دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 341
بازدید سال : 1428
بازدید کلی : 4150

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 8 دی 1398
نظرات

راهنمای سفر به پاتایا

اگر علاقه مند به سفرهای خارجی باشید حتما تا به حال نام شهر پاتایا را شنیده اید، تور پاتایا یکی از تورهای محبوب در میان ایرانیان است، هر ساله تعداد بسیار زیادی از توریست هایی که به کشورهای جنوب شرقی آسیا سفر می کنند این شهر را به عنوان مقصد خود برای سفر انتخاب می کنند که تعداد زیادی از این توریست ها را ایرانیان تشکیل می دهند. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره تور پاتایا صحبت کنیم و اطلاعات جالبی را در خصوص این تور و همینطور شهر پاتایا در اختیار شما قرار دهیم بنابراین ما را در این مطلب همراهی کنید.

تور پاتایا

آشنایی با شهر پاتایا

قبل از آن که قصد داشته باشیم درباره تور پاتایا صحبت کنیم بهتر است ابتدا به معرفی این شهر بپردازیم و اطلاعاتی را در خصوص این شهر در اختیار شما قرار دهیم. شهر پاتایا یکی از شهرهای بسیار زیبای کشور تایلند است که یک شهر ساحلی است و دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است که باعث می شود تا سالانه افراد زیادی علاقه مند به سفر به این شهر باشند. اولین نشانه ها از تبدیل شدن این منطقه ساحلی به یک شهر به سال 1959 میلادی باز می گردد که در آن زمان آمریکایی ها به این منطقه سفر کردند و در کنار ساحل اقامت کردند و منازلی را اجاره کردند، بعد از آن به دلیل زیبایی های فوق العاده این شهر ساحلی بسیاری از سربازان آمریکایی و افراد دیگر نیز به این منطقه سفر کردند و کم کم این منطقه تبدیل به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کشور تایلند شد.

جاذبه های گردشگری طبیعی پاتایا

شهر پاتایا یکی از شهرهای بسیار زیبای کشور تایلند است بنابراین شما در تور پاتایا می توانید از مناظر طبیعی فوق العاده زیبای این شهر دیدن کنید و نهایت لذت را از حضور در این شهر ببرید. یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری که در تور پاتایا می توانید از آن بازدید کنید جزیره مرجانی پاتایا است که در فاصله 7 کیلومتری این شهر واقع شده است و شما برای بازدید از آن باید خود را با قایق های موتوری به این جزیره برسانید. این جزیره مرجانی از جمله زیباترین جزایر مرجانی در کل دنیا به شمار می آید به همین دلیل است که تقریبا تمامی توریست ها در سفر به این شهر حتما از آن بازدید می کنند. باغ نانگ نوچ یکی از باغ های استوایی کشور تایلند است که در شهر پاتایا واقع شده است و شما در تور پاتایا می توانید از آن بازدید کنید، در این باغ شما می توانید از انواع مختلفی از گیاهان و درختان و همینطور گل های مختلف دیدن کنید و یک تجربه بی نظیر را در سفر به این شهر بدست بیاورید. کوه بودا یکی از مهم ترین جاذبه های طبیعی این شهر است که در شمال پاتایا واقع شده است بر روی این کوه یک تصویر بزرگ از بودا ثبت شده است که بزرگترین تصویر بودا در کل جهان است و همین موضوع نیز از دلایلی است که ما به شما توصیه می کنیم حتما از این کوه دیدن کنید.

بازدید از جاذبه های تاریخی را در تور پاتایا فراموش نکنید

مینی سیام منطقه ای است که در آن ماکت های تاریخی زیادی قرار داده شده است، این منطقه جزو بهترین جاذبه های تاریخی این شهر به شمار می آید. از جمله ماکت هایی که در این منطقه قرار دارد می توان به مواردی مانند برج ایفل فرانسه، کاخ کرملین مسکو، کاخ الیزه، برج پیزا، طاق نصرت و ... اشاره کرد که بازدید از آن ها در تور پاتایا می تواند برای هر توریستی جذاب باشد. تئاتر آلانگ کارن از دیگر جاذبه های گردشگری تاریخی شهر پاتایا است که بزرگترین تئاتر این شهر در زمینه فرهنگ حماسی و اسطوره ای است، اگر علاقه مند به تاریخ حماسی کشور تایلند هستید به شما توصیه می کنیم حتما در تور پاتایا از این جاذبه تاریخی دیدن کنید.

تور پاتایا

چند نکته برای خرید در تور پاتایا

یکی از نکات مهمی که باید درباره خرید در شهر پاتایا بدانید که شاید برای شما بسیار جالب هم باشد این است که در صورتی که یک محصول را در بازارهای پاتایا خریداری می کنید و بعد از خرید پشیمان می شوید به راحتی می توانید در مدت زمانی کوتاه آن را دوباره در بازارهای این شهر به فروش برسانید، نکته دیگر درباره تخفیف گرفتن از فروشندگان این شهر است، توجه داشته باشید که قیمتی که معمولا فروشندگان این شهر به شما ارائه می دهند بسیار بالاتر از قیمت واقعی است و در صورتی که کمی اصرار کنید و زمان صرف کنید می توانید محصولات مختلف را با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت اعلام شده فروشندگان خریداری کنید. اگر علاقه زیادی به خرید کردن دارید توصیه ما به شما این است که فصل پاییز را برای رفتن به تور پاتایا انتخاب کنید، در این فصل معمولا شما می توانید از تخفیف های ویژه ای در بازارهای این شهر استفاده کنید که هزینه های مربوط به خرید شما را به میزان زیادی کاهش خواهد داد.

ارتباط آسان در سفر به شهر پاتایا

یکی از مهم ترین مزایای رفتن به تور پاتایا و سفر به این کشور این است که شما به راحتی هرچه تمام می توانید با مردم این کشور ارتباط برقرار کنید چرا که مردم این کشور به صورت کامل به زبان انگلیسی مسلط هستند و می توانند به راحتی با شما صحبت کنند، بنابراین برای سفر به این شهر نیازی به مترجم همراه ندارید و کافی است که تنها به زبان انگلیسی مسلط باشید تا بتوانید نیازهای خود را به راحتی برطرف کنید. یک نکته بسیار مهم دیگر درباره مردم این شهر این است که حتی در صورتی که به زبان انگلیسی نیز مسلط نباشند می توانند با اشاره با شما ارتباط برقرار کنند، همانطور که گفتیم این شهر یکی از توریستی ترین شهرهای تایلند است و همین موضوع نیز باعث شده است تا برای برقراری ارتباط بهتر مردم این شهر مجبور شوند که روش های مختلف ارتباط گیری با توریست ها را بیاموزند.

سفر به پاتایا

نکات پایانی برای سفر به پاتایا

یک نکته ایمنی بسیار مهم برای رفتن به تور پاتایا و گردش در این شهر این است که سعی کنید به هیچ وجه لوازم گران قیمت خود را به همراه نبرید، سعی کنید این لوازم را قبل از بیرون رفتن از هتل خود در اتاق خود قرار دهید و یا این که به امانت داری هتل تحویل دهید تا در حین گردش در شهر مشکلی برای شما پیش نیاید. نکته مهم دیگر این است که سعی کنید به فرهنگ و مردم این شهر احترام بگذارید تا رفتاری مناسب را نیز از جانب آنان دریافت کنید، مردم این شهر بسیار خونگرم هستند و در صورتی که به آنها احترام بگذارید می توانید لحظاتی فوق العاده را در این شهر تجربه کنید. نکته پایانی نیز این است که سعی کنید در حین گردش در این شهر به هیچ وجه به پا و یا سر کسی اشاره نکنید و یا آن را لمس نکنید چرا که این دو عضو در این شهر بسیار حساس هستند.

تعداد بازدید از این مطلب: 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 7 دی 1398
نظرات

راهنمای رزرو هتل جزیره کیش

جزیره کیش یکی از بهترین مناطق تفریحی در کشور می باشد که بازدید از آن به خصوص در تعطیلات بسیار رونق پیدا می کند. هتل پارمیدا کیش به عنوان یکی از بهترین مراکز اقامتی

5 ستاره در قلب این جزیره و روبروی پارک شهر در کیش احداث شده است در صورتی که قصد خرید تور مسافرتی کیش را دارید و می خواهید در این جزیره چند روزی را استراحت کنید، قطعا این هتل می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما به شمار رود که با امکانات بسیار زیادی که دارد گزینه ای مناسب برای خانواده ها می باشد. در این مطلب شما را بیشتر با امکانات و فضای این هتل، اتاق ها و خدمات آن آشنا خواهیم نمود و در ادامه به شما خواهیم گفت که استفاده از چه روشی برای رزرو این هتل می تواند برای شما بهترین گزینه به شمار رود. خرید بلیط هواپیما به مقصد جزیره کیش و همچنین رزرو هتل پارمیدا را می توانید از طریق سایت آژانس مسافرتی دلتابان با بهترین قیمت انجام دهید و برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان فروش دلتابان ارتباط برقرار نمایید.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما

آشنایی با هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا در جزیره کیش امروزه به یکی از اقامتگاه های این شهر تبدیل شده است و بسیاری از کسانی که می خواهند به این جزیره سفر کنند، هتل پارمیدا کیش را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب می کنند. در صورتی که می خواهید اقامتی به یادماندنی در جزیره کیش داشته باشید، این هتل می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما به شمار رود. در کل می توان گفت که به دلیل کیفیت بسیار بالایی که این هتل دارد و منطقه خوبی که در آن قرار گرفته است شما می توانید اقامت بسیار مناسبی را در این هتل داشته باشید. از مهمترین ویژگی های هتل پارمیدا کیش می توان به قیمت مقرون به صرفه آن اشاره نمود. شما می توانید در این هتل با هزینه ای بسیار مناسب اقامت داشته باشید. امکانات رفاهی و تفریحی بسیار مناسبی نیز برای کسانی که در این هتل هستند در نظر گرفته شده است و مسافران می توانند از این امکانات استفاده کنند. در ادامه به بررسی اتاق ها و امکانات گردشگری که در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است در این هتل خواهیم پرداخت و بهترین روش رزرو این هتل را بررسی می کنیم.

امکانات اتاق های هتل پارمیدا

اتاق های شیک و مجلل هتل پارمیدا کیش می تواند برای شما گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود که در آن اقامتی به یادماندنی داشته باشید.. اتاق های 2، 3 و 4 تخته در این هتل موجود است و شما می توانید از آنها استفاده نمایید. یخچال، به همراه تلویزیون و سایر امکانات رفاهی و تهویه مطبوع بسیار خوبی که برای شما در اتاق های هتل پارمیدا کیش در نظر گرفته شده است، این هتل را به یکی از بهترین اقامتگاه های جزیره کیش تبدیل کرده است و شما می توانید با خیال راحت از این امکانات استفاده نمایید. برای رزرو آسان و بدون دردسر این هتل می توانید به سایت آژانس هواپیمایی دلتابان مراجعه ودر صورت نیاز با کارشناسان این شرکت تماس برقرار نمایید.

رزرو هتل ارزان

امکانات تفریحی هتل پارمیدا کیش

از مهمترین ویژگی های هر هتل می توان به امکانات تفریحی درون آن مرکز اقامتی اشاره نمود که این امر در هتل پارمیدا کیش رعایت شده است. شما می توانید با ورود به این هتل و رزرو اتاق های آن از خدماتی مانند استخر و زمین تنیس بهره مند شوید و اوقات فراغت خود را به ورزش کردن در سالن بدنسازی این هتل بپردازید. در کل می توان گفت که تمامی امکانات تفریحی که در یک هتل خوب نیازمند می باشید را می توانید در هتل پارمیدا کیش پیدا کنید و از آنها استفاده نمایید. این هتل بر اساس استانداردهای بین المللی 5 ستاره است و یکی از بهترین هتل های جزیره کیش به شمار می رود.

دسترسی به هتل از مراکز گردشگری و خرید

یکی از مهمترین سرگرمی هایی که مردم را به جزیره کیش دعوت می کند، مراکز خرید و تفرجگاه های این جزیره به شمار می رود. دسترسی از مرکز اقامتی شما به این مراکز دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و به این منظور ما هتل پارمیدا را به شما پیشنهاد می دهیم که یکی از بهترین مراکز اقامتی در شهر کیش به شمار می رود و برای افزایش رضایت مسافران، امکانات مختلفی را برای دسترسی به مراکز تفریحی و مراکز خرید این جزیره را در اختیار شما قرار می دهد. در کل این هتل در یک منطقه خوب در شهر کیش قرار گرفته است و شما می توانید دسترسی راحتی به مراکز خرید و تفریحگاه های این شهر داشته باشید و در صورت نیاز نیز می توانید از خدمات ترانسفر این هتل استفاده کنید.. در ادامه در مورد برخی از ویژگی های هتل پارمیدا کیش صحبت خواهیم کرد که این هتل را در زمره بهترین اقامتگاه های کیش قرار داده است.

کافی شاپ و کافه سنتی

در موقع استراحت شما می خواهید دسترسی راحتی به نوشیدنی و خوراکی داشته باشید و به این منظور، میتوانید از کافی شاپ مدرن که برای استفاده از نوشیدنی و عصرانه های متنوع در نظر گرفته شده است، استفاده کنید. برای رزرو هتل پارمیدا کیش می توانید از خدمات وب سایت آژانس مسافرتی دلتابان استفاده کنید و در صورت داشتن سوال، با کارشناسان این شرکت ارتباط برقرار نمایید . در صورت نیاز برای خرید بلیط هواپیما کیش نیز می توانید از همین وب سایت استفاده نمایید که گزینه ای بسیار مناسب برای کاهش هزینه ها به شمار می رود.

سایر امکانات هتل پارمیدا کیش

همانطور که اشاره شد می توانید از خدماتی مانند رستوران و کافی شاپ به همراه استخر و سونا، زمین تنیس در این هتل بهره مند شوید و لازم به ذکر است که در صورت نیاز می توانید از اینترنت در لابی و طبقات بهره مند شوید. همچنین به دلیل گرمای هوای کیش، اتاق ها دارای تهویه مطبوع هستند و می توانید از خدمات این هتل برای اقامت بسیار راحت استفاده نمایید.

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت آنلاین

همانطور که اشاره شد در این هتل به شما امکانات بسیار زیادی ارائه می شود و شما می توانید با خیال راحت هتل پارمیدا کیش را انتخاب کنید و در آن اقامت داشته باشید. برای رزرو آسان این هتل می توانید از خدمات آژانس مسافرتی دلتابان استفاده کنید که با هزینه ای بسیار مناسب در دسترس شما بوده و می توانید با بهترین قیمت برای رزرو این هتل اقدام نمایید.

رزرو آنلاین هتل در کوتاه ترین زمان

یکی از مهمترین ویژگی هایی که وب سایت دلتابان در اختیار شما قرار می دهد را می توان رزرو آنلاین هتل در مدت زمان کوتاه عنوان نمود. شما می توانید به راحتی و با انتخاب شهر مقصد و مدت زمان اقامت بر روی تقویم شمسی یا میلادی این وب سایت، لیست تمامی هتل هایی که اتاق برای رزرو دارند را مشاهده کرده و به این ترتیب برای رزرو آنلاین هتل اقدام نمایید. این وب سایت با چند کلیک در کامپیوتر یا موبایل شما آماده است تا برای رزرو آنلاین هتل به شما کمک کند.

همینطور رزرو هتل با استفاده از این وب سایت بسیار آسان است و در سراسر کشور در دسترس می باشد. در واقع نیازی به گذاشتن وقت برای این کار ندارید و اگر سرتان شلوغ است و در عین حال می خواهید رزرو آنلاین هتل برای سفر را خودتان انجام دهید، این وب سایت می تواند به شما یاری رساند. در مقایسه با سایر روش های رزرو اتاق و هتل که شما نیاز دارید تا به آژانس مسافربری دلتابان مراجعه نمایید، در این روش نیازی به این کار وجود نداشته و از منزل یا محل کار در چند دقیقه می توانید هتل مد نظر خود را رزرو نمایید.

تور کیش

از همه سرویس ها و امکانات هتل مقصد با خبر شوید

یکی از مهمترین خدماتی که می توانید در رزرو آنلاین هتل دریافت نمایید، مشاهده سرویس هایی است که توسط یک هتل به شما ارائه می شود. در واقع شما می توانید با مراجعه به وب سایت دلتابان یک لیست کامل از هتل ها را مشاهده کنید و بر اساس معیارهای خودتان از یک هتل خوب، اقدام به رزرو اینترنتی هتل کنید. در بخش نظرات هر هتل می توانید نظراتی که سایر مسافران در مورد یک هتل گذاشته اند را مشاهده کنید و یا نظرات خود را درج کنید.

در صورتی که در انتخاب یک هتل می خواهید اطلاعات بیشتری داشته باشید می توانید با کارشناسان دلتابان که در این خصوص اطلاع رسانی می کنند تماس برقرار کرده و در این زمینه سوالات خود را بپرسید. به طور کلی می توان گفت که استفاده از روش آنلاین می تواند گزینه ای بهتر و کم هزینه تر برای رزرو اتاق و هتل باشد و در سراسر کشور در دسترس است.

چرا آژانس مسافرتیدلتابان؟

دلتابان یکی از بهترین انتخاب ها برای خانواده های ایرانی می باشد که خدمات خود را به صورت کامل در زمینه سفر ارائه می دهد. شما می توانید خرید بلیط هواپیما، خرید تور و یا رزرو هتل مورد نظر خود را از طریق وب سایت آژانس مسافرتی دلتابان انجام دهید. این شرکت با بیش از 25 سال سابقه که در زمینه سفر و گردشگری دارد، توانسته است با سلیقه و نیازهای مردم در زمینه هتل آشنایی بیشتری داشته باشد و خدمات خود را بر اساس این تجربه 25 ساله به صورت نوین و اینترنتی در اختیار شما قرار می دهد تا از جای جای ایران برای رزرو اینترنتی هتل مراحلی آسان را طی کنید.

وب سایت دلتابان در کسری از زمان می تواند برای رزرو هتل و سایر خدمات مربوط به مسافرت در دسترس شما باشد و گزینه ای بسیار مناسب به خصوص برای زمان تعطیلات به شمار می رود. در صورتی که می خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری داشته باشید و یا در زمینه رزرو اینترنتی هتل اطلاعات بیشتری دریافت کنید می توانید با کارشناسان آژانس مسافرتی دلتابان ارتباط برقرار کرده و در این خصوص مشاوره رایگان دریافت کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 7 دی 1398
نظرات

رزروهتل

رزرو هتل یکی از مهمترین اقدامات قبل از هرگونه سفر داخلی و خارجی است. این موضوع نکات مهمی را در بر خواهد داشت که در ادامه سعی خواهیم کرد آنها را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم. رزرو اینترنتی هتل از چندین مزیت برخوردار است که از مهمترین آنها مدیریت زمان و البته هزینه می باشد. با توجه به این موضوع سفری راحت و در عین حال آسوده را تجربه خواهید کرد چرا که در طول سفر دغدغه ای برای یافتن هتل و رزرو آن نخواهید داشت. در زمان این رزرو توجه به چند موضوع حائز اهمیت است. امکانات و خدمات هتل، زمان ورود و خروج به هتل، سرویس دهی و چند مورد دیگر در این زمینه می بایست مورد توجه مسافران قرار گیرند. در انتها می توانید هزینه هتل را نیز در این روش مورد بررسی قرار دهید. اگر عازم مقصدی مشخص هستید توصیه می کنیم برای رزرو هتل خود از طریق سایت مسافرتی دلتابان اقدام نمایید.

رزرو هتل

رزرو هتل در سفرهای داخلی و خارجی

افراد بسیاری در ایام خاصی از سال برای سفرهای داخلی و خارجی خود و خانواده تدارک می بینند. در این بین توجه به برخی از نکات از اهمیت بسیاری برخوردار است. رزرو آنلاین هتل یکی از این موارد است که بی توجهی به آن کل سفر شما را تحت تاثیر قرار می دهد. چه بسا برخی از افراد بدون توجه به این موضوع سفر خود را آغاز نمودند و در طول و پایان سفر از امکانات و خدمات هتلی که در آن اقامت داشتند ناراضی بودند.

با توجه به این موضوع توصیه می شود که قبل از هرگونه اقدامی هتل مورد نظر خود را بیشتر مورد ارزیابی قرار دهید. برای اینکه بتوانید هتل ایده آلی را انتخاب و رزرو کنید می بایست به چند نکته مهم توجه بیشتری کنید. امکانات و کیفیت آنها، خدمات رفاهی و تفریحی، سرویس دهی، نظافت روزانه، وعده و میان وعده های غذایی و در آخر هزینه هتل های داخلی و خارجی را می بایست بیشتر مورد ارزیابی قرار دهید. در ادامه با سایت گردشگری دلتابان همراه باشید اگر به فکر رزرو هتلی مناسب و ایده آل هستید.

برتری رزرو هتل به صورت اینترنتی نسبت به دیگر روش ها

در بخش قبلی اشاره کردیم که در سفرهای داخلی و خارجی می بایست رزرو هتل خارجی یا داخلی در اولویت امور قرار گیرد. برای اینکه بتوانید بیشتر به این موضوع مسلط باشید می بایست از گزینه رزرو اینترنتی استفاده کنید. دیگر نیاز نیست در خیابان های شلوغ و پر ترافیک شهر به دنبال آژانس های مسافرتی و گردشگری باشید. با داشتن اینترنت و یک گوشی هوشمند این مهم به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

در هر مکانی که باشید با اتصال به اینترنت می توانید از لیست هتل های داخلی و خارجی و خدمات و امکانات آنها اطلاعات کاملی به دست آورید. رزرو اینترنتی هتل از مزیت های بسیاری برخوردار است که در بخش های بعدی بیشتر به آنها خواهیم پرداخت. این مقدار کافیست که عنوان نماییم با این روش به راحتی می توانید هزینه های سفر خود را در منزل و یا محل کار مدیریت نمایید.

توجه به امکانات متعدد در زمان رزرو هتل

رزرو اینترنتی هتل دارای مزیت های متعددی است که یکی از مهمترین آنها بررسی امکانات می باشد. سفرهای داخلی و خارجی زمانی به یادماندنی تر خواهند بود که اقامتگاهی با امکانات استاندارد و ایده آل انتخاب و رزرو شده باشد. هر هتلی از امکانات مشخصی برخوردار است که این موضوع می تواند هزینه اقامت در آن را تحت تاثیر قرار دهد. از مهمترین امکانات که در هر هتلی می بایست وجود داشته باشد می توان به سرویس دهی 24 ساعته، اتاق های یک یا چند تخته، اینترنت رایگان، صندوق امانات و چندین مورد دیگر اشاره نمود.

همانطور که اشاره شد هر هتلی از امکانات مختص به خود برخوردار است و این موضوع دلیلی بر کیفیت آنها نیست. برخی از هتل ها هزینه های بالایی برای ارائه امکانات از مسافران دریافت می کنند و در مقابل هتل هایی نیز وجود دارند که امکاناتی مشابه را ارائه داده ولی هزینه های کمتری دریافت می کنند. کیفیت در این شرایط حرف نخست را می زند. برای بررسی امکانات هتل های مورد نظر خود می توانید به سایتآژانس مسافرتی دلتابان مراجعه نمایید. پس از بررسی رزرو هتل مورد نظر خود را با چند کلیک به انجام برسانید.

امکانات هتل

توجه به ساعات ورود و خروج در زمان رزرو هتل

در زمان رزرو هتل به صورت اینترنتی نیز می توان موضوع مهم دیگری را نیز مورد بررسی قرار داد. بسیاری از شما پس از ورود به مقصد به دلایل مختلف تمایل دارید هرچه سریع تر در اقامتگاه و هتل مورد نظر خود اقامت داشته باشید تا خستگی سفر مرتفع شود. این موضوع بستگی به ساعات ورود و خروج به هتلی دارد که آن را از قبل رزرو کرده اید. برخی از هتل ها در ساعاتی مشخص امکان اقامت در اتاق ها را برای شما فراهم می کنند و این بدین معنی است که اگر در ساعتی غیر از آن به هتل مراجعه کنید نمی توانید وارد اتاق شوید.

بر این اساس ساعت تخلیه اتاق ها نیز از پیش تعیین شده است. اغلب هتل ها ساعت 14 را برای ورود و 12 را برای خروج از هتل در نظر می گیرند که بر این اساس می توانید به رزرو اینترنتی هتل خود اقدام نمایید.

توجه به وعده های غذایی در زمان رزرو هتل

رزرو هتل شاید کاری راحت و آسان به نظر آید اما اگر خوب آن را مورد بررسی قرار دهید متوجه خواهید شد که در این رابطه نباید به هیچ عنوان کوتاهی نمود. یکی از نکاتی که در این زمینه می بایست مورد توجه مسافران و اقامت کنندگان قرار گیرد توجه به وعده های غذایی است. اگر به صورت اینترنتی هتل خود را رزرو کرده باشید مسلما گزینه های مختلفی را مورد بررسی قرار داده اید.

Only Room,Bed & Breakfast,Half Boardو چند مورد دیگر از اصطلاحات رایج در این زمینه می باشند که در زمان رزرو هتل می توانید به آنها توجه کنید. اگر وعده های غذایی در هتل مدنظر شما نباشد می توانیدOnly Roomرا انتخاب نمایید. اگر وعده های غذایی مانند صبحانه، نهار و یا شام مورد توجه شماست می توانید گزینه های دیگری همچونHalf Boardرا انتخاب کنید. با توجه به این موضوع می بایست هزینه بیشتری را نیز برای رزرو اقامتگاه خود پرداخت نمایید.

توجه به غذا

 
تعداد بازدید از این مطلب: 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 7 دی 1398
نظرات

زمان مناسب خرید بلیط هواپیما چارتر

امروزه هواپیما به یکی از بهترین وسایل نقلیه بین شهرها تبدیل شده است. بلیط هواپیما چارتر و سیستمی دو نمونه از بلیط های داخلی هستند که در دسترس خریداران می باشند و کسانی که قصد دارند با هواپیما به سفر بروند می توانند این بلیت ها را به صورت اینترنتی و از سایت دلتابان خریداری نمایند. در این مقاله شما را با بلیط چارتر و قوانینی که برای این نوع بلیط وضع می شود بیشتر آشنا خواهیم کرد. امروزه بسیاری از مردم برای این که بتوانند سفری ارزان تر داشته باشند، خرید بلیط های چارتر را به بلیط های سیستمی ترجیح می دهند و این دسته از بلیط ها دارای مشتریان بیشتری می باشند. در صورتی که قصد خرید بلیط هواپیما به صورت چارتر را دارید، این مقاله می تواند برای شما مناسب باشد. در این متن به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید بلیط هواپیما چارتر را با قیمت مناسب خریداری کنید و اصولا مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما چه مواردی می باشد. همچنین در ادامه شما را بیشتر با این روش از خرید بلیط هواپیما آشنا خواهیم نمود. امروزه میزان بسیار زیادی از پروازها و بلیط های عرضه شده به صورت چارتر می باشند و شما می توانید از این نوع بلیط برای سفر هوایی خود استفاده کنید.
خرید بلیط هواپیما چارتر

تعریف پرواز چارتر

چارتر در لغت به معنای دربست کرایه دادن می باشد. این روش از فروش بلیط هواپیما چارتر به آن معنا است که یک شرکت به عنوان چارتر کننده تمامی بلیط های یک هواپیما را خریده است و چارتر دهنده به معنای شرکتی است که تمامی بلیط های ایرلاین خود در یک مسیر مشخص پروازی را به صورت چارتر کرایه می دهد. به این دلیل که خرید یک جای بلیط ارزان تر از خرید تکی است، چارتر ارزان تر برای شما حساب می شود و خرید بلیط هواپیما چارتر می تواند از این لحاظ بسیار مناسب برای شما باشد ولی بهتر است با برخی از ویژگی های چارتر بیشتر آشنا شوید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خرید بلیط چارتر انتخاب نمایید. پرواز چارتر امروزه به یکی از محبوب ترین روش های سفر هوایی به شمار می رود و در واقع پرواز چارتر به عنوان محبوب ترین پروازهای داخلی است که با قیمت مناسب می تواند در دسترس شما قرار گیرد. شما می توانید با خرید پرواز چارتر در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. در ادامه بیشتر در مورد خرید پرواز چارتر به شما توضیح خواهیم داد.

آیا بلیط چارتر برای پرواز خارجی هم موجود است؟

یکی از سوالاتی که امروزه از بسیاری از دفاتر فروش بلیط هواپیما چارتر سوال می شود، وجود این سری از خرید آنلاین بلیطپرواز خارجی می باشد. در واقع زمانی که شما می خواهید بلیط هواپیما از ایران به هر مقصد پر پروازی را خریداری نمایید، ممکن است بلیط چارتر وجود داشته باشد. برای مثال در برنامه پروازی که از تهران به سمت استانبول موجود می باشد، تقریبا در هر فصلی از سال پروازهای چارتر وجود دارند و شما می توانید از این سری پروازها استفاده کنید. همچنین در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه دریافت برنامه پروازهای چارتر دریافت کنید و پرواز چارتری به مقصد خارج از کشور خریداری نمایید، می توانید با مراجعه به وب سایت دلتابان در این خصوص اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. دلتابان را می توان به عنوان یکی از بهترین مراجع برای خرید اینترنتی بلیط معرفی نمود .در ادامه بیشتر به مزایای خرید بلیط چارتر می پردازیم.
خرید پرواز چارتر

مزایای خرید بلیط چارتر

بلیط هواپیما چارتر به دلیل استقبال بیشتری که از آنها می شود معمولا زودتر پر می شوند و همین امر باعث می شود تا ایرلاین ها با دقت بیشتری پیگیر پرواز و همچنین عدم تاخیر در این سری از هواپیماها باشند. در واقع زمانی که شما بلیط چارتر را خریداری می کنید، احتمال کمتری برای کنسل شدن پرواز و یا تاخیر آن وجود دارد و شما می توانید با خیال راحت تری پرواز خود را انجام دهید. بلیط هواپیما چارتر همچنین برای کسانی که می خواهند در بازه زمانی دو یا سه روز مانده به انجام پرواز گزینه ای ارزان تر و مقرون به صرفه تر به شمار رود.امروزه بسیاری از مسافرین به خصوص برای پروازهای کاری یا در تعطیلات ترجیح به استفاده از بلیط های چارتری دارند.
جهت خرید انواع بلیط هواپیما می توانید به سایت دلتابان نیز مراجعه نمایید و در کوتاهترین زمان ممکن و به آسانی نسبت به رزرو بلیط خود اقدام نمایید.

نکاتی در مورد بلیط هواپیما چارتر

در صورتی که قصد دارید بلیط هواپیما چارتر خریداری کنید بهتر است به برخی از نکات در این خصوص توجه داشته باشید. بلیط های چارتر معمولا از بلیط های سیستمی ارزان تر هستند و به همین دلیل ممکن است زود پر شوند و بهتر است حداکثر تا دو روز پیش از پرواز بلیط خود را تهیه نمایید. همچنین این سری از بلیط ها معمولا تخفیفی برای کودکان و خردسالان قائل نشده و بهتر است اگر می خواهید بلیط هواپیما برای بزرگسالان تهیه نمایید، چارتر می تواند مورد مناسب برای شما باشد. خرید اینترنتی این سری از بلیط ها می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای شما به شمار رود. در واقع شما می توانید با خرید اینترنتی این سری از بلیط ها در هزینه های خود صرفه جویی نمایید و در کوتاه ترین زمان بلیط خود را تهیه کنید. خرید اینترنتی از سایت دلتابان برای صرفه جویی در هزینه ها می تواند گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود. در هنگام خرید بهتر است در وارد کردن اطلاعات دقت داشته باشید چرا که این سری از بلیط ها قابلیت بازگشت و استرداد ندارند و ممکن است در صورت اشتباه وارد کردن اطلاعات از ورود شما به هواپیما جلوگیری شود.
بلیط چارتر

چرا وب سایت دلتابان

دلتابان را می توان به عنوان یکی از بهترین وب سایت های عرضه بلیط معرفی نمود که امروزه بسیار مورد توجه کسانی قرار گرفته است که می خواهند بلیط هواپیما و رزرو هتل خود را انجام دهند. یکی از مهمترین خدماتی که شما می توانید از سایت دلتابان دریافت نمایید را می توان امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما معرفی نمود. در واقع شما می توانید با استفاده از این روش در کوتاه ترین زمان به لیست تمامی پروازها دسترسی داشته باشید و بهترین بلیط هواپیما مورد نظر خود را خریداری کنید. فروش بلیط هواپیما از طریق این سایت در دسترس شما در سراسر کشور بوده و می توانید انتخابی آزاد از میان ایرلاین های داخلی و خارجی به مقاصد مورد نظر خود داشته باشید. همچنین این وب سایت پشتیبانی مطلوبی برای خرید بلیط هواپیما به شما ارائه می دهد.
نتیجه گیری
امروزه هواپیما به یکی از بهترین وسایل نقلیه عمومی تبدیل شده است و بسیاری از ایرلاین ها در این خصوص به شما خدمات رسانی می کنند. آژانس مسافرتی دلتابان را می توان به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای خرید بلیط هواپیما معرفی نمود که در دسترس شما برای مقاصد داخلی و خارجی از مبداء تمامی فرودگاه های ایران و بیشتر فرودگاه های جهان می باشد. در صورتی که برای خرید بلیط هواپیما به صورت چارتر سوالی دارید می توانید با کارشناسان دلتابان در این خصوص ارتباط برقرار کرده و مشاوره رایگان در این زمینه دریافت نمایید.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : چهار شنبه 4 دی 1398
نظرات

برترین تور های آسیایی

تور کشور ترکیه

تور ترکیه، به سفری اطلاق می شود که یک شرکت مسافرتی با ارائه خدماتی در قالب یک پکیج مسافران علاقه مند به سفر ترکیه را جذب می کند و با اخذ هزینه ای آن ها را به کشور ترکیه می برد. تورها معمولاً فردی به نام راهنمای تور و یا تور لیدر برای راهنمایی مسافران دارند. تور های ترکیه معمولاً سفرهایی ۳ تا ۱۰ روزه هستند که در آن سفر به چند شهر زیبای کشور ترکیه گنجانده می شود.

برای رزرو تورترکیه لحظه آخری شما می توانید از طریق مراجعه ی حضوری به آژانس های ارائه کننده تور و یا مراجعه اینترنتی به سایت های فروش تور اقدام کنید. مسلماً خرید اینترنتی تور می تواند از لحاظ صرف زمان و هزینه برای شما ارزان تر از تهیه تور به صورت حضوری تمام شود. در تهیه تورترکیه ارزان از طریق اینترنت به راحتی می توانید با یک کلیک ساده انواع تور ها را ببینید و قیمت تورهای مختلف را با هم مقایسه کرده و در بین چندین تور مختلف بهترین تور و مناسب ترین تور با شرایط خودتان را انتخاب کنید. اگر برای خرید تور خود زمان بیشتری را اختصاص دهید امکان برخورد شما با تور های ارزان ترکیه بیشتر است

تور ترکیه

تور گرجستان

در زمان رزرو تور مسافرتی گرجستان مسافران می بایست به چندین موضوع مهم توجه ویژه داشته باشند. از مهمترین آنها توجه به اعتبار آژانس مسافرتی است که از طریق آن به رزرو تور گرجستان اقدام می کنید. از دیگر موارد می توان به حضور لیدر و راهنمای با تجربه و مسلط به زبان کشور گرجستان اشاره نمود. البته در کنار این دو مورد نباید از هزینه های سفر با استفاده از این تورها غافل شد. خدماتی که در اغلب تورهای مسافرتی و تفریحی گرجستان ارائه می شوند دارای هزینه های مشخصی هستند که در زمان انتخاب آن می توانید آنها را در نظر بگیرید. در کنار موارد عنوان شده نباید از برنامه سفر که در این تورها برنامه ریزی می شوند غافل شد. با توجه به این برنامه می بایست به مکان های گردشگری و مراکز خرید که قرار است به آنها مراجعه کنید، توجه کنید.در سایت دلتابان این امکان فراهم شده است که مسافران عزیز با بررسی موارد عنوان شده به راحتی بتوانند تور گرجستان را انتخاب و رزرو کنند.

بهترینزمان انتخاب تور مسافرتی گرجستان

در زمان رزرو تور گرجستان ارزان می توانید از طریق کارشناسان و کارکنان آژانس های معتبر در رابطه با خدماتی که در این تورها ارائه می شود و هزینه های مخصوص آنها اطلاعات مهمی را جویا شوید. با این بررسی به راحتی انتخاب رزرو تور گرجستان برای شما عزیزان راحت تر محقق خواهد شد

توجه به برنامه گردشگری در سفر با تور مسافرتی گرجستان

در سفر با تور مسافرتی گرجستان از مهمترین موضوعات، برنامهریزی آژانس های مسافرتی است که برای تفریح و گردش شما مسافران در نظر گرفته شده اند. یک آژانس معتبر می بایست برنامه مدون و در عین حال مناسب برای مسافران خود در سفر به گرجستان در نظر بگیرد. به عنوان مثال می بایست مکان های گردشگری که از طرفداران بسیاری برخوردارند را در لیست برنامه های تفریحی و دیدنی اینگونه از تورها جای دهند تا مسافران بتوانند از لحظات سفر خود به گرجستان استفاده نموده و لذت ببرند.

بنابراین برنامهریزی برای سفر با اینگونه تورها از اهمیت ویژهای برخوردار است. از دیگر موارد مراجعه به مراکز خرید است که اغلب مسافران آن را در اولویت قرار میدهند که این موضوع نیز باید در برنامه تورهای مسافرتی کشور گرجستان لحاظ شود. عزیزان با بررسی این نکته نیز می توانند در انتخاب و رزرو و قیمت تور گرجستان موفق عمل نمایند

تور گرجستان

تور مالزی

کشور مالزی در جنوب شرقی آسیا واقع شده و به دلیل داشتن مکان های تفریحی و گردشگری بسیار، یکی از کشورهای توریست پذیر است که هر ساله مسافران بسیاری به آنجا سفر می کنند. اگر تا بحال به این کشور سفری نداشته اید، تور مالزی یکی از بهترین فرصت ها است تا شما از نزدیک این کشور را ببینید و با فرهنگ مردم آن آشنا شده و از جای جای این کشور زیبا دیدن کرده و لذت ببرید. تور مالزی یکی از تورهای بسیار پرطرفدار است که در آن برای هر روز از سفر شما برنامه ریزی هایی انجام شده است و راهنماهای محلی و تور نیز شما را در این سفر همراهی می کنند. اما قبل از سفر به این کشور بهتر است با معروف ترین و بهترین مکان های دیدنی مالزی آشنا شوید تا بهتر بتوانید برای روزهای سفر خود برنامه ریزی داشته باشید. این مکان ها از محبوب ترین مکان های گردشگری در مالزی هستند که در نظر سنجی که از سوی گردشگران انجام شده است، بهترین مکان های زیبا و دیدنی مالزی لقب گرفته اند.

تور مالزی

جاذبه های گردشگری مالزی

ایالت پنانگ، از معروف ترین جاذبه های دیدنی در تور مالزی

پنانگ یکی از ایالت های کشور مالزی و مشهور به مروارید شرق است که به دلیل مکان های دیدنی اش بسیار معروف شده است. در این ایالت زیبا، انواع مغازه های رنگارنگ و غذاهای محلی از ملت های مختلف را می توانید ببینید. خیابان های رنگارنگ و فستیوال های زیبایی که در پنانگ برگزار می شود باعث معروف شدن این ایالت در مالزی شده است.

گنتینگ هایلندز، از مفرح ترین مکان های دیدنی در تور مالزی

اگر به دنبال هیجان و سرگرمی هستید، مطمئنا از دیدن گنتینگ هایلندز شگفت زده خواهید شد. گنتینگ هایلندز یکی از بهترین و مفرح ترین مکان های دیدنی و سرگرمی در مالزی است که در تور مالزی حتما باید از آن دیدن کنید. این مجموعه تفریحی در بالای یکی از رشته های تیتی وانگ سا واقع شده و در میان کوهستان های خوش آب و هوا و سرسبز واقع شده است که همین تفاوت آب و هوای آن با سایر مناطق مالزی بسیار جذاب و جالب است.

پارک ملی نیاه، از زیباترین دیدنی ها در تور مالزی

یکی از مکان های دیدنی و بسیار زیبای مالزی، مجموعه غارهای طبیعی نیاه هستند که برای افراد عاشق باستان شناسی و طبیعت گردی، مکانی بسیار زیبا و جالب توجه است و اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می شود تا دیدن این پارک زیبا و دیدنی را در تور مالزی از دست ندهید. در مجموعه غارهای این پارک زیبا می توانید انواع ساختارهای سنگهای آهکی را در این منطقه ببینید و لذت ببرید.

ایالت ملاکا، از پر بازدیدترین مکان های گردشگری مالزی

ملاکا یکی از ایالت های بسیار زیبای مالزی است که به دلیل ساختمان های قرمز رنگش به شهر قرمز نیز معروف است و همین باعث شده تا در هر فصلی از سال این منطقه مملو از گردشگران خارجی باشد. در تور مالزی سعی کنید دیدن این منطقه ی زیبا و بیاد ماندنی را از دست ندهید.

ساحل پورت دیکسون، از آرام بخش ترین مناطق دیدنی مالزی

در کشور مالزی سواحل بسیاری وجود دارد و یکی از آنها ساحل زیبا و دیدنی پورت دیکسون است که برای عاشقان سکوت و آرامش، دیدن این ساحل زیبا و خیره کننده در تور مالزی به شدت پیشنهاد می شود. این محیط زیبا و بکر به دور از هیاهوی مکان های دیگر مالزی است و شما می توانید به راحتی و در آرامش کامل از این منطقه لذت ببرید و ریلکس کنید.

جزیره سیپادان، از شگفت انگیزترین دیدنی های مالزی

جزیره سیپادان یکی از بی نظیرترین و دیدنی ترین مکان های مالزی است که در تور مالزی حتما از دیدن آن شگفت زده خواهید شد. این جزیره در میان گردشگران و به خصوص غواصان از محبوبیت بالایی برخوردار است. این جزیره از نوع مرجانی است و یکی از مکان های اصلی و مهم غواصی در مالزی است. این جزیره ی زیبا در دریای سلب و در سواحل شرقی صباح واقع شده است.

آکواریوم کوالالامپور، از مکان های دیدنی مالزی

آکواریوم کوالالامپور یکی از جذاب ترین دیدنی های مالزی است که در شهر کوالالامپور واقع شده است. شما می توانید در این آکواریوم جذاب و دیدنی، گونه های زیادی از جانوران دریایی را مشاهده نمایید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 1 دی 1398
نظرات

معرفی کلیه ی تور های گردشگری ترکیه

تور ترکیه از تمام شهرهای آن در غرب تا دامنه های دور افتاده کوه آرارات و در شرق، تنوع بسیار زیادی از منظره کشور ترکیه را شامل می شود که با میراث تاریخی و فرهنگی غنی آن هماهنگ شده است. این تور در تمام زمان ها و تمام فصل های سال از طرفداران بسیاری برخوردار می باشد. ترکیه همواره یکی از مهمترین نقش ها را در تاریخ جهان بازی کرده است. سفر به ترکیه در طول زمان، از عصر حجر در آناتولی مرکزی تا عصر برنز در تروی را شامل می شود و از نظر تاریخی و جغرافیایی نیز از ارتفاعات تمدن یونان و روم در پراگ مون و افسس به عمق شهرهای زیرزمینی قرن هفتم در کاپادوکیا کشیده می شود. به طور کلی باید در نظر بگیریم که با اینکه ترکیه کشور کوچکی محسوب می شود، اما هر قسمت از آن رنگ و بوی خاصی از تاریخ و زیبایی را می دهد. تور ترکیه می تواند هم زمینی باشد و هم می تواند به صورت هوایی انجام شود. تور ترکیه می تواند شامل سفر به شهرهای مختلفی شود که در ادامه به برخی از این شهرها اشاره ای می کنیم.

معرفی تور ترکیه

تور ترکیه و سفر به استانبول

استانبول یک مقصد رویایی و پایتخت فرهنگی ترکیه است، که در لبه قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است و جایی است که شرق با غرب ملاقات می کند. با اتصال دو قاره، می توان لایه هایی از ادغام دو فرهنگ و تمدن مختلف را در این شهر زیبا مشاهده کرد. معماری، غذا و همه چیز در استانبول، داستانی مخصوص به خود را روایت می کنند. این شهر شلوغ است، سریع است و هرگز متوقف نمی شود، اما زمانی که شما نیاز به استراحت دارید، همیشه یک باغ زیبا، یک خانه کوچک یا یک مسجد وجود دارد که در آنجا می توانید روی صندلی بنشینید، یک نفس راحت بکشید و استراحت کنید. استانبول شهری است که شما باید حداقل یک بار در طول زندگی خود از آن بازدید کنید. یکی از زیبایی های مطرح در این شهر، تبدیل کلیسای باشکوه سوفیا به یک مسجد و ایجاد نماد قسطنطنیه یا مسجد آبی در قرن هفدهم است. دلیل دیگری برای رفتن با تور ترکیه به این شهر وجود دارد و آن بازار این شهر است. یکی از بزرگترین بازارهای پوشش داده شده در جهان که در آن شما می توانید همه چیز اعم از طلا و جواهر و ادویه جات و قالیچه و عتیقه را خریداری کنید.

تور استانبول

تور ترکیه و سفر به آنکارا

آنکارا پایتخت ترکیه و دومین شهر بزرگ این کشور و همچنین مرکز بزرگ دانشگاهی ترکیه است که میراث تاریخی آن غیر قابل انکار است. فراموش نکنید که تور پیاده روی در کوچه های تاریخی را در بازدید خود قرار دهید، زیرا قدم زدن در خیابان های باریک و محصور شده توسط خانه های عثمانی قدیمی با سقف قرمز احاطه شده، چیزی است که قطعا ارزش دیدن آن را دارد. آنکارا ممکن است شور و هیجان استانبول را نداشته باشد اما آنکارا از معماری شگفت انگیزی از بنیانگذاری جمهوری و بعد از آن، اپرا و باله دولتی تاریخی، مکتب آتاتورک آنیت کابیر و تاریخ سه ماهه آن با قلعه معروف خود برخوردار است.

خرید تور ترکیه

تور ترکیه و سفر به آنتالیا

آنتالیا همراه با استانبول، از مناطق توریستی در کشور ترکیه محسوب می شوند. بهترین راه برای دیدار از زیبایی های این منطقه این است که از یک ماشین کابلی استفاده کنید تا به کوه تاتللی سفر کنید، جایی که می توانید در دیدگاه های پانورامای خیره کننده، خط ساحلی شگفت انگیزی را مشاهده کنید. پس از صعود، خرابه های Phaselis و سواحل زرق و برق دار را در نزدیکی خود می توانید ببینید. این یک شهر لیبیایی باستانی است که زمانی توسط الکساندر بزرگ اداره می شده است که همچنان از آن زمان آمفی تئاتر و خانه هایی به جا مانده است. برای دوستداران خورشید و آفتاب گرفتن، ساحل لارا بهترین مقصد است، زیرا شما می توانید از دریای کریستالی آبی لذت ببرید. اگر در اواسط فصل تابستان به آنجا با تور ترکیه سفر کنید ممکن است جشنواره ای از شن و ماسه در این ساحل آنتالیا وجود داشته باشد، جایی که هنرمندان با استعداد، برای تحت تاثیر قرار دادن بازدید کنندگان، سازه های شنی زیبایی را خلق می کنند.

رزرو تور ترکیه

تور ترکیه و سفر به ازمیر

شهر ساحلی ترکیه یعنی ازمیر که در دریای اژه قرار گرفته است ، یک مکان عالی برای اقامت در صورت سفر به قله های افسس و پرگامون است. نه تنها می توانید از ساحلی بودن این شهر نهایت استفاده را بکنید بلکه می توانید در طول روز از برخی از گسترده ترین ویرانه های رومی بازدید کنید و سرگذشت تاریخ را به زیبایی مشاهده کنید. در سفر به این شهر فراموش نکنید که Pamukkale را در تور خود قرار دهید، که یک پدیده جغرافیایی شگفت انگیز، منحصر به فرد در جهان است. این فلات فلزی کوچک به همراه آب چشمه ای که از بالای کوه عبور می کند و در سمت پایین آن سنگ آهک سفید را به فلات باستانی اضافه می کند، بسیار دیدنی و منحصر به فرد است. بازدیدکنندگان می توانند به علت معدنی بودن آب چشمه در آنجا حمام کنند که برای سلامتی بسیار مناسب و خوب است. همچنین، برج ساعت ازمیر را باید ببینید. در سفر به ازمیر می توان از ترکیب ساحلی زیبا و تاریخچه رومی این شهر و همچنین بهبود سلامتی در چشمه معدنی بهره مند شد.

تور لحظه آخری ترکیه

تور ترکیه و سفر به گرومه

گرومه یا به زبان ترکی Göreme به عنوان یک شهر که به سنگ های آتشفشانی رسیده است معروف است. پیاده روی در پارک ملی Göreme، که یک میراث جهانی یونسکو است بسیار جذاب می باشد. این پارک علاوه بر اینکه یک مکان محبوب برای رفتن به میان کوه ها برای کوهنوردان است، منطقه خوبی برای لذت بردن از انواع غذاهای سنتی ترکیه نیز هست. این شهر دارای کلیساهایی در غار با قدمت قرن 10 و 11 است. این شهر در منطقه تاریخی کاپادوکیا واقع شده است، که دارای یک چشم انداز باشکوه و در عین حال کاملا فرسایش یافته در طول تاریخ است. دره گمرک و محیط اطراف آن دارای حوضچه های سنگی است که شواهد منحصر به فردی از هنر بیزانس در دوره پس از پیکو کلاسیک را ارائه می دهند. این همه زیبایی و تاریخ و هنر و معماری برای تمامی بازدیدکنندگان از جذابیت های خیره کننده ای برخوردار است.

تور ترکیه ارزان

تور ترکیه و سفر به کاپادوکیا

مطمئنا یکی از مشهورترین مقاصد ترکیه، که تصویری از بالن های گرم و هوایی دارد، کاپادوکیا است. سفر به این شهر مانند سفر به یک سیاره دیگر است. با بالن در این شهر می توان از منظره جادویی کاپادوکیا دیدن کرد. کاپادوکیا در تور ترکیه تبدیل به یک مکان گردشگری بسیار محبوب شده است. شهرهای زیرزمینی، کلیساهای موجود در غار با نقاشی های زیبا و گلدان های سفال از Avanos، بسیار مشهور و دیدنی هستند. قلعه Uchisar یکی دیگر از مکان های تاریخی این منطقه است. این شهر زیبا در واقع یک تنوع زمین شناسی از تپه های لانه زنبوری و برج های سنگی و معماری جذابی از غارهای سنگی و غارنشینی در طول تاریخ است.

تعداد بازدید از این مطلب: 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 30 آذر 1398
نظرات

شهر دبی

شهر دبی جایگاه ویژه ای در میان کشورهای عربی دارد و یکی از شهرهای امیرنشین امارات متحده عربی می باشد. شهر دبی در واقع در جنوب ایران واقع شده است و در اطراف خلیج فارس ساخته شده است. این شهر دارای یک موقعیت جغرافیایی بسیار خوب می باشد که در صنعت نفت گسترش زیادی یافته است. امروزه شهر دبی یکی از محبوب ترین شهرهای گردشگری در جهان می باشد که دارای مکان های تفریحی و گردشگری بسیار زیادی است. این شهر درآمد بسیار زیادی از صنعت نفت و گردشگری بدست می آورد و درآمدهایی از فروش ملکف تزاریت مسافر، دادن اقامت به افراد خارجی و ... کسب می کند.

در این شهر، آسمان خراش های بسیار زیادی وجود دارد که فرصت تفریحی بسیار زیادی را برای مسافرین تور ارزان دبی فراهم می کند. گردشگران و توریست ها از گوشه و کنار دنیا برای بازدید از مناطق مختلف دبی به آن سفر می کنند و همواره تلاش می کنند تا یک سفر بیادماندنی و خاطره انگیز از این شهر داشته باشند.

یکی از تورهای محبوب گردشگری در دنیا تور دبی است. در بین مسافرانی که به امارات متحده عربی می روند اغلب دبی را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند. در سفر به این شهر زیبا از جاذبه های متنوع آن بازدید خواهید کرد و خاطراتی خوش برای خود رقم خواهید زد. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره تور دبی و جاذبه های آن خواهیم پرداخت تا سفر لذت بخش تری را تجربه کنید.

تور دبی

تور دبی

برای رزرو تور دبی به صورت اینترنتی می توانید اقدام کنید و با مراجعه به سایت اطلاعات لازم را کسب نمایید. در ابتدا مبدا و مقصد تور را مشخص کنید که مبدأ شهر محل زندگی و مقصد نیز شهر دبی خواهد بود. با زدن گزینه جستجو لیستی از تورهای دبی به نمایش در می آید که هر یک دارای مشخصاتی چون قیمت، نوع هتل، نوع ایرلاین و کلاس پروازی، خدمات و ... خواهد بود. با توجه به بودجه ای که برای تور دبی در نظر گرفته اید مورد مناسب خود را انتخاب کنید. این امکان وجود دارد که تور دبی را بر اساس موردی که برای تان مهم تر است انتخاب کنید مثلاً تور را بر اساس قیمت و یا هتل جستجو کنید، این گونه تنها تورهای مورد نظر به نمایش در می آید و قادر به انتخاب مورد مناسب خود در کوتاه ترین زمان خواهید بود.

بهترین زمان سفر با تور دبی

همانطور که گفته شد شهر دبی دارای آب و هوای بسیار گرمی می باشد. بهترن زمان سفر به این شهر در فصل پاییز تا بهار می باشد. در این فصول آب و هوای منطقه کمی بهتر می شود و آب و هوا معتدل می باشد. در این فصول می توانید به کنار دریا بروید و از آب و هوای گرم در سواحل لذت ببرید و حمام آفتابی بگیرید. البته اگر تحمل گرما را دارید می توانید در فصل تابستان به این شهر بروید و از تفریحات تابستانی این شهر لذت ببرید. بیشتر تفریگاه های این شهر سرپوشیده هستند و حتی می توانید به پیست اسکی مملوء از برف آن با تور دبی بروید و لذت ببرید.

خدمات تور دبی و هزینه آن

در تور دبی خدماتی به مسافران ارائه می شود که در هزینه های تان نیز تأثیرگذار است. این خدمات شامل بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، بلیط هواپیما چارتر رفت و برگشت، رزرو هتل، گشت شهری، لیدر فارسی زبان و ... است. با توجه به بودجه ای که دارید قادر به انتخاب این خدمات خواهید بود و از آن ها استفاده خواهید کرد. هزینه تور دبی با توجه به زمان سفر، نوع ایرلاین، کلاس پروازی، نوع هتل و خدماتی که ارائه می شود متفاوت خواهد بود. سفر در فصل های کم گردشگر سبب کاهش تعداد مسافران و در نتیجه کاهش هزینه ها خواهد شد و بالعکس سفر در فصل های پر گردشگر سبب افزایش هزینه های هتل، هواپیما و ... می شود. اگر قصد دارید سفر ارزانی داشته باشید تور دبی را در فصل های کم گردشگر انتخاب کنید و در روزهای غیر مناسبتی سفر کنید. این که چه ایرلاینی را برای پرواز انتخاب کنید نیز بر هزینه تور تأثیر می گذارد زیرا هر ایرلاین خدمات متفاوتی را ارائه می دهد. نوع هتل و خدمات ارائه شده نیز این هزینه را افزایش و یا کاهش می دهد.

قیمت تور دبی

عوامل مختلفی در قیمت تور دبی تاثیر گذار است و مهمترین آن فصلی است که می خواهید به این شهر سفر کنید. اگر در زمان برگزاری جشنواره ها و فصل هایی که هوا بهتر است و به همان نسبت مسافر و گردشگر بیشتر می باشد سفر کنید قیمت تور افزایش می یابد. نوع پرواز و هتل نیز در قیمت تور دبی تاثیر گذار است. همچنین قیمت تور دبی در روزهای بعد عید و خرداد ماه و تابستان که بسیار گرم است کاهش می یابد. به صورت کلی قیمت تور دبی نسبت به جاذبه های گردشگری و تفریحی آن مقرون به صرفه می باشد.

خرید بلیط هواپیما

تور لحظه آخری دبی

اگر تور های چارتری که توسط آژانس های هواپیمایی خریداری می شوند به فروش نرسند، آژانس ها این تور ها را به تور لحظه آخری تبدیل می کنند و آن را با قیمت کمتری به مشتری می فروشند تا بلیط هایشان به فروش رود. در حقیقت تور لحظه آخری مقرون به صرفه می باشد و شما با پرداخت هزینه کمتر می توانید در شهر دبی و هتل های بی نظیر آن تفریح کنید. تور های لحظه آخری در همه فصول سال قابل خریداری می باشند اما جلوه آنها در فصل های پاییز و زمستان که مسافران بیشتری به این شهر سفر می کنند، افزایش می یابد.

هزینهٔ اقامت در هاستل در تور دبی

در دبی تعداد هاستل ها کم است و زیاد رایج نیست. هزینه اقامت در خوابگاه هاستل 120-100 درهم امارت می باشد و برای اقامت در اتاق خصوصی نیز باید شبی 375-250 درهم پرداخت کنید. اکثر هاستل ها وای فای رایگان دارند و در برخی از آن ها صبحانه رایگان داده می شود. در کل برای کاهش هزینه ها در تور دبی اقامت در هاستل گزینه مناسبی می تواند باشد.

اقامت در هتل های ارزان در تور دبی

برای کاهش هزینه ها و اقامت در هتل های ارزان در دبی هزینه ای حدود 250-200 درهم در اتاق هایی با امکانات پایه باید پرداخت کنید. همه اتاق ها مجهز به وای فای رایگان هستند و برخی امکاناتی چون سرویس رایگان به فرودگاه و یا استخر دارند. هزینه هتل های میان رده پایین است اما اگر به دنبال اقامتگاهی لوکس باشید سقف قیمت مشخص نیست و با توجه به امکانات و خدمات مشخص خواهد شد.

اخذ ویزای دبی

قبل از سفر با تور دبی باید ابتدا به اخذ ویزای دبی اقدام نمود. انواع ویزای دبی شامل: ویزای گردشگری، کاری، ترانسپورت و تجاری می باشد. طول مدت زمان ویزای توریستی دبی معمولا 2 هفته، 1 ماه و یا حداکثر 3 ماهه می باشد. توجه داشته باشید که در صورت اخذ ویزای یک ماهه شما می توانید با پرداخت هزینه ویزای خود را به مدت یک ماه دیگر تمدید نمایید. از ویژگی های ویزای دبی عدم نیاز به انجام مصاحبه ی حضوری می باشد. آدرس سفارت امارات، واقع در غرب تهران، خیابان ایران زمین می باشد، اما توجه داشته باشید که به منظور دریافت ویزای توریستی نیاز به مراجعه به سفارت نبوده و از طریق آژانس های هواپیمایی می توانید برای اخذ ویزا اقدام نمایید. مدارک مورد نیاز به منظور اخذ ویزای دبی به قرار زیر می باشد:

  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • دو قطعه عکس جدید و رنگی با پیش زمینه ای سفید
  • فرم تکمیل شده از مشخصات فرد متقاضی
  • اطلاعات دقیق مرتبط با محل سکونت و یا محل کار

به منظور دریافت فرم و یا اطلاعات دقیق تر درباره مدارک مورد نیاز، می توانید به سایت سفارت امارات نیز مراجعه نمایید.

تور دبی با هواپیمایی ماهان

بلیط های هواپیما برای سفر با تور دبی

به منظور سفر با تور لحظه آخری دبی شما می توانید بلیط های سیستمی و یا لحظه آخری را تهیه نمایید.

1_ بلیط های لحظه آخری: اگر شما از دسته افرادی هستید که با چمدانی حاضر، همیشه آماده سفر می باشید ما به شما بلیط لحظه آخری را پیشنهاد می کنیم که شامل تخفیفات بسیاری می باشد و می تواند هزینه های سفر شما را تا حد زیادی کاهش دهد، به طوری که می توانید گاهی یک خرید بلیط چارتر را تنها با پرداخت هزینه ای برابر با بلیط اتوبوس تهیه نمایید. اما هزینه این بلیط برای تمامی افراد با سنین مختلف (کودک و یا بزرگسال) یکسان می باشد.

2_ بلیط های سیستمی: اگر از افرادی هستید که برای سفر خود باید برنامه ریزی مشخصی داشته باشید برای سفر با تور دبی ما به شما بلیط های سیستمی را پیشنهاد می کنیم. جهت رزرو این دسته از بلیط ها حداقل دو هفته قبل از سفر با تور دبی اقدام نمایید. از ویژگی های خوب بلیط های سیستمی، تفاوت قیمت بلیط برای کودکان و بزرگسالان می باشد.در صورت کنسلی می توانید پس از کسر شدن مبلغی از هزینه بلیط، مابقی آن را دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : چهار شنبه 27 آذر 1398
نظرات

تور گرجستان

در زمان رزرو تور گرجستان مسافران می بایست به چندین موضوع مهم توجه ویژه داشته باشند. از مهمترین آنها توجه به اعتبار آژانس مسافرتی است که از طریق آن به رزرو تور گرجستان اقدام می کنید. از دیگر موارد می توان به حضور لیدر و راهنمای با تجربه و مسلط به زبان کشور گرجستان اشاره نمود. البته در کنار این دو مورد نباید از هزینه های سفر با استفاده از این تورها غافل شد. خدماتی که در اغلب تورهای مسافرتی و تفریحی گرجستان ارائه می شوند دارای هزینه های مشخصی هستند که در زمان انتخاب آن می توانید آنها را در نظر بگیرید. در کنار موارد عنوان شده نباید از برنامه سفر که در این تورها برنامه ریزی می شوند غافل شد. با توجه به این برنامه می بایست به مکان های گردشگری و مراکز خرید که قرار است به آنها مراجعه کنید، توجه کنید.در سایت دلتابان این امکان فراهم شده است که مسافران عزیز با بررسی موارد عنوان شده به راحتی بتوانند قیمت تور گرجستان را انتخاب و رزرو کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر این نکات را مورد بررسی قرار دهید.

تور گرجستان

نکات مهم در انتخاب تور مسافرتی گرجستان

تورهای مسافرتی و گردشگری این روزها یکی از گزینه های سفر محسوب می شوند و از مزیت های مهمی برخوردار هستند. در زمان انتخاب اینگونه تورها می بایست چند نکته را در نظر بگیرید تا بتوانید سفری منحصر به فرد و در عین حال به صرفه را تجربه کنید. در زمان انتخاب تور مسافرتی گرجستان که یکی از آنهاست، افراد می بایست به سابقه آژانسی که تور را از آن رزرو می کنند توجه کنند. از دیگر موارد بررسی خدمات تور، است که در اغلب آژانس ها توضیحاتی در رابطه با آن ارائه می شود.

در کنار این دو مورد نباید از هزینه های سفر با تورهای تفریحی گرجستان غافل شد. هزینه مربوط به هتل، خرید آنلاین بلیط هواپیما و همچنین خدمات مسافرتی که در زمان رزرو تور این کشور می توانید آنها را نیز در نظر بگیرید.از دیگر موارد توجه به راهنمای سفر است که به عنوان لیدر تور در هنگام رزرو اینگونه از تورهای تفریحی می توانید به آن توجه کنید. با سایت دلتابان همچنان .همراه ما باشید تا بیشتر موارد عنوان شده در رابطه با تور مسافرتی گرجستان را با هم بررسی کنیم و به بیان برخی از ویژگی های آنها بپردازیم.

رزرو تور مسافرتی گرجستان در آژانس های مسافرتی معتبر

در زمان انتخاب تور مسافرتی گرجستان همانطور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره کردیم می بایست به اعتبار آژانس مربوطه توجه کنید. در واقع این روزها آژانس های مسافرتی و تفریحی مختلفی مشاهده می شوند که هر کدام تورهای گردشگری و مسافرتی را برای رزرو عرضه می کنند.در زمان رزرو تور گرجستان ارزان می توانید قبل از هر اقدامی از طریق افرادی که از طریق آژانس ها به سفر پرداخته اند، اعتبار آنها را جویا شوید.

همچنین با بررسی خدمات و هزینه تورهای آژانس های مسافرتی نیز می توانید میزان اعتبار آنها را در نظر گرفته و بیشتر مورد ارزیابی قرار دهید.

رزرو تور مسافرتی

توجه به هزینه ها در زمان انتخاب تور مسافرتی گرجستان

در زمان رزرو تور مسافرتی گرجستان افراد علاوه بر اعتبار آژانس های مربوطه می بایست هزینه های تور را نیز در نظر بگیرند. به عنوان مثال با بررسی خدماتی که تورهای مسافرتی ارائه می دهند به راحتی می توانید هزینه ها را برآورد کنید. این نکته را فراموش نکنید که در برخی از آژانس های مسافرتی با توجه به هزینه ای که دریافت می کنند خدمات ایده آل و مناسبی به مسافران در تورهای گردشگری ارائه نمی شود.

در زمان رزرو تور گرجستان می توانید از طریق کارشناسان و کارکنان آژانس های معتبر در رابطه با خدماتی که در این تورها ارائه می شود و هزینه های مخصوص آنها اطلاعات مهمی را جویا شوید. با این بررسی به راحتی انتخاب رزرو تور گرجستان برای شما عزیزان راحت تر محقق خواهد شد.

انتخاب تور مسافرتی گرجستان و توجه به لیدر آن

یکی از گزینه های مهم که در زمان انتخاب تور مسافرتی گرجستان شما را یاری خواهد رساند راهنما و لیدر آن است. با توجه به اینکه این فرد می بایست به زبان کشور مقصد که گرجی است تسلط کافی داشته باشد به راحتی می توانید تور مورد نظر را مورد ارزیابی قرار دهید. در کنار تسلط کافی به زبان کشور مقصد، لیدر می بایست از اطلاعات کافی در رابطه با این کشور برخوردار باشد و بتواند زمان و هزینه را به خوبی مدیریت کند.

این نکته را فراموش نکنید که اغلب آژانس های مسافرتی که سایت دلتابان یکی از آنها است، به استخدام لیدر و راهنماهای ماهر و باسواد می پردازند تا مسافران در طول سفر احساس راحتی و یا آرامش داشته باشند. یک لیدر با تجربه می بایست از مهارت کافی برای همراهی مسافران تور گرجستان برخوردار باشد.

سفر به گرجستان

توجه به اقامتگاه در زمان رزرو تور مسافرتی گرجستان

در زمان رزرو تور مسافرتی گرجستان می بایست به اقامتگاهی که برای شما در نظر گرفته شده توجه کنید.شاید جالب است بدانید که در کشور گرجستان مخصوصا شهر تفلیس اقامتگاه و هتل های مختلفی وجود دارند که هر کدام خدمات و امکانات مختلفی را در اختیار مسافران قرار می دهند. در برنامه تورهای مسافرتی که برای سفر به این کشور برنامه ریزی شده اند می باید با رزرو هتل ارزان و مناسب بر اساس هزینه ای که مسافر پرداخت می کند در نظر گرفته شود.

این نکته را فراموش نکنید که توجه به هتل های جایگزین نیز در زمان رزرو تور گرجستان و شهرهای مختلف آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که این امکان وجود دارد که امکان اقامت در هتل رزرو شده به دلایل مختلفی امکان پذیر نباشد. بنابراین آژانس های معتبر می بایست هتل جایگزینی را در سفر به گرجستان در نظر بگیرند. مسافران عزیز در زمان انتخاب و رزرو تور می بایست این موضوع را نیز مدنظر قرار دهند.

توجه به برنامه گردشگری در سفر با تور مسافرتی گرجستان

در سفر با تور مسافرتی گرجستان از مهمترین موضوعات، برنامه ریزی آژانس های مسافرتی است که برای تفریح و گردش شما مسافران در نظر گرفته شده اند. یک آژانس معتبر می بایست برنامه مدون و در عین حال مناسب برای مسافران خود در سفر به گرجستان در نظر بگیرد. به عنوان مثال می بایست مکان های گردشگری که از طرفداران بسیاری برخوردارند را در لیست برنامه های تفریحی و دیدنی اینگونه از تورها جای دهند تا مسافران بتوانند از لحظات سفر خود به گرجستان استفاده نموده و لذت ببرند.

بنابراین برنامه ریزی برای سفر با اینگونه تورها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از دیگر موارد مراجعه به مراکز خرید است که اغلب مسافران آن را در اولویت قرار می دهند که این موضوع نیز باید در برنامه تورهای مسافرتی کشور گرجستان لحاظ شود. عزیزان با بررسی این نکته نیز می توانند در انتخاب و رزرو تور گرجستان موفق عمل نمایند.

تعداد بازدید از این مطلب: 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 12 آذر 1398
نظرات

برای دریافت ویزای کانادا باید اطلاعات مهمی درباره انواع ویزای این کشور و شرایط اخذ آنها داشته باشید. کانادا یکی از کشورهای وسیع و پهناوری است که بعد از کشور روسیه به عنوان پهناورترین کشور در جهان شناخته می شود. در این کشور جاذبه های گردشگری متنوع و بی نظیری وجود دارد که باعث جذب توریست ها و گردشگران مختلفی از اقصی نقاط جهان می شود. برای ورود به این کشور با هر هدفی که دارید نخستین قدم دریافت ویزای کانادا است. کانادا برای ارائه ویزا به ایرانی ها کمی سخت گیرانه عمل می کند ضمنا در ایران سفارتخانه ای ندارد بنابراین برای اخذ ویزای این کشور باید از کارشناسان و مشاوران حرفه ای کمک بگیرید. کانادا در بین کشورهای مدرن و پیشرفته جهان قرار دارد که هر ساله افراد مختلفی برای گردشگری و یا به قصد مهاجرت درصدد تهیه ویزای آن هستند. برای دریافت ویزای کانادا باید در وهله اول نسبت به ویزاهای مختلف و شرایط دریافت هر کدام اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید متناسب با نیاز خود ویزای مورد نظر را دریافت کنید. در این مطلب با انواع ویزای کانادا، شرایط و مدارک لازم برای اخذ آن آشنا می شویم.

ویزای کانادا

انواع ویزای کانادا

برای ورود به کشور کانادا با هر هدفی که دارید باید ویزای این کشور را تهیه کنید. کانادا متناسب با تنوع مهاجران و گردشگران ویزاهای مختلفی را ارائه می دهد. به طور کلی ویزاهای کانادا به دو دسته ویزای توریستی و ترانزیت تقسیم بندی می شوند که هر کدام از آنها دارای زیر مجموعه هایی هستند. در ادامه با انواع این ویزاها و شرایط آنها آشنا می شویم.

ویزای توریستی کانادا

یکی از محبوب ترین ویزاهای کانادا ویزای توریستی است. این ویزا مدت مشخصی دارد و مدت اعتبار آن توسط افسر ویزا صادر می شود. این ویزا به صورت های یکبار ورود و یا 5 ساله صادر می شود. ویزای توریستی کانادا را می توانید برای اهداف مختلفی از جمله گردشگری و یا انجام امور مختلف که نیاز به مدت زمان طولانی ندارند استفاده کنید.

ویزای 5 ساله کانادا

ویزای کانادا بنا بر اعتبار پاسپورت شما صادر می شود، به عنوان مثال پاسپورت هایی که دارای 4 سال اعتبار باشند ویزای 4 ساله می گیرند اما از آنجایی که پاسپورت های ایرانی دارای اعتبار 5 ساله هستند می توانید به کمک آنها ویزای کانادا 5 ساله دریافت کنید. برای دریافت ویزای 5 ساله کانادا بهتر است ویزای کشورهای دیگر را هم داشته باشید زیرا این مورد در دریافت ویزای 5 ساله کمک شایانی به شما می کند.

اگر می خواهید شانس خود را برای دریافت ویزا بیشتر کنید داشتن یک دعوتنامه پیشنهاد بسیار خوبی است. شخصی که دعوتنامه را برای شما تنظیم می کند باید از درآمد بالایی برخوردار باشد تا بتواند هزینه های شما را در طول سفر ساپورت کند. برای دریافت ویزای 5 ساله کانادا باید در کنار مدارک شخصی خود مدارک فرد دعوت کننده نیز ارائه شود.

ویزای تحصیلی کانادا

یکی از محبوب ترین ویزاهای کانادا ویزای تحصیلی این کشور است که همانطور که از نام آن پیدا است برای طی کردن تحصیلات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این روش یکی از سریع ترین روش ها برای مهاجرت به کانادا است. از آنجایی که کشور کانادا از لحاظ سطح علمی در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد افراد زیادی از کشورهای مختلف برای گذران دوره های تحصیلی مختلف اقدام به دریافت ویزای کانادا از نوع تحصیلی می کنند. برای دریافت این نوع از ویزای کانادا کافی است مدارک معتبری ارائه دهید که نشان دهنده سطح علمی بالای شما است. از آنجایی که این کشور کالج ها و دانشگاه های معتبری دارد پذیرای دانشجویان مستعد و فعال زیادی خواهد بود.

وقت سفارت کانادا

افرادی که بالای 18 سال سن دارند به راحتی می توانند در دانشگاه ها و موسسات مختلف کانادا برای پذیرش اقدام کنند. اما اگر کمتر از 18 سال سن دارید باید ویزای دانش آموزی این کشور را دریافت کنید. در این کشور مدارس مختلفی وجود دارد که سطح علمی بالایی دارند و دانش آموزان را با شرایط مختلف پذیرش می کنند. ضمنا با دریافت این ویزا والدین نیز می توانند به راحتی برای دریافت ویزای توریستی اقدام کنند.

ویزای فرصت مطالعاتی کانادا

یک نمونه ویزای کانادا که شاید کمتر با آن آشنا باشید ویزای فرصت مطالعاتی است. کشور کانادا به سبب سطح علمی بالایی که دارد در طرح های علمی مختلف و ایده های جدید امکانات و تسهیلاتی را در اختیار افراد واجد شرایط قرار می دهد. افراد می توانند پس از تحقیق در مورد دانشگاه های مختلف و پذیرش در یکی از آنها برای دریافت این نوع ویزای کانادا اقدام کنند. این ویزا شرایط مختلفی دارد و قبل از اقدام برای دریافت آن باید با کلیه مراحل آن آشنا شوید. در برخی موارد شرایطی وجود دارد که به سبب آن می توانید برای دریافت سایر ویزاها مانند ویزای تحصیلی نیز اقدام کنید این موضوع تا حد زیادی به طول دوره و یا ماهیت آن بستگی دارد. کسانی که برای دریافت این نوع ویزای کانادا اقدام می کنند قطعا دارای شرایط علمی خوبی هستند و می توانند گام های مهمی در زمینه علمی و پژوهشی در کشور مورد نظر بردارند.

ویزای شغلی کانادا

یک نمونه دیگر از ویزای کانادا ویزای شغلی یا در واقع همان ویزای کاری است. دریافت این نوع از ویزای کانادا نسبت به سایر ویزاها دشوارتر است و برای کسانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در کشور کانادا را دارند صادر می شود. برای دریافت ویزای کاری این کشور باید شرایط مختلفی را بررسی کنید و بتوانید امتیاز لازم را اخذ کنید. مهمترین عواملی که در امتیاز شما تاثیرگذار خواهند بود شامل میزان تحصیلات، تجربه کاری، سن، تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی، سازگاری با محیط و پیدا کردن کارفرمای مطمئن است.

ویزای کانادا

ویزای سرمایه گذاری کانادا

یکی دیگر از ویزاهای کانادا ویزای سرمایه گذاری است که افراد کمی برای دریافت آن اقدام می کنند. شما با در نظر گرفتن شرایط خود و با داشتن سرمایه ای مناسب می توانبد در زمینه مشخص در این کشور سرمایه گذاری کنید. این کار ریسک بالایی دارد و برای انجام آن باید از مشاوران و کارشناسان با تجربه کمک بگیرید.

چگونه ویزای کانادا را دریافت کنیم؟

پس از اینکه متناسب با هدف خود ویزای مورد نظر را انتخاب کردید باید برای دریافت این ویزا وقت سفارت بگیرید. برای انجام این کار می توانید از کارشناسان مجرب کمک بگیرید که در این زمینه تجربه و سابقه کافی را داشته باشند. از آنجایی که کانادا در ایران هیچ گونه سفارتی ندارد برای دریافت ویزای آن باید از طریق کشورهای دیگری که کنسولگری کانادا در آنها قرار دارد اقدام کنید.

مراحل اخذ ویزای کانادا

اولین مرحله برای دریافت ویزای کانادا تعیین وقت سفارت کانادا است که همانطور که قبلا هم گفتیم برای انجام این کار باید از مشاورانی حرفه ای کمک بگیرید. برای رزرو وقت سفارت و دریافت ویزا می توانید از کشورهای همسایه مانند ارمنستان، ترکیه و دبی کمک بگیرید. برای تعیین وقت سفارت نیاز به اسکن گذرنامه و شماره تماس دارید. کلیه مدارک مورد نظر برای دریافت ویزا باید ارائه شوند. هر گونه نقص در این مدارک می تواند صدور ویزای شما را مختل کند. نوع ثبت نام به دو صورت آنلاین و حضوری است که می توانید متناسب با شرایط خود یکی از آنها را انتخاب کنید. پس از اینکه مدارک شما مورد بررسی قرار گرفت باید در زمان تعیین شده برای انجام سایر مراحل به کشور مورد نظر سفر کنید. برای دریافت ویزای کانادا نیز مانند سایر ویزاها باید هزینه ای پرداخت کنید.

مدارک لازم برای دریافت ویزای کانادا

برای دریافت ویزای کانادا مدارک مختلفی وجود دارد که باید متناسب با نوع ویزای خود آنها را ارائه دهید. فرم اقامت اولین سندی است که باید از اکانت خود دانلود کنید و آن را تکمیل نمایید. اگر در گذشته پاسپورت و یا ویزا داشتید باید اسکن همه آنها را به همراه داشته باشید. اسکن از تمام صفحات پاسپورت مخصوصا صفحه ای که اطلاعات سفر شما را نشان دهد. مدارک مربوط به تمکن مالی، سند املاک و گردش حساب های بانکی همگی باید آپلود شوند. عکس شما باید به صورت واضح و در ابعاد تعریف شده در اکانت شخصی آپلود شود.

ارائه بلیط های رزرو شده هواپیما و هتل اهمیت زیادی دارند و در صورتی که دعوتنامه معتبر دارید باید آن را در این قسمت آپلود کنید. فرم مربوط به اعضای خانواده را به طور کامل و بدون هیچ گونه غلط پر کنید. فرم مشخصات فردی نیز باید به صورت کامل تکمیل شود. تمام این مدارک برای دریافت ویزای شما اهمیت زیادی دارند و باید به صورت صحیح و همراه با ارائه اسناد معتبر ارائه شوند. توجه کنید که این مدارک باید به صورت ترجمه شده به انگلیسی ارائه شوند و در زمان آپلود هر دو نسخه اصل و ترجمه شده را بارگذاری کنید.

نکات مهم برای درخواست ویزای کانادا

همانطور که گفتیم دریافت ویزای کانادا کار نسبتا سختی است و برای اخذ آن باید کلیه مراحل به صورت قانونی و مرحله به مرحله طی شوند.

  • یکی از نکات مهم در دریافت ویزای کانادا پرداخت هزینه های مربوط به بررسی مدارک شما است. بدون پرداخت این هزینه قطعا ثبت نام شما در سایت تکمیل نخواهد شد. برای پرداخت هزینه ویزا بهتر است کارت اعتباری بین المللی داشته باشید. در غیر این صورت می توانید از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند کمک بگیرید.
  • برای انجام امور مربوط به انگشت نگاری نیازی به رزرو وقت نیست بلکه شما با داشتن نامه مورد نظر می توانید برای این کار اقدام کنید اما از آنجایی که متقاضیان برای اخذ ویزای کانادا زیاد هستند ممکن است با ترافیک سنگینی روبرو شوید. به همین دلیل بهتر است زمان مناسبی را برای انگشت نگاری انتخاب کنید تا روند کاری شما با سرعت بیشتری پیش رود.
  • به طور کلی درخواست های نهایی و اصلی برای ارائه ویزای کانادا به ایرانی ها به دفتر آنکارا فرستاده می شود، بنابراین برای دریافت ویزای خود باید به شهر آنکارا سفر کنید.
  • برای انجام امور اداری و مراحل مورد نظر در دریافت ویزا حتما از شرکت های مهاجرتی کمک بگیرید. این کار باعث می شود در هزینه های شما صرفه جویی شده و از چند بار سفر به آنکارا جلوگیری شود.
  • هزینه انگشت نگاری در مراکز مختلف صدور ویزا متفاوت است. شما می توانید قبل از ثبت نام نسبت به آخرین تغییرات در هزینه های ویزا اطلاعات کافی را کسب کنید.

برای دیریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ویزای انگلیس و تعیین وقت سفارت انگلیس به سایت دلتابان مراجعه بفرمایید.

دلتابان مطمئن ترین آژانس هواپیمایی در تمامی مراحل در خدمت شما مسافرین محترم است.

تعداد بازدید از این مطلب: 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 12 آذر 1398
نظرات

سفر به دبی

یکی از پرطرفدارترین مقاصدی که بین تعداد بیشماری از گردشگران شناخته شده است تور دوبی می باشد. زیرا این شهر از جمله لوکس ترین و مدرن ترین شهرهای خاورمیانه بوده که بیشترین جاذبه های گردشگری و البته بازارهای تجاری را در خود جای داده است. همچنین دبی در بردارنده ی بهترین برندهای جواهر، پوشاک، بهترین هتل ها، رستوران ها و....می باشد.

تور ارزان دبی

تور دبی

در کناره خلیج فارس شهری کویری با نام دبی واقع شده است که امروزه مهمترین مقصد گردشگری به حساب می آید. این شهر که در نزدیکی ایران قرار دارد با داشتن سواحل بی نظیر و امکانات تفریحی متنوع توانسته تعداد بیشماری از افراد را علاقمند به تور دبی کند. البته در دبی جاذبه های دیگری مانند پارک های متنوع آبی، بازارهای سنتی دبی، برج خلیفه، منطقه هنری دبی، کایت بیچ، اپرای دبی، دنیای آی ام جی، برج العرب، آکواریوم دبی، دهکده غواصی دبی، جاده ی شیخ زاید، دیره، مسجد جمیرا، خور دبی، خانه شیخ آل مکتوم، محله قدیمی دبی یا بستکیه، موزه دبی، دبی مال و.... هر ساله در زمان های مختلف سبب شده است تا سایت دلتابان مسافران زیادی را در سفر به دبی همراهی نماید. در واقع دبی شهری به حساب می آید که فرهنگ های متفاوتی به صورت مدرنیته و سنتی کنار یکدیگر قرار گرفته است. از این رو گردشگران امارت متحده عربی، تور دبی را محبوب ترین تور مسافرتی معرفی نموده اند.

آب و هوای دبی

به دلیل اینکه شهر دبی در کمربند بیابانی قرار گرفته است دارای آب و هوای گرمسیری می باشد. دبی هر ساله تابستان های گرم و مرطوبی را تجربه کرده که ۴۱ درجه میانگین دمای موجود در دبی گزارش شده است. به طور کلی می توان گفت دبی هیچگاه فصل سرد و یا خنک به خود ندیده است به همین دلیل دلتابان در تور ارزان دبی بهار بیشترین لذت را برای مسافران مهیا می سازد. معمولا برای اکثر مسافرین، دمای هوای دبی تا پایان خرداد ماه قابل تحمل می باشد اما در مرداد و شهریور ماه کمتر کسی می تواند در خیابان های شهر دبی گشت و گذاری عادی داشته باشد. عموما در تابستان دمای دبی بسیار گرم همراه با رطوبت است اما در فصل پاییز و زمستان دبی می تواند مطبوع ترین حالت خود را داشته باشد.

راهنمای سفر به دبی

دبی از جمله شهرهایی به شمار می رود که از لحاظ داشتن میراث فرهنگی و بناهای تاریخی جالب توجه و بسیار غنی است. این شهر به واسطه مراکز خرید بزرگ و متنوع همچنین برج های بلند و زیبا طی چندین سال اخیر به مهمترین مقاصد گردشگری و توریستی در جهان تبدیل شده است. بیشترین کسانی که قصد همراهی دلتابان در تور لحظه آخری دبی را دارند تمایل دارند بلندترین ساختمان دنیا یعنی برج خلیفه همچنین فواره دبی، گالری های زیبا و فوق العاده دبی، بازار طلای دیره، بازار ادویه، مسجد جمیرا و...را تماشا نمایند. این شهر به دلیل همسایگی نزدیکی که با کشور ایران دارد تا حدودی از نظر آداب و رسوم و سنن غذا خوردن به ایرانیان شباهت دارند. در کوتاهترین زمان ممکن بیشتر ایرلاین های داخلی روزانه پروازهای متعددی را از شهرهای مختلف ایران به شهر دبی خواهند داشت لذا دلتابان سعی کرده است بهترین شرایط سفر را برای مسافرین خود در تور دبی مهیا سازد.

بلیط هواپیما در تور دبی

اگر چه ایرلاین های مختلفی از شهرهای ایران روزانه پروازهای مختلفی به مقصد دبی دارند اما هر یک از این ایرلاین ها، خدمات گوناگونی را به مسافران ارائه می دهند که مسافران همراه با خرید بلیط هواپیما دوبی خدمات ایرلاین را هم به دست می آورند. لذا سایت دلتابان با شناخت و آگاهی کامل بر روی خدمات، تاریخ و زمان پرواز ایرلاین ها، قیمت ها و میزان ظرفیت هر کدام از آژانس های هواپیمایی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با انتخاب بهترین شرکت های هوایی بالاترین خدمات را در اختیار مسافران تور ارزان دوبی قرار دهد. بنابراین متقاضیان می توانند با اعتماد به سایت دلتابان بلیط رفت و برگشت و یا رفت را به مقصد دبی در نوع اکونومی و یا بیزینسی تهیه نمایند. البته در زمان خریداری و رزرو بلیط هواپیما دبی لازم است تا به زمان و تاریخ پرواز همچنین نوع کنسل نمودن بلیط و یا تغییر دادن تاریخ پرواز توجه کافی شود زیرا بلیط های چارتری از قوانین آژانس هوایی ارائه دهنده تبعیت کرده و ممکن است شرایط خاصی را به همراه داشته اما بلیط های سیستمی تحت نظر شرکت هوایی ملی ایران قرار داشته و تنها یک قانون را برای تمامی مسافران اجرا می نماید. همانطور که مستحضر هستید بلیط هواپیما دبی بدون توقف بوده و از فرودگاه های بین المللی ایران به فرودگاه آل مکتوم و یا فرودگاه بین المللی دبی خواهد نشست.

تور لحظه آخری دبی

از عوامل مهمی که سبب شده است تا در مسیر تور دبی عرضه ی تور لحظه آخری دبی صورت بگیرد وجود چارترها می باشد که همین مسئله سبب شده است تا گردشگران، مسافران و توریست ها استقبال زیادی از سایت دلتابان داشته باشند. زیرا این سایت معتبر و مشهور در بیشتر فصل های سال در مسیر دبی، تور لحظه آخری دبی را با کمترین قیمت و بیشترین امکانات رفاهی ارائه می نماید. از آنجایی که تور لحظه آخری دبی در ساعات پایانی نزدیک به پرواز عرضه می شوند هیچ گاه مسافران نمی توانند از قبل بلیط های لحظه آخری را رزرو نمایند و این نمونه بلیط ها تنها در تعداد محدودی با استقبال بی نظیری فروخته می شوند. از این رو همراه بودن با دلتابان می تواند این فرصت مناسب را برای شما مهیا سازد.

رزرو آنلاین هتل در دبی

به دلیل اینکه دبی شهری تجاری و توریستی است هتل ها، مهمان خانه ها و هاستل های فراوانی در سراسر شهر وجود دارد که انتخاب هر کدام از آنها می تواند بنا به سلیقه و بودجه فرد صورت گیرد. اما اگر تمایل دارید تا قبل از رزرو هتل در دبی با نمای هتل، خدمات و نحوه سرویس دهی هتل، تعداد اتاق ها ،نوع تخت ها، شرایط اقامت و.....آشنا شوید بهتر است به صورت اینترنتی با دلتابان همراه شوید تا طی ارائه دادن لیست کاملی از هتل های لوکس گرفته تا مهمان خانه های ساده در دبی همراه با نمایش دادن عکس هتل ها و عکس هر یک از اتاق ها شرایط را برای رزرو هتل مهیا سازد.

تور لحطه آخری دبی

قیمت تور دبی

هزینه های سفر به تور دبی به عوامل مختلفی نظیر نوع بلیط رفت و برگشت پروازی، وعده های غذایی، رزرو هتل در درجه و سطوح متنوع، گشت شهری، خدمات ایرلاین، هزینه بازدید از جاذبه های گردشگری، نوع خدمات و تشریفات فرودگاهی و...بستگی دارد. در برخی موارد تور دبی پرواز ماهان با انتخاب مجلل ترین هتل ها و در اختیار داشتن بهترین نوع کلاس پروازی در مشهورترین ایرلاین ها همراه با بهترین خدمات از طرف دلتابان ارائه می شود اما در بیشتر زمان های سال مسافرین تمایل دارند همراه با دلتابان توری را انتخاب نمایند که سفری ارزان به دبی را همراه خواهد داشت. دلتابان با ارائه دادن تور مسافرتی دبی متعهد است تا در ارزان ترین قیمت با عضویت در تور بدون مشارکت مسافر تهیه بلیط هواپیما، رزرو هتل ارزان ، اخذ ویزای دبی ، صدور پاسپورت، بیمه مسافرتی، در اختیار گذاشتن یک لیدر فارسی زبانی که کاملا به زبان فارسی تسلط داشته باشد، گشت شهری ، ترانسفر، در برخی موارد ارائه دادن سیمکارت و...را انجام دهد. در شرایطی که مسافر هتل خاص و یا ایرلاین خاص و یا شرایط فوق العاده ای را در دبی درخواست نماید. دلتابان مطمئن ترین آژانس مسافرتی با افزودن هزینه های بالاتری خواسته مسافر را اجرا نموده و در طی سفر مسافر را همراهی خواهد کرد.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود