خدمات تور مشهد
دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 11
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 513
بازدید سال : 1040
بازدید کلی : 3762

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 21 دی 1398
نظرات

تاریخچه کشور گرجستان

کشور گرجستان، کشوری با تاریخ بزرگ است که در بخش عظیمی از تاریخش درگیر جنگ های طولانی بوده و رنج های زیادی را تحمل کرده است اما امروزه به یکی از زیباترین و پربازدید ترین کشور های جهان تبدیل شده است. کشور گرجستان در تاریخ خود درگیر حمله ی مغول ها، جنگ جهانی و دیگر جنگ ها بوده است. در دوره ی قاجاریه که گرجستان تحت سلطه ایران بود، دو کشور روسیه و ایران به مدت 12 سال با یکدیگر جنگیدند که به عقد عهدنامه گلستان منجر شد.
پس از انقلاب کبیر، گرجستان جمهوری دموکرات اعلام کرد که توسط ارتش سرخ نقض شد و به مدت هفتاد سال جزو جمهوری های سوسیالیستی شوروی بود که توانستند پس از آن جمهوری مستقل دموکرات تشکیل دهند. از آن پس کشور گرجستان شروع به پیشرفت کرد و تاکنون خود را به یکی از زیباترین و پرگردشگرترین ها تبدیل کرده است.
تور گرجستان

معرفی کشور گرجستان

یکی از کشور های زیبای جهان که در حدود 200 سال پیش از ایران جدا شده است. این کشور در مرز اروپا و آسیا قرار دارد ولی جزو کشور های اروپایی محسوب می شود. کشور گرجستان از زمان استقلال تاکنون پیشرفت های زیادی در اقتصاد خود داشته است که یکی از بخش هایی که به صورت چشمگیری به اقتصاد این کشور تاثیر گذار بوده، صنعت گردشگری این کشور می باشد که به واسطه ی طبیعت چشم نواز، آثار تاریخی فوق العاده زیبا، کوهستان های بلند همه ساله مورد توجه گردشگران از سراسر جهان قرار می گیرد و باعث ارز آوری زیادی برای این کشور شد است. گرجستان کشور کوهستانی است که آب و هوای متنوعی دارد.تور گرجستان یکی از محبوب ترین تور های دلتابان است.

موقعیت جغرافیایی کشور گرجستان

کشور گرجستان در منطقه قفقاز قرار گرفته است. این کشور در میان اروپا و آسیا واقع شده است اما کشوری اروپایی به حساب می آید و از قوانین اتحادیه اروپا پیروی می کند. گرجستان کشوری در مرز آسیای غربی و اروپای شرقی است. کشور گرجستان با روسیه از شمال، ترکیه و ارمنستان از جنوب، آذربایجان از جنوب شرقی و غرب با دریای سیاه همسایه است. سیستم حاکم بر کشور گرجستان، جمهوری متمرکز نیمه ریاستی می باشد. کشور گرجستان به نه منطقه، یک شهر و دو جمهوری خودمختار تقسیم می شود.

اهمیت سفر با تور مشهد

همانطور که در بخش ابتدایی این مطلب نیز عنوان کردیم در میان تورهای مسافرتی و زیارتی داخلی تور مشهد از مهمترین آنها محسوب می شود چرا که میزان متقاضی برای رزرو این تور در طول سال به نسبت دیگر تورها بیشتر می باشد؛ اما چرا بسیاری از افراد برای سفر زیارتی خود این تور را انتخاب می‌کنند. تور مشهد دارای خدمات منحصر به فردی است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به رزرو بلیط های رفت و برگشت اشاره کرد. سفر با تور مشهد برای بسیاری از افراد کاملاً به صرفه می باشد چرا که می توانند از طریق آن هزینه های بلیط و هتل خود را به‌خوبی مدیریت کنند.
گارانتی هتل نیز از مهمترین ویژگی های تور لحظه آخری مشهد است که افراد بدون هیچ گونه دغدغه فکری می‌توانند خدمات و امکاناتی که در آن ارائه شده را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند اگر تمایل دارید تور مشهد را برای سفر خود رزرو کنید توصیه می کنیم از طریق سایت مورد نظر که مجری تورهای زیارتی و داخلی است این مهم را به انجام برسانید. قبل از رزرو تور توصیه می کنیم اعتبار آژانس های مسافرتی و گردشگری را جویا شوید.
تور مشهد دلتابان

خدمات تور مشهد

تور مشهد نیز همانند دیگر تورهای مسافرتی و زیارتی از خدمات متنوعی برخوردار است که برای بسیاری از رزرو کنندگان آن حائز اهمیت می‌باشند. از مهمترین خدمات و امکانات این تور می توان به ترانسفر فرودگاهی برای استقبال از مسافران اشاره کرد. از طریق این خدمات می توانید حمل چمدان خود را به افرادی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند بسپارید. از دیگر خدمات این تور زیارتی می‌توان به رزرو بهترین هتل های مشهد اشاره کرد مشهد شهری است زیارتی که در آن هتل های متعددی تأسیس شده‌اند تا زائرین و مسافران این شهر بتوانند از امکانات و خدمات آنها بهره‌مند شوند.
در سفر به تنهایی امکان رزرو بهترین هتل برای شما بسیار کم است اما در سفر با تور مشهد می‌توانید در بهترین هتل های این شهر اقامت کنید. از دیگر خدمات این تور می توان به رزرو بلیط رفت و برگشت به صورت های مختلف اشاره کرد. اگر بلیط سیستمی برای شما رزرو شود امکان کنسلی وجود دارد اما به شرط پرداخت جریمه، در صورتی که بلیط چارتری برای شما ثبت شده باشد امکان کنسلی به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.

بررسی تفاوت بلیط چارتر و سیستمی

خرید بلیط چارتر یکی از انواع بلیط های هواپیما می باشد که این بلیط هیچ گونه تفاوت کیفی با بلیط های سیستمی نخواهد داشت و در صورت رزرو آن می توانید یک سفر مناسب و هم تراز با بلیط های سیستمی داشته باشید. یکی از مهمترین مواردی که در رابطه با بلیط هواپیما چارتر باید حتما مورد توجه قرار گیرد را می توان نوسان قیمت آن دانست چرا که این بلیط ها در مواقع مختلف قیمت متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت و نمی توان یک رقم خاص برای فروش آنها در نظر گرفت. بسیاری این تصور را دارند که بلیط هواپیما چارتر قیمت ارزان تری نسبت به بلیط های سیستمی خواهد داشت، این سخن با اینکه تا حدی درست است اما در مواقعی صحیح نخواهد بود و ممکن است بلیط هواپیما چارتر قیمتی حتی بالاتر از بلیط های سیستمی نیز داشته باشد. به همین دلیل نباید به امید خرید بلیط چارتر با قیمت ارزان از رزرو بلیط سیستمی خودداری کنید. بلیط های سیستمی از نظر کلاس های پروازی به سه نوع اکونومی، بیزینس و فرست کلاس دسته بندی می شوند که اکونومی کمترین و فرست کلاس بیشترین میزان خدمات را به مسافران ارائه می نماید و البته فرست کلاس به دلیل هزینه های بالا در کمتر ایرلاینی ارائه می شود. کلاس های پروازی بلیط هواپیما چارتر نیز می تواند متفاوت باشد و به همین دلیل خواهید توانست بهترین و با کیفیت ترین بلیط را برای سفر خود انتخاب کنید.

بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما چارتر

به نظر شما بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیما چارتر چه زمانی است؟ بلیط های چارتر با نزدیک شدن به موعد سفر روند نزولی در قیمت پیدا خواهند کرد و به همین دلیل در روزهای آخر مانده به سفر می توانید نسبت به خرید بلیط های چارتر با قیمتی بسیار ارزان تر اقدام نمایید. اما به هیچ وجه نباید به امید کاهش قیمت منتظر باشید، چرا که ظرفیت بلیط های چارتر محدود بوده و ممکن است در مدت کوتاهی پس از ارائه به اتمام برسد. توصیه می کنیم در همان ابتدای ارائه بلیط های چارتر نسبت به رزرو آن اقدام نمایید چرا که در این صورت می توانید از سفر خود اطمینان داشته باشید. بلیط های چارتر برای شرکت های هواپیمایی مختلفی ارائه می شوند و می توانید بلیط ایرلاین مورد نظر خود را برای پرواز انتخاب کنید اما توجه داشته باشید که حق انتخاب با شما نخواهد بود و باید کلیه شرایط پرواز را پذیرفته و سپس نسبت به رزرو بلیط اقدام کنید.
 


تعداد بازدید از این مطلب: 1943
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود