تجربه سفر به یاد ماندنی به پاتایا با تور دلتابان
دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 3
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 341
بازدید سال : 1428
بازدید کلی : 4150

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : جمعه 16 اسفند 1398
نظرات

رزرو بهترین تورهای داخلی و خارجی 

رزرو آنلاین تور سن پنرزبورگ

دومین شهر بزرگ روسیه پس از مسکو شهر سن پترزبورگ است که از شهرهای مدرن در دنیا به شمار می رود. فراز و نشیب های متعدد رخ داده در طول تاریخ باعث شده است تا شهر

سن پترزبورگ به یکی از شهرهای نمادین تبدیل شود. این شهر از زیبایی های بی نظیری برخوردار است و گردشگران مختلف می توانند در تور سن پترزبورگ از این جاذبه های مختلف که شامل مجموعه کلیساها، موزه ها و میادین مختلف هستند دیدن کنند. همانطور که می دانید قبل از سفر به هر شهر یا کشور باید اطلاعات کافی درباره هتل ها، رستوران ها، جاذبه های گردشگری و آب و هوای منطقه مورد نظر داشته باشید تا بتوانید با آمادگی کامل سفر کنید. در این مطلب با مهمترین اطلاعات درباره تور سن پترزبورگ آشنا خواهیم شد. 

تور سن پترزبورگ

به طور کلی در تابستان  میانگین دمای هوا تا 15 درجه سانتی گراد می رسد. این فصل از جمله فصل های دلپذیر برای تور سن پترزبورگ است که پدیده شب های سفید را به خود اختصاص می دهد. اگر قصد دارید در این فصل تور سن پترزبورگ را رزرو کنید بهتر است از چند ماه قبل اقدام کنید

زمستان ها در شهر سن پترزبورگ بسیار سرد است و در اکثر مواقع با بارش سنگین برف همراه خواهد بود. معمولا استقبال از تور سن پترزبورگ در این فصل کم است به همین دلیل هتل های شهر از قیمت پایینی برخوردار هستند و در مقایسه با تابستان، شهر بسیار خلوت می شود. البته یکی از جذاب ترین قسمت های این فصل برگزاری فستیوال زمستانی است که می تواند برای گردشگران جذابیت بالایی داشته باشد. بنابراین اگر به دنبال یک تور مناسب به سن پترزبورگ هستید فصل زمستان پیشنهاد بسیار مناسبی است

خرید تور ترکیه و استانبول 

آنتالیا همراه با استانبول، از مناطق توریستی در کشور ترکیه محسوب می شوند. بهترین راه برای دیدار از زیبایی های این منطقه این است که از یک ماشین کابلی استفاده کنید تا به کوه تاتللی سفر کنید، جایی که می توانید در دیدگاه های پانورامای خیره کننده، خط ساحلی شگفت انگیزی را مشاهده کنید. پس از صعود، خرابه های Phaselis و سواحل زرق و برق دار را در نزدیکی خود می توانید ببینید. این یک شهر لیبیایی باستانی است که زمانی توسط الکساندر بزرگ اداره می شده است که همچنان از آن زمان  آمفی تئاتر و خانه هایی به جا مانده است. برای دوستداران خورشید و آفتاب گرفتن، ساحل لارا بهترین مقصد است، زیرا شما می توانید از دریای کریستالی آبی لذت ببرید. اگر در اواسط فصل تابستان به آنجا با تور ترکیه لحظه آخری سفر کنید ممکن است جشنواره ای از شن و ماسه در این ساحل آنتالیا وجود داشته باشد، جایی که هنرمندان با استعداد، برای تحت تاثیر قرار دادن بازدید کنندگان، سازه های شنی زیبایی را خلق می کنند.

تور ترکیه

 رزرو آنلاین تور و هتل گرجستان 

تورهای مسافرتی و گردشگری این روزها یکی از گزینه‌های سفر محسوب می‌ شوند و از مزیت های مهمی برخوردار هستند. در زمان انتخاب اینگونه تورها می بایست چند نکته را در نظر بگیرید تا بتوانید سفری منحصر به فرد و در عین حال به صرفه را تجربه کنید. در زمان انتخاب تور گرجستان که یکی از آنهاست، افراد می بایست به سابقه آژانسی که تور را از آن رزرو می‌کنند توجه کنند. از دیگر موارد بررسی خدمات تور، است که در اغلب آژانس‌ ها توضیحاتی در رابطه با آن ارائه می‌ شود.

 در کنار این دو مورد نباید از هزینه تور گرجستان با تورهای تفریحی گرجستان غافل شد. هزینه مربوط به هتل، بلیط و همچنین خدمات مسافرتی که در زمان رزرو تور این کشور می توانید آنها را نیز در نظر بگیرید.از دیگر موارد توجه به راهنمای سفر است که به عنوان لیدر تور در هنگام رزرو اینگونه از تورهای تفریحی می توانید به آن توجه کنید. با سایت دلتابان همچنان همراه ما باشید تا بیشتر موارد عنوان شده در رابطه با تور مسافرتی گرجستان را با هم بررسی کنیم و به بیان برخی از ویژگی های آنها بپردازیم.

رزرو تور پاتایا و بازدید از دیدنی های این شهر 

بازدید از دنیای زیر آب در شهر پاتایا یکی از بهترین تفریحاتی است که می توانید در تور پاتایا انجام دهید، یکی از بزرگترین آکواریوم های کل دنیا در شهر پاتایا واقع شده است، این آکواریوم بسیار مجهز شامل یک تونل بسیار بزرگ و طولانی است که به صورت همزمان تعداد زیادی از توریست ها می توانند وارد آن شوند و تجربه ای فوق العاده را در تور پاتایا بدست آورند. یکی دیگر از تفریحاتی که می توانید در تور پاتایا تجربه کنید بازدید از پارک فیل ها در این شهر است، شما در این پارک می توانید تعداد بسیار زیادی فیل را مشاهده کنید که اکثرا آنها دارای سن بالایی هستند و دیگر نمی توانند در جنگل های شهر پاتایا زندگی کنند، از جمله فعالیت های فوق العاده ای که می توانید در این پارک انجام دهید غذا دادن به این فیل ها است که علی الخصوص برای کودکان می تواند جذاب باشد.

رزرو آنلاین تور ترکیه 

 تور کشور ترکیه، به سفری اطلاق می شود که یک شرکت مسافرتی با ارائه خدماتی در قالب یک پکیج مسافران علاقه مند به سفر ترکیه را جذب می کند و با اخذ هزینه ای آن ها را به کشور ترکیه می برد. تورها معمولاً فردی به نام راهنمای تور و یا تور لیدر برای راهنمایی مسافران دارند. تور ترکیه ارزان معمولاً سفرهایی ۳ تا ۱۰ روزه هستند که در آن سفر به چند شهر زیبای کشور ترکیه گنجانده می شود.

برای خرید تور ترکیه لحظه آخری شما می توانید از طریق مراجعه ی حضوری به آژانس های ارائه کننده تور و یا مراجعه اینترنتی به سایت های فروش تور اقدام کنید. مسلماً خرید اینترنتی تور می تواند از لحاظ صرف زمان و هزینه برای شما ارزان تر از تهیه تور به صورت حضوری تمام شود. در تهیه تور کشور ترکیه از طریق اینترنت به راحتی می توانید با یک کلیک ساده انواع تور ها را ببینید و قیمت تورهای مختلف را با هم مقایسه کرده و در بین چندین تور مختلف بهترین تور و مناسب ترین تور با شرایط خودتان را انتخاب کنید. اگر برای خرید تور خود زمان بیشتری را اختصاص دهید امکان برخورد شما با تور ارزان ترکیه بیشتر است

 



تعداد بازدید از این مطلب: 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود