تور اروپا ارزان
دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 13
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 364
بازدید سال : 1451
بازدید کلی : 4173

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 29 بهمن 1397
نظرات

تور اروپا نوروز 98

در این مقاله قصد داریم به موضوعات زیر بپردازیم:

در سفر با تور اروپا نوروز 98 می توانید از کشورهای دیدنی مانند ایتالیا، آلمان، فرانسه و اسپانیا دیدن کنید. این تور برای کشورهای عنوان شده برنامه های مختلفی در نظر گرفته است که می توان به گشت شهری، غذاهای محلی، رستوران های شناخته شده و اقامت در هتل های مناسب اشاره کرد. در ادامه بیشتر به این برنامه ها خواهیم پرداخت.

تور اروپا

سفر به کشورهای مختلف با تور اروپا نوروز 98

تور اروپا نوروز 98 یک فرصت ایده آل برای سفر به کشورهای این قاره شناخته می شود. قاره اروپا به دلیل موقعیت مکانی ایده آل از مناطق سرسبز و زیبایی برخوردار است که در کشورهای مختلف این قاره می توان با آن ها روبه رو شد. در ایام نوروز سال پیش رو می توانید به این کشورها سفر کرده و از دیدن این مناطق زیبا لذت ببرید. کشورهای مختلفی در این قاره وجود دارند که می توانند در سفر با تور اروپا یک مقصد گردشگری منحصر به فرد به شمار آیند.

در مطلب امروز سعی می کنیم زیباترین و در عین حال پر طرفدارترین کشورهای اروپایی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در سفر با تور مسافرتی اروپا نوروز 98 به دیدن مناطق تاریخی و گردشگری آن ها بپردازید. ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، آلمان، اتریش و یونان شش کشور در قاره اروپا می باشند که هر کدام از مناطق گردشگری و توریستی متعددی برخوردارند. در سفر با تور اروپا نوروز 98 می توانید به صورت ترکیبی نیز از این کشورها دیدن کنید. با ما همچنان همراه باشید تا از لیست گردشگری این تور در کشورهای مختلف عنوان شده مطلع شوید.

تور ارزان قیمت اروپا

 

سفر به ایتالیا با تور اروپا نوروز 98

ایام نوروز نزدیک است و بسیاری به فکر یک مقصد گردشگری در خارج از کشور برای سپری کردن تعطیلات خود هستند. در میان کشورهای زیبایی که در قاره اروپا جا خوش کرده اند مسلما ایتالیا یک مقصد گردشگری ایده آل شناخته می شود. این کشور نه تنها موقعیت مکانی مناسبی دارد بلکه جاذبه های تاریخی، گردشگری و تفریحی متعددی را نیز در خود جای داده است. در سفر با تور اروپا نوروز 98 نه تنها می توانید از این مکان ها دیدن کنید بلکه با رزرو هتل های این کشور نیز اقامتی راحت خواهید داشت.

به هر کدام از شهرهای ایتالیا با این تور سفر کنید مسلما روزهای خوشی را در مناطق مختلف آن تجربه خواهید کرد. رستوران های متعددی نیز در شهرهای مختلف ایتالیا از جمله رم و میلان وجود دارند که شما را به خوردن غذاهای لذیذ ایتالیایی دعوت می کنند. در کشور ایتالیا هر ساله فستیوال های متعددی نیز برگزار می شوند که برای سفر با تور اروپا نوروز 98 ایده جالبی به نظر خواهند آمد. در ادامه به برنامه این تور در سفر به ایتالیا بیشتر خواهیم پرداخت پس با ما همچنان همراه باشید.

برنامه تور اروپا نوروز 98 در کشور ایتالیا

همان طور که عنوان کردیم در سفر با تور اروپا نوروز 98 می توانید از کشور ایتالیا و جاذبه های بکر آن دیدن کنید. در این تور برای گردش و تفریح در این شهر در تعطیلات نوروز برنامه ای مشخص در نظر گرفته شده است. گردش شهری یکی از این موارد محسوب می شود که بر اساس شهر مقصد در این کشور مناطق مختلفی برای بازدید انتخاب خواهند شد. شهر رم به عنوان پایتخت ایتالیا از مکان های بکر و طبیعی برخوردار است که می توان به کلوسئوم اشاره کرد. معماری این بنا ذهن شما را به دوران رم باستان خواهد برد.

کلیسای سنت پیتر نیز از دیگر جاذبه های تاریخی ایتالیاست که در لیست گردشگری این تور جای می گیرد. در سفر با تور اروپا نوروز 98 می توانید در بهترین هتل های این کشور از جمله هتل ترمزو، هتل بلودر، هتل بزرگ ویلا سربلونی و همچنین بزرگ ویلا فلترینلی اقامت داشته باشید. رستوران های متعددی نیز در این کشور غذاهای مختلف ایتالیایی مانند پیتزا مارگاریتا، چیتی و پارمیگینا ملانزین سرو می کنند که از مهم ترین آن ها می توان به رستوران های آرماندو آل پانتئون، موردیه وای و اوستریا بونِلی اشاره کرد.

تور اروپا نوروز 98

سفر به اسپانیا با تور اروپا نوروز 98

در سفر با تور اروپا می توانید بلیط هواپیما اسپانیا تهیه کنید. اسپانیا با مساحت 506 هزار کیلومتری در جنوب غربی این قاره جای گرفته و به عنوان یکی از بزرگ ترین کشورهای اروپایی شناخته می شود. چهل و هفت میلیون نفر در شهرهای مختلف این قاره ساکن هستند. اسپانیا با کشورهای فرانسه، پرتغال و آندورا در همسایگی است.

در سفر به این کشور می توانید از پایتخت آن شهر مادرید دیدن کنید هر چند شهر بارسلونا نیز در این کشور مکان های جذاب و دیدنی متعددی دارد. اهالی این کشور به زبان اسپانیایی سخن می گویند و در مناطق مختلف آن پیرو دین مسیحیت می باشند. قطب اصلی توریسم در اسپانیا شهر مادرید یعنی پایتخت این کشور است که آثار ناب و تاریخی را در خود جای داده است. اگر تصمیم به سفر با تور اروپا نوروز 98 دارید توصیه می کنیم در بخش بعدی با ما همچنان همراه باشید تا با برنامه این تور در سفر به کشور اسپانیا و شهر مادرید بیشتر آشنا شوید.

 

برنامه تور اروپا نوروز 98 در سفر به اسپانیا

در سفر با تور اروپا نوروز 98 به کشور اسپانیا و پایتخت آن یعنی مادرید نیز سفر خواهید کرد و از مکان های تاریخی همچون کاخ سلطنتی این شهر دیدن خواهید نمود. کشورهای اسپانیا به دلیل قدمت تاریخی که دارد از مکان های قدیمی مختلفی برخوردار است که کاخ آل اسکوریال یکی از آن ها شناخته می شود. این کاخ با معماری باشکوهش در این کشور مانند نگینی با ارزش می درخشد و رخ نشان می دهد.

معمار کاتالانی با نام آنتونی گادی در قرون وسطا یکی از کلیساهای این کشور را بنا نهاد که امروزه آن را با نام ساگرادا فامیلیا می خوانند. در سفر با تور اروپا نوروز 98 می توانید بهترین غذاهای محلی این کشور از جمله کوسیدو مادریلینو، هیوس روتس، بوچدیلو د کالامارس و همچنین کالوس لا مادرینا را در بهترین و شناخته شده ترین رستوران ها سفارش داده و میل نمایید. رامون فریسا، بوتین، پونتو اِم اِکیس و بودِگا دِلوس سِکرتوس از معروف ترین رستوران های این کشور شناخته می شوند. تور اروپا نوروز 98 برای اقامت شما در این کشور نیز هتل هایی همچون گراند سنترال، رجینا، شس ارپرتو و بارسلونا را در نظر گرفته است.

تور نوروزی اروپا

سفر به فرانسه با تور اروپا نوروز 98

با تور اروپا نوروز 98 می توانید به کشوری شش ضلعی سفر کنید. این کشور که فرانسه نام دارد در خود سواحل مختلفی را جای داده است که برای گردش و یک سفر تفریحی می توانید به آنها در اطراف اقیانوس اطلس و مدیترانه مراجعه کنید. نکته مهم در رابطه با این کشور جمعیت آن است که ۶۷ میلیون نفر را در خود جای داده است و به عنوان یکی از پرجمعیت ترین کشورهای اروپا شناخته می شود. کشور فرانسه را می توان در اروپای غربی به عنوان یک کشور تأثیرگذار در فرهنگ و تمدن مردم برشمرد.

پاریس پایتخت این کشور محسوب می شود و هر ساله میزبان توریست و گردشگران مختلف می باشد. مردم کشور فرانسه اغلب به زبان فرانسوی سخن می گویند البته در بخش هایی از آن زبان های محلی مختلفی رایج می باشد. اگر اهل تفریح و گردش در این کشور قدیمی و فرهنگی هستید نگران نباشید چرا که مکان های گردشگری متعددی در خود جای داده است. فرانسه دارای آب و هوای متفاوتی است به طوری که در قسمت شمال شرقی می توانید معتدل بودن آب و هوا را به خوبی مشاهده کنید و در بخش های جنوبی نیز این کشور اغلب دارای آب و هوایی مدیترانه ای می باشد. در ادامه به برنامه تور اروپا نوروز 98 در کشور فرانسه خواهیم پرداخت.

 

تور ارزان قیمت اروپا

برنامه سفر به فرانسه با تور اروپا نوروز 98

در سفر با بلیط ماهان به کشور فرانسه می توانید از مکان های گردشگری متعدد این کشور دیدن کنید. برج ایفل یکی از مکان های جذاب و دیدنی در شهر پاریس فرانسه محسوب می شود که به مناسبت سالگرد صد ساله انقلاب فرانسه در پاریس به عنوان یک نماد ملی بنا شده است. این برج یکی از مکان هایی است که بیشترین سلفی ها در آن گرفته می شود. جزیره کرس نیز یکی دیگر از جاذبه های جذاب و دیدنی در فرانسه محسوب می شود. نکته مهم در رابطه با این جزیره آب و هوای معتدل آن است که بسیاری از افراد را به سمت سواحل آن می کشاند.

استیک فریت نوعی غذای محلی در فرانسه است که با سیب زمینی سرخ شده سرو می شود. در پخت این استیک از گوشت دنده استفاده می کنند. کرم بروله نیز یکی دیگر از دسرهایی است که در فرانسه بسیار محبوب است. برای خوردن غذا و دسرهای فرانسوی می توانید به رستوران های آلن دوکاس پلازا آتنه و رستوران لو موریس مراجعه کنید. هتل های فرانسه برای اقامت در سفر با تور اروپا نوروز 98 عبارتند از انسی، کن و Plaza Athenee که در سفر به این کشور می توانید در آن اقامت کنید.

سفر به آلمان با تور اروپا نوروز 98

در سفر با تور اروپا نوروز 98 می توانید یکی دیگر از کشورهای اروپا را که در نوع خود بسیار زیبا و دیدنی است را مشاهده کنید. این کشور آلمان نام گرفته و به عنوان پرجمعیت ترین کشور اروپایی محسوب می شود. در این کشور جمعیتی بالغ بر ۸۲ میلیون نفر ساکن هستند و امورات زندگی خود را می گذرانند. کشور آلمان به عنوان جمهوری فدرال شناخته می شود و از جهات مختلف با کشورهایی مانند اتریش، فرانسه، بلژیک، دانمارک و همچنین سوئیس در همسایگی می باشد.

این کشور دارای 16 ایالت خود مختار می باشد. نکته مهم در رابطه با کشور آلمان وجود جاذبه های تفریحی و گردشگری در پایتخت آن یعنی برلین است. اگر قصد سفر به آلمان با تور اروپا نوروز 98 را دارید توصیه می کنیم که در قلب این کشور یعنی پایتخت آن به دنبال مکان های تاریخی و قدیمی بگردید تا بتوانید از تاریخچه فرهنگی این کشور اطلاعات مناسبی کسب کنید.

رزرو آنلاین تور اروپا

برنامه سفر به آلمان در تور اروپا نوروز 98

در تور اروپا نوروز 98 به کشور آلمان سفر خواهید کرد و از مکان های زیبا و دیدنی در این کشور دیدن خواهید نمود. در کشور آلمان شهرهای اسپا با معماری های نئوکلاسیک بسیار محبوبند و شهرت خاصی دارند که یکی از زیباترین آنها شهری است با نام ویز بادن که به نوبه خود یکی از جاذبه های دیدنی و قدیمی این کشور شناخته می شود. از دیگر جاذبه های کشور آلمان که تاریخ آن به رومی ها برمی گردد می توان به رگنسبورگاین اشاره کرد که این شهر دارای قدمتی بسیار تاریخی است به طوری که قدمت آن به قرون وسطا بازمی گردد.

در کشور آلمان و پایتخت آن یعنی برلین غذاهای محلی مختلفی وجود دارند که می توان به فیشبرتچن، فینکودر اسکول، لاکوسوس و گرونکوهل اشاره کرد. برای امتحان کردن طعم این غذاها می توانید به رستوران هایی با نام Bekaa و Liman مراجعه نمایید. در سفر با تور اروپا نوروز 98 در هتل های این کشور که از امکانات مناسبی برخوردارند اقامت خواهید کرد. هتل ولنس سنترویتال برلین و هتل آلما سچلس ایم گرانیوالد دو مورد از بهترین هتل های آلمان شناخته می شوند که می توانند در لیست اقامتگاه های تور اروپا جای گیرند.

 

سفر به اتریش با تور اروپا نوروز 98

اتریش نیز در لیست کشورهای اروپایی قرار گرفته است که در سفر با تور اروپا نوروز 98 می توانید با این کشور نیز سفر کنید و از دیدنی های آن لذت ببرید. وین پایتخت اتریش شناخته می شود. اتریش را می توان به عنوان یک جمهوری فدرال معرفی کرد که در آن رئیس جمهور و صدراعظم توسط اهالی این کشور انتخاب می شوند. از همسایگان اتریش می توان به آلمان اسلواکی، ایتالیا، اسلوونی و جمهوری چک اشاره نمود.

اتریش دارای جمعیتی بالغ بر ۸ میلیون نفر می باشد و از 9 ایالت تشکیل شده است. از مهمترین شهرهای این کشور می توان به وین، گراتس، زالتسبورگ و آیزن اشتات اشاره کرد. نکته مهم در رابطه با کشور آلمان وجود نام های مختلف برای آن در کشورهای مختلف می باشد. به عنوان مثال در کشورمان ایران از اتریش با نام نمسا یاد می کنند. در سفر با تور اروپا نوروز 98 از دیدن شهرهای این کشور و مکان های تاریخی آن ها غافل نشوید.

رزرو آنلاین تور اروپا

برنامه سفر به اتریش با تور اروپا نوروز 98

در تور اروپا نوروز 98 در سفر به کشور اتریش می توانید از مکان های زیبا و توریستی آن دیدن کرده و لذت ببرید. یکی از جاذبه های زیبای این کشور شهر وین می باشد و خود به تنهایی اماکن گردشگری و تاریخی متعددی را در خود جای داده است. به عنوان مثال از زیبایی های این شهر می توان به منطقه ای با نام هافبرگ اشاره کرد. هافبرگ ساختمانی است که در آن می توانید موزه های مختلف را مشاهده کنید. از دیگر زیبایی های این منطقه می توان به مدرسه ای با نام اسب سواری اسپانیایی اشاره کرد که هرساله افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کند.

اسب هایی که در این مدت مدرسه وجود دارند از نژادهای مختلف می باشند. از دیگر جاذبه های کشور اتریش موزه تاریخ هنر و کلیسای جامع سنت اشتفان می باشند. غذاهای محلی این کشور عبارتند از شنیتزل گوشت گوساله و همچنین کوفته سیب زمینی به همراه تافه اشپیتز که می توان آن ها را در رستوران های رینتالر بایسل و گلَسی بایسل نوش جان کرد. رسونانز وین و اینترکانتیننتال وین دو مورد از هتل های اتریش می باشند که در سفر با تور اروپا نوروز 98 می توان در آن ها اقامت کرد.

سفر به یونان با تور اروپا نوروز 98

با تور اروپا نوروز 98 علاوه بر پنج مورد از کشورهای اروپایی که در بخش های قبلی به آنها اشاره کردیم می توانید به آتن پایتخت یونان نیز سفر کنید و از این کشور که در سمت جنوب شرق این قاره قرار گرفته است نیز دیدن نمایید. ترکیه، آلبانی، بلغارستان و مقدونیه از همسایگان کشور یونان شناخته می شوند. جالب است بدانید که آفریقا، آسیا و همچنین اروپا توسط یونان به یکدیگر پیوند خورده اند.

ترکان عثمانی به مدت چهار سده این کشور را تحت سلطه خود داشتند. از مهمترین ویژگی های این کشور می توانیم به برگزاری بازی های المپیک در آن اشاره کنیم. در کشور یونان و شهرها مختلف آن از جمله آتن، سالونیک و پاتراس مکان های دیدنی متعددی وجود دارند که در سفر با تور اروپا نوروز 98 می توانید از زیبایی های آنها لذت ببرید. در ادامه به برنامه این کشور در سفر با تور اروپا بیشتر خواهیم پرداخت.

سفر به اروپا

برنامه سفر به کشور یونان در تور اروپا نوروز 98

در تور اروپا نوروز 98 می توانید از مکان های دیدنی کشور یونان مخصوص شهر آتن دیدن کنید. یکی از زیبایی های این کشور که نماد پایتخت آن محسوب می شود آکروپلیس نام دارد که در مرکز شهر آتن جای گرفته است. ۳ معبد در این مکان تاریخی باعث جلب توریست و گردشگران می شوند. از دیگر زیبایی های شهر آتن می توان به موزه ای با نام آکروپلیس اشاره کرد که در نوبه خود از پرترددترین مکان های تفریحی و گردشگری این شهر شناخته می شوند.

سانتورینی نیز در قسمت غرب یونان باعث جلب توجه بسیاری از زوجین برای تفریحات ماه عسل شده است. در کشور آتن می توانید غذاهای محلی خوش نامی با نام موساکا را نوش جان کنید که در پخت آن از بادمجان و گوشت چرخ کرده استفاده می شود. فسولدا نوعی سوپ است که در اکثر رستوران های آتن ارائه می شود که در پخته آن از لوبیای سفید استفاده می کنند. اسپاندی و فانکی گورمه از رستوران های یونان شناخته می شوند. اقامت در هتل های تیتانیا و آپلن پالاس اند اسپا در سفر با تور اروپا نوروز 98 هیجان خاصی خواهد داشت.

رزرو تور اروپا نوروز 98

در بخش های قبلی سعی کردیم کشورهایی که در سفر با تور اروپا نوروز 98 به عنوان پرتردد ترین و محبوب ترین موارد شناخته می شوند را برای شما عزیزان بازگو کنیم. کشورهای یاد شده اغلب در لیست بهترین کشورهای گردشگری این قاره قرار می گیرند. اگر تمایل دارید که با توردبی در نوروز پیش رو سفر کنید توصیه می کنیم که رزرو اینترنتی را هرچه سریعتر به انجام برسانید چرا که زمان کمی تا شروع سال 98 پیش رو خواهیم داشت.

تور اروپا نوروز 98 انتخابی مناسب برای افرادی خواهد بود که به سفر اهمیت می دهند. با استفاده از تور های اروپا می توانید جهانی دیگر را مشاهده کرده و از آن لذت ببرید. آشنایی با تاریخ کشور های اروپایی و همچنین گشت و گذار در خیابان های آن لحظات خوشی را برایتان رقم خواهد زد. تور های نوروزی اروپا در انواع مختلفی در نظر گرفته شده اند که از نظر شهر مورد نظر و همچنین تعداد روزهای اقامت از یکدیگر تفکیک می شوند. امکان سفر به یک کشور به صورت تکی و هم ترکیبی وجود خواهد داشت و این امر سبب جلب توجه گردشگران شده است چرا که می توانید مقاصد خود را از بین تور های موجود در لیست تورهای نوروزی 98 یافته و نسبت به رزرو آن اقدام نمایید. از جمله مهمترین تور های اروپایی نوروز 98 می توان به تور فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، هلند، سوئیس، تمامی کشور های اسکاندیناوی به صورت یکجا، یونان و ... اشاره کرد که می توانید به صورت تکی و یا ترکیبی نسبت به رزرو اقدام نمایید. در ادامه توضیحات کامل تری درباره تور های اروپایی در نوروز 98 ارائه کرده ایم:

تور اروپا نوروز 98

تور کانادا از جمله تور هایی می باشد که توجه بسیاری را به خود جلب می نماید. عید نوروز بزرگ ترین تعطیلات ایرانیان را تشکیل می دهد و بسیاری در این فکر هستند که یک سفر خارجی در برنامه سال جدید داشته باشند. تور اروپا نوروز 98 در انواع مختلف در نظر گرفته شده اند که می توانید تور مورد نظر خود را انتخاب نمایید. تور اروپا 98 به یک کشور خاص اروپایی تعلق می گیرد و مسئولین تور اقدام به راه اندازی تور های مجزا کرده اند. قیمت تور اروپا نوروز 98 را کشور مورد نظر تعیین خواهد کرد. به وسیله تور اروپا نوروز 98 می توانید از شهر های گردشگری در سطح قاره اروپا دیدن نموده و از خدمات تور بهره مند شوید. تور اروپا به تمامی تور هایی گفته می شود که در موقع معینی قصد سفر به کشوری از اروپا را دارند و شروع به اسم نویسی می نمایند. تور اروپا نوروز 98 همچنین برای 2 کشور همزمان نیز در نظر گرفته شده است اما مدت سفر در این تور ها بیشتر از سفر های تکی خواهد بود.

قیمت تور اروپا

راه های شرکت در تور اروپا نوروز 98

شرکت در تور اروپا نوروز 98 از مراکز مختلفی امکان پذیر خواهد بود یکی از مهمترین مراکزی که می توانید اقدام به رزرو تور نمایید وب سایت های اینترنتی می باشد که تمامی مشخصات انواع تور ها را می توانید مورد بررسی قرار دهید. در این وب سایت های اینترنتی تور های اروپا تفکیک شده و می توانید تور مورد نظر را انتخاب نمایید. وب سایت های رزرو اینترنتی تور اروپا نوروز 98 این امکان را فراهم نموده که پس از اطمینان، اقدام به خرید نمایید. از روش های دیگر جهت شرکت در تور روسیه مراجعه به آژانس های مسافرتی می باشد که می توانید از لیست تور های در نظر گرفته شده اقدام به رزرو تور مورد نظر خود نمایید. می توانید از طریق مشاوره با مسئولین این آژانس ها بهترین تور را انتخاب نمایید. در هنگام رزرو تور می توانید خدمات و نوع هتل خود را نیز انتخاب نمایید. اما لازم به ذکر است که شرکت از طریق وب سایت های اینترنتی سبب سرعت بخشیدن به عملیات رزرو تور خواهد شد.

قیمت تور اروپا نوروز 98

قیمت تور اروپا نوروز 98 به عوامل بسیاری بستگی خواهد داشت. از جمله مهمترین عواملی که به قیمت تور بستگی خواهد داشت می توان به نوع هتلی که رزرو می کنید اشاره کرد. رزرو هتل های 5 ستاره در هر یک از کشور های اروپا سبب بالا بودن قیمت تور خواهد شد و در صورتی که هتل 2ستاره انتخاب نمایید تفاوت قیمت شایانی را شاهد خواهید بود. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت تور نوع خدمات ارائه شده می باشد که می توانید به صورت اختصاصی خدمات مورد نیاز خود را ثبت نمایید. معمولا تور اروپا نوروز 98 قیمت بالاتری نسبت به سایر زمان ها خواهد داشت چرا که افراد بسیاری اقدام به رزرو تور در این بازه زمانی می نمایند. چنانچه قصد رزرو ارزان تر تور ترکیه را دارید می توانید از تور های لحظه آخری بهره ببرید البته نمی توان در همه صورت تور های لحظه آخری را ارزان در نظر گرفت و باید بخت با شما یار باشد که بتوانید تور مورد نظر خود را با قیمت ارزان رزرو نمایید.



تعداد بازدید از این مطلب: 675
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود