سفر به یادماندنی به اروپا
دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 3
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 343
بازدید سال : 1430
بازدید کلی : 4152

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398
نظرات

تور ارزان اروپا

تور اروپا ارزان سفری هیجان انگیز و به یادماندنی را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد. ایتالیا و مناطق دیدنی آن به همراه فرانسه جزء مکان های تفریحی در این تور شناخته می شوند. در سفر با تور اروپا کافیست وسایل شخصی خود را در چمدان گذاشته و خود را برای یک سفر مهیج در مناطق مختلف اروپا آماده نمایید. در ادامه این تور را بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد.برای خرید آنلاین بلیط هواپیما برای سفر به اروپا همین الان از سایت دلتابان اقدام کنید.

تور ارزان اروپا

سفر با تور اروپا ارزان به ورونا ایتالیا

تور اروپا ارزان یکی از تورهای مسافرتی و گردشگری ایده آل برای یک سفر منحصر به فرد به مناطق دیدنی این قاره است. ورونا ایتالیا یکی از شهرهای زیبای این کشور شناخته می شود که در سفر با تور اروپا می توان از دیدنی های این شهر لذت برد. آمفی تئاتر ورونا از جمله جاذبه های توریستی این شهر مشهور ایتالیا شناخته می شود که در سفر با این تور می توان از بنای 2000 ساله آن از نزدیک دیدن نمود. نکته مهم در رابطه با این بنای تاریخی و فرهنگی ساختمان محکم و استوار آن است که پس از هزاران سال همچنان پابر جا مانده است.

30 هزار نفر می توانند وارد این آمفی تئاتر شده و از معماری بی نظیر و منحصر به فرد آن از نزدیک دیدن نمایند. جالب است بدانید که شهر ورونا مهد نمایشنامه محبوب رومئو و ژولیت می باشد و برای بسیاری از علاقه مندان به این نمایشنامه دیدن این شهر تاریخی در سفر با تور اروپا ارزان بسیار مهیج و جالب خواهد بود. در کشور ایتالیا به جزء شهر نام برده شده می توان از مناطق دیدنی دیگری نیز لذت برد.

دیدنی های رم

دیدنی های رم ایتالیا

در برنامه گردشگری تور اروپا ارزان یکی از مناطق دیدنی و منحصر به فرد کشور ایتالیا جای گرفته که در نوع خود بی نظیر است. این منطقه تاریخی در شهر رم این کشور جا خوش کرده است و هر روزه میزبان توریست و گردشگران متعددی از نقاط مختلف دنیاست. آبنمای تروی نام این مکان دیدنی است که توسط نیکولای سالوی در سال 1762 بنا شده است. با مشاهده این آبنما منظره ای خاص را مشاهده خواهید کرد که در آن نبردی میان نپتون و موجودات در جریان است. زیبایی این بنای تاریخی باعث متحیر شدن گردشگران این شهر شده است به طوری که در اطراف آن جمعیتی مثال نزدنی را می توان مشاهده کرد.

انداختن سکه به آب این بنا یک فرهنگ رایج در این کشور است که برای بسیاری از جوانان و زوج های عاشق قابل اهمیت می باشد. آبنمای تروی در شب هنگام دیدنی و رؤیایی است چرا که چراغ های روشن شده در اطراف آن به این منطقه زیبایی خیره کننده ای می افزایند. در سفر با تور اروپا ارزان سکه انداختن به آبنمای تروی را به هیچ عنوان از دست ندهید. در ادامه به یکی دیگر از دیدنی های کشور ایتالیا در سفر با تور اروپا خواهیم پرداخت.

جاذبه های گردشگری رم

سفر به کلیسای سانتا ماریا دل گرازی

ایتالیا مهد مکان های تاریخی و مذهبی متعددی است که یکی از جذاب ترین آن ها کلیسای سانتا ماریا دل گرازی می باشد. در سفر با تور اروپا ارزان می توان از معماری این بنای تاریخی و مذهبی دیدن نمود. این بنای مذهبی در قسمت شمالی کشور ایتالیا قرار گرفته است و شهر میلان از آن میزبانی می کند. از مهم ترین ویژگی های این کلیسای سانتا ماریا دل گرازی میلان می توان به ثبت آن در میراث جهانی یونسکو اشاره کرد.

در سالن ناهار خوری این کلیسای تاریخی نقاشی های شناخته شده ای همچون شام آخر لئوناردو داوینچی بر دیوار نصب شده است که به زیبایی این بنای تاریخی و مذهبی بیش از پیش افزوده است. این کلیسا از متراژ بزرگی برخوردار نیست اما نقاشی هایی که بر دیوارهای آن نصب شده است باعث محبوبیت این کلیسای مذهبی شده است. در سفر با تور اروپا ارزان می توانید نقاشی های معروف جهان را در این کلیسا از نزدیک مشاهده نمایید. در ادامه به جاذبه های اسپانیا در سفر با تور اروپا خواهیم پرداخت.

سفر به کلیسای سانتا ماریا دل گرازی

سفر به مسجد کوردوبا اسپانیا

اسپانیا کشوری است که در کنار جاذبه های گردشگری متعدد از بناهای مذهبی نیز برخوردار است. مسجد کوردوبا یکی از این اماکن شناخته می شود که در معماری خود مثال نزدنی است. در سفر با تور اروپا ارزن دیدن این مسجد تاریخی را به هیچ عنوان از دست ندهید. مزکوئیتا نام دیگر این مسجد تاریخی است که در لیست بزرگ ترین مسجد های دنیا جای گرفته است. معماری آفریقایی در این بنای مذهبی کاملاً مشهود است و این موضوع به اهمیت مسجد کوردوبا بیش از پیش افزوده است.

معماری اسلامی در این بنا باعث شده که بتوان آن را با دیگر بناهای تاریخی در این حوزه مقایسه نمود. در معماری و ساخت این مسجد از مواد رومی استفاده شده است. نوزده ورودی و همچنین یک تالار دعا نیز از مهم ترین ویژگی های معماری این بنا شناخته می شوند. تقارن داخلی از شگفتی های این بنا محسوب می شود که تنها با ایستادن در محوطه آن می توان متوجه آن شد. در اطراف این مسجد خیابان های باریک و خانه های سفید قرار گرفته اند که در سفر با تور اروپا ارزان می توانید این جذابیت ها را نیز مشاهده نمایید.

سفر به مسجد کوردوبا اسپانیا

سفر به شهر سان لورنزو د ال اسکوریال

از دیدنی های کشور اسپانیا خانه تابستانی است که در شهر سان لورنزو د ال اسکوریال جای گرفته است و مکانی مخصوص برای پادشاهان اسپانیایی است که برای گذراندن تابستان به آن مراجعه می کردند. در این شهر توریستی مکان های دیدنی مختلفی وجود دارند که از مهم ترین آن ها می توان به موزه، مقبره، کتابخانه و همچنین قصر باشکوه سلطنتی اشاره کرد. کتابخانه این شهر تاریخی پانتئون د لاس ریس نام گرفته است که تزئینات مربوط به آن توسط فردی به نام تیبالدی انجام شده است.

در قصر سلطنتی بوربون سوئیت پرده های تزئین شده نظر بسیاری از توریست و گردشگران را به خود جلب می کنند. آپارتمان های مختلفی در پشت این بنا از دیگر جاذبه های شهر سان لورنزو د ال اسکوریال شناخته می شود که در سفر با تور اروپا ارزان می توان از آن ها دیدن نمود. در کشور اسپانیا علاوه بر مکان های عنوان شده می توان از جاذبه های دیدنی دیگری در سفر با تور اروپا نیز دیدن نمود. موزه گوگنهایم یکی از این موارد است که در بخش بعدی به معرفی آن خواهیم پرداخت.

سفر به شهر سان لورنزو د ال اسکوریال

دیدنی های موزه گوگنهایم

در سفر با تور اروپا ارزان می توان از موزه ای دیدنی با نام گوگنهایم نیز دیدن نمود. طراحی این بنا کاملاً منحصر به فرد و بی نظیر است که توجه بسیاری از مراجعه کنندگان را به خود جلب می کند. بیلبائو شهری است که این موزه دیدنی در آن جا خوش کرده است. توصیف معماری و شگفتی این بنا از سوی هیچ عکاسی تاکنون صورت نگرفته است چرا که شگفتی در تمامی بخش های آن موج می زند. فرانک گهری معماری است آمریکایی که ساخت این بنا را به انجام رسانده است. در ساخت این موزه از بلوک و همچنین ورقه های موج دار استفاده بهینه شده است.

ویژگی معماری این بنا باعث شده است که بسیاری از توریست و گردشگران از نقاط مختلف دنیا به سمت آن جذب شوند. این بنا توانایی این شهر دیدنی را در ساخت یک اثر تاریخی و جهانی را به اثبات رسانده است. داخل این موزه مجموعه ای باشکوه از آثار شناخته شده قابل مشاهده می باشند که در سفر با تور اروپا ارزان می توان از دیدن آن ها لذت برد. در بخش های بعدی به معرفی جاذبه های کشور فرانسه در سفر با تور اروپا خواهیم پرداخت.

دیدنی های موزه گوگنهایم

سفر به دو شهر بونی فاسیو و لیون فرانسه

در سفر با تور اروپا ارزان می توان از مکان های دیدنی کشور فرانسه نیز لذت برد. دو شهر قدیمی و تاریخی در این کشور قرار گرفته اند که تماشای جاذبه های آن ها خالی از لطف نخواهد بود. لیون یکی از شهرهای زیبای فرانسه است که از قدمتی تاریخی برخوردار می باشد. در دوران رنسانس فرانسه بناهای مختلفی وجود داشتند که بسیاری از آن ها آثار خود را همچنان حفظ کرده اند که شهر لیون یکی از آن ها شناخته می شود. در این شهر قوانینی برای حفاظت از آثار فرهنگی در نظر گرفته شده اند.

در کنار شهر لیون می توان از بونی فاسیو به عنوان یکی دیگر از شهرهای تاریخی و زیبا در فرانسه نام برد. کورسیکا منطقه ای جزیره ای است که این شهر دیدنی در آن جای گرفته است. صخره های گچی و آهکی در این شهر جزء جاذبه های دیدنی شناخته می شوند که با مشاهده آن ها ظاهری متفاوت از اقیانوس را می توان تجربه نمود. موزه ای نیز در این شهر قرار گرفته که یک دژ قدیمی به شمار می رود. در سفر با تور اروپا ارزان دیدن این جاذبه ها را در فرانسه از دست ندهید.

سفر به دو شهر بونی فاسیو و لیون فرانسه

موزه لوور و کلیسای نوتردام فرانسه

در سفر با تور اروپا ارزان می توان از جاذبه های شهر پاریس فرانسه دیدن نمود که از برجسته ترین آن ها می توان به کلیسای نوتردام و موزه لوور اشاره کرد. سبک گوتیک در کلیسای نام برده شده در شهر پاریس فرانسه کاملاً قابل مشاهده است. دو دهه زمان ساخت این کلیسا عنوان شده است که با ایستادن در قسمت برج شمالی می توان منظره ای زیبا از پاریس را مشاهده نمود.

از مکان های دیدنی و تاریخی در فرانسه می توان به موزه ای با نام لوور اشاره کرد که جزء موزه های قدیمی جهان شناخته می شود. این موزه و جاذبه های آن باعث جذب توریست و گردشگران متعددی به این شهر رؤیایی شده است. آثار با ارزش و اشیاء قدیمی مختلفی را می توان در کلکسیون این موزه مشاهده کرد. در سفر با تور اروپا ارزان این موزه و آثاری که در آن جای گرفته است را می توانید در برنامه گردشگری کشور فرانسه مشاهده کنید. در این کشور مکان های دیگری نیز وجود دارند که زیبایی آن ها خیره کننده است.

 موزه لوور و کلیسای نوتردام فرانسه 

سفر به قلب مقدس و شانزه لیزه

در شهر پاریس فرانسه مکان های گردشگری متعددی وجود دارند که از برجسته ترین آن ها می توان به خیابانی شناخته شده با نام شانزه لیزه اشاره کرد. این خیابان که نه تنها در پاریس بلکه در تمام جهان نیز از شهرت کافی برخوردار است دارای طول وسیعی است به طوری که از میدان کنکورد تا طاق پیروزی می توان در امتداد این خیابان معروف گذر کرد. جالب است بدانید که شانزه لیزه جزء معتبرترین خیابان های فرانسه شناخته می شود و قدم زدن در آن برای بسیاری از توریست و گردشگران بسیار لذت بخش می باشد.

مونتمار تپه ای است که در ارتفاعات آن کلیسایی با نام قلب مقدس واقع شده است که معماری آن به سبک رم شرقی است. در سال 1875 ساخت این کلیسا انجام شده است که اتمام آن به سال 1914 برمی گردد. این بنا را می توان جزء کلیساهای سلطنتی در شهر پاریس و کشور فرانسه دانست. پاریس به عنوان پایتخت کشور فرانسه از دیدنی های مختلفی برخوردار است که در سفر با تور اروپا ارزان می توانید از آن ها لذت ببرید.

سفر به قلب مقدس و شانزه لیزه 

سفر به جزیره سانتورینی در یونان

در سفر با تور اروپا ارزان امکان اقامت در خانه های مکعبی شکل سفید رنگ که در جزیره ای شناخته شده و زیبا جای گرفته اند برای بسیاری از افراد بسیار رؤیایی و خاطره انگیز می باشد. در کشور یونان علاوه بر جزایر و سواحل زیبا می توانید مکان های گردشگری متعددی نیز مشاهده کنید که یکی از بارزترین آنها جزیره سانتورینی می باشد. این جزیره که منظره دریا رو به خانه های صخره ای مکعبی شکل آن است در برنامه های گردشگری کشور یونان در نظر گرفته شده است که اقامت در این خانه های مکعبی سفید یکی از این موارد محسوب می شود.

قایق سواری و شنا کردن در سواحل این جزیره نیز برای بسیاری از افراد خالی از لطف نخواهد بود. آکروتیری یکی از جاذبه های دیدنی این جزیره محسوب می شود که در سفر با تور اروپا می توان به این منطقه دیدنی نیز مراجعه نمود. کشتی و همچنین قایق های دو بدنه نیز در این جزیره از گردشگران میزبانی می کنند. در این جزیره برای انتقال گردشگران فرودگاهی در نظر گرفته شده است.

سفر به جزیره سانتورینی در یونان 

سفر به شهرهای رودس و کورفو یونان

در اطراف دریای اژه یکی از دیدنی های کشور یونان قرار گرفته است که جزء جزایر دودکانیز شناخته می شود. با ورود به این شهر با جزایر و دروازه های قدیمی و باستانی مختلفی مواجه می شوید که دیدن آن ها در برنامه گردشگری جای می گیرد. ساخت بناهای این شهر به قرن چهاردهم برمی گردد. در این شهر مکان های دیدنی مختلفی وجود دارند که بسیاری از گردشگران با پای پیاده به جستجوی آن ها می پردازند. فرودگاه و کشتی برای جابجایی مسافران در این شهر در نظر گرفته شده اند.

در کشور یونان سواحل مختلفی وجود دارد که در اطراف آن ها شهری با نام کورفو جای گرفته است. در این شهر از معماری ایتالیایی برای ساخت بناهای مختلف استفاده شده است. ونیزی ها این شهر را برای مدت های طولانی اداره می کردند. قلعه های مختلف را می توان در شهر کورفو یونان مشاهده نمود. دریای ایونی که این شهر را احاطه کرده مکان مناسبی برای قایقرانی و بادبانی می باشد.

سفر به شهرهای رودس و کورفو یونان

سفر به منطقه تفریحی ساماریا جورج یونان

 

تور اروپا ارزان فرصتی ایده آل برای سفر به منطقه تفریحی با نام ساماریا جورج در یونان است. علاقه مندان به طبیعت گردی می توانند از این منطقه گردشگری دیدن نمایند و از طبیعت بکر آن لذت ببرند. طول این منطقه تفریحی به 16 کیلومتر می رسد. اگر اهل پیاده روی هستید می توانید پنج ساعت در این منطقه توریستی به تفریح و گردش بپردازید.

برای یک سفر مهیج به این منطقه می بایست از آمادگی جسمانی برخوردار بوده و تجهیزات کافی مانند آب همراه خود داشته باشید. این منطقه در کشور یونان جزء پرتردد ترین مناطق تفریحی شناخته می شود که بسیاری از توریست و گردشگران با رزرو تور اروپا خود را به این منطقه می رسانند.

سفر به منطقه تفریحی ساماریا جورج یونان 

سفر به روتردام هلند

اگر به فکر منطقه ای زیبا و گردشگری در کشور هلند برای سفر با تور اروپا ارزان هستید ما به شما شهر روتردام را پیشنهاد می کنیم. معماری بناهای تاریخی این شهر پیش از هر موضوعی نظر توریست و گردشگران را به خود جلب می کند. جالب است بدانید که روتردام به عنوان یکی از مکان های گردشگری از مراکز خرید متعدد نیز برخوردار است که برای بسیاری از توریست ها یک هدف شناخته می شوند.

لقب بزرگ ترین بندر قاره اروپا مختص شهر روتردام است. در جنگ جهانی دوم بسیاری از ساختمان های تاریخی و قدیمی این شهر ویران شده اند که این موضوع در ظاهر بافت این شهر تاثیر گذار بوده است. معماری هلندی و مدرن در اغلب ساختمان های این شهر قابل مشاهده می باشند. به جزء شهر روتردام اماکن دیگری نیز در هلند وجود دارند که در سفر با تور اروپا ارزان می توان از آن ها دیدن نمود.

سفر به شهر هارلم

 

شهر هارلم را می توان از جاذبه های تاریخی هلند معرفی کرد که با تور اروپا ارزان می توان از مناطق مختلف آن دیدن نمود. این شهر مکانی برای اقامت خانواده های اشراف و ثروتمند هلندی شناخته می شود که در کوچه و خیابان های آن خانه های تجار به چشم می خورند.

آمستردام از شهرهای همسایه این شهر تاریخی شناخته می شود که با استفاده از دوچرخه می توان خود را به آن رساند. کلیسای مرکزی و مرکز خرید را می توان در مرکز این شهر مشاهده کرد. هارلم را می توان یک مقصد گردشگری آرام و بدون هیاهو معرفی کرد که برای بسیاری از گردشگران تور اروپا ارزان از جذابیت های بسیاری برخوردار است.

برای اطلاع از خرید بلیط چارتر به سایت دلتابان مراجعه نمایید.

همچنین اگر قصد اقامت در اروپا را دارید برای رزرو هتل اروپا از اینجا اقدام کنید.



تعداد بازدید از این مطلب: 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود