دلتابان؛ قوی ترین برگزار کننده تور دبی
دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 46
باردید دیروز : 12
بازدید هفته : 139
بازدید ماه : 559
بازدید سال : 1086
بازدید کلی : 3808

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 7 مرداد 1398
نظرات

دلتابان؛ قوی ترین برگزار کننده تور دبی

ثبت نام برای تور دبی را می توانید در آژانس های مسافرتی مختلفی انجام دهید. ولی همسفر شدن با آژانس مسافرتی دلتابان تجربه ی متفاوتی خواهد بود. خدماتی که در تورهای دلتابان به مسافرین ارائه می شود نه تنها خدمات مستقیم تور مانند بلیط هواپیما و هتل و ترانسفر فرودگاهی است بلکه شامل مواردی از قبیل همراهی راهنما نیز می باشد. این آژانس یکی از برترین آژانس ها در سطح کشور است که اقدام به خدمات رسانی به مسافرین نموده و خود مسئول برگزاری و مجری تور دبی در فصل های مختلف سال است. ارائه خدمات صادقانه با مجوز وزارت صنایع و گردشگری از رویکردهای مهم این آژانس است. در بدو ثبت نام تور دبی، متقاضیان از کلیه ی جزییات سفر به شهر دبی مطلع شده و جزییات تاریخ رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و هتل محل اقامت و خدمات دهی هتل و خدمات صبحانه و... نیز به اطلاعشان می رسد و این موضوع برای برنامه ریزی های آتی، دست متقاضیان را باز می گذارد تا برنامه ریزی دقیق تری برای سفر خود داشته باشند.

تور دبی لحظه آخری

درباره دبی

در جنوب ایران و در محدوده شبه جزیره عربستان و خلیج فارس بزرگترین شهر امارات متحده عربی، شهر بزرگ دبی قرار دارد و هر سال تور دبی از کشورمان توسط آژانس های مسافرتی به این مقصد گردشگری برتر جهان (شهر دبی) برگزار می شود. دبی از شهر های حوزه خلیج فارس است که در مجاورت کشور ما واقع شده است. سفر به این شهر با تور دبی پرواز ماهان می تواند برایتان لحظاتی خوش و بیاد ماندنی را با صرفه جویی در هزینه به همراه داشته باشد. دبی در گذشته تنها یک شهر کویری کوچک بود که هم اکنون به یکی از مراکز بزرگ گردشگری و تفریحی در جهان تبدیل شده است. این شهر آب و هوایی گرم و بیابانی دارد اما این موضوع باعث نشده که گردشگران از سفر به این شهر و دیدن زیبایی های آن چشم پوشی کنند. امارات متحده عربی 7 امارت دارد که دبی پرجمعیت ترین آن است و در بخش شرقی خلیج فارس قرار دارد. این شهر عربی پیشرو همچنان در میان سایر امارت های عربی مشهورتر است.

شهر دبی با آن آب های مرواریدی رنگش در جنوب شرقی خلیج همیشه فارس قرار دارد و سالهاست در رده بندی زیباترین شهر های جهان (بیست شهر زیبای اول دنیا قرار دارد.) تعداد زیادی از هموطنانمان با تور دبی و یا انفرادی به این شهر گران قیمت زیبا سفر می کنند. دبی هم یک شهر با تاریخ طولانی است. مردم دبی به حضور توریست ها در شهر خود عادت کرده اند و آن را بخشی از زندگی معمولی خود می دانند. مردم این شهر از نژادهای مختلفی هستند و لذا طبیعی است که گویش های مختلفی برای محاوره در این شهر به گوشتان بخورد. جمعیت دبی را علاوه بر ساکنین عرب آن مردمی از چین، هند، فارس و ... تشکیل می دهند که برای تجارت و یا هر دلیل دیگری به این شهر مهاجرت کرده اند. جای تعجب ندارد اگر بگوییم تنها 15 درصد بافت جمعیتی دبی را افراد بومی خود دبی تشکیل داده اند و مابقی مهاجرانی هستند که به این شهر مهاجرت کرده اند. دین مردم دبی اسلام است و در میانشان سیک، بهایی، بودایی و مسیحی هم دیده می شود. اغلب مردم دبی به زبان انگلیسی مسلط اند اما زبان رسمی مردم شهر عربی است. واحد پول دبی درهم عربی است و این شهر 16 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و حدود 300 کیلومتر مربع از مساحت دبی را دریا و زمین های باتلاقی فرا گرفته است. دبی به عنوان شهری که نفت دارد اغلب درآمد کشورش از راه های مختلف دیگری تامین می شود که گردشگری بخش عمده ای از آن را به خود اختصاص داده است.

تور دبی در فصل های مختلف

در بحث سفر فصل و آب و هوا موضوعی است که اغلب به آن در برنامه ریزی هایشان توجه می کنند. چه زمانی برای سفر به دبی مناسب است؟ بیشترین تور دبی در فصل بهار و زمستان برگزار می شود زیرا در این فصل ها آب و هوای دبی بسیار مطبوع و دلپذیر است (البته آژانس مسافرتی دلتابان در ماه های مختلف سال تورهای مسافرتی متعددی به مقصد دبی برپا می کند و در تمام ماه ها و فصل ها با مراجعه به این آژانس می توانید تور دبی را خریداری نمایید.) از اوایل خرداد ماه دمای این شهر افزایش یافته و شاهد بادهای گرم در این شهر خواهیم بود. در پاییز دمای هوای دبی رو به کاهش می رود و در زمستان شما شاهد خنک ترین روزهای دبی خواهید بود که اغلب به دلیل مناسب بودن آب و هوا فصل زمستان را برای سفر به دبی انتخاب می کنند و این فصل شاهد حضور گردشگران و توریست های زیادی به دبی هستیم. دلتابان هم برای علاقه مندانی که تمایل به سفر به این شهر زیبا را دارند تور دبی با شرایط ویژه برگزار می کند که برای اطلاع از این موارد و رزرو تور دبی می توانید با کارشناسان دلتابان تماس گرفته و از تورهای مختلف دبی که برگزار می شود، مطلع شوید.

تور دبی پرواز ماهان

مکان های دیدنی مشهور دبی

شاید شهر دبی کوچک به نظر برسد اما مکان های دیدنی و تفریحی زیاد این شهر باعث شده که گردشگران زیادی از اکثر نقاط دنیا به این شهر سفر کنند از دیدنی شهر دبی می توان به برج خلیفه بلندترین برج جهان با طراحی آدریان اسمیت اشاره کرد. این برج برای بازدید گردشگران برنامه های ویژه ای برگزار می کند و هر گردشگری با پرداخت هزینه ورودی که بین 130 تا 300 درهم است این امکان را دارد تا به بلندترین سکوی جهان در طبقه 124 برود و از ارتفاع 452 متری به تماشای شهر نشسته و از امکانات ویژه ی این بخش استفاده کنند.

از جاذبه های دیدنی دبی می توان به پارک آبی وایلد وادی، پیست اسکی دبی، سافاری و آب نمای دبی اشاره کرد. بوستان های متعددی که مشهورترین آنها پارک جمیرا و پارک باغ وحش هستند اشاره کرد . هم چنین مراکز بزرگ خرید را نیز نباید هنگام بازدید فراموش کرد. پارک آبی وادی نیز یکی از جاذبه های گردشگری دبی است. این پارک بزرگ ترین و پیشرفته ترین پارک آبی در دنیا با مساحتی قریب به 5 و نیم هکتار می باشد. در این پارک 35 وسیله تفریحی آبی مختلف برای خانم ها و آقایان وجود دارد. همچنین بازار طلا یکی از پر رونق ترین بازارهای دبی است. البته این ها بخشی از جاذبه ها و مکان های تفریحی دبی است که بدان اشاره شد.

قیمت تور دبی

شما می توانید هم به صورت اینترنتی و هم حضوری در تورهای دبی که در فصول مختلف برگزار می شود، ثبت نام نمایید هزینه ی تور و خدماتی که هر آژانس مسافرتی به متقاضیان ارائه می دهد متفاوت است. فصول مختلف نیز در نرخ ارائه خدمات تاثیر گذار است. به عنوان مثال در ماه های دی و بهمن شما هزینه ی بیشتری بابت رزرو هتل و سایر خدمات پرداخت خواهید کرد.

تور لحظه آخری دبی

سفر به دبی

شاید تمایل داشته باشید به صورت انفرادی به دبی سفر کنید اما اگر برای اولین بار است که به این شهر سفر می کنید بهتر است اولین تجربه را با تور مسافرتی کسب کنید در تورهای مسافرتی اغلب یک لیدر یا راهنما شما را همراهی می کند و برنامه مدونی برای بازدید از مکان های تفریحی و دیدنی دارند.



تعداد بازدید از این مطلب: 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود