معرفی بهترین تور دبی
دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 15
باردید دیروز : 34
بازدید هفته : 131
بازدید ماه : 551
بازدید سال : 1078
بازدید کلی : 3800

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 22 تير 1398
نظرات

آشنایی با تور دبی

دبی از جمله شهرهای شیخ نشین امارات است که دارای جاذبه های بسیار دیدنی است. این شهر یکی از قطب های مهم گردشگری در دنیا به شمار می آید. سالانه گردشگران بسیار زیادی از نقاط مختلف جهان برای بازدید از دبی به این شهر وارد می شوند. تور دبی همواره مملو از گردشگر می باشد. رزرو تور دبی را می توان خیلی ساده با اینترنت انجام داد. این شهر لوکس البته از گران قیمت ترین شهرهای دنیا است. معماری شگفت انگیز دبی و جاذبه های تفریحی گوناگونی که در شهر وجود دارند از جمله دلایلی است که این شهر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. بهترین فصل برای سفر به دبی فصل زمستان است چون در تابستان گرمای هوای این شهر لوکس غیر قابل تحمل می شود.

معرفی شهر دبی

دبی بزرگترین شهر و همچنین دومین شهر مهم امارات متحده عربی است که در شبه جزیره عربستان واقع شده است. طول خط ساحلی این شهر 64 کیلومتر است. سیاست این شهر بر پایه حکومت مشروطه است. مساحت این کلانشهر ۴۹۷٫۱ مایل مربع (۱٬۲۸۷٫۴ کیلومتر مربع) است که میزان تراکم جمعیت در آن بیش از ۴۰۸٫۱۸ بر کیلومتر مربع می باشد. بدون شک دبی یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین شهرهای دنیا است که سفر به آن برای گردشگران بسیار لذت بخش و خاطره انگیز خواهد بود. در دبی هتل های بسیار لوکس و زیبایی ساخته شده است. این هتل ها در رده های مختلف هستند و از هتل های لوکس تا ارزان قیمت می توان متناسب با بودجه سفر خود یکی را انتخاب نمود.

دبی دارای آب و هوایی گرم و خشک است و به دلیل شرجی بودن هوای این شهر در فصل تابستان از میزان گردشگران به دبی کاسته می شود. بزرگترین مراکز خرید دنیا و بهترین رستوران های جهان را در دبی می توان پیدا کرد. این شهر با داشتن ۱۴۹ آسمان خراش سومین شهر جهان از نظر سازه ها و ساختمان های مرتفع می باشد. فرودگاه دبی از پرترددترین فرودگاه های سراسر دنیا محسوب می شود. در سفر با تور دبی می توان از جاهای مختلف این شهر زیبا دیدن کرد.

وضعیت آب و هوا دبی

هوای دبی بسیار گرم و مرطوب است و در اکثر اوقات این شهر دارای هوایی شرجی می باشد. در فصل زمستان مقدار قابل ملاحظه ای از میزان داغی هوا کاسته می شود و هوای این شهر قابل تحمل می گردد. بنابراین توریست هایی که به دبی سفر می کنند، ترجیح می دهند، فصل زمستان را برای سفر خود انتخاب نمایند. در فصل تابستان میزان گرمای هوا آنقدر زیاد است که لذت گردش در این شهر را از گردشگران می گیرد. به طور کلی در امارات آب و هوا خشک و آفتابی است و در طول سال در این کشور بارندگی رخ نمی دهد، اما در فصل زمستان بارندگی اندکی در شهر دبی صورت می گیرد. در برخی از مواقع بادهای شدید سبب بروز طوفان شن و کدر شدن هوای شهر می شود. در تابستان شدت گرمای هوا بسیار زیاد است.

وضعیت آب و هوا دبی

رزرو تور دبی

جهت رزرو تور دبی می توان از راه های مختلفی اقدام کرد. در روش آنلاین رزرو تور دبی با بلیط هواپیما می توان با وارد شدن در سایت های ارائه دهنده تور دبی مبدا حرکت خود ( شهری که می خواهید از آن جا سفر با تور دبی را آغاز کنید) و در قسمت مقصد سفر، شهر دبی را وارد نمایید. همچنین در رزرو آنلاین تور دبی لازم است تاریخ رفت و برگشت مشخص گردد. انواع تورهای دبی در سایت های مختلف و مراکز خدمات مسافربری نمایش داده شده است و می توان یکی از این تورها را به دلخواه انتخاب نمود.

جاذبه های گردشگری دبی

شهر دبی با جاذبه های بسیار زیادی که دارد شناخته شده است. دیدنی های بسیار زیبایی که در این شهر است، باعث شده تا گردشگران از سفر با تور دبی لذت بسیاری ببرند. در اینجا به معرفی برخی از مهمترین جاذبه های این شهر می پردازیم:

مسجد جمیرا:

از زیباترین مسجدهایی که در شهر دبی ساخته شده است، مسجد جمیرا می باشد. از بهترین نمونه های معماری اسلامی مسجد جمیرا است. ساخت این مسجد برگرفته از مسجد الازهر قاهره می باشد. سازه های سنگی مسجد را مطابق با اصول معماری فاطمیان ساخته اند. حکاکی های بسیار زیبا و ظریفی روی مناره های مسجد جمیرا به کار رفته است.

آکواریوم دبی:

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی، آکواریوم دبی می باشد. در این آکواریوم بیش از ۱۴۰ نمونه از انواع آبزیان پیدا می شود. این آکواریوم بسیار زیبا در طبقه همکف دبی مال واقع شده است. این آکواریوم دارای یک تونل است که می توان بازدید رایگان از آن را انجام داد.

از دیگر تفریحات آبی در تور دبی می توان تورهای قایق سواری با قایق های کف شیشه ای، غواصی در مخزن و شنا با کوسه ماهی ها را نام برد.

برج العرب:

بزرگترین هتل دنیا که دارای ۳۲۱ متر ارتفاع از سطح جزیره مصنوعی می باشد. نمای این ساختمان مانند یک قایق سنتی با بادبانی است که به بخش ساحلی دبی جلوه ای بسیار زیبا بخشیده است. این برج از بهترین و گران قیمت ترین هتل های دنیا می باشد. سوئیت های این هتل بسیار لوکس و مجلل هستند و دارای قیمت بسیار گرانی می باشند. افرادی که نگرانی از بابت هزینه های سفر خود ندارند، می توانند در رستوران این هتل غذای خود را میل کنند.

ساحل جمیرا:

از دیگر مکان های بسیار معروف در دبی ساحل جمیرا می باشد. در این ساحل تفریحات بسیار هیجان انگیز ساحلی وجود دارد. در سراسر ساحل جمیرا هتل ها و اقامتگاه های مختلف وجود دارد. تخت های مخصوص جهت آفتاب گرفتن، ورزش های آبی، جت اسکی، رستوران و تفریحات بسیار گسترده دیگری در ساحل جمیرا وجود دارد.

جاذبه های گردشگری دبی

  • هتل های لوکس در تور دبی

شهر دبی به هتل های بسیار لوکسی که دارد معروف است. افرادی که محدودیتی از نظر پرداخت هزینه های هتل در تور دبی ندارند، می توانند در اقامتگاه و هتل های لوکس این شهر ساکن شوند. هتل The Palace Downtown در چند قدمی برج خلیفه از هتل های لوکس و گران قیمت دبی است. اگر می خواهید محل اقامت شما در دبی به جاذبه های گردشگری این شهر نزدیک باشد، می توانید هتل Armani را به عنوان محل اقامت خود انتخاب نمایید. برای افرادی که علاقه مند به سفر لوکس در کنار دریا هستند، اقامت در هتل برج العرب گزینه بسیار خوبی است. هتل برج العرب به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های دنیا شناخته شده است.

  • هتل های میان رده ای در تور دبی

از محبوب ترین هتل های میان رده ای که در دبی می توان پیدا کرد، هتل Ramada Downtown Dubai است. این هتل به برج خلیفه و دبی مال بسیار نزدیک است و شما می توانید پیاده در زمان بسیار کوتاهی به این دو محل برسید. از دیگر هتل های میان رده ای که طراحی آن به سبک مدرن عربی می باشد بوتیک هتل Manzil Downtown Dubai است. در ساحل جمیرا هتل Sofitel Dubai واقع شده است که فاصله آن تا برج خلیفه ۱۲ دقیقه با ماشین می باشد. هتل جمیرا در گردشگاه مشهور دبی واقع شده است و به اسکله بسیار نزدیک است.

  • هتل های ارزان قیمت دبی

برای افرادی که نمی توانند هزینه زیادی از بابت اقامت خود در دبی بپردازند، هتل Ibis بهترین گزینه است. این هتل ارزان قیمت در کنار مرکز خرید امارات واقع شده است. همچنین این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو واقع شده است و فاصله آن تا برج خلیفه با ماشین ۱۳ دقیقه می باشد. از دیگر هتل های ارزان قیمتی که در شهر دبی وجود دارد، هتل Ibis Al Rigga است. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله بسیار نزدیکی دارد. برای افرادی که علاقه مند به منطقه های تاریخی هستند، هتل XVA Art Hotel گزینه بسیار خوبی است. این هتل در یک منطقه قدیمی قرار گرفته است و امکانات آن نسبت به قیمتی که دارد، بسیار عالی است.

انواع تور دبی

دسته بندی تورهای دبی را می توان از طرق مختلف انجام داد. به طور مثال، تور گروهی و یا (Group Tour) : این نوع تور با هدف یک سفر دسته جمعی و ارتباط صمیمانه میان اعضای گروه انجام می شود و موجب یک تعامل دوستانه خواهد شد. در این نوع از تور گردشگران علاوه بر استفاده از خدمات تور مانند حمل و نقل هوایی و هتل و ترانسفر فرودگاهی از کنار هم بودن لذت بسیار زیادی خواهند برد.

تور سفارشی (Customized Tours) : در این نوع تور گردشگران هیچ گونه شناختی از قبل ندارند و با هم آشنا نیستند. در پایان تور افراد با هم آشنا شده اند و تجارب زیادی از بودن در کنار هم به دست می آورند. در این نوع از تور گردشگران یک نماینده برای خود تعیین کرده اند و پس از انتخاب مقاصد مورد نظر توسط اعضای گروه نماینده این درخواست را به لیدر می دهد تا از آن مکان بازدید کنند.

  • لیدر تور یا راهنمای تور دبی

در سفر با تور دبی لیدر تور مدیر اجرایی تور است و به عنوان نماینده آژانس هواپیمایی در سفر محسوب می شود. لیدر دارای وظایف مختلف و متنوعی در مدت زمان سفر می باشد. لیدر وظیفه دارد اطمینان از سلامتی و امنیت اعضا کسب کند. هماهنگ سازی برنامه های روزانه تور، برخورد با مشکلات احتمالی و رفع آنها، هماهنگ سازی فعالیت های تور با عرضه کنندگان اصلی مانند حمل و نقل محلی، رستوران، جاذبه ها، رفع بحران های احتمالی که تور با آنها در شرایط خاص ممکن است مواجه شود، تدارک تجربه ای بیاد ماندنی برای اعضای تور دبی در قالب برنامه سفر تعریف شده همگی از خدمات و وظایف لیدر تور دبی می باشد.

هتل های لوکس در تور دبی

چگونه سفر به دبی را خاطره انگیز کنیم؟

یکی از تورهای محبوب گردشگری در دنیا تور دبی است. در بین مسافرانی که به امارات متحده عربی می روند اغلب دبی را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند. در سفر به این شهر زیبا از جاذبه های متنوع آن بازدید خواهید کرد و خاطراتی خوش برای خود رقم خواهید زد. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره تور دبی و جاذبه های آن خواهیم پرداخت تا سفر لذت بخش تری را تجربه کنید.

تور دبی

برای رزرو تور ارزان دبی به صورت اینترنتی می توانید اقدام کنید و با مراجعه به سایت اطلاعات لازم را کسب نمایید. در ابتدا مبدا و مقصد تور را مشخص کنید که مبدأ شهر محل زندگی و مقصد نیز شهر دبی خواهد بود. با زدن گزینه جستجو لیستی از تورهای دبی به نمایش در می آید که هر یک دارای مشخصاتی چون قیمت، نوع هتل، نوع ایرلاین و کلاس پروازی، خدمات و ... خواهد بود. با توجه به بودجه ای که برای تور دبی در نظر گرفته اید مورد مناسب خود را انتخاب کنید. این امکان وجود دارد که تور دبی را بر اساس موردی که برای تان مهم تر است انتخاب کنید مثلاً تور را بر اساس قیمت و یا رزرو هتل ارزان جستجو کنید، این گونه تنها تورهای مورد نظر به نمایش در می آید و قادر به انتخاب مورد مناسب خود در کوتاه ترین زمان خواهید بود.

خدمات تور دبی و هزینه آن

در تور دبی خدماتی به مسافران ارائه می شود که در هزینه های تان نیز تأثیرگذار است. این خدمات شامل بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت، رزرو هتل ، گشت شهری، لیدر فارسی زبان و ... است. با توجه به بودجه ای که دارید قادر به انتخاب این خدمات خواهید بود و از آن ها استفاده خواهید کرد. هزینه تور دبی با توجه به زمان سفر، نوع ایرلاین، کلاس پروازی، نوع هتل و خدماتی که ارائه می شود متفاوت خواهد بود. سفر در فصل های کم گردشگر سبب کاهش تعداد مسافران و در نتیجه کاهش هزینه ها خواهد شد و بالعکس سفر در فصل های پر گردشگر سبب افزایش هزینه های هتل، هواپیما و ... می شود. اگر قصد دارید سفر ارزانی داشته باشید تور دبی را در فصل های کم گردشگر انتخاب کنید و در روزهای غیر مناسبتی سفر کنید. این که چه ایرلاینی را برای پرواز انتخاب کنید نیز بر هزینه تور تأثیر می گذارد زیرا هر ایرلاین خدمات متفاوتی را ارائه می دهد. نوع هتل و خدمات ارائه شده نیز این هزینه را افزایش و یا کاهش می دهد.

با دلتابان بهترین آزانس مسافرتی سفری خاطره انگیز به شهر دبی داشته باشید.



تعداد بازدید از این مطلب: 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود