راهنمای استفاده از تور مشهد
دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 34
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 538
بازدید سال : 1065
بازدید کلی : 3787

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 16 دی 1398
نظرات

راهنمای استفاده از تور مشهد

تور مشهد یکی از تورهای سیاحتی و زیارتی است که در بین گردشگران داخلی و خارجی از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. مشهد به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب و برخورداری از جاذبه های تفریحی و اماکن تاریخی به یکی از قطب های گردشگری مهم در ایران تبدیل شده است. در این مطلب با اطلاعات مهمی درباره تور مشهد از قبیل جاذبه های تفریحی و گردشگری، بهترین مراکز خرید و همچنین هتل های مهم و با کیفیت شهر مشهد آشنا می شویم تا کسانی که قصد شرکت در تور مشهد را دارند از این اطلاعات مهم و کاربردی استفاده کنند. با ما همراه باشید.

تور مشهد

تور مشهد

زمانی که سخن از تور مشهد باشد همه ما به یاد حرم مطهر امام رضا (ع) و زیارت آن می افتیم. قطعا وجود حرم اما رضا در این شهر یکی از مهمترین انگیزه های شرکت کنندگان تور مشهد خواهد بود که دیدن آن هرکسی را متحول می کند. اما این شهر در کنار این بارگاه عظیم از جاذبه های دیگری نیز برخوردار است که قطعا می توانند لذت سفر شما را دوچندان کنند. هر ساله مسافران زیادی از اقصی نقاط جهان در فصل های مختلف سال در تور لحظه آخری مشهد شرکت کرده و از جاذبه های آن دیدن می کنند. با ما همراه باشید تا در این مقاله با نکات مهمی درباره راهنمای سفر به مشهد آشنا شویم.

موقعیت جغرافیایی مشهد

مشهد مرکز استان خراسان رضوی است که از نقطه نظر جغرافیایی در شمال شرق کشور واقع شده است. این شهر با شهرهایی نظیر نیشابور، سرخس، چناران، تربت جام، کلات و درگز همسایه است. این شهر از مساحت زیادی برخوردار است و ارتفاع آن از سطح آب های آزاد جهان نزدیک به 1050 متر بالاتر است.

آب و هوای شهر مشهد

یکی از نکاتی که در تور ارزان مشهد باید به آن توجه کرد بررسی شرایط آب و هوایی این شهر است. قطعا این نکات می تواند شما را در سفری جذاب تر و با کیفیت تر یاری کند. آب و هوای مشهد به طور کلی معتدل و تقریبا سرد و خشک است. تداخل آب و هوای مختلف در این شهر باعث شده با ویژگی های متفاوت و خاصی از آب و هوا رو به رو شوید. قسمت های مختلف شهر مشهد دارای شرایط آب و هوایی متفاوتی هستند اما به طور کلی این شهر دارای آب و هوایی معتدل و متمایل به خشک است به گونه ای که در فصل زمستان شاهد آب و هوای سرد و خشک و در فصل تابستان شاهد روزهایی گرم و خشک هستیم. بیشترین دمای هوا در روزهای گرم سال تا 43 درجه سانتی گراد و در روزهای سرد سال تا منفی 15 درجه سانتی گراد می رسد.

سفر به مشهد

بهترین زمان تور مشهد

شهر مشهد به دلیل شرایط منحصر به فردی که دارد در تمام فصل های سال میزبان گردشگران مختلف داخلی و خارجی است و همین عامل سبب شده این شهر همیشه شلوغ و پرجمعیت باشد. اما به طور کلی بهترین زمان برای تور مشهد فصل های بهار و پاییز است که شرایط آب و هوایی مناسب بوده و شهر نسبتا خلوت تر است. تابستان با وجود هوای گرمی که دارد اما به دلیل مصادف شدن با تعطیلات معمولا از شلوغ ترین فصل های مشهد به شمار می رود. پاییز هم با توجه به هوای خنک و خلوت بودن شهر یکی دیگر از فصل های جذاب برای تور مشهد است.

بهترین هتل های تور مشهد

مسلما برای شرکت در تور مشهد باید نکات زیادی را مد نظر قرار داد که یکی از آنها شناسایی هتل های خوب و با کیفیت این شهر است. برای اقامت در شهر مشهد می توانید در بین گزینه های مختلف بهترین اقامتگاه را برای خود انتخاب کنید. یکی از نکات مهم در مورد هتل های مشهد تنوع بالای آنها است به گونه ای که شما با هر میزان بودجه ای که دارید می توانید در تور مشهد شرکت کرده و از خدمات هتل ها بهرمند شوید. این شهر به دلیل توریستی بودن بیش از 50 درصد تخت های هتل ها را در ایران به خود اختصاص داده است.

در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین هتل های تور مشهد می پردازیم.

تور مشهذ دلتابان

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد یکی از هتل های قدیمی و با کیفیت مشهد است که سابقه زیادی در زمینه پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به حرم و موقعیت خوبی که از لحاظ دسترسی به جاذبه های گردشگری مهم دارد به شهرت زیادی رسیده است. هتل ایران مشهد چندین بار بازسازی شده و اکنون قسمت های مختلفی به آن اضافه شده است. اتاق هایی مجهز در کنار دکوراسیون زیبا از جمله مهمترین ویژگی های این هتل هستند. این هتل برای آسایش حال مسافران خود از پرسنلی باتجربه و مشاورها و کارشناس های بهداشت استفاده کرده است.

هتل مجلل درویشی

رزرو هتل مجلل درویشی همانطور که از نامش پیدا است یکی از هتل های پنج ستاره و لوکس در تور مشهد به شمار می رود که با اتاق های مجهز و امکاناتی منحصر به فرد نظیر کافی شاپ، استخر، آسانسور، صندوق امانات، خشکشویی، وای فای رایگان و مرکز خرید میزبان مسافران تور مشهد است. این هتل 5 ستاره در برخی اتاق های خود دارای سونای خشک و پنت هوس می باشد. مینی بار، مبلمان، تهویه مطبوع، حمام و چای ساز از دیگر امکانات اتاق های هتل درویشی هستند. در این هتل غذاهای بین المللی و ایرانی متنوعی ارائه می شوند. این هتل نیز با حرم فاصله زیادی ندارد و به راحتی می توانید در طول روز برای زیارت اقدام کنید.

هتل هما 2

یکی دیگر از هتل های جذاب تور مشهد هتل هما 2 است که یکی از هتل های 5 ستاره شهر به شمار می رود. این هتل دارای 207 اتاق است که هر کدام دارای امکاناتی هستند. وای فای رایگان، آسانسور، سالن ورزشی، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ و صندوق امانات از ویژگی های این هتل است.

هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی از هتل های لوکس و پنج ستاره در شهر مشهد است که اقامتگاه بسیار خوبی برای مسافران تور مشهد به شمار می رود. این هتل دارای امکاناتی نظیر پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، کافی نت، روم سرویس، وای فای رایگان و ... است. امکانات اتاق های هتل قصر طلایی شامل تهویه مطبوع، اینترنت، حمام و تلویزیون صفحه تخت است. در این هتل رستوران های ایرانی و بین المللی، کافی شاپ و خدمات ماساژ برای مسافران در نظر گرفته شده است. هتل قصر طلایی در موقعیت بسیار خوبی از شهر قرار گرفته و فاصله بسیار کمی با حرم دارد. از طرفی نزدیکی به جاذبه های گردشگری شهر از دیگر امتیازات این هتل به شمار می رود.

اگر قصد سفر به مشهد را داشتید حتما این مقاله را مطالعه کنید تا با اطلاعات مهمی درباره تور مشهد آشنا شوید و سفری هیجان انگیز و در عین حال با کیفیت داشته باشید.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود