سفر به پاتایا
دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 24
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 338
بازدید سال : 1425
بازدید کلی : 4147

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 14 دی 1398
نظرات

سفر به پاتایا

پاتایا یکی از مقاصد گردشگری بسیار مهم در شرق آسیا است که سالانه افراد زیادی آن را به عنوان مقصد خود برای سفر انتخاب می کنند و با رزرو هتل مناسب به این شهر سفر میکنند، اگر شما نیز جزو افرادی هستید که علاقه مند به رفتن به تور پاتایا هستند به شما توصیه می کنیم این مطلب را به دقت مطالعه کنید. ما در این مطلب قصد داریم نکاتی در خصوص تور پاتایا در اختیار شما قرار دهیم، نکاتی که می تواند در طول این سفر برای شما بسیار مفید واقع شود، بنابراین ما را در این مطلب همراهی کنید.

تور پاتایا

S

آب و هوای پاتایا

یکی از مهمترین نکاتی که برای رفتن به تور پاتایا باید بدانید شرایط آب و هوایی این شهر است که باعث می شود تا با آمادگی بیشتری به این شهر سفر کنید. آب و هوای این شهر مانند سایر شهرهای کشور تایلند گرم و مرطوب می باشد، این آب و هوای گرم و مرطوب برای سفر به این شهر بسیار مناسب است چرا که باعث می شود شما حتی در فصل های سرد نیز بتوانید به این شهر سفر کنید و از جاذبه های گردشگری آن دیدن کنید، با این حال این آب و هوا مشکلاتی را نیز برای شما به وجود می آورد. یکی از مهمترین مشکلاتی که ممکن است برای افرادی که در تابستان این شهر را به عنوان مقصد خود برای سفر انتخاب می کنند، وجود دارد گرما و شرجی بودن بیش از حد هوا است که شما را مجبور می کند بعد از غروب آفتاب در این شهر به گردش بپردازید. اگر در فصل تابستان به تور پاتایا بروید علاوه بر اینکه آب و هوای گرم می تواند برای شما بسیار آزاردهنده باشد حشرات نیز می توانند باعث آزار و اذیت شما شوند و به شما اجازه گردش در شهر را ندهند.

تفریح در تور پاتایا

بازدید از دنیای زیر آب در شهر پاتایا یکی از بهترین تفریحاتی است که می توانید در تور پاتایا انجام دهید، یکی از بزرگترین آکواریوم های کل دنیا در شهر پاتایا واقع شده است، این آکواریوم بسیار مجهز شامل یک تونل بسیار بزرگ و طولانی است که به صورت همزمان تعداد زیادی از توریست ها می توانند وارد آن شوند و تجربه ای فوق العاده را در تور پاتایا بدست آورند. یکی دیگر از تفریحاتی که می توانید در تور پاتایا تجربه کنید بازدید از پارک فیل ها در این شهر است، شما در این پارک می توانید تعداد بسیار زیادی فیل را مشاهده کنید که اکثرا آنها دارای سن بالایی هستند و دیگر نمی توانند در جنگل های شهر پاتایا زندگی کنند، از جمله فعالیت های فوق العاده ای که می توانید در این پارک انجام دهید غذا دادن به این فیل ها است که علی الخصوص برای کودکان می تواند جذاب باشد.

علاقمندان به سفر به این شهر زیبا میتوانند با مراجعه به وب سایت دلتابان و خرید بلیط چارتر سفری ارزان و دلپذیر را تجریبه کنند.

جاذبه های گردشگری پاتایا

نکات ایمنی مهمی که در تور پاتایا باید رعایت کنید

شهر پاتایا با اینکه یکی از زیباترین شهرهای تایلند است و سالانه توریست های بسیار زیادی را جذب می کند ولی نکته ای که باید بدانید این است که در تور پاتایا ممکن است مشکلاتی برای شما به وجود آید که با رعایت کردن برخی از نکات می توانید از رخ دادن این مشکلات جلوگیری کنید. یکی از مهمترین مشکلاتی که معمولا توریست ها در تور پاتایا با آن روبرو می شوند مشکل سگ های ولگرد است، تعداد این سگ ها بسیار زیاد است که در کل شهر پاتایا پخش شده اند، البته جای نگرانی نیست و این سگ ها با شما کاری ندارند ولی در صورتی که قصد دارید به آنها غذا بدهید حتما باید اطلاعاتی در خصوص رفتار این حیوانات داشته باشید.

مشکل دومی که توریست ها در تور پاتایا با آن روبرو می شوند مشکل میمون ها است، میمون های بسیار زیادی نیز در شهر پاتایا پخش هستند که برخی از توریست ها اقدام به غذا دادن به آنها می کنند، در سفر به شهر پاتایا حتما به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ وجه به این حیوانات غذا ندهید تا آنها عادت به این کار نکنند. نکته پایانی نیز در خصوص حشراتی است که در فصل تابستان برای توریست ها مزاحمت ایجاد می کنند که برای جلوگیری از نزدیک شدن این حشرات نیز به شما توصیه می کنیم حتما یک حشره کش را در حین گردش در این شهر به همراه داشته باشید.

فرهنگ مردم شهر پاتایا

یکی از بهترین اقداماتی که می توانید در تور پاتایا انجام دهید، آشنایی بیشتر با فرهنگ مردم این شهر است، مردم این شهر احترام زیادی برای توریست هایی که وارد این شهر می شوند قائل هستند و همین موضوع نیز باعث می شود تا توریست ها معمولا علاقه مند باشند که با فرهنگ مردم این شهر بیشتر آشنا شوند. به صورت کلی مردم این شهر احترام زیادی را برای آداب و رسوم سنتی خود قائل هستند، یک نکته مهم درباره فرهنگ مردم این شهر این است که با توجه به فرهنگ قدیمی این شهر شما با اشاره کردن به سر و یا پای آنها ممکن است باعث ناراحتی آنها شوید.

این شهر دارای جاذبه های گردشگری و فرهنگی بسیار زیادی نیز می باشد که می توانید در تور پاتایا از آنها نیز دیدن کنید. از جمله این جاذبه های فرهنگی می توان به مواردی مانند پناهگاه مذهبی حقیقت اشاره کرد که در کنار ساحل واقع شده است و شما می توانید مجسمه های بودا را در آن مشاهده کنید. اگر علاقه مند به لوازم و ابزارهای عجیب هستید به شما توصیه می کنیم در تور پاتایا حتما از موزه ریپلی دیدن کنید، در این موزه اشیا عجیب و غریبی از کل دنیا جمع آوری شده است که بازدید از آن می تواند برای هر توریستی جذاب باشد.

فرهنگ و آداب و رسوم مردم پاتایا

یک نکته مهم برای صرف غذا در پاتایا

اگر در تور پاتایا قصد صرف غذا را دارید سعی کنید تنها به رستوران های معتبر برای صرف غذا مراجعه کنید، یکی از مهمترین مشکلات در این شهر این است که غذاخوری هایی که معمولا در کوچه و خیابان ها وجود دارند اهمیت زیادی برای مسائل بهداشتی قائل نیستند و ممکن است با خوردن این غذاها در طول سفر دچار مشکل شوید. سعی کنید برای صرف غذا به رستوران ها و غذاخوری هایی مراجعه کنید که اعتبار لازم را دارند تا بتوانید نحوه پخت غذا را در آنها به خوبی مشاهده کنید تا نسبت به کیفیت غذا مطمئن شوید.

چند نکته پایانی برای سفر به شهر پاتایا

در سفر به پاتایا سعی کنید روزها برای جابجایی در شهر از تاک تاک که یک وسیله جابجایی مخصوص این منطقه است استفاده کنید، استفاده از این وسیله ها باعث می شود تا هزینه های جابجایی در سطح شهر به میزان زیادی کاهش پیدا کند، اما شب ها حتما از تاکسی استفاده کنید چرا که تاکسی ها از امنیت بیشتری نسبت به تاک تاک برخوردار هستند و به همین دلیل توصیه می شود بعد از غروب آفتاب از تاک تاک استفاده نکنید. نکته دیگر که در تور پاتایا باید به آن توجه داشته باشید این است که در هنگام خرید کردن چانه زنی را فراموش نکنید، شما با کمی صحبت می توانید به میزان زیادی از فروشنده ها تخفیف بگیرید.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 101
برچسب‌ها: تور پاتایا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود