تور های دلتابان
دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 13
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 516
بازدید سال : 1043
بازدید کلی : 3765

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 9 تير 1398
نظرات

تور های آسیایی دلتابان

آسیا قاره ای متنوع و زیبا است و از شلوغی و جذابیت زیادی برخوردار است و همه چیز را برای همه فراهم می کند. سایت تور لحظه آخری دلتابان ارائه دهنده انواع تور تایلند ، تور مالزی و ... به شما عزیزان است.

این مکان ها مطمئنا برای مسافران انفرادی انتخابی مناسب هستند و درآنجا مانند خانه ی خود احساس راحتی خواهند کرد .میتوانید از این لیست مقصدی عالی برای بازدید انتخاب کنید ، ما لیستی از بهترین کشورهای آسیایی برای سفر انفرادی درست کرده ایم .

به هر حال، ما این پنج مقصد را پیشنهاد میکنیم و میدانیم که شما هم دوست خواهید داشت :

سفر به مالزی

مالزی یکی از بهترین کشورهای جنوب شرقی آسیا از بسیاری از جهات است. کشوری زیبا با چند فرهنگ و قومیت مختلف که همواره تلاش کرده جای پای خود را در جهان متمدن بیشتر و محکم تر بگذارد.

تور مالزی

سفر به مالزی می تواند شما را با این ملت بزرگ از نزدیک آشنا کند و البته ضمن استفاده از امکانات تور مالزی ارزان ، از جاذبه های توریستی این کشور زیبا نیز استفاده و با فرهنگ و دستاوردهای این کشور پیشرفته آسیایی آشنا شوید. خوشبختانه تنوع جاذبه های گردشگری مالزی نیز زیاد است و در هنگام سفر به این کشور می توانید انواع تفریحات و سرگرمی ها را با قیمت های مناسب تجربه کنید از جمله: پارک آبی، آکواریوم، شهربازی، برج های پتروناس، باغ گیاهشناسی، باغ وحش، پارک گیاهشناسی، باغ پرندگان، موزه های مختلف، محله چینی ها، غار میمون ها، سواحل مالزی و امکانات توریستی آنها و ده ها امکانات جذاب دیگر توریستی که همگی موجب جذب میلیون ها توریست به این کشور در دهه های گذشته شده است.

سفر به ارمنستان

تور ارمنستان یکی از بهترین تورها برای ایرانیان است به خصوص برای کسانی که برای نخستین بار به خارج از کشور سفر می کنند. سفر به ارمنستان مزایای زیادی دارد از جمله: عدم نیاز به ویزا، همسایگی با ایران، داشتن ریشه های تاریخی و فرهنگی مشترک، مناسب بودن قیمت تور ارمنستان، وجود جاذبه های فرهنگی و تاریخی فراوان، هتل های بسیار مناسب با امکانات فراوان، رستوران ها و کافه ها با کیفیت غذای عالی و قیمت مناسب، زیبایی خیره کننده شهر ایروان، دریاچه سوان، امکانات تفریحی و توریستی متعدد (پارک آبی، باغ گیاهشناسی، موزه های مختلف، باغ وحش، کاسکاد یا هزارپله، شهربازی، پارک های مختلف، اجرای موسیقی توسط نوازندگان دوره گرد در شبهای ایروان، اپراهال ایروان و ...)

همه اینها موجب می شوند که هر توریست و گردشگر ایرانی حداقل یکبار تمایل داشته باشد به این کشور زیبا و کهن که تا دو قرن پیش جزئی از کشورمان ایران بوده، سفر کند. مردم مهربان و خونگرم ارمنستان همواره با علاقه خاصی پذیرای توریست ها و گردشگران ایرانی بوده اند.

سفر به تایلند

تور تایلند یکی از بهترین تورها در سطح جهان است. تایلند کشوری است با مردمانی مهربان و مهمان نواز که به دلیل روحیه بسیار خوب مردم کشورش به "سرزمین لبخند" نیز معروف است. بیشتر مردم تایلند، بودایی هستند و در سراسر این کشور می توانید هزاران معبد بودایی قدیمی که برخی از آنها جزو آثار تاریخی این کشور نیز محسوب می شوند را از نزدیک ببینید و از معماری باشکوه آنها عکس های یادگاری زیبایی تهیه کنید. البته جاذبه های تایلند فراوان هستند و از شنا و آفتاب گرفتن در سواحل آن و یا انواع ورزش های آبی و غواصی گرفته تا رفتن به پارک های آبی، آکواریوم، شهربازی و مراکز هیجان انگیز تفریحی (به خصوص شهربازی بانکوک که در نوع خود بی نظیر است)، فیل سواری، اسب سواری، رفتن به اعماق جنگل های سرسبز این کشور، دیدن ببر و حیوانات مختلف در باغ وحش از نزدیک، رستوران های مختلف، مراکز خرید بزرگ و مدرن، موزه های مختلف و...

در حال حاضر تورهای مختلفی در این کشور برگزار می شوند اما محبوب ترین تورهای تایلند در حال حاضر، تور بانکوک ،پوکت ، ساموئی، هواهین و پاتایا می باشند که هر کدام دارای جاذبه های توریستی خود می باشند.

سفر به ترکیه

آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی جنوب غربی ترکیه است. تور ترکیه یکی از محبوب ترین و معروف ترین تورهای مسافرتی ایران است که در طول سالهای گذشته بسیاری از هموطنان مان عازم سفر با این تور شده اند. سفر به آنتالیا مزایای زیادی دارد از طرفی شهری است توریستی با هزاران هتل و از طرف دیگر با وجود جاذبه های توریستی مختلف و همچنین آثار تاریخی فراوان در حومه و یا اطراف شهر تبدیل به یکی از قطب های توریستی ترکیه شده است. بطوری که هر ساله صدهاهزار نفر از توریست های سراسر جهان به خصوص کشورهای اروپایی عازم تور آنتالیا ترکیه می شوند. آنتالیا شهری است شگفت انگیز که باید آنرا کشف کرد، وجود هتل های درجه با امکانات رفاهی بسیار مناسب، سواحل متعدد و زیبا، امکان لذت بردن از بهترین ورزش های آبی، تفریحات و سرگرمی های مختلف جوانان، پارک دلفین ها، آبشارهای مختلف، رودخانه وحشی، کواد سواری و ... موجب شده که تور آنتالیا تبدیل به یکی از بهترین تورهای مسافرتی برای ایرانیان شود.

تور تایلند ارزان

از طرف دیگر به دلیل اینکه برای سفر به ترکیه برای ایرانیان نیاز به اخذ ویزا نیست، در فصل های مختلف سال می توانید به این شهر زیبا سفر کنید و با مناسبترین قیمت تور ترکیه و همچنین تورهای لحظه آخری ترکیه بتوانید با ارزان ترین قیمت از سفر به این شهر لذت ببرید.

میانمار


این کشور تنها شامل معابد پاگودا، شهرهای باستانی و روستاهای عجیب و غریب نمیشود، مردم محلی اینجا بسیار دوستانه و مهربان هستند.

این کشور برای سفرهای انفرادی مکانی بسیار مناسب است. این به این معنی است که شما با یک سفر به میانمار می توانید از یانگون، باگن و ماندالای بازدید کنید . تور شما را به Kalaw می برد برای بازدید از خانه هایی در قله های فوق العاده ، گیاهان چای و روستاهای کوچک . این جا جایی است که شما از یک مزرعه به یک مزرعه دیگر می روید، می توانید در یک پروژه مهم کاشت درخت کمک کنید و یا حتی شام را که توسط روستاییان تهیه میشود میل کنید .

اگر تمایل به مسافرت به ارمنستان داشتید ، تور ارمنستان را در سایت دلتابان مشاهده کنید.

ویتنام


درست است که این یکی دیگر از کشورهای جنوب شرقی آسیا است که در این لیست قرار گرفته ، اما پس از بازدید از ویتنام با تور ویتنام خواهید دید که چرا این کشور را در این لیست قرار دادیم. طبیعت و فرهنگ، غذا و سرگرمی های آن این کشور را به یک مکان فوق العاده تبدیل کرده است . حمل و نقل با سیستم قطار پیشرفته آن ، بسیار راحت و متنوع است . اگر عاشق شهرهای بزرگ با هوای سرد هستید ، حتما به شهر هوشی مین سر بزنید . برای سفر خود از راهنماهای غذا و قهوه ما در این کشور استفاده کنید . اگر شما شخصی هستید که بیشتر به طبیعت و مناظر زیبا اهمیت می دهید حتما از ویتنام دیدن کنید. کوه های صپا، منطقه میراث جهانی خلیج Halong، و سواحل حیرت انگیز Nha Trang انتخاب های مناسبی هستند.

تور ویتنام

ویتنامی ها نیز به خوبی به زبان انگلیسی مسلط هستند ، بنابراین انجام کارهای خود در اینجا به عنوان یک مسافر مستقل بسیار آسان است. یکی از چیزهایی که توصیه میشود این است که برای موتورسیکلت های غول پیکر آن آماده شوید . آنها شایع ترین نوع حمل و نقل در اینجا هستند، بنابراین باید به جمعیت بپیوندید و باید به اندازه کافی شجاع باشید تا اطمینان حاصل شود که عبور از جاده های پر از موتورسیکلت آن برایتان آسان شود .

در نهایت، لازم به ذکر است که ویتنام کشوری در حال توسعه است و آن به این معناست که راه های فراوانی برای حمایت از مسافران ارائه می شود. آنها با قرار دادن رستوران KOTO در شهر هوشی مین و دادن شغل برای مهمان نوازی از بچه های خیابانی از آنها حمایت میکنند

کامبوج


چه کسی نمی خواهد به کامبوج برود؟ دلیل پیشنهاد آن برای بازدید کنندگان ، زیبایی بیش از حد این کشور، تاریخ غنی، مردمانی با رفتار دوستانه و غذاهای آن می باشد. همچنین دارای یک جای فوق العاده برای مسافرت های انفرادی برای کشف چیزهای جدید است . شما میتوانید از شهر پهنوم پن، معابد خیره کننده ی آنگکور وات و سواحل وسیع سیهانوکویل دیدن کنید.

این کشور، کشوری امن است و گزارش از آزار و اذیت در آن بسیار نادر است . توصیه های ما برای مسافران مستقل که به دنبال چیزهای خاص هستند کشور کامبوج است . باتامبنگ، دومین شهر بزرگ آن است که از رودخانه های جذاب و معماری های استعماری تشکیل می شود، و می توانید از ماساژ سنتی آن نیز لذت ببرید .

سایت دلتابان ارائه دهنده تور گرجستان به شما عزیزان می باشد.



تعداد بازدید از این مطلب: 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود