تور داخلی لحظه اخری
دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 4
باردید دیروز : 13
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 519
بازدید سال : 1046
بازدید کلی : 3768

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 5 اسفند 1397
نظرات

 

آرامگاه نادر شاه افشار

آرامگاه نادرشاه بنایی است در مجموعه باغ موزه نادری در شهر مشهد که به یادبود نادرشاه افشار در سال ۱۳۴۲ خورشیدی توسط هوشنگ سیحون طراحی و ساخته شده است. ساختمان آرامگاه نادر شاه از قسمت مرکزی که محل تدفین نادرشاه می باشد و دو تالار موزه تشکیل شده است که یکی از آنها موزه اسلحه دوره های مختلف تاریخ ایران و دیگری موزه اسلحه و آثار مربوط به دوران نادرشاه را نمایش می دهد.

روستای کلات

کلات دارای جاذبه های بیشمار گردشگری طبیعی همچون آبشار ارتکند، آبشار قره سو، آبشار آبگرم، سد زاوین، روستای سررود، روستای بابارمضان، جنگل ارس هزار مسجد و سیستان، جنگل پسته خواجه و چندین جنگل پسته دیگر و آثار تاریخی می باشد. تنها مجتمع گردشگری کلات، مجتمع تفریحی، اقامتی و گردشگری باغ بهشت در روستای سررود می باشد که به عنوان منطقه نمونه گردشگری به ثبت رسیده است.

روستای کنگ

قدمت کنگ که به ماسوله خراسان شهرت دارد به پیش از اسلام باز می گردد؛ این روستای تاریخی با معماری پلکانی و چهره ای شکست خورده و تکیده در آینه صاف و بی آلایش سرزمین آفتاب جلوه گری می کند. این روستا نه خیلی دور و نه خیلی نزدیک است و می توان در کنار رودهای جاری آن چشم ها را شست و جور دیگری به زندگی نگاه کرد. هنوز هم ردپای تاریخ در دل این روستای کهنسال چشم ها را خیره می کند و باعث می شود تا روح خسته انساب بعد از یک سال کار و تلاش در کنار این طبیعت جانی دوباره بگیرد.

سفر نوروزی در شهرهایی با جاذبه های تاریخی

مشغله های کار و زندگی روزمره باعث شده است که خیلی از ما برای مسافرت فرصتی به جز تعطیلات نوروز نداشته باشیم تا کمی از دغدغه های خود به دور باشیم و به استراحت بپردازیم. اگر جزو افراد پر مشغله هستید، پس با یک تیر دو نشان بزنید، هم استراحت کنید و هم از آثار تاریخی بی نظیر کشور دیدن کنید.

سفر به شهرهایی مانند شیراز، اصفهان و یزد دو مزیت برای مسافران به همراه دارد، اول اینکه با بازدید از امکان تاریخی این شهرها می توان به گذشته سفر کرد و از تماشای این آثار بی نظیر لذت برد، دوم اینکه با گشت و گذار در این شهرها و اماکن تفریحی آنها می توان لذت سفر را دو چندان کرد. پیشنهاد ما اقدام به رزرو هتل در شیراز و یا هتل های اصفهان و یزد است که با مشکل نبود جا در روزهای آخر اسفند مواجه نشوید.

سال نو را با زیارت آغاز کنید

در بین مسافران نوروزی، کم نیستند افرادی که به هر دلیلی تمایل دارند که سال نو را با زیارت اهل بیت پیامبر آغاز کنند و کجا بهتر از مشهد مقدس؟

با انتخاب مشهد برای سفر علاوه بر آنکه به زیارت حرم مطهر امام هشتم شیعیان می روید، می توانید از اماکن دیدنی و گردشگری این شهر نیز بازدید کنید؛ به این ترتیب سفری زیارتی سیاحتی را در آغاز سال نو تجربه خواهید کرد.

اگر می خواهید برای سفری نوروزی برنامه ریزی کنید، خبر خوبی برایتان داریم؛ با رزرو هتل از طریق جااینجاس می توانید از تخفیفات نوروزی بهره مند شوید، همچنین چنانچه برای برنامه ریزی سفر نیاز به کمک داشتید می توانید از خدمات مشاوره برنامه ریزی سفر رایگان این سامانه استفاده کنید. تیم پشتیبانی جااینجاس بطور 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

تعطیلات عید نوروز نزدیک است و مسافرت هایش، مسافرت هایی که اغلب یا به نقاط خوش آب و هوا مثل شیراز و شمال کشور است، یا به نقاطی که دارای جاذبه های گردشگری زیاد است مثل اصفهان و مشهد. اما به هر جایی هم که سفر کنید، مطمئن باشید جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد که ما از آن ها بی اطلاع هستیم، مثل همین مشهد، وقتی کسی به آنجا سفر می کند، به غیر از پابوس امام رضا، نهایتا به شاندیز و طرقبه و مقبره فردوسی می رود، اما ما تصمیم گرفته ایم تا در این مطلب شما را با جاذبه های گردشگری کمتر شناخته شده مشهد آشنا کنیم، پس این مطلب را از دست ندهید.

کشتی یونانی در کیش

آکواریوم کیشدر کیش تفریحات سالم فراوانی از جمله غواصی وجود دارد اما کسانی که از غواصی هراس دارند می توانند از مجموعه آکواریوم کیش بازدید کنند. قریب هفتاد نوع ماهیهای تزئینی در مجموعه آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل و رنگ پولک ها و زیبایی ظاهری، کم نظیر و برخی از آنها نیز بسیار کمیاب هستند.این مجموعه شامل ماهيان آبهاي شور و شيرين، خزندگان ايران و جهان شامل مارها و تمساح ها، پرندگان کمیاب جهان پستانداران می باشد.

تور کیش

 

تعطیلات نوروز98  

 

 

 

به تعطیلات نوروز نزدیک می شویم و علیرغم اینکه در این ایام اکثر شهرهای کشورمان مملو از مسافر است، اما وسوسه تجربه آغاز بهار و زنده شدن طبیعت در سایر نقاط کشورمان باعث می شود تا به فکر سفر در ایام نوروز باشیم. اگر شما نیز تمایل به سفر در تعطیلات نوروز را دارید، از هم اکنون باید به فکر برنامه ریزی سفر و رزرو بلیط هواپیما مناسب باشید که ما به شما بلیط هواپیما ماهان را پیشنهاد میدیم. از شمال تا جنوب ایران، بهار در هر منطقه ای حال و هوای خاص خود را دارد؛ بنابراین برای برنامه ریزی سفر نوروزی باید به این فکر کنید که دوست دارید نوروز خود را چطور بگذرانید؟

سفری نوروزی در گرمای مطبوع بهار جنوب

اگر گرمای مطلوب خورشید جنوب را در نوروز ترجیح می دهید، تور کیش، قشم، چابهار، بوشهر، اهواز و آبادان می توانند گزینه های مناسبی برای شما باشند. این شهرهای کشورمان در اوایل فصل بهار از گرمای مطلوبی برخوردار هستند، به علاوه چون تمام شهرهای مذکور ساحلی هستند یا رودخانه از میان آنها عبور می کند باعث شده است که آب و هوایی مرطوب داشته باشند. البته توصیه می کنیم که از همین حالا به فکر رزرو هتل در کیش و یا رزرو هتل های قشم برای نوروز باشید تا نگرانی رزرو لحظه آخر و نبودن جا را نداشته باشید.

علاوه بر آب و هوایی مطلوب، این شهرها دارای بازارها و اماکن دیدنی درخور توجهی هستند که باعث محبوبیت هر چه بیشتر آنها نزد مسافران نوروزی کشورمان شده است.

تور لحظه آخری

قیمت تور کیش

هتل درویشی

شاید حالا حالاها طول بکشه که دورهم یه صبحانه خوب بخوریم"، اگه خانواده یا دوستانتون ساکن مشهد هستن و یا حتی اگه برای چند روزی به مشهد مسافرت کردن، میتونید اونها رو به یک صبحانه کامل با بهترین تشریفات دعوت کنید.ما قول میدیم از میهمان شما بهتر از خود شما پذیرایی کنیم. هتل مجلل درویشی با فضایی شیک و با بهترین خدمات آماده پذیرایی از عزیزان شماست.

پارک آبی مشهد

شهر مشهد در زمینه احداث پارک های آبی پیشرفته و با کیفیت موقعیت بی نظیری در ایران و خاور میانه داشته و مسافران و شهروندان می توانند اوقات بسیار خوشی را در این مجموعه ها که قصد معرفی آنها را در این صفحه داریم داشته باشند. از ویژگیهای مهم پارک های آبی مشهد سرپوشیده بودن آنهاست که باعث می شود علاقه مندان در تمامی فصول سال بتوانند از این مجموعه ها استفاده کنند.

آبشار روستای اخلمد

اخلمد که از گردشگاه های طبیعی اطراف مشهد می باشد و قدمتی چند هزار ساله دارد، در دره ای در میان کوه بینالود واقع شده است که در ابتدای دره، انواع گل ها و گیاهان زیبا و درختان انبوه به همراه باغات فراوان میوه به چشم می خورد و پس از طی مسیری آبشار اول که دارای ۲۳ متر ارتفاع است مشاهده می شود و با گذر از میان این آبشار و در یک کیلومتری آن، آبشار اصلی اخلمد با ارتفاعی حدوداً ۴۰ متری مشاهده می شود و آبشار سوم و چهارم نیز در بالای این آبشارها قرار دارد.

تور کیش

  • روستای زشک

روستای زشک به لحاظ چشمه های پر آب و خوبی آب و هوا دارای باغ های سرسبز میوه است که یکی از با صفا ترین مناطق ییلاقی اطراف مشهد است . رودخانه دائمی زشک از جنوب روستا می گذرد و همراه با باغ های زیبا و هوای مطبوع هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. کار اکثر مردم این روستا باغداری ،پرورش دام و طیور و شیلات و صنایع دستی است.

بهترین محصول باغ های این منطقه گیلاس و آلبالو است و محصولات چون سیب، گلابی، زردآلو، هلو و گردو نیز در آن تولید می شود. درختچه های کوتاه کوهی ،سماق ،شاهدانه ،کلپوره، اکلیل کوهی و تمشک پوشش زیبای گیاهی این منطقه را تشکیل می دهند. مسیر های خاص کوهنوردی این روستا، آن را به مکانی مناسب برای کوهنوردی تبدیل کرده است. تله کابین زشک از جمله طرح های گردشگری در حال اجرا است

جزیره زیبای کیش به عنوان مروارید خلیج فارس، در استان هرمزگان و بین جزایر لاوان، ابوموسی و بندر لنگه قرار دارد. از شگفتی های کیش آن است که به دلیل زلال بودن و شفافیت آب دریا، به راحتی می توانید انواع آبزیان را در عمق چند متری مشاهده کنید. زیبایی و چشم انداز این جزیره به قدری دلرباست که بنا بر آمار موجود به عنوان یکی از مقاصد پر مسافر در تعطیلات نوروزی به حساب می آید.از آنجایی که کیش از نظر آب و هوایی گرم و مرطوب است، فصل بهار و قبل از گرم شدن هوا بهترین زمان برای سفر به آن است. ما نیز در این مقاله قصد داریم برای آن دسته از هموطنان عزیز که در نوروز 96 قصد رزرو هتل کیش و سفر به این جزیره را دارند، راهنمایی برای داشتن سفری بهتر ارائه کنیم.قبل از هر چیز باید خیالمان را از بابت محل اقامت راحت کنیم. پس در ابتدا خلاصه ای از آنچه درباره بهترین و مناسب ترین هتل ها در سامانه رزرواسیون مهر پیدا کرده ایم را برای شما می اوریم.از آنجایی که این جزیره پر است از هتل، ویلا و آپارتمان های ساحلی، دست شما برای انتخاب باز است. اگر به دنبال قیمت مناسب تر هستید بهتر است از همان ابتدا سراغ ویلاهای ساحلی بروید، اما اگر قصد رزرو هتل با امکانات کامل و لوکس را دارید باید از بین هتل ترنج و یا هتل های مارینا، فلامینگو، مریم انتخاب کنید. برای آن دسته از مسافرانی که به دنبال هتل هایی با قیمت مناسب تر هستند می توانیم به شباویز، سارا و سان رایز اشاره کنیم تا یکی را بنا به شرایط و نیازتان انتخاب کنید.خب میرسیم به بحث شیرین گشت و گذار های مفرح نوروزی در کیش پارک دلفین کیش، از پرطرفدارترین مجموعه های تفریحی توریستی کیش محسوب می شود. این مجموعه دارای پارک دلفین ها،باغ پرندگان،سفره خانه سنتی و سالن آمفی تئاتر است . در ضمن اگر به پرندگان علاقه دارید باید بگوییم که این مجموعه دارای گونه های بسیار مختلفی از پرندگان نادر است.

  • آکواریوم دلفین ها در کیش

شهر زیرزمینی کاریزاز شگفت انگیز ترین جاذبه های توریستی کیش شهر زیرزمینی کاریز است. کاریز کیش با بیش از 10 هزار مترمربع مساحت در عمق 16 متری سطح زمین قرار گرفته است و سقفی بسیار زیبا مملو از صدف، سنگواره و مرجان های دریایی را در خود جایی داده است و قدمتی بین 270 570 میلیون سال دارد. این مجموعه در فاز اول خود دارای بخش های مختلفی از جمله غرفه های صنایع دستی ایران وجهان، رستوران سنتی و جدید، موزه، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس و گالرهای هنری را دارا است. اگر به کیش سفر کردید هرگز از بازدید کاریز کیش غافل نشوید.

  • شهر زیر زمینی کاریز کیش

قیمت تور کیش بستگی به مکان هتل ها دارد اما دیدن مکان های دیدنی بستگی به همت خود دارد یکی از مکان های دیدنی در کیش کشتی یونانی است. کشتی یونانیاین کشتی به گل نشسته که به عنوان سمبل کیش شناخته می شود، در غرب جزیره کیش است که نام اصلی آن کشتی یونانیست. این کشتی در سال 1345 راهی یونان بود که به گل نشست و 80 روز تلاش برای در آوردن آن بی نتیجه ماند. به همین دلیل مسئولین تصمیم گرفتند که این کشتی برای همیشه در آنجا بماند و تبدیل به نماد جزیره کیش شود.

  • آکواریوم کیش

از دیگر جاذبه های شگفت انگیز این منطقه می توان به نمایشگاه خزندگان، شهرباستانی حریره، پارک شهر کیش، آب انبار و بسیاری دیگر اشاره داشت.خب پس از معرفی جاذبه های تورسیتی کیش می رسیم به این سوال که در این جزیره چه چیزی را در کدام رستوران ها بخوریم ؟همانطور که میدانید در جزیره کیش مانند سایر جزیره ها، اکثر غذاها از موجودات دریایی تهیه میشوند. اگر به خوردن غذاهای محلی علاقه مندید باید غذاهایی مثل سمک مشوی، مرگوگ یا مرقوق، برنج شکری یا محمر، مضروبه، هریسه و برنج مچبوسس را امتحان کنید. این غذاهای لذیذ را میتوانید در رستوران کوه نور، رستوران پدیده ، رستوران عمو اکبر، رستوران رویال استار،رستوران میرمهنا، رستوران توتی فروتی و رستوران شب های کیش که از مهمترین رستوران های این جزیره اند امتحان کنید.در انتها اگر به دنبال سوغاتی خریدن هستید باید بگویم که اصلی ترین سوغاتی این منطقه ماهی و سایر آبزیان است.اما خب از آنجا که قهوه و کاکائو در این کیش قیمت خیلی مناسبی دارد ، گردشگران با خرید مقدار زیادی از آن با قیمت اندک، دلی از عزا در میاورند.مراکز خرید زیتون، کیش، پردیس ا و 2 همگی از مراکز مهمی است که به راحتی تمام خرید های خود را می توانید در انجام دهیم.برخی از مسافران نوروزی برنامه سفر خود را طوری تنظیم کرده اند که بعد از دیدن جزیزه زیبای کیش به مرکز ایران سری به اصفهان زیبا بزنند و لذت سفر خود را کامل کنند.امید است پس از مطالعه این مقاله شما ایرانیان عزیزی که قصد سفر به کیش را دارید، با یک ذهن آماده وارد تعطیلات نوروزی شوید 
رزرو هتل 
تور ارمنستان 
تور تایلند 
بلیط هواپیما 
رزرو بلیط هواپیما 
تور ارزان 
تور لحظه آخری 
تور کانادا 
تور تایلند 
تور دوبی 
تور دبی 
تور روسیه 
تور اروپا 
تور اروپا نوروز98 
تور دور اروپا 



تعداد بازدید از این مطلب: 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود