت کننده خواهد بود. همچنین افرادی که قصد شرکت در تور لحظه آخری دارند بایستی لحظه به لحظه در حال چک کردن وب سایت های مربوطه باشند تا در اسرع وقت ثبت نام نمایند.

تور لحظه آخری مشهد

مدارک مورد نیاز برای رزرو تور مسافرتی مشهد

برای رزرو و شرکت در تور مسافرتی مشهد ابتدا اطلاعاتی در مورد مدارک مورد نیاز به دست آورده و تمامی مدارک را مهیا نمایید و اگر به صورت حضوری قصد رزرو و اسم نویسی در این تور مسافرتی را دارید به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه و تمامی مدارک الزامی را به مسئولین مربوطه جهت ثبت نام در تور مشهد تحویل دهید و در صورتی که تمایل دارید خودتان به صورت آنلاین اقدامات لازم را انجام دهید بایستی تمامی مدارک را اسکن نموده و در قسمت مربوطه بارگیری کنید. از مدارک مورد نیاز می توان به کپی و اصل کارت ملی و شناسنامه خود و تمامی افرادی که قصد شرکت دارند، سند ازدواج در صورت شرکت زوجین، چند قطعه عکس اشاره نمود. توجه داشته باشید که مسئولین تور مسافرتی مشهد تمامی مسافران و گردشگران را بیمه می کنند پس از این جهت خیالتان راحت باشد. از دیگر نکاتی که می توان به آن اشاره نمود این است که در وارد کردن مشخصات بسیار دقت نمایید چرا که کوچکترین اشتباه و عدم مغایرت مشخصات وارد شده و مشخصات شما مشکلاتی در سفرتان به وجود خواهد آورد که این موضوع در شروع سفرتان تا حدودی استرس دهنده خواهد بود.

قیمت تور مشهد

قیمت تور مسافرتی مشهد

قیمت تور مسافرتی مشهد در مقایسه با بیشتر تور های داخلی کشورمان مناسب و ارزان می باشد و مسافران و گردشگران بدون هیچ گونه نگرانی از هزینه های سفر به این شهر می توانند با خیالی راحت و آسوده در آن ثبت نام نمایند. البته توجه داشته باشید که قیمت تور مشهد به عوامل بسیار بستگی دارد و شما می توانید قیمت تور مسافرتی مشهد را با تعیین کردن موارد بسیار زیاد افزایش و یا کاهش نمایید. برای مثال شما می توانید با ثبت نام در تورهایی که خدمات متوسط و پایینی را ارائه می دهند قیمت تور مشهد خود را کاهش دهید و در صورت تمایل به برخورداری از بهترین و لوکس ترین خدمات هزینه گران تری را متقبل شوید. البته توجه داشته باشید هر چقدر قیمت تور مشهد گران تر باشد سفرتان چند برابر لوکس تر و مدرن تر سپری خواهد شد و شما بهترین لحظات زندگی خود را در این سفر خواهید چشید به همین دلیل به هیچ وجه در هزینه های سفرتان خساست به خرج ندهید و این سفر را به بهترین و رویایی ترین سفر زندگی تان تبدیل کنید و در کنار دوستان و خانواده اوقات تکرار نشدنی را تجربه نمایید.

عوامل موثر در قیمت تور مسافرتی مشهد

همانطور که در بخش های قبلی نیز اشاره کردیم عوامل و دلایل بی شماری در تعیین قیمت تور مسافرتی مشهد سهیم می باشند که در این بخش می خواهیم به برخی از این علل اشاره کنیم:

- امکانات و خدمات ارائه شده: ارائه خدمات و امکانات لوکس و مدرن سبب گران قیمت بودن تور مسافرتی مشهد می شود.

-زمان برگزاری تور مسافرتی مشهد: با توجه به شلوغ و پرتردد بودن شهر مشهد در فصل تابستان قیمت تور مشهد در این فصل بسیار گران در مقایسه با دیگر فصول خواهد بود.

-مدت زمان برگزاری تور مسافرتی مشهد: بی شک قیمت تور مسافرتی 4 شب و 5 روزه در مقایسه به تور 3 شب و 4 روزه گرانتر خواهد بود.

-اقامتگاه: رزرو هتل و اقامتگاه لوکس و 5 ستاره هزینه بسیار گرانی را نیز به دنبال خواهد داشت.

-نوع کلاس پرواز: کلاس اکونومی از جمله ارزان ترین کلاس های پرواز می باشد که برای داشتن هزینه های ارزان و پایین مسئولین اقدام به رزرو کلاس اکونومی می کنند البته شما می توانید برای برخورداری از خدمات لوکس در کلاس های پرواز دیگر اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید.

مزیت تور مسافرتی مشهد

تور مسافرتی مشهد دارای مزیت و فواید بسیار زیادی را به دنبال دارد که از جمله این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

با شرکت در تور مسافرتی مشهد دیگر نیازی به برنامه ریزی سفر نخواهید داشت چرا که مجریان تور مشهد تمامی موارد مورد نیاز در طول سفر را تدارک خواهند دید. با شرکت در تور مسافرتی مشهد دیگر دغدغه رزرو هتل و اقامتگاه مناسب با بودجه خود را نخواهید داشت مسئولین مربوطه قبل از شروع سفر اقدام به رزرو اقامتگاه خواهند کرد. از مهمترین مزیت های سفر با تور مسافرتی مشهد می توان به قیمت مناسب آن اشاره نمود چرا که در سفر شخصی به این شهر بی شک هزینه های بسیار گرانی را تقبل خواهید کرد در صورتی که می توانید با ثبت نام در تور ارزان مشهد سفر داخلی خود را تجربه نمایید. پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت با ثبت نام خانوادگی در تور مسافرتی مشهد از این سفر بی نظیر و جذاب بهره مند شوید بی شک در پایان سفر با لبانی خندان و احساس رضایت از سفرتان در فکر سفرهای بعدی با تور مسافرتی به این شهر خواهید بود.

تور لحظه آخری مشهد

برای داشتن هزینه های کم در سفر به شهر مشهد می توانید در تور لحظه آخری مشهد شرکت و ثبت نام نمایید. مجریان و مسئولین برگزاری تور مشهد با هواپیما برای تکمیل و پر کردن ظرفیت صندلی های خالی خود در روزهای آخر با قیمت بسیار مناسب و ارزانی تور لحظه آخری مشهد را به فروش می رسانند تا افرادی که در دوراهی شرکت در این تور مانده اند با مشاهده قیمت ارزان و هزینه بسیار کم مشتاق شرکت و ثبت نام در آن و در نتیجه تکمیل ظرفیت شود. توجه داشته باشید تور لحظه آخری مشهد هیچ تفاوتی با تور مسافرتی مشهد ندارد و در هر دو از خدمات و امکانات یکسانی برخوردار خواهید شد. برخی از مسافران و توریست ها با تصور این که در تور لحظه آخری مشهد از امکانات پایین برخوردار خواهند شد در آن شرکت نمی کنند؛ اما کافی است تنها با یک بار شرکت در این تورهای مسافرتی از نزدیک کیفیت و یکسان بودن امکانات و خدمات ارائه شده در ان باشید.

تور لحظه آخری مشهد

بهترین زمان رزرو تور مسافرتی مشهد

با توجه به شرایط اقلیمی حاکم در شهر مشهد می توان گفت بهترین زمان سفر به این شهر فصل بهار و تابستان می باشد چرا که در این فصل دمای هوای مشهد بسیار مناسب بوده و مسافران در گشت و گذار و بازدید از شهر مشهد اذیت نخواهند شد. اکثر تورهای مسافرتی مشهد نیز در این فصل برگزار می شود البته توجه داشته باشید به دلیل شرایط اقلیمی مناسب و همچنین روزهای تعطیلی بسیار در این فصول افراد بسیاری خواهان سفر به این شهر می باشند که به وضوح شاهد افزایش هزینه های سفر در این دو فصل می باشیم. اگر تمایل دارید با هزینه های بسیار ارزان و پایینی به شهر زیبای مشهد سفر کنید پیشنهاد می کنیم در فصل پاییز در تورهای مسافرتی مشهد شرکت نمایید در این فصل ورود مسافران به شهر مشهد به صورت قابل توجهی افت می کند و در نتیجه هزینه و قیمت هتل ها و رستوران ها کاهش پیدا می کند حتی می توان گفت قیمت اجناس و پوشاک نیز کاهش می یابد در این فصل سفر به شهر مشهد می توانید مقرون به صرفه باشد.

هتل های مشهد

در سطح شهر مشهد هتل ها و اقامتگاه های بی شماری بنا و ساخته شده است که هر کدام از امکانات و خدمات متنوعی برخوردار می باشند شما در سفر به این شهر می توانید با هزینه های مناسب در بهترین هتل های شهر مشهد اقامت داشته باشید از معروف ترین هتل های این شهر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

هتل مجلل درویشی: هتل 5 ستاره درویشی از لوکس ترین هتل های مشهد می باشد این هتل با داشتن معماری و طراحی بی نظیر و لوکس در وهله اول نظر هر فردی را به سوی خود جذب می کند.

هتل خانه سبز: این هتل سه ستاره با داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب و دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر مشهد مورد پسند و انتخاب افراد بیشماری قرار می گیرد.

رستوران های مشهد

شما در سفر با تور مشهد به این شهر تاریخی می توانید در بهترین و لوکس ترین رستوران های شهر مشهد لذیذترین غذاهای این منطقه را میل نمایید:

رستوران پسران کریم: این رستوران دارای شعبه های متعددی در نقاط مختلف مشهد می باشد و از سال 1359 در حال خدمت رسانی می باشد این رستوران قدیمی از بهترین رستوران های مشهد است.

رستوران رضایی: رستوران رضایی از دیگر رستوران های معروف مشهد است که با داشتن بهترین سرآشپزهای شهر مشهد لذیذ ترین غذای ایرانی و مشهدی را ارائه می دهد این رستوران نیز دارای شعبه های بسیاری می باشد.

رستوران های مشهد

حمل و نقل مشهد

برای داشتن پروازی ارزان به شهر مشهد میتوانید از بلیط هواپیما چارتر مشهد برای سفر به اینه شهر زیارتی استفاده کنید.

برای مقرون به صرفه بودن رد هزینه های حمل و نقل و جابجایی در شهر مشهد پیشنهاد می کنیم از اتوبوس های محلی و یا ون استفاده نمایید چرا که هزینه تاکسی ها در این شهر تا حدودی گران می باشد. در همان لحظه ورود به شهر با خرید بلیط های چند سفره اتوبوس می توانید به راحتی از تمامی نقاط شهر مشهد دیدن نمایید. امیدواریم با سفر به این شهر زیبا لحظات خوبی را سپری کنید.

یکی دیگر از تور های داخلی پر طرفداری که توسط آژانس ما برگزار می شود تور مسافرتی کیش است

تعداد بازدید از این مطلب: 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 21 خرداد 1398
نظرات

رزرو هتل

کسانی که می خواهند سفری مطمئن و آسوده داشته باشند، طبیعتاً پیش از سفر فکری برای اقامت شان می کنند. امروزه رزرو اینترنتی هتل، یکی از مرسوم ترین، امن ترین و ساده ترین شیوه هاست که از طریق آن می توانید هتل مناسب تان را رزرو کنید. جاباما بهترین سایت رزرو هتل در کشور است؛ اما دلیل مان برای این ادعا چیست؟ در جاباما اطلاعات مفصلی درباره ی هتل های ایران و کشورهای خارجی وجود دارد که با مطالعه ی این اطلاعات، کاربر انتخاب راحت تر و آگاهانه تری خواهد داشت. مشاهده ی عکس ها و نقشه ی محل واقع شدن هتل هم، عوامل دیگری هستند که دانسته های کاربر را برای انتخاب و رزرو هتل افزایش می دهند.

بهترین هتل ها برای اقامت در تور های خارجی

همه افراد سزاوار زندگی خوبی هستند. خاویار، شام مفصل و داشتن خدمات اتاق مناسب حق همه افراد است. زمانی که صحبت از خدمات اتاق به میان می آید، معمولاً این هتل ها هستند که خودنمایی می کنند. ما در این مقاله فهرستی از هتل های زنجیره ای بزرگ در سراسر جهان را آماده کرده ایم که اقامت در این هتل ها می تواند تجربه خوب، راحت، مجلل و فراموش نشدنی را در اختیار شما قرار دهد.
هتل های لوکس و گران قیمت، به خاطر فراهم آوردن راحتی و توجه به خواسته های مشتریان خود مشهور شده اند. این امکانات از جمله خدمات متنوعی است که به راحتی در هتل های کوچک و مسافرخانه ها یافت نمی شود. امکاناتی همچون خودروهای رولز رویس با راننده شخصی، استخرهای مجلل، پیشخدمت شخصی، مراکز تناسب اندام ۲۴ ساعته و وای فای رایگان، تنها در یک هتل مجلل پیدا می شود. این هتل ها نه تنها چنین امکاناتی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند بلکه به بهترین بودن در شغل خود همیشه می بالند.
با توجه به تنوع آب و هوایی کره زمین و وجود سفر و گردشگری جهانی در تمامی اوقات سال، اقامتگاه های مجلل نیز همیشه مشتریان خاص خود را دارند. هنوز هم اقامتگاه های اندکی وجود دارند که می توانند تجربه و حس در منزل بودن را برای مشتریان خود فراهم کنند. در زیر فهرستی از هتل های مجلل و بسیار زیبا را می بینید که در دنیا بهترین هستند.

اقامتگاه آمان شهر پوکت

اقامتگاه آمان توسط آدریان زکا (Adrian Zecha) در سال ۱۹۸۸ تأسیس شد و یکی از اولین هتل هایی بود که توانست مفهوم بوتیک هتل را به جهانیان معرفی کند. آدریان زکا اولین هتل و اقامتگاه خود را در شهر پوکت (Phuket شهری در تایلند) با ۵۰۰ اتاق و ۴۰ ویلا ایجاد کرد. هم اکنون، این هتل در بیشتر از ۲۰ کشور شعبه دارد و ویلاهای عالی، خانه های ییلاقی با استخر خصوصی و مناطق راحت در فضای باز را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
از برجسته ترین ویژگی هتل آمان این است که در آن هیچ خدمات اتاقی یا حتی پذیرش نیز وجود ندارد اما ۴ کارمند هستند که برای هر کدام از میهمانان به عنوان پیشخدمت اختصاصی کار می کنند. اسم آمان در زبان سانسکریت به خوبی تجربه نابی را که مشتریان در این هتل خواهند داشت، توصیف می کند. آرامش و صلح (معنی لغت آمان در زبان سانسکریت) تنها چیزی است که از این هتل در یاد مشتریان خواهد ماند.

در هنگام سفر به تایلند با تور تایلند به شما توصیه می کنیم حتما یک شب با رزروآنلاین هتل در این مکان اقامت کنید.

بهترین هتل تایلند

هتل بانیان تری شهر پوکت

هتل بانیان تری کار خود را در پوکت و دیگر شهرهای تایلند آغاز کرد و زاییده افکار هو کوان پینگ (Ho Kwon Ping) و همسرش کلر چیانگ (Claire Chiang) بود. از زمان آغاز کار این هتل خارجی در سال ۱۹۹۴ تا به الان، هتل بانیان تری توانسته به ۳۶ اقامتگاه در کل کشور برسد. این هتل در آینده ۲ شعبه خود را در چین و یک هتل دیگر در مراکش افتتاح خواهد کرد. هتل مذکور در کنار شعب متفاوتی که در کشور تایلند دارد در مجموع دارای ۲۸ شعبه در سراسر جهان هم هست. هتل بانیان تری به خاطر خدمات هتل هایش تا به حال بیشتر از ۷۰۰ جایزه به دست آورده است. این هتل به خاطر داشتن ویلاهای گرمسیری و چشمه های معدنی در باغ استوایی توانسته مشتریان ثابتی را به دست آورد.

هتل ها و اقامتگاه های فیرمونت شهر سان فرانسیسکو

اگرچه اولین هتل با نام فیرمونت در سان فرانسیسکو ایجاد شد، اما این هتل، هتلی زنجیره ای است که کار خود را در کانادا و از سال ۱۹۶۰ آغاز کرده است. این هتل تقریباً در ۱۹ کشور مختلف شعبه دارد که مهم ترین و برجسته ترین آن ها هتل ونکوور در ونکوور (Hotel Vancouver in Vancouver)، هتل شاتو فرانتناک در استان کبک کانادا (Chteau Frontenac in Québec)، هتل رویال یورک در تورنتو کانادا (The Royal York in Toronto) و امپرس در ویکتوریا (The Empress in Victoria) است.

هتل در سان فرانسیسکو

هتل ها و اقامتگاه های فور سیزن

هتل ها و اقامتگاه های فور سیزن در سال ۱۹۶۰ توسط ایسادور شارپ (Isadore Sharp) تأسیس شد و اکنون بیش از ۹۰ هتل در ۳۷ کشور مختلف دارد. این هتل زنجیره ای اولین و اصلی ترین تمرکز خود را روی مسافرت های تجاری قرار داده است و برای مشتریان خود یک بلیط هواپیما مخصوص با بوئینگ ۷۵۷ که دارای صندلی های محدودی نیز هست، پیشنهاد و ارائه می کند. یکی از خدمات برتری که توسط این برند تأمین می شود، یک سری موارد مخفی است که می تواند شام و عصرانه فوق العاده ای برای مشتریان فراهم کند. تنها موقعیت، زمان و مکان به مشتری انتقال داده می شود در حالی که بقیه موارد به صورت مخفی و به شکل راز باقی می ماند تا مشتری شگفت زده شود. برای اینکه از آرامش و راحتی کامل مشتری اطمینان حاصل گردد، به او اجازه داده می شود تشک، ملحفه و بالش های خود را انتخاب نماید.

هتل فورسیزن

هتل های زنجیره ای هیلتون شهر تگزاس

نام هیلتون اگرچه با نام پاریس هیلتون (Paris Hilton) امروزی مترادف است اما به خاطر هتل ها و اقامتگاه های مشهوری که در سراسر جهان دارد معروف و شناخته شده است. هتل های هیلتون (Hilton Worldwide) کار خود را در سال ۱۹۱۹ توسط کنراد ان هیلتون (Conrad N Hilton) در تگزاس آغاز کرد. این برند بیش از ۴۰۰۰ هتل و اقامتگاهی که در بیش از ۹۱ کشور مختلف جهان گسترده شده است و حتی تعدادی هتل مشهور و معروف همچون هتل والدورف آستوریا (Waldorf-Astoria) و هتل های همپتون (Hampton Inn hotels) را تحت پوشش برند خود دارد.

هتل هیلتون تگزاس

شرکت هتل های هایت

یکی از مجلل ترین شرکت های مدیریت هتل، برند هایت (Hyatt Hotels Corporation) است که در سراسر جهان بیش از ۵۸۷ شعبه دارد. این برند در کشورهای مختلفی همچون خاورمیانه و کشورهای امتداد خلیج فارس شعبه دارد. اگرچه هایت در سال ۱۹۵۷ توسط رابرت هایت وان دن (Hyatt Robert von Dehn) و جک دایر کروچ (Jack Dyer Crouch) تأسیس شد؛ اما موفقیت کنونی خود را مدیون تلاش های جی پریتزکر (Jay Pritzker)، صاحب فعلی آن است. لوکس ترین و مجلل ترین هتل در میان هتل های این برند، هتل پارک هایت (Park Hyatt) است که دارای بسته های بسیار مهمی برای سگ ها است. در این هتل به طور انحصاری فرصتی برای صاحبان سگ ها ایجاد شده که بتوانند سگ های خود را در یک مکان مخصوص در اتاق شان نگهداری کنند. در این هتل خدمات خاصی نیز برای سگ ها ارائه می شود.

هتل ها و اقامتگاه های اینترکانتیننتال

یکی از بزرگ ترین هتل های زنجیره ای در جهان، گروه هتل های بین قاره ای اینترکانتیننتال است که هتل های بسیار لوکس و مجللی را زیر چتر حمایتی خود دارد؛ اما هیچ کدام از این هتل ها به اندازه هتل اصل هتل InterContinental معروف و مشهور نیست. این برند در سال ۱۹۴۶ توسط جوآن تریپ (JuanTrippe) آغاز به کار کرد و اولین هتل خود را در برزیل تأسیس کرد. این برند هم اکنون ۱۸۰ هتل در سراسر جهان دارد. اخیراً، این هتل به عنوان برند تجاری پیشرو در هتل داری در جوایز سفر جهانی (World Travel Awards) نام گذاری شده است. شاید نام این هتل برای شما خواننده ای مقاله کجارو به خاطر برگزاری نشست های مربوط به مذاکرات هسته ای ایران و شش قدرت جهان در شهر ویناتریش آشنا باشد.

هتل اینترکانتیننتال

هتل های زنجیره ای جمیرا

هتل های زنجیره ای جمیرا در سال ۱۹۹۷ تأسیس شد و متعلق به شرکت دبی هلدینگ (Dubai Holding) است. این برند بیش از ۲۱ هتل در کشورهای مختلف جهان دارد و به خاطر خدمات و میهمان نوازی عالی اش، تاکنون جوایز بسیاری به دست آورده است. معروف ترین هتل هایی که تحت نام این برند قرار دارند شامل هتل برج العرب (Burj al Arab)، هتل ساحلی جمیرا (Jumeirah Beach Hotel) و هتل ساحلی مدینه (Madinat Beach Hotel) هستند. تا سال ۲۰۱۶، این برند تصمیم دارد به عنوان بخشی از برنامه توسعه ای خود، ۳۰ هتل را در سراسر دنیا تأسیس کند.

در تور دبی هتل جمیرا حتما یک شب اقامت در این هتل مجلل و زیبا را تجربه کنید.

هتل جمیرا

هتل های ماندارین اورینتال

اولین هتل از مجموعه هتل های ماندارین اورینتال در سال ۱۹۶۳ در هنگ کنگ توسط گروه تجاری جاردین متیسون (Jardine Matheson) آغاز به کار کرد. این هتل های زنجیره ای برای چشمه های معدنی بسیار عالی و سایر امکانات رفاهی کاهنده استرس مشهور هستند. همچنین این هتل به خاطر داشتن معماری داخلی عالی و مجلل و میهمان نوازی بسیار خوب، مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته است. این برند تا این لحظه ۴۱ هتل در بیش از ۲۷ کشور مختلف جهان دارد.

هتل ماندارین اورینتال

هتل های پنینسولا

هتل پنینسولا تنها برند هتل جهانی بزرگی است که از لحاظ تعداد، هتل های اندکی را در اختیار دارد. این برند تنها ۱۰ شعبه در سراسر جهان دارد. اولین هتل کار خود را در سال ۱۹۲۸ آغاز کرد و تا سال ۲۰۱۵ نیز همان طور که گفته شد فقط ۱۰ شعبه دیگر در قسمت های مختلف جهان تأسیس کرده است. این برند نه تنها به خاطر میهمان نوازی عالی اش، بلکه به خاطر وجود خودروهای رولز رویس (Rolls-Royce Phantoms) که میهمانان را از فرودگاه به هتل می آورند، بسیار مشهور است.

هتل پنی نسولا

هتل های ریتز کارلتون

ریتز کارلتون یکی از هتل های لوکس برتر در جهان و یک شرکت تابعه از ماریوت اینترنشنال (Marriott International) است. این برند توسط سزار ریتز (César Ritz) تأسیس شد. سزار ریتز کسی بود که هتل ریتز در پاریس و هتل کارلتون (Carlton) در لندن را مدیریت می کرد. هم اکنون این برند بیش از ۸۷ اقامتگاه در ۲۹ کشور مختلف دارد و یکی از ویژگی ها و قابلیت های برجسته آن، عضویت در باشگاهی است که یک دربان شخصی، نوشیدنی های مختلف، غذا و امکانات خاص را برای مشتریان فراهم می کند.

هتل ریتز کارلتون

هتل های رزوود

هتل رزوود توسط کارولین رز هانت (Caroline Rose Hunt) در دالاس تگزاس و در سال ۱۹۷۹ آغاز به کار کرد. از آن زمان به بعد توانست بیش از ۱۸ هتل منحصربه فرد از جمله هتل دکریلون (Hôtel de Crillon) در پاریس و هتل کارلایل (Carlyle Hotel) در نیویورک را تأسیس و راه اندازی کند. با وجود امکانات رفاهی منحصربه فرد و عالی و خدمات استثنایی، این برند نقشی کلیدی در بازار هتل های مجلل و لوکس بازی می کند. با ارائه امکانات و خدمات عالی، این برند توانسته است میهمانان ثروتمند بی شماری را از سراسر جهان به خود جلب کند.

هتل رزوود

هتل های شرایتون

هتل شرایتون در شهر اسپرینگفیلد ایالت ماساچوست آمریکا به عنوان هتلی کوچک در سال ۱۹۳۷ آغاز به کار کرد و اکنون بیش از ۴۰۰ هتل در ۷۳ کشور مختلف جهان دارد. در طول سال ها، این هتل همواره توسط نخبگانی همچون جان اف کندی، مورد توجه قرار گرفته است. این هتل همچنین از طریق برنامه های مختلف ابراز وفاداری برای اعضایش سعی در بهبود تجربه مشتریان داشته و توانسته است در میان هتل های دیگر امتیازات بیشتری کسب کند و این ویژگی خود را به رخ دیگران بکشد.

هتل شرایتون ماساچوست

هتل سوفیتل

هتل سوفیتل یک برند مجلل فرانسوی است که اولین شعبه خود را در سال ۱۹۶۴ آغاز کرد. در طول ۳۰ سال بعد، توانست بیش از ۱۰۰ هتل در ۴۰ کشور مختلف جهان تأسیس کند. در سال ۱۹۹۷ به هتل های آکور (Accor) پیوسته است و در حال حاضر با بیش از ۱۲۰ هتل در ۹۲ کشور مختلف فعالیت دارد. این برند، پنجمین هتل بزرگ در جهان است. محبوب ترین هتل های سوفیتل، سوفیتل لجندز (Sofitel Legends)، شامل کاخ هایی مجلل با وسایل لوکس هستند که برای آسایش هرچه بیشتر میهمانان بازسازی شده اند و هر کدام سابقه و تاریخ قابل ملاحظه خود را دارند. این برند به خاطر فراهم آوردن غذاهای درجه یک فرانسوی و داشتن امکانات درجه یک و جهانی به خود می بالد.

در تور اروپا نوروز 98 میتوانید این هتل را به عنوان یکی از گزینه های اصلی برای اقامت قرار دهید.

هتل سوفیتل

هتل های و اقامتگاه های وستین

هتل های وستین زاییده فکر ۲ هتل دار رقیب به نام های سورت تورستون (Severt W. Thurston) و فرانک دوپار (Frank Dupar) هستند. آن ها در سال ۱۹۳۰ به همراه پیتر و آدولف اشمیت (Peter and Adolph Schmidt) هتل های غربی را ایجاد کردند. شرکت خیلی سریع رشد کرد و هتل های بسیاری را تحت برند خود قرار داد. در سال ۱۹۶۳ این برند به هتل های غربی بین المللی (Western International Hotels) تغییر نام داد. در سال ۱۹۸۰ شرکت UAL برند را با نام تجاری وستین (Westin) از آن خود کرد. این شرکت دومین برند معروف جهانی در زمینه هتل های لوکس و مجلل بود. شاید بتوان گفت والدین این برند هتل ها و اقامتگاه های استار وود (Starwood) و بستگانش شرایتون هتل است. این شرکت رابطه ی بسیار نزدیکی با هواپیمایی ایالات متحده آمریکا (United Airlines)، خطوط هوایی قاره ای (Continental Airlines) و خطوط هوایی دلتا (Delta Airlines) دارد. هم اکنون بیش از ۱۹۰ هتل در ۳۷ کشور مختلف تحت نام این برند فعالیت می کنند و دارای امکانات رفاهی مختلفی همچون تخت خواب های نرم و راحت، منوی غذایی سوپر فود (SuperFoodsRx) و دسترسی به اینترنت پرسرعت هستند.

رزرو هتل تور ارمنستان تور تایلند بلیط هواپیما رزرو بلیط هواپیما تور ارزان تور لحظه آخری تور کانادا تور تایلند تور دوبی تور دبی تور روسیه تور اروپا تور اروپا نوروز98 تور دور اروپا تور کیش

تعداد بازدید از این مطلب: 749
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1398
نظرات

هتل های جمیرا دبی

برای اینکه در شهر دبی بتوانید اقامتی بسیار لوکس و به یاد ماندنی داشته باشید، هتل های جمیرا دبی می تواند بهترین گزینه برای شما به شمار رود که در دسترس شما می باشد. شما می توانید در این هتل ها از انواع امکاناتی که نیاز دارید برخوردار باشید. دسترسی بسیار راحتی به تفرجگاه ها و مراکز خرید لوکس دبی خواهید داشت و در کل این هتل می تواند بهترین گزینه برای شما به شمار رود. این هتل با تمامی امکانات در دسترس شما می باشند و شما می توانید از سایت آژانس گردشگری دلتابان برای دسترسی به این هتل ها استفاده نمایید.

دبی یکی از بهترین شهرهای تفریحی می باشد که امروزه توسط ایرانیان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در صورتی که می خواهید در این شهر اقامتی خوب داشته باشید می توانید هتل های جمیرا دبی را انتخاب کرده و در آن اقامت داشته باشید. این شهر می تواند انتخاب بسیار خوبی برای ماه عسل به شمار رود.

هتل جمیرا

منطقه جمیرا دبی یکی از مناطقی است که سالانه توریست های بسیار زیادی از آن بازدید می کنند، آشنایی با هتل های جمیرا دبی باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی در این منطقه سکونت کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن از تمامی جاذبه های گردشگری که در این منطقه قرار دارند، دیدن کنید و نهایت لذت را از حضور در این منطقه ببرید. ما در این مطلب قصد داریم تا کمی بیشتر درباره هتل های جمیرا دبی صحبت کنیم و یک روش فوق العاده آسان را برای رزرو اتاق در هتل های جمیرا دبی به شما معرفی کنیم. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند به سفر به شهر دبی و بازدید از منطقه جمیرا در این شهر می باشید به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را به خوبی مطالعه کنید تا اطلاعات کافی درباره هتل های جمیرا دبی بدست آورید.

زندگی در منطقه جمیرا دبی

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که باعث می شود تا افرادی که به شهر دبی سفر می کنند در این منطقه سکونت کنند و یکی از هتل های جمیرا دبی را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند، یکی از مهمترین این دلایل این است که در این منطقه مراکز خرید و جاذبه های گردشگری بسیار زیادی واقع شده است که باعث می شود تا شما هزینه زیادی را برای رفت و آمد در سطح شهر دبی نپردازید و در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید خریدهای خود را انجام دهید و از جاذبه های گردشگری شهر دبی دیدن کنید. البته دلایل بسیار زیاد دیگری نیز برای این موضوع وجود دارد، به عنوان مثال هتل های جمیرا دبی دارای امکانات فوق العاده راحتی می باشند که اقامت در آنها باعث می شود تا شما بتوانید بعد از یک روز خسته کننده به راحتی در اتاق های این هتل استراحت کنید. قیمت مناسب در کنار امکانات فوق العاده باعث می شود تا بیشتر افرادی که به شهر دبی سفر می کنند در این منطقه سکونت کنند.

اقامت در هتل برج العرب

اولین مورد از هتل های جمیرا دبی که به شما توصیه می کنیم اقامت در آن را در سفر به شهر دبی از دست ندهید، هتل برج العرب می باشد، این هتل از جمله لوکس ترین هتل های جمیرا دبی به شمار می آید و معمولا مسافرانی از تمامی نقاط دنیا را میزبانی می کند. معماری بسیار زیبای این هتل که شبیه به یک بادبان است از جمله مهمترین دلایلی است که باعث می شود تا توریست ها علاقه مند به اقامت در این هتل شوند، یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد هتل برج العرب این است که دارای ویو فوق العاده زیبایی می باشد و از آنجایی که بر روی یک جزیره مصنوعی ساخته شده است ویو و منظره آن کاملا به سمت دریا می باشد که به شما توصیه می کنیم غروب آفتاب در این هتل را به هیچ وجه از دست ندهید. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که علاقه زیادی به عکاسی و گرفتن عکس های هنری دارید توصیه ما به شما اقامت در این هتل می باشد چرا که می توانید عکس های زیبا و هنری بسیار زیادی را بگیرید. این هتل جهانی امروزه به عنوان یکی از بزرگترین هتل های دنیا شناخته می شود که از لحاظ سطح امکانات نیز جزو لوکس ترین ها در دنیا شناخته می شود.

هتل معروف جمیرا بیچ

هتل جمیرا بیچ از زیباترین هتل های جمیرا دبی می باشد که بیشتر زیبایی خود را مدیون معماری فوق العاده زیبا می باشد، این هتل بی نظیر به شکل موج طراحی شده است و از آنجایی که در کنار دریا نیز واقع شده، جلوه فوق العاده زیبایی را به وجود آورده است و باعث شده است که یک محیط زیبا برای عکاسی به وجود بیاید. این هتل فاصله چندانی با هتل برج العرب ندارد و شما به راحتی می توانید از بالای این هتل، هتل برج العرب را مشاهده کنید. یکی از دلایل محبوبیت این هتل در میان هتل های جمیرا دبی این است که پارک آبی بسیار معروف شهر دبی به نام پارک آبی وایلد وادی در این هتل واقع شده است و در واقع جزو امکانات آن به شمار می رود. وجود تقریبا 20 رستوران و کافه در این هتل باعث شده که شما بتوانید اوقات فراغت خود را در بهترین حالت ممکن بگذرانید و به خوبی در این هتل استراحت کنید. این هتل یک هتل 5 ستاره با امکانات لوکس می باشد که معمولا مسافران آن افراد لاکچری و معروف هستند.

هتل جمیرا بیچ

رزرو اینترنتی هتل های جمیرا دبی از مزیت های بسیاری برخوردار می باشد که یکی از مهمترین آنها مدیریت زمان و هزینه است. با رزرو آنلاین هتل های دبی می توانید از تخفیفات دائمی مطلع شوید و همچنین پاسخ سوالات خود را از طریق پشتیبانی 24 ساعته سایت مسافرتی دلتابان جویا شوید. با رزرو اینترنتی و خرید بلیط هواپیما مقایسه مناسبی میان خدمات و امکانات هتل های مختلف جمیرا خواهید داشت.

رزرو اینترنتی هتل های جمیرا دبی

سفر به دبی برای بسیاری از افراد یک تجربه منحصر به فرد است چرا که این منطقه در کشور امارات خاستگاه بسیاری از توریست ها و گردشگران از نقاط مختلف دنیا می باشد. در کنار دیدنی های این شهر نمی توان از هتل های چند ستاره منطقه جمیرا غافل شد. هتل هایی که نام های شناخته شده آنها نه تنها در شهر دبی و کشور امارات زبانزد عام و خاص است بلکه در تمام دنیا نیز این هتل ها از شهرت بسیاری برخوردار هستند.

رزرو اینترنتی هتل های این منطقه از دبی نیز موضوع مهم بعدی است که مسلما برای شما مسافران منطقه جمیرا دبی از جذابیت بسیاری برخوردار خواهد بود. رزرو آنلاین هتل هایی همچون فایو پالم جمیرا، والدورف آستوریا دبی پالم جمیرا، دبی مارین بیچ اند ریزورت، هتل القصر جمیرا و چندین مورد دیگر از طریق سایت دلتابان باعث خواهد شد که سفری امن و راحت را تجربه کنید. در ادامه با ما همچنان همراه باشید تا با مزیت های رزرو اینترنتی هتل های جمیرا دبی بیشتر آشنا شوید.

مزیت های رزرو اینترنتی هتل های جمیرا

رزرو اینترنتی هتل های جمیرا دبی از طریق سایت دلتابان دارای مزیت های متعددی است که در این بخش سعی داریم به مهمترین آنها اشاره کنیم و در ادامه هر کدام از آنها را بیشتر مورد ارزیابی قرار دهیم. با رزرو اینترنتی این امکان برای مسافران سایت دلتابان فراهم خواهد شد که امکانات و خدمات هتل های این منطقه از دبی را بیشتر مورد بررسی قرار دهند، در واقع مقایسه میان هتل های جمیرا از این طریق امکان پذیر خواهد بود. مدیریت زمان گزینه مهم بعدی است که در کنار برآورد هزینه های رزرو هتل از مهمترین مزیت های رزرو آنلاین شناخته می شوند.

آسوده خاطر بودن قبل و بعد از سفر به دلیل رزرو اینترنتی هتل های جمیرا نیز می تواند در لیست مزایای اینگونه از خدمات سایت دلتابان جای گیرد. تخفیف های مختلفی در طول سال برای مسافران و رزرو کنندگان از سوی هتلداران تعیین می شود که عزیزان در زمان رزرو آنلاین می توانند از آنها مطلع شوند و حتی برخوردار گردند. پشتیبانی 24 ساعته نیز از دیگر مواردی است که در صورت رزرو اینترنتی و آنلاین هتل های جمیرا دبی می توانید از آن بهره مند شوید. در ادامه به موارد عنوان شده بیشتر خواهیم پرداخت.

تعداد بازدید از این مطلب: 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1398
نظرات

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری

تور دقیقه نودی یا آنطور که بیشتر به گوش می خورد عنوان تورهای لحظه آخری است که پدیده ای پرطرفدار و البته پر از چالش برای آنها که مسافرانی که به دنبال سفرهایی با تخفیف های باورنکردنی هستند می باشد و اینکه کلی سوال در این خصوص پیش می آید و اولین سوالی که ذهنتان را مشغول کرده این است که آیا این نوع تورها اصلا قابل اطمینان هستند ؟ دومین سوال که بسیار هم مهم است آیا در ازای این هزینه کم شده ، ارائه سرویس ها و خدمات نیز کمتر خواهند شد ؟ و سومین سوال اینکه این تورها دقیقا چه تفاوتی با بقیه تورها دارند ؟

در اینجا به شما خواهیم گفت ، تورهای لحظه آخری به توری گفته میشوند که دقیقا در حداقل فاصله زمانی تا تاریخ امکان پذیر بودن ثبت نام برای آن تور قرار بگیرد و در ضمن ظرفیت تور تکمیل نشده باشد ، بنابراین آژانس های مسافرتی و هتل ها در وحله اول با کم کردن سود و در وحله دوم با پذیرش مسافران جهت متضرر شدنشان اقدام به ارائه آفرهایی برای فروش و خالی نماندن ظرفیت مابقی خود می کنند و توجه داشته باشید که این فاصله زمانی معمولا بین 1 تا 3 روز مانده به اتمام تاریخ ثبت نام تور و اجرای آن تور برای مقاصد داخلی می باشد.

مهم است بدانید که آژانس های مسافرتی معتبر اغلب به میزان قابل توجه و بالایی بلیط برای مقصدی معین و در زمانی معین را خریداری می کنند و در صورتی که با فرارسیدن زمان پرواز آن سفر تعداد مسافرین به حد نصاب نرسیده باشد ، آژانس مجبور می شود با صندلی های خالی و بلیط هایی که فروش نرفته کاری کند که ضرر نکند و در نهایت برنامه خود را با هواپیمایی که چارتر کرده به سرانجام می رساند و در ضمن دانستن این نکته ضروری است که این آفرها تنها برای مقاصدی که چارتر شده اند و عدم تکمیل ظرفیت آن باعث ایجاد ضرر مالی سنگینی برای آژانس مورد نظر خواهد شد، پیش می آید و اینکه در هیچ صورتی برای مقصدی کم مسافر آفر و تخفیفی صورت نمی گیرد .

تور کیش

شما اگر مسافر تورهای داخلی مثل تور کیش ، تور مشهد و ... هستید می توانید روزانه به سایت مراجعه کنید و تورهای داخلی لحظه آخری را برای مقصد مورد نظر خودتان با قیمت های عالی البته با حفظ امکانات و خدمات ، نکته ای که باید اطلاع داشته باشید این تورها مختص مسافرانی است که محدودیت زمانی نداشته باشند و همیشه چمدان به دست به دنبال تورهای لحظه آخری یا چارتر باشند چرا که تنها 2-3 روز به تاریخ تور ارائه می شوند چرا که این آژانس ها بلیط های باقی مانده را با تخفیف هایی بین 10 تا 50 درصد به فروش می رسانند و اگر چه این موضوع از نظر مالی برای مشتریان مقرون به صرفه است ولی از نظر برنامه ریزی و ساعت پرواز هیچ حق انتخابی باقی نمی گذارد ، پس حواستان به این موضوع باشد .

البته باید این را هم در نظر بگیرید که تورهای لحظه آخری یا برای کشورهایی است که ویزا نمی خواهند مانند تور ارمنستان ، تور ترکیه و تور گرجستان و... و یا برای شهرهایی هستند که تایم طلایی سفر به آنجا گذشته و موضوع مهم اینجاست که این تورها از نظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد و معمول ندارد پس جای نگرانی نیست و طبق قانون هیچ امکاناتی نباید برای خریدار محدود بشود و این تور برای شما این طور است که در پرواز شما هیچ تغییری ایجاد نمی شود برای مثال شما در کنار کسی نشسته باشید که بلیط 900 هزار تومانی خریداری کرده اما شما بلیط 500 هزار تومانی تهیه کردید به یک میزان امکانات و خدمات را دارید و هیچ تفاوتی وجود ندارد .

مفهوم تورهای لحظه آخری چیست؟

برای درک بهتر مفهوم تور لحظه آخری ابتدا شما را با مفهوم بلیط چارتر آشنا کنیم ، چارتر بلیط اگر بخواهیم با زبان ساده بگوییم به رزرو بلیط های یک پرواز خاص توسط یک آژانس هواپیمایی گفته می شود که با توجه به موارد مهمی اعم از : مقصد پرواز، فصل سال ، اندازه هواپیما و میزان مشتریان ثابت هر آژانس متغیر می باشد و اینکه حالا فرض کنید که یک آژانس هواپیمایی بلیط های پروازهای یک سال آینده خود را به دلیل هزینه تمام شده کمتر به تعداد بالا به هنگام خرید در اصطلاح بصورت عمده خریداری می کند که این کار آسانی نیست و آن آژانس با تکیه بر پیش بینی های کارشناسانه و تجربیات بالا و قبلی خود اینکار را انجام می دهد که بر فرض در یکی از همین پروازها ، به هر دلیلی مثلا بد بودن آب و هوا، بروز مشکلات غیر قابل پیش بینی ، شرایط نا مطلوب شهر و کشور مقصد و هزاران دلیل موجه بلیط های این پرواز که هزینه آن هم از قبل پرداخت شده فروش نرفته است و عملا صندلی های پرواز شما در هواپیما خالی است در چنین مواقعی مدیر آژانس هواپیمایی چه تدبیری می اندیشید؟ !

چگونه پرواز ارزان پیدا کنیم؟

افراد سفر را به عنوان یک تفریح پرهزینه می شناسند. همچنین دسته ای دیگر اعتقاد دارند فقط با هزینه زیاد است که می شود از سفر لذت برد. اما امروزه در جهان نوع دیگری از سفر در جریان است؛ سفرهای ارزان. با بررسی سفرنامه های افرادی که این نوع سفر را انتخاب می کنند می توان دریافت که بسیار لذت بخش است.

وسیله نقلیه و روش حمل و نقل یکی از مهم ترین بخش های هر سفر است. اگر قصد دارید بین کشورهای دور یا بین قاره های مختلف سفر کنید احتمالا نیاز دارید از هواپیما به عنوان وسیله نقلیه اصلی استفاده کنید. قیمت پرواز خصوصا برای مسافت های طولانی، گران است و می تواند هزینه هایی که برای سفر در نظر گرفتید را افزایش دهد .

برای جلوگیری از این اتفاق راه هایی وجود دارد که به آنها می پردازیم: یکی از رایج ترین روش ها برای پیدا کردن بلیت ارزان برای هواپیما، سفرهای لحظه آخری است. بلیت های لحظه آخری عموما ارزان هستند و می توانند مقدار زیادی از هزینه شما را کاهش دهند. اما روش دیگری نیز وجود دارد که برعکس این روش است: رزرو بلیط هواپیما است. تحقیقات نشان داده اند که اگر ۶ هفته زودتر برای پیدا کردن بلیط جست وجو کنید می توانید بلیت هایی با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید. همچنین بر اساس همین تحقیقات مشخص شده پروازهایی که در روزهای میانی هفته حرکت می کنند، ارزان تر هستند و پروازهایی که صبح زود انجام می شوند نیز قیمت پایینی دارند. یکی دیگر از راه هایی که می تواند به کم کردن هزینه پرواز کمک کند، سفرهای یک طرفه است. افراد معمولا بلیت های رفت و برگشت رزرو می کنند و هزینه را به صورت یک جا پرداخت می کنند. اما اگر یک پرواز بدون برگشت به سمت مقصد رزرو کنید و در پایان سفر یک بلیت برای برگشت خود بخرید، احتمالا پول کمتری پرداخت خواهید کرد. اگر در این روش مقداری هم انعطاف پذیر باشید و بتوانید زمان سفر خود را دو تا سه روز (بنا به وضعیت قیمت ها) افزایش دهید، بلیت های ارزان تری در انتظار شما خواهند بود. از سوی دیگر، یکی از راه هایی که معمولا به آن پرداخته نمی شود، پیدا کردن آژانس های هواپیمایی نوپا و تازه است. این آژانس ها برای جلب مشتری تخفیف ها و پیشنهادهای خوبی ارائه می دهند. همچنین تمام تلاش خود را می کنند که بهترین سرویس را ارائه دهند. ازسوی دیگر اگر مشتری دائم یک آژانس باشید، تخفیف ها و پیشنهادهایی برای شما در نظر گرفته خواهد شد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و هرچه بیشتر شدن استفاده از فضای مجازی، فعالیت آژانس های هواپیمایی در این فضا روز به روز بیشتر می شود. پس اگر آنلاین باشید و صفحات آژانس ها را در شبکه های اجتماعی بررسی کنید، می توانید از پیشنهادهای ویژه و تخفیف هایی که این آژانس ها برای مشتریان در نظر می گیرند، بهره مند شوید .

راهکارهای انتخاب یک آژانس مسافرتی مناسب جهت خرید تور

سفرهای گروهی این روزها یکی از پرطرفدارترین انواع سفرها هستند که در بین گردشگران دنیا جا افتاده است. برای اولی در سال ۱۸۴۱ بود که فردی به نام توماس کوک تصمیم گرفت تا عده ای از افراد را به طور دست جمعی به سفر ببرد. از آن به بعد دیری نگذشت که این روش از سفر کردن در بین عموم مردم جا افتاد و به نوعی یک صنعت به نام توریسم را در دنیا به وجود آورد. از همین رو شرکت های زیادی در دنیا و ایران خودمان در این زمینه مهم در حال فعالیت هستند و تورهای گردشگری متنوعی را برگزار می کنند. اما سوالی پیش می آید این است که چطور یکتور مناسب از بین این همه شرکتی که در حال فعالیت در زمینه گردشگری هستند، انتخاب کنیم. می خواهد با ارائه راه کارهایی به شما بگوید که چه اطلاعاتی برای تشخیص یک آژانس مسافرتی مناسب جهت انتخاب تور مناسب است، همراه ما در ادامه انتخاب آژانس مسافرتی مناسب باشید .

تور ارزان

  • سابقه ی کار آژانس چند سال است؟

برای انتخاب تور از شرکت های مسافرتی باید از مدت زمانی که این شرکت در زمینه گردشگری و ارائه تورهای مسافرتی در حال فعالیت است نیز مطلع شوید. علت این امر این است که هر چه سابقه شرکت بالاتر باشد یعنی دامنه فعالیت ها و مسافران این شرکت گسترده بوده و باعث پایداری شرکت تاکنون شده است، همچنین داشتن سابقه ی طولانی در زمینه ای باعث می شود که آن شرکت تخصص ویژه ای در این زمینه بدست بیاورد.

  • کدام نوع سفر را به صورت تخصصی اجرا می کند؟

یکی دیگر از مواردی که باید به آن در هنگام خرید تور از آژانس مسافرتی مورد نظر توجه ویژه داشته باشید، تخصص آن شرکت در برگزاری تور مورد نظر شما است. به طور مثال برخی از آژانس ها به طور اختصاصی بر روی شهر استانبول کار می کنند. از همین رو در برگزاری تورهای مربوط به استانبول تخصص و تبحر خاصی دارند و از تمامی جهات رفاه حال مسافران را در نظر می گیرند .

آنچه باید قبل از تهیه بلیط هواپیما بدانید

اگر قصد سفری هوایی دارید همیشه خرید بلیط هواپیما یکی از دغدغه های سفر می شود، در هنگام خرید بلیط اینکه هزینه آن چقدر است از نکات کلیدی برای انتخاب مقصد سفر می شود، معمولا ایرلاین های زیادی به مقصد شما می روند و اینکه چگونه بلیط ارزان هواپیما پیدا کنید کمی سخت است، در این جور مواقع معمولا به آژانس های هواپیمایی زنگ زده و قیمت می گیرید اما گاهی شاید این روش جواب ندهد و شرایط را پیچیده تر کند. گاهی ناگهان تصمیم به سفر می گیرید و در همان لحظه به فکر بررسی قیمت ها می افتید تا قیمتی مناسب را پیدا کنیم ، با دلتابان همراه باشید تا از رازهای خرید بلیط با قیمتی مناسب آگاه شویم .

خرید بلیط هواپیما زودتر از موعد

در زمانی که پروازها مسافران بسیاری دارند اگر خریدن بلیط هواپیما را به لحظات آخر موکول کنید گاهی مجبور می شوید نسبت به سایرین هزینه بسیار بیشتری را پرداخت کنید و شاید اصلا بلیط گیرتان هم نیاید، پس برای ایام تعطیلات و روزهای خاص اگر قصد سفر دارید و می خواهید قیمت بلیط هواپیما برایتان مناسب باشد، ماه ها زودتر به فکر خرید بلیط بیفتید .

خرید بلیط های لحظه آخری

بلیط لحظه آخری و یا بلیط چارتر اگر از جای معتبر خریداری نشود گاهی می تواند خیلی دردسر ساز شود و حسابی سفر را به کام شما تلخ کند. گول تبلیغات کذب را نخورید و با عجله تصمیم به خرید بلیط نگیرید چون در این صورت احتمال اینکه با هواپیمایی بی کیفیت و ساعات نامناسبی پروازی روبرو شوید زیاد است عاقلانه تصمیم بگیرید و با برنامه ریزی قبلی سفر کنید .

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کی است

وقتی در نظر دارید بلیط هواپیما تهیه کنید همیشه این سوال پیش می آید که این بلیط را در چه زمانی تهیه کنید تا برای شما هزینه کمتری داشته باشد، بعضی از سایت ها هستند که قیمت های بلیط را پیش بینی می کنند حتما آن ها چک کنید تا تصمیم بهتری بگیرید معمولا گفته می شود که بهترین زمان خرید بلیط ۴۵ تا ۵۰ روز قبل از زمان پرواز است اما رعایت این نکته همه جا و همه وقت جواب نمی دهد! گاهی شاید بهتر باشد که پرواز های برون مرزی که برنامه ریزی بلند مدتی دارند را حتی ۵ تا ۶ ماه زودتر رزرو کنید تا هزینه کمتری داده باشید .

از اصل انعطفاف پذیری استفاده کنید

تحقیق کنید و ببینید مقصد شما چند فرودگاه دارد چون گاهی پرواز به سمت یک فرودگاه از دیگری ارزان تر است و اینطوری کلی می توانید هزینه سفر را کاهش دهید، گاهی می توان برای کم کردن بیشتر هزینه ها کمی منعطف بود .

تور لحظه آخری

حواستان به تخفیف ها باشد

آژانس های مسافرتی گاهی تخفیف ها و مزایای ویژه ای را برای رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و تورهای مسافراتی ارائه می دهند که می توانید با عضویت در کانال ها و باشگاه ها از این تخفیف ها مطلع باشید تا اگر به کارتان آمد از آن ها استفاده کنید، این خیلی مهم است که خیلی زودتر از بقیه از تخفیف ها آگاهی پیدا کنید چون خیلی ها چشم انتظار این مزایای ویژه هستند و فرصت زود از دست می رود.

تور لحظه آخری

تور اروپا

تور کانادا

تور روسیه

تور تایلند

تور ارمنستان

تور گرجستان

بلیط هواپیما

تور کیش

تور مشهد

تعداد بازدید از این مطلب: 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 6 خرداد 1398
نظرات

هتل جمیرا دبی

جمیرا یکی از بهترین، آرام ترین و بهترین مناطق گردشگری در دبی می باشد که می توانید در این پست با هتل های جمیرا دبی بیشتر آشنا شوید. در این پست می خواهیم بهترین هتل های لوکس در شهر دبی را به شما معرفی نماییم. این منطقه ساحلی به دلیل برخورداری از امکانات تفریحی می تواند یکی از بهترین مناطقی باشد که در آن اقامت داشته باشید. از مهم ترین مزایای رزرو هتل در منطقه جمیرا را می توان دسترسی آسان به انواع مناطق گردشگری و تفریحی دانست. در این منطقه شما می توانید به رستوران های شیک و پارک های آبی دسترسی داشته باشید، از مراکز خرید بزرگ و زیبای دبی دیدن کرده و تمامی امکانات مورد نظر خود را استفاده نمایید. در ادامه شما را بیشتر با مراکز اقامتی و هتل های لوکس در منطقه جمیرا دبی آشنا خواهیم نمود و بهترین روش رزرو این هتل ها به صورت آنلاین را بررسی خواهیم کرد.

رزرو هتل

چگونه هتل خود را رزرو نماییم؟

برای اینکه بتوانید از میان هتل های جمیرا دبی بهترین گزینه را انتخاب کرده و در آن اقامت داشته باشید، می توانید از طریق سایت دلتابان اقدام کرده و تور دبی را خریداری کنید. این روش در دسترس شما بوده و یکی از بهترین و کم دردسر ترین روش های رزرو آنلاین هتل در شهر دبی به شمار می رود. در صورتی که قصد سفر به دبی را دارید می توانید از این سایت برای رزرو خرید بلیط هواپیما و هتل استفاده کنید و در صورت نیاز، تور این شهر را خریداری نمایید. دبی یک شهر توریستی در حاشیه خلیج فارس است که امکانات بسیار زیادی داشته و به یکی از بهترین مراکز گردشگری در دنیا تبدیل شده است. برای اینکه در این شهر بتوانید از امکانات مناسبی استفاده نمایید، پیشنهاد ما به شما رزرو هتل های جمیرا دبی می باشد. این هتل ها همگی در مناطق بسیار شلوغ و پر رفت و آمد واقع شده اند و می توانند گزینه ای بسیار مناسب برای اقامت به شمار روند. در ادامه نکاتی را برای رزرو هتل در دبی به شما ارائه خواهیم داد که برای تسهیل سفر به شما کمک خواهند کرد.

رزرو هتل دبی از سایت های ایرانی

استفاده از سایت ایرانی برای اینکه بتوانید در شهر دبی یک هتل خوب رزرو نمایید می تواند گزینه ای کاملا مناسب برای شما به شمار رود. هتل های جمیرا دبی در قلب شهر دبی واقع شده اند و شما می توانید با استفاده از وب سایت ایرانی و مطمئن ترین آژانس گردشگری دلتابان برای رزرو آن به زبان فارسی و پرداخت هزینه بدون مشکل استفاده نمایید. این وب سایت همچنین برای ارائه تور و بلیط هواپیما با ایرلاین های مختلف در دسترس شما بوده و شما می توانید از آن استفاده نمایید

هتل جمیرا بیچ

در میان هتل های جمیرا دبی، هتل جمیرا بیچ به دلیل طراحی بسیار زیبایی که دارد و امکانات فوق العاده ای که به مهمانان می دهد به عنوان یکی از برترین مراکز اقامتی در این شهر شناخته می شود و بیشتر مهمانان می توانند خود را با امکانات داخل هتل سرگرم نمایند. از مهم ترین سرگرمی هایی که در این هتل در دسترس شما است می توان به پارک آبی وایلد وادی اشاره نمود که یکی از تفرجگاه های محبوب این شهر به شمار رفته و می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید. علاوه بر این پارک آبی به شما ویلاهای بزرگ اقامتی اختصاصی داده می شود که می توانید در آن ها اقامت کنید. اما این هتل که امروزه شهرتی جهانی دارد به دلیل طراحی موجی شکلی که دارد می تواند به عنوان یکی از بهترین مراکز اقامتی در این شهر به شمار رود. شما می توانید در جمیرا بیچ به بیش از بیست رستوران دسترسی داشته باشید که همگی بهترین غذاها را برای شما سرو می کنند. در کل می توان گفت که جمیرا بیچ یکی از بهترین هتل های جمیرا دبی می باشد.

هتل جمیرا بیچ

هتل دبی مارین اند بیچ ریزورت

در میان هتل های دبی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و در میان هتل های جمیرا دبی می باشند، هتل دبی مارین اند بیچ ریزورت یکی از هتل های بسیار لوکس می باشد که به دلیل اتاق های بسیار لوکس به همراه دو استخر شنا و چهارده رستوران می تواند اقامتی بسیار رویایی را برای شما رقم بزند. یکی از مهم ترین دلایلی که شما می توانید در این هتل اقامت بسیار خوبی داشته باشید، دسترسی آن به پارک های آبی و تفرجگاه های دبی است. شما می توانید در این هتل انواع و اقسام امکانات یک هتل لوکس را داشته باشید و یکی از بهترین هتل های جمیرا یک دبی به شمار می رود. این هتل با بیشترین امکانات امروزه به یکی از برترین مراکز اقامتی در دبی تبدیل شده است و می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای خانواده ها و زوج های جوان به شمار رود. در صورتی که می خواهید به دبی سفر کنید و سفری لوکس داشته باشید، انتخاب این هتل می تواند برای شما گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود.

هتل مینا السلام جمیرا دبی

این هتل به عنوان هتل بازار دبی شناخته می شود که سرویس های رایگان را در اختیار مسافران قرار می دهد تا بتوانند خود را به راحتی از هتل به این بازار برسانند و به همین علت است که امروزه یکی از محبوب ترین هتل های جمیرا دبی شناخته می شود. این هتل دارای معماری سنتی عربی می باشد که برای علاقه مندان به تاریخ عرب می تواند بهترین محل برای اقامت باشد، شما در کنار این هتل می توانید عکس های هنری بسیار زیادی را از خود بگیرید چرا که منظره این هتل بسیار زیبا و خاص است. با اینکه معماری این هتل به سبک سنتی و قدیمی می باشد ولی با این حال خدمات فوق العاده ای را به شما ارائه می دهد و امکانات فوق العاده لوکسی را در اختیار شما قرار می دهد. ساحل این هتل بسیار آرام است و شما می توانید با خیالی راحت در آن قدم بزنید و از آرامش آن نهایت لذت را ببرید.

هتل فور سیزن هتل زیبا و شیک

یکی دیگر از هتل های زیبایی که در ساحل جمیرا شهر دبی واقع شده است هتل فور سیزن می باشد که دارای امکانات بسیار زیادی برای مهمانان خود است و اقامت راحتی را برای شما به وجود می آورد. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به بهداشت هتلی که در آن اقامت دارید توجه ویژه ای دارید به شما توصیه می کنیم حتما این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنید. با انتخاب این هتل به عنوان محل اقامت خود شما می توانید از امکانات رفاهی این هتل نهایت لذت را ببرید. از جمله امکاناتی که در این هتل واقع شده است می توان به اینترنت رایگان در تمامی قسمت های هتل، رستوران ها و کافه های متعدد که می توانید برای صرف غذا و استراحت و میل کردن نوشیدنی به آنها مراجعه کنید و سرویس رایگان برای گشت و گذار در اطراف هتل اشاره کرد. یکی از مهمترین امکاناتی که در این هتل برای مسافران ویژه وجود دارد امکان اقامت در اتاق های ویژه یا VIP می باشد که امکانات آنها با سایر اتاق های هتل تفاوت زیادی دارد و امکانات ویژه ای در اختیار مسافران قرار داده می شود. در این هتل خدمات مربوط به نگهداری کودکان نیز انجام می شود. یکی از مهمترین ویژگی های این هتل نزدیکی به بسیاری از جاذبه های گردشگری منطقه جمیرا دبی است که باعث شده تا این هتل جزو محبوب ترین هتل های جمیرا دبی باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1398
نظرات

سفر به دبی با آژانس دلتابان

دبی یکی از مهمترین مقاصد گردشگری می باشد که هر ساله بسیاری از گردشگران را در خود جای می دهد. تور دبی یکی از روش های سفر به این شهر می باشد و فرودگاه دبی به دلیل مراجعه فراوان گردشگران به این شهر پر تردد ترین فرودگاه جهان شناخته می شود. آب و هوای دبی گرم و خشک بوده و سفر به این شهر در فصول سرد امکان پذیر خواهد بود. مراکز خرید دبی مهم ترین دلیل برای سفر به این شهر می باشد که می توانید اقلام مورد نیاز خود را با قیمتی بسیار ارزان تر خریداری نمایید. جهت شرکت در تور کیش مدارکی مورد نیاز خواهد بود که قبل از سفر باید نسبت به فراهم نمودن هر یک اقدام نمایید. در تور دبی هتل ها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند که باید نسبت به انتخاب هتل مورد نظر اقدام کنید. رستوران ها و فست فود ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند. همچنین شرکت در تور های دبی از مراکز مختلفی امکان پذیر می باشد که در ادامه به بررسی دقیق تر هر یک از موارد ذکر شده پرداخته ایم:

تور دبی

تور دبی از جمله تورهای پر تقاضا می باشد که هر ساله شاهد بازدید خیل عظیم گردشگران از این منطقه هستیم. دبی از جمله زیباترین مناطقی می باشد که به دلیل مناطق گردشگری فراوان و همچنین بازارهای لوکس مورد توجه قرار گرفته. به همین منظور شرکت های بسیاری اقدام به ثبت نام تور دبی می نمایند. به وسیله تور می توانید از تمامی مراکز دبی دیدن نمایید چرا که مسئولین تور ها علم کامل به مناطق دیدنی و گردشگری دبی را داشته و بهترین راهنما برایتان خواهند بود. همچنین داشتن برنامه سفر که توسطتور دبی تعیین می شود زمان بندی را مناسب کرده و از اتلاف وقت جلوگیری خواهد نمود. تورهای دبی در فصول مختلف در نظر گرفته شده اند که در هر زمانی امکان سفر به وسیله تور دبی امکان پذیر خواهد بود.برای رزرو بلیط هواپیما در دبی می توانید از سایت دلتابان اقدام کنید.

سفر به دبی با آژانس دلتابان

مدارک لازم جهت شرکت در تور دبی

جهت شرکت در تور دبی مدارکی مورد نیاز خواهد بود که حتما باید جهت تکمیل آنها اقدام نمایید. مهم ترین مدرک لازم پاسپورت می باشد که باید بیش از 6 ماه به انقضای آن باقی مانده باشد. از دیگر مدارک مورد نیاز می توان به شناسنامه و کارت ملی اشاره نمود که باید همراه با کپی تمامی صفحات به مرکز مسافربری ارائه شود. فرد متقاضی باید فیش واریز مبلغ را در دست داشته باشد و به همراه 2 قطعه عکس به این مراکز ارائه شود. تمامی مدارک ارائه شده باید اصل بوده باشد. زنانی که قصد شرکت در تور دبی را داشته باشند باید رضایت نامه والدین و یا شوهر خود را در اختیار داشته و جهت شرکت اقدام نمایند. زنان و مردان متاهل نیز باید سند ازدواج خود را به این مرکز جهت اطمینان ارائه دهند. همچنین باید نسبت به دریافت ویزا اقدام نمایید که باید به سفارت امارات مراجعه کنید.

مدارک لازم جهت شرکت در تور دبی

قیمت تور دبی

قیمت تور دبی در شرکت های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد. یکی از عواملی که تاثیر بسزایی در تعیین قیمت خواهد گذاشت خدمات ارائه شده می باشد که می توانید در هنگام شرکت خدمات مورد توجه خود را انتخاب نمایید. نوع ایرلاین پروازی نیز تاثیر بسزایی در تعیین قیمت خواهد داشت چرا که کلاس های پروازی متنوعی برای سفر به دبی وجود داشته و هر یک هزینه به خصوصی خواهد داشت. انتخاب هتل نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار قیمت می باشد تنوع هتل در دبی بیشتر از هر کشوری دیده می شود و بهترین هتل جهان در این شهر واقع شده که قیمت بالایی خواهد داشت. جهت اطلاع از قیمت نهایی تور دبی می توانید به یکی از مراکز موجود در شهر خود مراجعه نمایید که می توانید تمامی راهنمایی های لازم را نیز دریافت نمایید.

راه های ثبت نام در تور دبی

جهت شرکت در تور گزینه های مختلفی پیش رو خواهید داشت و هر کدام از روش های ثبت نام مزایا و معایبی دارند که سبب تمایز آنها شده است. بهترین روش شرکت در تور را می توان ثبت نام از طریق وب سایت های اینترنتی دانست چرا که در این وب سایت ها می توانید تمامی اطلاعات را به خوبی مطالعه نموده و لیست کاملی از انواع تور ها را در اختیار داشته باشید. راه دیگر مراجعه به شرکت های مسافربری در سطح شهر می باشد که این روش نیز در بین مردم مرسوم می باشد و مراحل ثبت نام را به مسئولین این شرکت ها بسپارید. اما مدت زمان ثبت نام به روش اینترنتی کمتر خواهد بود و به سهولت امکان شرکت در تور را خواهید داشت. در هنگام ثبت نام باید دقت داشته باشید که تمامی مراحل را به درستی طی کرده و اطلاعات صحیح وارد نمایید چرا که برای هر یک از گفته ها از شما مدرک درخواست خواهد شد.

راه های ثبت نام در تور دبی

پارک ها و پارک آبی های دبی

پارک های بسیاری در دبی احداث شده اند که کارایی های متفاوتی نیز دارند. برخی از پارک ها دارای لوازم هیجان انگیز بوده و برخی فضای سبز وسیعی را تشکیل می دهند که برای استراحت انتخاب خوبی خواهد بود. پارک و تالاب آلبرشا یکی از بهترین پارک های موجود در دبی می باشد که در مرکز شهر واقع شده و می توانید از این پارک زیبا جهت استفاده و لذت بردن از فضای تالاب استفاده کنید. پارک مشرف دیگر پارک دبی می باشد که درختان و گیاهان بومی رنگ و بویی کویری به آن بخشیده است اما نباید زیبایی آن را نیز فراموش کرد. پارک هایی نظیر صفا، جی ال تی، ساحلی المزار، خور و ... نیز در این شهر وجود دارند که می توانید جهت استراحت و صرف غذا از آنها استفاده نمایید. در دبی شاهد فعالیت پارک آبی های فراوانی هستیم که همگی از مشهور ترین پارک های جهان می باشند. مهم ترین پارک آبی دبی پارک آبی وایلد وادی می باشد که تمامی تفریحات آبی جهت ایجاد اوقات خوش فراهم شده است این پارک آبی در مقابل برج العرب واقع شده و بهترین خدمات را ارائه می دهد و می توانید از رستوران پارک آبی نیز استفاده نمایید. پارک آبی یاس ابوظبی دیگر پارک آبی مهم در دبی می باشد که همواره مردم بین انتخاب هر یک از این پارک ها مردد خواهند بود چرا که پارک آبی ابوظبی امکانات کاملی داشته و مراجعه به این مرکز شما را به اوج هیجان خواهد رساند و بسیاری این پارک آبی را به عنوان بهترین پارک آبی امارات می شناسند. که در جزیره مصنوعی یاس احداث شده است.

فرودگاه و حمل و نقل در دبی

فرودگاه دبی پرتردد ترین فرودگاه در جهان شناخته شده است چرا که گردشگران بسیاری به دلایل مختلف به این شهر وارد می شوند که می توان فستیوال ها و جشنواره های فروش ویژه بازار های دبی را عامل اصلی این امر دانست. فرودگاه بین المللی دبی اصلی ترین فرودگاه دبی می باشد. این فرودگاه در 4 کیلومتری دبی و در زمینی به مساحت 2900 هکتار احداث شده است. این فرودگاه 3 ترمینال دارد که ترمینال شماره یک اصلی ترین ترمینال آن بوده و بسیاری از هواپیما های خارجی در این ترمینال فرود می آیند. پس از پیاده شدن از هواپیما می توانید از طریق اتوبوس، تاکسی و یا خودرو خود را به هتل برسانید البته مسئولین تور دبی اتومبیل هایی را جهت جابجایی از فرودگاه در نظر خواهند گرفت. قبل از سفر باید از روش های حمل و نقل مقصد خود اطلاع داشته باشید تا در آن شهر به مشکل برنخورید. تاکسی ها مهم ترین وسیله نقلیه در دبی می باشند که امکان استفاده از آنها در هر خیابانی وجود داشته و ایستگاه مخصوصی برای آنها در نظر گرفته شده است. مسیر های اصلی را می توانید با مدرن ترین مترو دنیا طی کنید چرا که مترو دبی طولانی ترین مسیر را می تواند با مترو های بدون راننده طی نماید و به عنوان بهترین مترو دنیا شناخته شده است. اتوبوس ها از دیگر وسایل نقلیه در دبی می باشند که می تواند با قیمتی به مراتب ارزان تر شما را در شهر جابجا نماید. ترام از دیگر وسیله های نقلیه دبی می باشد که امکان دسترسی سریع به مناطق شلوغ را به شما خواهد داد که بر روی ریل های تعبیه شده حرکت می کند.

در تابستان امسال سفری به یادماندنی را با دلتابان لوکس ترین آژانس هواپیمایی تجربه کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود