راهنمای سفر به تور ویتنام
دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 19
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 521
بازدید سال : 1048
بازدید کلی : 3770

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 19 بهمن 1398
نظرات

راهنمای سفر به تور ویتنام

اگرچه بسیاری از افراد کشور ویتنام را به واسطه جنگ ها می شناسد اما اگر کمی مطالعه در خصوص ویتنام داشته باشید متوجه خواهید شد که زیبایی های این کشور شرقی به قدری است که اگر به ویتنام سفر کنید طبیعتا تفریحاتی دلپذیر انتظار شما را می کشد. این کشور به سرعت در حال پیشرفت است و در کنار طبیعت بکر و سرسبز آن شهرهای مدرن زیادی ساخته شده است که موجب جذابیت ویتنام شده است. توجه داشته باشید یکی از بهترین راه های رفتن به ویتنام رزرو تورهای گردشگری است که امروز مشاهده می شود در تمام روزهای سال این تورهای گردشگری توسط مجریان متعددی برگزار می شود.

به خصوص اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای اولین بار قرار است به ویتنام سفر کنید پیشنهاد می شود حتما تور ویتنام را انتخاب کرده تا فارغ از دردسرهای رزرو هتل، دریافت بلیط رفت و برگشت، و نا آشنایی با کشور ویتنام بتوانید سفری دلپذیر را تجربه کنید. البته لازم است بدانید رزرو تور گردشگری این کشور از طریق سایت های معتبر الزامی می باشد به طوری که باید توجه داشته باشید سایت گلفام سفر جزو آن دسته از سایت های معتبر و مناسب در زمینه ارائه تورهای گردشگری مختلف است.

سفر به ویتنام

آب و هوای ویتنام

کشور ویتنام با وجود اینکه در دو منطقه آب و هوایی استوایی و معتدل قرار گرفته است مشاهده می شود که آب و هوای آن تحت تاثیر فصل بارانی می باشد. البته لازم است بدانید روزهای آفتابی در این کشور کم نبوده و با این حال میزان بارش باران و رطوبت در آن زیاد است. بخش های کوهستانی ویتنام، آب و هوای معتدلی دارد. اگر بخواهیم بهترین زمان سفر به ویتنام از نظر آب و هوایی را بررسی کنیم می توان گفت فصل بهار و پاییز زمانی مناسب جهت رزرو تور ویتنام می باشد. توجه داشته باشید در این دو فصل دمای هوا در ویتنام معتدل است و میزان بارندگی کمتر است. نکته مهمی که وجود دارد این است که کشور ویتنام کشوری پهناور است، با این حال نمی توان شرایط آب و هوایی خاصی برای آن تعریف کرد یا زمان خاصی را جهت رزرو تور ویتنام مشخص نمود.

قیمت تور ویتنام

با وجود اینکه گفته شد بهتر است افرادی که برای اولین بار و یا حتی چندمین بار است که قصد سفر به ویتنام را دارند از طریق تور ویتنام به این کشور بروند مشاهده می شود که در حال حاضر تور گردشگری این کشور در سایت گلفام سفر در انواع مختلفی موجود است. به طوری که خدمات ارائه شده در این طور متفاوت بوده و طبیعتا قیمت تور ویتنام نیز تفاوت هایی دارد. افراد در اینجا می توانند متناسب با شرایط اقتصادی و سلیقه خود آنچه را که می خواهند رزرو کنند.

تور لحظه آخری ویتنام

علیرغم اینکه بسیاری از افراد تمایل دارند تور لوکس ویتنام را رزرو کرده و سفری بی نظیر و مفرح به این کشور داشته باشند، تعداد زیادی از مسافران نیز هستند که تمایل دارند، سفری اقتصادی و کم هزینه را تجربه کنند. توجه داشته باشید اگر چه خدمات ارائه شده در تور جزو مهمترین مواردی است که در قیمت آن تاثیر می گذارد اما باید بدانید تورهای لحظه آخری که ارائه می شوند و قیمت مناسبی دارند دارای خدمات متنوع و زیادی هستند اما چارتر کنندگان این تورها با نزدیک شدن به زمان سفر و کامل نشدن تعداد مسافران سعی می ;کنند قیمت تور را کاهش داده تا افراد بیشتری ترغیب به رزرو آن شوند. با این وجود می توان گفت تور لحظه آخری ویتنام جزو تورهای چارتر بوده که بیشتر در فصول کم مسافر سال ارائه می شود.

هزینه های سفر با تور ویتنام

سفر با تور ویتنام نیز مانند هر تور دیگری نیاز به پرداخت کردن هزینه های مختلف دارد. تهیه ویزای ویتنام اولین اقدام است که باید پیش از سفر انجام داد و این کار نیاز به صرف هزینه دارد. در تور ویتنام دیگر هزینه هایی که باید در نظر گرفت، عبارتند از: هزینه هتل محل اقامت، هزینه حمل و نقل در شهر، هزینه بازدید از مکان های دیدنی و تفریحی و هزینه خوراک و مواد غذایی است.

تور ویتنام

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ویتنام

تهیه بلیط هواپیما ویتنام از جمله اقداماتی است که لازم است پیش از سفر به این مقصد انجام شود. شما برای اینکه سفر راحتی داشته باشید، بهتر است که برای سفر خود بلیط رفت و برگشت را رزرو کنید تا هنگام برگشتن به ایران مشکلی از بابت خرید بلیط نداشته باشید. معمولا در ایام اوج مسافرت ها امکان تهیه بلیط سخت می شود، پس بهتر است این کار را به روزهای آخر موکول نکنید. زمان سفر، فرودگاه مقصد، کلاس پروازی، نوع پرواز، تاریخ خرید بلیط، شرکت ارائه دهنده بلیط هواپیما و میزان توقف هایی که در طول مسیر اتفاق می افتد از موارد مهمی هستند که روی قیمت نهایی بلیط هواپیما ویتنام تاثیر می گذارند. اگر می خواهید بلیط هواپیما ویتنام را به راحتی تهیه کنید، به جای خرید حضوری در آژانس های مسافرتی که موجب اتلاف وقت شما می شود و نیاز به هزینه های اضافی دارد، خرید اینترنتی بلیط هواپیما ویتنام گزینه بهتری خواهد بود. در خرید آنلاین بلیط هواپیما ویتنام شما در هر مکان و زمانی می توانید این بلیط را رزرو کنید. برای خرید راحت و فوری بلیط هواپیما ویتنام می توانید از طریق سایت گلفام سفر اقدام کنید.

سفر هوایی به ویتنام

رزرو آنلاین هتل در تور ویتنام

مسافرانی که می خواهند به ویتنام سفر کنند یکی از دغدغه های مهم آنها پیش از سفر پیدا کردن هتل مناسب برای مدت زمان اقامت خود در ویتنام می باشد. امروزه به کمک اینترنت به راحتی می توان رزرواسیون هتل مناسب برای اقامت در ویتنام را انجام داد. هتل های بسیار زیادی در ویتنام وجود دارد که ممکن است یافتن یک هتل مناسب در میان آنها برای مسافران سخت باشد. از طریق سایت گلفام سفر مسافران می توانند به راحتی شاهد هتل های ویتنام به همراه لیست قیمت های آنها و خدماتی که در آنها ارائه می شود، باشند. انتخاب هر هتلی بستگی به میزان بودجه مسافران خواهد داشت. معمولا قیمت هتل های ویتنام بستگی به خدمات و امکانات آن و دسترسی به نقاط مختلف و موقعیت مکانی آنها دارد. اگر در سفر خود دغدغه هزینه را ندارید، هتل های 5 ستاره ای که در ویتنام هستند، یک اقامت لوکس و بسیار خوب را به همراه امکانات زیاد به شما ارائه می دهند. هتل آپارتمان ها و هاستل هایی که در ویتنام هستند برای افرادی مناسب خواهند بود که به دنبال اقامت ارزانتر در این کشور هستند. پس از وارد شدن به سایت گلفام سفر شما می توانید با زدن مبدا و مقصد سفر خود شاهد لیست هتل ها در این کشور باشید و یک هتل مناسب را برای سفر خود رزرو کنید.

هتل ها در سفر به ویتنام

 


تعداد بازدید از این مطلب: 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود