زمان سفر به استانبول
دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 43
باردید دیروز : 12
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 556
بازدید سال : 1083
بازدید کلی : 3805

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : پنج شنبه 2 اسفند 1397
نظرات

راهنمای سفر به کشور ترکیه

در این مقاله قصد داریم به موضوعات زیر بپردازیم:

کشور ترکیه مهد فرهنگ و پایتخت تمدن و نقطه ی اتصال دو قاره ی آسیا و اروپا است. تور ترکیه همواره در این کشور در جریان است. از آغاز تاریخ، سرزمین آناتولی جزو سرزمین های اولیه بوده که مهاجرت اقوام مختلف به آن انجام می شده است.
ترکیه پر از مقصدهای گردشگری برای توریست های دنیا است.به همین جهت است که گردشگران زیادی سالانه تور ترکیه را برای سفر خود انتخاب می کنند. از گنبد و مناره های استانبول گرفته تا ویرانه های رومی در کرانه های غربی و جنوبی، از سواحل آنتالیا و گردشگاه های مدیترانه ای تا کوه های مه آلود دریای سیاه شرقی.
کشتی های مسافربری به تمامی نقاط مختلف ترکیه می روند. مسافران این کشتی های کروز مسافری می توانند از بنادر و مراکز شهرهای استانبول، ازمیر و کوش آداسی دیدن کنند. کشتی هایی که بین قبرس شمالی و مرسین و بین بودروم و مارماریس و جزایر یونان حرکت می کنند، گزینه های دیگری برای وارد شدن به سرزمین ترکیه و تور ترکیه که یکی از محبوب ترین توراروپا هستند.
ترکیه با آب های آزاد و کوه های بلند احاطه شده است. این کشور دارای زیبایی های طبیعی فوق العاده ای است. ترکیه دارای شرایط آب و هوایی مختلفی از آب و هوای قاره ای تا مدیترانه ای و اقیانوسی می باشد.
چیزی که ترکیه را به یک کشور چهار فصل تبدیل می کند آب و هوای متفاوت آن است که در مناطق شمال ترکیه آب و هوای اقیانوسی و در جنوب آن آب و هوای مدیترانه ای و معتدل حاکم می باشد.
شما در تمامی طول سال می توانید ترکیه را برای سفر خود انتخاب کنید زیرا مناطق جنوبی در ماه های تابستان در بین گردشگران بسیار محبوب هستند و مناطق مرکزی و شمالی بیشتر در ماه های زمستان توسط گردشگران بازدید می شوند و دارای امکانات توریستی می باشند.

تور ترکیه

تور ترکیه ارزان

آیا می دانید هزینه خرید تور ترکیه ارزان تر از اغلب کشورهای اروپایی است؟ به راحتی و با خرید تور ارزان قیمت ترکیه می توانید به یک کشور اروپایی سفر کنید. برگزاری فستیوال های مختلف، جشنواره های خرید در کنار تنوع جاذبه های گردشگری و تفریحات، دلایل خوبی برای سفرهای خاطره انگیز به ترکیه هستند. در هر فصل سال که بخواهید، می توانید تور ترکیه را با قیمت های مناسب بخرید اما اغلب گردشگران فصل بهار و تابستان را برای سفر به ترکیه انتخاب می کنند؛ اما اگر دوست دارید سفر شما همزمان با برگزاری فستیوال یا جشن های کشور ترکیه باشد می توانید در ماه های دیگر به این کشور زیبا سفر کنید.

8 حقیقت جالب درباره ترکیه

  1. در غرب ترکیه محلی به نام تروی قرار دارد که برخی معتقد هستند جنگ معروف توری در این مکان به وقوع پیوست.
  2. معروف ترین بابانوئل جهان به نام (سنت نیکولاس) در ترکیه متولد شد.
  3. به دلیل آنکه برای سفر به ترکیه نیاز به ویزا ندارید، می توانید هر زمان که تصمیم سفر داشتید، تور لحظه آخری ترکیه را خریداری کنید.
  4. سوپ بخش جدا نشدنی از غذاهای ترکیه است که در تمام رستوران ها و مراکز تهیه غذا سرو می شود.
  5. ترکیه بیش از 10 اثر را در لیست جهانی یونسکو به نام خود به ثبت رسانده است.
  6. افسس، پرگامون، ازمیر، سارد، تیاتیرا، لائودیکیه و فیلادلفیا همان 6 کلیسای معروف هستند که به یوحنا از حواریون حضرت عیسی (ع) الهام شد.
  7. در سفر با تور ترکیه از شهرهای زیبای آن مانند استانبول، آنتالیا، آنالیا و بدروم دیدن کنید.
  8. سواحل ترکیه نماد (blue flag) دارند که این نشان به تمیزترین سواحل اروپا اعطا می شود.

تور استانبول

سفر به ترکیه

با تورهای ترکیه سفری آسوده به کشور پر از بناهای تاریخی سفر کنید. ترکیه با یک تاریخ غنی، سواحل شنی، طیف گسترده ای از آب و هوا و مناظر و تفریحات مختلف قطعا گزینه خوبی برای گذراندن تعطیلات است. می توانید تعطیلاتی عالی بدون پرداخت هزینه های گزاف را به این کشور زیبا داشته باشید. با استفاده از تور ارزان قیمت ترکیه امکان برنامه ریزی دقیق تری از نظر هزینه و تورها را خواهید داشت. همچنین توصیه می کنیم که در انتخاب اقامتگاه خود نیز دقت کنید زیرا هتل های متعددی در این کشور وجود دارد که سطح خدمات رسانی متفاوتی دارند.

تور ارزان قیمت ترکیه

10جاذبه گردشگری ترکیه

  • پاموکاله
  • مسجد سلطان احمد(مسجد آبی)
  • قلعه بدروم
  • کوه نمروت
  • ساحل پاترا
  • حمام ترکی
  • ایاصوفیه
  • کتابخانه سلسوس
  • برج گالاتا
  • مقبره آتاتورک

بهترین زمان سفر به ترکیه

بهترین زمان برای سفر به ترکیه و تور دبی، ماه های آوریل تا می (اردیبهشت و خرداد) و ماه های سپتامبر تا نوامبر( مهر تا آذر) است. البته گردشگرانی که علاقه مند به دنبال کردن فستیوال های خرید هستند، در سایر ماه ها، نظیر بهمن و اسفند به ترکیه سفر می کنند. بنابراین انتخاب بهترین فصل سفر به ترکیه به مقدار زیادی به هدف شما از سفر بستگی دارد.

تور ارزان قیمت ترکیه

زبان مردم ترکیه

زبان برای مردم ترکیه ترکی استانبولی است و آن را از نشانه های غرور ملی خود محسوب می شود بنابراین بهتر است قبل از سفر به ترکیه حتما کلمات کاربردی زبان ترکی را بیاموزید. با این وجود به دلیل توریستی بودن شهرها بسیاری از فروشندگان به زبان های انگلیسی، روسی، آلمانی و ایرانی تسلط دارند.

9 مرکز خرید معروف ترکیه

اگر چه همه شهرهای ترکیه دارای مراکز خرید متنوع و متعددی هستند اما شهر استانبول که پایتخت خرید ترکیه است تمایز قابل توجهی در نزد گردشگران علاقه مند به خرید دارد. بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا به ترکیه می روند تا در بهترین مراکز خرید استانبول خرید کنند:

  • آک مرکز Akmerkez
  • ایستینیه پارک استانبولIstinye Park
  • مرکز خرید کانیون Kanyon
  • مرکز خرید سیتیز Citys
  • مرکز خرید نیستانسی Nisantası
  • مرکز خرید بغداد کادسی
  • مرکز خرید فروم استانبول
  • مرکز خرید گالریا
  • مرکز خرید مترو سیتی

تور ترکیه نوروز 98

غذاهای مشهور در ترکیه


مهمان نوازی از ویژگی های مهم فرهنگ مردم کشور ترکیه است. به طوری که اگر به ترکیه سفر کنید، حداقل به یک وعده چای دعوت می شوید. بسیار پسندیده است که برای میزبان خود هدیه کوچکی خریداری کنید. برای آشنایی با غذاهای ترکیه به لینک مراجعه کنید.

سفر به ترکیه

رزرو تور استانبول

برای رزرو تور استانبول می توانید از طریق فرم جستجو با مشخص نمودن مبدا ( شهری که در آن اقامت می کنید و یا شهری که میخواهید تور مسافرتی اتان را از آنجا آغاز نمایید) و مقصد شهر استانبول ، و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده، تور دلخواهتان را به صورت آنلاین رزرو نمایید

تور استانبول و جاذبه های گردشگری

استانبول شهری پرتکاپو، با فرهنگی غنی و هتل های مجلل ، مقصد بی نظیر برای مسافران و گردشگران در ترکیه است . شهر استانبول به واسطه قرار گرفتن میان آسیا و اروپا به عنوان محلی آمیخته شده از فرهنگ شرق و غرب ، شناخته می شود . تورهای متنوع و بازدید از مناظر دیدنی ، غذا و خرید تنها معدود کارهایی است که می توانید در استانبول انجام دهید .

چرا تور استانبول

استانبول یکی از شهر های توریستی ترکیه میباشد که در بین گردشگران تور ترکیه بسیار طرفدار دارد. جاذبه های استانبول و مکانهای دیدنی استانبول را میتوان مهمترین دلیل انتخاب تور استانبول دانست. شهر استانبول در کشور ترکیه تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد.

دیدنی های شهر استانبول

اياصوفيه
مسجد سلطان احمد (مسجد آبي)
کاخ توپکاپي
کاخ دلمه باغچه
تنگه بسفر
برج گالاتا
کلیسای چورا
میدان تکسیم
رزرو آنلاین تور ترکیه

راهنمای رزرو تور استانبول

انتخاب تور
در فرم جستجو گزینه پرواز+هتل و یا پکیج را انتخاب نموده و اطلاعات پرواز و مسافران را وارد نمایید.
بلیط هواپیما + هتل: در سرویس بلیط هواپیما + هتل هیچ محدودیتی در انتخاب هتل، پرواز و خدمات تور ندارید و بر اساس زمان مورد نظر می توانید بلیط هواپیما، هتل و خدمات تور مسافرتی را به دلخواه خود رزرو نمایید. شما از این نوع تور به تمامی مقاصد می توانید استفاده کنید از جمله: تور استانبول ، تور آنتالیا ، تور آنالیا ، تور کوش آداسی ، تور ازمیر، تورهای اروپایی مانند تور فرانسه ، تور ایتالیا ، تور انگلیس ، تور آلمان و ...
پکیج: تورهای ویژه ای که شامل بلیط هواپیما ماهان ، هتل، گشت شهری، راهنمای تور و .. می باشند؛ این نوع تور در کنار سرویس های مختلف مسافرتی نیازهای مسافران را با کیفیت بالا پاسخ گو است، تورهایی که می توانید به صورت پکیج تهیه نمایید: تور هند(تور گوا، تور دهلی - آگرا جیپور)، تور تایلند(تور بانکوک، تور پاتایا، تور پوکت، تور بانکوک پوکت، تور بانکوک پاتایا)، تور چین(تور پکن، تور پکن - شانگهای)، تور مالزی(تور کوالالامپور، تور کوالالامپور سنگاپور، تور کوالالامپور پنانگ، کوالالامپور - لنکاوی) تور مالدیو(تور ماله) می باشند.

رزرو تور

پس از آن که تور استانبول را جستجو کردید در نتایج جستجو لیست تورها را مشاهده خواهید کرد، که به ترتیب از تور ارزان استانبول به صورت صعودی نمایش داده می شود. علاوه بر این امکان جستجو دقیق تر از طریق فیلترینگ سمت راست صفحه فراهم آمده است بدین منظور برای انتخاب تور می توانید لیست تورهای نمایش داده شده را براساس نوع هتل، درجه رزرو هتل، قیمت تور و ... فیلتر نمایید.
از طریق گزینه تغییر پرواز می توانید زمان پرواز، ایرلاین بر اساس نیاز و سلیقه خود تغییر دهید.
برخی ویژگی های رزرو تور استانبول دردلتابان
امکان رزرو تور استانبول به همراه خدمات دلخواه
رزرواسیون آنلاین دلتابان این امکان را به شما می دهد که خدمات تور استانبول مانند گشت شهری، بیمه مسافرتی، خدمات CIP، ترانسفر فرودگاهی و ... را بر حسب نیاز و تمایل خود خریداری نمایید.
مشاهده ی کلیه اطلاعات هتل های استانبول
امکان مشاهده جزئیات هر یک از هتل های استانبول به همراه عکس، امکانات، موقعیت مکانی و لیست اتاق ها موجود فراهم گردیده است

قیمت تور ترکیه

قیمت تور استانبول
ما به شما تضمین بهترین قیمت تور استانبول را می دهیم، پس از جستجو، لیستی از تور استانبول که از تور ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می شود
غذاهای استانبول
غذاهای ترکی را در تمام شهر، از فروشندگان خیابانی گرفته تا هتل های 5 ستاره امتحان کنید،. برای یک ساندویچ ارزان قیمت به سمت یکی از دستفروشان خیابانی بروید و یک دونر کباب سفارش دهید . همینطور سری هم به Naif بزنید ، رستوران درخشانی که دیسهای متنوع با غذاهای عربی ارائه می کند و یا اگر به دنبال چیزی متفاوت هستید به سمت Lokanta Maya بروید . این رستوران در قسمت قدیمی شهر واقع شده و غذاهای امروزی ترکی سرو می کند.
خرید در استانبول
درهنگام بازدید از بازارهای قدیمی و رنگارنگ استانبول، زمان برایتان به عقب بازمیگردد. ادویه جات ، لباس و چرم مرغوب تنها تعداد کمی از اجناسی ست که می توانید پیدا کنید . از بازار بزرگ استانبول که یکی از قدیمی ترین و بزرگترین بازارهای دنیاست و در قسمت قدیمی شهر واقع شده بازدید کنید . بازار را با مزه ها و رایحه های بی شمارش تجربه کنید و از یکی از عتیقه فروشی های آن یک فانوس قدیمی و یا یک قالیچه را به عنوان سوغات به منزل ببرید.استانبول همچنین دارای مراکز خرید مدرن بسیاری در سراسر شهر با برند های معروفی همچون Zara ، Gap و H M است. برای مشاهده مراکز خرید استانبول کلیک کنید.

وضعیت آب و هوا استانبول

وقت دیدن استانبول بد نیست چتری به همراه داشته باشید: تابستان های برای جلوگیری از آفتاب تند و باقی فصل ها، برای باران. هر چند بعدش بلافاصله هوا آفتابی می شود. بزرگ بودن شهر استانبول و موقعیت جغرافیایی اش (استانبول روی تپه و در کنار دریا قرار دارد)، باعث گوناگونی آب و هوای استانبول می شود

بهترین زمان سفر به استانبول

بهترین زمان سفر به استانبول در بهار (از آوریل تا می) و در پاییز (از سپتامبر تا اکتبر) است در این ماهها درجه حرارت هوا بین ۱۶ تا ۲۵ درجه سانتی گراد است و رطوبت نیز مطلوب است، در جولای و آگوست هوا گرم و شرجی است . در زمستان بارندگی در استانبول زیاد است. اگر به بادهای زمستانی و برف علاقه دارید در زمستان به استانبول سفر کنید.
آنچه بايد در مورد استانبول بدانيم
استانبول تنها شهر دنیاست که در دوقاره (آسیا و اروپا) قرار دارد
استانبول برای نویسندگان زیادی نظیر پل ترو، ارنست همینگوی و اورهان پاموک الهام بخش بوده است
استانبول در سال ۱۵۰۲ پر جمعیت ترین شهر دنیا بود
استانبول ۳۱۱۳ مسجد را در خود جای داده است که از این لحاظ رتبه اول را در ترکیه دارد
استانبول در سال ۲۰۱۰ به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا انتخاب شد، اما هرگز میزبان المپیک نبوده است
استانبول به لحاظ رشد گردشگری، بیشترین سرعت را در دنیا دارد. در سال ۲۰۱۳، بیش از ۱۰ میلیون نفر از این شهر بازدید کردند.

برای مشاهده تور کانادا و تور اروپا نوروز 98 به سایت دلتابان مراجعه نمایید.



تعداد بازدید از این مطلب: 777
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود