شهر دبی
دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 3
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 341
بازدید سال : 1428
بازدید کلی : 4150

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 30 آذر 1398
نظرات

شهر دبی

شهر دبی جایگاه ویژه ای در میان کشورهای عربی دارد و یکی از شهرهای امیرنشین امارات متحده عربی می باشد. شهر دبی در واقع در جنوب ایران واقع شده است و در اطراف خلیج فارس ساخته شده است. این شهر دارای یک موقعیت جغرافیایی بسیار خوب می باشد که در صنعت نفت گسترش زیادی یافته است. امروزه شهر دبی یکی از محبوب ترین شهرهای گردشگری در جهان می باشد که دارای مکان های تفریحی و گردشگری بسیار زیادی است. این شهر درآمد بسیار زیادی از صنعت نفت و گردشگری بدست می آورد و درآمدهایی از فروش ملکف تزاریت مسافر، دادن اقامت به افراد خارجی و ... کسب می کند.

در این شهر، آسمان خراش های بسیار زیادی وجود دارد که فرصت تفریحی بسیار زیادی را برای مسافرین تور ارزان دبی فراهم می کند. گردشگران و توریست ها از گوشه و کنار دنیا برای بازدید از مناطق مختلف دبی به آن سفر می کنند و همواره تلاش می کنند تا یک سفر بیادماندنی و خاطره انگیز از این شهر داشته باشند.

یکی از تورهای محبوب گردشگری در دنیا تور دبی است. در بین مسافرانی که به امارات متحده عربی می روند اغلب دبی را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند. در سفر به این شهر زیبا از جاذبه های متنوع آن بازدید خواهید کرد و خاطراتی خوش برای خود رقم خواهید زد. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره تور دبی و جاذبه های آن خواهیم پرداخت تا سفر لذت بخش تری را تجربه کنید.

تور دبی

تور دبی

برای رزرو تور دبی به صورت اینترنتی می توانید اقدام کنید و با مراجعه به سایت اطلاعات لازم را کسب نمایید. در ابتدا مبدا و مقصد تور را مشخص کنید که مبدأ شهر محل زندگی و مقصد نیز شهر دبی خواهد بود. با زدن گزینه جستجو لیستی از تورهای دبی به نمایش در می آید که هر یک دارای مشخصاتی چون قیمت، نوع هتل، نوع ایرلاین و کلاس پروازی، خدمات و ... خواهد بود. با توجه به بودجه ای که برای تور دبی در نظر گرفته اید مورد مناسب خود را انتخاب کنید. این امکان وجود دارد که تور دبی را بر اساس موردی که برای تان مهم تر است انتخاب کنید مثلاً تور را بر اساس قیمت و یا هتل جستجو کنید، این گونه تنها تورهای مورد نظر به نمایش در می آید و قادر به انتخاب مورد مناسب خود در کوتاه ترین زمان خواهید بود.

بهترین زمان سفر با تور دبی

همانطور که گفته شد شهر دبی دارای آب و هوای بسیار گرمی می باشد. بهترن زمان سفر به این شهر در فصل پاییز تا بهار می باشد. در این فصول آب و هوای منطقه کمی بهتر می شود و آب و هوا معتدل می باشد. در این فصول می توانید به کنار دریا بروید و از آب و هوای گرم در سواحل لذت ببرید و حمام آفتابی بگیرید. البته اگر تحمل گرما را دارید می توانید در فصل تابستان به این شهر بروید و از تفریحات تابستانی این شهر لذت ببرید. بیشتر تفریگاه های این شهر سرپوشیده هستند و حتی می توانید به پیست اسکی مملوء از برف آن با تور دبی بروید و لذت ببرید.

خدمات تور دبی و هزینه آن

در تور دبی خدماتی به مسافران ارائه می شود که در هزینه های تان نیز تأثیرگذار است. این خدمات شامل بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، بلیط هواپیما چارتر رفت و برگشت، رزرو هتل، گشت شهری، لیدر فارسی زبان و ... است. با توجه به بودجه ای که دارید قادر به انتخاب این خدمات خواهید بود و از آن ها استفاده خواهید کرد. هزینه تور دبی با توجه به زمان سفر، نوع ایرلاین، کلاس پروازی، نوع هتل و خدماتی که ارائه می شود متفاوت خواهد بود. سفر در فصل های کم گردشگر سبب کاهش تعداد مسافران و در نتیجه کاهش هزینه ها خواهد شد و بالعکس سفر در فصل های پر گردشگر سبب افزایش هزینه های هتل، هواپیما و ... می شود. اگر قصد دارید سفر ارزانی داشته باشید تور دبی را در فصل های کم گردشگر انتخاب کنید و در روزهای غیر مناسبتی سفر کنید. این که چه ایرلاینی را برای پرواز انتخاب کنید نیز بر هزینه تور تأثیر می گذارد زیرا هر ایرلاین خدمات متفاوتی را ارائه می دهد. نوع هتل و خدمات ارائه شده نیز این هزینه را افزایش و یا کاهش می دهد.

قیمت تور دبی

عوامل مختلفی در قیمت تور دبی تاثیر گذار است و مهمترین آن فصلی است که می خواهید به این شهر سفر کنید. اگر در زمان برگزاری جشنواره ها و فصل هایی که هوا بهتر است و به همان نسبت مسافر و گردشگر بیشتر می باشد سفر کنید قیمت تور افزایش می یابد. نوع پرواز و هتل نیز در قیمت تور دبی تاثیر گذار است. همچنین قیمت تور دبی در روزهای بعد عید و خرداد ماه و تابستان که بسیار گرم است کاهش می یابد. به صورت کلی قیمت تور دبی نسبت به جاذبه های گردشگری و تفریحی آن مقرون به صرفه می باشد.

خرید بلیط هواپیما

تور لحظه آخری دبی

اگر تور های چارتری که توسط آژانس های هواپیمایی خریداری می شوند به فروش نرسند، آژانس ها این تور ها را به تور لحظه آخری تبدیل می کنند و آن را با قیمت کمتری به مشتری می فروشند تا بلیط هایشان به فروش رود. در حقیقت تور لحظه آخری مقرون به صرفه می باشد و شما با پرداخت هزینه کمتر می توانید در شهر دبی و هتل های بی نظیر آن تفریح کنید. تور های لحظه آخری در همه فصول سال قابل خریداری می باشند اما جلوه آنها در فصل های پاییز و زمستان که مسافران بیشتری به این شهر سفر می کنند، افزایش می یابد.

هزینهٔ اقامت در هاستل در تور دبی

در دبی تعداد هاستل ها کم است و زیاد رایج نیست. هزینه اقامت در خوابگاه هاستل 120-100 درهم امارت می باشد و برای اقامت در اتاق خصوصی نیز باید شبی 375-250 درهم پرداخت کنید. اکثر هاستل ها وای فای رایگان دارند و در برخی از آن ها صبحانه رایگان داده می شود. در کل برای کاهش هزینه ها در تور دبی اقامت در هاستل گزینه مناسبی می تواند باشد.

اقامت در هتل های ارزان در تور دبی

برای کاهش هزینه ها و اقامت در هتل های ارزان در دبی هزینه ای حدود 250-200 درهم در اتاق هایی با امکانات پایه باید پرداخت کنید. همه اتاق ها مجهز به وای فای رایگان هستند و برخی امکاناتی چون سرویس رایگان به فرودگاه و یا استخر دارند. هزینه هتل های میان رده پایین است اما اگر به دنبال اقامتگاهی لوکس باشید سقف قیمت مشخص نیست و با توجه به امکانات و خدمات مشخص خواهد شد.

اخذ ویزای دبی

قبل از سفر با تور دبی باید ابتدا به اخذ ویزای دبی اقدام نمود. انواع ویزای دبی شامل: ویزای گردشگری، کاری، ترانسپورت و تجاری می باشد. طول مدت زمان ویزای توریستی دبی معمولا 2 هفته، 1 ماه و یا حداکثر 3 ماهه می باشد. توجه داشته باشید که در صورت اخذ ویزای یک ماهه شما می توانید با پرداخت هزینه ویزای خود را به مدت یک ماه دیگر تمدید نمایید. از ویژگی های ویزای دبی عدم نیاز به انجام مصاحبه ی حضوری می باشد. آدرس سفارت امارات، واقع در غرب تهران، خیابان ایران زمین می باشد، اما توجه داشته باشید که به منظور دریافت ویزای توریستی نیاز به مراجعه به سفارت نبوده و از طریق آژانس های هواپیمایی می توانید برای اخذ ویزا اقدام نمایید. مدارک مورد نیاز به منظور اخذ ویزای دبی به قرار زیر می باشد:

  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • دو قطعه عکس جدید و رنگی با پیش زمینه ای سفید
  • فرم تکمیل شده از مشخصات فرد متقاضی
  • اطلاعات دقیق مرتبط با محل سکونت و یا محل کار

به منظور دریافت فرم و یا اطلاعات دقیق تر درباره مدارک مورد نیاز، می توانید به سایت سفارت امارات نیز مراجعه نمایید.

تور دبی با هواپیمایی ماهان

بلیط های هواپیما برای سفر با تور دبی

به منظور سفر با تور لحظه آخری دبی شما می توانید بلیط های سیستمی و یا لحظه آخری را تهیه نمایید.

1_ بلیط های لحظه آخری: اگر شما از دسته افرادی هستید که با چمدانی حاضر، همیشه آماده سفر می باشید ما به شما بلیط لحظه آخری را پیشنهاد می کنیم که شامل تخفیفات بسیاری می باشد و می تواند هزینه های سفر شما را تا حد زیادی کاهش دهد، به طوری که می توانید گاهی یک خرید بلیط چارتر را تنها با پرداخت هزینه ای برابر با بلیط اتوبوس تهیه نمایید. اما هزینه این بلیط برای تمامی افراد با سنین مختلف (کودک و یا بزرگسال) یکسان می باشد.

2_ بلیط های سیستمی: اگر از افرادی هستید که برای سفر خود باید برنامه ریزی مشخصی داشته باشید برای سفر با تور دبی ما به شما بلیط های سیستمی را پیشنهاد می کنیم. جهت رزرو این دسته از بلیط ها حداقل دو هفته قبل از سفر با تور دبی اقدام نمایید. از ویژگی های خوب بلیط های سیستمی، تفاوت قیمت بلیط برای کودکان و بزرگسالان می باشد.در صورت کنسلی می توانید پس از کسر شدن مبلغی از هزینه بلیط، مابقی آن را دریافت نمایید.



تعداد بازدید از این مطلب: 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود