دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 67
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 309
بازدید سال : 1396
بازدید کلی : 4118

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 11 آذر 1398
نظرات

تور مسافرتی مشهد یک انتخاب خوب برای علاقه مندان به سفرهای زیارتی است. وجود بارگاه امام رضا علیه السلام موجب شده که همه ساله چند میلیون نفر از سراسر ایران و کشورهای مختلف مسلمان راهی این شهر شوند؛ اما مشهد صرفا یک شهر زیارتی نیست. این شهر دارای آثار تاریخی مختلفی نیز هست. مکان های دیدنی مشهد شامل توس، آرامگاه نادر و چندین مکان دیگر است. در این مقاله شما را با بخشی از اطلاعاتی که در تور مسافرتی مشهد باید بدانید آشنا می کنیم. همچنین اطلاعاتی درباره جاذبه های مشهد و هزینه های سفر به مشهد در اختیار علاقه مندان خواهیم گذاشت. همراه ما باشید.

تور مشهد

آشنایی با مشهد

شهر مشهد به واسطه حضور گردشگران بسیار نیاز به ساخت مراکز تفریحی و تفرجگاه دارد. همچنین این شهر از نظر پارک و شهر بازی نیز دچار مشکل است. شاید دلیل این مشکل اعتقاد مسئولین شهر بر صرفا زیارتی بودن مشهد باشد؛ اما واقعیت این است که هر اندازه در یک شهر امکانات تفریحی و گردشگری بیشتر باشد، ورود مسافران به آن بیشتر می شود و در نتیجه تجارت مردم شهر رونق می گیرد.

از جمله مواردی که قبل از سفر به مشهد باید مد نظر قرار دهید هزینه های سفر است. شما می توانید شخصا اقدام به سفر کنید یا اینکه در یک تور مسافرتی ثبت نام کنید. بهترین انتخاب پیدا کردن یک تور است. می توانید در هر زمان سال تور مسافرتی مشهد را پیدا کنید.

هزینه های تور مسافرتی مشهد

بسته به زمان سفر و کیفیت توری که در آن ثبت نام می کنید، هزینه های تور مسافرتی مشهد متفاوت است. همچنین تورهای مختلف، با توجه به نحوه سفر مانند استفاده از هواپیما، قطار و همچنین اقامتگاه و سطح رزرو هتل و ...قیمت های متفاوتی دارند.

آب و هوای شهر مشهد

شهر مشهد در دشت بنا شده است. وجود کویرهای اطراف موجب شده که هوای مشهد در تابستان بسیار گرم و در زمستان سرد و خشک باشد.

اگر قصد سفر با تور مسافرتی مشهد را دارید باید بدانید که تابستان های این شهر گاهی گرمتر از چهل درجه است و سرمای زمستان آن می تواند بیشتر از ده درجه زیر سفر باشد.

بهترین زمان سفر

زمان مناسب برای سفر به مشهد در فصل های پاییز و بهار است. این زمانی است که هوای شهر دلپذیر است و باران های فصلی نیز هوای شهر را معتدل می کند. اگر شما نیز می خواهید با تور مسافرتی مشهد راهی این شهر شوید، بهترین زمان از اواسط فروردین تا اواسط خرداد و از اواسط شهریور تا اواسط آذر است. بعد از این کم کم سرمای هوای مشهد اوج می گیرد.

البته باید بدانید که بیشترین مسافران مشهد در تابستان راهی این شهر می شوند. همچنین در مراسم های مذهبی ویژه و ایام زیارتی نیز زائران این شهر زیاد می شوند. در تابستان به دلیل همین شلوغی پیدا کردن هتل با قیمت مناسب برای اقامت اندکی سخت است؛ اما اگر در فصل های خلوت تر به مشهد سفر کنید، هزینه های اقامت شما کاهش خواهد یافت؛ بنابراین اگر به دنبال کم شدن هزینه های تور مسافرتی مشهد می باشید، فصل زمستان زمان مناسب برای شماست.

هزینه تور مسافرتی مشهد

اگر تا به حال به مشهد سفر نکرده اید و آشنایی آنچنانی با مکان های دیدنی این شهر و مسیرهای آن ندارید، بهتر است که در تور مسافرتی مشهد ثبت نام کنید. به این ترتیب می توانید با استفاده از کمک راهنمای تور با گردشگاه های شهر آشنا شوید. همچنین نگرانی از نظر مکان اقامت و خرید بلیط سفر و موارد مشابه نخواهید داشت چرا که تور مسافرتی مشهد ترتیب این مسئله را برای شما می دهد.

هزینه تور مسافرتی مشهد هوایی

برای افرادی که در یک تعطیلات کوتاه قصد سفر به مشهد را دارند، استفاده از سفر هوایی ساده ترین و مناسب ترین راه است. همچنین افراد بیمار نیز در سفر هوایی مشکلات کمتری دارند. قیمت سفر با هواپیما به شهر مشهد بسته به نوع پرواز شما و هتل محل اقامت می تواند قیمتهای متفاوتی داشته باشد. البته هزینه تور مسافرتی مشهد هیچ وقت مشخص و یکسان نیست و شرکتهای مختلف براساس خدماتی که ارائه می دهند قیمت های متفاوتی را برای تور خود ارائه می دهند؛ بنابراین اگر مواردی مانند هزینه، اقامتگاه یا نوع پرواز برای شما اهمیت دارد، پیش از ثبت نام در یک تور مسافرتی مشهد، با آژانس های مختلف تماس بگیرید و قیمت ها را مقایسه کنید.

تور ارزان مشهد

در حال حاضر یک سفر دو طرفه به مشهد از مبدا تهران می تواند بین چهارصد تا هشتصد هزارتومان قیمت داشته باشد؛ اما این هزینه بسته به مبدا سفر و نوع پرواز متفاوت است.

هزینه سفر به مشهد با قطار

دومین راه برای سفر به مشهد استفاده از خطوط راه آهن است. هزینه بلیط مشهد بسته به قطار انتخابی و مبدا شما می تواند متفاوت باشد. در تور مشهد هزینه سفر قطاری شما از 65 تا 160 هزار تومان می تواند باشد.

حمل و نقل در شهر مشهد

شهر مشهد یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران است. همه ساله بیش از چند میلیون نفر مسافر برای زیارت راهی این شهر می شوند. به همین دلیل هم سیستم حمل و نقل شهری در این شهر رشد خوبی داشته است. تاکسی، اتوبوس و مترو بیشترین بار حمل و نقل را در شهر مشهد بر عهده دارند.

برای استفاده راحت تر از حمل و نقل درون شهری شهر مشهد، می توانید از کارتهای اعتباری بین شهری موسوم به من کارت استفاده کنید. این کارتها را به مبلغ دلخواه خود شارژ کنید و کرایه اتوبوس و مترو را با کمک آنها پرداخت کنید.

ییلاق طرقبه و شاندیز

در سفر و پس از بازدید از جاذبه های گردشگری مشهد باید سری هم به رستورانهای این شهر بزنید و غذاهای سنتی مشهد را امتحان کنید. در تور مسافرتی مشهد بهترین مکان برای یک تفریح خانوادگی خوردن غذا در رستوران های منطقه ییلاقی طرقبه و شاندیز است. این رستورانها که در ییلاقهای مشهد درست شده اند به شما امکان می دهند که در فضایی صمیمی در آلاچیقها زیر درختان از غذاهای رستورانهای منطقه لذت ببرید. اگر به دنبال صرف یک کباب خوب، جوجه یا شیشلیگ مشهور مشهد هستید ما به شما یک ناهار خوشمزه در طرقبه و شاندیز را پیشنهاد می کنیم. نکته ای که باید بدانید این است که یک پرس غذا در این رستوران ها معمولا برای دو نفر کفایت می کند بنابراین نیازی نیست که حتما به تعداد غذا سفارش دهید.

صرف غذا در این رستورانها در زمان سفر با تور مسافرتی مشهد می تواند اوقات خوشی را در سفر برای شما ایجاد کند.

غذاها در شهر مشهد

در تور مسافرتی مشهد لازم است از غذاهای سنتی این شهر نیز لذت ببرید. مشهورترین این غذاها شیشلیک مشهد و شله مشهدی هستند.

شله مشهدی

یک غذای سنتی ویژه استان خراسان که در تور مسافرتی مشهد می توانید آن را امتحان کنید شله مشهدی است. این غذا ترکیبی از گوشت گوسفند و گاو با انواع حبوبات است که با روشی ویژه پخته می شود. مشهدی ها این غذا را با قیمه و نوشابه همراه نان سنگک و پنیر و سبزی سرو می کنند. رستورانهای خاصی به پختن شله خوب شهرت دارند که در زمان سفر با تور مسافرتی مشهد می توانید این غذا را امتحان کنید.

شیشلیک شاندیز

شیشلیک یک کباب سنتی محلی است که از گوشت گوسفند طعم دار شده تهیه می شود. این غذای خوشمزه این روزها شهرت زیادی در کشور پیدا کرده است اما اگر می خواهید شیشلیک اصل را بخورید لازم است که به طرقبه یا شاندیز بروید. این غذا نسبت به بقیه غذاها گرانتر است اما تجربۀ آن در آب و هوای شاندیز و زیر درختان و جوی آب روان یک تجربه ویژه است. در تور مسافرتی مشهد تجربه این غذای لذیذ را از دست ندهید.

آشنایی با مراکز تفریحی و دیدنیهای مشهد
  • حرم امام رضا علیه السلام

مهمترین مکان زیارتی و سیاحتی شهر مشهد حرم امام رضا علیه السلام است. در حقیقت روستای دورافتادۀ سناباد به برکت وجود حرم این امام عزیز رشد و گسترش یافت و امروز تبدیل به یکی از سه شهر بزرگ ایران شد. سالانه بیشتر از بیست میلیون نفر از ایران و سایر نقاط جهان برای زیارت امام رضا علیه السلام با تور مسافرتی مشهد راهی این شهر می شوند.

  • توس و مقبره فردوسی

در سفر با تور مسافرتی مشهد دومین مکان مهم در این منطقه را قطعا بازدید خواهید کرد. مقبره فردوسی شاعر حماسه سرای ایران سالهای بسیاری است که چشم علاقه مندان به ادبیات و زبان فارسی را به خود خیره کرده است. فردوسی برای سرودن شاهنامه سی سال از عمر خود را گذاشت و در این کتاب ارزشمند به نقد از حاکمان زمان و حکومت وقت پرداخت و با بیان ماجرای پهلوانان ایرانی روحی تازه در قلب مردم زخم دیده ایران دمید. شیعه بودن فردوسی منجر به تخریب مقبره او توسط ازبکان شد و بعدها به فرمان رضا شاه پهلوی گسترش یافت و به موزه تبدیل شد.

  • بقعه ی هارونیه

زمانی که در تور مشهد از توس به سمت مشهد حرکت می کنید قطعا به بقعۀ هارونیه برخواهید خورد. این مکان که فاصله اندکی با مقبره فردوسی دارد زندانی قدیمی به جا مانده از دوران هارون الرشید است که بازدید از آن خالی از لطف نیست.

  • بند گلستان

سد گلستان یا بند گلستان از سدهای قدیمی این منطقه است که در فاصله هشت کیلومتری شهر مشهد قرار دارد. ساخت این سد را به دوران تیموریان نسبت داده اند. رودخانه فصلی گلستان که این سد بر روی آن ساخته شده در فصلهای پر بارش پر از آب می شود. این رودخانه از طرقبه جاری می شود و بعد از عبور از سد به باغ وکیل آباد مشهد می ریزد. در سالهای اخیر شهرداری طرقبه با سرمایه گذاری روی محدوده سد تلاش دارد که این سد را به مکانی توریستی تبدیل کند و تفریحاتی مانند قایق رانی و تله کابین را در آن به وجود آورده است.

  • باغ وکیل آباد

به گردشگرانی که با تور مسافرتی مشهد به سفر در مکانهای دیدنی مشهد می روند توصیه می کنیم که در فصلهای بهار و پاییز سری به باغ وکیل آباد بزنند. باغ وکیل آباد یک پارک جنگلی زیبا در جنوب شهر مشهد است که فضایی سرسبز و دوست داشتنی را برای گردشگران فراهم کرده است. رودخانه گلستان از وسط این پارک عبور می کند که در فصلهای بارش پر آب و با صفاست. این باغ متعلق به حسین آقا ملک بوده که وقف مردم مشهد کرده اند. دسترسی به باغ وکیل آباد ساده و کم هزینه است. کافی است یک زیر انداز و کمی وسیله بردارید و سوار خط یک متروی مشهد بشوید. این مترو در ایستگاهی نزدیک باغ متوقف می شود و شما به سادگی می توانید یک روز دلپذیر را در دامن طبیعت سپری کرده با همان قطار به هتل محل اقامت خود برگردید.

  • باغ ملی

یکی دیگر از دیدنی های شهر مشهد که در تور مشهد با هواپیما باد از آن بازدید کنید باغ ملی است. این پارک زیبا و بنای داخل آن در گذشته به فردی به نام حسین ملک تعلق داشته است و در سال 1345 توسط مالک به شهرداری شهر مشهد داده شده است. باغ ملی یک پارک بزرگ و آرام در خیابان ارگ است که در حال حاضر مراکز خرید و تجاری بسیاری در مجاورت آن وجود دارد.

  • روستا و غار مغان مشهد

یکی از جاذبه های طبیعی در نزدیکی مشهد که گردشگران بسیاری را جذب خود می کند غار مشهور مغان است. بخشی مسیر این غار که در مجاورت منطقه ییلاقی مغان قرار دارد با پارک هفت حوض مشترک است و شمال جاده ای کوهستانی در جنوب شهر مشهد می شود که از نزدیکی کوه خلیج عبور می کند. روستای مغان یک روستای سرسبز با باغ های میوه زیباست و در مجاورت آن کوهی قرار دارد که غار قدیمی آن به دوران دوم زمین شناسی برمیگردد. عبور از این غار بدون داشتن امکانات و تجهیزات کامل کوهنوردی امکان پذیر نیست بنابراین برای بازدید از این منطقه حتما باید مجهز باشید. کف غار مرطوب است و راهروهای بسیاری دارد که تا همین چند سال قبل بسیاری از این راهروها هنوز کشف نشده بود. آب درون غار نیز از چشمۀ غار می جوشد و سرد و دلپذیر است. این غار محل زندگی خفاش ها نیز هست. در داخل غار یک پرتگاه نیز وجود دارد.

  • پارک هفت حوض

اگر شما مایل به کوهنوردی و عبور از غار نیستید می توانید برای یک راهپیمایی در کوهپایه مسیر هفت حوض را طی کنید. پارک هفت حوض در حقیقت یک منطقه طبیعی در جنوب کوه بینالود است. رودخانۀ طرق که از این مسیر عبور می کند هفت حوضچه ایجاد کرده که هر کدام از این حوضچه ها تا حوضچه دیگر چند کیلومتر فاصله دارند. طی کردن این مسیر طبیعی و زیبا با اتومبیل امکان پذیر نیست بلکه باید با کفش و لباس مناسب آن را در طی یک روز کامل طی کنید. می توانید مسیرتان را از کوه خلج شروع کنید و تا دریاچه سد طرق ادامه دهید. یک غذای سبک و لوازم کوهنوردی در این سفر توصیه می شود.

  • مراکز تفریحی آبی

اگر در فصل گرم راهی تور ارزان مشهد می شوید ما به شما پارکهای آبی مشهد را توصیه می کنیم. این احتمالا محبوب ترین جاذبه گردشگری مشهد است. شهر مشهد چهار یا پنج پارک آبی شناخته شده دارد که در آنها انواع بازی های آبی و تفریحات ساحلی گنجانده شده است. سرسره های آّبی، استخر موج و انواع سرگرمی های دیگر در این پارکها برای بازدیدکنندگان فراهم است.

شناخته شده ترین این پارکها سرزمین موجهای آبی است که در بلوار اندیشه قرار دارد. این پارک در سالهای اخیر آنقدر با استقبال روبرو شده که سال گذشته سیستم خود را ارتقا داد و به جای یک مرکز تفریحی که به صورت یک روز در میان برای خانمها و آقایان استفاده می شد، دو مرکز تفریحی مجاور هم تاسیس نموده است که خانمها و آقایان می توانند از حضور در آن لذت ببرند.

دانستنی ها:

برای رفتن به پارک آبی لوازم شنای خود را همراه داشته باشید.

  • ورود هر گونه خوراکی به پارک ممنوع است و بهتر است که زیورآلات خود را در خانه بگذارید.
  • داخل پارک آبی مکان مناسب برای نماز و چندین سالن ماساژ، سونا و جکوزی و رستوران و کافی شاپ وجود دارد پس نگران هیچ چیز نباشید.
  • شما می توانید بلیط این مرکز را اینترنتی خریداری کنید و سپس در خود پارک آن را شارژ کنید. بهترین زمان حضور در پارک آبی ابتدای صبح است.

موزه مردم شناسی و حمام مهدی قلی بیک

از جمله مکانهای دیدنی که در تور مسافرتی مشهد باید از آن بازدید کنید حمام مهدی قلی بیک است. این حمام که به حمام رضوی نیز مشهور است یک حمام سنتی است. تا سال 67 فعالیت داشته است. بعد از آن رو به تخریب گذاشت اما پس از مرمت و بازسازی امروزه به صورت یک موزه مردم شناسی استفاده می شود که در آن می توانید یک حمام سنتی ایرانی را همراه با غرفه ها، هشتی، لوازم حمام و ... ببینید.

  • موزه نادری

نادرشاه افشار یکی از مشهورترین پادشاهان ایران است. موزه نادری در حقیقت بنایی در مجاورت آرامگاه این پادشاه است که در آن آثار تاریخی و لوازم جنگی دوران این پادشاه و دوره های قبل و بعد به نمایش گذاشته شده است. این موزه در 1342 توسط فردی بنام هوشنگ سیحون طراحی و ساخته شد و با حضور محمد رضا شاه افتتاح شد. همچنین در این محوطه محمد تقی خان پسیان سردار مشهور خراسان نیز دفن شده است. موزه نادری نزدیک به میدان شهدا و حرم امام رضا است و شما می توانید با تور لحظه آخری مشهد یا به تنهایی برای بازدید از این مکان اقدام کنید.

امیدواریم که این مقاله به شما در بازدید از جاذبه های مشهد کمک کرده باشد و از سفر خود به این شهر زیبا لذت ببرید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 11 آذر 1398
نظرات

امروزه با توجه به مساعد بودن شرایط زندگی در کشور کانادا، افراد بسیار زیادی به دنبال اخذ ویزای این کشور هستند. از مهمترین مراحل اخذ ویزای کشور کانادا می توان به وقت سفارت کانادا اشاره کرد. وقت سفارت کانادا از حساس ترین و زمان بر ترین مراحل اخذ و صدور ویزای کشور کانادا می باشد و افراد بایستی با گام های این مرحله آشنا باشند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به رزرو وقت سفارت کانادا داشته باشند. متقاضیان وقت سفارت مورد نظر خود را به دو صورت حضوری و آنلاین می توانند دریافت کنند که در هر دو روش نیز بایستی تمام مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشند و هزینه های مربوطه را پرداخت نمایند. مدت زمان پاسخگویی به درخواست گرفتن وقت سفارت کانادا در حدود 1 الی 3 ماه به طول می انجامد که افراد بایستی این مدت را منتظر پاسخی از سوی کنسولگری کشور کانادا باشند.

ویزای کانادا

وقت سفارت کانادا

کشور کانادا یکی از محبوب ترین کشورهای خارجی می باشد که بسیاری از افراد برای مهاجرت یا سفر خود آن را به عنوان مقصد نهایی انتخاب می کنند. برای سفر به کشور کانادا بایستی ویزای مربوط به این کشور را به همراه داشته باشید که از انواع بسیار مختلف ویزای کانادا می توان به ویزای تحصیلی، ویزای گردشگری و ویزای سرمایه گذاری اشاره کرد. توجه داشته باشید که اخذ و صدور هر یک از ویزاهای مذکور نیازمند یک سری مراحل و مدارک می باشد که از مهم ترین مراحل آن می توان به گرفتن وقت سفارت کانادا اشاره کرد. وقت سفارت کانادا یکی از مهم ترین و وقت گیرترین مراحل در دوره ی اخذ ویزای کشور کانادا به شمار می آید و به همین جهت افراد متقاضی بایستی با دقت و حوصله بیشتری منتظر پاسخی برای درخواست خود باشند. با توجه به این موضوع که امروزه تعداد درخواست های اخذ ویزای کانادا در میان عموم مردم کشورمان افزایش یافته است ما نیز در این مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد نحوه رزرو، هزینه ها، نکات مورد توجه و زمان لازم برای دریافت پاسخ به درخواست وقت سفارت کانادا اطلاعاتی را برای شما عزیزان ارائه دهیم. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

نحوه رزرو وقت سفارت کانادا

برای گرفتن وقت سفارت کانادا نیز مانند دیگر کشورهای خارجی بایستی در اولین وهله اقدام به رزرو وقت سفارت کانادا داشته باشید که افراد متقاضی می تواند با توجه به شرایط خود، به دو صورت اقدام به رزرو وقت سفارت کانادا داشته باشد. با توجه به این امر که در حال حاضر سفارت خانه کشور کانادا در ایران بسته است، متقاضیان می توانند برای ثبت درخواست خود به کشورهای همسایه سفر کرده و تمام اقدامات مربوطه را از آن کشورها انجام دهند. با توجه به این امر که تعداد درخواست های دریافت و صدور ویزای کشور کانادا در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است، به همین دلیل توصیه می کنیم که در بهترین زمان ممکن اقدام به رزرو و دریافت وقت سفارت مورد نظر خود داشته باشید. یکی از بزرگترین نقاط قوتی که کشور کانادا در مقایسه با دیگر کشورهای جهان دارد این است که قوانین و مراحل پیچیده و سختی را برای صدور ویزا ارائه نمی دهد و تا حدالامکان تمام قوانین آن دارای انعطاف پذیری خوبی می باشد. همچنین برای افرادی که قصد مهاجرت و اخذ اقامت این کشور را دارند شرایط بسیار عالی و مناسبی را در نظر گرفته است و از این طریق افراد را از کشورهای مختلف به سوی خود جذب می کند.

رزرو حضوری وقت سفارت کانادا

همان طور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، هم اکنون سفارت خانه کشور کانادا در ایران وجود ندارد و کنسولگری های این کشور در سایر کشورهای جهان آماده خدمات رسانی به افراد متقاضی ایرانی نیز هستند. بهترین و نزدیکترین گزینه های روی میز برای گرفتن وقت سفارت کانادا به شکل حضوری شهرهای استانبول، آنکارا و ابوظبی می باشد که متقاضیان با توجه به شرایط و هزینه های رفت و آمد خود به این شهرهای خارجی می توانند یکی از آن ها را انتخاب کرده و اقدام به سفر داشته باشند. در رزرو حضوری وقت سفارت کانادا انگشت نگاری های لازم نیز به صورت حضوری انجام گرفته و همچنین افراد بایستی تمام مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشند تا بتوانند به کارگزار و مامور مربوطه تحویل دهند. نکته مهمی که بایستی در این گام به آن توجه داشته باشید این است که حتما آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را با دقت وارد نمایید چرا که بعد از گذشت مدت زمانی کارگزار مربوط با فرد متقاضی تماس خواهد گرفت و نتیجه رزرو حضوری وقت سفارت کانادا را اعلام خواهد کرد.

رزرو آنلاین وقت سفارت کانادا

یکی دیگر از راه های رزرو وقت سفارت کانادا، رزرو آنلاین می باشد. این گزینه برای افرادی که تمایل زیادی برای سفر به شهرهای خارجی مذکور را ندارند، بسیار مناسب و معقول می باشد؛ که در این روش افراد می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی کنسولگری کشور کانادا برای خود حساب جداگانه ای را ایجاد کرده و تمام مدارک مورد نیاز را بارگذاری نموده و منتظر دریافت پاسخ از مسئولان مربوطه باشند. همچنین در برخی از مواقع مشاهده شده است که مدت زمان پاسخ دهی به درخواست وقت سفارت کانادا به شکل آنلاین بسیار سریع تر از مراجعه حضوری می باشد. هم چنین افراد متقاضی می توانند با کارشناسان پشتیبانی در این کنسولگری در ارتباط بوده و سوال های متداول خود را بپرسند. اگر شما نیز فرصت کافی برای سفر به شهرهای خارجی مذکور را ندارید می توانید در بهترین فرصت مناسب از طریق پایگاه اینترنتی مربوطه اقدام به رزرو وقت سفارت مورد نظر خود داشته باشید و تمام مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایید. در هنگام بارگذاری حتما به حجم و سایز فایل های خواسته شده دقت و توجه داشته باشید چرا که در غیر این صورت بارگذاری شما ناموفق خواهد بود.

وقت سفارت کانادا

هزینه های وقت سفارت کانادا

یکی از مهمترین موضوعاتی که برای متقاضیان هنگام اقدام به دریافت و اخذ ویزای کشور کانادا به وجود می آید، هزینه های مربوط به آن می باشد. توجه داشته باشید که هزینه های وقت سفارت کانادا به دو دسته تقسیم بندی می شوند که برخی از این هزینه ها، هزینه های مستقیم و برخی دیگر هزینه های غیر مستقیم هستند. از جمله هزینه های مستقیم وقت سفارت کانادا می توان به هزینه های انگشت نگاری و هزینه صدور ویزا اشاره کرده و در حال حاضر هزینه انگشت نگاری حدود 80 دلار و هزینه صدور ویزا نیز 100 دلار می باشد و افراد زیر 14 سال هیچ گونه هزینه ای را از بابت انگشت نگاری پرداخت نمی کنند البته این موضوع برای افراد بالای 80 سال نیز صدق می کند. از جمله هزینه های غیر مستقیم نیز می توان به هزینه های تهیه و آماده کردن مدارک مورد نیاز برای وقت سفارت کانادا، هزینه های رفت و آمد به شهرهای خارجی مذکور جهت گرفتن وقت سفارت به شکل حضوری و خرید بلیط و رزرو هتل اشاره کرد. افراد می توانند قبل از اقدام به صدور ویزای مورد نظر خود در مورد هزینه های آن اطلاعاتی را به دست آورده و سپس اقدام به گرفتن وقت سفارت کانادا داشته باشند.

سفارت خانه کشور کانادا

همان طور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، در حال حاضر سفارت خانه کشور کانادا در ایران وجود ندارد و افراد برای اخذ ویزای مورد نظر برای این کشور می توانند به کشور های همسایه مراجعه نمایند. کشور ترکیه یکی از مهمترین مقصد هایی می باشد که افراد بسیار زیادی این کشور را برای اخذ ویزای مورد نظر خود و گرفتن وقت سفارت کانادا انتخاب می کنند. افراد متقاضی می توانند با سفر به شهر های آنکارا و استانبول و با مراجعه به ساختمان کنسولگری کشور کانادا در این شهر ها اقدام به رزرو وقت سفارت کانادا به شکل حضوری داشته باشند. هم چنین افرادی که به دنبال مقصد برای مراجعه به کنسولگری کشور کانادا هستند می توانند به شهر ابوظبی نیز سفر کرده و از این شهر اقدام به رزرو وقت سفارت کانادا داشته باشند.

مدارک مورد نیاز در وقت سفارت کانادا

برای رزرو وقت سفارت کانادا بایستی یک سری مدارکی را به همراه داشته باشید که از مهم ترین مدارک مورد نیاز در وقت سفارت کانادا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه دعوتنامه در صورت وجود
  • ارائه گواهی مبنی بر نداشتن هیچ گونه سوء پیشینه
  • ارائه گواهی مبنی بر نداشتن هیچ گونه بیماری خاص
  • 6 قطعه عکس با پس زمینه سفید
  • تکمیل کردن فرم درخواست رزرو وقت سفارت کانادا
  • ارائه گواهی معتبر زبان انگلیسی یا فرانسوی
  • ارائه گواهی اشتغال به تحصیل
  • ارائه گواهی اشتغال به کار
  • اصل مدارک شناسایی
  • اصل پاسپورتی که حداقل دارای 6 ماه اعتبار زمانی باشد
  • ارائه بلیط هواپیمای رزرو شده
  • ارائه مشخصات هتل رزرو شده در صورت وجود داشتن
  • ارائه ترجمه مدارک شناسایی

افراد متقاضی بایستی در هنگام مراجعه حضوری خود به کنسولگری کشور کانادا تمام این مدارک را به همراه داشته باشند و به مسئول مربوطه تحویل دهند

نکات مورد توجه در مصاحبه وقت سفارت کانادا

از مهم ترین نکات مورد توجه که در هنگام مصاحبه وقت سفارت کشور کانادا بایستی به آن توجه داشته باشید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از عطر ملایم و خوشبو
  • پوشیدن لباس رسمی و شیک
  • داشتن اعتماد به نفس بالا
  • پاسخ های کوتاه و مفید به سوالات مصاحبه کننده ارائه دهید.
  • در صورتی که جواب سوالی را نمی دانید با صراحت نمی دانم بگویید

افراد متقاضی بایستی در زمان مصاحبه به موقع در کنسولگری حضور داشته باشند چرا که داشتن نظم و به موقع بودن تاثیر مثبتی بر درخواست اخذ ویزای شما خواهد داشت.

مدت زمان پاسخ به درخواست وقت سفارت کانادا

یکی دیگر از مهمترین موضوعاتی که وجود دارد این است که چقدر زمان لازم است تا برای درخواست وقت سفارت کشور کانادا پاسخی ارسال شود. در پاسخ به این قبیل سوال ها بایستی گفت که مدت زمان پاسخ دادن به درخواست گرفتن وقت سفارت کشور کانادا افراد متقاضی در حدود 1 الی 3 ماه می باشد و که در بازه زمانی مذکور حتما پیغامی از طرف ماموران و مسئولان کنسولگری به افراد متقاضی پیامی ارسال خواهد شد یا اینکه تماس گرفته خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات در خصوص وقت سفارت انگلیس و ویزای انگلیس به سایت دلتابان مراجعه بفرمایید

تعداد بازدید از این مطلب: 71
برچسب‌ها: ویزای کانادا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 5 آذر 1398
نظرات

تور ترکیه

تور ترکیه از تمام شهرهای آن در غرب تا دامنه های دور افتاده کوه آرارات و در شرق، تنوع بسیار زیادی از منظره کشور ترکیه را شامل می شود که با میراث تاریخی و فرهنگی غنی آن هماهنگ شده است. این تور در تمام زمان ها و تمام فصل های سال از طرفداران بسیاری برخوردار می باشد. ترکیه همواره یکی از مهمترین نقش ها را در تاریخ جهان بازی کرده است. سفر به ترکیه در طول زمان، از عصر حجر در آناتولی مرکزی تا عصر برنز در تروی را شامل می شود و از نظر تاریخی و جغرافیایی نیز از ارتفاعات تمدن یونان و روم در پراگ مون و افسس به عمق شهرهای زیرزمینی قرن هفتم در کاپادوکیا کشیده می شود. به طور کلی باید در نظر بگیریم که با اینکه ترکیه کشور کوچکی محسوب می شود، اما هر قسمت از آن رنگ و بوی خاصی از تاریخ و زیبایی را می دهد. تور ترکیه می تواند هم زمینی باشد و هم می تواند به صورت هوایی انجام شود. تور ترکیه می تواند شامل سفر به شهرهای مختلفی شود که در ادامه به برخی از این شهرها اشاره ای می کنیم.

تور ترکیه

تور ترکیه و سفر به استانبول

استانبول یک مقصد رویایی و پایتخت فرهنگی ترکیه است، که در لبه قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است و جایی است که شرق با غرب ملاقات می کند. با اتصال دو قاره، می توان لایه هایی از ادغام دو فرهنگ و تمدن مختلف را در این شهر زیبا مشاهده کرد. معماری، غذا و همه چیز در استانبول، داستانی مخصوص به خود را روایت می کنند. این شهر شلوغ است، سریع است و هرگز متوقف نمی شود، اما زمانی که شما نیاز به استراحت دارید، همیشه یک باغ زیبا، یک خانه کوچک یا یک مسجد وجود دارد که در آنجا می توانید روی صندلی بنشینید، یک نفس راحت بکشید و استراحت کنید. استانبول شهری است که شما باید حداقل یک بار در طول زندگی خود از آن بازدید کنید. یکی از زیبایی های مطرح در این شهر، تبدیل کلیسای باشکوه سوفیا به یک مسجد و ایجاد نماد قسطنطنیه یا مسجد آبی در قرن هفدهم است. دلیل دیگری برای رفتن با تور ترکیه ارزان به این شهر وجود دارد و آن بازار این شهر است. یکی از بزرگترین بازارهای پوشش داده شده در جهان که در آن شما می توانید همه چیز اعم از طلا و جواهر و ادویه جات و قالیچه و عتیقه را خریداری کنید.

تور ترکیه و سفر به آنکارا

آنکارا پایتخت ترکیه و دومین شهر بزرگ این کشور و همچنین مرکز بزرگ دانشگاهی ترکیه است که میراث تاریخی آن غیر قابل انکار است. فراموش نکنید که تور پیاده روی در کوچه های تاریخی را در بازدید خود قرار دهید، زیرا قدم زدن در خیابان های باریک و محصور شده توسط خانه های عثمانی قدیمی با سقف قرمز احاطه شده، چیزی است که قطعا ارزش دیدن آن را دارد. آنکارا ممکن است شور و هیجان استانبول را نداشته باشد اما آنکارا از معماری شگفت انگیزی از بنیانگذاری جمهوری و بعد از آن، اپرا و باله دولتی تاریخی، مکتب آتاتورک آنیت کابیر و تاریخ سه ماهه آن با قلعه معروف خود برخوردار است.

تور ترکیه و سفر به آنتالیا

آنتالیا همراه با استانبول، از مناطق توریستی در کشور ترکیه محسوب می شوند. بهترین راه برای دیدار از زیبایی های این منطقه این است که از یک ماشین کابلی استفاده کنید تا به کوه تاتللی سفر کنید، جایی که می توانید در دیدگاه های پانورامای خیره کننده، خط ساحلی شگفت انگیزی را مشاهده کنید. پس از صعود، خرابه های Phaselis و سواحل زرق و برق دار را در نزدیکی خود می توانید ببینید. این یک شهر لیبیایی باستانی است که زمانی توسط الکساندر بزرگ اداره می شده است که همچنان از آن زمان آمفی تئاتر و خانه هایی به جا مانده است. برای دوستداران خورشید و آفتاب گرفتن، ساحل لارا بهترین مقصد است، زیرا شما می توانید از دریای کریستالی آبی لذت ببرید. اگر در اواسط فصل تابستان به آنجا با تور ترکیه لحظه آخری سفر کنید ممکن است جشنواره ای از شن و ماسه در این ساحل آنتالیا وجود داشته باشد، جایی که هنرمندان با استعداد، برای تحت تاثیر قرار دادن بازدید کنندگان، سازه های شنی زیبایی را خلق می کنند.

تور ترکیه و سفر به ازمیر

شهر ساحلی ترکیه یعنی ازمیر که در دریای اژه قرار گرفته است ، یک مکان عالی برای اقامت در صورت سفر به قله های افسس و پرگامون است. نه تنها می توانید از ساحلی بودن این شهر نهایت استفاده را بکنید بلکه می توانید در طول روز از برخی از گسترده ترین ویرانه های رومی بازدید کنید و سرگذشت تاریخ را به زیبایی مشاهده کنید. در سفر به این شهر فراموش نکنید که Pamukkale را در تور خود قرار دهید، که یک پدیده جغرافیایی شگفت انگیز، منحصر به فرد در جهان است. این فلات فلزی کوچک به همراه آب چشمه ای که از بالای کوه عبور می کند و در سمت پایین آن سنگ آهک سفید را به فلات باستانی اضافه می کند، بسیار دیدنی و منحصر به فرد است. بازدیدکنندگان می توانند به علت معدنی بودن آب چشمه در آنجا حمام کنند که برای سلامتی بسیار مناسب و خوب است. همچنین، برج ساعت ازمیر را باید ببینید. در سفر به ازمیر می توان از ترکیب ساحلی زیبا و تاریخچه رومی این شهر و همچنین بهبود سلامتی در چشمه معدنی بهره مند شد.

تور ترکیه و سفر به گرومه

گرومه یا به زبان ترکی Göreme به عنوان یک شهر که به سنگ های آتشفشانی رسیده است معروف است. پیاده روی در پارک ملی Göreme، که یک میراث جهانی یونسکو است بسیار جذاب می باشد. این پارک علاوه بر اینکه یک مکان محبوب برای رفتن به میان کوه ها برای کوهنوردان است، منطقه خوبی برای لذت بردن از انواع غذاهای سنتی ترکیه نیز هست. این شهر دارای کلیساهایی در غار با قدمت قرن 10 و 11 است. این شهر در منطقه تاریخی کاپادوکیا واقع شده است، که دارای یک چشم انداز باشکوه و در عین حال کاملا فرسایش یافته در طول تاریخ است. دره گمرک و محیط اطراف آن دارای حوضچه های سنگی است که شواهد منحصر به فردی از هنر بیزانس در دوره پس از پیکو کلاسیک را ارائه می دهند. این همه زیبایی و تاریخ و هنر و معماری برای تمامی بازدیدکنندگان از جذابیت های خیره کننده ای برخوردار است.

تور ترکیه و سفر به کاپادوکیا

مطمئنا یکی از مشهورترین مقاصد ترکیه، که تصویری از بالن های گرم و هوایی دارد، کاپادوکیا است. سفر به این شهر مانند سفر به یک سیاره دیگر است. با بالن در این شهر می توان از منظره جادویی کاپادوکیا دیدن کرد. کاپادوکیا در تور ترکیه تبدیل به یک مکان گردشگری بسیار محبوب شده است. شهرهای زیرزمینی، کلیساهای موجود در غار با نقاشی های زیبا و گلدان های سفال از Avanos، بسیار مشهور و دیدنی هستند. قلعه Uchisar یکی دیگر از مکان های تاریخی این منطقه است. این شهر زیبا در واقع یک تنوع زمین شناسی از تپه های لانه زنبوری و برج های سنگی و معماری جذابی از غارهای سنگی و غارنشینی در طول تاریخ است.

تور ارزان ترکیه

خرید بلیط هواپیما

بلیط هواپیما به طور کلی به دو دسته چارتری و سیستمی طبقه بندی می شوند. که بلیط سیستمی در کلاس های متنوعی از جمله فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی وجود دارد که تنها از طریق ایرلاین به فروش می رسند و بالاترین قیمت ها را به خود اختصاص داده اند زیرا به جز نوع اکونومی دارنده بلیط کلاس های دیگر در صندلی های جلوی هواپیما با شرایط سرویس دهی ویژه ای با فضای اختصاصی جای داده می شوند. گران ترین نوع بلیط هواپیما فرست کلاس است که بهترین شرایط مانند هتل 5 ستاره برای فرد در نظر گرفته می شود. بلیط های سیستمی برای سنین کمتر از 12 سال نیم بها می باشند و اما خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی از نوع بلیط های کرایه ای است که آژانس های هواپیمایی آنها را از شرکت های هواپیمایی اجاره و یا رزرو کرده و با درصد سود متفاوتی به مسافران عرضه می شوند.

در مورد بلیط هواپیما چارتر که به نوعی بهترین بلیط هواپیما است باید گفت که چارتر کننده به دلیل سررسید مهلت پرواز و یا تکمیل نبودن ظرفیت هواپیما ممکن است در ارزانترین قیمت و یا در ایامی مانند عید نوروز در بالاترین قیمت آن را به فروش برساند.

لازم به ذکر است کنسل نمودن بلیط های سیستمی جزء ضوابط شرکت های ایرلاین هستند و با تعیین نمودن مبلغی به عنوان جریمه مابقی هزینه را به مسافر پس خواهند داد. اما بلیط های چارتری در اختیار دفاتر خدمات هواپیمایی بوده شرایط کنسلی آن مطابق با قوانین خود آژانس است.

بلیط هواپیما سیستمی

به طور کلی بلیط های هواپیما به دو دسته بزرگ طبقه بندی می شوند بلیط های سیستمی و چارتری که البته بلیط های سیستمی خود به سه دسته مجزا تقسیم بندی شده اند که عبارتند از بلیط برای کودکان زیر 2 سال، بلیط برای کودکان بین 2 تا 12 سال، و بلیط برای افرادی که بالای 12 سال سن دارند. در این نوع بلیط های هواپیما کودکان بین 2 تا 12 سال شامل 50 درصد تخفیف در پرداخت بهای بلیط خواهند شد. بلیط های سیستمی از نمونه بلیط هایی می باشد که به صورت انفرادی هستند و ساعت و روز پرواز می تواند در بلیط تغییر یابد و همین امر سبب شده تا بلیط های سیستمی قیمت بالاتری را نسبت به بلیط های چارتری به خود اختصاص دهند. بلیط سیستمی این اجازه را به مسافر می دهند تا بلیط پرواز کنسل شده و هزینه بلیط به جز مبلغی به عنوان جریمه به مسافر بازگردانده شود که میزان مبلغ جریمه بسته به نوع کلاس انتخاب شده متغیر می باشد. در زمان خرید آنلاین بلیط هواپیما سیستمی مسیر تعیین شده و البته تاریخ پرواز در قیمت بلیط بسیار تاثیرگذار می باشد.

بلیط هواپیما

بلیط هواپیمای چارتری

چارتر در لغت، معنی کرایه دادن را می دهد و بلیط هواپیما به معنای از قبل کرایه داده شده می باشد. یعنی آژانس های هواپیمایی از شرکت های هواپیمایی کل بلیط ها و یا تعدادی از بلیط ها را اجاره یا رزرو کرده و خود اقدام به فروش اینترنتی و یا حضوری این بلیط ها می کنند. قیمت بلیط های هواپیمای چارتری متغیر است و بسته به نوع دفاتر خدمات هواپیمایی به عنوان بلیط چارتر در قیمت های متفاوتی به مسافران ارائه می شود. جالب است بدانید دفاتر خدمات هواپیمایی و آژانس هایی که عرضه کننده بلیط های چارتری هستند به دلیل محدود بودن زمان فروش این نوع بلیط ها و هزینه کردن برای کل بلیط های اجاره گرفته سعی می کنند تا در زمان نزدیک شدن به سررسید وقت بلیط آنها را به هر نحوی به فروش برسانند پس ممکن است قیمت این نوع بلیط ها در روزهای آخر قیمت پایین تری داشته باشد البته این بستگی به میزان تقاضا نیز خواهد داشت و گاهی نیز ممکن است به دلیل استقبال بالای مسافران نیز در روزهای پایانی این نوع بلیط ها قیمت بالاتری نسبت به روزهای اولیه داشته باشد اما به هرحال قیمت این نوع بلیط ها نسبت به بلیط های سیستمی بسیار مناسب تر است. لازم به ذکر است که بلیط های چارتری در ایامی مانند عید نوروز و تابستان که تهیه بلیط های سیستمی مشکل می باشد در قیمت بالاتری ارائه می شوند. یکی از مزایای آژانس های هواپیمایی فروش بلیط های چارتری است که مسافران زیادی را به خود اختصاص داده اند و تهیه بلیط سیستمی آن قیمت بالاتری را در برگرفته است، مانند بلیط های زیارتی عتبات عالیه.

دلتابان مطمئن ترین آژانس هواپیمایی در تمامی مراحل سفر در خدمت شما مسافرین گرامی است.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 4 آذر 1398
نظرات

سفر با تور مسافرتی کیش

در میان تورهای مسافرتی و گردشگری چند مورد در میان توریست ها از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. تور مسافرتی کیش یکی از آنها محسوب می شود که دارای مزیت های بسیاری است. اگر برای اولین بار است که به این جزیره سفر می کنید و یا اینکه برای چندمین بار است که این سفر را تجربه خواهید کرد، توصیه می کنیم در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با تور کیش آشنا شوید. تورهای گردشگری و مسافرتی در ایام مختلف سال با اهداف گوناگونی برنامه ریزی می شوند.

تور کیش نیز مانند دیگر تورهای تفریحی اهدافی را دنبال می کند که یکی از مهمترین آنها کاهش هزینه های سفر برای مسافران این جزیره رویایی و زیبا است. این تور برای افرادی که برای اولین بار است به این منطقه جنوبی سفر می کنند بهترین انتخاب محسوب می شود. نکاتی در این تور نهفته است که با دانستن تمامی آنها می توانید یک سفر خاص و به یادماندنی را تجربه نمایید. یک سفر دسته جمعی به همراه دیگر مزیت های مهم این تور را می توانید با رزرو آن برای خود فراهم نمایید. در ادامه با ما همچنان همراه باشید تا بیشتر با این تور گردشگری آشنا شوید.

تور کیش

لیست خدمات تور مسافرتی کیش

تور مسافرتی کیش از برخی خدمات مهم برخوردار است که در این بخش بیشتر به آنها خواهیم پرداخت. این تور این امکان را برای رزرو کنندگان خود فراهم می کند تا دیگر نگرانی در رابطه با اقامت در جزیره کیش نداشته باشند. توریستی بودن این جزیره باعث شده است که هتل های چند ستاره در آن تاسیس شوند. اگر سفر اول را تجربه می کنید مسلما اطلاعات کاملی در رابطه با هتل های جزیره کیش ندارید.

با رزرو تور تفریحی کیش می توانید لیستی از هتل ها را مشاهده و قیمت آنها را با یکدیگر مقایسه نمایید. رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت به کیش نیز در سفر با این تور برای شما فراهم خواهد شد. ترانسفر رایگان، و چندین مورد دیگر را نیز می توان در لیست خدمات این تور گردشگری جای داد. اگر اهل سفر با گروه هستید نیز این تور برای شما انتخاب ایده آلی است. هزینه و مدیریت آن نیز در تور کیش برای مسافران فراهم شده است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

قیمت تور مسافرتی کیش

یکی از مهمترین سوالاتی که در ذهن هر مسافر و گردشگری وجود دارد هزینه و قیمت تورهای مسافرتی می باشد. در این میان قیمت تور کیش نیز می تواند سوال بسیاری از توریستهای داخلی و خارجی باشد. عوامل بسیاری را می توان در تعیین قیمت این تور برشمرد. مدت زمان سفر یکی از این موارد محسوب می شود. با توجه به اینکه چند روز و شب را در کیش اقامت خواهید داشت می توان قیمت تور کیش را تعیین نمود. هتل و اقامتگاه نیز گزینه بعدی است که بر اساس آن می توان هزینه این تور را مشخص نمود. بلیط رفت و برگشت به کیش نیز عامل مهم بعدی در تعیین هزینه این تور مسافرتی می باشد. در مجموع برای مطلع شدن از قیمت تور کیش می توانید به سایت دلتابان مراجعه نمایید.

نکات مهم در رابطه با تور مسافرتی کیش

در رابطه با تور مسافرتی کیش توجه به چند نکته حائز اهمیت است که در این بخش آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. قبل از زمان رزرو این تور تفریحی می توانید برنامه ای شخصی برای خود و حتی خانواده تنظیم نمایید هر چند برنامه ای که تور مسافرتی کیش در نظر گرفته است خیال شما را برای یک سفر منظم راحت خواهد کرد. به برنامه های گردشگری تورهای مسافرتی این جزیره توجه کنید. برخی از آژانس های مسافرتی هزینه ای جداگانه برای این منظور در نظر می گیرند که توصیه می شود قبل از رزرو تور در این رابطه اطلاعات مناسبی کسب نمایید.

برآوردی از هزینه های سفر داشته باشید تا با خاطری آسوده سفر خود را آغاز کنید. در برخی از تورها، هتل ها با یک وعده غذایی مانند صبحانه رزرو می شوند در نتیجه می بایست به فکر وعده های دیگر باشید. برای این منظور می توانید لیستی از رستوران های این جزیره را تهیه نمایید و غذاهای مختلف را در آنها سفارش داده و نوش جان کنید. در سفر به جزیره کیش خرید از مراکز خرید آن را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

رزرو هتل

همین طور که از نام این هتل ها پیدا است، با رزرو هتل آپارتمان در حقیقت شما یک آپارتمان مجزا را برای خود اجاره کرده اید. یک آپارتمان با همه امکانات لازم. طوری که خودتان می توانید در آپارتمان به آشپزی بپردازید و درست مثل خانه در آن احساس راحتی کنید. به همین خاطر است که در هتل آپارتمان ها امکانات رفاهی افزوده ای به مشتریان ارائه نمی شود. برای مثال در هتل آپارتمان ها معمولاً دیگر خبری از رستوران و لابی نیست و وظیفه تأمین غذا بر عهده خودتان خواهد بود. رزرو هتل آپارتمان ها از قوانین خاصی پیروی نمی کند و شما تا هروقت که بخواهید می توانید در آپارتمانتان اقامت داشته باشید. ضمن اینکه هتل آپارتمان ها قیمت های متغیری دارند و برای رزرو هتل می توانید آنها را مقایسه کنید و با توجه به میزان بودجه ای که دارید آپارتمان مورد نظرتان را رزرو کنید.

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش را می توان یکی از بهترین هتل های کیش دانست که تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز مسافران را ارائه می دهد. هتل هلیا کیش شعبه های مختلفی دارد که یکی از بهترین آنها را می توان هتل هلیا کیش دانست. این هتل 4 ستاره است و بهترین انتخاب برای کسانی خواهد بود که می خواهند در هتلی با دسترسی آسان به مراکز خرید اقامت داشته باشند. توجه داشته باشید که انتخاب هتل یکی از مهمترین موارد حائز اهمیت در سفر می باشد که حتما باید به صورت صحیح نسبت به رزرو آن اقدام نمایید. یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید را می توان نزدیکی هتل به مراکز گردشگری دانست که در رابطه با هتل هلیا کیش می توان گفت: این هتل در بهترین موقعیت مکانی واقع شده که می توانید به سهولت به آن دسترسی داشته باشید.

مسئولین هتل سعی خود را بر این داشته اند تا تمامی عوامل را مورد بررسی قرار دهند تا در نتیجه بتوانند رضایت مسافران را جلب نمایند

هتل هلیا کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا در جزیره کیش امروزه به یکی از اقامتگاه های این شهر تبدیل شده است و بسیاری از کسانی که می خواهند به این جزیره سفر کنند، هتل پارمیدا کیش را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب می کنند. در صورتی که می خواهید اقامتی به یادماندنی در جزیره کیش داشته باشید، این هتل می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما به شمار رود. در کل می توان گفت که به دلیل کیفیت بسیار بالایی که این هتل دارد و منطقه خوبی که در آن قرار گرفته است شما می توانید اقامت بسیار مناسبی را در این هتل داشته باشید. از مهمترین ویژگی های هتل پارمیدا کیش می توان به قیمت مقرون به صرفه آن اشاره نمود. شما می توانید در این هتل با هزینه ای بسیار مناسب اقامت داشته باشید. امکانات رفاهی و تفریحی بسیار مناسبی نیز برای کسانی که در این هتل هستند در نظر گرفته شده است و مسافران می توانند از این امکانات استفاده کنند. در ادامه به بررسی اتاق ها و امکانات گردشگری که در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است در این هتل خواهیم پرداخت و بهترین روش رزرو این هتل را بررسی می کنیم.

هتل پارمیدا کیش

 
تعداد بازدید از این مطلب: 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 20 آبان 1398
نظرات

تور پر طرفدار مشهد

مشهد با داشتن قدمتی طولانی از قدیمی ترین شهرهای کشورمان به شمار می آید که با داشتن سه میلیون و صد هزار نفر یکی از پرجمعیت ترین و با دارا بودن 351 کیلومتر مربع از پهناورترین شهرهای جهان می باشد. این شهر تاریخی در دل خود جاذبه های بسیار قدیمی را جای داده است که با ورود به این شهر شاهد فرهنگ غنی و تمدن آن خواهید بود. قرار گرفتن بارگاه مطهر امام رضا در شهر مشهد از مهمترین مزیت های این شهر محسوب می باشد چرا که زائران و مسافران بسیاری جهت زیارت از مرقد مطهر امام راهی این شهر می شوند. هم چنین وجود اماکن تاریخی و دیدنی بسیار در مشهد توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سوی خود جلب می کند. مشهد حدود 1050 متر از سطح آبهای آزاد ارتفاع داشته و در حوضه آبریز کشف رود و کوه های بینالود واقع شده است. شما با حضور در این شهر و گویش با مردمان این منطقه شاهد لحجه و گویش خاص مشهدی خواهید بود می توان گفت بیش از 93 درصد افراد این منطقه به زبان فارسی صحبت می کنند. شهر مشهد زادگاه استادان، هنرمندان، شاعران و نویسندگان معروفی از جمله فردوسی، خیام و عطار بوده است. در سال 1388 مشهد به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی معروف شد.

تور ارزان مشهد

شرایط اقلیمی مشهد

با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر مشهد می توان حدس زد که این شهر از آب و هوای ویژه ای برخوردار می باشد و آب و هوای معتدل مایل به سرد و خشک در این شهر حاکم است از این رو سفر در فصول پاییز و زمستان سختی های خود را به همراه خواهد داشت اما در فصل بهار و تابستان با حاکم بودن آب و هوای دلپذیر و گرم مسافران می توانند بدون هیچ گونه نگرانی سفر به مشهد را آغاز کنند. البته توجه داشته باشید در فصل گرم تابستان در گرمترین روز تابستان دمای هوا به 43 درجه می رسد که این امر برای زائران و گردشگران بسیار خوشایند نمی باشد. با این حال در غروب هنگام آب و هوای شهر مشهد بسیار دلنشین و ملایم می باشد به طوری گردشگران و زائران می توانند در غروب هنگام به خرید و بازدید از مکان ها و جاذبه های گردشگری این شهر بپردازند. فصل زمستان شهر نیز بسیار سرد و خشک بوده و در برخی از روزها شاهد کاهش دما به منفی 15 درجه هستیم. روزهای بارانی و برفی در این شهر نیز بسیار زیاد بوده و اگر فصل زمستان را برای سفر خود انتخاب کرده اید حتما لباس گرم و چکمه های خود را فراموش نکنید.

اماکن گردشگری مشهد

شهر مشهد علاوه بر داشتن حرم مطهر امام رضا (ع) از جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار زیادی برخوردار می باشد که در تمام تور مشهد سعی بر آن است تا علاوه بر زیارت، از بسیاری از این جاذبه ها دیدن کنند:

  • مسجد گوهرشاد: یکی از زیباترین مساجد شهر مشهد بوده که در چند متری حرم امام رضا (ع) قرار گرفته است و شما می توانید به راحتی از این مسجد دیدن کرده و زیارت نمایید.
  • غار مغان: این غار در روستای مغان مشهد واقع شده است که در 35 کیلومتری شهر مشهد قرار گرفته است.
  • پارک طبیعی هفت حوض: پارک هفت حوض با داشتن 7 حوض زیبای خود در 7 کیلومتری شهر مشهد واقع شده است که بسیار دیدنی می باشد.
  • کوهسنگی: یکی دیگر از جاذبه های طبیعی و تاریخی شهر مشهد کوهسنگی می باشد که در دل شهر مشهد واقع شده است و با داشتن منظره زیبا و جذاب خود نظر و توجه بسیار از گردشگران و زائران را به سوی خود جذب می کند. این پارک با داشتن نمایشگاه های مختلف نیز آماده پذیرایی صدها گردشگر و زائر می باشد.
  • بند گلستان: بند گلستان یکی از زیباترین و دیدنی ترین جاذبه های طبیعی این شهر می باشد که در 8 کیلومتری شهر مشهد واقع شده است و شما می توانید لحظات بسیار زیبا و به یاد ماندنی را در این بند بگذرانید.


تور ارزان مشهد

به دنبال تور ارزان مشهد هستید؟ آیا می خواهید با تور ارزان مشهد سفر کنید؟ بهتر می باشد تا با مراجعه به نزدیک ترین آژانس مسافرتی و گردشگری محل نزدیکی مراجعه کنید و درخواست خود را اعلام کنید. همچنین شما می توانید با مراجعه به وب سایت های اینترنتی از زمان برگزاری تور ارزان مشهد با خبر باشید و با درج شماره های تماس خود، در صورت برگزاری تور ارزان مشهد برای تان پیامک ارسال شود و به راحتی بتوانید از زمان دقیق تور ارزان مشهد اطلاع داشته باشید. امروزه تور لحظه آخری مشهد مورد توجه بسیاری از افراد واقع شده است چرا که با انتخاب و رزرو تور ارزان مشهد می توانند از مزیت های بسیار زیادی بهره مند شوند که در بخش های بعدی به آن اشاره خواهیم کرد. زمان و تاریخ مشخصی برای تور ارزان مشهد وجود ندارد و رزرو آن کاملا بستگی به دقت و جستجوی شما دارد که بتوانید به موقع آن را رزرو کنید. امکان پر شدن ظرفیت در تور ارزان مشهد بسیار زیاد می باشد و اگر می خواهید از سفر خود با تور ارزان مشهد جای نمانید بهتر است وقت زیادی را برای جستجوی تور ارزان مشهد اختصاص دهید.


شرکت در تور لحظه آخری مشهد

برای رزرو و خرید تور لحظه آخری مشهد به دو صورت می توانید عمل کنید که روش اول آن به صورت حضوری و با مراجعه به آژانس های مسافرتی می باشد که می توانید با مراجعه خود به یکی از معتبرترین آژانس های مسافرتی و هواپیمایی تور لحظه آخری مشهد مورد نظر خود را رزرو کنید. روش دیگر برای رزرو تور لحظه آخری مشهد نیز به صورت آنلاین و اینترنتی می باشد به صورتی که شما با مراجعه به وب سایت های اینترنتی معتبر می توانید مشخصات خود را وارد نموده و با انتخاب تور مورد نظرتان آن را رزرو نمایید. نکته ای که بایستی در رزرو اینترنتی تور لحظه آخری مشهد به آن توجه داشته باشید این است که حتما با رعایت نکات ایمنی مبلغ و هزینه تور را پرداخت نمایید. همچنین در هنگام وارد کردن مشخصات شخصی خود دقت داشته باشید که اطلاعات را به درستی درج کنید تا بعد ها هنگام سفر مشکلی برای شما به وجود نیاید. اگر می خواهید با دوستان و یا خانواده خود به سفر بپردازید بایستی کارت شناسایی آنها را نیز به همراه داشته باشید.

امکانات ارائه شده در تور لحظه آخری مشهد

تور لحظه آخری مشهد با داشتن بهترین و با کیفیت ترین امکانات تونسته است توجه افراد بسیاری را به سوی خود جذب کند. مسئولان برگزاری این تورها سعی بر دارند تا بهترین هتل ها و رستوران و وسیله های حمل و نقل را برای زائران و گردشگران رزرو و انتخاب نمایند. از امکانات و خدمات ارائه شده در تور لحظه آخری مشهد می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • برگزاری کلاس های قبل از تور جهت هماهنگی ها لازم
  • بیمه کردن تمام مسافران در طول سفر
  • استفاده از تور لیدر و راهنمای تور برای بازدید از جاذبه های گردشگری شهر مشهد
  • ارائه بهترین میان وعده ها برای مسافران
  • اختصاص دادن زمان زیادی به خرید سوغاتی از بازارهای سنتی و بین المللی شهر مشهد
  • امکان آشنایی با فرهنگ سنتی و قدیمی شهر مشهد

تور مشهذ

شما می توانید با انتخاب و رزرو تور لحظه آخری مشهد از تمام امکانات ذکر شده بهره مند شوید و یک سفر بسیار بی نظیر و به یادماندنی را تجربه نمایید. توجه داشته باشید که حتما از قوانین و مقررات حاکم بر تور لحظه آخری مشهد پیروی نمایید تا مشکلات ناگواری برای شما و همسفران تان به وجود نیاید. آن تایم و به موقع بودن نیز یکی از مهم ترین و ضروری ترین قوانین موجود در تور لحظه آخری مشهد بوده که بایستی آن را رعایت و ملاحظه کنید.

سفری فراموش نشدنی با تور پر طرفدار دبی ارزان

دبی یکی از بهترین و مدرن ترین شهرهای خاورمیانه، در کشور امارات و در حاشیه خلیج فارس است. شما با تور ارزان دبی می توانید سفر به این شهر مدرن را همراه با دلتابان تجربه کنید. مجتمع های تجاری بزرگ، سواحل زیبا و نیلگون، انواع امکانات و تفریحات دریایی، فستیوال های متنوع فیلم و موسیقی و چشم انداز برج و آسمان خراش های حیرت انگیز همگی از دلایل اصلی سفر به این شهر زیبا و مدرن است. اگر می خواهید با شرایط تور لحظه آخری دبی و رزرو هتل ارزان دبی برای سفر به این شهر زیبا آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید و از تورهای متنوع دلتابان غافل نباشید.

آشنایی با شهر دبی

دبی یکی از شهرهای مدرن و البته تجاری در سطح جهان است. این شهر مدرن که تنها در 60 سال اخیر با سرعت رو به رشدی وارد صنعت گردشگری شد، در حال حاضر به عنوان مرکز تجاری و پل ارتباطی شرق و غرب شناخته میشود.
برج ها و آسمان خراش های دبی در زمره بلندترین برج های جهان شناخته میشوند. مجتمع های تجاری این شهر از تمامی برندهای معتبر بین المللی نمایندگی دارد. در فصول مختلف سال فستیوال های هنری و جشنواره های معتبر و بین المللی برگزار میشود. دبی چهره ای بیزینسی و تجاری دارد. تقریبا بیشتر شهرهای بزرگ دنیا در دبی نمایندگی دارند و برای عقد قراردادهای متنوع به دبی سفر میکنند.
همه این موارد و بسیاری از نکات ریز و درشت، زیر ساخت های فوق العاده دبی در صنعت گردشگری موجب شده دبی موقعیتی خاص داشته باشد و گردشگران بسیاری در فصول مختلف سال به این شهر سفر کنند. از سوی دیگر آب و هوای مطبوع دبی در نیمه دوم سال موجب شده سواحل نیلگون این شهر همراه با امکانات غواصی و بازی های دریایی بهانه های سفر به دبی را تکمیل کند. پس برای ثبت نام تور دبی همین لحظه با دلتابان تماس گرفته و از این سفر دوست داشتنی غافل نشوید.

ویژگی های تور دبی ارزان

تور و رزرو هتل دبی توسط بسیاری از کارگزاران انجام میشود، اما فراموش نکنید برای سفر خارجی اولین نکته مهم مدیریت هزینه است. ما بارها به این نکته مهم تاکید کردیم که تورهای مختلف باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشود. برای دبی نیز این مسئله صدق میکند. فراموش نکنید هزینه های شهر دبی اندکی بیشتر از دیگر کشورهای همسایه است. اما با انتخاب تور مناسب از جمله تور دبی ارزان شما میتوانید هزینه ها را تا حدی کاهش دهید.
دلتابان در تور دبی ارزان بودجه سفر را به نحوی تنظیم کرده که شما هزینه سفر را کاهش داده، اما از کیفیت سفر کاسته نشود.

مزایای تور دبی ارزان

شما با ثبت نام تور ارزان دبی دیگر برای جست و جوی انواع هتل و پرواز سردرگم نمی شوید زیرا دلتابان لیستی از بهترین ها را برایتان تهیه کرده است. در این سفر راهنمای تور شما را همراهی میکند، در نتیجه بهترین جاذبه های دبی در لیست گردش های تور برنامه ریزی شده و شما از وقت بهترین استفاده را خواهید برد.
فراموش نکنید یکی از اصلی ترین مخارج سفر هزینه های حمل و نقل است. در همراهی با تور دبی دلتابان شما همراه با دیگر گردشگران و با حضور راهنمای محلی جاذبه های اصلی را بازدید خواهید کرد. در نتیجه نه تنها در پیدا کردن آدرس دچار مشکل نمی شوید بلکه به راحتی در مسیرهای اصلی رفت و آمد می کنید. البته جای نگرانی نیست شما هر لحظه که بخواهید می توانید در سفر تنها باشید و به تفریح مورد علاقه تان بپردازید. بازدید جاذبه های گردشی و تفریحی به فراخور علایق گردشگران برنامه ریزی می شود. همچنین تمامی مجتمع های تجاری دبی با نمایندگی معتبرترین برندهای بین المللی برای تمام مدت سفر منتظر شماست. به این ترتیب دلتابان شما را یاری می دهد تا نه تنها هزینه سفر را پایین بیاورید، بلکه امکانات استاندارد را بدون هزینه های غیر ضروری تجربه کنید.

تور ارزان دبی

مدیریت هزینه ها در تور دبی ارزان

یکی دیگر از خرج های اصلی سفر، خرید بلیط هواپیما ، اقامت و رزرو هتل است. دلتابان این مشکل را هم حل کرده است، پس دیگر نگران نباشید. ما لیستی از هتل ها با قیمت های مختلف را برای مسافران و گردشگران در نظر خواهیم داشت.به این ترتیب شما با ثبت نام تور دبی ارزان می توانید بنا بر بودجه ای که دارید هتل مورد نظر را انتخاب کنید.
با این برنامه دلتابان تا حد زیادی در هزینه ها صرفه جویی کرده و بهترین هتل را بنابر هزینه هایتان انتخاب خواهید کرد. با کمک های تیم ما شما می توانید با حفظ کیفیت هزینه ها و مخارج محل اقامت را مدیریت کرده و هیچ نگرانی بیشتری نداشته باشید.

جاذبه های دبی

در پایان بحث مفید کنترل و مدیریت هزینه ها در سفر و رزرو هتل ارزان دبی می خواهیم اندکی شما را با جاذبه ها و دیدنی های دبی آشنا کنیم. دلتابان در تور دبی ارزان برای تمامی سلیقه ها برنامه ریزی کرده و گردش ها به فراخور سلیقه گردشگران قابل تغییر است.
شرایط جغرافیایی و آب و هوای دبی
دبی شهری با آب و هوای گرم و خشک است. اگرچه در اوایل بهار هوایی مطبوع دارد، اما رفته رفته هوا گرم شده و تابستان های شرجی دارد. از سوی دیگر در نیمه دوم سال دبی آب و هوایی فوق العاده دارد که نمیتوان از آن غافل شد. سواحل نیلگون خلیج فارس با فراهم کردن امکانات غواصی، بازی های دریایی، کافه ها و رستوران ها تمام شرایط را برای لذت بردن از استراحت کنار دریا فراهم کرده است. شما در این سفر بهترین لحظات آرامش در کنار دریا را تجربه خواهید کرد. در این تجربه لوکس ترین تفریحات دریایی در اختیار شماست.

آسمان خراش های دبی

یکی دیگر از برنامه های گردش تور لحظه آخری دبی ، بازدید آسمان خراش ها و برج های دبی است. دبی میزبان مرتفع ترین برج های جهان با همکاری مشهور ترین معماران است. از جمله این برج های معروف میتوان به برج خلیفه و برج العرب اشاره داشت. این آسمان خراش ها در حال حاضر به نماد دبی تبدیل شده اند و میزبان لوکس ترین هتل های جهان و گران قیمت ترین رستوران ها هستند. آسمان خراش های مشهوری که در طی بیست سال اخیر در دبی بنا شدند و نمادی از مدرنیزاسیون شهر بودند در حال حاضر توانسته اند حرف اول صنعت گردشگری امارات باشند.
سالانه گردشگران بسیاری برای دیدن این برج ها به دبی سفر میکنند. افراد مشهور، بازیگران و فوتبالیست های مشهور بین المللی در هتل های این برج ها اقامت داشته و استاندارد های آن را از با کیفیت ترین های جهان می دانند.
در انتها باید گفت، دلتابان تور لحظه آخری دبی ارزان را برای کنترل و مدیریت هزینه ها برنامه ریزی کرده است. شما با این تورها و پکیج ها میتوانید به تمامی شهرهای مشهور از جمله دبی سفر کنید. از تمامی مزایای تور برخوردار شوید و در انتخاب هتل و پرواز بدون هرگونه نگرانی هزینه ها مدیریت کرده و کیفیت بالا را حفظ کنید. تورهای لحظه آخری دبی دلتابان در روزهای منتهی به سفر نیز برای گردشگران پرمشغله برنامه ریزی شده است، پس تمامی نگرانی ها را کنار بگذارید و از سفر لذت ببرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 11 آبان 1398
نظرات

تور ارزان اروپا

  • کشور اسپانیا و هزینه هنگفت سفر به آن

اگر به دنبال تور اروپا ارزان قیمت می گردید به هیچ وجه کشور اسپانیا را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب نکنید، هزینه اقامت و زندگی در کشور اسپانیا بسیار بالا می باشد البته این موضوع برای ساکنان این کشور هیچ مشکلی ندارد چرا که سطح درآمد آنها نیز به همین میزان بالا است، اما توریست هایی که به این کشور سفر می کنند ادعا دارند که هزینه اقامت و غذا و همینطور خرید در این کشور بسیار بالا است و صرفه اقتصادی مناسبی برای توریست ها ندارد. با اینکه سفر به کشور اسپانیا هزینه بسیار زیادی را برای توریست ها در پی دارد و نمی توان به آن به عنوان یک مقصد برای رفتن به تور اروپایی ارزان نگاه کرد ولی با این حال این کشور دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است که معمولا توریست ها به خاطر بازدید از این جاذبه های گردشگری زیبا این کشور را به عنوان مقصد سفر خود در تور اروپا انتخاب می کنند. با این وجود این کشور به هیچ وجه یک مقصد مناسب برای تور اروپا ارزان قیمت نیست.

تور اروپا نوروز

کانادا چگونه کشوری است؟ تور کانادا ارزان قیمت چگونه است؟

تور کانادا ارزان قیمت را چگونه رزرو کنیم؟ بهتر است در ابتدا برایتان از کشور کانادا بگویم تا با این کشور بیشتر آشنا شوید و سپس در رابطه با تور کانادا ارزان و تور کانادا لحظه آخری و تمامی امکانات تور کانادا می گویم. کانادا یک کشور در شمال امریکا است. این کشور دومین کشور جهان است. مرز جنوبی کانادا با ایالات متحده، طولانی ترین مرز زمینی بین دو کشور است. پایتخت آن در اتاوا است و سه منطقه بزرگ شهری آن عبارتند از تورنتو، مونترال و ونکوور.شما برای سفر به این کشور نیازمند دریافت ویزای کانادا هستید. و باید قبل از هر کاری اقدام به گرفتن وقت سفارت کاندا کنید.
کشور توسعه یافته کانادا دارای درآمد سرانه پانزدهم در سطح جهانی و همچنین رتبه دوازدهم در شاخص توسعه انسانی است. اقتصاد پيشرفته آن دهم جهان است و عمدتا به منابع فراوان طبيعي و شبکه هاي تجاري بين المللي توسعه يافته است. کانادا بخشی از چندین موسسه یا گروه های بین المللی و بین دولتی شامل سازمان ملل متحد، سازمان پیمان آتلانتیک توافقنامه تجارت آزاد و غیره است.

تور دبی

اگر برای اولین بار می خواهید به دبی سفر کنید بهتر است با تور سفر کنید تا تور لیدر همراه شما باشد و بتواند به تمام سوال هایتان پاسخ دهید تا در طول سفر به مشکل نخورید و بتوانید از تمام مکان های گردشگری و جاذبه های آن بدون دردسر دیدن کنید. با گرفتن تور دبی می توانید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید زیرا تمام هزینه های سفر و ایاب و ذهاب در پکیج تور محاسبه شده است البته اگر بخواهید آیتم هایی بیشتر برای تفریح داشته باشید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

برای تهیه تور دبی ارزان تر می توانید از پرواز امارات ایر عربیا استفاده کنید. البته این ایرلاین مسافت شما را بیشتر می کند و ابتدا در شهر شارجه پرواز شما فرود می آید و سپس به دبی ترانسفر می شوید. پرواز امارات ایر عربیا حتی از پرواز های ایرانی نیز ارزان تر است و برای کسانی که به دنبال کاهش هزینه در تور دبی هستند بسیار مناسب می باشد.

  • قیمت تور دبی

عوامل مختلفی در قیمت تور ارزان دبی تاثیر گذار است و مهمترین آن فصلی است که می خواهید به این شهر سفر کنید. اگر در زمان برگزاری جشنواره ها و فصل هایی که هوا بهتر است و به همان نسبت مسافر و گردشگر بیشتر می باشد سفر کنید قیمت تور افزایش می یابد. نوع پرواز و هتل نیز در قیمت تور دبی تاثیر گذار است. همچنین قیمت تور دبی در روزهای بعد عید و خرداد ماه و تابستان که بسیار گرم است کاهش می یابد. به صورت کلی قیمت تور دبی نسبت به جاذبه های گردشگری و تفریحی آن مقرون به صرفه می باشد.

  • تور لحظه آخری دبی

اگر تور های چارتری که توسط آژانس های هواپیمایی خریداری می شوند به فروش نرسند، آژانس ها این تور ها را به تور لحظه آخری تبدیل می کنند و آن را با قیمت کمتری به مشتری می فروشند تا بلیط هایشان به فروش رود. در حقیقت تور لحظه آخری دبی مقرون به صرفه می باشد و شما با پرداخت هزینه کمتر می توانید در شهر دبی و هتل های بی نظیر آن تفریح کنید. تور های لحظه آخری در همه فصول سال قابل خریداری می باشند اما جلوه آنها در فصل های پاییز و زمستان که مسافران بیشتری به این شهر سفر می کنند، افزایش می یابد.

تور ارزان دبی

بهترین زمان تور مشهد

شهر مشهد به دلیل شرایط منحصر به فردی که دارد در تمام فصل های سال میزبان گردشگران مختلف داخلی و خارجی است و همین عامل سبب شده این شهر همیشه شلوغ و پرجمعیت باشد. اما به طور کلی بهترین زمان برای تور ارزان مشهد فصل های بهار و پاییز است که شرایط آب و هوایی مناسب بوده و شهر نسبتا خلوت تر است. تابستان با وجود هوای گرمی که دارد اما به دلیل مصادف شدن با تعطیلات معمولا از شلوغ ترین فصل های مشهد به شمار می رود. پاییز هم با توجه به هوای خنک و خلوت بودن شهر یکی دیگر از فصل های جذاب برای تور مشهد است.

  • آب و هوای شهر مشهد

یکی از نکاتی که در تور لحظه آخری مشهد باید به آن توجه کرد بررسی شرایط آب و هوایی این شهر است. قطعا این نکات می تواند شما را در سفری جذاب تر و با کیفیت تر یاری کند. آب و هوای مشهد به طور کلی معتدل و تقریبا سرد و خشک است. تداخل آب و هوای مختلف در این شهر باعث شده با ویژگی های متفاوت و خاصی از آب و هوا رو به رو شوید. قسمت های مختلف شهر مشهد دارای شرایط آب و هوایی متفاوتی هستند اما به طور کلی این شهر دارای آب و هوایی معتدل و متمایل به خشک است به گونه ای که در فصل زمستان شاهد آب و هوای سرد و خشک و در فصل تابستان شاهد روزهایی گرم و خشک هستیم. بیشترین دمای هوا در روزهای گرم سال تا 43 درجه سانتی گراد و در روزهای سرد سال تا منفی 15 درجه سانتی گراد می رسد.

  • تور مشهد

زمانی که سخن از تور مسافرتی مشهد باشد همه ما به یاد حرم مطهر امام رضا (ع) و زیارت آن می افتیم. قطعا وجود حرم اما رضا در این شهر یکی از مهمترین انگیزه های شرکت کنندگان تور مشهد با هواپیما خواهد بود که دیدن آن هرکسی را متحول می کند. اما این شهر در کنار این بارگاه عظیم از جاذبه های دیگری نیز برخوردار است که قطعا می توانند لذت سفر شما را دوچندان کنند. هر ساله مسافران زیادی از اقصی نقاط جهان در فصل های مختلف سال در تور مشهد شرکت کرده و از جاذبه های آن دیدن می کنند. با ما همراه باشید تا در این مقاله با نکات مهمی درباره راهنمای سفر به مشهد آشنا شویم.

تعداد بازدید از این مطلب: 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 30 مهر 1398
نظرات

جاذبه های گردشگری شهر دبی

شهر دبی به دلیل موقعیت عالی خود در بهترین مکان قرار دارد و دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد. این جاذبه ها در گوشه و کنار این شهر قرار دارند که جذابیت بسیار زیادی برای بازدیدکنندگان دارند. مسافران تور دبی بهتر است از این جاذبه های دیدنی شهر بازدید کنند و یک تجربه منحصر به فرد از این شهر داشته باشند.

آبنما و فواره دبی

یکی از معروف ترین جاذبه های شهر دبی آبنما و فواره این شهر می باشد که در دریاچه مصنوعی برج خلیفه قرار دارد. این آبنما آب را به ارتفاع 275 متری پرتاب می کند. چند هزار نورافکن و چندین پروژکتور در این آبنما وجود دارد که زیبایی منحصر به فردی برای مسافران تور دبی دارند. در این آبنما موسیقی بی کلام، پاپ و موسیقی عربی پخش می شود. مسافران می توانند به رستوران ها و کافه های اطراف این آبنما بروند و نه تنها از بهترین غذاهای این مکان ها لذت ببرند، بلکه می توانند از نمای لذت بخش این آبنما بازدید کنند.

تور ارزان دبی

  • نمایش دلفین های دبی

یکی از بهترین مراکزی که در تور ارزان دبی می توانید از آن بازدید کنید نمایش دلفین ها در آتلانتیس پالم می باشد. این مکان یکی از محبوب ترین مکان های شهر دبی است که هر فردی با هر سن و سالی می تواند از بازدید آنها لذت ببرد. بازدیدکنندگان می توانند در کنار دلفین بروند و با آنها شنا کنند و چند عکس یادگاری بگیرند. همانطور که می دانید دلفین ها حیوانات بسیار مهربانی هستند و می توانید در کنار این حیوانات لحظات بسیار خوبی را سپری کنید. نمایش دلفین ها واقعا بیاد ماندنی و لذت بخش می باشد. تور دبی بهترین فرصت را برای بازدید از این مکان برای مسافران به ارمغان می آورد.

برج خلیفه دبی

برج خلیفه دارای ارتفاع 828 متری می باشد و یکی از بلندترین ساختمان های دنیا است. در این برج مراکز خرید، مکان های تفریحی و رستوران ها وجود دارند. مسافران می توانند بر روی عرشه طبقه 124 بروند و از بهترین چشم انداز شهر بازدید کنند. افرادی که می خواهند شهر دبی را از بالاترین منطقه ببینند و شاهد چراغ ها و نمای این شهر در شب باشند می توانند در رستوران ها و عرشه این برج از زیبایی این شهر بازدید کنند و بهترین ساعات را در آن سپری کنند. بازدید از برج خلیفه را در تور لحظه آخری دبی از دست ندهید و از آن لذت ببرید.

  • اسکله ابرا دبی

این اسکله در بخش تاریخی دبی قرار دارد که یکی از بهترین مکان های دیدنی در تور دبی می باشد. مسافران می توانند با قایق های چوبی و سنتی از سواحل خلیج فارس بازدید کنند. مسافران تور دبی از ابرا می توانند تفریح خود را شروع کنند و به سمت گالری های هنر بروند. البته در پایان این تور دریایی می توانید به بازار طلا برسید و از این بازار پر از زرق و برق نیز بازدید کنید. این سفر دریایی تجربه فوق العاده برای مسافرین تور دبی می باشد.

  • سافاری دبی

شهر دبی مملو از بیابان های حفاظت شده می باشد که با تپه های کویری و شنی، گیاهان، پرندگان و خزندگان فرصتی عالی برای تفریح مسافران ایجاد می کند. در این بیابان ها بهترین مدل های ماشین قرار داده شده است تا مسافران بتوانند از لذت رانندگی در این بیابان ها لذت ببرند. بعد از رانندگی می توانید به رستوران ها و کافه های اطراف بروید و از بهترین خوراک های آماده شده در آنها لذت ببرید. البته می توانید هیجان این تفریحات را به اوج برسانید و ساعاتی را به شترسواری در دبی بپردازید. سافاری دبی فرصتی خوب برای لذت از بهترین تفریحات بیابانی می باشد. از این مکان بهتر است در تور دبی خود بازدید کنید و فرصتی خوب برای تفریح داشته باشید.

قیمت تور دبی

  • باشگاه گلف امارات دبی

این باشگاه در سال 1988 شروع به کار کرد و دارای 36 حفره می باشد. در این باشگاه می توان روزها و شب ها بازی کرد و از ورزش های دیگری مانند بدنسازی، تنیس و اسکواش لذت برد. تسهیلات دیگری مانند سالن غذاخوری، فروشگاه لوازم ورزشی، مدرسه مدرن گلف و کافی شاپ در اختیار مهمانان قرار داده می شود. در صورتی که بخواهید می توانید به دوره های مختلف آموزش گلف بروید و از این جلسات برای یادگیری بهتر این تفریح استفاده کنید. این باشگاه یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در تور دبی می باشد.

  • وایلد وادی دبی

یکی محبوب ترین و زیباترین دیدنی های شهر دبی پارک وایلد وادی می باشد. این پارک بین هتل برج العرب و هتل ساحل الجمیرا قرار دارد. در این مکان سرسره ها، ماشین های موج سواری و سرسره های آبی وجود دارد که جذابیت زیادی برای مسافران و گردشگران تور دبی دارد. در این مکان رودخانه ای به طول 360 متر قرار دارد که می توان با تیوپ های مخصوص بر روی آنها شناور شد و از این تفریح مفرح و شاد لذت برد.

مراکز خرید و فروشگاه های دبی

شهر دبی دارای مراکز خرید و فروشگاه های بسیار زیادی است که بهترین فرصت را برای مسافران تور دبی ایجاد می کند تا بتوانند بهترین سوغاتی ها و کالاهای برند را بخرند. این بازارها شامل:

مرکز خرید دبی مال. مرکز خرید دبی مال یکی از بهترین مکان ها برای خرید در این شهر می باشد. در این مرکز خرید می توان بیش از 1200 فروشگاه را مشاهده که هر آنچه که می خواهید در آنها می توانید بیابید. در این مرکز نه تنها فروشگاه های جذاب، بلکه آکواریوم، زمین بازی یخی، بازار طلای دبی، سینما، رستوران های متعدد و رنگارنگ وجود دارد.
امارات مال. این مرکز خرید دارای 4 طبقه می باشد که در آن 630 فروشگاه می باشد. در این مکان می توانید به شهربازی بزرگی که در آن وجود دارد بروید. مجتمع سینمایی و سالن تئاتر نیز وجود دارد. در این فروشگاه ها کالاهای متنوع و برند بسیار زیادی وجود دارد که می توان هر آنچه را بخواهید از آنها بخرید.
مرکز خرید برجمان. مرکز خرید برجمان یکی از مشهورترین مراکز خرید دبی می باشد. در اینجا می توان به سینمای سه بعدی رفت، از خوراک های رستوران های متنوع و از تفریحات متفاوت لذت برد. مساحت این مرکز خرید 74000 متر می باشد که دارای امکانات بسیار زیادی است.
سیتی سنتر دیره. این مرکز خرید در سال 1995 آغاز به کار کرد. 370 فروشگاه در این مرکز وجود دارد که اجناس مختلفی در آنها عرضه می شود. مسافرین و گردشگران تور دبی می توانند هر آنچه که می خواهند را در این مرکز خرید بخرند و از آنها لذت ببرند. بعد از خرید در این مرکز می توان به رستوران ها و کافی شاپ های آن رفت و از بهترین خوراک ها و نوشیدنی های آن لذت برد.

تور ترکیه دلتابان

تور ترکیه پرطرفدارترین تور در ایران است. کشور ترکیه دارای جاذبه های گردشگری زیادی است. از شهرهای مهم ترکیه می توان به آنکارا، قونیه، استانبول و آنتالیا اشاره کرد که مرکز گردشگری ترکیه در این 4 شهر قرار گرفته است. البته شهرهای دیگری در ترکیه وجود دارند که می توانیم از آنها هم به عنوان مکان های گردشگری در ترکیه نام ببریم مانند بدروم، مارماریس و کوش آداسی ولی مهمترین شهرهای گردشگری ترکیه همان چهار شهری هستند که در ابتدا نام بردیم. در اینجا به مکان های دیدنی کشور ترکیه می پردازیم.
کاپادوکیا، یکی از دیدنی ترین مکان های گردشگری ترکیه
کاپادوکیا در آناتولی واقع شده است و محلی است که از نظر تاریخی، جغرافیایی و همچنین فرهنگی دارای جاذبه های گردشگری زیادی است. همین خصلت باعث جذب گردشگران زیادی به این منطقه شده است. از مناطق دیدنی کاپادوکیا که در تور ترکیه دلتابان می توانید از آن دیدن کنید، دره سرخ کاپادوکیا، گورمه، شهر زیرزمینی کایماکلی، موزه فضای باز زلو و معبد اسکی گو موسلر را می توانیم نام ببریم.
برای دسترسی به این مکان ها بهترین کار همراه شدن با تور ترکیه ارزان است. اگر با تور همراه باشید به دلیل تجربه و اطلاعات لیدر مکان های بهتری را مشاهده خواهید کرد. اما اگر به هر دلیلی به تنهایی قصد سفر به این مناطق را دارید می توانید از هر وسیله ای که در دسترس شما قرار دارد استفاده و به این مناطق دسترسی پیدا کنید.

در تور ترکیه از شهر بدروم دیدن کنید

اگر به دنبال یک ساحل زیبا هستید، شهر بدروم را به شما پیشنهاد می کنیم. این شهر در منطقه ساحلی دریای اژه و کشور ترکیه قرار دارد. همچنین دارای 3 اسکله است و مکان های مسکونی و رستوران های شیک و لاکچری دارد. این شهر یکی از شهرهای تاریخی است که در قدیم به اسم هالیکارناسوس شناخته می شد. بدروم در استان موغله، کشور ترکیه قرار دارد. ساحلی که در بدروم می باشد را معمولا به اسم ساحل فیروزه ای می شناسند. این شهر روستاهای شیک و زیبایی دارد و باغ های زیتون، انگور و پرتقال در این روستاها قرار گرفته است. آب و هوای بدروم یک آب و هوای مدیترانه ای می باشد. به خاطر این موضوع جمعیت این شهر در فصول مختلف کم و زیاد می شود...

تور ترکیه ارزان

گره گاه سیده را از نزدیک ببینید

اگر به دنبال یک شهر مدرن تفریحی و یک شهر کلاسیک در کنار هم هستید، سیده این دو شهر را در خود جای داده است؛ همچنین اگر به دنبال چشم اندازی برای دیدن دریا هستید سیده این خواسته شما را برآورده خواهد کرد. این شهر یکی از شهرهای قدیمی دوران روم باستان است و دارای یک آمفی تئاتر و معبد بزرگ می باشد. از مناطق گردشگری سیده می توانیم کوم کوی را مثال بزنیم. این منطقه برای علاقمندان به حمام آفتاب در کنار دریا پیشنهاد می شود. در این منطقه بهتر است از حمام رومی، کلیساها، تالار تئاتر و بازار بازدید کنید. به پارک سیده هم سری بزنید. در این پارک مغازه ها و کافه رستوران های مختلفی قرار گرفته اند و همینطور می توانید از خرابه های قدیمی این شهر نیز بازدید کنید. با تور ترکیه لحظه آخری به راحتی می توانید از سفر خود لذت ببرید و بدون هیچ نگرانی محل های دیدنی و گردشگری سیده را ببینید.

تعداد بازدید از این مطلب: 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 30 مهر 1398
نظرات

مشهد

مشهد مهمترین جاذبه مذهبی ایران می باشد که هر ساله گردشگران بسیاری از جای جای این کره خاکی جهت بازدید از این شهر سفر می کنند. مشهد تنها در آستان مقدس رضوی خلاصه نخواهد شد و مناطق گردشگری و دیدنی فراوان دیگری نیز در این شهر توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. مراکز مذهبی و مقبره های اشخاص بلند مقامی در این شهر قرار گرفته که بازدید از این مراکز نیز حائز اهمیت خواهد بود. شهر مشهد به عنوان مرکز استان خراسان رضوی می باشد و در بخش شمال شرقی ایران واقع شده است و پایتختی در دوران افشاریان را به خود دیده است. پس از تهران بزرگ ترین شهر ایران مشهد بوده و وسعت آن از 351 کیلومتر مربع بیشتر است. جمعیت این شهر بیش از 3 میلیون نفر در آخرین سرشماری بوده است و همچنان جمعیت این منطقه در حال افزایش می باشد. وجود حرم مطهر رضوی در مشهد سبب رونق بخشیدن این شهر شده و به همین دلیل مراکز خرید بسیاری در این شهر احداث شده و سبب رونق بخشیدن کسب و کار در این شهر شده است. این شهر در حوضه کشف رود واقع شده و گشت در مناطق کنار این رود نیز لذت بخش خواهد بود.

تور مشهد

تور مسافرتی مشهد

تور مسافرتی مشهد از جمله مهمترین تور های ایرانی می باشد که افراد بسیاری تمایل به شرکت در این تور دارند. تور مسافرتی مشهد این امکان را فراهم خواهد کرد که بدون هیچ دغدغه فکری تنها به فکر سفر خود بوده باشید و از آن لذت ببرید. تور مشهد در انواع مختلف در نظر گرفته شده است که هر یک ویژگی های خاصی خواهد داشت. روزهای سفر نیز در تور مسافرتی مشهد متفاوت خواهد بود. در تور مسافرتی مشهد مسئولین تور اقدام به رزرو هتل در این شهر خواهند نمود که بنا به شناخت این منطقه می توانند بهترین هتل و نزدیکترین آن به حرم مطهر را انتخاب نمایند. تور مسافرتی مشهد از بسیاری شهر های ایران در نظر گرفته شده که هر ساله در مواقع خاص تعداد این تور ها افزایش می یابد. عامل اصلی افزایش تور مسافرتی مشهد وجود مراسمات و یا سالگرد های مذهبی می باشد که در اینگونه مواقع این شهر شلوغ ترین حالت را خواهد داشت. شرکت در تور لحظه آخری مشهد در عید نوروز نیز رونق بسیاری دارد و افراد بسیاری در این فیض عظیم شرکت می کنند.

راه های شرکت در تور مسافرتی مشهد

شرکت در تور مسافرتی مشهد از راه های مختلفی امکان پذیر خواهد بود که یکی از این روش ها مراجعه به آژانس های مسافربری می باشد که می توانید از بین تورهای موجود بهترین تور را انتخاب نمایید. همچنین مسئولین آژانس های مسافربری می توانند بهترین راهنما برای شما باشند. روش دیگر ثبت نام از طریق وب سایت های اینترنتی می باشد که از این طریق می توانید تور های ارائه شده را با یکدیگر مقایسه نموده و بهترین مورد را انتخاب نمایید. در این روش می توانید تمامی مشخصات تور را مورد بررسی دقیق قرار دهید چرا که تمامی مشخصات از قبیل میزان خدمات، قیمت تور مشهد، نوع وسیله نقلیه و ... ذکر شده است. اما معمولا تور های مشهد به صورت هیئت ها خواهند بود که این تور ها به وسیله یک هیئت راهنمایی می شوند. در این روش می توانید از مسئول هیئت مشاوره گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

آب و هوا و مناسب ترین زمان سفر به مشهد

آب و هوا از عوامل تاثیر گذار بر سفر می باشد. آب و هوای استان خراسان رضوی به 3 بخش تقسیم می شود که مشهد در بخش میانی آن واقع شده و آب و هوای ملایم بر این شهر حاکم است. سفر در تمامی فصول به این شهر دیده می شود و عامل اصلی تعیین زمان سفر مراسمات می باشد اما آب و هوا نیز از عوامل قابل توجه می باشد. آب و هوای مشهد در فصل بهار مناسب بوده و بارش باران دیده می شود اما اوایل بهار بهترین آب و هوا را خواهد داشت. فصل تابستان در این منطقه گرم بوده و چنانچه این فصل را جهت شرکت در تور مسافرتی مشهد انتخاب نمودید باید تجهیزات لازم را در اختیار داشته باشید. فصل پاییز نیز از فصول پر مخاطب این شهر می باشد که بارش باران در اواخر این فصل بیشتر از دیگر مواقع می باشد. در فصل زمستان بارش برف در این شهر مرسوم بوده و آب و هوای آن سرد تر از دیگر مواقع است.

موارد قابل توجه در تور مسافرتی مشهد

مواردی را در تور مسافرتی مشهد باید در نظر بگیرید تا سفری آرام و بی دغدغه داشته باشید. از جمله مهمترین مواردی که باید در نظر داشته باشید میزان خدمات تور می باشد که باید با تور های دیگر مقایسه نموده و بهترین را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که مدارک لازم جهت شرکت در این تور تنها کارت ملی و شناسنامه می باشد و نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی نیست. باید در نظر داشته باشید که اقامت در هتل های مشهد در صورت متاهل بودن با ارائه سند اثبات زوجیت امکان پذیر خواهد بود و در صورت عدم اثبات امکان اقامت در هتل وجود نخواهد داشت. کارت ملی به روز شده الکترونیکی از دیگر مدارک مورد نیاز این سفر می باشد. کنسل کردن تور امکان پذیر خواهد بود اما مبلغ رزرو بلیط هواپیما و قیمت هتل از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. البته در تورهای اتوبوسی کسر هزینه کمتر از دیگر موارد خواهد بود و در برخی موارد کسری نخواهد داشت. انتخاب هتلی که به حرم نزدیک تر باشد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

انواع تور مسافرتی مشهد

تور مسافرتی مشهد را می توان در انواع مختلف مشاهده کرد که هر یک ویژگی های بخصوص و معایب و مزایایی خواهند داشت. تور مسافرتی مشهد معمولا از طریق قطار خواهد بود چرا که از تمامی شهر های بزرگ ایران ریل راه آهن به این شهر در نظر گرفته شده است و به راحتی می توان از قطار استفاده نمود. نوع دیگر تور های مسافرتی مشهد استفاده از اتوبوس می باشد که این سفر در فصل تابستان با مشکلاتی مواجه خواهد شد چرا که گرمای طاقت فرسا سبب رنجش شما می شود. اما تعداد تور هایی که به وسیله اتوبوس به این شهر می آیند زیاد می باشد. نوع دیگر سفر به وسیله هواپیما می باشد که راحت ترین انتخاب خواهد بود و مدت طول راه نیز کمتر خواهد شد. همچنین امنیت و آرامش سفر را می توان از مزایای انتخاب این تور دانست.

قیمت تور مسافرتی مشهد

قیمت تور مسافرتی مشهد به عوامل بسیاری بستگی خواهد داشت که یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت تور مشهد را می توان فصل مورد نظر دانست چرا که در فصول پر گردشگر هم هزینه هتل و هم بلیط بالا رفته و در نتیجه میزان قیمت تور نیز افزایش خواهد یافت. در حالت کلی قیمت تور مشهد در مقایسه با تور های خارجی بسیار پایین خواهد بود. قیمت تور مسافرتی مشهد به نوع تور نیز بستگی خواهد داشت تورهایی که به وسیله هواپیما راهی این شهر می شوند قطعا هزینه بالایی خواهند داشت. پس از هواپیما قطار را می توان پر هزینه تر دانست اما معمولا بسیاری قطار را به عنوان وسیله نقلیه به این شهر انتخاب می نمایند. اتوبوس ها قیمت پایین تری نسبت به بقیه وسیله های نقلیه دارند که تور های اتوبوسی مشهد نیز پایین ترین قیمت را از این میان خواهند داشت. جهت اطلاع از قیمت دقیق تور های مشهد می توانید به وب سایت های مسافرتی مراجعه نموده و قیمت انواع این تور را مشاهده نمایید.

قیمت ارزان تور مسافرتی مشهد

چنانچه قصد شرکت در تور ارزان مشهد با قیمت ارزان را داشته باشید گزینه های متفاوتی پیش رو خواهید داشت که مهمترین عامل را می توان انتخاب زمان سفر دانست. چنانچه زمان سفر خود را به گونه ای تنظیم نمایید که مردم بیشتری از مشهد برمی گردند و تعداد تور های رفت به حداقل رسیده است. در این شرایط میزان قیمت به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت. شرکت در تور لحظه آخری از دیگر راه های شرکت در تور مشهد می باشد که میزان هزینه ها را کاهش خواهد داد. البته باید در نظر داشته باشید که تور های لحظه آخری همیشه ارزان نخواهند بود و در صورت عدم تکمیل ظرفیت می توانید تور مورد نظر را با قیمت پایین رزرو نمایید. جهت کاهش قیمت تور مشهد همچنین می توانید از تور های اتوبوسی استفاده نمایید که طبیعتآ سبب کاهش قیمت چشمگیری در قیمت تور خواهید بود. در برخی مواقع هیئت های مذهبی به صورت تور به این شهر سفر می نمایند که می تواند بهترین انتخاب جهت شرکت ارزان در تور مشهد به شمار آید.

تور کیش

در این مقاله قصد داریم در مورد هتل هلیا کیش صحبت کنیم . هتل هلیا کیش جزء محبوب ترین هتل های جزیره کیش امی باشد . این هتل در نزدیکی میدان امیرکبیر بنا شده است و روبروی بازار زیتون قرار دارد . فاصله آن تا فرودگاه با خودرو حدود 8 دقیقه و فاصله آن تا ساحل به صورت پیاده حدود 20 دقیقه زمان می برد . هتل هلیا کیش یک هتل زیبا با فضای سبز فوق العاده و آبنمای زیبا است که بسیاری از افراد از اقامت در آن لذت می برند . هتل هلیا کیش می تواند یک هتل ایده آل برای شما باشد . چرا که این هتل نزدیک به مراکز خریدی چون : بازار پردیس ، مجتمع تجاری کیش ، بازار زیتون ، دیپلمات و بازار چین است . هتل هلیا برای برخی از زمان های مهم سال مانند تعطیلات نوروزی دارای قوانین ویژه ای برای کنسلی و رزرو می باشد که در ادامه در این خصوص بیشتر صحبت خواهیم کرد . تا انتهای مقاله همراه با ما باشید .

تور ارزان مشهد

قیمت تور کیش

اغلب تورهای کیش برای کودکان زیر 2 سال رایگان است ؛ اما برخی از هتل ها امکان ارائه خدمات رایگان به کودکان را ندارند و هزینه نیم بها دریافت می کنند. قیمت تور کیش با توجه به زمان های مختلف دستخوش تغییراتی می شود. تور کیش اغلب در همه فصل های سال در ساعات مختلف تحت پرواز های آژانس های مسافرتی مختلف انجام می شود . شما می توانید با دقت یکی از پرواز ها را انتخاب کنید و از سفر خود لذت ببرید. دقت داشته باشید که تور کیش با توجه به اینکه مسافران زیادی داشته و افراد زیادی برای رزرو آن اقدام می کنند به سرعت ظرفیت آن پر می شود و برای اینکه از سفر خود جا نمانید ؛ می توانید به آژانس مجری تماس بگیرید و با آنها صحبت کنید تا در صورت امکان ظرفیت را افزایش بدهند، لذا برای اینکه از قیمت تور کیش آگاهی داشته باشید می توانید به جستجو در سایت بپردازید ؛ و یا با سایر سایت ها به مقایسه بپردازید. قیمت تور کیش اغلب با پرواز های مختلف سنجیده می شود .

نحوه رزرو تور کیش

در تور کیش برای تهیه بلیط و واچر هتل نیازی به مراجعه حضوری به آژانس نبوده ؛ چرا که بلیط به صورت الکترونیک صادر خواهد شد. چنانچه در تور کیش نیاز به راهنمای گردشگری داشته باشید و یا نیاز نقشه مسیر داشته باشید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تعداد روز های تور کیش گاهی به دلخواه مسافران می باشد و مسافران می توانند میزان روز های مسافرت را تعیین نمایند ؛ هر چند که اغلب تور های کیش در دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز انجام می شوند. قیمت تور کیش اغلب می تواند به صورت آنلاین بررسی و مورد مقایسه قرار بگیرد این کار هم دارای سرعت بیشتری است و هم بسیار ساده است. قیمت تور کیش برای نوزادان رایگان می باشد و همچنین برای کودکان 2 تا 5 سال هزینه بلیط هواپیما دریافت می گردد. قیمت تور کیش برای 3 روز ابتدای هفته و یا 3 روز پایان هفته با توجه به اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته محاسبه خواهد شد.

هتل هلیا کیش در کجا واقع شده است ؟

هتل هلیا کیش در جزیره کیش واقع شده است . که در سال 1382 با زیر بنا 4000 متر مربع احداث شد . معماری این هتل به سبک نوین می باشد که هر بیننده ای را متحیر خودش می کند. معماری این هتل باعث شده است که آرامشی وصف نشدنی در همه جای هتل وجود داشته باشد .

هتل هلیا کیش چه ویژگی هایی دارد ؟

هتل هلیا کیش می تواند به شما در حین اقامت آرامشی بسیار وصف ناپذیر هدیه دهد . این هتل همواره فضایی آرام را برای گردشگران فراهم می آورد . در هتل هلیا امکانات رفاهی کاملی وجود دارد . ظرفیت این هتل در برخی از زمان های سال سریعا پر می شود . این زمان ها عبارتند از تعطیلات نوروزی و تعطیلات آخر سال . در این زمان ها به دلیل آب و هوای بسیار مناسب برای سفر به کیش بسیاری از مسافران داخلی و خارجی سعی می کنند این هتل را برگزینند چرا که دارای پرسنلی مجرب و امکانات رفاهی خوب است .
از دیگر دلایلی که این هتل دارای ظرفیت تکمیل می باشد ؛ نزدیک بودن به دانشگاه بین المللی شریف کیش است. موقعیت جغرافیایی این هتل به گونه ای است که در وسط شهر قرار دارد و از طرفی به ساحل نزدیک می باشد.

در هتل هلیا کیش شما می توانید به راحتی از اینترنت لابی به صورت رایگان استفاده کنید اما اگر در مکان های دیگر مانند اتاقتان بخواهید از اینترنت استفاده کنید نیاز است تا هزینه شارژ اینترنت را بپردازید و سپس اینترنت وای فای برایتان فعال می شود و می توانید با گوشی یا لپ تاپ خود با نام کاربری و رمزتان به اینترنت پر سرعت متصل شوید و از آن استفاده کنید .

امکانات رفاهی هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش امکانات رفاهی کاملی برای مسافران دارد . مسافرانی که می خواهند یک هتل را انتخاب کنند ابتدا به امکانات آن نگاه می کنند و در صورتی که از امکانات خوبی برخوردار باشد آن هتل را برمی گزینند .

هتل هلیا کیش نیز جزء هتل هایی است که سعی دارد امکانات رفاهی خوبی را برای مسافران فراهم کند، از جمله امکانات هتل هلیا کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تلویزیون lcd
  • حمام و پکیج لوازم بهداشتی
  • نظافت
  • سیستم تهویه
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • محیط بسیار آرام و پر از آرامش
  • سرویس گشت بازار در هر روز
  • صبحانه ای بسیار کامل و عالی
  • ترانسفر
  • عکاسی
  • صندوق امانات شخصی
  • یخچال مینی بار
  • جعبه کمک های اولیه
  • تاکسی سرویس
  • پاور سوئیچ
  • برق اضطراری
  • کانال های ماهواره ای
  • تلفن
  • شستشو و خشکشویی (لاندری)
  • باشگاه بدنسازی
  • زنگ بیدار شدن
  • نمازخانه
  • سالن کنفرانس
  • سالن اجتماعات
  • استقبال فرودگاهی

و ...اشاره کنیم .

آشنایی با هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا در جزیره کیش امروزه به یکی از اقامتگاه های این شهر تبدیل شده است و بسیاری از کسانی که می خواهند به این جزیره سفر کنند، هتل پارمیدا را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب می کنند. در صورتی که می خواهید اقامتی به یادماندنی در جزیره کیش داشته باشید، این هتل می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما به شمار رود. در کل می توان گفت که به دلیل کیفیت بسیار بالایی که این هتل دارد و منطقه خوبی که در آن قرار گرفته است شما می توانید اقامت بسیار مناسبی را در این هتل داشته باشید. از مهمترین ویژگی های هتل پارمیدا کیش می توان به قیمت مقرون به صرفه آن اشاره نمود. شما می توانید در این هتل با هزینه ای بسیار مناسب اقامت داشته باشید. امکانات رفاهی و تفریحی بسیار مناسبی نیز برای کسانی که در این هتل هستند در نظر گرفته شده است و مسافران می توانند از این امکانات استفاده کنند. در ادامه به بررسی اتاق ها و امکانات گردشگری که در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است در این هتل خواهیم پرداخت و بهترین روش رزرو این هتل را بررسی می کنیم.

هتل پارمیدا کیش

امکانات اتاق های هتل پارمیدا

اتاق های شیک و مجلل هتل پارمیدا کیش می تواند برای شما گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود که در آن اقامتی به یادماندنی داشته باشید.. اتاق های 2، 3 و 4 تخته در این هتل موجود است و شما می توانید از آنها استفاده نمایید. یخچال، به همراه تلویزیون و سایر امکانات رفاهی و تهویه مطبوع بسیار خوبی که برای شما در اتاق های هتل پارمیدا کیش در نظر گرفته شده است، این هتل را به یکی از بهترین اقامتگاه های جزیره کیش تبدیل کرده است و شما می توانید با خیال راحت از این امکانات استفاده نمایید. برای رزرو آسان و بدون دردسر این هتل می توانید به سایت آژانس هواپیمایی دلتابان مراجعه ودر صورت نیاز با کارشناسان این شرکت تماس برقرار نمایید.

امکانات تفریحی هتل پارمیدا کیش

از مهمترین ویژگی های هر هتل می توان به امکانات تفریحی درون آن مرکز اقامتی اشاره نمود که این امر در هتل پارمیدا کیش رعایت شده است. شما می توانید با ورود به این هتل و رزرو اتاق های آن از خدماتی مانند استخر و زمین تنیس بهره مند شوید و اوقات فراغت خود را به ورزش کردن در سالن بدنسازی این هتل بپردازید. در کل می توان گفت که تمامی امکانات تفریحی که در یک هتل خوب نیازمند می باشید را می توانید در هتل پارمیدا کیش پیدا کنید و از آنها استفاده نمایید. این هتل بر اساس استانداردهای بین المللی 5 ستاره است و یکی از بهترین هتل های جزیره کیش به شمار می رود

تعداد بازدید از این مطلب: 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 28 مهر 1398
نظرات

تور لحظه آخری مشهد

سالیانه مسافران زیادی با استفاده از تور لحظه آخری مشهد در این شهر حضور پیدا می کنند. تور لحظه آخری مشهد از جمله تورهای مهم در ایران محسوب می شود. تور لحظه آخری مشهد از جمله تورهای مشهد است که به صورت منظم در طول سال از شهرهای مختلف ایران به مشهد مقدس برگزار می شود. تور لحظه آخری مشهد تفاوت چندانی با تورهای معمولی ندارد. با توجه به این که ممکن است در لحظه آخر یکی از مسافران تورهای معمولی از حضور در تور مشهد انصراف دهد شما می توانید جایگزین وی شود و مزیت تور لحظه آخری مشهد نسبت به تور معمولی مشهد این است که شما با پرداخت هزینه کم تری در این تور حضور پیدا می کنید. هر چند می توانید به صورت شخصی هم به مشهد مقدس سفر کنید ولی استفاده از تور دغدغه های شما را در طول سفر کاهش خواهد داد و همچنین هزینه تمام شده تور نسبت به سفرهای معمولی بسیار کم تر است و شما در تور لحظه آخری مشهد سفر امنی را تجربه خواهید کرد و از بسیاری از خدمات دیگر نیز بهره مند می شوید.

قیمت تور لحظه آخری مشهد

یکی از سوالاتی که در مورد تور ارزان مشهد زیاد پرسیده می شود این است که قیمت تور لحظه آخری مشهد چقدر است. به طور کلی باید گفته شود که قیمت تور لحظه آخری مشهد نسبت به تور معمولی مشهد کم تر است. قیمت تور لحظه آخری مشهد هم مانند تورهای معمولی تابع عوامل و فاکتورهایی است. یکی از مهم ترین فاکتورهایی که نرخ تور لحظه آخری مشهد را تعیین می کند، مدت زمان تور است. محل اقامت نیز در تعیین قیمت نهایی تور لحظه آخری مشهد موثر است برای مثل اگر تور شما از یک هتل آپارتمان برای اقامت استفاده کند، بدون شک قیمت آن کم تر از توری خواهد بود که برای اقامت از هتل های چند ستاره استفاده می کند. از دیگر عواملی که قیمت تور لحظه آخری مشهد را تحت تاثیر قرار می دهد می توانیم به شرکت هواپیمایی، کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده در تور لحظه آخری مشهد، فصل سفر و... اشاره کنیم.

تور لحظه آخری مشهد

تور کیش با قیمت ارزان

تور لحظه آخری کیش را می توانید با قیمتی ارزان تر از سایر روش های مسافرت خریداری کرده و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. باید به یاد داشته باشید که کیش یکی از مهمترین مراکز گردشگری برای مسافرین داخلی و خارجی بوده و از مهمترین مقاصد سفر به خصوص در بازه زمانی پاییز تا اواخر عید نوروز به شمار می رود. در صورتی که می خواهید به این جزیره با تور سفر کنید باید به نکات بسیار زیادی توجه کنید که تمامی این دغدغه ها توسط مسئولین برگزاری تور دلتابان مورد بررسی قرار گرفته و این وب سایت تمامی اقدامات مناسب را برای شما انجام داده است. کیش یکی از بهترین مقاصد برای خانواده ها و زوج های جوان برای ماه عسل بوده و رزرو هتل ارزان و اقامت در هتل های چهار ستاره این جزیره نظیر هتل هلیا کیش و هتل پارمیدا می تواند خاطرات بسیار خوبی را برای شما به جای بگذارد.

هتل هلیا در تور لحظه آخری کیش

هتل هلیا کیش که در تور لحظه آخری کیش می توانید آن را انتخاب کنید، یکی از برترین هتل های چهار ستاره جزیره به شمار می رود که آماده ارائه خدمات و میزبانی از مهمانان داخلی و خارجی است. این هتل با اتاق های دو، سه، چهار و پنج تخته تجهیز شده است .در صورتی که وسایل گران قیمت به همراه خود داشته باشید می توانید از خدمات صندوق امانات استفاده کنید. تمامی اتاق های این هتل به بهترین نحو تجهیز شده اند تا بتوانید از سفر خود لذت ببرید. همچنین می توانید از منوی تور یا آزاد رستوران این هتل بهره ببرید. امکانات تفریحی این هتل شامل اجاره کردن خودروهای لوکس و مدل بالا، تفریح در جزیره و تورهای یک روزه کیش گردی می باشد که به شما اجازه می دهند یک سفر بسیار خاطره انگیز را سپری کنید. استفاده از خدمات هتل هلیا در سفر کیش برای زوج های جوان، خانواده ها و کسانی که علاقمند به سفرهای داخلی هستند توصیه می شود و امروزه این هتل به یکی از مهمترین هتل های جزیره تبدیل شده است.

هتل پارمیدا در تور لحظه آخری کیش

هتل پارمیدا کیش را می توان به عنوان یکی از مهمترین هتل های چهار ستاره واقع شده روبروی پارک شهر کیش دانست که سطح دسترسی بسیار آسانی به قسمت های مختلف جزیره دارد. این هتل با اتاق های دو تا چهار نفره آماده پذیرایی از مسافرین بوده و تمامی امکانات مورد نیاز برای داشتن اقامتی خوش در جزیره را به شما می دهد. اینترنتی وای فای رایگان برای تمامی مسافرین در لابی هتل در دسترس است و شما می توانید از امکاناتی همچون منوی تور و منوی آزاد برای استفاده از رستوران این هتل بهره ببرید. تمامی امکانات اتاق ها به گونه ای طراحی شده است که بتوانید بدون هرگونه مشکلی در این جزیره گردشگری اقامت داشته باشید و به طور کلی می توان گفت که هتل پارمیدا یکی از بهترین گزینه ها برای شما به شمار می رود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه داشتن یک سفر خوب به کیش و اقامت در هتل پارمیدا جزیره کیش و یا خرید تور لحظه آخری کیش می توانید با کارشناسان دلتابان در تماس باشید و از این گروه مشاوره رایگان دریافت کنید. تمامی امکانات مورد نیاز شما در هتل اقامتی شما در تور دلتابان فراهم شده است.

تور ارزان دبی

بی شک سفر به دبی به صورت شخصی با مشکلاتی همراه خواهد بود و از جمله مهمترین مشکلات آن می توان به هماهنگ کردن کلیه کارها اشاره کرد اما با شرکت در تور ارزان دبی می توانید کلیه این اعمال را به مسئولین تور سپرده و خود از سفر لذت ببرید. شرکت در تور ارزان دبی مزایای بسیاری خواهد داشت که از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به داشتن تورلیدر اشاره کرد، تورلیدر به دلیل آشنایی کاملی که با اکثر نقاط دبی دارد می تواند به عنوان بهترین راهنما عمل کرده و تمامی مناطق گردشگری را در راس برنامه های سفر قرار دهد. تور ارزان دبی همانطور که از نام آن پیداست سبب صرفه جویی در میزان هزینه ها نیز خواهد شد و به همین دلیل می توانید سفری لذت بخش با کمترین هزینه ها تجربه نمایید. هر ساله و در تمامی فصول سال تورهای متعددی به مقصد دبی برگزار می شوند که از این میان می توانید تور مورد نظر خود را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که برای داشتن سفری آرام و بی دغدغه حتما باید شرکتی را انتخاب نمایید که سابقه درخشانی داشته باشد.

قیمت تور ارزان دبی

قیمت یکی از مواردی است که همگان به آن توجه ویژه ای دارند و هر شخصی سعی بر این دارد که میزان هزینه های سفر را به حداقل برساند و البته این امر زمانی خوب خواهد بود که از کیفیت سفر کاسته نشود. تور ارزان دبی با اینکه میزان هزینه ها را به حداقل رسانده است اما سفری لذت بخش را برای شما رقم خواهد زد و کلیه خدمات ضروری مسافران در نظر گرفته شده و با شرکت در آن می توانید از بهترین خدمات بهره مند شوید. قیمت بلیط هواپیما چارتر ، هتل و تور ارزان دبی را نمی توان یک رقم ثابت دانست و برای مشاهده قیمت دقیق هر یک از آنها می توانید به آژانس های معتبر رزرواسیون مراجعه نمایید. دلتابان به منظور جلب رضایت مسافران اقدام به ارائه بهترین خدمات با نازلترین قیمت ها نموده است و به همین دلیل می توانید با قیمتی پایین در تور ارزان دبی شرکت نمایید. همچنین امکان مقایسه قیمت ها نیز در این وب سایت وجود دارد و می توانید متناسب با میزان امکانات و خدمات، تورها را با یکدیگر مقایسه نمایید.

تور لحظه آخری دبی

خدمات تور دبی

یکی از مهمترین مواردی که قبل از سفر با تور لحظه آخری دبی حتما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید میزان خدماتی است که در طول سفر به مسافران ارائه می شود. یکی از مهمترین خدمات سفر را می توان در نظر گرفتن بیمه مسافرتی برای تمامی مسافران دانست و به همین دلیل با اطمینان کامل می توانید از سفر خود لذت ببرید. دلتابان بهترین خدمات رادر زمینه رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط هواپیما برای مسافران ارائه می نماید و هواپیما هایی که برای پرواز در نظر گرفته شده اند کیفیت بالایی داشته و کلیه خدمات مورد نیاز مسافران را ارائه می نمایند.

بهترین روش شرکت در تور لحظه آخری دبی

جهت شرکت در تور لحظه آخری دبی، رزرو بلیط و هتل راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که بهترین روش را می توان اقدام از طریق آژانس های مسافرتی اینترنتی دانست چرا که با مراجعه به وب سایت دلتابان می توانید از هر نقطه کشور و در هر ساعت از شبانه روز اقدام نمایید. امکان راهنمایی گرفتن از پشتیبانان وب سایت نیز وجود دارد و در نتیجه بهترین انتخاب را خواهید داشت. امکان رزرو هر نوع بلیط و تور لحظه آخری دبی نیز وجود دارد و می توانید از لیست انواع سفرها، بهترین مورد را انتخاب نمایید.

هزینه تور ترکیه

همانطور که قبل نیز اشاره شد هزینه سفر به کشور ترکیه در مقابل هزینه ی بسیار بالای سفرهای اروپایی بسیار معقول و قابل قبول است. البته سفر با تور کشور ترکیه هم یکی از راه هایی است که می تواند هزینه سفر به ترکیه را کاهش داد چرا که تورها با برنامه ریزی دقیق و منظم می توانند در ازای پرداخت هزینه کم جاهای زیادی از کشور ترکیه را به مسافران معرفی و خدمات بهتری را ارائه کنند. هزینه تور کشور ترکیه هم، مانند تورهای خارجی دیگر می تواند با توجه به نوع هتل اقامت، نوع پرواز، تعداد روزهای سفر و میزان خدماتی که تور ارائه می دهد متغیر باشد.
در ایران انواع مختلفی از تور کشور ترکیه وجود دارد که هر کس می تواند بنا به توان مالی و شرایط خود، تور مورد نظر خود را انتخاب و با آن به کشور ترکیه سفر کند. هر چند که تخمین هزینه سفر به ترکیه با تور ترکیه لحظه آخری کمی سخت است اما اگر با طور تقریبی بخواهیم هزینه تور کشور ترکیه را بیان کنیم باید بگوییم که برای سفر به ترکیه با تور ترکیه شما باید هزینه ای بین دو تا ده میلیون تومان صرف کنید. برای سفر به ترکیه با یک تور ارزان می توانید از طریق تورهای لحظه آخری ترکیه اقدام کنید.

خدمات تور ترکیه

معمولاً خدماتی که انواع تورها برای مسافران خود انجام می دهند با هم متفاوت است و هزینه ای که مسافران برای سفر با این تورها هم باید بپردازند با هم متفاوت می باشد. معمولاً هر چه خدمات ارائه شده توسط تور کشور ترکیه، هتل اقامت، تعداد روزهای سفر، نوع هواپیما بهتر باشید قیمت تور نیز بالاتر است. اکثر تورها خدماتی از قبیل خرید آنلاین بلیط هواپیما رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، رزرو هتل، ارائه غذا به مسافرین، بیمه مسافرتی، گشت شهری، راهنمایی مسافران توسط تور لیدر به مسافران خود ارائه می دهند. تمامی تورها موظف اند تمامی خدماتی را که در هنگام فروش تور به مسافران وعده داده اند را عملی کنند. چنانچه توری خدمات خود را به صورت کامل انجام ندهد مسافر می تواند پس از برگشت از سفر طبق قانون از شرکت ارائه کننده تور شکایت کند. شما می توانید قبل از خرید تور ترکیه ارزان ، لیست خدمات آنها را مشاهده کنید و پس از مقایسه خدمات و قیمت چندین تور کشور ترکیه اقدام به خرید یکی از آنها بکنید

کانادا چگونه کشوری است؟ تور کانادا ارزان قیمت چگونه است؟

تور کانادا ارزان قیمت را چگونه رزرو کنیم؟ بهتر است در ابتدا برایتان از کشور کانادا بگویم تا با این کشور بیشتر آشنا شوید و سپس در رابطه با تور کانادا ارزان و تور کانادا لحظه آخری و تمامی امکانات تور کانادا می گویم. کانادا یک کشور در شمال امریکا است. این کشور دومین کشور جهان است. مرز جنوبی کانادا با ایالات متحده، طولانی ترین مرز زمینی بین دو کشور است. پایتخت آن در اتاوا است و سه منطقه بزرگ شهری آن عبارتند از تورنتو، مونترال و ونکوور

کشور کانادا و تور کانادا ارزان

کشور توسعه یافته کانادا دارای درآمد سرانه پانزدهم در سطح جهانی و همچنین رتبه دوازدهم در شاخص توسعه انسانی است. اقتصاد پيشرفته آن دهم جهان است و عمدتا به منابع فراوان طبيعي و شبکه هاي تجاري بين المللي توسعه يافته است. کانادا بخشی از چندین موسسه یا گروه های بین المللی و بین دولتی شامل سازمان ملل متحد، سازمان پیمان آتلانتیک توافقنامه تجارت آزاد و غیره است.

معرفی شهرهای کانادا در تور کانادا ارزان قیمت

لازم این قبل از سفر با تور کانادا ارزان قیمت اندکی در رابطه با شهر های کانادا بدانید. در ابتدا از بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر کانادا بگوییم، شهر تورنتو که بیشتر مواقع افراد فکر میکنند که پایتخت کشور کانادا میباشد اما اصلا اینگونه نیست و تنها به علت آن که قطب تجارت است باعث پرجمعیت شدن این شهر شده است. حالا از خود میپرسید که پایتخت کانادا کدام شهر است؟ شهر مونترال پایتخت این شهر است که به عنوان شهر علم و ادب و هنر معروف است. دیگر شهر های کانادا:

  • کالگری(Calgary)
  • ساسکاتون (Saskatoon)
  • ادمونتون(Edmonton)
  • تورنتو(Toronto)
  • شهر ونکوور
  • شهر وینیپگ کانادا
  • اتاوا(Ottawa)

درخواست ویزای کانادا

برای درخواست ویزای کانادا می توان به دو صورت اقدام کرده که در حالت اول متقاضیان می تواند به پایگاه اینترنتی کنسولگری کشور کانادا مراجعه کرده و با ایجاد حساب کاربری، تمام مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایند و منتظر دریافت پاسخ از ماموران کنسولگری باشند. در حالت دوم نیز افراد می توانند به یکی از سفارت خانه های کشور کانادا که در شهرهای استانبول و آنکارا واقع می باشد مراجعه نموده و تمام مدارک را دستی تحویل کارگزار مربوطه دهند. افراد می توانند با توجه به شرایط خود یکی از راه های ارائه شده را انتخاب کرده و درخواست خود را جهت صدور ویزای کانادا اعلام کنند.

هزینه های صدور ویزای کانادا

هزینه های صدور ویزای کانادا با توجه به نوع درخواست افراد متقاضی متفاوت تر خواهد بود برای مثال افرادی که به شکل حضوری به کنسولگری کشور کانادا مراجعه خواهند کرد هزینه های بیشتری را نیز بایستی پرداخت کنند. در حالت کل هزینه های صدور ویزای کانادا بدین صورت است که 85 دلار از بابت انگشت نگاری و 100 دلار نیز از بابت صدور ویزا بایستی پرداخت شود. همچنین توجه داشته باشید که افراد زیر 14 سال و بالای 80 سال از پرداخت هزینه های انگشت نگاری معاف هستند و هیچ گونه مبلغی را از این بابت پرداخت نخواهند کرد.

نکات مورد توجه هنگام اخذ ویزای کانادا

نکات بسیار مهم و حساسی در زمان اخذ ویزای کانادا وجود دارد که از مهم ترین نکات مورد توجه هنگام اخذ ویزای کانادا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با توجه به زمان بر بودن صدور ویزای کانادا بهتر است چند ماه قبل تر اقدام به درخواست خود داشته باشید.
  • در تهیه و آماده کردن مدارک لازم برای صدور ویزای مورد نظر خود نهایت دقت را داشته باشید.
  • وقت سفارت کانادا ی خود را به یاد داشته باشید و به موقع در کنسولگری حضور داشته باشید.
  • قبل از سفر خود زبان انگلیسی یا فرانسوی خود را تقویت کنید تا به راحتی بتوانید با مردن این کشور ارتباط برقرار کنید.

آشنایی با انگلستان

انگلستان یکی از کشورهای قاره اروپا با تاریخی کهن و البته آب و هوایی سر و بارانی است. از شهرهای مهم این کشور می توان به لندن، منچستر، بندر لیورپول و شهر تاریخی یورک اشاره داشت. رد پای انگلستان نه تنها در تاریخ ایران بلکه در تاریخ جهان همیشه مشهود بوده و این کشور یکی از قدیمی ترین سیستم های سلطنتی را در جهان دارا است. از مشهور ترین شخصیت های تاریخی این کشور می توان به پادشاه هنری هشتم، ملکه الیزابت اول دختر هنری هشتم، ملکه ویکتوریا و پادشاه جورج چهارم اشاره داشت که همۀ آنها در تاریخ انگلستان تاثیری فوق العاد داشته و تحولاتی بسیاری را ایجاد کردند.

ویزای انگلیس
از سوی دیگر این کشور میزبان قدیمی ترین دانشگاه های جهان است. مراکز آموزشی معروف و باشکوهی چون دانشگاه آکسفورد، دانشگاه کمبریج و دانشگاه کویین ماری توجه دانشجویان زیادی را به خود جلب کرده و از بین تمامی کشورها دانشجو می پذیرد. شهرهای انگلستان و جاذبه هایی چون موزه مادام توسو، رودخانه تایمز در کنار برج بیگ بن، وست مینستر ابی و کلیساهای قدیمی لندن، شهر تاریخی یورک و سایت های باستانی همگی موجب شده این کشور موقعیتی فوق العاده برای سفر، تحصیل و بیزینس باشد.
اگرچه سفر و تحصیل در انگلستان تقریبا گران قیمت است اما ایرانیان بسیاری همه ساله با اهداف مختلف به این کشور سفر کرده و یا برای ویزای انگلیس درخواست میدهند. به همین منظور برای آشنایی با مقدمات سفر به انگلیس، طی مراحل وقت سفارت انگلیس و اخذ ویزای این کشور در ادامه با ما همراه باشید.

اخذ وقت سفارت انگلیس

متقاضیان ایرانی برای اخذ ویزا ابتدا باید برای وقت سفارت انگلیس اقدام کنند. به این منظور ابتدا باید تمامی مشخصات خود را به صورت آنلاین در سایت سفارت ثبت کنند. به این منظور پس از ورود، ابتدا باید یک حساب کاربری همراه با ایمیل و رمز ورود ایجاد کرده و از طریق حسابتان فرم درخواست ویزا را به صورت آنلاین تکمیل کنید. پس از تکمیل فرم باید نسبت به انتخاب محل مورد نظر برای انگشت نگاری اقدام کرده و روز مد نظر برای وقت سفارت را انتخاب کنید. فراموش نکنید که وقت سفارت و انگشت نگاری شامل هزینه میشود که باید به صورت نقد پرداخت شود.
پیش از مراجعه وقت سفارت انگلیس، شما باید حتما تمامی مدارکی که در چک لیست آمده تهیه و ترجمه کنید. این چک لیست پس از اخذ وقت سفارت انگلیس برای شما بر مبنای نوع ویزای درخواستی صادر خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای انگلیس

پیش از سفر به انگلیس، شما باید برای اخذ ویزا مدارکی را تهیه و ضمیمه پرونده کنید. شما چه از طریق شرکت VFS در ایران و چه از طریق سفارت انگلیس در کشورهای همجوار یعنی ترکیه و امارات اقدام کنید باید مدارکی را که به شرح زیر است، ارائه دهید:
1. پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار پس از تاریخ مد نظر برای مسافرت
2. فرم تکمیل شده درخواست ویزا
3. واچر هتل (واچر خریداری شده یا رزرواسیون هتل برای مشخص شدن محل اقامت متقاضی در زمان سفر) همراه با رزرو بلیط رفت و برگشت
4. اگر دعوتنامه دارید باید دعوتنامه و مشخصات فرد دعوت کننده را نیز ضمیمه پرونده کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 3 شهريور 1398
نظرات

تور های نوروزی اروپا

تور اروپا نوروز یکی از تور های اروپا است که می توان توسط آن قاره اروپا و شهر های زیبای آن را بازدید نمود. اروپا دارای تاریخ بسیار جذاب می باشد که با سفر به آن و دیدن بنا های تاریخی می توانید به آن پی ببرید. اروپا علاوه بر تاریخ موارد دیگری مانند معماری و مناظر زیبا، باعث شده است یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار به شمار رود. تور های اروپا قیمت ها و شرایط متفاوتی دارند که این تفاوت از تفاوت قیمت هتل همچنین مکان های صرف غذا و جاذبه هایی که دیدن از آنها در برنامه تور ها قرار دارد، نشات می گیرد. بی تردید گردشگران برای انتخاب بهترین تور باید موارد زیادی را در نظر بگیرند. یکی از مواردی که در سفر به اروپا بسیار اهمیت دارد تشخیص بهترین زمان سفر به این قاره است. بهترین زمان از لحاظ آب و هوا فصل تابستان می باشد ولی کسانی که به دنبال آرامش هستند می توانند فصل های کم گردشگر را برای سفر به این قاره زیبا انتخاب کنند. مواردی که در این قسمت گفته شد در ادامه متن بطور کامل توضیح داده شده است.

تور اروپا

تور اروپا نوروز

تور اروپا چندین سال است که طرفدار های زیادی دارد. اروپا قاره ای است با طبیعت زیبا و چشم نواز، قاره ای است که داشتن مکان های تاریخی و جذاب با داستان های فوق العاده زمینه را برای ماجراجویی ایجاد می کند. اروپا یکی از 7 قاره جهان می باشد که شهر های زیادی با فرهنگ های متفاوت در خود جای داده است. تور اروپا یک سفر به یاد ماندنی و خاطره انگیز که پیشنهاد می شود هرکسی در طول عمر خود یک بار آن را تجربه کند. تورهای مختلفی برای قاره اروپا و شهر های مختلف آن وجود دارد. یکی از تورهای اروپا که در حال حاضر قرار دارد، تور اروپا نوروز است. این تور برای نوروز تنظیم شده و بسیاری از عزیزانی که قصد سفر به کشورهای اروپایی را دارند می توانند با شرکت در تور اروپا نوروز از دیدن کشور های زیبا این قاره لذت ببرند. برخی از کشور اروپایی همانطور که برای کریسمس برنامه ها و کارناوال های تماشایی برگزار می کنند، در نوروز های ایران باستان نیز برنامه های جالبی را برای گردشگران در آن زمان تدارک می بینند. گردشگران می توانند با شرکت در تور اروپا نوروز از این برنامه های جالب و جذاب دیدن فرمایند.

اطلاعات برگزاری تور گرجستان

کشور گرجستان، کشوری با تاریخ بزرگ است که در بخش عظیمی از تاریخش درگیر جنگ های طولانی بوده و رنج های زیادی را تحمل کرده است اما امروزه به یکی از زیباترین و پربازدید ترین کشور های جهان تبدیل شده است. کشور گرجستان در تاریخ خود درگیر حمله ی مغول ها، جنگ جهانی و دیگر جنگ ها بوده است. در دوره ی قاجاریه که گرجستان تحت سلطه ایران بود، دو کشور روسیه و ایران به مدت 12 سال با یکدیگر جنگیدند که به عقد عهدنامه گلستان منجر شد.
پس از انقلاب کبیر، گرجستان جمهوری دموکرات اعلام کرد که توسط ارتش سرخ نقض شد و به مدت هفتاد سال جزو جمهوری های سوسیالیستی شوروی بود که توانستند پس از آن جمهوری مستقل دموکرات تشکیل دهند. از آن پس کشور گرجستان شروع به پیشرفت کرد و تاکنون خود را به یکی از زیباترین و پرگردشگرترین ها تبدیل کرده است.

کشور گرجستان در منطقه قفقاز قرار گرفته است. این کشور در میان اروپا و آسیا واقع شده است اما کشوری اروپایی به حساب می آید و از قوانین اتحادیه اروپا پیروی می کند. گرجستان کشوری در مرز آسیای غربی و اروپای شرقی است. کشور گرجستان با روسیه از شمال، ترکیه و ارمنستان از جنوب، آذربایجان از جنوب شرقی و غرب با دریای سیاه همسایه است. سیستم حاکم بر کشور گرجستان، جمهوری متمرکز نیمه ریاستی می باشد. کشور گرجستان به نه منطقه، یک شهر و دو جمهوری خودمختار تقسیم می شود.
گرجستان کشوری چهار فصل می باشد که به همین دلیل مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است و شما می توانید در تور گرجستان آب و هواهای متنوعی را در این کشور تجربه کنید.

آب و هوای کشور گرجستان برای سفر

کشور گرجستان در فصل تابستان آب و هوای گرمی دارد که می توانید از آن لذت ببرید. این آب و هوای گرم به لطف قرار گرفتن این کشور در منطقه قفقاز می باشد. اگر به دنبال آب و هوای گرم هستید بهتر است به مناطق کوهستانی سفر نکنید و در مناطق هموار این کشور مانند باتومی به گشت و گذار بپردازید و اگر می خواهید در تابستان از هوایی خنک لذت ببرید می توانید به مناطق کوهستانی این کشور سفر کنید. آب و هوای کشور گرجستان در زمستان به دلیل مدیترانه ای بودن معتدل است و خیلی سرد نمی شود، البته در کوهستان ها هوای سردی حاکم است و می توانید شاهد بارش برف هم باشید. بهترین زمان سفر به کشور گرجستان زمانی است که هوای این کشور بسیار سرد یا بسیار گرم نباشد تا از سفر خود لذت ببرید. می توانید در اوایل تابستان و در ماه های می و ژوئن و در اوایل پاییز و در ماه سپتامبر به این کشور زیبا سفر کنید و از طبیعت بی نظیر، کوهستان ها و دیگر دیدنی های این کشور چهار فصل نهایت لذت را ببرید.

تفلیس پایتخت کشور گرجستان

راهنمای سفر به شهر تفلیس موضوعات مختلفی را در برمی گیرد که می توان به تاریخچه، موقعیت جغرافیایی، فرهنگ، آداب و رسوم، مکان ها و جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، هتل های محل اقامت، نحوه رزرو هتل، سفر و چندین موضوع دیگر اشاره کرد. در مطلب امروز سعی داریم شهر تفلیس پایتخت گرجستان را بیشتر برای شما عزیزان معرفی کنیم تا با موضوعات عنوان شده در چند سطر قبلی بیشتر آشنا شوید. تفلیس بزرگترین شهر گرجستان است و هر ساله از توریست و گردشگران متعددی از نقاط مختلف قاره های جهان میزبانی می کند.

تور گرجستان ارزان

بهترین زمان رزرو تور کانادا ارزان

از آن جا که کانادا به قطب شمال نزدیک است آب و هوای سردی دارد که این وضعیت از مهرماه تا فروردین ادامه خواهد داشت. هوای مطبوع کانادا از اواسط بهار و در فصل تابستان خواهد بود که هوا 30-20 درجه می باشد، از این رو زمان مناسب برای رزرو تور کانادا خواهد بود، در این مواقع به راحتی قادر به گشت و گذار و بازدید از جاذبه ها در هوایی مساعد خواهید بود. این که چه فصلی از سال به این کشور سفر کنید در هزینه های تان تأثیر گذار است. سفر در فصل های کم گردشگر که تعداد مسافران پایین است موجب می شود با مناسب ترین قیمت تور کانادا در اختیارتان قرار بگیرد اما سفر در فصل های پر گردشگر موجب بالا رفتن هزینه ها خواهد شد. برای سفر به کانادا در فصل زمستان توجه داشته باشید که ممکن است به خاطر وقوع بهمن و طوفان جاده ها بسته شوند. اگر ماشین کرایه می کنید دقت کنید که لاستیک های برفی داشته باشد زیرا شرایط آب و هوایی سختی در این فصل حاکم است. البته در این فصل قادر به اسکی و اسنوبرد خواهید بود و از مسیرهای زیبای کوهستانی آن لذت خواهید برد. شهر بنف در این فصل مملو از گردشگر می شود زیرا که برای ورزش های زمستانی بسیار مناسب است.

جاذبه های دیدنی در تور کانادا

  • بازدید از ویسلر در تور کانادا ارزان

با 2 ساعت رانندگی از ونکوور به پیست اسکی و شهر ویسلر خواهید رسید. اگر چه این شهر برای ورزش های زمستانی بسیار پرطرفدار است اما در فصل تابستان نیز جاذبه های خود را دارد. در این فصل گردشگران قادر به دوچرخه سواری کوهستانی و گلف خواهند بود. این شهر در همه فصل ها پر نشاط و پر جنب و جوش است و در سال 2010 بود که توانست توجه گردشگران را به خود جلب کند زیرا این شهر به عنوان یکی از مکان هایی که بازی های المپیک زمستانی در آن برگزار میشد انتخاب گردید. گردشگران در این شهر به فعالیت هایی چون اسکی در سطح جهانی می توانند مشغول شوند. امکانات تفریحی فضای باز نیز در این مکان وجود دارد که از مناظر زیبا لذت خواهید برد و به رستوران ها و هتل های آن می توانید بروید.

  • بازدید از خلیج کوچک فاندی

در منطقه شرقی کانادا خلیج کوچک فاندی را خواهید دید که بین نیوبرانزویک و نوا اسکوشیا قرار دارد. شهرت این خلیج به دلیل جزر و مدهای شگفت انگیزی است که دارد و سبب جذب گردشگران شده است. این جزر و مدها به نوزده متر هم می رسد که پدیده عجیبی در جهان می باشد. در امتداد خلیج فاندی محبوب ترین مناظر را خواهید دید که از جمله آن ها به مسیر پیاده روی، صخره ها، سنگ های به وجود آمده از هوپ ول کیپ، پارک ملی و جزیره گرند مانان می توان اشاره کرد.

  • بازدید از بندرگاه داخلی ویکتوریا

برخی از شهرها در کانادا برای توسعه شهر اقدام به احداث بندر کرده اند. بندرگاه داخلی ویکتوریا در تور کانادا ارزان برای قدم زدن، خرید، آرامش و صرف غذا روبروی بندر مکانی رؤیایی به شمار می آید. هتل تاریخی امپرس در مرکز آن است که ساختمانی رؤیایی در این شهر محسوب می شود. این هتل برای سال های طولانی از ملکه ها و پادشاهان پذیرایی کرده است و امروزه یکی از جذابیت های آن چای با طعم سنتی و عطر خوب می باشد که سبب جذب گردشگران شده است. در تمام فصول این منطقه برای بازدید کردن مناسب است ولی بیشترین گردشگران آن در فصل تابستان می باشند.

  • بازدید از پارک ملی گروس مورن

در نیوفاندلند پارکی ملی قرار داد و فاصله زیادی تا پارک های محبوب دیگر کانادا دارد. طی کردن مسافت زیاد برای رسیدن به این پارک و بازدید از طبیعت بکر و چشم اندازهای زیبا ارزشش را دارد. در تور کانادا ارزان در این پارک از کوه ها و رودهای داخل تنگه های سرسبز آن دیدن خواهید کرد. این پارک توانسته است در میراث جهانی یونسکو ثبت شود و دیوارهای صخره ای شیب دار، آبشار ها و سنگ های جالبی را در آن خواهید دید که به وسیله آب های فریز شده یخچال ها خوردگی در آن ها مشاهده خواهد شد. در این مکان قادر به سوار شدن بر قایق که با تور این محل برگزار می شود خواهید بود. اگر کسی قصد دارد به تنهایی از این منطقه بازدید کند مسیرهای پیاده روی و کایاک سواری برای آن ها در نظر گرفته شده است. جمعیت گردشگران در فصل زمستان در این محل کم می شود اما ورزش هایی چون پیست اسکی سبب جذب افراد زیادی به این منطقه می شود.

ویزای کانادا

هرگاه تصمیم سفر به کشور کانادا را می گیرید باید در اولین قدم درخواست ویزای کانادا را بدهید. برای اینکه بتوانید ویزای کانادا را بگیرید می توانید به دو روش درخواست بدهید. در روش اول می توانید به صورت آنلاین درخواست ویزای کانادا را بدهید. در این روش ابتدا وارد سایت سفارت کانادا می شوید و یک اکانت کاربری برای خود ایجاد کنید و بعد تمامی مدارک خود را آپلود کنید. بعد از اینکه درخواست خود را ثبت کردید سایت سفارت به شما یک شماره پیگیری می دهد تا بتوانید نتیجه درخواست ویزای خود را پیگیری کنید.

ویزای کانادا
در روش دوم مراجعه حضوری برای درخواست ویزای کانادا می باشد. سفارت کانادا در شهر تهران تعطیل است و برای درخواست ویزا باید به یکی از سفارت های این کشور در کشور ترکیه، دبی و ارمنستان مراجعه کنید.
البته ارائه درخواست به صورت آنلاین بهتر است و هزینه کمتری نسبت به مراجعه حضوری به سفارت این کشور دارد.

مراحل اخذ ویزا

یکی از مهم ترین مراحل اخذ ویزای کانادا گرفتن وقت سفارت کانادا است. برای اخذ وقت سفارت کانادا نیز می توان به دو روش حضوری و آنلاین درخواست خود را ارائه داد. در روش اینترنتی و آنلاین فرد متقاضی می بایست به سایت سفارت کانادا در کشور مراجعه کند و یک حساب کاربری بسازد و بعد درخواست تعیین وقت از سفارت داشته باشد. در قسمت درخواست وقت باید تمامی مدارک اسکن شده خود را آپلود کنید. در مرحله بعدی باید تمامی فرم های درخواست ویزا را که در سایت وجود دارد را با تمامی اطلاعات شخصی خود تکمیل کنید و یک کپی از آنها تهیه کنید. البته باید توجه کنید که هزینه های صدور ویزا را نیز به صورت اینترنتی پرداخت کنید.
سایت سفارت یک تاریخی را برای مراجعه حضوری شما اعلام می کند که فرد می بایست در همان تاریخ برای ارائه مدارک و ثبت انگشت نگاری مراجعه کند.
در روش مراجعه حضوری نیز باید به سفارت این کشور در یکی از کشورهای ترکیه، شهر دبی و ارمنستان مراجعه کرد و تمامی مدارک لازم برای درخواست وقت سفارت کانادا را ارائه داد و هزینه لازم را پرداخت کرد. در این سفارت به فرد متقاضی فرم درخواست ویزا داده می شود باید آن را تکمیل کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود