سفر به دبی با آژانس دلتابان
دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 6
باردید دیروز : 67
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 314
بازدید سال : 1401
بازدید کلی : 4123

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 4 خرداد 1398
نظرات

سفر به دبی با آژانس دلتابان

دبی یکی از مهمترین مقاصد گردشگری می باشد که هر ساله بسیاری از گردشگران را در خود جای می دهد. تور دبی یکی از روش های سفر به این شهر می باشد و فرودگاه دبی به دلیل مراجعه فراوان گردشگران به این شهر پر تردد ترین فرودگاه جهان شناخته می شود. آب و هوای دبی گرم و خشک بوده و سفر به این شهر در فصول سرد امکان پذیر خواهد بود. مراکز خرید دبی مهم ترین دلیل برای سفر به این شهر می باشد که می توانید اقلام مورد نیاز خود را با قیمتی بسیار ارزان تر خریداری نمایید. جهت شرکت در تور کیش مدارکی مورد نیاز خواهد بود که قبل از سفر باید نسبت به فراهم نمودن هر یک اقدام نمایید. در تور دبی هتل ها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند که باید نسبت به انتخاب هتل مورد نظر اقدام کنید. رستوران ها و فست فود ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند. همچنین شرکت در تور های دبی از مراکز مختلفی امکان پذیر می باشد که در ادامه به بررسی دقیق تر هر یک از موارد ذکر شده پرداخته ایم:

تور دبی

تور دبی از جمله تورهای پر تقاضا می باشد که هر ساله شاهد بازدید خیل عظیم گردشگران از این منطقه هستیم. دبی از جمله زیباترین مناطقی می باشد که به دلیل مناطق گردشگری فراوان و همچنین بازارهای لوکس مورد توجه قرار گرفته. به همین منظور شرکت های بسیاری اقدام به ثبت نام تور دبی می نمایند. به وسیله تور می توانید از تمامی مراکز دبی دیدن نمایید چرا که مسئولین تور ها علم کامل به مناطق دیدنی و گردشگری دبی را داشته و بهترین راهنما برایتان خواهند بود. همچنین داشتن برنامه سفر که توسطتور دبی تعیین می شود زمان بندی را مناسب کرده و از اتلاف وقت جلوگیری خواهد نمود. تورهای دبی در فصول مختلف در نظر گرفته شده اند که در هر زمانی امکان سفر به وسیله تور دبی امکان پذیر خواهد بود.برای رزرو بلیط هواپیما در دبی می توانید از سایت دلتابان اقدام کنید.

سفر به دبی با آژانس دلتابان

مدارک لازم جهت شرکت در تور دبی

جهت شرکت در تور دبی مدارکی مورد نیاز خواهد بود که حتما باید جهت تکمیل آنها اقدام نمایید. مهم ترین مدرک لازم پاسپورت می باشد که باید بیش از 6 ماه به انقضای آن باقی مانده باشد. از دیگر مدارک مورد نیاز می توان به شناسنامه و کارت ملی اشاره نمود که باید همراه با کپی تمامی صفحات به مرکز مسافربری ارائه شود. فرد متقاضی باید فیش واریز مبلغ را در دست داشته باشد و به همراه 2 قطعه عکس به این مراکز ارائه شود. تمامی مدارک ارائه شده باید اصل بوده باشد. زنانی که قصد شرکت در تور دبی را داشته باشند باید رضایت نامه والدین و یا شوهر خود را در اختیار داشته و جهت شرکت اقدام نمایند. زنان و مردان متاهل نیز باید سند ازدواج خود را به این مرکز جهت اطمینان ارائه دهند. همچنین باید نسبت به دریافت ویزا اقدام نمایید که باید به سفارت امارات مراجعه کنید.

مدارک لازم جهت شرکت در تور دبی

قیمت تور دبی

قیمت تور دبی در شرکت های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد. یکی از عواملی که تاثیر بسزایی در تعیین قیمت خواهد گذاشت خدمات ارائه شده می باشد که می توانید در هنگام شرکت خدمات مورد توجه خود را انتخاب نمایید. نوع ایرلاین پروازی نیز تاثیر بسزایی در تعیین قیمت خواهد داشت چرا که کلاس های پروازی متنوعی برای سفر به دبی وجود داشته و هر یک هزینه به خصوصی خواهد داشت. انتخاب هتل نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار قیمت می باشد تنوع هتل در دبی بیشتر از هر کشوری دیده می شود و بهترین هتل جهان در این شهر واقع شده که قیمت بالایی خواهد داشت. جهت اطلاع از قیمت نهایی تور دبی می توانید به یکی از مراکز موجود در شهر خود مراجعه نمایید که می توانید تمامی راهنمایی های لازم را نیز دریافت نمایید.

راه های ثبت نام در تور دبی

جهت شرکت در تور گزینه های مختلفی پیش رو خواهید داشت و هر کدام از روش های ثبت نام مزایا و معایبی دارند که سبب تمایز آنها شده است. بهترین روش شرکت در تور را می توان ثبت نام از طریق وب سایت های اینترنتی دانست چرا که در این وب سایت ها می توانید تمامی اطلاعات را به خوبی مطالعه نموده و لیست کاملی از انواع تور ها را در اختیار داشته باشید. راه دیگر مراجعه به شرکت های مسافربری در سطح شهر می باشد که این روش نیز در بین مردم مرسوم می باشد و مراحل ثبت نام را به مسئولین این شرکت ها بسپارید. اما مدت زمان ثبت نام به روش اینترنتی کمتر خواهد بود و به سهولت امکان شرکت در تور را خواهید داشت. در هنگام ثبت نام باید دقت داشته باشید که تمامی مراحل را به درستی طی کرده و اطلاعات صحیح وارد نمایید چرا که برای هر یک از گفته ها از شما مدرک درخواست خواهد شد.

راه های ثبت نام در تور دبی

پارک ها و پارک آبی های دبی

پارک های بسیاری در دبی احداث شده اند که کارایی های متفاوتی نیز دارند. برخی از پارک ها دارای لوازم هیجان انگیز بوده و برخی فضای سبز وسیعی را تشکیل می دهند که برای استراحت انتخاب خوبی خواهد بود. پارک و تالاب آلبرشا یکی از بهترین پارک های موجود در دبی می باشد که در مرکز شهر واقع شده و می توانید از این پارک زیبا جهت استفاده و لذت بردن از فضای تالاب استفاده کنید. پارک مشرف دیگر پارک دبی می باشد که درختان و گیاهان بومی رنگ و بویی کویری به آن بخشیده است اما نباید زیبایی آن را نیز فراموش کرد. پارک هایی نظیر صفا، جی ال تی، ساحلی المزار، خور و ... نیز در این شهر وجود دارند که می توانید جهت استراحت و صرف غذا از آنها استفاده نمایید. در دبی شاهد فعالیت پارک آبی های فراوانی هستیم که همگی از مشهور ترین پارک های جهان می باشند. مهم ترین پارک آبی دبی پارک آبی وایلد وادی می باشد که تمامی تفریحات آبی جهت ایجاد اوقات خوش فراهم شده است این پارک آبی در مقابل برج العرب واقع شده و بهترین خدمات را ارائه می دهد و می توانید از رستوران پارک آبی نیز استفاده نمایید. پارک آبی یاس ابوظبی دیگر پارک آبی مهم در دبی می باشد که همواره مردم بین انتخاب هر یک از این پارک ها مردد خواهند بود چرا که پارک آبی ابوظبی امکانات کاملی داشته و مراجعه به این مرکز شما را به اوج هیجان خواهد رساند و بسیاری این پارک آبی را به عنوان بهترین پارک آبی امارات می شناسند. که در جزیره مصنوعی یاس احداث شده است.

فرودگاه و حمل و نقل در دبی

فرودگاه دبی پرتردد ترین فرودگاه در جهان شناخته شده است چرا که گردشگران بسیاری به دلایل مختلف به این شهر وارد می شوند که می توان فستیوال ها و جشنواره های فروش ویژه بازار های دبی را عامل اصلی این امر دانست. فرودگاه بین المللی دبی اصلی ترین فرودگاه دبی می باشد. این فرودگاه در 4 کیلومتری دبی و در زمینی به مساحت 2900 هکتار احداث شده است. این فرودگاه 3 ترمینال دارد که ترمینال شماره یک اصلی ترین ترمینال آن بوده و بسیاری از هواپیما های خارجی در این ترمینال فرود می آیند. پس از پیاده شدن از هواپیما می توانید از طریق اتوبوس، تاکسی و یا خودرو خود را به هتل برسانید البته مسئولین تور دبی اتومبیل هایی را جهت جابجایی از فرودگاه در نظر خواهند گرفت. قبل از سفر باید از روش های حمل و نقل مقصد خود اطلاع داشته باشید تا در آن شهر به مشکل برنخورید. تاکسی ها مهم ترین وسیله نقلیه در دبی می باشند که امکان استفاده از آنها در هر خیابانی وجود داشته و ایستگاه مخصوصی برای آنها در نظر گرفته شده است. مسیر های اصلی را می توانید با مدرن ترین مترو دنیا طی کنید چرا که مترو دبی طولانی ترین مسیر را می تواند با مترو های بدون راننده طی نماید و به عنوان بهترین مترو دنیا شناخته شده است. اتوبوس ها از دیگر وسایل نقلیه در دبی می باشند که می تواند با قیمتی به مراتب ارزان تر شما را در شهر جابجا نماید. ترام از دیگر وسیله های نقلیه دبی می باشد که امکان دسترسی سریع به مناطق شلوغ را به شما خواهد داد که بر روی ریل های تعبیه شده حرکت می کند.

در تابستان امسال سفری به یادماندنی را با دلتابان لوکس ترین آژانس هواپیمایی تجربه کنید



تعداد بازدید از این مطلب: 613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود