آشنایی با جاذبه های دیدنی ترکیه
دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 6
باردید دیروز : 13
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 521
بازدید سال : 1048
بازدید کلی : 3770

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 1 دی 1398
نظرات

معرفی کلیه ی تور های گردشگری ترکیه

تور ترکیه از تمام شهرهای آن در غرب تا دامنه های دور افتاده کوه آرارات و در شرق، تنوع بسیار زیادی از منظره کشور ترکیه را شامل می شود که با میراث تاریخی و فرهنگی غنی آن هماهنگ شده است. این تور در تمام زمان ها و تمام فصل های سال از طرفداران بسیاری برخوردار می باشد. ترکیه همواره یکی از مهمترین نقش ها را در تاریخ جهان بازی کرده است. سفر به ترکیه در طول زمان، از عصر حجر در آناتولی مرکزی تا عصر برنز در تروی را شامل می شود و از نظر تاریخی و جغرافیایی نیز از ارتفاعات تمدن یونان و روم در پراگ مون و افسس به عمق شهرهای زیرزمینی قرن هفتم در کاپادوکیا کشیده می شود. به طور کلی باید در نظر بگیریم که با اینکه ترکیه کشور کوچکی محسوب می شود، اما هر قسمت از آن رنگ و بوی خاصی از تاریخ و زیبایی را می دهد. تور ترکیه می تواند هم زمینی باشد و هم می تواند به صورت هوایی انجام شود. تور ترکیه می تواند شامل سفر به شهرهای مختلفی شود که در ادامه به برخی از این شهرها اشاره ای می کنیم.

معرفی تور ترکیه

تور ترکیه و سفر به استانبول

استانبول یک مقصد رویایی و پایتخت فرهنگی ترکیه است، که در لبه قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است و جایی است که شرق با غرب ملاقات می کند. با اتصال دو قاره، می توان لایه هایی از ادغام دو فرهنگ و تمدن مختلف را در این شهر زیبا مشاهده کرد. معماری، غذا و همه چیز در استانبول، داستانی مخصوص به خود را روایت می کنند. این شهر شلوغ است، سریع است و هرگز متوقف نمی شود، اما زمانی که شما نیاز به استراحت دارید، همیشه یک باغ زیبا، یک خانه کوچک یا یک مسجد وجود دارد که در آنجا می توانید روی صندلی بنشینید، یک نفس راحت بکشید و استراحت کنید. استانبول شهری است که شما باید حداقل یک بار در طول زندگی خود از آن بازدید کنید. یکی از زیبایی های مطرح در این شهر، تبدیل کلیسای باشکوه سوفیا به یک مسجد و ایجاد نماد قسطنطنیه یا مسجد آبی در قرن هفدهم است. دلیل دیگری برای رفتن با تور ترکیه به این شهر وجود دارد و آن بازار این شهر است. یکی از بزرگترین بازارهای پوشش داده شده در جهان که در آن شما می توانید همه چیز اعم از طلا و جواهر و ادویه جات و قالیچه و عتیقه را خریداری کنید.

تور استانبول

تور ترکیه و سفر به آنکارا

آنکارا پایتخت ترکیه و دومین شهر بزرگ این کشور و همچنین مرکز بزرگ دانشگاهی ترکیه است که میراث تاریخی آن غیر قابل انکار است. فراموش نکنید که تور پیاده روی در کوچه های تاریخی را در بازدید خود قرار دهید، زیرا قدم زدن در خیابان های باریک و محصور شده توسط خانه های عثمانی قدیمی با سقف قرمز احاطه شده، چیزی است که قطعا ارزش دیدن آن را دارد. آنکارا ممکن است شور و هیجان استانبول را نداشته باشد اما آنکارا از معماری شگفت انگیزی از بنیانگذاری جمهوری و بعد از آن، اپرا و باله دولتی تاریخی، مکتب آتاتورک آنیت کابیر و تاریخ سه ماهه آن با قلعه معروف خود برخوردار است.

خرید تور ترکیه

تور ترکیه و سفر به آنتالیا

آنتالیا همراه با استانبول، از مناطق توریستی در کشور ترکیه محسوب می شوند. بهترین راه برای دیدار از زیبایی های این منطقه این است که از یک ماشین کابلی استفاده کنید تا به کوه تاتللی سفر کنید، جایی که می توانید در دیدگاه های پانورامای خیره کننده، خط ساحلی شگفت انگیزی را مشاهده کنید. پس از صعود، خرابه های Phaselis و سواحل زرق و برق دار را در نزدیکی خود می توانید ببینید. این یک شهر لیبیایی باستانی است که زمانی توسط الکساندر بزرگ اداره می شده است که همچنان از آن زمان آمفی تئاتر و خانه هایی به جا مانده است. برای دوستداران خورشید و آفتاب گرفتن، ساحل لارا بهترین مقصد است، زیرا شما می توانید از دریای کریستالی آبی لذت ببرید. اگر در اواسط فصل تابستان به آنجا با تور ترکیه سفر کنید ممکن است جشنواره ای از شن و ماسه در این ساحل آنتالیا وجود داشته باشد، جایی که هنرمندان با استعداد، برای تحت تاثیر قرار دادن بازدید کنندگان، سازه های شنی زیبایی را خلق می کنند.

رزرو تور ترکیه

تور ترکیه و سفر به ازمیر

شهر ساحلی ترکیه یعنی ازمیر که در دریای اژه قرار گرفته است ، یک مکان عالی برای اقامت در صورت سفر به قله های افسس و پرگامون است. نه تنها می توانید از ساحلی بودن این شهر نهایت استفاده را بکنید بلکه می توانید در طول روز از برخی از گسترده ترین ویرانه های رومی بازدید کنید و سرگذشت تاریخ را به زیبایی مشاهده کنید. در سفر به این شهر فراموش نکنید که Pamukkale را در تور خود قرار دهید، که یک پدیده جغرافیایی شگفت انگیز، منحصر به فرد در جهان است. این فلات فلزی کوچک به همراه آب چشمه ای که از بالای کوه عبور می کند و در سمت پایین آن سنگ آهک سفید را به فلات باستانی اضافه می کند، بسیار دیدنی و منحصر به فرد است. بازدیدکنندگان می توانند به علت معدنی بودن آب چشمه در آنجا حمام کنند که برای سلامتی بسیار مناسب و خوب است. همچنین، برج ساعت ازمیر را باید ببینید. در سفر به ازمیر می توان از ترکیب ساحلی زیبا و تاریخچه رومی این شهر و همچنین بهبود سلامتی در چشمه معدنی بهره مند شد.

تور لحظه آخری ترکیه

تور ترکیه و سفر به گرومه

گرومه یا به زبان ترکی Göreme به عنوان یک شهر که به سنگ های آتشفشانی رسیده است معروف است. پیاده روی در پارک ملی Göreme، که یک میراث جهانی یونسکو است بسیار جذاب می باشد. این پارک علاوه بر اینکه یک مکان محبوب برای رفتن به میان کوه ها برای کوهنوردان است، منطقه خوبی برای لذت بردن از انواع غذاهای سنتی ترکیه نیز هست. این شهر دارای کلیساهایی در غار با قدمت قرن 10 و 11 است. این شهر در منطقه تاریخی کاپادوکیا واقع شده است، که دارای یک چشم انداز باشکوه و در عین حال کاملا فرسایش یافته در طول تاریخ است. دره گمرک و محیط اطراف آن دارای حوضچه های سنگی است که شواهد منحصر به فردی از هنر بیزانس در دوره پس از پیکو کلاسیک را ارائه می دهند. این همه زیبایی و تاریخ و هنر و معماری برای تمامی بازدیدکنندگان از جذابیت های خیره کننده ای برخوردار است.

تور ترکیه ارزان

تور ترکیه و سفر به کاپادوکیا

مطمئنا یکی از مشهورترین مقاصد ترکیه، که تصویری از بالن های گرم و هوایی دارد، کاپادوکیا است. سفر به این شهر مانند سفر به یک سیاره دیگر است. با بالن در این شهر می توان از منظره جادویی کاپادوکیا دیدن کرد. کاپادوکیا در تور ترکیه تبدیل به یک مکان گردشگری بسیار محبوب شده است. شهرهای زیرزمینی، کلیساهای موجود در غار با نقاشی های زیبا و گلدان های سفال از Avanos، بسیار مشهور و دیدنی هستند. قلعه Uchisar یکی دیگر از مکان های تاریخی این منطقه است. این شهر زیبا در واقع یک تنوع زمین شناسی از تپه های لانه زنبوری و برج های سنگی و معماری جذابی از غارهای سنگی و غارنشینی در طول تاریخ است.



تعداد بازدید از این مطلب: 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود