رزرو هتل
دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 17
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 519
بازدید سال : 1046
بازدید کلی : 3768

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 17 تير 1398
نظرات

​​رزرو هتل از گذشته تا امروز


احتمالاً خیلی از ما همین چند سال پیش را به خاطر داریم که هنوز امکان رزرو آنلاین هتل فراهم نبود؛ در آن زمان مجبور بودیم بعد از رسیدن به مقصد هتل مان را رزرو کنیم. اگر هم در فصل های پرمسافر سفر می کردیم، کار مشکل تری پیش روی داشتیم؛ ظرفیت هتل های آشنا تکمیل بود و ناچار بودیم برای پیداکردن محل اقامت چندساعتی در شهر بگردیم؛ البته درنهایت هم فقط با تکیه بر بخت واقبال مان هتلی را انتخاب می کردیم. 
حالا این روزها وضعیت فرق کرده است و کارها راحت تر پیش می رود؛ به کمک وب سایت های رزرو آنلاین هتل، به راحتی، می توانیم هتل های مختلف شهر را از نظر قیمت، امکانات و دسترسی به دیدنی های مهم شهر با هم مقایسه کنیم، نظر مسافرهای قبلی درباره اقامت شان در هتل ها را بخوانیم و مناسب ترین گزینه برای اقامت مان را انتخاب کنیم. همه این موارد دست ما را باز می گذارد که هتل دلخواه مان را با اطمینان بیشتری انتخاب کنیم؛ از طرفی با این روش می توانیم نظرمان درباره هتل را با دیگران به اشتراک بگذاریم و به مسافرهای بعدی کمک کنیم از تجربه ما استفاده کنند و هتلی مناسب را برای اقامت شان در نظر بگیرند.

ررزو آنلاین هتل
​​مزایای رزرو اینترنتی هتل


در سال های اخیر شتاب زندگی روزمره بالا رفته است و به تبع آن، ما زمان کمتری برای چیدن مقدمات سفر در اختیار داریم؛ مجبوریم از کمترین زمان هایمان بهترین استفاده را ببریم، چه برای برنامه ریزی سفر و چه در خود سفر. رزرو اینترنتی به ما کمک می کند در سفرهایمان زمان را صرف پیداکردن محل اقامت نکنیم و دردسرهای رزرو هتل به شیوه سنتی را نداشته باشیم. 
یکی از مهم ترین مشکلات رزرو محل اقامت به شیوه سنتی بی اطلاعی از ظرفیت هتل هاست؛ ما از راه دور امکان رزرو هتل خارجی را نداریم و نمی توانیم مطمئن باشیم وقتی به مقصد می رسیم هتل دلخواه مان هنوز ظرفیت داشته باشد. رزرو آنلاین هتل نگرانی ما را در این مورد هم برطرف می کند؛ با این روش می دانیم وقتی به مقصد رسیدیم، جای ما در هتل دلخواه مان محفوظ است. 
همان طور که پیش تر اشاره کردیم، رزرو اینترنتی رزرو هتل خارجی ارزان به ما کمک می کند تمامی هتل های شهر را در یک نگاه ببینیم و ویژگی هایشان را بررسی کنیم و در یک کلام، هتل مناسب و دلخواه مان برای اقامت در سفر را با آگاهی انتخاب کنیم؛ همه این مزایا وقتی پررنگ تر می شود که به یاد داشته باشیم هیچ یک از این امکان ها در شیوه آفلاین رزرو هتل فراهم نیست.


​​ رزرو آنلاین هتل با دلتابان


این روزها رزرو هتل ارزان به کمک اینترنت از رایج ترین روش ها برای برنامه ریزی سفر است. بیشتر کسانی که قصد سفر دارند پیش از هر تصمیمی ابتدا درباره شهر مقصد و اقامتگاه هایش جست وجو می کنند که بتوانند از پیش برنامه سفرشان را بچینند. دلتابان یکی از کامل ترین وب سایت های رزرو آنلاین هتل است و با بیش از ۸۰۰ هتل در شهرهای مختلف ایران همکاری می کند. شما در دلتابان به اطلاعات کاملی از هتل ها دسترسی دارید؛ می توانید موقعیت جغرافیایی هتل ها را روی نقشه ببینید و امکانات عمومی هتل و امکانات هر اتاق را به تفکیک مشاهده کنید؛ درنهایت هم با چند کلیک ساده در وب سایت دلتابان، به راحتی، اقامتگاه دلخواه تان را رزرو می کنید. 
دلتابان ، علاوه بر رزرو هتل های داخلی و خارجی ، امکانات دیگری هم در اختیار کاربران قرار می دهد که فرایند سفر را برای آن ها بسیار ساده تر می کند؛ خرید اینترنتی بلیط هواپیما یکی دیگر از خدمات خدمات مسافرتی دلتابان برای مسافران است؛ به این ترتیب شما برای گرفتن بلیط هواپیما مجبور نیستید به سامانه دیگری سر بزنید و راحت تر از همیشه و البته با قیمتی مناسب تر از هر جا هم هتل محل اقامت و هم بلیط هواپیمایتان را رزرو می کنید.

رزرو هتل
یکی دیگر از خدمات دلتابان بلاگ این سامانه است. پیش از رزرو آنلاین هتل می توانید از بلاگ دلتابان به عنوان راهنمایی استفاده کنید که به شما درباره ی صفر تا صد سفرتان کمک می کند. بلاگ های دلتابان درباره ی چگونگی سفر و شهر مقصد شما، هر جای ایران که باشد، اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار می دهد. کافی است پیش از سفر به بلاگدلتابان سر بزنید تا با جاذبه ها، خوراکی ها، مراکز خرید و مکان های تاریخی و گردشگری و همه خصوصیات شهر مقصدتان آشنا شوید و درنهایت، برای سفرتان بهتر برنامه بریزید و سفری بهتر را تجربه کنید.


​​ ​​رزرو هتل آپارتمان


بسیاری از افراد تصور می کنند هتل آپارتمان ها نسبت به هتل ها سطح پایین تری دارند، اما واقعیت این طور نیست. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام انتخاب محل اقامت، این دو نوع اقامتگاه را با هم مقایسه کنید و در قیمت شان تفاوتی نبینید؛ احتمالاً این مسئله شما را در انتخاب میان این دو گزینه مردد می کند. درواقع بزرگ ترین تفاوت این دو در اندازه واحد های اقامتی است؛ شما با رزرو هتل آپارتمان واحد اقامتی بزرگ تری در اختیار خواهید داشت و امکاناتی مانند یک واحد آپارتمانی برایتان فراهم خواهد بود. 
همان طور که گفتیم هتل آپارتمان ها همیشه واحدهای اقامتی ارزان تری نیستند، بااین حال از آنجا که این اقامتگاه ها امکان آشپزی را برای مهمانان فراهم می کنند، انتخاب خوبی برای کسانی است که می خواهند در هزینه هایشان صرفه جویی کنند؛ طبیعتاً اینکه خودمان بتوانیم آشپزی کنیم و مجبور نباشیم برای صرف غذا به رستوران برویم هزینه هایمان را به مراتب کمتر می کند.

رزرو هتل خارجی
از طرفی مسافرها بسته به شهر و نوع سفرشان اقامتگاه شان را انتخاب می کنند. کسانی که خانوادگی سفر می کنند ترجیح می دهند همه اعضای خانواده در یک واحد و کنار هم اقامت داشته باشند، بنابراین در بعضی شهرها اولویت با اقامتگاه هایی است که واحدهای بزرگ تری دارند، مثلاً در شهری مانند مشهد که بیشتر افراد خانوادگی و اغلب با هدف زیارت به آن سفر می کنند، هتل آپارتمان ها واحد های اقامتی محبوب تری هستند.



تعداد بازدید از این مطلب: 572
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود