نکاتی در مورد تور روسیه
دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 3
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 341
بازدید سال : 1428
بازدید کلی : 4150

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 5 فروردين 1399
نظرات

بررسی تور سنت پترزبورگ

تور سنت پترزبورگ یکی از تور های گردشگری است که طرفدار های زیادی دارد. سنت پترزبورگ به عنوان پایتخت روسیه از ویژگی های برجسته و زیادی برخوردار است. این شهر دارای تاریخی جذاب و همچنین امپراطوری های زیادی را دارا بوده است که هرکدام از آنها باعث ساخت تعدادی کاخ شده اند که هم اکنون به عنوان جاذبه های این شهر به شمار می آیند. این شهر علاوه بر جاذبه های دیدنی رستوران و کافه های فوق العاده ای برای پذیرایی از گردشگران عزیز را دارد. همچنین این شهر شامل هتل های بسیار شیک برای گردشگران با هر مقدار هزینه نیز می باشد. آب و هوای این شهر در فصل بهار و تابستان و همچنین در اوایل پاییز بسیار فوق العاده و برای گردشگری مناسب می باشد ولی در زمستان برف و سرما را به همراه خود دارد. شهر سنت پترزبورگ یکی از شهر هایی است که دیدن از آن به هر کسی پیشنهاد می شود. می توان با شرکت در تور سنت پترزبورگ از این شهر زیبا و تاریخی دیدن فرمایید و خاطره های زیبایی را برای خود ثبت کنید.

تور روسیه

هزینه سفر و تور سنت پترزبورگ

یکی از نکاتی که همیشه در هر سفری باید به آن توجه کرد، هزینه سفر می باشد. این هزینه می تواند هزینه هتل، حمل و نقل، هزینه های گردشگری و...باشد. واحد پول در سنت پترزبورگ روبل همان واحد پول روسیه می باشد. کشور روسیه همانطور که می دانیم در دسته کشورهای گران قیمت قرار دارد پس به طبع سفر به این کشور با تور سنت پترزبورگ هزینه بردار خواهد بود. اگر بخواهیم تشابهی بین شهر های ایران و شهر سنت پترزبورگ روسیه برقرار کنیم می توان گفت هزینه گردش در شهر سنت پترزبورگ 50 درصد گران تر از گردش در شهر تهران است. یکی از هزینه های اساسی در این شهر هزینه حمل و نقل است. در شهر سنت پترزبورگ حمل و نقل پیشرفته ای وجود دارد که برای استفاده از آنها می توانید از کارت الکترونیک استفاده کنید. این کارت حدود 5000 هزار تومان هزینه دارد. بعد از گرفتن کارت الکترونیک می توانید با شارژ کردن آن از وسایل های حمل و نقل در این شهر استفاده کنید و در شهر زیبای سنت پترزبورگ به گردش بپردازید. راه دیگری برای استفاده از حمل و نقل عمومی در تور سنت پترزبورگ وجود دارد و این روش آن است که از کارت های گردشگری استفاده نمایید. مورد دیگری که به هزینه های سفر در تور سنت پترزبورگ مرتبط می شود، هزینه اقامت می باشد. هزینه اقامت با توجه به نوع رزرو هتل و امکاناتی که ارائه می دهد متفاوت می باشد

سفر به دبی

دبی از جمله شهرهای شیخ نشین امارات است که دارای جاذبه های بسیار دیدنی است. این شهر یکی از قطب های مهم گردشگری در دنیا به شمار می آید. سالانه گردشگران بسیار زیادی از نقاط مختلف جهان برای بازدید از دبی به این شهر وارد می شوند. تور دبی همواره مملو از گردشگر می باشد. رزرو تور دبی را می توان خیلی ساده با اینترنت انجام داد. این شهر لوکس البته از گران قیمت ترین شهرهای دنیا است. معماری شگفت انگیز دبی و جاذبه های تفریحی گوناگونی که در شهر وجود دارند از جمله دلایلی است که این شهر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. بهترین فصل برای سفر به دبی فصل زمستان است چون در تابستان گرمای هوای این شهر لوکس غیر قابل تحمل می شود.

تور لوکس دبی

رزرو هتل دبی از سایت های ایرانی

استفاده از سایت ایرانی برای اینکه بتوانید در شهر دبی یک هتل خوب رزرو نمایید می تواند گزینه ای کاملا مناسب برای شما به شمار رود. هتل جمیرا دبی در قلب شهر دبی واقع شده اند و شما می توانید با استفاده از وب سایت ایرانی و مطمئن ترین آژانس گردشگری دلتابان برای رزرو آن به زبان فارسی و پرداخت هزینه بدون مشکل استفاده نمایید. این وب سایت همچنین برای ارائه تور و بلیط هواپیما با ایرلاین های مختلف در دسترس شما بوده و شما می توانید از آن استفاده نمایید

سفر به پاتایا

شهر پاتایا به دلیل اینکه مجمع الجزیره ای در کشور تایلند است و لذا دارای آب و هوای دریایی و معتدلی بوده که هر زمانی از سال می تواند لحظاتی خوش و دلپذیر را برای مسافران خود به ارمغان آورد. اما باز هم ماه های نوامبر تا فوریه یعنی از آبان ماه تا اواخر بهمن ماه شهر پاتایا بهترین هوا را داشته و از اقصی نقاط جهان بیشترین توریست را به خود می بیند. در این ماه از سال شهر پاتایا شاهد باران های ملایم و روزهای آفتابی بوده که تقریبا به روزهای بهاری کشور ایران شباهت داشته و سرشار از طراوت و شادابی می باشد. ماه های مارس تا می در شهر پاتایا یعنی از اسفند ماه تا اردیبهشت در ایران تور پاتایا بیشترین ازدیاد مسافران را داشته که لازم است برای رزرو تور پاتایا قبل از فرارسیدن اسفندماه اقدام شود.

تور مسافرتی دبی

رزرو تور پاتایا و بازدید از دیدنی های این شهر

بازدید از دنیای زیر آب در شهر پاتایا یکی از بهترین تفریحاتی است که می توانید در تور پاتایا انجام دهید، یکی از بزرگترین آکواریوم های کل دنیا در شهر پاتایا واقع شده است، این آکواریوم بسیار مجهز شامل یک تونل بسیار بزرگ و طولانی است که به صورت همزمان تعداد زیادی از توریست ها می توانند وارد آن شوند و تجربه ای فوق العاده را در تور پاتایا بدست آورند. یکی دیگر از تفریحاتی که می توانید در تور پاتایا تجربه کنید بازدید از پارک فیل ها در این شهر است، شما در این پارک می توانید تعداد بسیار زیادی فیل را مشاهده کنید که اکثرا آنها دارای سن بالایی هستند و دیگر نمی توانند در جنگل های شهر پاتایا زندگی کنند، از جمله فعالیت های فوق العاده ای که می توانید در این پارک انجام دهید غذا دادن به این فیل ها است که علی الخصوص برای کودکان می تواند جذاب باشد.



تعداد بازدید از این مطلب: 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود