رزرو بلیط چارتری فیلیپین با تور دلتابان
دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 342
بازدید سال : 1429
بازدید کلی : 4151

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
نظرات

همه چیز درباره کلیسای سن آگوستین مانیل

کشور مانیل جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. اما یکی از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری این کشور، کلیسای سن آگوستین است. کلیساها با معماری های دیدنی و تزیینات زیادی که برای جذابیت آنها به کار می رود، همواره یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری هستند. این کلیسای قدیمی و زیبا تاریخچه ای بس جالب و پر ماجرا دارد که در اینجا شما گردشگران تور فیلیپین را با این کلیسای زیبا و فراز و نشیب هایش که در سالیان دراز بر سر آن اتفاق افتاده است، آشنا می کنیم. در این جا به قدمت کلیسای سن آگوستین، تلاش و ایستادگی معماران و طراحانی که در پایداری و حفظ این اثر کهن و قدیمی کوشش کرده اند می پردازیم و همچنین به نمای داخلی و فضاسازی های محراب و از همه مهم تر موزه قدیمی کلیسا که نمایانگر تاریخ دیرینه این بنای سنگی می باشد، اشاره می کنیم. شما عزیزان تور گردشگری فیلیپین نباید بازدید این کلیسایی تاریخی و دیدنی را از دست ندید. در این مقاله ما می خواهیم جنبه های مختلف کلیسای سن آگوستین را برای شما بازگو کنیم.

کلیسای سن آگوستین

قدمت کلیسای سن آگوستین مانیل

این کلیسا به عنوان یک کلیسای کاتولیک روم تحت امریه سن آگوستین در بخش تاریخی مانیل، در یک محل تاریخی به نام اینتراموروس که تعدادی از باشکوه ترین جاذبه های گردشگری فیلیپین در آنجا قرار دارد واقع شده است، بنا شده است. ساخت اولیه این کلیسای مجلل با برگ های نخل و بامبو بود که متاسفانه سه سال بعد در آتش سوخت و در جای آن بنای چوبی کلیسا ساخته شد. ای بنای چوبی نیز در آتش سوزی کاملا نابود شد و برای بار سوم کلیسا را با مصالح مقاوم تر مثل سنگ ساختند با این که با مشکلات مالی و کمبود مصالح روبرو بودند و ساخت کلیسا بسیار کند پیش می رفت، در نهایت ساخت کلیسای سن آگوستین در سال 1606 تمام شد. نیرو های بریتانیایی در سال 1762، شهر مانیل را به تصرف خودشان درآوردند و کلیسا را غارت و چپاول کردند. اما کلیسا در سال 1854 توسط معماران نوسازی شد. البته بازسازی این کلیسا به سه دوره مختلف می رسد. عمارت این کلیسا بار سوم به علت زلزله تخریب شد.

معماری کلیسای سن آگوستین

معماری قدیمی و زیبای این کلیسا که یکی از قدیمی ترین کلیسا های فیلیپین است هر ساله تعداد زیادی از گردشگران و توریست ها را از سراسر دنیا به سوی خود جذب می کند. این کلیسا در سال 1589 میلادی توسط اسپانیایی هایی که در سال 1500 به فیلیپین حمله کردند و آنجا را مستعمره خود کردند، ساخته شد. هدف از ساختن این کلیسا هم مسیحی کردن مردم فیلیپین و هم منفعت بردن اقتصادی از منابع وسیع این کشور بود. ساختار و معماری این کلیسا به سبک کلیساهای اسپانیایی است که در مکزیک ساخته شده بودند. این کلیسا توسط 24 پایه قوی در برابر زلزله ساخته شده است. ساختمان این کلیسا از ترکیب مصالحی همچون شن، آهک، آب نیشکر، برگ درخت انبه و چرم و ساقه برنج می باشد. ساخت کلیسا در سال 1607 به اتمام رسید

معماری کلیسای سن آگوستین

نمای داخلی کلیسای سن آگوستین مانیل

این کلیسا یکی از اولین کلیساهایی بود که در دوره مستعمره فیلیپین توسط اسپانیا ساخته شد. عبادتگاه های سبک مکزیکی، فضای قرون وسطایی تابلوهای جذاب، آذین بندی ها و گچ کاری های زیبا و باشکوه و طراحی های سه بعدی و هندسی سقف که نظر هر بیننده ای بسیار جذاب و دلنشین است، از مهم ترین ویژگی های این کلیسا به شمار می رود. طراحی ها توسط دو ایتالیایی به نام های جیووانی دیبلا و چزاره البیرونی ساخته شده است. در ورودی اصلی کنده کاری های ارزشمندی بر روی در های چوبی کلیسا دیده می شود. طرح داخلی سالن به شکل یک صلیب می باشد که همه این ها به فضای داخلی کلیسا یک حالت عارفانه و روحانی و چشمگیر داده است.

موزه کلیسا

موزه ی کلیسای سن آگوستین مانیل

در سال هزار و نهصد و هفتاد و شش میلادی دولت فیلیپین کلیسای سن آگوستین را به محوطه تاریخی ملی معرفی کرد. کلیسای زیبا از ۷ زلزله و دو آتش سوزی در طول سال ها و قرن ها سالم مانده است و یکی از قدیمی ترین کلیساهای سنگی در فیلیپین محسوب می شود. این کلیسای تاریخی و بسیار زیبا یکی از چهار کلیسای دوره استعماری اسپانیا است که در سال هزار و نهصد و نود و سه در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت گردیده است. عبادتگاه این کلیسا در جنگ جهانی دوم کاملاً در آتش سوخت، اما در سال هزار و نهصد و هفتاد و سه دوباره بازسازی شد و به موزه مبدل شد. شما می توانید در این موزه آثار هنری و چیزهای ارزشمند، اتاق های مخصوص نگهداری ظرف و ظروف و کتابخانه کلیسا، سالن غذاخوری و تابلو های نفیس را دیدن فرمایید.

مبدل شدن کلیسای سن آگوستین به بیمارستان و اردوگاه

فیلیپین یکی از کشورهای زلزله خیز جهان است. هر ساله زلزله های گسترده ای در این کشور به وقوع می پیوندد که باعث خرابی ها و آسیب های زیادی به این کشور می شود. در زلزله سال هزار و هشتصد و شصت و سه، به دلیل فضای داخلی بسیار وسیع کلیسا، محل مداوای تعداد بیشماری از زلزله زده ها شده بود درست مثل یک بیمارستان، و در زمان دیگر، در زمانی که در دوره جنگ جهانی دوم، ژاپنی ها به مانیل حمله کردند، این کلیسا به اردوگاه تبدیل شد و در روزهای پایانی جنگ صد ها نفر از ساکنین این ناحیه توسط سربازان ژاپنی به گروگان گرفته شدند و خیلی ها در این جنگ ۳ هفته ای کشته شدند. می توان گفت که این کلیسا خود نظاره گر تاریخ چهارصد ساله مانیل است بهتر است بدانید که موسس شهر مانیل در این کلیسا به خاک سپرده شده است.

در این متن جنبه های مختلف این کلیسا را برای شما بر شمردیم. در هنگام سفر به کشور فیلیپین، بازدید از این کلیسای زیبا را به شما توصیه می کنیم. برای دیدن این کلیسا، شما می توانید در تور گردشگری کشور فیلیپین که توسط آژانس مسافرتی ما ارایه می شود، ثبت نام کنید. شرکت ما بهترین و کامل ترین تور های گردشگری به آسیای شرقی و دیگر نقاط دنیا را به شما عرضه می دارد. برای رزرو تور های کشور فیلیپین، شما می توانید به سایت ما مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید. ما می کوشیم تا بهترین ها را به شما عرضه نماییم.



تعداد بازدید از این مطلب: 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود