آشنایی با هتل های لوکس سنت پترزبورگ
دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 13
باردید دیروز : 13
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 528
بازدید سال : 1055
بازدید کلی : 3777

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399
نظرات

سنت پترزبورگ

سن پترزبورگ یا سنت پترزبورگ دومین شهر بزرگ کشور روسیه میباشد. این شهر تاریخی و تماشایی در جنگ جهانی دوم مرکز مقاومت ارتش شوروی سابق در برابر نازیها بوده و به همین دلیل شما هنوز هم پس از گذشت سالیان طولانی از آن میتوانید آثار مربوط به جنگ را در موزههای این کشور مشاهده کنید. شهر سنت پترزبورگ به فرمان پتر کبیر در سال 1703 ساخته شده است. نکته جالب درباره شهر سنت پترزبورگ این است که این شهر شمالیترین شهر دنیا بوده و جمعیتی حدود 5 میلیون نفر را در خود جای داده است. این شهر به ونیز روسیه نیز شهرت دارد و دارای 50 رودخانه و 45 جزیره است که این شهر را خاص و متمایز نسبت به سایر شهرها کرده است. پلهای متحرک این شهر که 25 عدد هستند یکی از جاذبههای شهر سنت پترزبورگ بوده که بسیار تماشایی و جالب هستند.

آب و هوای سنت پترزبورگ در تور سنت پترزبورگ

شهر سنت پترزبورگ دارای آب و هوای مرطوب قارهای میباشد. فصل تابستان در این شهر گرم بوده و کوتاه است. زمستانهای این شهر طولانی و سرد میباشد. اما سرمای آن خشک و سوزان نیست و رطوبت موجود در آن سردی هوا را قابل تحمل میکند. زمستانهای شهر سنت پترزبورگ بر خلاف شهر مسکو گرمتر بوده و دلیل آن نیز وجود خلیج فنلاند در نزدیکی سنت پترزبورگ میباشد. سردترین ایام سال در این شهر ماههای بهمن و اسفند بوده و در تیرماه و مرداد ماه این شهر دمای هوای بسیار مناسبی دارد.

سنت پترزبورگ

تور سنت پترزبورگ و هزینه سفر با تور به سنت پترزبورگ

سنت پترزبورک بعد از شهر مسکو، بزرگترین شهر کشور روسیه محسوب میشود. این شهر بزرگ زمانی پایتخت کشور روسیه بوده است. شهر سنت پترزبورگ یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در دنیا بوده که افراد بسیاری از سراسر دنیا برای بازدید از این جاذبههای تماشایی به این شهر تاریخی و باستانی سفر میکنند. تور سنت پترزبورگ میتواند بهترین وسیله برای سفر و بازدید از این شهر باشد. در تور سنت پترزبورگ شما باید زمان بسیار زیادی را برای بازدید از جاذبههای فراوان این شهر اختصاص دهید. به طور کلی تور سنت پترزبورگ یکی از پرطرفدارترین تورها در سراسر دنیا میباشد و علاقمندان به بازدید از آثار تاریخی و باستانی، موزهها و اقامت در هتلهای لوکس و مجلل از طرفداران تور سنت پترزبورگ میباشند. سفر با تور سنت پترزبورگ نیز روشی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد و در سفر با تور، شما مجبور به پرداخت هزینه های جانبی و اضافی نخواهید بود .

چرا سفر با تور سنت پترزبورگ را توصیه میکنیم

این شهر به واسطه داشتن جاذبههای تماشایی فراوان بسیار دیدنی و رویایی است. شک نداشته باشید که بعد از بازدید از این شهر تمایل خواهید داشت برای دفعات بیشتری به این شهر سفر کنید. شما در سفر با تور سنت پترزبورگ میتوانید از بازارهای محلی این شهر اجناسی مانند صنایع دستی و ظروف سرامیکی را خریداری کنید. میتوانید یک روز کامل را به بازدید از موزه هرمیتاژ اختصاص داده و از تماشای دیدنیهای این موزه غرق حیرت و شگفتی شوید و یا در رستوران خوف سنت پترزبورگ طعم بیف استراگانف اصیل و واقعی را تجربه کنید.

بهترین زمان سفر با تور سنت پترزبورگ

بهترین زمان سفر با تور سنت پترزبورگ

شهر سنت پترزبورگ همان گونه که شما نیز می دانید آب و هوایی سرد دارد. بهترین زمان سفر به این شهر فصل بهار و تابستان میباشد که شرایط آب و هوایی مناسبی بر این منطقه حاکم است. در این ایام شما میتوانید از تمامی جاذبههای طبیعی و مناظر دیدنی این شهر بازدید کرده و از تماشای آنها لذت ببرید. البته فصل پاییز و زمستان این شهر زیباییهای خود را دارد و نمیتوان از مناظر زیبای این فصول و جاذبههای تفریحی در این ایام غافل بود. افرادی که علاقمند به مسافرت در ایامی هستند که ازدحام جمعیت در سنت پترزبورگ زیاد نباشد و علاقمند به لذت بردن از ورزشهای زمستانی هستند، این فصول میتواند برای سفر با تور سنت پترزبورگ برایشان بسیار مناسب باشد.

جاذبههای دیدنی در تور سنت پترزبورگ

شهر سنت پترزبورگ جاذبههای تماشایی فراوانی را در خود جای داده است و شما در تور سنت پترزبورگ میتوانید از آنها دیدن کنید. مانند:

موزه آرمیتاژ: این موزه یکی از معروفترین و محبوبترین جاذبههای این شهر تماشایی میباشد. آرمیتاژ به عنوان دومین موزه بزرگ دنیا شناخته میشود و آثار تاریخی، فرهنگی و هنری بسیاری در این موزه وجود دارد. در این موزه تعداد سه میلیون اثر نقاشی نگهداری میشود که مجموعهای عظیم و کلکسیونی بی نظیر میباشد. در سفر تور سنت پترزبورگ حتماً تماشا از این موزه را در اولویت برنامههای خود قرار دهید.

کلیسای ناجی خون: بیش از یک قرن از ساخت کلیسای ناجی خون میگذرد و این کلیسا را برای یاد بود ترور الکساندر دوم ساختهاند. این کلیسای پنج گنبدی یکی از مهمترین و تماشاییترین نمادهای شهر سنت پترزبورگ میباشد. معماری و نقاشیهای انجام شده در داخل این کلسیا بسیار زیبایی و تماشایی هستند و چشم هر بینندهای را خیره میکند. در طراحی و تزئینات به کار رفته در این کلیسا شما میتوانید اوج معماری و شکوه هنر روسیه را مشاهده کنید.

سارسکویه سلو: سارسکویه سلو شامل دو کاخ بسیار بزرگ و با شکوه است که مربوط به سده 18 روسیه میباشد. در این کاخ بسیار با شکوه و مجلل شما میتواند شاهد ثروت فراوان و بی نظیر خاندان سلطنتی رومانوف باشید. یکی از تماشاییترین و بی نظیر ترین قسمتهای این کاخ، اتاق کهربایی می باشد که زیبایی خیره کنندهای دارد. در ساخت این کاخ پر عظمت از دانش و فن معماران روسی بسیاری استفاده شده است تا چنین بتای باشکوهی ساخته شود.

جاذبه‌های دیدنی در تور سنت پترزبورگ

بهترین رستورانها در تور سنت پترزبورگ

کشور روسیه دارای تنوع غذایی بسیار فراوانی است و شما میتوانید انواع غذاهای مکزیکی، روسی و ارمنی را در این کشور تست کنید. شهر سنت پترزبورگ نیز به واسطه اینکه شهری توریستی است دارای رستورانهای فراوان با غذاهایی بسیار متنوع است. از جمله بهترین رستورانهایی که در تور سنت پترزبورگ توصیه میکنیم حتماً سری به آنها بزنید رستورانهای داستایفسکی، رستوران باکلاژان، رستوران پالکین، رستوران بوش و رستوران چکوف میباشد. در این رستورانها علاوه بر غذاهای اصیل روسی میتوانید غذای ملل مختلف را با بهترین کیفیت و طعمهای بی نظیر تست کنید. غذاهای دریایی در بین مردم روسیه از جایگاه ویژهای برخوردار هستند و به دلیل موقعیت جغرافیایی این کشور شما میتوانید غذاهای دریایی تازه و با کیفیت را نیز میل کنید و از طعم و مزه آنها لذت ببرید.



تعداد بازدید از این مطلب: 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود