دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 13
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 515
بازدید سال : 1042
بازدید کلی : 3764

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 31 فروردين 1399
نظرات

شهر ها و هتل های مهم برزیل

برزیل یا جمهوری فدراتیو برزیل کشوری در قاره ی آمریکای جنوبی است که تقریباً نیمی از این قاره را در برگرفته است. برزیل با 8,515,767 کیلومتر مربع مساحت، پس از کشور های روسیه، کانادا، چین و ایالات متحده آمریکا، پنجمین کشور دنیا از نظر وسعت است. این کشور با تمامی کشورهای آمریکای جنوبی به جز شیلی و اکوادور مرز مشترک دارد. این کشور از جنوب با اروگوئه، از جنوب غربی با آرژانتین، پاراگوئه و بولیوی، از غرب با پرو، از شمال غربی با کلمبیا و از شمال با ونزوئلا، گویان، سورینام و گویان فرانسوی هم مرز است. عمده ی بستر رودخانه ی آمازون، طولانی ترین رود جهان به همراه بکرترین جنگل های بارانی دنیا همگی در کشور برزیل قرار دارند. این کشور دارای هیچ گونه ناحیه ی بیابانی و همچنین سردسیری نیست و اکثریت مناطق آن گرمسیری و نیمه گرمسیری هستند. برزیل همچنین پنجمین کشور پرجمعیت دنیاست که یک سوم جمعیت آمریکای جنوبی در این کشور زندگی می کنند.

کشور برزیل

معروف ترین شهر های برزیل

برازیلیا

برازیلیا پایتخت مدرن برزیل در ارتفاعات ۱۰۰۰ متری از سطح دریا در میان دشتی هموار از فلات مرکزی برزیل واقع شده و دارای آب و هوای معتدل و خشک است.طرح کلی شهر برازیلیا شبیه به یک هواپیمای مسافربری است. در این طرح، مرکز تجاری، بلوک های آپارتمانی مسکونی و سفارتخانه های خارجی قسمت های بالهای آن را اشغال کرده اند و اداره های دولتی بدنه آن را پر می کنند. مراکز کلیدی حکومتی شامل اداره ریاست جمهوری کنگره دادگاه عالی در میدان قوای سه گانه، در دماغه این هواپیما و در قسمت شرق این شهر جای داده شده اندمحل اقامت رئیس جمهور که قصر طلوع نامیده می شود، در کرانه غربی دریاچه پارانوا قرار دارد.

سائوپائولو

شهر سائوپائولو پرجمعیت ترین شهر آمریکای جنوبی است و یکی از بزرگترین شهرهای جهان در میان تپه های ارتفاعات سرادومار و در ۶۰ کیلومتری شهر بندری سانتوس ، مهمترین بندر برزیل در ارتفاع ۷۳۰ متری از سطح دریا واقع شده است. آب و هوای آن زیر استوایی و معتدل است. متوسط دمای تابستانی آن بین ۱۹ درجه تا ۲۷ درجه و متوسط دمای زمستان آن بین ۱۰ درجه تا ۲۰ درجه سانتی گراد متغیر است. این شهر درسال ۱۵۵۴ میلادی توسط مبلغین مذهبی بنا شد و به نام یکی از آنان پائولوی مقدس Sao Paulo نام گرفت.
سائوپائولو مرکز تجاری و مالی برزیل است. بیش از نیمی از تولیدات صنعتی کشور تنها مربوط به این شهر و مناطق اطراف آن می باشد. به لحاظ اقتصادی، تجاری، جمعیتی نیز مهمترین و پیشرفته ترین شهر برزیل است.
همچنین شهر دارای سه فرودگاه می باشد: فرودگاه کنگنیاس در ۹ کیلومتری جنوب مرکز شهر واقع شده و پروازهای داخلی به نقاط مختلف کشور از آن انجام می گیرد و شلوغ ترین فرودگاه کشور است. فرودگاه بین المللی گورولیوس در ۲۵ کیلومتری شمال شرقی مرکز شهر که مهمترین فرودگاه بین المللی برزیل است و بیشترین تعداد پروازهای خارجی برزیل از این فرودگاه انجام می شود و دیگری فرودگاه کوچک campo de marte در ۴ کیلومتری شمال مرکز شهر که تنها برای پرواز بالگردها و هواپیماهای شخصی قابل استفاده است.

ریودوژانیرو

دومین شهر بزرگ و پرجمعیت برزیل بر کرانه اقیانوس اطلس و مرکز ایالت ریودوژانیرو است. وقتی کاشفان پرتغالی در اول ژانویه ۱۵۰۲ میلادی به دهانه خلیج گوانابارا یعنی محل فعلی شهر رسیدند آن را مدخل رودخانه بزرگی تصور کردند و آن را به پرتغالی ریودوژانیرو، یعنی رود ژانویه نامیدند. آب و هوای ریو، استوایی با میانگین بارندگی سالانه ۱۱۷۰ میلیمتر می باشد. میانگین متوسط دمای سالانه آن بین ۲۰ تا ۳۰ درجه می باشد.

معروف ترین هتل های برزیل

رنسانس سائوپائولو (5 ستاره فوق تاپ)

هتل رنسانس سائوپائولو جزو بهترین هتل های ۵ ستاره فوق تاپ هم از نظر موقعیت و هم از نظر امکانات و خدمات است که در نزدیکی خیابان های پائولیستا و اسکار فریر در مرکز شهر سائوپائولو واقع شده است و پارک زیبای Ibirapuera دو کیلومتر با هتل رنسانس سائوپائولو فاصله دارد و فرودگاه Congonhas تا هتل رنسانس سائوپائولو ۱۰ کیلومتر و با فرودگاه بین المللی Guarulhos حدود ۳۰ کیلومتر فاصله دارد. این هتل مجهز به اتاق های مدرن با امکانات لوکس است.

امکانات هتل
  • استخر روباز 4 فصل
  • سونا و جکوزی
  • سالن ماساژ و اسپا
  • باشگاه بدنسازی
  • اینترنت و پارکینگ مجانی
  • رستوران، کافی شاپ و کافه
  • خشکشویی و سفیدشویی
  • گاو صندوق و ...

برترین هتل های برزیل

هتل ویندزور آتلانتیکا (5 ستاره فوق تاپ)

ساختمان این هتل 5 ستاره بلندترین ساختمان سواحل کوپاکابانا است. فاصله ی هتل تا ساحل، پیاده 4 دقیقه می باشد. هتل ویندزور آتلانتیکا دارای اسپایی بی نظیر و استخری بالای پشت بام و بر فراز آبهای نیلگون ساحل، با چشم اندازهایی بی نظیر می باشد. شهرت هتل ویندزور آتلانتیکا به خاطر چشم اندازهای زیبا، اتاق های بزرگ و رستوران آلورو می باشد.

این هتل دارای 540 اتاق نورگیر و روشن، با فضایی گرم و تزئینات چوبی به کار رفته در مبلمان و مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون می باشد. بیشتر اتاق ها دید رو به اقیانوس دارند.

صبحانه ی این هتل بوفه و بسیار محبوب است و با میوه های تازه و شیرینی، علاوه بر منوی صبحانه از میهمانان پذیرایی می شود. همچنین هتل دارای استخر دیگری نیز می باشد و در اسپا نیز انواع درمان ها فراهم آورده شده است. همچنین یک سونا و مرکز تناسب اندام نیز در هتل موجود می باشد.

در اطراف هتل پر از مراکز خرید و فروشگاه های جذاب و رستوران ها و کافی شاپ های سرزنده، زمین والیبال 100 متر است. قلعه ی کوپاکابانا 3.2 کیلومتر و فرودگاه های سانتوس داموند و گالئالو هر کدام به ترتیب 9.6 و 27.6 کیلومتر با هتل فاصله دارند.

از دیگر امکانات هتل می توان به اسکله ی آفتاب، ماساژ، خشکشویی، مرکز تجاری، ترانسفر، وای فای و سرویس 24 ساعته ی اتاق اشاره نمود.

هتل بلموند داس کاتاراتاس (5 ستاره فوق تاپ)

این هتل 5 ستاره لوکس در نزدیکی یکی از دیدنی ترین شگفتی های طبیعی برزیل یعنی آبشار ایگوآسو قرار دارد. با اقامت در این هتل بینظیر خاطره ای دل انگیز و نایاب را با خود به خانه خواهید برد. از جاذبه های هتل داس کاتاراتاس می توان به پیاده روی در جنگل، سوار شدن بر هلیکوپتر و دیدن آبشارهای زیبا از نزدیک اشاره نمود. شما در این هتل می توانید انواع ماجراجویی ها را بر روی زمین، هوا و رودخانه تجربه کنید.

امکانات هتل:
  • زمین تنیس
  • استخر روباز تمام فصل
  • باشگاه بدنسازی
  • سالن ماساژ
  • اسنک بار
  • بوفه رستوران
  • رستوران a la carte
  • کافی شاپ
  • صندوق اثاثیه
  • خشکشویی و سفیدشویی
  • فروشگاه و ...

هتل های برزیل

 
تعداد بازدید از این مطلب: 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 31 فروردين 1399
نظرات

صنعت گردشگری کشور برزیل:

گردشگری یکی از صنعت های اصلی کشور برزیل قلمداد می شود و دو شهر ریودژانیرو و سائوپولو بیشترین تعداد گردشگر را در بین تمامی شهرهای برزیل به خود اختصاص داده اند. با سفر به برزیل نه تنها با میراث فرهنگی عمدتاً به جای مانده از دوران استعمار پرتغالی ها آشنا خواهید شد، بلکه از طبیعت بکر و بی نظیر آن نیز بهره مند خواهید شد. پس از سال 2000 میلادی، صنعت گردشگری رشد ناباورانه ای در این کشور داشته است و امروزه این کشور بیشترین سهم گردشگر را در تمامی قاره ی آمریکای جنوبی به خود اختصاص داده است. از اصلی ترین جاذبه های طبیعی برزیل می توان به جنگل های آمازون، رودخانه ی آمازون، جنگل ها و پارک های جنگلی ملی بی شمار دیگر در سراسر برزیل مانند پارک جنگلی تیجوکا و پارک جنگلی ایگواسو و سواحل و خلیج های بی نظیر و رویایی اشاره کرد. به دلیل دسترسی آسان به اکثر جاذبه های طبیعی این کشور، امروزه برزیل رشد قابل توجهی در زمینه ی اکوتوریسم نشان داده است.

جاذبه های گردشگری برزیل

چندی از مناطق معروف میراث جهانی یونسکو در برزیل:

  • مناطق جنگلی حفاظت شده ی سواحل جنوب شرقی اقیانوس اطلس: این مناطق مجموعه ای از جنگل های گرمسیری و نیمه گرمسیری، کوهستان ها و مرداب ها با گونه های گیاهی و جانوری بی نظیر و متنوع است. این مجموعه شامل 25 منطقه ی حفاظت شده ی مجزاست که بین دو ایالت پارانا و سائوپائولو قرار گرفته است.
  • شهر برازیلیا: این شهر پر جنب و جوش در سال 1960 میلادی به عنوان پایتخت جدید کشور برزیل انتخاب گردیده است. پایتخت پیشین این کشور شهر ریودژانیرو بود اما به دلیل موقعیت مرکزی برازیلیا این شهر به عنوان پایتخت جدید در نظر گرفته شد. این شهر به دلیل معماری شهری بی نظیر آن و ساختمان های دولتی آن که عمدتاً توسط معمار مشهور مدرن، اسکار نیمار، انجام گرفته است در سال 1987 میلادی به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شده است.
  • جزایر برزیلی واقع در اقیانوس اطلس: دو جزیره ی فرناندو دِ نورونیا و آتول داس روکاس دو جزیره ای هستند که به دلیل تنوع بی نظیر گیاهی و جانوریشان بهشت هر جانورشناس و گیاه شناسی هستند.
  • منطقه ی حفاظت شده ی مرکزی آمازون: این منطقه با 6 میلیون هکتار مساحت بزرگترین منطقه ی حفاظت شده ی اطراف رودخانه ی آمازون است. این منطقه با اکوسیستم های متفاوت

جمله رودخانه ها، دریاچه ها و جنگل های انبوه، زیستگاه جانوران گوناگونی است که بسیاری مختص همین منطقه هستند.

  • بافت تاریخی شهرهای سائو لوئیس، دیامانتینا، سالوادور دِ بایا، گویاس، اولیندا و اورو پرتو

  • پارک ملی ایگواسو

  • شهر ریودژانیرو

کلیسای سائو پائولو

کلیسای جامع سائوپائولو یک کلیسای جامع کاتولیک است. این کلیسا بزرگترین کلیسا در آمریکای جنوبی است که در مرکز شهر سائوپائولو و در نزدیکی میدان پاراکاداسی (paraca da se) و در مقابل ایستگاه متروی سی که با رنگ آبی و قرمز مشخص شده است قرار دارد. کلیسای جامع

سائوپائولو دارای 111 متر طول، 46 متر عرض و دو برج به ارتفاع 92 متر است. و همچنین گنبدی دارد که ارتفاع آن به بیش از 30 متر می رسد. ساخت این گنبد رنسانس شکل با الهام از کلیسای جامع فلورانس انجام گرفته است. گنجایش این کلیسا 8000 نفر می باشد و توسط یک طراح آلمانی به نام ماکسیمیلیان امیل (Maximilian Emil Hehl) به سبک نئو گوتیک بر روی ویرانه های کلیسای کلونیال که در سال 1913 در این محل ساخته شده بود، بنا شده است. با شروع جنگ جهانی ساخت کلیسا به آرامی پیش رفت و به تعویق افتاد. تا اینکه در سال 1954به پایان رسید. اما دو برج آن هنوز تکمیل نشده بود. در نهایت در زمان برگزاری مراسم چهارصدمین جشن سائوپائولو در سال 1967 ساخت این دو برج تکمیل گردید.

بیش از 800 تن سنگ مرمر خاص و کمیاب در ساخت این مکان بکار رفته است. تمامی موزاییک ها، مجسمه ها و مبلمان این کلیسا با کشتی از ایتالیا آورده شده است.

کلیسای سائو پائولو

موزه فوتبال

این موزه فوتبال در ورزشگاه معروف ماراکانا در ریو دژانیرو واقع شده است. این موزه به تاریخ فوتبال برزیل و عمدتا پیروزی های جام جهانی اختصاص داده شده، شما نمی توانید نمایشگاه های مرتبط هر باشگاه در موزه ببینید، به همین دلیل شما آیتم های بیش از حد بسیاری در موزه، عمدتا به صورت تصاویر و گرافیک میتوانید پیدا کنید. یکی از دیدنی های این موزه جای اثر پای بعضی از بازیکنان معروف جهان مانند رونالدو می باشد.

خیابان پائولیستا

خیابان پائولیستای سائوپائولو یکی از خیابان های پر جنب و جوش شهر است که در بسیاری از کارت پستال ها دیده شده است. این خیابان نیز یک مقصد برای عاشقان فیلم های سینمایی است که دارای 6 سالن سینمای مختلف برای پخش انواع فیلم ها است. همچنین سر تا سر این خیابان پراز عکس ها و بیلبورد های فیلم های سرگرم کننده روز دنیا است. این خیابان در روزهای تعطیل بسیار شلوغ است ولی در ایام سال نو میلادی به دلیل ازدحام زیاد بسته می شود.

استادیوم ماراکانا برزیل

استادیوم ماراکانا برای برگزاری رقابت های جام جهانی ۱۹۵۰ ساخته شد. ساخت این استادیوم در سال ۱۹۴۸ آغاز شد و در حدود دو سال بعد به پایان رسید. این ورزشگاه در ژوئن ۱۹۵۰ با بازی دوستانه ی تیم های منتخب ریو دو ژانیرو و سائو پائولو به طور رسمی افتتاح شد.

ماراکانا در بخش شرقی ریو دو ژانیرو و ۵ کیلومتری مرکز شهر واقع شده است. سواحل کوپاکابانا و ایپانما در فاصله ۱۲ کیلومتری این استادیوم قرار دارد.

استادیوم ماراکانا برزیل

جزیره استوایی Jaguanum

این جزیره ی استوایی با سواحل اعجاب انگیز شن و ماسه ای هلالی شکل که توسط درختان نخل و جنگل های کوهستانی احاطه شده است در نزدیکی ریودژانیرو قرار گرفته است. این منظقه حدود یک ساعت و نیم با شهر ریودژانیرو فاصله دارد و مکانی مناسب و آرام برای فرار از شلوغی این شهر است. این جزیره به خاطر خانه های اجاره ای مقرون به صرفه و در دسترس آن مشهور است. برای سفر به این جزیره باید از دهکده ی ماهیگیری ایتاسوراسا سوار قایق شوید. نام JAGUANUM و ایتاسوراسا از زبان توپیایی گرفته شده است. قسمت عمده ی این جزیره کوهستانی است که دو قله به ارتفاع 230 و 232 متر مرتفع ترین نقاط آن هستند. کوهستان های این جزیره با پوشش متراکم جنگلی و باران های اقیانوسی همراه اند. از مناطق دیدنی این جزیره می توان به مناطق ذیل اشاره کرد:

  • منطقه آراکسا: این منطقه با ساحلی صمیمی و با سایه های درختان نخل و اسکله های اطراف آن که برای گشت در این منطقه نیاز به راهنمای محلی دارید.
  • منطقه کالهوس: منطقه ای برای ماهیگیری در سواحلی زیبا با تخته سنگ های بزرگ با انواع نوشیدنی هایی که در کافه ای ساحلی عرضه می گردد.
  • استوپا: یکی از پرطرفدارترین سواحل این جزیره است. بسیاری از گردشگران برای لذت بردن از زیبایی های جزیره و شنا و آفتاب گرفتن، به سواحل این منطقه می روند. نام استوپا به دوران برده فروشی باز می گردد. در آن دوران کشتی های تجارت برده پس از گذر طولانی و جان فرسا از اقیانوس اطلس، برده ها را در این منطقه پیاده می کردند در حالی که تعداد بسیاری از این برده ها در راه جان می سپردند. استوپا به معنی پارچه های زبر کنفی است که برای تمیز کردن برده ها به کار برده می شده است. این منطقه به دلیل منابع آبی فراوان از جمله سه رودخانه برای استراحت و شستشوی برده ها انتخاب شده بوده است. اکثر برده ها پیش از انتقال به بازار های فروش برده در سانتاکروز و ریو دژانیرو برای تقویت جسمی و استراحت در این منطقه نگه داری می شدند. حتی امروزه سنگ های حک شده در اشکال حیوانات و خدایان در باغی پشت این ساحل وجود دارند که مربوط به برده هایی است که خدایان خود را به این شکل پرستش می کردند.

کوه کله قندی

کوه کله قندی یا شوگرلوف که در زبان محلی به آن P o de A car گفته می شود، یکی دیگر از معروف ترین نمادهای گردشگری شهر ریودژانیرو می باشد که در دهانه ی خلیج گوآنابارا قرار گرفته است. این کوه به دلیل شکل مخروطی آن، موقعیت خاص جغرافیایی و حضور پررنگ آن در تاریخ شهر ریودژانیرو بسیار مشهور است. ارتفاع این کوه نزدیک به 400 متر می باشد و جنس آن از سنگ گرانیت و به شکل تخته سنگی یکدست با پوشش گیاهی بسیار کم است. این کوه که به وضوح می توان آن را از دریا مشاهده کرد از دیرباز حتی پیش از ساخت مجسمه ی عیسای منجی نماد شهر ریودژانیرو به شمار می رفته است. قدمت این کوه به 600 میلیون سال پیش باز می گردد.

در یک روز آفتابی شما می توانید از بالای این کوه سواحل کوپاکابانا تا سواحل ایپانما، خلیج گوانابارا، شهر ریودژانیرو و حتی تا کوهستان های اطراف که با جنگل های انبوه پوشانده شدند را ببینید.

فاولا

فاولا ها محله های زاغه نشینی در حاشیه ی شهرهای اصلی برزیل، به خصوص سائوپائولو و ریودژانیرو هستند. این محله ها امروزه جایگاه اصلی قشر متوسط و کارگری این کلان شهرها محسوب می شوند. منشأ به وجود آمدن این محله ها به جامعه ی بردگان آزاد شده ی فقیری که در اواخر قرن نوزدهم در حاشیه ی شهرهای بزرگ اقامت گزیدند برمی گردد اما مهاجرت پرتعداد مردم از روستاها به شهرهای اصلی برزیل طی دهه های 40 تا 70 میلادی باعث به وجود آمدن فاولا های پرجمعیت کنونی است. روستائیان مهاجر که به دلیل فقر و کمبود زمین به این شهرها نقل مکان می کردند چاره ای جز تصرف زمین های حاشیه ی این شهرها نداشتند و به همین دلیل بین دهه های 50 تا 80 میلادی جمعیت افرادی که در فاولا های ریودژانیرو زندگی می کردند از 170 هزار نفر به 600 هزار نفر افزایش یافت. بر پایه ی سرشماری که در سال 2010 میلادی انجام گرفت، 6 درصد کل جمعیت برزیل در فاولاها زندگی می کردند. امروزه نزدیک به 5/1 میلیون نفر در فاولاهای شهر ریودژانیرو زندگی می کنند.

کورکووادو

کوه کورکووادو بر شهر پر جنب و جوش ریودژانیرو سایه انداخته است. نام قدیم این کوه پیناکولو دا تنتاسائو به معنی قله ی وسوسه است که ریشه در کتاب مقدس انجیل دارد و چندین قرن پیش توسط ساکنین پرتغالی این منطقه انتخاب شده است. بعدها نام آن به کورکووادو به معنی گوژپشت تغییر یافت. این کوه در دل پارک ملی جنگلی تیجوکا قرار گرفته و حدود 700 متر ارتفاع دارد.

پارک ملی تیجوکا با 34 کیلومتر مربع وسعت، بزرگترین جنگل بارانی قرار گرفته در منطقه ی شهری در سراسر دنیاست. زیبایی این پارک جنگلی با چندین آبشار، بیش از 1600 گونه ی گیاهی و بیش از 350 گونه ی جانوری تکمیل گشته است. این پارک جنگلی از سه بخش جنگل تیجوکا، تپه ی کاریوکا و صخره ی گاویا تشکیل شده است و علاوه بر مجسمه ی عیسای منجی، آبشار کاسکاتینیا و کلیسای مایرینک را نیز در خود جای داده است.

شهرت کوه کورکووادو نه تنها به دلیل زیبایی غیر قابل وصفش و موقعیت منحصر به فرد آن، بلکه به دلیل قرار داشتن مجسمه ی مشهور عیسی منجی بر بلندای آن است. این مجسمه با 30 متر ارتفاع، حضرت عیسی را در حالت ایستاده نشان می دهد که آغوش خود را رو به شهر ریودژانیرو گشوده است.

مجسمه معروف عیسی منجی

عیسای منجی، مجسمه ای عظیم است که بر قله ی کوه کورکووادو در شهر ریودژانیرو قرار گرفته است. این مجسمه ی شگفت انگیز با 30 متر ارتفاع در سال 1931 میلادی ساخته شده است. جنس آن از بتون تقویت شده است که با هزاران کاشی مثلثی شکل از جنس سنگ صابون پوشیده شده است. این مجسمه بر روی پایه ی سنگی چهارگوشی به ارتفاع 8 متر قرار گرفته است. عیسای منجی بزرگترین مجسمه ی ساخته شده به سبک آرت دکو و یکی از مشهورترین سازه های شهر ریودژانیرو است.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : پنج شنبه 28 فروردين 1399
نظرات

خرید ارزان بهترین تورهای خارجی

سریعترین و ارزان ترین خرید آنلاین بلیط هواپیما

اگر قصد دارید با ارزان ترین قیمت ممکن اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید می توانید دو روش را مورد استفاده قرار دهید؛ روش اول برای انجام این کار برای افرادی است که قصد دارند در تاریخی مشخص به شهر و یا کشور مقصد خود سفر کنند و پرواز آنها باید حتما در تاریخ مشخصی صورت گیرد، این افراد حتما باید از 10 الی 20 روز قبل اقدام به خرید بلیط کنند چرا که هر چه به تاریخ پرواز نزدیک تر شوید قیمت بلیط ها به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. روش دومی که باعث کاهش قیمت بلیط ها می شود برای افرادی است که قصد ندارند در تاریخ مشخصی پرواز خود را انجام دهند، این افراد می توانند به راحتی اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما به صورت چارتری کنند، با خرید بلیط چارتر به صورت چارتری شما می توانید بلیط هواپیما را با قیمتی بسیار کمتر از قیمت اصلی آن خریداری کنید.برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به سایت دلتابان مراجعه بفرمایید.

بلیط هواپیما

خرید ارزان بهترین تور ترکیه

در صورتی که با کشور ترکیه و شهرهای گردشگری این کشور آشنایی نداشته باشید می توانید برای سفر به ترکیه از سایت دلتابان نسبت به خرید تور ترکیه اقدام نمایید. این روش بسیار مقرون به صرفه است چرا که می توانید با خرید تور ترکیه در هزینه های جاری در کشور ترکیه تا حد بسیار زیادی صرفه جویی کرده و نگرانی از بابت بلیط هواپیما و غیره نخواهید داشت. به طور کلی می توان گفت که ترکیه یکی از مقاصد عمده برای گردشگران ایرانی به شمار می رود ولی اگر می خواهید این کشور را انتخاب کرده و به آن سفر کنید بهتر است تور ترکیه را خریداری کنید. با استفاده از این روش می توانید از شهرهای عمده گردشگری آن مانند استانبول و غیره بازدید کرده و همچنین امکان بازدید از اماکن مختلف گردشگری و تاریخی برای شما فراهم می شود. برای خرید تور ترکیه می توانید از سایت  آژانس مسافرتی دلتابان برای خرید تور اقدام نمایید. این روش بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از سایر روش های خریداری در سراسر کشور به شمار رفته و شما می توانید از این روش برای خرید بلیط و تور اقدام نمایید.

بهترین تور ارمنستان

تور ارمنستان را می توانید در انواع مختلفی از نظر روزهای سفر و همچنین میزان خدمات مشاهده نمایید که انتخاب هر یک از این تور ها بستگی به خود شما خواهد داشت. تور های ارمنستان هرچه خدمات بیشتری ارائه نمایند قیمت بالاتری نیز خواهند داشت و در صورت پایین آمدن میزان خدمات سفر شاهد پایین آمدن میزان هزینه های آن خواهیم بود. در صورتی که با مهمترین موارد تاثیرگذار بر قیمت تور ارمنستان آشنایی داشته باشید می توانید با کنترل کردن آنها میزان هزینه های تور را به حداقل برسانید. زمان سفر نیز می تواند بر قیمت تور تاثیر داشته باشد و طبیعتا در مواقعی که میزان درخواست بیشتر باشد میزان هزینه ها نیز بالاتر خواهد بود و با انتخاب فصول کم گردشگر می توانید در تور ارمنستان ارزان شرکت نمایید. دلتابان اقدام به برگزاری تور های متعددی به اقصی نقاط جهان نموده که تمامی شرکت کنندگان در تور های آن از شرکت رضایت کامل داشته اند و به همین دلیل با انتخاب دلتابان به عنوان برگزار کننده تور، می توانید بهترین لحظات را در طول سفر پشت سر بگذارید. امکان شرکت در تور ارمنستان ارزان نیز به دلیل امکان مقایسه به شما داده خواهد شد.

تور ارمنستان

 برای خرید بلیط چارتر حتما باید مرکز معتبری را انتخاب کنید. در برخی مواقع مشاهده شده که افرادی اقدام به خرید بلیط های چارتر از مراکز نامعتبر نموده اند و نام آنها در لیست پرواز قرار نگرفته و مراکز فروشنده بلیط پاسخگو نبودند اما در صورتی که مرکز معتبری را برای خرید بلیط چارتر انتخاب کرده باشید هم از اصالت بلیط اطمینان خواهید داشت و هم می توانید از خدمات پس از فروش آن برخوردار شوید. دلتابان اقدام به ارائه انواع اقسام بلیط های پروازی به مقاصد مختلف داخلی و خارجی نموده و در صورت رزرو بلیط از این وب سایت می توانید از خدمات پس از فروش نیز برخوردار شوید و کارشناسان این شرکت در کلیه مواقع پیگیر امور شما خواهند بود و می توانید کلیه راهنمایی های لازم را از آنها جویا شوید. برای خرید بلیط از این شرکت تنها کافی است بر روی آیکون پرواز کلیک کرده و پس از مشخص کردن موعد رفت و برگشت و همچنین نوع کلاس پروازی، اقدام به جستجو بلیط ها کنید. امکان چیدن بلیط ها بر حسب قیمت نیز وجود خواهد داشت که در این صورت می توانید بهترین مورد را پس از مقایسه انتخاب نمایید.

رزرو بهترین تور مالزی و پاتایا

پنانگ بدون شک یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی مالزی است که در تور مالزی حتما باید از آن دیدن کنید. پنانگ یکی از ایالت های کشور مالزی و مشهور به مروارید شرق است که به دلیل مکان های دیدنی اش بسیار معروف شده است. در این ایالت زیبا، انواع مغازه های رنگارنگ و غذاهای محلی از ملت های مختلف را می توانید ببینید. خیابان های رنگارنگ و فستیوال های زیبایی که در پنانگ برگزار می شود باعث معروف شدن این ایالت در مالزی شده است. معبد کک لوک سی و دیوارنماهای جرج تاون از معروف ترین مکان های گردشگری پنانگ هستند که هر بیننده ای از زیبایی آنها محسوب می شود. سبک زندگی مردم پنانگ مدرن است و به همین دلیل شیک ترین مراکز خرید و رستوران ها و جاهای تفریحی را می توان در این ایالت مشاهده کرد. همه ی گردشگران در تور مالزی حتما یکبار هم که شده باید از این ایالت زیبا و مدرن دیدن کنند.

یکی از معروفترین شهرهایی که در کشور تایلند واقع شده است شهر پاتایا می باشد. افراد بیشماری به دلیل معابد شگفت انگیز، طبیعت، غذاهای تایلندی و تفریحات شبانه ای که در شهر پاتایا وجود دارد تمایل زیادی به خریداری تور پاتایا دارند و خواهان خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی و رزرو هتل در تور پاتایا هستند. امروزه تفریحات آبی شهر پاتایا شهرت خاصی را در میان توریست ها پیدا نموده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 24 فروردين 1399
نظرات

سنت پترزبورگ

سن پترزبورگ یا سنت پترزبورگ دومین شهر بزرگ کشور روسیه میباشد. این شهر تاریخی و تماشایی در جنگ جهانی دوم مرکز مقاومت ارتش شوروی سابق در برابر نازیها بوده و به همین دلیل شما هنوز هم پس از گذشت سالیان طولانی از آن میتوانید آثار مربوط به جنگ را در موزههای این کشور مشاهده کنید. شهر سنت پترزبورگ به فرمان پتر کبیر در سال 1703 ساخته شده است. نکته جالب درباره شهر سنت پترزبورگ این است که این شهر شمالیترین شهر دنیا بوده و جمعیتی حدود 5 میلیون نفر را در خود جای داده است. این شهر به ونیز روسیه نیز شهرت دارد و دارای 50 رودخانه و 45 جزیره است که این شهر را خاص و متمایز نسبت به سایر شهرها کرده است. پلهای متحرک این شهر که 25 عدد هستند یکی از جاذبههای شهر سنت پترزبورگ بوده که بسیار تماشایی و جالب هستند.

آب و هوای سنت پترزبورگ در تور سنت پترزبورگ

شهر سنت پترزبورگ دارای آب و هوای مرطوب قارهای میباشد. فصل تابستان در این شهر گرم بوده و کوتاه است. زمستانهای این شهر طولانی و سرد میباشد. اما سرمای آن خشک و سوزان نیست و رطوبت موجود در آن سردی هوا را قابل تحمل میکند. زمستانهای شهر سنت پترزبورگ بر خلاف شهر مسکو گرمتر بوده و دلیل آن نیز وجود خلیج فنلاند در نزدیکی سنت پترزبورگ میباشد. سردترین ایام سال در این شهر ماههای بهمن و اسفند بوده و در تیرماه و مرداد ماه این شهر دمای هوای بسیار مناسبی دارد.

سنت پترزبورگ

تور سنت پترزبورگ و هزینه سفر با تور به سنت پترزبورگ

سنت پترزبورک بعد از شهر مسکو، بزرگترین شهر کشور روسیه محسوب میشود. این شهر بزرگ زمانی پایتخت کشور روسیه بوده است. شهر سنت پترزبورگ یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در دنیا بوده که افراد بسیاری از سراسر دنیا برای بازدید از این جاذبههای تماشایی به این شهر تاریخی و باستانی سفر میکنند. تور سنت پترزبورگ میتواند بهترین وسیله برای سفر و بازدید از این شهر باشد. در تور سنت پترزبورگ شما باید زمان بسیار زیادی را برای بازدید از جاذبههای فراوان این شهر اختصاص دهید. به طور کلی تور سنت پترزبورگ یکی از پرطرفدارترین تورها در سراسر دنیا میباشد و علاقمندان به بازدید از آثار تاریخی و باستانی، موزهها و اقامت در هتلهای لوکس و مجلل از طرفداران تور سنت پترزبورگ میباشند. سفر با تور سنت پترزبورگ نیز روشی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد و در سفر با تور، شما مجبور به پرداخت هزینه های جانبی و اضافی نخواهید بود .

چرا سفر با تور سنت پترزبورگ را توصیه میکنیم

این شهر به واسطه داشتن جاذبههای تماشایی فراوان بسیار دیدنی و رویایی است. شک نداشته باشید که بعد از بازدید از این شهر تمایل خواهید داشت برای دفعات بیشتری به این شهر سفر کنید. شما در سفر با تور سنت پترزبورگ میتوانید از بازارهای محلی این شهر اجناسی مانند صنایع دستی و ظروف سرامیکی را خریداری کنید. میتوانید یک روز کامل را به بازدید از موزه هرمیتاژ اختصاص داده و از تماشای دیدنیهای این موزه غرق حیرت و شگفتی شوید و یا در رستوران خوف سنت پترزبورگ طعم بیف استراگانف اصیل و واقعی را تجربه کنید.

بهترین زمان سفر با تور سنت پترزبورگ

بهترین زمان سفر با تور سنت پترزبورگ

شهر سنت پترزبورگ همان گونه که شما نیز می دانید آب و هوایی سرد دارد. بهترین زمان سفر به این شهر فصل بهار و تابستان میباشد که شرایط آب و هوایی مناسبی بر این منطقه حاکم است. در این ایام شما میتوانید از تمامی جاذبههای طبیعی و مناظر دیدنی این شهر بازدید کرده و از تماشای آنها لذت ببرید. البته فصل پاییز و زمستان این شهر زیباییهای خود را دارد و نمیتوان از مناظر زیبای این فصول و جاذبههای تفریحی در این ایام غافل بود. افرادی که علاقمند به مسافرت در ایامی هستند که ازدحام جمعیت در سنت پترزبورگ زیاد نباشد و علاقمند به لذت بردن از ورزشهای زمستانی هستند، این فصول میتواند برای سفر با تور سنت پترزبورگ برایشان بسیار مناسب باشد.

جاذبههای دیدنی در تور سنت پترزبورگ

شهر سنت پترزبورگ جاذبههای تماشایی فراوانی را در خود جای داده است و شما در تور سنت پترزبورگ میتوانید از آنها دیدن کنید. مانند:

موزه آرمیتاژ: این موزه یکی از معروفترین و محبوبترین جاذبههای این شهر تماشایی میباشد. آرمیتاژ به عنوان دومین موزه بزرگ دنیا شناخته میشود و آثار تاریخی، فرهنگی و هنری بسیاری در این موزه وجود دارد. در این موزه تعداد سه میلیون اثر نقاشی نگهداری میشود که مجموعهای عظیم و کلکسیونی بی نظیر میباشد. در سفر تور سنت پترزبورگ حتماً تماشا از این موزه را در اولویت برنامههای خود قرار دهید.

کلیسای ناجی خون: بیش از یک قرن از ساخت کلیسای ناجی خون میگذرد و این کلیسا را برای یاد بود ترور الکساندر دوم ساختهاند. این کلیسای پنج گنبدی یکی از مهمترین و تماشاییترین نمادهای شهر سنت پترزبورگ میباشد. معماری و نقاشیهای انجام شده در داخل این کلسیا بسیار زیبایی و تماشایی هستند و چشم هر بینندهای را خیره میکند. در طراحی و تزئینات به کار رفته در این کلیسا شما میتوانید اوج معماری و شکوه هنر روسیه را مشاهده کنید.

سارسکویه سلو: سارسکویه سلو شامل دو کاخ بسیار بزرگ و با شکوه است که مربوط به سده 18 روسیه میباشد. در این کاخ بسیار با شکوه و مجلل شما میتواند شاهد ثروت فراوان و بی نظیر خاندان سلطنتی رومانوف باشید. یکی از تماشاییترین و بی نظیر ترین قسمتهای این کاخ، اتاق کهربایی می باشد که زیبایی خیره کنندهای دارد. در ساخت این کاخ پر عظمت از دانش و فن معماران روسی بسیاری استفاده شده است تا چنین بتای باشکوهی ساخته شود.

جاذبه‌های دیدنی در تور سنت پترزبورگ

بهترین رستورانها در تور سنت پترزبورگ

کشور روسیه دارای تنوع غذایی بسیار فراوانی است و شما میتوانید انواع غذاهای مکزیکی، روسی و ارمنی را در این کشور تست کنید. شهر سنت پترزبورگ نیز به واسطه اینکه شهری توریستی است دارای رستورانهای فراوان با غذاهایی بسیار متنوع است. از جمله بهترین رستورانهایی که در تور سنت پترزبورگ توصیه میکنیم حتماً سری به آنها بزنید رستورانهای داستایفسکی، رستوران باکلاژان، رستوران پالکین، رستوران بوش و رستوران چکوف میباشد. در این رستورانها علاوه بر غذاهای اصیل روسی میتوانید غذای ملل مختلف را با بهترین کیفیت و طعمهای بی نظیر تست کنید. غذاهای دریایی در بین مردم روسیه از جایگاه ویژهای برخوردار هستند و به دلیل موقعیت جغرافیایی این کشور شما میتوانید غذاهای دریایی تازه و با کیفیت را نیز میل کنید و از طعم و مزه آنها لذت ببرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 24 فروردين 1399
نظرات

آشنایی با شهر مشهد

شهر مشهد از لحاظ جغرافیایی در قسمت شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی می باشد. این شهر جزء کلان شهر های ایران به حساب می آید. مشهد دارای فرودگاه بین المللی، ایستگاه راه آهن و پایانه اتوبوس رانی است و حمل و نقل شهری آن نیز به وسیله قطار شهری، اتوبوس و تاکسی انجام می شود. احداث مترو در این شهر سبب شده است که رفت و آمد های شهری در تور ارزان مشهد تسهیل شود و هزینه های تور کاهش یابد.

گردشگری در مشهد

بر طبق آمارهای موجود این شهر سالیانه از بیش از 25 میلیون گردشگر پذیرایی می کند که بسیاری از آنان نیز از کشورهایی مانند عراق، ترکیه، افغانستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند. شهر مشهد به عنوان پایتخت گردشگری مذهبی و پایتخت معنوی ایران شناخته می شود. اقتصاد شهر مشهد نیز بر پایه ی گردشگری و توریسم استوار است. یکی از عوامل مهم رونق گردشگری در مشهد، تنوع تور ارزان مشهد است که باعث می شود بتوان با هر سطح بودجه و درآمدی یک سفر خاطره انگیز به مشهد داشت. روزانه تورهای ارزان بسیاری توسط آژانس های گردشگری برای مشهد ارائه می شود. یکی دیگر از عوامل گسترش گردشگری در مشهد را می توان به گستردگی جاذبه های دیدنی شهر مشهد اشاره کرد به طوری که می توان جاذبه های طبیعی را در کنار جاذبه های تاریخی و هم چنین اماکن مذهبی دیدن کرد. در واقع سفر به وسیله تور ارزان مشهد می تواند برای گردشگران ایرانی و غیر ایرانی جذاب باشد.

جاذبه های تاریخی در تور ارزان مشهد

از آنجا که شهر مشهد از نظر تاریخی قدمت بسیار زیادی دارد و قرن ها به عنوان پایتخت ایران قدیم شناخته می شده است، دارای اماکن و جاذبه های گردشگری تاریخی بسیاری نیز می باشد که در خود شهر مشهد یا در حومه آن قرار دارند. از جمله این آثار تاریخی می توان به مسجد گوهر شاد، مسجد ملا حیدر، گنبد خشتی، مسجد هفتاد و دو تن و مصلی طرق اشاره نمود. مسجد گوهرشاد یکی از مهم ترین مساجد جهان اسلام است دارای ارزش تاریخی و فرهنگی بسیاری است. معماری ایرانی اسلامی این مسجد در کنار کاشی کاری های بینظیر آن چشم ها را به خود خیر می کند.

علاوه بر آن بازدید از شهر تاریخی توس و گنبد هارونیه در تور ارزان مشهد می تواند جذابیت زیادی برای گردشگران خارجی داشته باشد. از دیگر آثار تاریخی مشهد می توان آرامگاه نادر شاه افشار و آرامگاه فردوسی شاعر پر آوازه ایران را نام برد. آرامگاه فردوسی با طراحی جذاب خود هر ساله گردشگران پر شماری را جذب می کند. مدرسه عباس قلی خان نیز می تواند گزینه مناسبی برای بازدید در تور ارزان مشهد باشد. باغ موزه ی نادری نیز از جمله آثار تاریخی زمان صفویان است ارزش های تاریخی بسیاری برای علاقه مندان به تاریخ ایران در خود جای داده است.

جاذبه های تفریحی در تور ارزان مشهد

همان طور که عنوان شد، با گسترش علاقه مردم برای سفر به مشهد و شرکت در تور ارزان مشهد، مراکز تفریحی بسیاری نیز در این شهر ساخته شده است. برخی از این مراکز جنبه فرهنگی دارند که از جمله آن ها می توان به پردیس های سینمایی مختلف مانند پردیس سینمایی هویزه اشاره کرد که دارای چندین سالن سینمای مدرن و شیک هستند و گردشگران علاقه مند به فرهنگ و هنر می توانند در تور ارزان مشهد از آن ها استفاده کنند. از دیگر مراکز تفریحی مشهد می توان به پارک های آبی و شهربازی های بزرگ نام برد. پارک آبی مشهد یکی از بزرگ ترین پارک های آبی خاورمیانه بوده که قطعا برای مسافران می تواند جذاب باشد. این پارک آبی کامل ترین مجموعه آبی در مشهد بوده و دارای سرسره های متنوع، چاله فضایی، تیوب سواری و سقوط آزاد است. در کنار هم قرار گرفتن این امکانات سبب ایجاد یک تفریح هیجان انگیز برای مسافران می شود.

جاذبه های طبیعی در تور ارزان مشهد

مناطق ییلاقی بی شماری در اطراف مشهد وجود دارد که می تواند گزینه مناسبی برای گردشگری در تور ارزان مشهد باشد. این مناطق ییلاقی و خوش آب و هوا در طی سالیان گذشته اغلب مورد بازسازی قرار گرفته اند. این بازسازی ها باعث شده است تا گردشگری در آن ها با سهولت بیشتری انجام شود و با آسودگی خاطر بتوان از آن ها لذت برد. از جمله این مناطق خوش آب و هوا می توان به طرقبه و شاندیز، زشک، جاغرق، کوه سنگی، آبشار اخلمد و پارک جنگلی وکیل آباد اشاره نمود. از طرقبه به عنوان قطب گردشگری طبیعی مشهد نام برده می شود. این منطقه در 15 کیلومتری شمال مشهد قرار داشته و به علت طبیعت منحصر به فرد زبانزد خاص و عام شده است. منطقه طرقبه از سالیان دور پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط ایران بوده است. با استفاده از تور ارزان مشهد می توان به این منطقه ییلاقی سفر نمود و از طبیعت خدادادی آن استفاده کرد.

شاندیز، نگین گردشگری مشهد

می توان گفت شاندیز معروف ترین جاذبه گردشگری مشهد است. این مکان در 12 کیلومتری شمال غرب مشهد قرار دارد و یک منطقه کوهستانی با ارتفاع 1400 متر از سطح دریا است. به دلیل وجود کوه های بلند در منطقه شاندیز، این مکان در فصل زمستان بسیار سرد است در حالی که در فصل های بهار و تابستان آب و هوای بسیار مطبوعی دارد که در تور ارزان مشهد بهتر است از آن دیدن نمود. اما اگر در زمستان نیز به ورزش های زمستانی علاقه مند هستید، منطقه شاندیز می تواند نیاز شما را در زمستان بر آورده کند. در طی سالیان گذشته سرمایه گذاری های بسیاری توسط دولت در منطقه شاندیز انجام شده است و امکانات زیادی مانند انواع هتل، رستوران، مکان های تفریحی و توریستی در شاندیز ساخته شده است. این منطقه از مشهد به دلیل داشتن آب فراوان، کشاورزان بسیاری نیز به خود جلب کرده است به طوری که باغ های میوه بی نظیری نیز در شاندیز وجود دارد. توصیه می شود در تور ارزان مشهد حداقل یک روز برای بازدید از منطقه شاندیز برنامه ریزی کنید تا بتوانید از تمامی جنبه های گردشگری آن استفاده کنید.

طرقبه مشهد، منطقه ای توریستی و خوش آب و هوا

منطقه طرقبه مشهد به دلیل نزدیکی با دشت توس و طبیعت بی نظیر همواره به عنوان یک جاذبه گردشگری شناخته می شده است. چند صد سال است که مسافران و زائران امام رضا (ع) پس از زیارت به این منطقه خوش آب و هوا سفر کرده و مشهد را با خاطره ای خوش ترک می کنند. بسیاری از آژانس های مسافرتی، حضور در طرقبه را جزء برنامه های تور مشهد قرار می دهند که این کار با استقبال گردشگران مواجه شده است. در طرقبه یک سد تاریخی وجود دارد به نام بند گلستان. این سد در زمان تیموریان و بر روی رودخانه گلستان ساخته شده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

نکات ضروری برای تور ارزان مشهد

قبل از سفر به مشهد به همراه تور ارزان مشهد بهتر است به برخی از نکات توجه کنید تا بتوانید از مسافرت خود لذت بیشتری ببرید. نکته اول این است که سعی کنید تا حد امکان لوازم غیر ضروری را همراه خود نبرید چرا که در مشهد به راحتی می توانید همه چیز را از فروشگاه ها و به قیمت مناسب خرید کنید. همچنین به علت قرار گرفتن مشهد در جغرافیای زمستانی، بهتر است در فصل های سرد سال همراه خود لباس گرم مناسب داشته باشید. علاوه بر آن، مشهد در فصل تابستان بسیار آب و هوای گرم و خشکی دارد و بهتر از هنگام ظهر در هتل بمانید و گشت و گذار خود را به اوایل صبح یا بعد از ظهر موکول کنید. همراه داشتن پوشش مناسب برای سفر به یکی از مذهبی ترین شهرهای جهان اسلام جزء ضروریات سفر به مشهد است. البته این به معنای این نیست که در همه حال باید پوشش مناسب داشته باشید بلکه تنها برای وارد شدن به اماکن مقدس و به منظور حفظ احترام بهتر است از پوشش مناسب استفاده کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 23 فروردين 1399
نظرات

جاذبه های گردشگری تورهای آسیایی

کشور زیبای روسیه، مملوء از جاذبه های تاریخی و جذاب است که دیدن آن برای بسیاری از افراد جذاب است. در تور روسیه از شهرهای سن پترزبوگ و مسکو دیدن به عمل می آید. برای تور روسیه، هر آژانس هواپیمایی که مجری و برگزار کننده تور روسیه می باشد، برنامه خاص و ویژه ای برای هر روز دارد تا مسافران از سفر لذت ببرند. تور روسیه برای افرادی که اولین بار است به این کشور زیبا سفر می کنند، بسیار مناسب است؛ زیرا در هزینه ها و وقت این دسته از افراد صرفه جویی به عمل می آید. با تور روسیه، خاطره یک سفر خوب و شیرین را در ذهن خود ماندگار کنید.تابستان شامل ماه های ژوئن تا سپتامبر است که به طور کلی میانگین دمای هوا تا 15 درجه سانتی گراد می رسد. این فصل از جمله فصل های دلپذیر برای تور سن پترزبورگ است که پدیده شب های سفید را به خود اختصاص می دهد. اگر قصد دارید در این فصل تور سن پترزبورگ را رزرو کنید بهتر است از چند ماه قبل اقدام کنید. 

 

  • تهیه بلیط رفت و برگشت به روسیه
  • بیمه مسافرتی
  • تهیه ویزای روسیه
  • رزرو هتل همراه با صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ترانسفر شهری و بین شهری
  • گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان و تور لیدر محلی

 

کشور روسیه

جاذبه تور دبی 

دبی از جمله شهرهای شیخ نشین امارات است که دارای جاذبه های بسیار دیدنی است. این شهر یکی از قطب های مهم گردشگری در دنیا به شمار می آید. سالانه گردشگران بسیار زیادی از نقاط مختلف جهان برای بازدید از دبی به این شهر وارد می شوند. تور دبی همواره مملو از گردشگر می باشد. رزرو تور دبی را می توان خیلی ساده با اینترنت انجام داد. این شهر لوکس البته از گران قیمت ترین شهرهای دنیا است. معماری شگفت انگیز دبی و جاذبه های تفریحی گوناگونی که در شهر وجود دارند از جمله دلایلی است که این شهر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. بهترین فصل برای سفر به دبی فصل زمستان است چون در تابستان گرمای هوای این شهر لوکس غیر قابل تحمل می شود.استفاده از سایت ایرانی برای اینکه بتوانید در شهر دبی یک هتل خوب رزرو نمایید می تواند گزینه ای کاملا مناسب برای شما به شمار رود. هتل جمیرا دبی در قلب شهر دبی واقع شده اند و شما می توانید با استفاده از وب سایت ایرانی و مطمئن ترین آژانس گردشگری دلتابان برای رزرو آن به زبان فارسی و پرداخت هزینه بدون مشکل استفاده نمایید. این وب سایت همچنین برای ارائه تور و بلیط هواپیما با ایرلاین های مختلف در دسترس شما بوده و شما می توانید از آن استفاده نمایید

 

تور لوکس دبی

جاذبه های تور گرجستان 


برای سفر به گرجستان تور های مسافرتی بسیاری برگزار می شوند که بی شک شرکت کردن در آنها می تواند سفری تمام عیار برایتان به ارمغان آورد. شرکت های مختلفی اقدام به برگزاری این تور کرده اند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت و خدمات متفاوتی با یکدیگر ارائه می نمایند و به همین دلیل انتخاب شرکت از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. دلتابان یکی از شرکت های برگزار کننده تور های لوکس به سراسر نقاط جهان می باشد که می توانید در بهترین تور ها از طریق آن شرکت نمایید. برای اینکه بتوانید در تور گرجستان ارزان ثبت نام نمایید بهتر است تور های لحظه آخری را برای سفر انتخاب کنید اما با کنترل کردن میزان خدمات، نوع هتل و هتل ها نیز می توانید میزان هزینه ها را به حداقل برسانید. با مراجعه به وب سایت دلتابان و رفتن به بخش تور، می توانید انواع اقسام تور هایی که به مقصد گرجستان برگزار شده اند را مشاهده کرده و اقدام به مقایسه قیمت هر یک از آنها نمایید و در این صورت می توانید تور گرجستان را یافته و سریعا نسبت به رزرو آن اقدام نمایید.

تور گرجستان

جاذبه های تور ارمنستان


تور ارمنستان را می توانید در انواع مختلفی از نظر روزهای سفر و همچنین میزان خدمات مشاهده نمایید که انتخاب هر یک از این تور ها بستگی به خود شما خواهد داشت. تور های ارمنستان هرچه خدمات بیشتری ارائه نمایند قیمت بالاتری نیز خواهند داشت و در صورت پایین آمدن میزان خدمات سفر شاهد پایین آمدن میزان هزینه های آن خواهیم بود. در صورتی که با مهمترین موارد تاثیرگذار بر قیمت تور ارمنستان آشنایی داشته باشید می توانید با کنترل کردن آنها میزان هزینه های تور را به حداقل برسانید. زمان سفر نیز می تواند بر قیمت تور تاثیر داشته باشد و طبیعتا در مواقعی که میزان درخواست بیشتر باشد میزان هزینه ها نیز بالاتر خواهد بود و با انتخاب فصول کم گردشگر می توانید در تور ارمنستان ارزان شرکت نمایید. دلتابان اقدام به برگزاری تور های متعددی به اقصی نقاط جهان نموده که تمامی شرکت کنندگان در تور های آن از شرکت رضایت کامل داشته اند و به همین دلیل با انتخاب دلتابان به عنوان برگزار کننده تور، می توانید بهترین لحظات را در طول سفر پشت سر بگذارید. امکان شرکت در تور ارمنستان ارزان نیز به دلیل امکان مقایسه به شما داده خواهد شد.

به منظور سفر با تور لحظه آخری ترکیه شما می توانید بلیط های سیستمی و یا لحظه آخری را تهیه نمایید.
1_ بلیط های لحظه آخری: اگر شما از دسته افرادی هستید که با چمدانی حاضر، همیشه آماده سفر می باشید ما به شما بلیط لحظه آخری را پیشنهاد می کنیم که شامل تخفیفات بسیاری می باشد و می تواند هزینه های سفر شما را تا حد زیادی کاهش دهد، به طوری که می توانید گاهی یک خرید بلیط چارتر را تنها با پرداخت هزینه ای برابر با بلیط اتوبوس تهیه نمایید. اما هزینه این بلیط برای تمامی افراد با سنین مختلف (کودک و یا بزرگسال) یکسان می باشد.
2_ بلیط های سیستمی: اگر از افرادی هستید که برای سفر خود باید برنامه ریزی مشخصی داشته باشید برای سفر با تور ما به شما بلیط های سیستمی را پیشنهاد می کنیم. جهت رزرو این دسته از بلیط هواپیما  حداقل دو هفته قبل از سفر اقدام نمایید. از ویژگی های خوب بلیط های سیستمی، تفاوت قیمت بلیط برای کودکان و بزرگسالان می باشد.در صورت کنسلی می توانید پس از کسر شدن مبلغی از هزینه بلیط، مابقی آن را دریافت نمایید.

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 17 فروردين 1399
نظرات

رزرو بهترین هتل جزیره کیش

هتل هلیا کیش را می توان یکی از هتل هایی دانست که توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. این هتل 4 ستاره است و در بهترین موقعیت مکانی واقع شده است که به راحتی می توانید از طریق آن به مراکز گردشگری و مهم کیش دسترسی داشته باشید. در این هتل می توانید از انواع امکانات و خدماتی که برای مسافران در نظر گرفته شده است استفاده نمایید. لازم به ذکر است که هتل هلیا مجهز است و خواهد توانست تمامی نیازهای شما را برآورده سازد. جهت رزرو هتل هلیا کیش ، بهترین روش مراجعه به وب سایت دلتابان است توجه داشته باشید که از طریق این وب سایت می توانید عکس تمامی بخش های هتل هلیا کیش را مشاهده نمایید. اتاق های این هتل در انواع مختلف هستند که هر یک از آنها برای تعداد افراد مشخصی در نظر گرفته شده اند. بستگی به تعداد نفرات خود می توانید اقدام به رزرو اتاق نمایید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

هتل هلیا

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش را می توان یکی از بهترین هتل های کیش دانست که تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز مسافران را ارائه می دهد. هتل هلیا شعبه های مختلفی دارد که یکی از بهترین آنها را می توان هتل هلیا کیش دانست. این هتل 4 ستاره است و بهترین انتخاب برای کسانی خواهد بود که می خواهند در هتلی با دسترسی آسان به مراکز خرید اقامت داشته باشند. توجه داشته باشید که انتخاب هتل یکی از مهمترین موارد حائز اهمیت در سفر می باشد که حتما باید به صورت صحیح نسبت به رزرو آن اقدام نمایید. یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید را می توان نزدیکی هتل به مراکز گردشگری دانست که در رابطه با هتل هلیا کیش می توان گفت: این هتل در بهترین موقعیت مکانی واقع شده که می توانید به سهولت به آن دسترسی داشته باشید.

مسئولین هتل سعی خود را بر این داشته اند تا تمامی عوامل را مورد بررسی قرار دهند تا در نتیجه بتوانند رضایت مسافران را جلب نمایند

موقعیت هتل هلیا کیش

یکی از مهمترین موارد قابل توجه را می توان موقعیت یک هتل دانست چرا که در صورت مناسب بودن موقعیت می توانید به راحتی مراکز گردشگری و همچنین دیدنی را در اطراف خود داشته باشید. این هتل در نزدیکی دریا واقع شده است .لازم به ذکر است که هتل هلیا کیش می تواند از نظر موقعیت و منظره بیرونی که دارد شما را مجذوب خود نماید. این هتل را می توانید بین میدان امیرکبیر و میدان ساحل مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که این هتل در فاصله 5 کیلومتری با فرودگاه قرار گرفته است که به همین دلیل می توانید به راحتی از فرودگاه به هتل هلیا مراجعه نمایید.

بسیاری از بازارها نیز در اطراف این هتل واقع شده اند که از جمله آنها می توان به بازار پردیس و پردیس 2 اشاره کرد که تنها 1 کیلومتر از آنها فاصله خواهید داشت. شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره نیز در فاصله 6 کیلومتری هتل واقع شده اند.

امکانات هتل هلیا کیش

یکی از مهمترین مواردی که سبب تمایز هتل از سایر هتل ها خواهد شد را می توان امکاناتی دانست که برای مسافران در نظر گرفته شده است. هتل هلیا امکانات ویژه ای دارد که بی شک خواهد توانست نظر همگان را به خود جلب نماید. از جمله مهمترین امکانات هتل می توان به مجهز بودن به رستوران و کافه اشاره نمود که می توانید انواع غذاهای ایرانی و محلی را در این هتل تست نمایید.

در بخش لابی هتل نیز خواهید توانست به استراحت بپردازید همچنین می توانید در چایخانه سنتی هتل که فضای سرسبز زیبایی دارد ، استفاده نمایید.در حالت کلی می توان گفت که امکانات هتل هلیا سبب شده که بسیاری تمایل به رزرو آن داشته باشند. تمامی بخش های هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند .آتلیه از دیگر بخش هایی می باشد که در این بخش می توانید عکس هایی باکیفیت به یادگار بگیرید.

امکانات هتل هلیا

خدمات هتل هلیا کیش

یکی از دیگر مواردی که می تواند سبب انتخاب و یا عدم انتخاب هتل شود خدمات آن می باشد که در رابطه با هتل هلیا کیش باید گفت: در این هتل تمامی خدمات مورد نیاز مسافران در نظر گرفته شده است که مسافران هیچ گونه کمبودی در طول سفر شاهد نباشند

از جمله خدمات جانبی هتل می توان به: فکس، فتوکپی، پرینت اشاره کرد. کسانی که تمایل به کرایه اتومبیل داشته باشند نیز می توانند از بخش مربوط به آن اقدام نمایند. سیستم اطفا حریق نیز در تمامی بخش های هتل نصب شده است که هیچ گونه خطری شما را تهدید نکند. همچنین می توانید وسایل با ارزش خود را به مسئولین هتل بسپارید که تمامی وسایل شما در داخل صندوق امانات نگهداری خواهد شد. در این هتل خدمات باربری نیز ارائه می شود که می توانید انجام امورات و جابجایی را به این افراد بسپارید. همچنین فضای سبز هتل می تواند بهترین مکان جهت گذراندن اوقات فراغت باشد.

اتاق های هتل هلیا کیش

اتاق ها را می توان از جمله مهمترین بخش های هتل هلیا کیش دانست که در رابطه با اتاق های این هتل می توان گفت: این هتل 61 اتاق دارد که تک تک آنها امکانات و خدماتی بی نقص ارائه می دهند. لازم به ذکر است که در تمام اتاق ها می توانید سرویس ظروف، مبلمان و تلویزیون را شاهد باشید. تمامی اتاق ها حمام و دستشویی دارند و سبب سهولت در انجام امور خواهد شد. اتاق های هتل هلیا در انواع اندازه های مختلف وجود دارند که هر یک از آنها مخصوص تعداد مشخصی می باشد که حتما باید به آن توجه داشته باشید. بی شک اتاق مهمترین بخش هتل است که تمامی اتاق های هتل هلیا کیش از پنجره های دو جداره پشتیبانی می نمایند و به همین منظور نه صدای بیرون داخل و نه صدای داخل به بیرون درز خواهد کرد. این اتاق ها در انواع طراحی های مختلف در نظر گرفته شده اند که یکی را به انتخاب خود رزرو نمایید.

رزرو هتل هلیا کیش

رزرو هتل را می توان از جمله مهمترین مواردی دانست که قبل از سفر باید به آن توجه داشته باشید. لازم به ذکر است که هتل هلیا کیش از جمله هتل های پرطرفدار می باشد که به همین دلیل بهتر است قبل از سفر نسبت به رزرو آن اقدام نمایید. جهت رزرو هتل راه های مختلفی وجود دارد که بهترین راه را می توان سپردن این کار به دلتابان دانست. قیمت را می توان از جمله مواردی دانست که توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. به همین منظور می توانید جهت رزرو هتل هلیا کیش با مناسب ترین قیمت به سایت آژانس هواپیمایی دلتابان مراجعه نمایید و از طریق سیستم رزرواسیون آنلاین دلتابان، در کوتاه ترین زمان و به آسانی نسبت به رزرو هتل خود اقدام نمایید.

رزرو هتل هلیا

ویژگی های هتل هلیا کیش

هتل هلیا در کیش از جمله هتل هایی می باشد که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این هتل از نظر موقعیت مکانی بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داده و بیش از 82 درصد از مسافران از موقعیت آن رضایت کامل داشته اند. امکانات و کیفیت هتل نیز توانسته است رضایت بیش از 75 درصد مسافران را به خود جلب نمایند که از نظر قیمت نیز 80 درصد مسافران از این هتل رضایت داشته اند. به همین دلیل در حالت کلی می توان هتل هلیا را یکی از انتخاب های مناسب دانست.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399
نظرات

سنت پترزبورگ

سن پترزبورگ یا سنت پترزبورگ دومین شهر بزرگ کشور روسیه میباشد. این شهر تاریخی و تماشایی در جنگ جهانی دوم مرکز مقاومت ارتش شوروی سابق در برابر نازیها بوده و به همین دلیل شما هنوز هم پس از گذشت سالیان طولانی از آن میتوانید آثار مربوط به جنگ را در موزههای این کشور مشاهده کنید. شهر سنت پترزبورگ به فرمان پتر کبیر در سال 1703 ساخته شده است. نکته جالب درباره شهر سنت پترزبورگ این است که این شهر شمالیترین شهر دنیا بوده و جمعیتی حدود 5 میلیون نفر را در خود جای داده است. این شهر به ونیز روسیه نیز شهرت دارد و دارای 50 رودخانه و 45 جزیره است که این شهر را خاص و متمایز نسبت به سایر شهرها کرده است. پلهای متحرک این شهر که 25 عدد هستند یکی از جاذبههای شهر سنت پترزبورگ بوده که بسیار تماشایی و جالب هستند.

آب و هوای سنت پترزبورگ در تور سنت پترزبورگ

شهر سنت پترزبورگ دارای آب و هوای مرطوب قارهای میباشد. فصل تابستان در این شهر گرم بوده و کوتاه است. زمستانهای این شهر طولانی و سرد میباشد. اما سرمای آن خشک و سوزان نیست و رطوبت موجود در آن سردی هوا را قابل تحمل میکند. زمستانهای شهر سنت پترزبورگ بر خلاف شهر مسکو گرمتر بوده و دلیل آن نیز وجود خلیج فنلاند در نزدیکی سنت پترزبورگ میباشد. سردترین ایام سال در این شهر ماههای بهمن و اسفند بوده و در تیرماه و مرداد ماه این شهر دمای هوای بسیار مناسبی دارد.

سنت پترزبورگ

تور سنت پترزبورگ و هزینه سفر با تور به سنت پترزبورگ

سنت پترزبورک بعد از شهر مسکو، بزرگترین شهر کشور روسیه محسوب میشود. این شهر بزرگ زمانی پایتخت کشور روسیه بوده است. شهر سنت پترزبورگ یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در دنیا بوده که افراد بسیاری از سراسر دنیا برای بازدید از این جاذبههای تماشایی به این شهر تاریخی و باستانی سفر میکنند. تور سنت پترزبورگ میتواند بهترین وسیله برای سفر و بازدید از این شهر باشد. در تور سنت پترزبورگ شما باید زمان بسیار زیادی را برای بازدید از جاذبههای فراوان این شهر اختصاص دهید. به طور کلی تور سنت پترزبورگ یکی از پرطرفدارترین تورها در سراسر دنیا میباشد و علاقمندان به بازدید از آثار تاریخی و باستانی، موزهها و اقامت در هتلهای لوکس و مجلل از طرفداران تور سنت پترزبورگ میباشند. سفر با تور سنت پترزبورگ نیز روشی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد و در سفر با تور، شما مجبور به پرداخت هزینه های جانبی و اضافی نخواهید بود .

چرا سفر با تور سنت پترزبورگ را توصیه میکنیم

این شهر به واسطه داشتن جاذبههای تماشایی فراوان بسیار دیدنی و رویایی است. شک نداشته باشید که بعد از بازدید از این شهر تمایل خواهید داشت برای دفعات بیشتری به این شهر سفر کنید. شما در سفر با تور سنت پترزبورگ میتوانید از بازارهای محلی این شهر اجناسی مانند صنایع دستی و ظروف سرامیکی را خریداری کنید. میتوانید یک روز کامل را به بازدید از موزه هرمیتاژ اختصاص داده و از تماشای دیدنیهای این موزه غرق حیرت و شگفتی شوید و یا در رستوران خوف سنت پترزبورگ طعم بیف استراگانف اصیل و واقعی را تجربه کنید.

بهترین زمان سفر با تور سنت پترزبورگ

بهترین زمان سفر با تور سنت پترزبورگ

شهر سنت پترزبورگ همان گونه که شما نیز می دانید آب و هوایی سرد دارد. بهترین زمان سفر به این شهر فصل بهار و تابستان میباشد که شرایط آب و هوایی مناسبی بر این منطقه حاکم است. در این ایام شما میتوانید از تمامی جاذبههای طبیعی و مناظر دیدنی این شهر بازدید کرده و از تماشای آنها لذت ببرید. البته فصل پاییز و زمستان این شهر زیباییهای خود را دارد و نمیتوان از مناظر زیبای این فصول و جاذبههای تفریحی در این ایام غافل بود. افرادی که علاقمند به مسافرت در ایامی هستند که ازدحام جمعیت در سنت پترزبورگ زیاد نباشد و علاقمند به لذت بردن از ورزشهای زمستانی هستند، این فصول میتواند برای سفر با تور سنت پترزبورگ برایشان بسیار مناسب باشد.

جاذبههای دیدنی در تور سنت پترزبورگ

شهر سنت پترزبورگ جاذبههای تماشایی فراوانی را در خود جای داده است و شما در تور سنت پترزبورگ میتوانید از آنها دیدن کنید. مانند:

موزه آرمیتاژ: این موزه یکی از معروفترین و محبوبترین جاذبههای این شهر تماشایی میباشد. آرمیتاژ به عنوان دومین موزه بزرگ دنیا شناخته میشود و آثار تاریخی، فرهنگی و هنری بسیاری در این موزه وجود دارد. در این موزه تعداد سه میلیون اثر نقاشی نگهداری میشود که مجموعهای عظیم و کلکسیونی بی نظیر میباشد. در سفر تور سنت پترزبورگ حتماً تماشا از این موزه را در اولویت برنامههای خود قرار دهید.

کلیسای ناجی خون: بیش از یک قرن از ساخت کلیسای ناجی خون میگذرد و این کلیسا را برای یاد بود ترور الکساندر دوم ساختهاند. این کلیسای پنج گنبدی یکی از مهمترین و تماشاییترین نمادهای شهر سنت پترزبورگ میباشد. معماری و نقاشیهای انجام شده در داخل این کلسیا بسیار زیبایی و تماشایی هستند و چشم هر بینندهای را خیره میکند. در طراحی و تزئینات به کار رفته در این کلیسا شما میتوانید اوج معماری و شکوه هنر روسیه را مشاهده کنید.

سارسکویه سلو: سارسکویه سلو شامل دو کاخ بسیار بزرگ و با شکوه است که مربوط به سده 18 روسیه میباشد. در این کاخ بسیار با شکوه و مجلل شما میتواند شاهد ثروت فراوان و بی نظیر خاندان سلطنتی رومانوف باشید. یکی از تماشاییترین و بی نظیر ترین قسمتهای این کاخ، اتاق کهربایی می باشد که زیبایی خیره کنندهای دارد. در ساخت این کاخ پر عظمت از دانش و فن معماران روسی بسیاری استفاده شده است تا چنین بتای باشکوهی ساخته شود.

جاذبه‌های دیدنی در تور سنت پترزبورگ

بهترین رستورانها در تور سنت پترزبورگ

کشور روسیه دارای تنوع غذایی بسیار فراوانی است و شما میتوانید انواع غذاهای مکزیکی، روسی و ارمنی را در این کشور تست کنید. شهر سنت پترزبورگ نیز به واسطه اینکه شهری توریستی است دارای رستورانهای فراوان با غذاهایی بسیار متنوع است. از جمله بهترین رستورانهایی که در تور سنت پترزبورگ توصیه میکنیم حتماً سری به آنها بزنید رستورانهای داستایفسکی، رستوران باکلاژان، رستوران پالکین، رستوران بوش و رستوران چکوف میباشد. در این رستورانها علاوه بر غذاهای اصیل روسی میتوانید غذای ملل مختلف را با بهترین کیفیت و طعمهای بی نظیر تست کنید. غذاهای دریایی در بین مردم روسیه از جایگاه ویژهای برخوردار هستند و به دلیل موقعیت جغرافیایی این کشور شما میتوانید غذاهای دریایی تازه و با کیفیت را نیز میل کنید و از طعم و مزه آنها لذت ببرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399
نظرات

تور کشور ترکیه

تور ترکیه، به سفری اطلاق می شود که یک شرکت مسافرتی با ارائه خدماتی در قالب یک پکیج مسافران علاقه مند به سفر ترکیه را جذب می کند و با اخذ هزینه ای آن ها را به کشور ترکیه می برد. تورها معمولاً فردی به نام راهنمای تور و یا تور لیدر برای راهنمایی مسافران دارند. تور های ترکیه معمولاً سفرهایی ۳ تا ۱۰ روزه هستند که در آن سفر به چند شهر زیبای کشور ترکیه گنجانده می شود. برای رزرو تورترکیه لحظه آخری شما می توانید از طریق مراجعه ی حضوری به آژانس های ارائه کننده تور و یا مراجعه اینترنتی به سایت های فروش تور اقدام کنید. مسلماً خرید اینترنتی تور می تواند از لحاظ صرف زمان و هزینه برای شما ارزان تر از تهیه تور به صورت حضوری تمام شود. در تهیه تورترکیه ارزان از طریق اینترنت به راحتی می توانید با یک کلیک ساده انواع تور ها را ببینید و قیمت تورهای مختلف را با هم مقایسه کرده و در بین چندین تور مختلف بهترین تور و مناسب ترین تور با شرایط خودتان را انتخاب کنید. اگر برای خرید تور خود زمان بیشتری را اختصاص دهید امکان برخورد شما با تور های ارزان ترکیه بیشتر است

تور مسافرتی ترکیه

رزرو تور ترکیه

کشور ترکیه یکی از کشورهای بسیار زیبا بوده که در همسایگی ایران واقع شده است و امروزه مقصد توریستی بسیاری از افراد واقع می شود. شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که چرا در حال حاضر تور ترکیه در این حد طرفدار داشته و برای افراد زیادی جذابیت دارد. دقت داشته باشید با وجود اینکه ترکیه و ایران در همسایگی هم قرار دارند به طور حتم فرهنگ و زبان کشور ترکیه برای ایرانی ها چندان ناشناخته نبوده و از طرق مختلفی مردم ایران با فرهنگ این کشور آشنایی دارند. از طرفی با وجود هم مرز بودن ایران و ترکیه طبیعتاً رزرو تور های ترکیه افراد می توانند با طی کردن مسافت کوتاهی به بازدید از مناظر زیبا و جذاب بروند. همچنین لازم به ذکر است که راه های مختلفی جهت سفر ایرانیان به ترکیه وجود داشته به صورتی که هم از طریق اتوبوس و قطار و هم از طریق هواپیما افراد می توانند به این کشور سفر کنند.

هزینه تور ترکیه

همانطور که قبل نیز اشاره شد هزینه سفر به کشور ترکیه در مقابل هزینه ی بسیار بالای سفرهای اروپایی بسیار معقول و قابل قبول است. البته سفر با تور کشور ترکیه هم یکی از راه هایی است که می تواند هزینه سفر به ترکیه را کاهش داد چرا که تورها با برنامه ریزی دقیق و منظم می توانند در ازای پرداخت هزینه کم جاهای زیادی از کشور ترکیه را به مسافران معرفی و خدمات بهتری را ارائه کنند. هزینه تور کشور ترکیه هم، مانند تورهای خارجی دیگر می تواند با توجه به نوع هتل اقامت، نوع پرواز، تعداد روزهای سفر و میزان خدماتی که تور ارائه می دهد متغیر باشد. در ایران انواع مختلفی از تور کشور ترکیه وجود دارد که هر کس می تواند بنا به توان مالی و شرایط خود، تور مورد نظر خود را انتخاب و با آن به کشور ترکیه سفر کند. هر چند که تخمین هزینه سفر به ترکیه با تور ترکیه لحظه آخری کمی سخت است اما اگر با طور تقریبی بخواهیم هزینه تور کشور ترکیه را بیان کنیم باید بگوییم که برای سفر به ترکیه با تور ترکیه شما باید هزینه ای بین دو تا ده میلیون تومان صرف کنید. برای سفر به ترکیه با یک تور ارزان می توانید از طریق تورهای لحظه آخری ترکیه اقدام کنید

تور ارزان ترکیه

 

فرهنگ غذایی ترکیه

مردم ترکیه از دیر باز به خوردن غذاها علاقه بسیاری دارند و این از برنامه غذایی خوشمزه و اشتها آور آنها کاملاً پیداست. در هر بخش از ترکیه به دکلیل تنوع در مواد غذایی و مواد کشاورزی رژیم های غذایی متفاوتی وجود دارد. در شهر استانبول، بورسا و ازمیر متدهای آشپزی معمولاً از دوران عثمانی باقی مانده اند. در رژیم غذایی مردم ساکن سواحل دریای مدیترانه و اژه از ماهی، سبزیجات و همچنین زیتون بسیار استفاده می شود. در نواحی جنوب ترکیه غذاهایی مانند کباب و دسرهایی مانند باقوا و کادیاف معروف است. کباب های ترکیه در همه جا معروف هستند. این کباب های خوشمزه عبارتند از کباب دنر، آدانا کباب، بوسا کباب، علی نازیک و اسکندر کباب. صبحانه از وعده های غذایی مهم در ترکیه به شمار می آید. آنها برای صبحانه نان، چای، تخم مرغ به صورت نیمرو یا آبپز،کره، عسل، مربا، گوجه، خیار، زیتون، شیر، خامه، پنیر محلی و ..... سرو می کنند. از محبوب ترین خوراکی ها و میان وعده هایی که آنها استفاده می کنند بورک است. بورک از خمیر تشکیل شده که داخل آن با کالباس، اسفناج، پیاز داغ، قارچ و پنیر پیتزا پر می شود. در فرهنگ غذایی ترکیه قهوه از اهمیت بالایی برخوردار است. پس از هر وعده غذا آنها حتما یک فنجان قهوه می نوشند .

تور ارزان ترکیه

بلیط های هواپیما برای سفر به ترکیه

به منظور سفر با تور لحظه آخری ترکیه شما می توانید بلیط های سیستمی و یا لحظه آخری را تهیه نمایید. 1_ بلیط های لحظه آخری: اگر شما از دسته افرادی هستید که با چمدانی حاضر، همیشه آماده سفر می باشید ما به شما بلیط لحظه آخری را پیشنهاد می کنیم که شامل تخفیفات بسیاری می باشد و می تواند هزینه های سفر شما را تا حد زیادی کاهش دهد، به طوری که می توانید گاهی یک خرید بلیط چارتر را تنها با پرداخت هزینه ای برابر با بلیط اتوبوس تهیه نمایید. اما هزینه این بلیط برای تمامی افراد با سنین مختلف (کودک و یا بزرگسال) یکسان می باشد. 2_ بلیط های سیستمی: اگر از افرادی هستید که برای سفر خود باید برنامه ریزی مشخصی داشته باشید برای سفر با تور ما به شما بلیط های سیستمی را پیشنهاد می کنیم. جهت رزرو این دسته از بلیط هواپیما حداقل دو هفته قبل از سفر اقدام نمایید. از ویژگی های خوب بلیط های سیستمی، تفاوت قیمت بلیط برای کودکان و بزرگسالان می باشد.در صورت کنسلی می توانید پس از کسر شدن مبلغی از هزینه بلیط، مابقی آن را دریافت نمایید. .

 
تعداد بازدید از این مطلب: 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 10 فروردين 1399
نظرات

معرفی بهترین تورهای دنیا

تور پاتایا

بازدید از دنیای زیر آب در شهر پاتایا یکی از بهترین تفریحاتی است که می توانید در تور پاتایا انجام دهید، یکی از بزرگترین آکواریوم های کل دنیا در شهر پاتایا واقع شده است، این آکواریوم بسیار مجهز شامل یک تونل بسیار بزرگ و طولانی است که به صورت همزمان تعداد زیادی از توریست ها می توانند وارد آن شوند و تجربه ای فوق العاده را در تور پاتایا بدست آورند. یکی دیگر از تفریحاتی که می توانید در تور پاتایا تجربه کنید بازدید از پارک فیل ها در این شهر است، شما در این پارک می توانید تعداد بسیار زیادی فیل را مشاهده کنید که اکثرا آنها دارای سن بالایی هستند و دیگر نمی توانند در جنگل های شهر پاتایا زندگی کنند، از جمله فعالیت های فوق العاده ای که می توانید در این پارک انجام دهید غذا دادن به این فیل ها است که علی الخصوص برای کودکان می تواند جذاب باشد.

این شهر دارای جاذبه های گردشگری و فرهنگی بسیار زیادی نیز می باشد که می توانید در تور پاتایا از آنها نیز دیدن کنید. از جمله این جاذبه های فرهنگی می توان به مواردی مانند پناهگاه مذهبی حقیقت اشاره کرد که در کنار ساحل واقع شده است و شما می توانید مجسمه های بودا را در آن مشاهده کنید. اگر علاقه مند به لوازم و ابزارهای عجیب هستید به شما توصیه می کنیم در تور پاتایا حتما از موزه ریپلی دیدن کنید، در این موزه اشیا عجیب و غریبی از کل دنیا جمع آوری شده است که بازدید از آن می تواند برای هر توریستی جذاب باشد.

جاذبه های گردشگری پاتایا

 تور سنت پترزبورگ

تور سنت پترزبورگ یکی از تور های گردشگری است که طرفدار های زیادی دارد. سنت پترزبورگ به عنوان پایتخت روسیه از ویژگی های برجسته و زیادی برخوردار است. این شهر دارای تاریخی جذاب و همچنین امپراطوری های زیادی را دارا بوده است که هرکدام از آنها باعث ساخت تعدادی کاخ شده اند که هم اکنون به عنوان جاذبه های این شهر به شمار می آیند. این شهر علاوه بر جاذبه های دیدنی رستوران و کافه های فوق العاده ای برای پذیرایی از گردشگران عزیز را دارد. همچنین این شهر شامل هتل های بسیار شیک برای گردشگران با هر مقدار هزینه نیز می باشد. آب و هوای این شهر در فصل بهار و تابستان و همچنین در اوایل پاییز بسیار فوق العاده و برای گردشگری مناسب می باشد ولی در زمستان برف و سرما را به همراه خود دارد. شهر سنت پترزبورگ یکی از شهر هایی است که دیدن از آن به هر کسی پیشنهاد می شود. می توان با شرکت در تور سنت پترزبورگ از این شهر زیبا و تاریخی دیدن فرمایید و خاطره های زیبایی را برای خود ثبت کنید.

 

تور روسیه

می شود. قدمت این آثار بسیار زیاد است. نکته ی بسیار باورنکردنی در مورد این موزه این است که اگر شما به دنبال این هستید که همه ی این آثار را به دقت و کامل ارزیابی و مشاهده کنید در این صورت باید یک سال وقت برای بازدید از این موزه در نظر بگیرید به همین دلیل با انتخاب تور لیدر می توانید در مدت زمان اقامت خود از بهترین و ارزشمندترین این آثار بازدید کنید.
کلیسای جامع کازان تور سنت پترزبورگ :  از دیگر جاذبه های مهم این شهر است که معمولا در برنامه های تور سنت پترزبورگ جا داده می شود. این کلیسا تنها کلیسای در حال کار ارتودکسی است و برای ساخت آن معماری بسیار باشکوهی به کار رفته است. حتما بازدید از این کلیسا را از دست ندهید.

 تورترکیه

برای خرید تور ترکیه شما می توانید از طریق مراجعه ی حضوری به آژانس های ارائه کننده تور و یا مراجعه اینترنتی به سایت های فروش تور اقدام کنید. مسلماً خرید تورترکیه ارزان می تواند از لحاظ صرف زمان و هزینه برای شما ارزان تر از تهیه تور به صورت حضوری تمام شود. در تهیه تور ترکیه از طریق اینترنت به راحتی می توانید با یک کلیک ساده انواع تور ها را ببینید و قیمت تورهای مختلف را با هم مقایسه کرده و در بین چندین تور مختلف بهترین تور و مناسب ترین تور با شرایط خودتان را انتخاب کنید. اگر برای خرید تور خود زمان بیشتری را اختصاص دهید امکان برخورد شما با تور های ارزان ترکیه بیشتر است.

تور کانادا 

کشور کانادا یکی از کشورهای پر از جاذبه گردشگری با مردمان بسیار با فرهنگ و شهرهای شلوغ است. تورنتو، اتاوا، مونترال و شهر کبک از شهرهای زیبا و دیدنی واقع در مرکز کشور کانادا است. آبشار نیاگارا نیز یکی از زیباترین مکان های کشور کانادا واقع در امتداد مرزی کانادا با آمریکا است که سالانه افراد زیادی را به خود جذب می کند. اگر بخواهیم تعدادی از جاذبه های گردشگری کانادا را معرفی کنیم می توانیم به بندرگاه داخلی ویکتوریا، خلیج فاندی، مونترال قدیمی، کوه های راکی، برج سی آن، شهر زیبای ویسلر پارک ملی گروس مورن و موزه حقوق بشر کانادا اشاره کنیم. کانادا بیشترین دریاچه های جهان را در خود دارد. در سفر با تور کانادا، با توجه به تعداد روزهای سفر و قیمت تور کانادا برنامه ی بازدید از این جاذبه ها متغیر است. در هنگام خرید تور دقت داشته باشید که بازدید از چند جاذبه ی کانادا در برنامه تور وجود دارد. سعی کنید بدون توجه به قیمت تور کانادا، با توری به کانادا سفر کنید که بازدید از اکثر جاذبه های کانادا را در برنامه ی خود داشته باشد.

کشور کانادا یکی از محبوب ترین کشورهای خارجی می باشد که بسیاری از افراد برای مهاجرت یا سفر خود آن را به عنوان مقصد نهایی انتخاب می کنند. برای سفر به کشور کانادا بایستی ویزای مربوط به این کشور را به همراه داشته باشید که از انواع بسیار مختلف ویزای کانادا می توان به ویزای تحصیلی، ویزای گردشگری و ویزای سرمایه گذاری اشاره کرد. توجه داشته باشید که اخذ و صدور هر یک از ویزاهای مذکور نیازمند یک سری مراحل و مدارک می باشد که از مهم ترین مراحل آن می توان به گرفتن وقت سفارت کانادا اشاره کرد. وقت سفارت کانادا یکی از مهم ترین و وقت گیرترین مراحل در دوره ی اخذ ویزای کشور کانادا به شمار می آید و به همین جهت افراد متقاضی بایستی با دقت و حوصله بیشتری منتظر پاسخی برای درخواست خود باشند. با توجه به این موضوع که امروزه تعداد درخواست های اخذ ویزای کانادا در میان عموم مردم کشورمان افزایش یافته است ما نیز در این مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد نحوه رزرو، هزینه ها، نکات مورد توجه و زمان لازم برای دریافت پاسخ به درخواست وقت سفارت کانادا اطلاعاتی را برای شما عزیزان ارائه دهیم. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

تور پاتایا

تور تایلند 

یکی از بزرگترین زیبای های تایلند دارا بودن رودخانه چائو فرایا است که مردمان محلی در قسمت انتهای این رودخانه با قایقهای محلی و رنگارنگ خود بروی بازار شناور بانکوک میوه و سبزیجات تازه و سوغات دستی را برای فروش به معرض نمایش میگذارند.البته در کنار این کانالهای آب مغازه های کوچکی بروی آب نیز وجود دارد. که چهره ای شبیه ونیز به بانکوک بخشیده است و بانکوک و رودخانه چائو فرایا به ونیز شرق آسیا مشهور شده است.کاخ بزرگ یکی دیگر جاذبه های پایتخت تایلند در مرکز شهراست این کاخ در سه قرن گذشته محل اقامت پادشاهان تایلندی بوده کل محوطه کاخ بسیار بزرگ و باشکوه و دارای 33 بخش است. سافاری ورلد بر خلاف اسمش باغ وحش ۸ کیلومتری است با انواع حیوانات اهلی و وحشی که در قلمرو این پارک آزادانه در حال تردد هستند و تمام مسافران تور تایلند باید مواظب باشند تا مورد حمله این حیوانات قرار نگیرند پس هیچگاه از ماشین تور خود حتی برای دقایق کم پیاده نشوید و فقط از داخل ماشین نظاره گر این حیوانات باشید.وات آرون معبدی با سازهای مخروطی است.آکواریوم سی لایف بانکوک با 100.000 متر مربع شاهکار طراحی آکواریوم بزرگ در بانکوک است که هزاران نوع آبزی را درون 5.000.000 لیتر آب آکواریوم قرار داده است.

اگر در جستجو مقصد امن و گردشگری با هتلهای لوکس و لاکچری در جنوب شرق آسیا هستید پیشنهاد ما تور تایلند و شهر توریستی و پایتخت آن با انتخاب تور بانکوک است.همچنین دیگر تورهای تایلند مانند تور پاتایا و تور پوکت از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است یک تور دیگر هم جدیدا پر طفدار شده و آن تور جزیره فی فی و تور کرابی است.امیدوارم در شهر لبخند تجربه مفیدی را به دست آورید و این مقاله کمک خوبی به شما کرده باشد.

نکاتی مهم برای خرید آنلاین بلیط هواپیما با قیمتی ارزان

اگر قصد دارید با ارزان ترین قیمت ممکن اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید می توانید دو روش را مورد استفاده قرار دهید؛ روش اول برای انجام این کار برای افرادی است که قصد دارند در تاریخی مشخص به شهر و یا کشور مقصد خود سفر کنند و پرواز آنها باید حتما در تاریخ مشخصی صورت گیرد، این افراد حتما باید از 10 الی 20 روز قبل اقدام به خرید بلیط کنند چرا که هر چه به تاریخ پرواز نزدیک تر شوید قیمت بلیط ها به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. روش دومی که باعث کاهش قیمت بلیط ها می شود برای افرادی است که قصد ندارند در تاریخ مشخصی پرواز خود را انجام دهند، این افراد می توانند به راحتی اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما به صورت چارتری کنند، با خرید بلیط چارتر به صورت چارتری شما می توانید بلیط هواپیما را با قیمتی بسیار کمتر از قیمت اصلی آن خریداری کنید.

خرید ارزان بلیط ههواپیما

 رزرو آنلاین هتل 

 

اگر شما نیز جزء افرادی هستید که راحتی در طول سفر برای شما بسیار ارزشمند است حتما علاقه مند هستید که قبل از رفتن به سفر اقدام به رزرو هتل کنید، برای این کار کافی است که وارد سایت دلتابان شوید و یکی از هتل های کشور مقصد خود را انتخاب کنید. معیارهای بسیار زیادی وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید اقدام به رزرو هتل کنید اما بدون شک قیمت هتل یکی از مهم ترین معیارهای هر شخصی برای رزرو هتل می باشد. یکی دیگر از خدمات آنلاین مسافرتی وب سایت دلتابان که برای شما فراهم شده است امکان رزرو هتل با مناسب ترین قیمت ممکن می باشد.

خرید بهترین و ارزانترین بلیط هواپیما

 برای خرید آنلاین بلیط هواپیما از این وب سایت کافی است وارد وب سایت آژانس گردشگری دلتابان شده و با وارد نمودن مبداء و مقصد پرواز به همراه تاریخ سفر لیست پروازهای ایرلاین های مختلف را مشاهده نمایید. سپس با انتخاب پرواز مدنظر از میان لیست و وارد کردن اطلاعات شخصی می توانید بلیط هواپیما را خریداری کرده و  پیش از پرواز با مراجعه به فرودگاه و ارائه کارت شناسایی کارت پرواز خود را دریافت کنید. لازم به ذکر است که باید دقت داشته باشید که نام خود را به فارسی و انگلیسی به درستی وارد کنید، کد ملی شما باید درست باشد، در غیر این صورت مسئولین فرودگاه و ایرلاین می توانند از ورود شما به هواپیما جلوگیری نمایند. همچنین به تاریخ و ساعت پرواز نهایت دقت را داشته باشید و حتما حداقل یک ساعت پیش از پرواز وارد فرودگاه مبداء شوید. از وب سایت دلتابان می توانید برای خرید بلیط برگشت نیز همزمان با خرید بلیط رفت اقدام نمایید

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 5 فروردين 1399
نظرات

سفر به سنت پترزبورگ

تور سنت پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه بعد از مسکو است. این شهر لقب پنجره ی اروپا را دارد زیرا در یک موقعیت جغرافیایی بسیار حساس قرار گرفته است. نزدیکی آن به دریای بالتیک همواره سبب شده است این شهر شکوه و عظمت فراوانی داشته باشد به گونه ای که همواره اولویت اصلی گردشگران هنگام سفر به روسیه بوده و همچنین فرصت های بسیار تجاری و شغلی نیز در این شهر وجود دارد به گونه ای که تاجران سرمایه گذاری های هنگفتی در این شهر داشته اند. این شهر دارای جاذبه های دیدنی و تفریحی و تاریخی فراوانی است که همه ی این مکان ها به راستی ارزش دیدن را دارد. به همین دلیل هر سال تورهای سنت پترزبورگ زیادی برای سفر به این کشور برای گردشگران ارائه می شود. در این قسمت از مقاله سعی شده است که به طور گسترده و وسیع اطلاعات جامعی را در مورد تور سنت پترزبورگ را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید تا این شهر باشکوه را بیشتر بشناسید. در تابستان ها در نیمه های شب هنوز می توان آفتاب خورشید را در آسمان مشاهده کرد به همین دلیل مردم بومی این شهر از آن به عنوان شب های سفید یاد می کنند. شما نیز می توانید شاهد این زیبایی در این شهر باشید. شهر سنت پترزبورگ در سال ۲۰۱۸ افتخار این را کسب کرد که میزبان جام جهانی باشد در این زمان افراد بسیار زیادی فرصت بازدید از این شهر را پیدا کردند.

جاذبه های گردشگری در سنت پترزبورگ

جاذبه های دیدنی بسیار فراوانی در این شهر وجود دارد که از دلایل اصلی انتخاب گردشگران است در این جا به مهمترین مکان های دیدنی و تاریخی اشاره شده است با شناخت بیشتر این مکان ها می توانید بیشتر از سفر خود لذت ببرید.
موزه ی ملی هرمیتاژ و قصر زمستانی سن پترزبورگ : این موضوع یکی از موزه های مشهور در دنیا است که در آن بیش از سه میلیون اثر هنری مربوط به هنرمندان بزرگ نگه داری می شود. قدمت این آثار بسیار زیاد است. نکته ی بسیار باورنکردنی در مورد این موزه این است که اگر شما به دنبال این هستید که همه ی این آثار را به دقت و کامل ارزیابی و مشاهده کنید در این صورت باید یک سال وقت برای بازدید از این موزه در نظر بگیرید به همین دلیل با انتخاب تور لیدر می توانید در مدت زمان اقامت خود از بهترین و ارزشمندترین این آثار بازدید کنید.
کلیسای جامع کازان تور سنت پترزبورگ : از دیگر جاذبه های مهم این شهر است که معمولا در برنامه های تور سنت پترزبورگ جا داده می شود. این کلیسا تنها کلیسای در حال کار ارتودکسی است و برای ساخت آن معماری بسیار باشکوهی به کار رفته است. حتما بازدید از این کلیسا را از دست ندهید.
تئاتر مارینسکی سن پترزبورگ : این تئاتر یکی از اصلی ترین جاذبه های دیدنی این شهر است و همچنین یکی از تئاترهای موزیکال مشهور در سراسر جهان می باشد. تزیینات و دکور خاصی در فضای داخلی این تئاتر به کار رفته است که دیدگان همه را به سوی خود جلب می کند.
کلیسا و خیابان رستاخیز : این کلیسا که در خیابان منجی رستاخیز واقع شده است در سال ۱۸۸۹ ساخته شده است و یکی از پربازدید ترین کلیسا ها می باشد.
قصر کاترین و پارک تزار سکو : این قصر در دوران امپراطور ساخته شده و معماری عالی برای ساخت آن به کار رفته است. با بازدید این مکان باشکوه می توانید به آسانی تاریخ و آداب و رسوم حاکم بر زمان های امپراطوری را حس کنید.

جاذبه های گردشگری در سنت پترزبورگ

امکانات تور سنت پترزبورگ

مهمترین امکانات تور سنت پترزبورگ که یکی از مهم ترین عوامل جذب گردش گر به این شهر زیبا شده میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:
- برطرف کردن اولین دغدغه شما گردشگران یعنی ارائه بهترین و زبدهترین مترجمان زبان زیبای روسی
-سفری ایمن و راحت با بهترین و لاکچری ترین هواپیماهای جهان
-ارائه خدمات ویزایی و کمک در اخذ ویزای گردشگری در شهر زیبای سنت پترزبورگ
-ارائه برنامه سفر بسیار منظم و دقیق برای بازدید از سراسر سنت پترزبورگ در حداقل ترین زمان ممکن و هم چنین ارائه یک برنامه اقتصادی مقرون به صرفه برای شما علاقه مندان
-رزرو بهترین و شیکترین هتلها و رستورانهای در شهر سنت پترزبورگ
-برگزاری جلسات مرتبط با تور و توضیحات لازم برای داشتن سفری لذت بخش و به یاد ماندنی

نقش تور سنت پترزبورگ در صنعت گردشگری روسیه

برگزاری تور مسکو نقش موثری در تامین منابع مالی این شهر دارد به طوری که امروزه یکی از منابع درآمد مذکور از طریق ارزی که گردشگران و توریستان به این شهر می آورند تامین می شود و این امر باعث شده است که مسئولین گردشگری و توریستی این شهر تمام تسهیلات و امکاناتی را که در برگزاری هرچه بهتر تور سنت پترزبورگ موثر است را به کار ببرند تا بدین وسیله روز به روز بر شمار بازدیدکنندگان از این شهر زیبا بیافزایند به طوری که اخیراً مشاهده می شود ورود گردشگران به این شهر نسبت به سال های قبل چندین برابر شده است دولت روسیه با احداث هتل های مجلل و لوکس، فراهم کردن امکان حمل و نقل آسان و ایمن، ایجاد فضاهای مصنوعی و زیبا، معرفی جذابیت ها و زیبایی های شهر مسکو به سراسر جهانیان توانسته است بر صنعت گردشگری شهر سنت پترزبورگ تاثیر شگرفی بگذارد.

امکانات تور سنت پترزبورگ

سوغات سنت پترزبورگ در تور سنت پترزبورگ

معمولاً با سفر به هر شهر و کشوری شما با نماد آن مکان آشنا خواهید بود. کشور روسیه و شهر سنت پترزبورگ نیز از این قائده مستثنی نبوده و شما در این شهر میتوانید با سنبل و نماد کشور روسیه که عروسکهای فوق العاده زیبای ماتروشکا هستند آشنا شوید. عروسکهای متروشکا که به نام بابوشکا نیز معروف هستند ستهای پنج تایی عروسک هستند که به ترتیب از کوچک به بزرگ داخل یکدیگر قرار دارند. این عروسکها به شکل بسیار زیبا و خاص طراحی و نقاشی شدهاند. در برخی از مدلها تعداد ماتروشکا ها به 12 عدد میرسد. شما در تور سنت پترزبورگ میتوانید نمونههای متفاوتی از این عروسکها را مشاهده کنید. سه نوع از این عروسکها در فروشگاههای سنت پترزبورگ به فروش میروند. نوع اول که مخصوص افراد کلکسیون دار و مجموعه دار است و قیمت بالایی دارد. این نوع از ماتروشکا ها دارای طرحهای جذاب و خاص و همچننین تکرار نشدنی هستند. در نوع دوم شما میتوانید این عروسها را در تعداد و طرحهای مختلف خریداری کرده و همگی ساخت کشور روسیه هستند و قیمت بالایی ندارند و برای سوغات گزینه مناسبی هستند. اما نوع سوم این عروسکها ساخت کشور چین بوده و قیمتی ارزان دارند و بیشتر برای بازی بچهها مناسب هستند.
جعبههای لاکی روسی: یکی دیگر از سوغات مهم سنت پترزبورگ که در تور سنت پترزبورگ میتوانید آن را خریداری کنید جعبههایی زیبا با طرحها و رنگ آمیزی های خاص و جذاب هستند. طرحهایی که بر روی این جعبهها ترسیم میشود معمولاً نمادی از طبیعت، جاذبهها و سنتهای کشور روسیه میباشد. قیمت این جعبهها بسته به طرح و نقش روی آن و ظرافت طراحی انجام شده متفاوت میباشد.
جواهرات کهربایی: این جواهرات نیز میتواند گزینه بسیار مناسبی برای سوغات به عزیزان تان باشد. این جواهرات کهربایی با رنگهای سبز، زرد، بنفش و قرمز تیره در کشور های اطراف دریای بالتیک به وفور وجود دارند.

غذاهای محلی در تور سنت پترزبورگ

یکی از جذابترین قسمتهای هر سفر از جمله تور سنت پترزبورگ تست غذاهای محلی میباشد. از لذیذترین و خوشمزهترین غذاهای این شهر میتوان سولیانکا را نام برد.
سولیانکا: نوعی سوپ بسیار لذیذ و خوش عطر میباشد که نزد مردم روسیه بسیار پرطرفدار میباشد. این سوپ در سه نوع درست میشود که انواع متفاوت آن سولیانکای ماهی، سولیانکای گوشت و سولیانکای قارچ میباشد. این سوپ برای فصول سرد سال بسیار مناسب است.
گولابتسی: این غذا تقریباً همان دلمه کلم ما میباشد و ترکیبات اصلی آن برنج، گوشت و ادویه است که داخل برگ کلم ریخته شده و درون سسی که شامل سس گوجه و سبزیجات است پخته میشود.
کولودتس: این غذا ظاهری بسیار زیبا دارد و در بیشتر تعطیلات و مناسبتها و همچنین کریسمس تهیه میشود. این غذا از گوشت تهیه شده و پس از سرد شدن داخل ژلاتین قرار میگیرد.
اوکا: یکی از انواع سوپهای خوشمزه روسی که ماهی جرء اصلیترین مواد تشکیل دهنده آن است. اوکا یا آکا نام دارد. این سوپ خوشمزه از ماهیهایی مانند اسبله یا روف و یا سیم به همراه سبزیجات تازه، گوجه، شوید و ادویه جات معطر تهیه میشود.

غذاهای محلی در تور سنت پترزبورگ

بهترین رستورانها در تور سنت پترزبورگ

کشور روسیه دارای تنوع غذایی بسیار فراوانی است و شما میتوانید انواع غذاهای مکزیکی، روسی و ارمنی را در این کشور تست کنید. شهر سنت پترزبورگ نیز به واسطه اینکه شهری توریستی است دارای رستورانهای فراوان با غذاهایی بسیار متنوع است. از جمله بهترین رستورانهایی که در تور سنت پترزبورگ توصیه میکنیم حتماً سری به آنها بزنید رستورانهای داستایفسکی، رستوران باکلاژان، رستوران پالکین، رستوران بوش و رستوران چکوف میباشد. در این رستورانها علاوه بر غذاهای اصیل روسی میتوانید غذای ملل مختلف را با بهترین کیفیت و طعمهای بی نظیر تست کنید. غذاهای دریایی در بین مردم روسیه از جایگاه ویژهای برخوردار هستند و به دلیل موقعیت جغرافیایی این کشور شما میتوانید غذاهای دریایی تازه و با کیفیت را نیز میل کنید و از طعم و مزه آنها لذت ببرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 5 فروردين 1399
نظرات

بررسی تور سنت پترزبورگ

تور سنت پترزبورگ یکی از تور های گردشگری است که طرفدار های زیادی دارد. سنت پترزبورگ به عنوان پایتخت روسیه از ویژگی های برجسته و زیادی برخوردار است. این شهر دارای تاریخی جذاب و همچنین امپراطوری های زیادی را دارا بوده است که هرکدام از آنها باعث ساخت تعدادی کاخ شده اند که هم اکنون به عنوان جاذبه های این شهر به شمار می آیند. این شهر علاوه بر جاذبه های دیدنی رستوران و کافه های فوق العاده ای برای پذیرایی از گردشگران عزیز را دارد. همچنین این شهر شامل هتل های بسیار شیک برای گردشگران با هر مقدار هزینه نیز می باشد. آب و هوای این شهر در فصل بهار و تابستان و همچنین در اوایل پاییز بسیار فوق العاده و برای گردشگری مناسب می باشد ولی در زمستان برف و سرما را به همراه خود دارد. شهر سنت پترزبورگ یکی از شهر هایی است که دیدن از آن به هر کسی پیشنهاد می شود. می توان با شرکت در تور سنت پترزبورگ از این شهر زیبا و تاریخی دیدن فرمایید و خاطره های زیبایی را برای خود ثبت کنید.

تور روسیه

هزینه سفر و تور سنت پترزبورگ

یکی از نکاتی که همیشه در هر سفری باید به آن توجه کرد، هزینه سفر می باشد. این هزینه می تواند هزینه هتل، حمل و نقل، هزینه های گردشگری و...باشد. واحد پول در سنت پترزبورگ روبل همان واحد پول روسیه می باشد. کشور روسیه همانطور که می دانیم در دسته کشورهای گران قیمت قرار دارد پس به طبع سفر به این کشور با تور سنت پترزبورگ هزینه بردار خواهد بود. اگر بخواهیم تشابهی بین شهر های ایران و شهر سنت پترزبورگ روسیه برقرار کنیم می توان گفت هزینه گردش در شهر سنت پترزبورگ 50 درصد گران تر از گردش در شهر تهران است. یکی از هزینه های اساسی در این شهر هزینه حمل و نقل است. در شهر سنت پترزبورگ حمل و نقل پیشرفته ای وجود دارد که برای استفاده از آنها می توانید از کارت الکترونیک استفاده کنید. این کارت حدود 5000 هزار تومان هزینه دارد. بعد از گرفتن کارت الکترونیک می توانید با شارژ کردن آن از وسایل های حمل و نقل در این شهر استفاده کنید و در شهر زیبای سنت پترزبورگ به گردش بپردازید. راه دیگری برای استفاده از حمل و نقل عمومی در تور سنت پترزبورگ وجود دارد و این روش آن است که از کارت های گردشگری استفاده نمایید. مورد دیگری که به هزینه های سفر در تور سنت پترزبورگ مرتبط می شود، هزینه اقامت می باشد. هزینه اقامت با توجه به نوع رزرو هتل و امکاناتی که ارائه می دهد متفاوت می باشد

سفر به دبی

دبی از جمله شهرهای شیخ نشین امارات است که دارای جاذبه های بسیار دیدنی است. این شهر یکی از قطب های مهم گردشگری در دنیا به شمار می آید. سالانه گردشگران بسیار زیادی از نقاط مختلف جهان برای بازدید از دبی به این شهر وارد می شوند. تور دبی همواره مملو از گردشگر می باشد. رزرو تور دبی را می توان خیلی ساده با اینترنت انجام داد. این شهر لوکس البته از گران قیمت ترین شهرهای دنیا است. معماری شگفت انگیز دبی و جاذبه های تفریحی گوناگونی که در شهر وجود دارند از جمله دلایلی است که این شهر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. بهترین فصل برای سفر به دبی فصل زمستان است چون در تابستان گرمای هوای این شهر لوکس غیر قابل تحمل می شود.

تور لوکس دبی

رزرو هتل دبی از سایت های ایرانی

استفاده از سایت ایرانی برای اینکه بتوانید در شهر دبی یک هتل خوب رزرو نمایید می تواند گزینه ای کاملا مناسب برای شما به شمار رود. هتل جمیرا دبی در قلب شهر دبی واقع شده اند و شما می توانید با استفاده از وب سایت ایرانی و مطمئن ترین آژانس گردشگری دلتابان برای رزرو آن به زبان فارسی و پرداخت هزینه بدون مشکل استفاده نمایید. این وب سایت همچنین برای ارائه تور و بلیط هواپیما با ایرلاین های مختلف در دسترس شما بوده و شما می توانید از آن استفاده نمایید

سفر به پاتایا

شهر پاتایا به دلیل اینکه مجمع الجزیره ای در کشور تایلند است و لذا دارای آب و هوای دریایی و معتدلی بوده که هر زمانی از سال می تواند لحظاتی خوش و دلپذیر را برای مسافران خود به ارمغان آورد. اما باز هم ماه های نوامبر تا فوریه یعنی از آبان ماه تا اواخر بهمن ماه شهر پاتایا بهترین هوا را داشته و از اقصی نقاط جهان بیشترین توریست را به خود می بیند. در این ماه از سال شهر پاتایا شاهد باران های ملایم و روزهای آفتابی بوده که تقریبا به روزهای بهاری کشور ایران شباهت داشته و سرشار از طراوت و شادابی می باشد. ماه های مارس تا می در شهر پاتایا یعنی از اسفند ماه تا اردیبهشت در ایران تور پاتایا بیشترین ازدیاد مسافران را داشته که لازم است برای رزرو تور پاتایا قبل از فرارسیدن اسفندماه اقدام شود.

تور مسافرتی دبی

رزرو تور پاتایا و بازدید از دیدنی های این شهر

بازدید از دنیای زیر آب در شهر پاتایا یکی از بهترین تفریحاتی است که می توانید در تور پاتایا انجام دهید، یکی از بزرگترین آکواریوم های کل دنیا در شهر پاتایا واقع شده است، این آکواریوم بسیار مجهز شامل یک تونل بسیار بزرگ و طولانی است که به صورت همزمان تعداد زیادی از توریست ها می توانند وارد آن شوند و تجربه ای فوق العاده را در تور پاتایا بدست آورند. یکی دیگر از تفریحاتی که می توانید در تور پاتایا تجربه کنید بازدید از پارک فیل ها در این شهر است، شما در این پارک می توانید تعداد بسیار زیادی فیل را مشاهده کنید که اکثرا آنها دارای سن بالایی هستند و دیگر نمی توانند در جنگل های شهر پاتایا زندگی کنند، از جمله فعالیت های فوق العاده ای که می توانید در این پارک انجام دهید غذا دادن به این فیل ها است که علی الخصوص برای کودکان می تواند جذاب باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود