دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 5
باردید دیروز : 13
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 520
بازدید سال : 1047
بازدید کلی : 3769

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 21 دی 1398
نظرات

تاریخچه کشور گرجستان

کشور گرجستان، کشوری با تاریخ بزرگ است که در بخش عظیمی از تاریخش درگیر جنگ های طولانی بوده و رنج های زیادی را تحمل کرده است اما امروزه به یکی از زیباترین و پربازدید ترین کشور های جهان تبدیل شده است. کشور گرجستان در تاریخ خود درگیر حمله ی مغول ها، جنگ جهانی و دیگر جنگ ها بوده است. در دوره ی قاجاریه که گرجستان تحت سلطه ایران بود، دو کشور روسیه و ایران به مدت 12 سال با یکدیگر جنگیدند که به عقد عهدنامه گلستان منجر شد.
پس از انقلاب کبیر، گرجستان جمهوری دموکرات اعلام کرد که توسط ارتش سرخ نقض شد و به مدت هفتاد سال جزو جمهوری های سوسیالیستی شوروی بود که توانستند پس از آن جمهوری مستقل دموکرات تشکیل دهند. از آن پس کشور گرجستان شروع به پیشرفت کرد و تاکنون خود را به یکی از زیباترین و پرگردشگرترین ها تبدیل کرده است.
تور گرجستان

معرفی کشور گرجستان

یکی از کشور های زیبای جهان که در حدود 200 سال پیش از ایران جدا شده است. این کشور در مرز اروپا و آسیا قرار دارد ولی جزو کشور های اروپایی محسوب می شود. کشور گرجستان از زمان استقلال تاکنون پیشرفت های زیادی در اقتصاد خود داشته است که یکی از بخش هایی که به صورت چشمگیری به اقتصاد این کشور تاثیر گذار بوده، صنعت گردشگری این کشور می باشد که به واسطه ی طبیعت چشم نواز، آثار تاریخی فوق العاده زیبا، کوهستان های بلند همه ساله مورد توجه گردشگران از سراسر جهان قرار می گیرد و باعث ارز آوری زیادی برای این کشور شد است. گرجستان کشور کوهستانی است که آب و هوای متنوعی دارد.تور گرجستان یکی از محبوب ترین تور های دلتابان است.

موقعیت جغرافیایی کشور گرجستان

کشور گرجستان در منطقه قفقاز قرار گرفته است. این کشور در میان اروپا و آسیا واقع شده است اما کشوری اروپایی به حساب می آید و از قوانین اتحادیه اروپا پیروی می کند. گرجستان کشوری در مرز آسیای غربی و اروپای شرقی است. کشور گرجستان با روسیه از شمال، ترکیه و ارمنستان از جنوب، آذربایجان از جنوب شرقی و غرب با دریای سیاه همسایه است. سیستم حاکم بر کشور گرجستان، جمهوری متمرکز نیمه ریاستی می باشد. کشور گرجستان به نه منطقه، یک شهر و دو جمهوری خودمختار تقسیم می شود.

اهمیت سفر با تور مشهد

همانطور که در بخش ابتدایی این مطلب نیز عنوان کردیم در میان تورهای مسافرتی و زیارتی داخلی تور مشهد از مهمترین آنها محسوب می شود چرا که میزان متقاضی برای رزرو این تور در طول سال به نسبت دیگر تورها بیشتر می باشد؛ اما چرا بسیاری از افراد برای سفر زیارتی خود این تور را انتخاب می‌کنند. تور مشهد دارای خدمات منحصر به فردی است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به رزرو بلیط های رفت و برگشت اشاره کرد. سفر با تور مشهد برای بسیاری از افراد کاملاً به صرفه می باشد چرا که می توانند از طریق آن هزینه های بلیط و هتل خود را به‌خوبی مدیریت کنند.
گارانتی هتل نیز از مهمترین ویژگی های تور لحظه آخری مشهد است که افراد بدون هیچ گونه دغدغه فکری می‌توانند خدمات و امکاناتی که در آن ارائه شده را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند اگر تمایل دارید تور مشهد را برای سفر خود رزرو کنید توصیه می کنیم از طریق سایت مورد نظر که مجری تورهای زیارتی و داخلی است این مهم را به انجام برسانید. قبل از رزرو تور توصیه می کنیم اعتبار آژانس های مسافرتی و گردشگری را جویا شوید.
تور مشهد دلتابان

خدمات تور مشهد

تور مشهد نیز همانند دیگر تورهای مسافرتی و زیارتی از خدمات متنوعی برخوردار است که برای بسیاری از رزرو کنندگان آن حائز اهمیت می‌باشند. از مهمترین خدمات و امکانات این تور می توان به ترانسفر فرودگاهی برای استقبال از مسافران اشاره کرد. از طریق این خدمات می توانید حمل چمدان خود را به افرادی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند بسپارید. از دیگر خدمات این تور زیارتی می‌توان به رزرو بهترین هتل های مشهد اشاره کرد مشهد شهری است زیارتی که در آن هتل های متعددی تأسیس شده‌اند تا زائرین و مسافران این شهر بتوانند از امکانات و خدمات آنها بهره‌مند شوند.
در سفر به تنهایی امکان رزرو بهترین هتل برای شما بسیار کم است اما در سفر با تور مشهد می‌توانید در بهترین هتل های این شهر اقامت کنید. از دیگر خدمات این تور می توان به رزرو بلیط رفت و برگشت به صورت های مختلف اشاره کرد. اگر بلیط سیستمی برای شما رزرو شود امکان کنسلی وجود دارد اما به شرط پرداخت جریمه، در صورتی که بلیط چارتری برای شما ثبت شده باشد امکان کنسلی به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.

بررسی تفاوت بلیط چارتر و سیستمی

خرید بلیط چارتر یکی از انواع بلیط های هواپیما می باشد که این بلیط هیچ گونه تفاوت کیفی با بلیط های سیستمی نخواهد داشت و در صورت رزرو آن می توانید یک سفر مناسب و هم تراز با بلیط های سیستمی داشته باشید. یکی از مهمترین مواردی که در رابطه با بلیط هواپیما چارتر باید حتما مورد توجه قرار گیرد را می توان نوسان قیمت آن دانست چرا که این بلیط ها در مواقع مختلف قیمت متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت و نمی توان یک رقم خاص برای فروش آنها در نظر گرفت. بسیاری این تصور را دارند که بلیط هواپیما چارتر قیمت ارزان تری نسبت به بلیط های سیستمی خواهد داشت، این سخن با اینکه تا حدی درست است اما در مواقعی صحیح نخواهد بود و ممکن است بلیط هواپیما چارتر قیمتی حتی بالاتر از بلیط های سیستمی نیز داشته باشد. به همین دلیل نباید به امید خرید بلیط چارتر با قیمت ارزان از رزرو بلیط سیستمی خودداری کنید. بلیط های سیستمی از نظر کلاس های پروازی به سه نوع اکونومی، بیزینس و فرست کلاس دسته بندی می شوند که اکونومی کمترین و فرست کلاس بیشترین میزان خدمات را به مسافران ارائه می نماید و البته فرست کلاس به دلیل هزینه های بالا در کمتر ایرلاینی ارائه می شود. کلاس های پروازی بلیط هواپیما چارتر نیز می تواند متفاوت باشد و به همین دلیل خواهید توانست بهترین و با کیفیت ترین بلیط را برای سفر خود انتخاب کنید.

بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما چارتر

به نظر شما بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیما چارتر چه زمانی است؟ بلیط های چارتر با نزدیک شدن به موعد سفر روند نزولی در قیمت پیدا خواهند کرد و به همین دلیل در روزهای آخر مانده به سفر می توانید نسبت به خرید بلیط های چارتر با قیمتی بسیار ارزان تر اقدام نمایید. اما به هیچ وجه نباید به امید کاهش قیمت منتظر باشید، چرا که ظرفیت بلیط های چارتر محدود بوده و ممکن است در مدت کوتاهی پس از ارائه به اتمام برسد. توصیه می کنیم در همان ابتدای ارائه بلیط های چارتر نسبت به رزرو آن اقدام نمایید چرا که در این صورت می توانید از سفر خود اطمینان داشته باشید. بلیط های چارتر برای شرکت های هواپیمایی مختلفی ارائه می شوند و می توانید بلیط ایرلاین مورد نظر خود را برای پرواز انتخاب کنید اما توجه داشته باشید که حق انتخاب با شما نخواهد بود و باید کلیه شرایط پرواز را پذیرفته و سپس نسبت به رزرو بلیط اقدام کنید.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 1943
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : چهار شنبه 18 دی 1398
نظرات

تور کشور ترکیه

تور کشور ترکیه، به سفری اطلاق می شود که یک شرکت مسافرتی با ارائه خدماتی در قالب یک پکیج مسافران علاقه مند به سفر ترکیه را جذب می کند و با اخذ هزینه ای آن ها را به کشور ترکیه می برد. تورها معمولاً فردی به نام راهنمای تور و یا تور لیدر برای راهنمایی مسافران دارند. تور ترکیه ارزان معمولاً سفرهایی ۳ تا ۱۰ روزه هستند که در آن سفر به چند شهر زیبای کشور ترکیه گنجانده می شود.

برای خرید تور ترکیه لحظه آخری شما می توانید از طریق مراجعه ی حضوری به آژانس های ارائه کننده تور و یا مراجعه اینترنتی به سایت های فروش تور اقدام کنید. مسلماً خرید اینترنتی تور می تواند از لحاظ صرف زمان و هزینه برای شما ارزان تر از تهیه تور به صورت حضوری تمام شود. در تهیه تور کشور ترکیه از طریق اینترنت به راحتی می توانید با یک کلیک ساده انواع تور ها را ببینید و قیمت تورهای مختلف را با هم مقایسه کرده و در بین چندین تور مختلف بهترین تور و مناسب ترین تور با شرایط خودتان را انتخاب کنید. اگر برای خرید تور خود زمان بیشتری را اختصاص دهید امکان برخورد شما با تور ارزان ترکیه بیشتر است

تور ترکیه

تور ترکیه سفری پر از هیجان

اگر قصد سفر در یک زمان خاص به ترکیه را ندارید و یا اینکه برایتان هزینه بسیار مهم تر از زمان سفر است می توانید چند ماه قبلتر اقدام به تهیه تور کنید به طوری که منتظر تورهایی بمانید که در فصل های خاص برگذار می شوند، تا با این تورها ارزان تر به ترکیه سفر کنید. برای تهیه تور ترکیه ارزان راه دیگر جستجوی مداوم در اینترنت است چرا که بعضی اوقات اتفاق می افتد که تور ترکیه بنا به دلایلی تخفیف قابل توجهی می خورد و با قیمت بسیار ارزان به فروش می رسد و تنها با پیگیری مداوم است که شما می توانید با این فرصت های طلایی سفر ارزان به ترکیه مواجه شوید.دلتابان با ارائه خدمات گردشگری و برگزاری تور های مختلف به سر تا سر کشور می تواند انتخاب مناسبی برای شما عزیزان در این سفر گردشگری باشد

آشنایی با تور پاتایا

کشور تایلند یکی از کشورهای ساحلی آسیا است که مورد توجه تورهای مسافرتی بسیاری قرار دارد. در تایلند چند شهر بزرگ وجود دارد که می توانید در سفرهای خود از آنها دیدن کنید و در کنار استراحت در ساحل های تفریحی آن از جاذبه های گردشگری و تاریخی شهر نیز دیدن کنید و با فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند نیز آشنا شوید. تور پاتایا یکی از تورهای گردشگری مهم در کشور تایلند به شمار می رود. به گونه ای که سالانه هزاران مسافر خارجی به پاتایا آمده و در آن به گردش و تفریح مشغول می شوند. پاتایا اگرچه شهر ساحلی کوچکی است، ولی به خاطر نزدیکی به شهر بانکوک پایتخت کشور تایلند، دسترسی به آن نیز راحت است. آنچه باعث شده تا تور تایلند مورد توجه توریست ها قرار بگیرد، جمع شدن جاذبه های گردشگری تفریحی، تاریخی و فرهنگی در کنار امکانات تفریحی مناسب مثل هتل ها، بارها، استراحتگاه های ساحلی و ... است. در ادامه این مقاله به معرفی این جاذبه های گردشگری نیز خواهیم پرداخت.

تور پاتایا

جاذبه های گردشگری تور پاتایا

مهمترین عامل محبوبیت تور پاتایا به خاطر ساحل های تفریحی آن است. ساحل جامتین یکی از همین استراحتگاه های ساحلی در پاتایاست. یک ساحل شنی به وسعت شش کیلومتر که به دور از شهر قرار گرفته و امکانات تفریحی خوبی دارد. نونگ نوچ نیز یک باغ گرمسیری بزرگ است و از جاذبه های گردشگری تور پاتایا به شمار می رود. در این باغ که امروزه به صورت یک پارک گردشگری در آمده، می توانید طعم انواع میوه های گرمسیری را بچشید و در آن به گردش بپردازید.

یکی از جاذبه های دیگر شهر، فیل های تایلندی است. مکانی که به جزیره فیل ها مشهور است و می توانید با بازدید از آنجا با زندگی فیل ها آشنا شوید و حتی فیل سواری کنید. جزیره مرجانی دیگر مکان تفریحی شهر پاتایاست که حتماً باید آن را تجربه کنید. یک جزیره با آب های شفاف و ساحل های شنی که می تواند تجربه منحصر به فردی برای مسافران باشد.

تور دبی

اکثریت پرواز ها به مقصد دبی به طور مستقیم انجام می گردد. با توجه به این موضوع که برخی از پرواز ها به سایر کشور ها به طور مستقیم از ایران امکان پذیر نخواهد بود، ابتدا پرواز به دبی انجام خواهد شد و بعد از آن به کشور مقصد سفر خواهند کرد در نتیجه تمامی آژانس های هواپیمایی در طول هفته پروازهایی را به مقصد دبی خواهند داشت. هر یک از شرکت های هواپیمایی، پکیج تور دبی را به گونه ای متفاوت ارائه خواهند کرد. معمولا پکیج تور لحظه آخری دبی شامل، بیمه سفر، تور لیدر فارسی زبان، رزرو هتل می باشد. که شما می توانید از آن ها بهره مند شوید.

جاذبه های گردشگری دبی

قصد داریم تا شما را با جاذبه های گردشگری دبی آشنا کنیم تا قبل از سفر با تور ارزان دبی بتوانید آگاهی لازم با مکان های دیدنی دبی داشته باشید. با وجودی که دبی تنها چند دهه است که رونق گرفته و تبدیل به یک شهر توریستی شده است اما جاذبه های بسیاری برای گردشگران دارد. در ادامه درباره برخی از جاذبه های دبی توضیح خواهیم داد. مسجد جمیرا به دلیل معماری فوق العاده ای که دارد از محبوب ترین مکان های دیدنی دبی می باشد. جزیره نخل دبی که آوازه ی آن تقریبا به گوش همگان رسیده است علاوه بر جاذبه هایی که دارد، از جمله مکان های تفریحی نیز تلقی می شود. در این جزیره لوکس ترین رستوران ها، هتل ها، فروشگاه ها و مراکز خرید ها و ... قرار گرفته اند.

تور دبی

زمان مناسب برای سفر با تور دبی

با توجه به موقعیت جغرافیایی دبی، اغلب دارای هوای گرم و خشک می باشد. در فصل تابستان دمای هوا به اوج خود خواهد رسید که ممکن است سفر شما را اندکی سخت نماید این در حالی است که در فصل زمستان به دلیل بارش هایی هر چند اندک، دمای هوا اندکی کاهش یافته و خنک تر خواهد شد به همین دلیل در فصول سرد سال، دبی شاهد گردشگران بسیاری می باشد. اما اگر قصد دارید تا در زمان های خلوت با تور دبی سفر کنید و هزینه هایی نیز که به منظور محل اقامت پرداخت می کنید کاهش یابد، می توانید در فصل تابستان با تور ارزان دبی سفر نمایید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 16 دی 1398
نظرات

تور مسافرتی مشهد:

یکی از پرطرفدارترین تورهای داخلی که رتبه اول را در مقابل دیگر تورهای داخلی به خود اختصاص داده است تور مشهد می باشد. مشهد به دلیل اینکه شهری زیارتی است در تمامی ایام سال شاهد حضور زائران بسیاری از نقاط مختلف می باشد و این هجوم مسافران و شلوغی سبب شده که امکانات متنوع تفریحی فراوانی در این شهر به وجود آمده و مسافران این شهر در کنار زیارت از دیگر امکانات و تماشایی های این شهر نیز دیدن کنند. سفر به مشهد از طریق خطوط هوایی، ریلی و زمینی امکان پذیر بوده و هر کدام از این شیوه های سفر جذابیت ها و ویژگی های خاص خود را دارد.با سفر به این شهر مقدس و توریستی شما می توانید از تورهای متفاوتی که برای سفر به این مقصد وجود دارند استفاده کنید. تور مشهد به دلیل تنوع و قیمت مناسبی که دارد در میان تورهای داخلی به عنوان پرطرفدارترین تور مسافرتی شناخته می شود. در تور مسافرتی مشهد شما می توانید اوقاتی خوش را تجربه کرده و سفری به یادماندنی داشته باشید.

تور مشهد

جاذبه های گردشگری تور مسافرتی مشهد:

  • مراکز گردشگری در مشهد مقدس بسیارند و شما قطعاً در تور لحظه آخری مشهد زمان برای بازدید از دیدنی های این شهر زیبا کم خواهید آورد. پیشنهاد ما به شما آن است که پس از خواندن این مقاله یک کاغذ و قلم بردارید و تمامی اماکن گردشگری که قصد بازدید از ان ها را دارید روی کاغذ بنویسید و زمانی را که قصد دارید به این اماکن مراجعه کنید مشخص کنید تا در سفر با سردرگمی مواجه نشوید.
  • پیش از رسیدن به مشهد و در توس توقفی داشته باشید تا از مقبره شاعر پارسی گوی فردوسی بزرگ دیدن کنید و به پاس قدردانی از زحمات این بزرگوار ساعاتی را بر سر مزار ایشان طی کنید. مقابل مقبره این شاعر بزرگ ،شاعر معاصر دیگری نیز دفن شده است مهدی اخوان ثالث شاعر بزرگ شعر نو نیز در توس دفن شده است.
  • در بدو ورود به مشهد انتخاب اول بسیاری از افراد بازدید از حرم مقدس امام رضا ضامن آهو و امام هشتم شیعیان می باشد. بهترین زمان برای زیارت و بازدید از حرم این امام بزرگ هنگام اذان می باشد را که در این هنگام حرم حال و هوایی دیگر خواهد داشت و به یقین لذتی دوچندان خواهید برد. شما می توانید از آرامگاه شیخ بهایی دانشمند بزرگ مسلمان که در حرم رضوی دفن شده است نیز دیدن فرمایید.
  • آرامگاه پیر پالاندوز از دیدنی ترین اماکن مشهد مقدس است که کمتر به آن پرداخته شده است. آرامگاه و منزل این عارف بزرگ در دوران صفویه بازسازی شد و آثاری از معماری خارق العاده این دوران را در خود جای داده است.
  • چالیدره: به چالیدره یک روز کامل را اختصاص دهید. این منطقه تفریحی با قایقرانی، ماهیگیری و یک دریاچه فضایی را برای گذراندن زمان در طبیعت به وجود آورده است و شما می توانید با کودکان خود زمانی را در این پارک بگذرانید.
  • کوهسنگی: اگر تا به حال از کوهسنگی دیدن نکرده اید برای شام به این پارک بزرگ بروید و و از بالا به مشهد مقدس نگاه کنید و از غذاهای خوشمزه رستوران های این ناحیه میل کنید.
  • مسجد گوهرشاد: این مسجد که در قسمت جنوبی حرم امام رضا قرار دارد یکی از پربازدیدترین مکان ها در این شهر می باشد. مسجد گوهرشاد به دستور همسر شاهرخ، گوهرشاد بیگم ساخته شده است. معماری و کاشی کاری های این مسجد بسیار تماشایی و دیدنی می باشد.
  • پارک وکیل آباد: این پارک یکی از تماشایی ترین و زیباترین مکان های تفریحی شهر مشهد می باشد. که در قسمت جنوب غربی این شهر قرار دارد. این پارک متعلق به فردی به نام حسین ملک بوده که توسط ایشان برای استفاده عمومی وقف شده است.
  • پارک های آبی: از مهم ترین مکان های تفریحی شهر مشهد می توان پارک های آبی این شهر را نام برد. پارک های آبی مشهد بزرگ ترین و مجهزترین مجموعه های آبی کشور بوده که افراد بسیاری در تور مشهد از آن استفاده می کنند.

سفری با تور پاتایا

پاتایا از جمله مجمع الجزایری بوده که در کشور تایلند قرار دارد و سالانه تور پاتایا هزاران گردشگر را روانه آنجا می کند. این شهر به دلیل داشتن آب و هوای دریایی و معتدل از جمله شهرهایی است که دارای پارک های طبیعی گوناگون بوده و زیبایی منحصر به فردی را از آن خود کرده است. تور پاتایا برای سفر به شهر پاتایا بیشتر بازدید از سواحل دریایی، باغ های گل و دیدن ورزش های آبی را مورد هدف خود قرار می دهد. بهترین زمان سفر به این شهر توریستی اوایل اسفند ماه تا اواخر اردیبهشت ماه در ایران می باشد زیرا در این زمان از سال پاتایا پذیرای باران های ملایم و گرمی کمی است هر چند که چنین جزیره هایی هیچ گاه گرمی شدیدی را به خود نمی بینند. در این شهر معابد زیادی مربوط به بودایی ها وجود داشته که اجازه ی ورود به آنها برای گردشگران ضمن پوشیدن لباس مخصوص و همراه شدن با آداب بودایی انجام می گیرد.

بازدید از مراکز خرید زیبایی در شهر پاتایا جزء مهمترین برنامه های تور پاتایا بوده که از جمله این مراکز خرید مرکز سنترال فستیوال و مرکز رویال گاردن بوده که علاوه بر داشتن اجناس و کالاهای لوکس با مشهورترین برندهای جهانی دارای نمای ساختمانی زیبا هستند که سبب شده تا زیبایی ساختمان این مراکز توجه هر گردشگری را به سمت خود جلب نماید. در شهر پاتایا هتل های مشهوری مانند هتل ورنادا، هتل دیاموند، هتل ویسپر و ... برای اقامت در این شهر توریستی بهترین مکان بوده که تور پاتایا سعی کرده بهترین شرایط اقامت را برای مسافران خود در نظر بگیرد.

تور پاتایا

جاذبه های گردشگری شهر پاتایا

از جمله مکان های دیدنی شهر پاتایا سواحل دریایی این شهر توریستی بوده و ساحل JOmtien جزء زیباترین سواحل این شهر به شمار می آید. همچنین پارک آبی، کارتینگ، غواصی، باغ گیاه شناسی، باغ ایتالیایی، باغ فرانسوی، باغ گیاه های آناناسی، باغ ارکیده و بسیاری باغ های دیگر به دلیل شرایط آب و هوایی دریایی شهر پاتایا به وجود آمده اند می تواند در برنامه ی تور پاتایا گنجانده شود. در این باغ ها غذا دادن به ماهی ها، دوچرخه سواری، فیل سواری و اجرای فستیوال های متعددد صورت می گیرد. استفاده از سرسره های بزرگ آبی در پارک های آبی شهر پاتایا این توانایی را دارد تا برای هر فردی در سن های مختلف لحظات شاد و مهیجی را به بار آورد. کودکان در این پارک این اجازه را داشته تا با شن و ماسه ایده های جالبی را اجرا کنند. از جمله مکان هایی که از دید تور پاتایا پنهان نمی ماند بازدید از سواحل پاتایا بوده که بازی های جالبی در آب های دریایی آن مانند بانانا، پاراگلایدر، جت اسکی، غواصی و باد نوردی انجام می گیرد. در کنار این سواحل بهره بردن از ماساژهای تایلندی می تواند لذت سفر به پاتایا را چندین برابر کند..

شرایط سفر به گرجستان

برای استفاده از تور گرجستان مسافران می توانند به راحتی برای رزرو هتل در تور گرجستان به صورت اینترنتی لیست کاملی از مناسب ترین و بهترین هتل های گرجستان را همراه با عکس، قیمت، منطقه هتل و سایر جزییات هتل مشاهده نموده و پس از انتخاب هتل، اتاق های موجود در هتل را مورد بررسی قرار دهند و در نهایت هتل مورد نظر خود را با توجه به قیمت هتل که بر حسب درجه هتل، نوع هتل و امکانات ارائه می شود، انتخاب نمایند.

تور گرجستان

جاذبه های گردشگری گرجستان

از جاذبه های گردشگری گرجستان که در تور گرجستان میتوانید از آن دیدن کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • قلعه ناریکالا: از آثار باستانی و تاریخی کشور گرجستان که در قرن چهارم ساخته شده است. این قلعه بر روی تپه ای در شهر تفلیس پایتخت گرجستان قرار گرفته است و به دلیل اینکه در دوره ی ساسانی ساخته شده، دارای معماری ایرانی-اسلامی است. بازدید از این قلعه زیبا رایگان است. از این قلعه می توانید نمایی زیبا از شهر تفلیس را تماشا کنید. قلعه ناریکالا در مرکز شهر تفلیس قرار گرفته است و دسترسی به آن بسیار آسان است.
  • کلیسای سیونی: از کلیساهای تاریخی و زیبای گرجستان که در طول تاریخ بار ها توسط بیگانگان تخریب شده است.
  • اوپلیستسیخه: یکی از زیبا ترین و تاریخی ترین بناهای موجود در گرجستان که برای ثبت جهانی هم معرفی شده است. این شهر سنگی یکی از اقامتگاه های موجود در راه ابریشم بوده است. این شهر باستانی بر روی صخره ای بلند قرار گرفته است. سنگ تراشی هایی از آناتولی و ایران در این شهر بسیار جذاب می باشد. این منطقه طبیعت زیبایی برای گشت و گذار و تماشای معماری باستانی دارد.
  • مجسمه عشق: یکی از جاذبه های گردشگری شهر باتومی می باشد که زوج های زیادی را برای دیدن این مجسمه به این شهر می کشاند. این مجسمه که در ورودی شهر باتومی قرار دارد دارای هفت متر طول، جنس فلز و یک زن و مرد که پس از یک چرخش به هم می رسند.
  • کلیسای جامع تثلیث تفلیس: کلیسایی با معماری بی نظیر که از جاذبه های گردشگری شهر تفلیس گرجستان است. این کلیسا از وسیع ترین ساخته های مذهبی جهان است که گنبد طلایی آن بسیار جلب توجه می کند. این کلیسای زیبا به عنوان نماد گرجستان نوین شناخته می شود و از این حیث بسیار مورد توجه است. زمین این کلیسا از جنس سنگ مرمر سفید با رگه هایی طلایی است و دیوارهایش با انواع تابلو و نقاشی های زیبا تزیین شده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 16 دی 1398
نظرات

راهنمای استفاده از تور مشهد

تور مشهد یکی از تورهای سیاحتی و زیارتی است که در بین گردشگران داخلی و خارجی از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. مشهد به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب و برخورداری از جاذبه های تفریحی و اماکن تاریخی به یکی از قطب های گردشگری مهم در ایران تبدیل شده است. در این مطلب با اطلاعات مهمی درباره تور مشهد از قبیل جاذبه های تفریحی و گردشگری، بهترین مراکز خرید و همچنین هتل های مهم و با کیفیت شهر مشهد آشنا می شویم تا کسانی که قصد شرکت در تور مشهد را دارند از این اطلاعات مهم و کاربردی استفاده کنند. با ما همراه باشید.

تور مشهد

تور مشهد

زمانی که سخن از تور مشهد باشد همه ما به یاد حرم مطهر امام رضا (ع) و زیارت آن می افتیم. قطعا وجود حرم اما رضا در این شهر یکی از مهمترین انگیزه های شرکت کنندگان تور مشهد خواهد بود که دیدن آن هرکسی را متحول می کند. اما این شهر در کنار این بارگاه عظیم از جاذبه های دیگری نیز برخوردار است که قطعا می توانند لذت سفر شما را دوچندان کنند. هر ساله مسافران زیادی از اقصی نقاط جهان در فصل های مختلف سال در تور لحظه آخری مشهد شرکت کرده و از جاذبه های آن دیدن می کنند. با ما همراه باشید تا در این مقاله با نکات مهمی درباره راهنمای سفر به مشهد آشنا شویم.

موقعیت جغرافیایی مشهد

مشهد مرکز استان خراسان رضوی است که از نقطه نظر جغرافیایی در شمال شرق کشور واقع شده است. این شهر با شهرهایی نظیر نیشابور، سرخس، چناران، تربت جام، کلات و درگز همسایه است. این شهر از مساحت زیادی برخوردار است و ارتفاع آن از سطح آب های آزاد جهان نزدیک به 1050 متر بالاتر است.

آب و هوای شهر مشهد

یکی از نکاتی که در تور ارزان مشهد باید به آن توجه کرد بررسی شرایط آب و هوایی این شهر است. قطعا این نکات می تواند شما را در سفری جذاب تر و با کیفیت تر یاری کند. آب و هوای مشهد به طور کلی معتدل و تقریبا سرد و خشک است. تداخل آب و هوای مختلف در این شهر باعث شده با ویژگی های متفاوت و خاصی از آب و هوا رو به رو شوید. قسمت های مختلف شهر مشهد دارای شرایط آب و هوایی متفاوتی هستند اما به طور کلی این شهر دارای آب و هوایی معتدل و متمایل به خشک است به گونه ای که در فصل زمستان شاهد آب و هوای سرد و خشک و در فصل تابستان شاهد روزهایی گرم و خشک هستیم. بیشترین دمای هوا در روزهای گرم سال تا 43 درجه سانتی گراد و در روزهای سرد سال تا منفی 15 درجه سانتی گراد می رسد.

سفر به مشهد

بهترین زمان تور مشهد

شهر مشهد به دلیل شرایط منحصر به فردی که دارد در تمام فصل های سال میزبان گردشگران مختلف داخلی و خارجی است و همین عامل سبب شده این شهر همیشه شلوغ و پرجمعیت باشد. اما به طور کلی بهترین زمان برای تور مشهد فصل های بهار و پاییز است که شرایط آب و هوایی مناسب بوده و شهر نسبتا خلوت تر است. تابستان با وجود هوای گرمی که دارد اما به دلیل مصادف شدن با تعطیلات معمولا از شلوغ ترین فصل های مشهد به شمار می رود. پاییز هم با توجه به هوای خنک و خلوت بودن شهر یکی دیگر از فصل های جذاب برای تور مشهد است.

بهترین هتل های تور مشهد

مسلما برای شرکت در تور مشهد باید نکات زیادی را مد نظر قرار داد که یکی از آنها شناسایی هتل های خوب و با کیفیت این شهر است. برای اقامت در شهر مشهد می توانید در بین گزینه های مختلف بهترین اقامتگاه را برای خود انتخاب کنید. یکی از نکات مهم در مورد هتل های مشهد تنوع بالای آنها است به گونه ای که شما با هر میزان بودجه ای که دارید می توانید در تور مشهد شرکت کرده و از خدمات هتل ها بهرمند شوید. این شهر به دلیل توریستی بودن بیش از 50 درصد تخت های هتل ها را در ایران به خود اختصاص داده است.

در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین هتل های تور مشهد می پردازیم.

تور مشهذ دلتابان

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد یکی از هتل های قدیمی و با کیفیت مشهد است که سابقه زیادی در زمینه پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به حرم و موقعیت خوبی که از لحاظ دسترسی به جاذبه های گردشگری مهم دارد به شهرت زیادی رسیده است. هتل ایران مشهد چندین بار بازسازی شده و اکنون قسمت های مختلفی به آن اضافه شده است. اتاق هایی مجهز در کنار دکوراسیون زیبا از جمله مهمترین ویژگی های این هتل هستند. این هتل برای آسایش حال مسافران خود از پرسنلی باتجربه و مشاورها و کارشناس های بهداشت استفاده کرده است.

هتل مجلل درویشی

رزرو هتل مجلل درویشی همانطور که از نامش پیدا است یکی از هتل های پنج ستاره و لوکس در تور مشهد به شمار می رود که با اتاق های مجهز و امکاناتی منحصر به فرد نظیر کافی شاپ، استخر، آسانسور، صندوق امانات، خشکشویی، وای فای رایگان و مرکز خرید میزبان مسافران تور مشهد است. این هتل 5 ستاره در برخی اتاق های خود دارای سونای خشک و پنت هوس می باشد. مینی بار، مبلمان، تهویه مطبوع، حمام و چای ساز از دیگر امکانات اتاق های هتل درویشی هستند. در این هتل غذاهای بین المللی و ایرانی متنوعی ارائه می شوند. این هتل نیز با حرم فاصله زیادی ندارد و به راحتی می توانید در طول روز برای زیارت اقدام کنید.

هتل هما 2

یکی دیگر از هتل های جذاب تور مشهد هتل هما 2 است که یکی از هتل های 5 ستاره شهر به شمار می رود. این هتل دارای 207 اتاق است که هر کدام دارای امکاناتی هستند. وای فای رایگان، آسانسور، سالن ورزشی، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ و صندوق امانات از ویژگی های این هتل است.

هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی از هتل های لوکس و پنج ستاره در شهر مشهد است که اقامتگاه بسیار خوبی برای مسافران تور مشهد به شمار می رود. این هتل دارای امکاناتی نظیر پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، کافی نت، روم سرویس، وای فای رایگان و ... است. امکانات اتاق های هتل قصر طلایی شامل تهویه مطبوع، اینترنت، حمام و تلویزیون صفحه تخت است. در این هتل رستوران های ایرانی و بین المللی، کافی شاپ و خدمات ماساژ برای مسافران در نظر گرفته شده است. هتل قصر طلایی در موقعیت بسیار خوبی از شهر قرار گرفته و فاصله بسیار کمی با حرم دارد. از طرفی نزدیکی به جاذبه های گردشگری شهر از دیگر امتیازات این هتل به شمار می رود.

اگر قصد سفر به مشهد را داشتید حتما این مقاله را مطالعه کنید تا با اطلاعات مهمی درباره تور مشهد آشنا شوید و سفری هیجان انگیز و در عین حال با کیفیت داشته باشید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 16 دی 1398
نظرات

خرید آنلاین  بلیط هواپیما وهتل تورهای خارجی دلتابان 

رزرو هتل شاید کاری راحت و آسان به نظر آید اما اگر خوب آن را مورد بررسی قرار دهید متوجه خواهید شد که در این رابطه نباید به هیچ عنوان کوتاهی نمود. یکی از نکاتی که در این زمینه می بایست مورد توجه مسافران و اقامت کنندگان قرار گیرد توجه به وعده های غذایی است. اگر به صورت اینترنتی هتل خود را رزرو کرده باشید مسلما گزینه های مختلفی را مورد بررسی قرار داده اید.

افراد بسیاری در ایام خاصی از سال برای سفرهای داخلی و خارجی خود و خانواده تدارک می بینند. در این بین توجه به برخی از نکات از اهمیت بسیاری برخوردار است. رزرو آنلاین هتل یکی از این موارد است که بی توجهی به آن کل سفر شما را تحت تاثیر قرار می دهد. چه بسا برخی از افراد بدون توجه به این موضوع سفر خود را آغاز نمودند و در طول و پایان سفر از امکانات و خدمات هتلی که در آن اقامت داشتند ناراضی بودند.

 با توجه به این موضوع توصیه می شود که قبل از هرگونه اقدامی هتل مورد نظر خود را بیشتر مورد ارزیابی قرار دهید. برای اینکه بتوانید هتل ایده آلی را انتخاب و رزرو کنید می بایست به چند نکته مهم توجه بیشتری کنید. امکانات و کیفیت آنها، خدمات رفاهی و تفریحی، سرویس دهی، نظافت روزانه، وعده و میان وعده های غذایی و در آخر هزینه هتل های داخلی و خارجی را می بایست بیشتر مورد ارزیابی قرار دهید. در ادامه با سایت گردشگری دلتابان همراه باشید اگر به فکر رزرو هتلی مناسب و ایده آل هستید.

بلیط هواپیما

خرید ارزان  بلیط تورهای خارجی 

بلیط هواپیما به طور کلی به دو دسته چارتری و سیستمی طبقه بندی می شوند. که بلیط سیستمی در کلاس های متنوعی از جمله فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی وجود دارد که تنها از طریق ایرلاین به فروش می رسند و بالاترین قیمت ها را به خود اختصاص داده اند زیرا به جز نوع اکونومی دارنده بلیط کلاس های دیگر در صندلی های جلوی هواپیما با شرایط سرویس دهی ویژه ای با فضای اختصاصی جای داده می شوند. گران ترین نوع بلیط هواپیما فرست کلاس است که بهترین شرایط مانند هتل 5 ستاره برای فرد در نظر گرفته می شود. بلیط های سیستمی برای سنین کمتر از 12 سال نیم بها می باشند و اما خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی از نوع بلیط های کرایه ای است که آژانس های هواپیمایی آنها را از شرکت های هواپیمایی اجاره و یا رزرو کرده و با درصد سود متفاوتی به مسافران عرضه می شوند.

 در مورد بلیط هواپیما چارتر که به نوعی بهترین بلیط هواپیما است باید گفت  که چارتر کننده به دلیل سررسید مهلت پرواز و یا تکمیل نبودن ظرفیت هواپیما  ممکن است در ارزانترین قیمت و یا در ایامی مانند عید نوروز در بالاترین قیمت آن را به فروش برساند.

 

خرید تور ترکیه و استانبول 

آنتالیا همراه با استانبول، از مناطق توریستی در کشور ترکیه محسوب می شوند. بهترین راه برای دیدار از زیبایی های این منطقه این است که از یک ماشین کابلی استفاده کنید تا به کوه تاتللی سفر کنید، جایی که می توانید در دیدگاه های پانورامای خیره کننده، خط ساحلی شگفت انگیزی را مشاهده کنید. پس از صعود، خرابه های Phaselis و سواحل زرق و برق دار را در نزدیکی خود می توانید ببینید. این یک شهر لیبیایی باستانی است که زمانی توسط الکساندر بزرگ اداره می شده است که همچنان از آن زمان  آمفی تئاتر و خانه هایی به جا مانده است. برای دوستداران خورشید و آفتاب گرفتن، ساحل لارا بهترین مقصد است، زیرا شما می توانید از دریای کریستالی آبی لذت ببرید. اگر در اواسط فصل تابستان به آنجا با تور ترکیه لحظه آخری سفر کنید ممکن است جشنواره ای از شن و ماسه در این ساحل آنتالیا وجود داشته باشد، جایی که هنرمندان با استعداد، برای تحت تاثیر قرار دادن بازدید کنندگان، سازه های شنی زیبایی را خلق می کنند.

تور ترکیه

 رزرو آنلاین تور و هتل گرجستان 

تورهای مسافرتی و گردشگری این روزها یکی از گزینه‌های سفر محسوب می‌ شوند و از مزیت های مهمی برخوردار هستند. در زمان انتخاب اینگونه تورها می بایست چند نکته را در نظر بگیرید تا بتوانید سفری منحصر به فرد و در عین حال به صرفه را تجربه کنید. در زمان انتخاب تور گرجستان که یکی از آنهاست، افراد می بایست به سابقه آژانسی که تور را از آن رزرو می‌کنند توجه کنند. از دیگر موارد بررسی خدمات تور، است که در اغلب آژانس‌ ها توضیحاتی در رابطه با آن ارائه می‌ شود.

 در کنار این دو مورد نباید از هزینه تور گرجستان با تورهای تفریحی گرجستان غافل شد. هزینه مربوط به هتل، بلیط و همچنین خدمات مسافرتی که در زمان رزرو تور این کشور می توانید آنها را نیز در نظر بگیرید.از دیگر موارد توجه به راهنمای سفر است که به عنوان لیدر تور در هنگام رزرو اینگونه از تورهای تفریحی می توانید به آن توجه کنید. با سایت دلتابان همچنان همراه ما باشید تا بیشتر موارد عنوان شده در رابطه با تور مسافرتی گرجستان را با هم بررسی کنیم و به بیان برخی از ویژگی های آنها بپردازیم.

رزرو تور پاتایا و بازدید از دیدنی های این شهر 

بازدید از دنیای زیر آب در شهر پاتایا یکی از بهترین تفریحاتی است که می توانید در تور پاتایا انجام دهید، یکی از بزرگترین آکواریوم های کل دنیا در شهر پاتایا واقع شده است، این آکواریوم بسیار مجهز شامل یک تونل بسیار بزرگ و طولانی است که به صورت همزمان تعداد زیادی از توریست ها می توانند وارد آن شوند و تجربه ای فوق العاده را در تور پاتایا بدست آورند. یکی دیگر از تفریحاتی که می توانید در تور پاتایا تجربه کنید بازدید از پارک فیل ها در این شهر است، شما در این پارک می توانید تعداد بسیار زیادی فیل را مشاهده کنید که اکثرا آنها دارای سن بالایی هستند و دیگر نمی توانند در جنگل های شهر پاتایا زندگی کنند، از جمله فعالیت های فوق العاده ای که می توانید در این پارک انجام دهید غذا دادن به این فیل ها است که علی الخصوص برای کودکان می تواند جذاب باشد.

علاقمندان به سفر به این شهر زیبا میتوانند با مراجعه به وب سایت  دلتابان و خرید بلیط چارتر سفری ارزان و دلپذیر را تجریبه کنند

خرید ارزان تور ارمنستان

بسیاری از کسانی که علاقمند به سفر ارمنستان می باشند، می توانند با خرید تور این کشور سفری بسیار آسان به این کشور داشته باشند. ارمنستان کشور کوچکی است و به همین دلیل در بازه چند روزه می توان برای بازدید به تمامی قسمت های این کشور سفر داشت و برای اینکه در سفر اتلاف وقت نداشته باشید می توانید از وب سایت دلتابان برای خرید تور ارمنستان اقدام نمایید. ارمنستان یکی از بهترین کشورهای دنیا از لحاظ آب و هوایی به شمار می رود و به خصوص در فصل تابستان بسیاری از توریست ها به این کشور می روند. خرید تور برای اینکه بدون دغدغه از هتل و بلیط هواپیما بتوانید سفری خوب به ارمنستان داشته باشید می تواند گزینه ای مناسب باشد. برای خرید تور ارمنستان می توانید از وب سایت دلتابان استفاده کنید چرا که به راحتی می توانید از طریق این سایت و در کوتاه ترین زمان ممکن، تور، بلیط هواپیما و یا هتل خود را رزرو نمایید. این روش برای خرید از سراسر کشور در دسترس است.

تور ارمنستان ارزان

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 15 دی 1398
نظرات

رزرو تور ترکیه

کشور ترکیه یکی از کشورهای بسیار زیبا بوده که در همسایگی ایران واقع شده است و امروزه مقصد توریستی بسیاری از افراد واقع می شود. شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که چرا در حال حاضر تور ترکیه در این حد طرفدار داشته و برای افراد زیادی جذابیت دارد. دقت داشته باشید با وجود اینکه ترکیه و ایران در همسایگی هم قرار دارند به طور حتم فرهنگ و زبان کشور ترکیه برای ایرانی ها چندان ناشناخته نبوده و از طرق مختلفی مردم ایران با فرهنگ این کشور آشنایی دارند. از طرفی با وجود هم مرز بودن ایران و ترکیه طبیعتاً رزرو تور های ترکیه افراد می توانند با طی کردن مسافت کوتاهی به بازدید از مناظر زیبا و جذاب بروند. همچنین لازم به ذکر است که راه های مختلفی جهت سفر ایرانیان به ترکیه وجود داشته به صورتی که هم از طریق اتوبوس و قطار و هم از طریق هواپیما افراد می توانند به این کشور سفر کنند.
تور ترکیه

رزرو اقامتگاه در سفر به ترکیه

ترکیه با وجود این که یکی از کشورهای پیشرفته می باشد دارای امکانات زیادی می باشد به طوری که افراد می توانند جهت رزرو اقامتگاه در این کشور از هتل های مختلف با قیمت های متفاوت استفاده نمایند. افرادی که تمایل دارند در سفر به ترکیه بهترین شرایط را داشته باشند می توانند هتل های ۴ و ۵ ستاره را رزرو کرده و با بهترین امکانات سفر خود را سپری کنند. اما هتل های ارزان قیمت دیگری نیز با امکانات خوب در این کشور وجود دارد که امکان صرفه جویی در هزینه اقامت در ترکیه را برای افراد مهیا نموده است. در این بین تعدادی از بهترین هتل های این کشور شامل هتل پارک ددمان، هتل رتاج رویال، هتل لازونی، هتل تکسیم و هتل گرند میلان می شود.

تور دبی

برای رزرو تور دبی به صورت اینترنتی می توانید اقدام کنید و با مراجعه به سایت اطلاعات لازم را کسب نمایید. در ابتدا مبدا و مقصد تور را مشخص کنید که مبدأ شهر محل زندگی و مقصد نیز شهر دبی خواهد بود. با زدن گزینه جستجو لیستی از تورهای دبی به نمایش در می آید که هر یک دارای مشخصاتی چون قیمت، نوع هتل، نوع ایرلاین و کلاس پروازی، خدمات و ... خواهد بود. با توجه به بودجه ای که برای تور دبی در نظر گرفته اید مورد مناسب خود را انتخاب کنید. این امکان وجود دارد که تور دبی را بر اساس موردی که برای تان مهم تر است انتخاب کنید مثلاً تور را بر اساس قیمت و یا هتل جستجو کنید، این گونه تنها تورهای مورد نظر به نمایش در می آید و قادر به انتخاب مورد مناسب خود در کوتاه ترین زمان خواهید بود.
خرید تور دبی

خدمات تور دبی و هزینه آن

در تور دبی خدماتی به مسافران ارائه می شود که در هزینه های تان نیز تأثیرگذار است. این خدمات شامل بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، بلیط هواپیما رفت و برگشت، رزرو هتل، گشت شهری، لیدر فارسی زبان و ... است. با توجه به بودجه ای که دارید قادر به انتخاب این خدمات خواهید بود و از آن ها استفاده خواهید کرد. هزینه تور دبی با توجه به زمان سفر، نوع ایرلاین، کلاس پروازی، نوع هتل و خدماتی که ارائه می شود متفاوت خواهد بود. سفر در فصل های کم گردشگر سبب کاهش تعداد مسافران و در نتیجه کاهش هزینه ها خواهد شد و بالعکس سفر در فصل های پر گردشگر سبب افزایش هزینه های هتل، هواپیما و ... می شود. اگر قصد دارید سفر ارزانی داشته باشید تور دبی را در فصل های کم گردشگر انتخاب کنید و در روزهای غیر مناسبتی سفر کنید. این که چه ایرلاینی را برای پرواز انتخاب کنید نیز بر هزینه تور تأثیر می گذارد زیرا هر ایرلاین خدمات متفاوتی را ارائه می دهد. نوع هتل و خدمات ارائه شده نیز این هزینه را افزایش و یا کاهش می دهد.

خرید تور بانکوک، به صرفه است و اتلاف وقت ندارد

در صورتی که قصد دارید از بانکوک بازدید نمایید، خرید تور بانکوک می تواند گزینه ای بسیار مقرون به صرفه باشد. شهر بانکوک مدرن است ولی هنوز مردم این شهر سنت های دیرینه و بازارهای قدیمی خود را حفظ کرده اند، معابد در این شهر بسیار جذاب هستند و بیشتر گردشگران را به خود جذب می کنند. همچنین وجود شهربازی دریم ورلد برای کسانی که به هیجان علاقمند هستند می تواند گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود. در ادامه بیشتر با بانکوک و تور این شهر آشنا خواهیم شد.
تور بانکوک

تور بانکوک می تواند سفر راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد

خرید یکجای بلیط هواپیما و رزرو هتل در بانکوک یکی از مهمترین ویژگی های خرید تور شهر بانکوک به شمار می رود. همچنین شما می توانید از مراکز گردشگری بانکوک دیدن کنید و یکی از بهترین گزینه های سفر با تور را می توان عدم وجود دغدغه های مربوط به رزرو هتل در این شهر عنوان نمود. به طور مثال زمانی که در فصل تابستان موجی از گردشگران وارد بانکوک می شوند، شما می توانید از وب سایت دلتابان برای خرید آسان بلیط و رزرو هتل استفاده کنید و با خیالی راحت وارد این شهر شوید. امروزه شهر بانکوک به طور مستقیم و غیر مستقیم پروازهایی از سمت ایران دارد که شما می توانید با استفاده از خدمات وب سایت دلتابان بهترین نوع پرواز و بهترین هتل ها را در این شهر متناسب با بودجه خود پیدا کنید.

رزرو اینترنتی هتل

برای اینکه بتوانید بهترین و مناسب ترین رزرو اینترنتی هتل داخلی و خارجی را به انجام برسانید توصیه می کنیم که چندین نکته را مد نظر قرار دهید. از طریق آژانس و یا موسسات گردشگری معتبر به رزرو هتل به صورت اینترنتی اقدام نمایید. کوتاهی در این مورد باعث خواهد شد که هتل مناسبی را رزرو نکرده و یا اینکه با پرداخت هزینه های بالا از امکانات کمتری در اقامتگاه خود برخوردار شوید. از نکات مهم بعدی این است که موقعیت مکانی هتل مورد نظر را در نظر بگیرید.
در زمان رزرو اینترنتی هتل می توانید از موقعیت مکانی، نزدیک و دور بودن هتل مورد نظر نسبت به مکان های گردشگری، مراکز خرید و دیگر موارد بیشتر مطلع شوید. در برخی از هتل های اقامتی مسئولین آنها تخفیف هایی را در نظر می گیرند که در زمان مراجعه به آژانس ها و موسسات گردشگری می توانید از این موضوع نیز مطلع شوید. با توجه به تمامی نکات ارائه شده امکان رزرو هتل از طریق سایت آژانس گردشگری دلتابان برای تمامی مسافران داخلی و خارجی فراهم شده است. بنابراین تنها کافی است وارد این سایت شوید و مراحل رزرو هتل را قبل از سفر به انجام برسانید.
هواپیما یکی از بهترین وسایل نقلیه در دنیا به شمار می رود که امروزه در ایران نیز بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. قیمت بلیط هواپیما بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شود که ما در این مقاله بیشتر در این مورد برای شما خواهیم گفت. در صورتی که قصد دارید مسافرت هوایی به اقصی نقاط کشور و جهان داشته باشید، هواپیما یکی از امن ترین، سریع ترین و بهترین وسایل حمل و نقل به شمار می رود که امروزه نیز استفاده از آن بسیار رایج می باشد. برای خرید بلیط هواپیما شما می توانید این کار را با استفاده از سیستم رزرواسیون آنلاین سایت دلتابان انجام دهید که این روش بسیار مقرون به صرفه تر از سایر روش های خریداری در سراسر کشور است . این روش نسبت به خرید حضوری دارای سرعت بیشتری می باشد و همچنین به شما حق انتخاب خرید بلیط داده می شود تا بتوانید در کوتاه ترین زمان و بدون نیاز به خروج از منزل بلیط هواپیما مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.
رزرو آنلاین هتل

چگونه بهترین هواپیما را انتخاب کنیم؟

ایرلاین های ایرانی از هواپیماهای مختلف برای انجام پروازهای گوناگون استفاده می کنند. قیمت بلیط هواپیما تا حدی بسته به نوع هواپیمایی می باشد که شما می خواهید از آن استفاده نمایید. البته علاوه بر نوع هواپیما شرکت فروشنده بلیط و همچنین ایرلاین انجام دهنده پرواز دارای تاثیر بسیار زیادی در قیمت بلیط هواپیما می باشند. شما می توانید در این خصوص به سایت دلتابان مراجعه کرده و پرواز خود را انتخاب کنید. همچنین ایرلاین های مختلف و فیلترهای متفاوت دیگری از جمله زمان انجام سفر دارای تاثیر بسیار زیادی در کاهش هزینه های شما می باشد. برای مثال در صورتی که می توانید پرواز خود را بامداد یا صبح خیلی زود انجام دهید، قطعا قیمت پرواز برای شما بسیار کاسته می شود. علاوه بر تمامی این پارامترها، بسیاری از ایرلاین ها برای اینکه بتوانند پرواز خود را انجام دهند گاها قیمت فروش بلیط را کاهش می دهند و شما می توانید با مراجعه به سایت دلتابان بهترین پرواز با کمترین قیمت را انتخاب کنید. همچنین امکان دسترسی به انواع کلاس های پروازی برای شما موجود است و می توانید پروازی را متناسب با بودجه خود انتخاب کرده و بلیط آن را خریداری کنید
تعداد بازدید از این مطلب: 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 14 دی 1398
نظرات

سفر به پاتایا

پاتایا یکی از مقاصد گردشگری بسیار مهم در شرق آسیا است که سالانه افراد زیادی آن را به عنوان مقصد خود برای سفر انتخاب می کنند و با رزرو هتل مناسب به این شهر سفر میکنند، اگر شما نیز جزو افرادی هستید که علاقه مند به رفتن به تور پاتایا هستند به شما توصیه می کنیم این مطلب را به دقت مطالعه کنید. ما در این مطلب قصد داریم نکاتی در خصوص تور پاتایا در اختیار شما قرار دهیم، نکاتی که می تواند در طول این سفر برای شما بسیار مفید واقع شود، بنابراین ما را در این مطلب همراهی کنید.

تور پاتایا

S

آب و هوای پاتایا

یکی از مهمترین نکاتی که برای رفتن به تور پاتایا باید بدانید شرایط آب و هوایی این شهر است که باعث می شود تا با آمادگی بیشتری به این شهر سفر کنید. آب و هوای این شهر مانند سایر شهرهای کشور تایلند گرم و مرطوب می باشد، این آب و هوای گرم و مرطوب برای سفر به این شهر بسیار مناسب است چرا که باعث می شود شما حتی در فصل های سرد نیز بتوانید به این شهر سفر کنید و از جاذبه های گردشگری آن دیدن کنید، با این حال این آب و هوا مشکلاتی را نیز برای شما به وجود می آورد. یکی از مهمترین مشکلاتی که ممکن است برای افرادی که در تابستان این شهر را به عنوان مقصد خود برای سفر انتخاب می کنند، وجود دارد گرما و شرجی بودن بیش از حد هوا است که شما را مجبور می کند بعد از غروب آفتاب در این شهر به گردش بپردازید. اگر در فصل تابستان به تور پاتایا بروید علاوه بر اینکه آب و هوای گرم می تواند برای شما بسیار آزاردهنده باشد حشرات نیز می توانند باعث آزار و اذیت شما شوند و به شما اجازه گردش در شهر را ندهند.

تفریح در تور پاتایا

بازدید از دنیای زیر آب در شهر پاتایا یکی از بهترین تفریحاتی است که می توانید در تور پاتایا انجام دهید، یکی از بزرگترین آکواریوم های کل دنیا در شهر پاتایا واقع شده است، این آکواریوم بسیار مجهز شامل یک تونل بسیار بزرگ و طولانی است که به صورت همزمان تعداد زیادی از توریست ها می توانند وارد آن شوند و تجربه ای فوق العاده را در تور پاتایا بدست آورند. یکی دیگر از تفریحاتی که می توانید در تور پاتایا تجربه کنید بازدید از پارک فیل ها در این شهر است، شما در این پارک می توانید تعداد بسیار زیادی فیل را مشاهده کنید که اکثرا آنها دارای سن بالایی هستند و دیگر نمی توانند در جنگل های شهر پاتایا زندگی کنند، از جمله فعالیت های فوق العاده ای که می توانید در این پارک انجام دهید غذا دادن به این فیل ها است که علی الخصوص برای کودکان می تواند جذاب باشد.

علاقمندان به سفر به این شهر زیبا میتوانند با مراجعه به وب سایت دلتابان و خرید بلیط چارتر سفری ارزان و دلپذیر را تجریبه کنند.

جاذبه های گردشگری پاتایا

نکات ایمنی مهمی که در تور پاتایا باید رعایت کنید

شهر پاتایا با اینکه یکی از زیباترین شهرهای تایلند است و سالانه توریست های بسیار زیادی را جذب می کند ولی نکته ای که باید بدانید این است که در تور پاتایا ممکن است مشکلاتی برای شما به وجود آید که با رعایت کردن برخی از نکات می توانید از رخ دادن این مشکلات جلوگیری کنید. یکی از مهمترین مشکلاتی که معمولا توریست ها در تور پاتایا با آن روبرو می شوند مشکل سگ های ولگرد است، تعداد این سگ ها بسیار زیاد است که در کل شهر پاتایا پخش شده اند، البته جای نگرانی نیست و این سگ ها با شما کاری ندارند ولی در صورتی که قصد دارید به آنها غذا بدهید حتما باید اطلاعاتی در خصوص رفتار این حیوانات داشته باشید.

مشکل دومی که توریست ها در تور پاتایا با آن روبرو می شوند مشکل میمون ها است، میمون های بسیار زیادی نیز در شهر پاتایا پخش هستند که برخی از توریست ها اقدام به غذا دادن به آنها می کنند، در سفر به شهر پاتایا حتما به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ وجه به این حیوانات غذا ندهید تا آنها عادت به این کار نکنند. نکته پایانی نیز در خصوص حشراتی است که در فصل تابستان برای توریست ها مزاحمت ایجاد می کنند که برای جلوگیری از نزدیک شدن این حشرات نیز به شما توصیه می کنیم حتما یک حشره کش را در حین گردش در این شهر به همراه داشته باشید.

فرهنگ مردم شهر پاتایا

یکی از بهترین اقداماتی که می توانید در تور پاتایا انجام دهید، آشنایی بیشتر با فرهنگ مردم این شهر است، مردم این شهر احترام زیادی برای توریست هایی که وارد این شهر می شوند قائل هستند و همین موضوع نیز باعث می شود تا توریست ها معمولا علاقه مند باشند که با فرهنگ مردم این شهر بیشتر آشنا شوند. به صورت کلی مردم این شهر احترام زیادی را برای آداب و رسوم سنتی خود قائل هستند، یک نکته مهم درباره فرهنگ مردم این شهر این است که با توجه به فرهنگ قدیمی این شهر شما با اشاره کردن به سر و یا پای آنها ممکن است باعث ناراحتی آنها شوید.

این شهر دارای جاذبه های گردشگری و فرهنگی بسیار زیادی نیز می باشد که می توانید در تور پاتایا از آنها نیز دیدن کنید. از جمله این جاذبه های فرهنگی می توان به مواردی مانند پناهگاه مذهبی حقیقت اشاره کرد که در کنار ساحل واقع شده است و شما می توانید مجسمه های بودا را در آن مشاهده کنید. اگر علاقه مند به لوازم و ابزارهای عجیب هستید به شما توصیه می کنیم در تور پاتایا حتما از موزه ریپلی دیدن کنید، در این موزه اشیا عجیب و غریبی از کل دنیا جمع آوری شده است که بازدید از آن می تواند برای هر توریستی جذاب باشد.

فرهنگ و آداب و رسوم مردم پاتایا

یک نکته مهم برای صرف غذا در پاتایا

اگر در تور پاتایا قصد صرف غذا را دارید سعی کنید تنها به رستوران های معتبر برای صرف غذا مراجعه کنید، یکی از مهمترین مشکلات در این شهر این است که غذاخوری هایی که معمولا در کوچه و خیابان ها وجود دارند اهمیت زیادی برای مسائل بهداشتی قائل نیستند و ممکن است با خوردن این غذاها در طول سفر دچار مشکل شوید. سعی کنید برای صرف غذا به رستوران ها و غذاخوری هایی مراجعه کنید که اعتبار لازم را دارند تا بتوانید نحوه پخت غذا را در آنها به خوبی مشاهده کنید تا نسبت به کیفیت غذا مطمئن شوید.

چند نکته پایانی برای سفر به شهر پاتایا

در سفر به پاتایا سعی کنید روزها برای جابجایی در شهر از تاک تاک که یک وسیله جابجایی مخصوص این منطقه است استفاده کنید، استفاده از این وسیله ها باعث می شود تا هزینه های جابجایی در سطح شهر به میزان زیادی کاهش پیدا کند، اما شب ها حتما از تاکسی استفاده کنید چرا که تاکسی ها از امنیت بیشتری نسبت به تاک تاک برخوردار هستند و به همین دلیل توصیه می شود بعد از غروب آفتاب از تاک تاک استفاده نکنید. نکته دیگر که در تور پاتایا باید به آن توجه داشته باشید این است که در هنگام خرید کردن چانه زنی را فراموش نکنید، شما با کمی صحبت می توانید به میزان زیادی از فروشنده ها تخفیف بگیرید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 97
برچسب‌ها: تور پاتایا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : جمعه 13 دی 1398
نظرات

سفر به شهر آرزو ها

تور مشهد یکی از تورهای سیاحتی و زیارتی است که در بین گردشگران داخلی و خارجی از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. مشهد به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب و برخورداری از جاذبه های تفریحی و اماکن تاریخی به یکی از قطب های گردشگری مهم در ایران تبدیل شده است. در این مطلب با اطلاعات مهمی درباره تور مشهد از قبیل جاذبه های تفریحی و گردشگری، بهترین مراکز خرید و همچنین هتل های مهم و با کیفیت شهر مشهد آشنا می شویم تا کسانی که قصد شرکت در تور مشهد را دارند از این اطلاعات مهم و کاربردی استفاده کنند. با ما همراه باشید.

تور مشهد

تور مشهد

زمانی که سخن از تور مشهد باشد همه ما به یاد حرم مطهر امام رضا (ع) و زیارت آن می افتیم. قطعا وجود حرم اما رضا در این شهر یکی از مهمترین انگیزه های شرکت کنندگان تور مشهد خواهد بود که دیدن آن هرکسی را متحول می کند. اما این شهر در کنار این بارگاه عظیم از جاذبه های دیگری نیز برخوردار است که قطعا می توانند لذت سفر شما را دوچندان کنند. هر ساله مسافران زیادی از اقصی نقاط جهان در فصل های مختلف سال در تور مشهد شرکت کرده و از جاذبه های آن دیدن می کنند. با ما همراه باشید تا در این مقاله با نکات مهمی درباره راهنمای سفر به مشهد آشنا شویم.

موقعیت جغرافیایی مشهد

مشهد مرکز استان خراسان رضوی است که از نقطه نظر جغرافیایی در شمال شرق کشور واقع شده است. این شهر با شهرهایی نظیر نیشابور، سرخس، چناران، تربت جام، کلات و درگز همسایه است. این شهر از مساحت زیادی برخوردار است و ارتفاع آن از سطح آب های آزاد جهان نزدیک به 1050 متر بالاتر است.

رزرو تور مشهد

آب و هوای شهر مشهد

یکی از نکاتی که در تور مشهد باید به آن توجه کرد بررسی شرایط آب و هوایی این شهر است. قطعا این نکات می تواند شما را در سفری جذاب تر و با کیفیت تر یاری کند. آب و هوای مشهد به طور کلی معتدل و تقریبا سرد و خشک است. تداخل آب و هوای مختلف در این شهر باعث شده با ویژگی های متفاوت و خاصی از آب و هوا رو به رو شوید. قسمت های مختلف شهر مشهد دارای شرایط آب و هوایی متفاوتی هستند اما به طور کلی این شهر دارای آب و هوایی معتدل و متمایل به خشک است به گونه ای که در فصل زمستان شاهد آب و هوای سرد و خشک و در فصل تابستان شاهد روزهایی گرم و خشک هستیم. بیشترین دمای هوا در روزهای گرم سال تا 43 درجه سانتی گراد و در روزهای سرد سال تا منفی 15 درجه سانتی گراد می رسد.

بهترین زمان تور مشهد

شهر مشهد به دلیل شرایط منحصر به فردی که دارد در تمام فصل های سال میزبان گردشگران مختلف داخلی و خارجی است و همین عامل سبب شده این شهر همیشه شلوغ و پرجمعیت باشد. اما به طور کلی بهترین زمان برای تور مشهد فصل های بهار و پاییز است که شرایط آب و هوایی مناسب بوده و شهر نسبتا خلوت تر است. تابستان با وجود هوای گرمی که دارد اما به دلیل مصادف شدن با تعطیلات معمولا از شلوغ ترین فصل های مشهد به شمار می رود. پاییز هم با توجه به هوای خنک و خلوت بودن شهر یکی دیگر از فصل های جذاب برای تور مشهد است.

بهترین زمان تور مشهد

بهترین هتل های تور مشهد

مسلما برای شرکت در تور مشهد باید نکات زیادی را مد نظر قرار داد که یکی از آنها شناسایی هتل های خوب و با کیفیت این شهر است. برای اقامت در شهر مشهد می توانید در بین گزینه های مختلف بهترین اقامتگاه را برای خود انتخاب کنید. یکی از نکات مهم در مورد هتل های مشهد تنوع بالای آنها است به گونه ای که شما با هر میزان بودجه ای که دارید می توانید در تور مشهد شرکت کرده و از خدمات هتل ها بهرمند شوید. این شهر به دلیل توریستی بودن بیش از 50 درصد تخت های هتل ها را در ایران به خود اختصاص داده است.

در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین هتل های تور مشهد می پردازیم.

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد یکی از هتل های قدیمی و با کیفیت مشهد است که سابقه زیادی در زمینه پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به حرم و موقعیت خوبی که از لحاظ دسترسی به جاذبه های گردشگری مهم دارد به شهرت زیادی رسیده است. هتل ایران مشهد چندین بار بازسازی شده و اکنون قسمت های مختلفی به آن اضافه شده است. اتاق هایی مجهز در کنار دکوراسیون زیبا از جمله مهمترین ویژگی های این هتل هستند. این هتل برای آسایش حال مسافران خود از پرسنلی باتجربه و مشاورها و کارشناس های بهداشت استفاده کرده است.

هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی همانطور که از نامش پیدا است یکی از هتل های پنج ستاره و لوکس در تور مشهد به شمار می رود که با اتاق های مجهز و امکاناتی منحصر به فرد نظیر کافی شاپ، استخر، آسانسور، صندوق امانات، خشکشویی، وای فای رایگان و مرکز خرید میزبان مسافران تور مشهد است. این هتل 5 ستاره در برخی اتاق های خود دارای سونای خشک و پنت هوس می باشد. مینی بار، مبلمان، تهویه مطبوع، حمام و چای ساز از دیگر امکانات اتاق های هتل درویشی هستند. در این هتل غذاهای بین المللی و ایرانی متنوعی ارائه می شوند. این هتل نیز با حرم فاصله زیادی ندارد و به راحتی می توانید در طول روز برای زیارت اقدام کنید.

هتل هما 2

یکی دیگر از هتل های جذاب تور مشهد هتل هما 2 است که یکی از هتل های 5 ستاره شهر به شمار می رود. این هتل دارای 207 اتاق است که هر کدام دارای امکاناتی هستند. وای فای رایگان، آسانسور، سالن ورزشی، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ و صندوق امانات از ویژگی های این هتل است.

هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی از هتل های لوکس و پنج ستاره در شهر مشهد است که اقامتگاه بسیار خوبی برای مسافران تور ارزان مشهد به شمار می رود. این هتل دارای امکاناتی نظیر پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، کافی نت، روم سرویس، وای فای رایگان و ... است. امکانات اتاق های هتل قصر طلایی شامل تهویه مطبوع، اینترنت، حمام و تلویزیون صفحه تخت است. در این هتل رستوران های ایرانی و بین المللی، کافی شاپ و خدمات ماساژ برای مسافران در نظر گرفته شده است. هتل قصر طلایی در موقعیت بسیار خوبی از شهر قرار گرفته و فاصله بسیار کمی با حرم دارد. از طرفی نزدیکی به جاذبه های گردشگری شهر از دیگر امتیازات این هتل به شمار می رود.

جاذبه های گردشگری در تور مشهد

شهر مشهد معمولا در بین گردشگران داخلی و خارجی با نام حرم امام رضا و همچنین آرامگاه فردوسی شناخته می شود اما باید توجه کرد که این شهر سرشار از مکان های تاریخی، فرهنگی و گردشگری است که بازدید از آنها برای هرکسی جالب خواهد بود، همه این موارد مشهد را به یکی از مهمترین قطب های گردشگری تبدیل کرده است. در ادامه این مطلب شما را با مهمترین جاذبه های تور لحظه آخری مشهد آشنا می کنیم تا در سفر خود از این جاذبه ها دیدن کنید.

آرامگاه نادرشاه افشار

یکی از بناهای مهم و ارزشمند شهر مشهد که در بین بناهای تاریخ شهر قرار گرفته است آرامگاه نادرشاه افشار می باشد که در بین جذاب ترین جاذبه ها در تور مشهد است. آرامگاه نادرشاه افشار به دستور خود شخص نادرشاه ساخته شد که هم اکنون آرامگاه این شخص بزرگ است. افراد زیادی در تور مشهد از این آرامگاه دیدن می کنند.

پارک طبیعی هفت حوض

احتمالا درباره پارک طبیعی هفت حوض زیاد شنیده باشید این پارک یکی از جاذبه های گردشگری مهم در شهر مشهد است که در مکانی دنج در بین کوه های خلج قرار گرفته است. پارک طبیعی هفت حوض در هفت کیلومتری شهر مشهد قرار دارد و همانطور که از نامش پیدا است دارای 7 حوض است. اگر قصد سفر به مشهد را داشتید حتما از پارک طبیعی هفت حوض دیدن کنید.

پارک وکیل آباد

پارک وکیل آباد یکی از مناطق گردشگری و مهم شهر مشهد است که در بین سایر جاذبه های دیدنی شهر از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. این پارک در جنوب غربی شهر مشهد قرار دارد و یکی از تفرجگاه های اصلی مردم مشهد به شمار می رود. این پارک قبلا با نام باغ وکیل آباد یا میر طراز معروف بود اما هم اکنون با نام پارک وکیل آباد میزبان گردشگران مختلف است. این پارک از طبیعت بسیار زیبایی برخوردار است.

مجموعه کوهسنگی

کوهسنگی یکی دیگر از مناطق دیدنی و جذاب تور مشهد است که پس از پارک ملت بزرگترین مجموعه تفریحی گردشگری در مشهد به شمار می رود. این مجموعه نیز در جنوب غربی شهر قرار دارد و از زیبایی و طبیعت بی نظیری برخوردار است. مجموعه کوهسنگی در دامنه و حاشیه های کوه های مرتفع شهر قرار گرفته است. این مجموعه قبلا از روستاهای قدیمی شهر مشهد بود که هم اکنون به یکی از جاذبه های اصلی تبدیل شده است. مجموعه کوهسنگی تلفیقی از سنگ، درختان متنوع، آب و نور است که جلوه زیبایی به این فضا داده است. اکثر مسافران تور مشهد بازدید از این مجموعه را در اولویت قرار می دهند.

مقبره فردوسی

یکی دیگر از مکان های دیدنی در شهر مشهد مقبره فردوسی است که بعد از حرم اما رضا (ع) یکی از پربازدیدترین جاذبه های شهر به شمار می رود. آرامگاه فردوسی در شهر توس و در فاصله تقریبا 20 کیلومتری شهر مشهد قرار دارد. آرامگاه فردوسی از بناها و معماری های دوره هخامنشیان الهام گرفته است و توسط شخصی به نام هوشنگ سیحون بازسازی شد. بنای مقبره فردوسی توسط سنگ، کاشی و ستون های مختلف ساخته شده است و برای تزئینات نمای این ساختمان از عناصر تزئیناتی دوران هخامنشی استفاده شده است. ضمنا در این آرامگاه می توانید با اشعار معروف این شاعر آشنا شوید.

آرامگاه شیخ بهایی

شیخ بهایی یکی از دانشمندان برجسته و مهم ایرانی است که از دانشمندان قرن دهم و یازدهم به شمار می رود. آرامگاه شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی قرار دارد که توسط یک پوشش شیشه ای جدا شده است. آرامگاه شیخ بهایی در گذشته محل تدریس این دانشمند بوده است که هم اکنون توسط آینه کاری های زیبا و کتیبه های مختلف تزئین شده است. این آرامگاه یکی از بهترین جاذبه های گردشگری شهر مشهد به شمار می رود.

فرهنگ غذایی در شهر مشهد

آشنایی با فرهنگ غذایی هر شهر از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است. به طور کلی غذاهای سنتی در بین ایرانیان از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. اگر قصد سفر به مشهد را دارید بهتر است با غذاهای سنتی و اصیل این شهر آشنا شوید. ما در این مطلب سعی کردیم معروف ترین و محبوب ترین غذاهای این شهر را به شما معرفی کنیم تا در هنگام سفر خود از این اطلاعات استفاده کنید. هرکدام از غذاهای مشهدی از طعم و عطر منحصر به فردی برخوردارند.

کباب شیشلیک شاندیز

شیشلیک یکی از غذاهای پرطرفداری است که احتمالا درباره آن زیاد شنیده باشید. کباب شیشلیک از غذاهای گران قیمت، محبوب و سنتی ایران و سایر کشورهای اروپایی است که در اکثر رستوران های مدرن طبخ می شود. طبخ شیشلیک در ایران از پخت متفاوتی برخوردار است. شیشلیک معمولا از راسته گوسفند تهیه می شود و به صورت شش تکه است. طعم فوق العاده این غذا در کنار ظاهر زیبا و فریبنده از مهم ترین ویژگی های این غذا است که پیشنهاد می شود در سفر به مشهد حتما آن را تست کنید. در رستوران های مشهد این غذا به روش های مختلفی توسط سرآشپزهای ماهر طبخ می شود.

شله مشهدی

احتمالا نام شله مشهدی را زیادی شنیده باشید. شله یکی از غذاهای سنتی این شهر است که برای تهیه آن از حبوبات مختلف استفاده می شود به همین دلیل در بین غذاهای مقوی و با ارزش قرار می گیرد. این غذا قدمت زیادی دارد و در اصل مربوط به دوران قاجار است که در مشهد با عنوان شله شناخته می شود. همانطور که گفتیم این غذا یکی از غذاهای مقوی مشهد به شمار می رود به همین دلیل در اکثر مواقع به عنوان یک وعده غذایی کامل مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که این غذا در دسته آش ها قرار می گیرد به عنوان یکی از غذاهای اصلی برای نذری ها مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به مشهد سفر کردید حتما در بین غذاهای مختلف شله مشهدی را امتحان کنید.

دیگچه مشهدی

یکی دیگر از غذاهای محبوب در مشهد دیگچه مشهدی است که بیشتر در بین دسرها قرار می گیرد. دیگچه به شیربرنج شباهت زیادی دارد و معمولا در مشهد و در ماه های عزاداری مانند محرم، صفر و همچنین ماه رمضان پخته می شود. مهمترین ترکیباتی که برای تهیه دیگچه مشهدی استفاده می شود شامل کره، زعفران، گلاب، برنج، شکر و شیر هستند که به روش خاص مشهدی ها تهیه می شود. این دسر مزه شیرینی دارد و برای میان وعده پیشنهاد بسیار خوبی است.

رشته پلو

یکی دیگر از غذاهای محبوب مشهدی که البته در شهرهای دیگر مانند کرمانشاه و اردبیل نیز محبوب است رشته پلو می باشد. این غذا به شیوه های مختلفی در شهرهای متفاوت طبخ می شود. رشته پلو معمولا با پیاز داغ، گوشت و کشمش طبخ می شود. این غذا یکی از غذاهای اصلی مشهدی است که در اکثر مواقع در جشن های خاص مانند جشن نوروز پخته می شود.

بهترین مراکز خرید در تور مشهد

همانطور که گفتیم مشهد یکی از مقاصد گردشگری مهم در ایران است که علاوه بر مردم محلی افراد زیادی از شهرهای مختلف برای زیارت و یا بازدید از سایر جاذبه های گردشگری به این شهر سفر می کنند. قطعا یکی از جذاب ترین قسمت های هر سفر بعد از گردشگری بازدید از مراکز خرید مختلف و تهیه سوغاتی است به همین دلیل در این مطلب به معرفی بهترین و جذاب ترین مراکز خرید شهر مشهد می پردازیم. اگر قصد سفر به مشهد را دارید بهتر است با موقعیت مکانی این مراکز خرید و همچنین محصولات ارائه شده در آنها آشنا شوید.

بازار رضا: بازار رضا یکی از قدیمی ترین بازارهای سنتی شهر مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر رضوی قرار دارد. در این بازار مغازه های کوچک و زیبایی وجود دارند که محصولات متنوعی را ارائه می دهند و اغلب به عنوان سوغات گزینه مناسبی هستند.

مجتمع تجاری الماس شرق: این مجتمع یکی از معروف ترین و بزرگترین مراکز خرید مشهد است که محصولات گسترده ای از جمله صوتی تصویری، لوازم خانگی، چینی و بلور، کیف و کفش و صنایع دستی ارائه می شود. اگر قصد داشتید در سفر خود از محصولات برند و با کیفیت خریداری کنید حتما از مجتمع تجاری الماس شرق دیدن کنید.

مرکز خرید پروما: مرکز خرید پروما یکی از مراکز خرید مهم شهر مشهد است که به صورت زنجیره ای در کل کشور فعالیت می کنند. در این مرکز خرید مواد غذایی، لباس، کیف و کفش، لوازم خانگی و سوغاتی های مختلف مشهد به فروش می رسند.

مجتمع تجاری آلتون: یکی دیگر از مراکز خرید مهم در شهر مشهد مجتمع تجاری آلتون است. ساختمان این برج از بلندترین و بزرگترین ساختمان های شهر به شمار می رود. در این مرکز خرید محصولات متنوعی نظیر کیف و کفش، چرم، لوازم آرایشی، کالاهای دیجیتال و... به فروش می رسد. سایر مراکز خرید شهر مشهد شامل بازار عباس قلی خان، مرکز خرید خورشید، مرکز خرید پروما، مجتمع تجاری وصال، مرکز خرید آرمان، مرکز خرید کاسپین، مرکز خرید فردوسی، مجتمع تجاری زیست خاور، مجتمع تجاری آسمان، مجتمع تجاری ویلاژ توریست، مجتمع تجاری نیکا و ... است.

اگر قصد سفر به مشهد را داشتید حتما این مقاله را مطالعه کنید تا با اطلاعات مهمی درباره تور مشهد آشنا شوید و سفری هیجان انگیز و در عین حال با کیفیت داشته باشید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : جمعه 13 دی 1398
نظرات

سفری هیجان انگیز به پاتایا

شهر پاتایا یکی از زیباترین و پر بازدید ترین شهرهای کشور تایلند است. امروزه تور پاتایا رونق بسیاری گرفته است. شهر پاتایا از بانکوک به فاصله ی۱۵۰کیلومتر فاصله داشته و از جمله شهرهای گرم این کشور به حساب می آید. تور پاتایا سعی کرده افرادی را که به ماهیگیری، موج سواری و غواصی علاقه ی بسیاری دارند با بازدید از پاتایا به هدف مطلوب خود برساند.

تور پاتایا

سفری با تور پاتایا

پاتایا از جمله مجمع الجزایری بوده که در کشور تایلند قرار دارد و سالانه تور پاتایا هزاران گردشگر را روانه آنجا می کند. این شهر به دلیل داشتن آب و هوای دریایی و معتدل از جمله شهرهایی است که دارای پارک های طبیعی گوناگون بوده و زیبایی منحصر به فردی را از آن خود کرده است. تور پاتایا برای سفر به شهر پاتایا بیشتر بازدید از سواحل دریایی، باغ های گل و دیدن ورزش های آبی را مورد هدف خود قرار می دهد. بهترین زمان سفر به این شهر توریستی اوایل اسفند ماه تا اواخر اردیبهشت ماه در ایران می باشد زیرا در این زمان از سال پاتایا پذیرای باران های ملایم و گرمی کمی است هر چند که چنین جزیره هایی هیچ گاه گرمی شدیدی را به خود نمی بینند. در این شهر معابد زیادی مربوط به بودایی ها وجود داشته که اجازه ی ورود به آنها برای گردشگران ضمن پوشیدن لباس مخصوص و همراه شدن با آداب بودایی انجام می گیرد.

بازدید از مراکز خرید زیبایی در شهر پاتایا جزء مهمترین برنامه های تور پاتایا بوده که از جمله این مراکز خرید مرکز سنترال فستیوال و مرکز رویال گاردن بوده که علاوه بر داشتن اجناس و کالاهای لوکس با مشهورترین برندهای جهانی دارای نمای ساختمانی زیبا هستند که سبب شده تا زیبایی ساختمان این مراکز توجه هر گردشگری را به سمت خود جلب نماید. در شهر پاتایا هتل های مشهوری مانند هتل ورنادا، هتل دیاموند، هتل ویسپر و ... برای اقامت در این شهر توریستی بهترین مکان بوده که تور پاتایا سعی کرده بهترین شرایط اقامت را برای مسافران خود در نظر بگیرد.

معرفی شهر پاتایا

از شهرهایی که در کشور تایلند مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است شهر پاتایا می باشد. این شهر دارای سواحل دریایی فراوانی بوده که از نظر تفریحات دریایی توانسته سالانه پذیرای هزاران گردشگر و بازدید کننده باشد. تفریحاتی از قبیل موج سواری، حمام های متداول همراه با ماساژهای محلی، غواصی و ... در این شهر به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و سبب لذت بردن افرادی می شوند که به شهر پاتایا سفری داشته باشند.

رزرو تور پاتایا

بهترین زمان مسافرت به پاتایا

شهر پاتایا به دلیل اینکه مجمع الجزیره ای در کشور تایلند است و لذا دارای آب و هوای دریایی و معتدلی بوده که هر زمانی از سال می تواند لحظاتی خوش و دلپذیر را برای مسافران خود به ارمغان آورد. اما باز هم ماه های نوامبر تا فوریه یعنی از آبان ماه تا اواخر بهمن ماه شهر پاتایا بهترین هوا را داشته و از اقصی نقاط جهان بیشترین توریست را به خود می بیند. در این ماه از سال شهر پاتایا شاهد باران های ملایم و روزهای آفتابی بوده که تقریبا به روزهای بهاری کشور ایران شباهت داشته و سرشار از طراوت و شادابی می باشد. ماه های مارس تا می در شهر پاتایا یعنی از اسفند ماه تا اردیبهشت در ایران تور پاتایا بیشترین ازدیاد مسافران را داشته که لازم است برای رزرو تور پاتایا قبل از فرارسیدن اسفندماه اقدام شود.

نکات لازم برای همراه بودن با تور پاتایا

لازم به ذکر است که افراد علاقه مند به ماهیگیری بهتر است بهترین زمان و فصل رونق داشتن ماهیگیری را بدانند تا بتوانند از سفر به پاتایا بیشترین لذت را ببرد. در ضمن شهر پاتایا دارای معابد بودایی گوناگونی بوده که لازم است تا برای وارد شدن به این گونه معابد لباس مخصوص پوشیده و کاملا آداب مربوط به بودایی ها رعایت شود. گردشگران همراه با تور پاتایا نباید در شهر پاتایا اقدام به خرید مواد مخدر و یا تهیه داروهای غیر قانونی نمایند.

جاذبه های گردشگری پاتایا

جاذبه های گردشگری شهر پاتایا

از جمله مکان های دیدنی شهر پاتایا سواحل دریایی این شهر توریستی بوده و ساحل JOmtien جزء زیباترین سواحل این شهر به شمار می آید. همچنین پارک آبی، کارتینگ، غواصی، باغ گیاه شناسی، باغ ایتالیایی، باغ فرانسوی، باغ گیاه های آناناسی، باغ ارکیده و بسیاری باغ های دیگر به دلیل شرایط آب و هوایی دریایی شهر پاتایا به وجود آمده اند می تواند در برنامه ی تور پاتایا گنجانده شود. در این باغ ها غذا دادن به ماهی ها، دوچرخه سواری، فیل سواری و اجرای فستیوال های متعددد صورت می گیرد. استفاده از سرسره های بزرگ آبی در پارک های آبی شهر پاتایا این توانایی را دارد تا برای هر فردی در سن های مختلف لحظات شاد و مهیجی را به بار آورد. کودکان در این پارک این اجازه را داشته تا با شن و ماسه ایده های جالبی را اجرا کنند. از جمله مکان هایی که از دید تور پاتایا پنهان نمی ماند بازدید از سواحل پاتایا بوده که بازی های جالبی در آب های دریایی آن مانند بانانا، پاراگلایدر، جت اسکی، غواصی و باد نوردی انجام می گیرد. در کنار این سواحل بهره بردن از ماساژهای تایلندی می تواند لذت سفر به پاتایا را چندین برابر کند.

بهترین مکان های دیدنی در پاتایا

تورهای دریایی، بانجی جامپینگ، ورزش های آبی در کنار بی نظیر ترین سواحل دریایی شهر پاتایا به همراه صندلی هایی که در کنار ساحل ها مستقر شده و چترهای ساحلی دارند، می توانند وصف ناپذیر ترین سفر را در تور پاتایا برای هر فردی به وجود آورد. مهمترین مزیتی که سبب شده تا سواحل دریایی شهر پاتایا به پر بازدیدکننده ترین مکان در این شهر مبدل گردد تماشای بازدید از ورزش های آبی و استفاده کردن از کافه های کنار دریایی می باشد. نانگ نونچ بهترین فوق العاده ترین باغی بوده که در شهر پاتایا میزبانی گردشگران را بر عهده گرفته است.

بازدید از مراکز خرید با تور پاتایا

سنترال فستیوال بزرگترین مرکز خرید در شعر پاتایا بوده که دارای۳۰۰ مغازه می باشد. این مرکز خرید به دلیل شکوه و عظمتی که ساختمان آن دارد از جمله مراکز خریدی بوده که افراد در تور پاتایا تقاضای بازدید از آن را دارد. مرکز سنترال فستیوال در بردارنده ی معروفترین برندهای داخلی و خارجی بوده و می تواند برای تهیه ی سوغات مسافران بهترین مرکز خرید باشد. بزرگترین مرکز خرید شهر پاتایا علاوه بر فروش اجناس و کالاهای مختلف در طبقات بالایی خود مجهز به فروشگاه های مواد غذایی بوده و می تواند نیاز هر گردشگری را برطرف نماید. از لوازم برقی الکتریکی گرفته تا خوراک و پوشاک در این مرکز عمده عرضه می شود. رویال گاردن زیباترین مرکز خرید شهر پاتایا بوده که گردشگران تور پاتایا علاقه ی زیادی به بازدید از این مرکز خرید را دارند. در یکی از درب های ورودی هواپیمای قرمز رنگی وجود دارد که توجه هر مسافری را به سمت خود جلب می نماید.

وجود بالن زرد رنگ در یکی دیگر از درب های مرکز رویال گاردن سبب شده که تفاوت آشکاری را از نظر زیبایی با سایر مراکز خرید شهر پاتایا ایجاد نماید. شاید بی نظیر بودن رویال گاردن در پاتایا به دلیل این بوده که بیشتر به موزه شباهت دارد تا یک مرکز خرید همگانی. بازدید کنندگان می توانند لوکس ترین سوغات، لباس، جواهرات، لوازم الکتریکی مانند گوشی های متنوع و ... را در این مرکز خرید به دست آورند. در کنار چنین مراکز خرید لاکچری بازارهای محلی که به فروش انواع ماهی، صنایع دستی، لباس محلی و ... رونق خاصی داشته که برخی تور پاتایا بازید از این بازارهای محلی را خالی از لطف نمی داند.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 123
برچسب‌ها: تور پاتایا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : جمعه 13 دی 1398
نظرات

راهنمای سفر به پاتایا

یکی از شهرهای زیبا و توریستی کشور تایلند، شهر پاتایا است. ساحل های گردشگری پاتایا در کنار امکانات رفاهی باعث شده تا تور پاتایا در بین شرکت های مسافربری از اهمیت بالایی برخوردار باشد و مورد توجه توریست های داخلی و خارجی قرار بگیرد. در این مقاله به عنوان یک راهنمای سفر قصد داریم درباره تور پاتایا صحبت کنیم و با این شهر و جاذبه های گردشگری اش بیشتر آشنا شویم.

تور پاتایا

آشنایی با تور پاتایا

کشور تایلند یکی از کشورهای ساحلی آسیا است که مورد توجه تورهای مسافرتی بسیاری قرار دارد. در تایلند چند شهر بزرگ وجود دارد که می توانید در سفرهای خود از آنها دیدن کنید و در کنار استراحت در ساحل های تفریحی آن از جاذبه های گردشگری و تاریخی شهر نیز دیدن کنید و با فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند نیز آشنا شوید. تور پاتایا یکی از تورهای گردشگری مهم در کشور تایلند به شمار می رود. به گونه ای که سالانه هزاران مسافر خارجی به پاتایا آمده و در آن به گردش و تفریح مشغول می شوند. پاتایا اگرچه شهر ساحلی کوچکی است، ولی به خاطر نزدیکی به شهر بانکوک پایتخت کشور تایلند، دسترسی به آن نیز راحت است. آنچه باعث شده تا تور تایلند مورد توجه توریست ها قرار بگیرد، جمع شدن جاذبه های گردشگری تفریحی، تاریخی و فرهنگی در کنار امکانات تفریحی مناسب مثل هتل ها، بارها، استراحتگاه های ساحلی و ... است. در ادامه این مقاله به معرفی این جاذبه های گردشگری نیز خواهیم پرداخت.

بهترین زمان برای سفر به پاتایا

پاتایا یکی از شهرهای ساحلی کشور تایلند است که دارای آب و هوای خوبی نیز هست. دلیل این آب و هوای مساعد، نزدیکی تایلند به خط استوا و آب های اقیانوسی است که باعث شده تا این شهر کمتر هوای خیلی سرد را تجربه کند. به طور کلی می توان گفت که آب و هوای پاتایا گرمسیری بوده و در تمام طول سال رطوبت بالایی دارد. زمستان های پاتایا هم آب و هوای سردی نداشته و البته میزان بارش ها در آن کم است. فقط در ماه های مه تا نوامبر در این شهر باران می بارد و اوج بارش باران در پاتایا مربوط به ماه سپتامبر است. این بارش ها نیز فقط به صورت رگباری و گذرا بوده و کمتر پیش می آید که یک روز تمام باران ببارد. با توجه به مواردی که گفتیم، به نظر می رسد بهترین زمان برای انتخاب تور پاتایا ماه های اولیه بهار و ماه های اولیه پاییز باشد. روزهایی که هوا نه خیلی سرد است و نه آن قدر گرم می شود که قابل تحمل نباشد. نکته دیگری که وجود دارد این است که در این ماه ها جشن ها و مراسم های پر تعدادی در شهر پاتایا و شهرهای اطراف برگزار می شود؛ که می تواند بخشی از جاذبه های گردشگری تور پاتایا نیز باشد.

بهترین زمان سفر به پاتایا

جاذبه های گردشگری تور پاتایا

مهمترین عامل محبوبیت تور پاتایا به خاطر ساحل های تفریحی آن است. ساحل جامتین یکی از همین استراحتگاه های ساحلی در پاتایاست. یک ساحل شنی به وسعت شش کیلومتر که به دور از شهر قرار گرفته و امکانات تفریحی خوبی دارد. نونگ نوچ نیز یک باغ گرمسیری بزرگ است و از جاذبه های گردشگری تور پاتایا به شمار می رود. در این باغ که امروزه به صورت یک پارک گردشگری در آمده، می توانید طعم انواع میوه های گرمسیری را بچشید و در آن به گردش بپردازید.

یکی از جاذبه های دیگر شهر، فیل های تایلندی است. مکانی که به جزیره فیل ها مشهور است و می توانید با بازدید از آنجا با زندگی فیل ها آشنا شوید و حتی فیل سواری کنید. جزیره مرجانی دیگر مکان تفریحی شهر پاتایاست که حتماً باید آن را تجربه کنید. یک جزیره با آب های شفاف و ساحل های شنی که می تواند تجربه منحصر به فردی برای مسافران باشد.

جاذبه های تاریخی تور پاتایا

همین طور که گفتیم شهر کوچک پاتایا در کنار جاذبه های گردشگری تفریحی، دارای جاذبه های گردشگری تاریخی نیز هست. البته صنعت گردشگری شهر باعث شده تا امروزه مراسم های مذهبی کمتری در شهر برگزار شود. ولی هنوز خانه ها و مراکز قدیمی در شهر دیده می شوند. اغلب این خانه های قدیمی امروزه به هتل و بار تبدیل شده و مسافران پاتایا می توانند از آنها دیدن کنند. تاریخچه شکل گیری بافت گردشگری در شهر پاتایا به اواخر جنگ جهانی دوم بر می گردد. در حقیقت این سربازان امریکایی بودند که برای نخستین بار ساحل های پاتایا را برای استراحت و گردش انتخاب کردند. بعدها در دهه 1980 میلادی شهرت تور پاتایا همه گیر شده و این شهر مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفت. به همین خاطر بود که کشور تایلند و شهردار پاتایا تصمیم به سرمایه گذاری بیشتر بر روی جاذبه های گردشگری شهر گرفته و آن را به یک شهر تماماً توریستی تبدیل کردند. از جمله جاذبه های گردشگری تاریخی تور پاتایا می توان به کوه بودا، بازار شناور پاتایا و رقص ها و جشن های سنتی مردم شهر اشاره کرد.

راهنمای سفر به پاتایا

هزینه های اقامتی در تور پاتایا

اینکه هزینه های سفر شما به شهر پاتایا چه میزانی باشد، بستگی به خود شما دارد. برای مثال می توانید بدون رزرو تور پاتایا نیز به کشور تایلند سفر کنید و تمامی هزینه های سفر را خودتان مدیریت کنید. البته به این شکل دردسرهای خود را خواهید داشت و ممکن است حتی هزینه های جاری تان بیشتر نیز بشود. به همین خاطر است که توصیه ما استفاده از تورهای مسافرتی دلتابان است. با خرید تور پاتایا می توانید تعطیلات آسوده ای را در پیش داشته باشید. در حقیقت انتخاب تور این فرصت را به شما می دهد که بدون دغدغه خاصی در شهر گردش کنید. به مراکز تفریحی بروید و در کنار ساحل های پاتایا به استراحت بپردازید. هزینه رزرو تور پاتایا بسته به فصل های سال می تواند متغیر باشد. برای مثال هزینه های سفر به این شهر در روزهای نزدیک به کریسمس و عید نوروز بالاتر می رود؛ که دلیل این اتفاق استقبال بیش از حد مسافران از تور پاتایا است. در صورتی که اگر پس از این تعطیلات بخواهید به پاتایا سفر کنید، هم هزینه های کمتری را برای رزرو تور می پردازید و هم می توانید از خلوتی شهر لذت ببرید. برای مقایسه هزینه های تور پاتایا می توانید از سایت دلتابان کمک بگیرید.

آشنایی با غذاهای کشور تایلند

یکی از جاذبه های هر سفری، امتحان کردن غذاهای سنتی آن منطقه است. خصوصاً در کشور تایلند و شهر پاتایا که یک منطقه ساحلی بوده و بخش عمده ای از این غذاهای سنتی، غذاهای دریایی مختلف است. اگر اهل خوردن انواع غذاها و امتحان کردن انواع ادویه ها باشید، در رستوران های پاتایا می توانید با گزینه های متفاوتی روبرو شوید. از جمله غذاهای معروف پاتایا می توان به چند غذای زیر اشاره کرد:

  • کائو فاد: ترکیبی از برنج در کنار خورشتی که از سبزیجات محلی و گوشت مورد علاقه شما پخته شده است.
  • گنگ خیو وان کای: این غذا بر خلاف اسم عجیبش، زیاد هم عجیب نیست و با فیله مرغ به همراه ادویه های محلی پخته می شود و طعم و بوی فوق العاده ای دارد.
  • سی باس کریسپی: اگر عاشق غذاهای دریایی هستید، این ماهی را چندین بار امتحان کنید. ترکیب یک غذای دریایی با سس ها و ادویه های محلی که محشر است.

چطور به تایلند سفر کنیم

برای سفر به تایلند پیش از هر چیزی باید اقدام به گرفتن ویزای تایلند کنید. برای این کار اگر بخواهید به صورت شخصی اقدام کنید، لازم است مدارک خود را تحویل سفارت داده و مراحل اخذ ویزا را طی کنید. البته به جای این کار می توانید از تورهای گردشگری پاتایا بهره برده و از مراکزی که اقدام به برگزاری تور پاتایا می کنند کمک بگیرید. این مراکز با تحویل گرفتن مدارک شما در کمترین زمان ممکن کارهای اخذ ویزا را برای شما انجام می دهند و این امکان را برای مشتریان به وجود می آورند که از سفر به پاتایا نهایت لذت را ببرند.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 116
برچسب‌ها: تور پاتایا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 10 دی 1398
نظرات

معرفی بهترین تورهای آژانس گردشگری دلتابان 

شهر دبی به دلیل موقعیت عالی خود در بهترین مکان قرار دارد و دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد. این جاذبه ها در گوشه و کنار این شهر قرار دارند که جذابیت بسیار زیادی برای بازدیدکنندگان دارند. مسافران تور دبی بهتر است از این جاذبه های دیدنی شهر بازدید کنند و یک تجربه منحصر به فرد از این شهر داشته باشند.

تور دبی

در کناره خلیج فارس شهری کویری با نام دبی واقع شده است که امروزه مهمترین مقصد گردشگری به حساب می آید. این شهر که در نزدیکی ایران قرار دارد با داشتن سواحل بی نظیر و امکانات تفریحی متنوع توانسته تعداد بیشماری از افراد را علاقمند به تور دبی کند. البته در دبی جاذبه های دیگری مانند پارک های متنوع آبی، بازارهای سنتی دبی، برج خلیفه، منطقه هنری دبی، کایت بیچ، اپرای دبی، دنیای آی ام جی، برج العرب، آکواریوم دبی، دهکده غواصی دبی، جاده ی شیخ زاید، دیره، مسجد جمیرا، خور دبی، خانه شیخ آل مکتوم، محله قدیمی دبی یا بستکیه، موزه دبی، دبی مال و.... هر ساله در زمان های مختلف سبب شده است تا سایت دلتابان مسافران زیادی را در سفر به دبی همراهی نماید. در واقع دبی شهری به حساب می آید که فرهنگ های متفاوتی به صورت مدرنیته و سنتی کنار یکدیگر قرار گرفته است. از این رو گردشگران امارت متحده عربی، تور دبی را محبوب ترین تور مسافرتی معرفی نموده اند 

قیمت تور دبی

بلیط هواپیما در تور دبی

اگر چه ایرلاین های مختلفی از شهرهای ایران روزانه پروازهای مختلفی به مقصد دبی دارند اما هر یک از این ایرلاین ها، خدمات گوناگونی را به مسافران ارائه می دهند که مسافران همراه با خرید بلیط هواپیما دوبی خدمات ایرلاین را هم به دست می آورند. لذا سایت دلتابان با شناخت و آگاهی کامل بر روی خدمات، تاریخ و زمان پرواز ایرلاین ها، قیمت ها و میزان ظرفیت هر کدام از آژانس های هواپیمایی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با انتخاب بهترین شرکت های هوایی بالاترین خدمات را در اختیار مسافران تور ارزان دوبی قرار دهد. بنابراین متقاضیان می توانند با اعتماد به سایت دلتابان بلیط رفت و برگشت و یا رفت را به مقصد دبی در نوع اکونومی و یا بیزینسی تهیه نمایند. البته در زمان خریداری و رزرو بلیط هواپیما چارتر دبی لازم است تا به زمان و تاریخ پرواز همچنین نوع کنسل نمودن بلیط و یا تغییر دادن تاریخ پرواز توجه کافی شود زیرا بلیط های چارتری از قوانین آژانس هوایی ارائه دهنده تبعیت کرده و ممکن است شرایط خاصی را به همراه داشته اما بلیط های سیستمی تحت نظر شرکت هوایی ملی ایران قرار داشته و تنها یک قانون را برای تمامی مسافران اجرا می نماید. همانطور که مستحضر هستید بلیط هواپیما دبی بدون توقف بوده و از فرودگاه های بین المللی ایران به فرودگاه آل مکتوم و یا فرودگاه بین المللی دبی خواهد نشست

تور گرجستان

 اگر به دنبال یک مقصد ارزان و جذاب در حوزه دریای مدیترانه هستید تور گرجستان را از دست ندهید! گرجستان به عنوان یکی از کشورهای تاریخی و زیبای اروپایی مقصد بسیار خوبی برای همه افراد خانواده می باشد. بازدید از شهر تفلیس و باتومی در کنار غذاهای خوشمزی گرجی بهانه خوبی برای خرید تور ارزان گرجستان می باشد. از آنجا که کشور گرجستان نیاز به ویزا ندارد به راحتی می توانید در لیست تورها قیمت تور گرجستان را ملاحظه کنید ومناسب ترین تور را انتخاب نمائید. 

  •  گرجستان یک مقصد گردشگری بی نظیر و در عین حال ارزان قیمت برای گردشگران محسوب می شود. 
  •  کشوری با جاذبه های بی نظیر و مردمی میهمان نواز که آغوش خود را به روی گردشگران گشوده است.
  • در سفر به این کشور از شهرهای زیبای تفلیس، باتومی دیدن کنید. به دلیل آنکه برای سفر به گرجستان نیاز به ویزا ندارید می توانید تور گرجستان لحظه آخری را خریداری کنید.
  • شهر تفلیس سالانه میزبان همایش ها و کنفرانس های بین المللی زیادی می باشد.
  •  "ساحل مغناطیسی" در تور بگرجستان یک جاذبه محبوب برای گردشگران در کشور گرجستان است.
  • در طول سفر به گرجستان از دیدن مناظر بکر طبیعی لذت ببرید. رشته کوه زیبای قفقاز در بدو ورود به این کشور آغوش خود را برای خوش آمد گویی به گردشگران باز کرده است. 
  • غذاهای خوشمزه و البته متنوع که می تواند هر نوع سلیقه غذایی گردشگران را پاسخ دهد. 
  •  جاذبه های تاریخ بی نظیر مانند خیابان روستاولی، حمام سولفور، کوه مقدس و صدها جاذبه گردشگری آماده میزبانی از شما در تور گرجستان خواهند بود.

تور گرجستان

 تورهای لحظه آخری ترکیه 


با مراجعه به صفحه اصلی سایت دلتابان می توانید با مراجعه به قسمت پیشنهادهای شگفت انگیز هفته از بهترین پکیج ها و تورها با شرایط قیمت مناسب با خبر شوید و از این تخفیف ها استفاده نمایید. در این قسمت تور ترکیه لحظه آخری ، تور لحظه آخری مالزی، تور لحظه آخری روسیه، تور لحظه آخری کوش آداسی و به طور کلی تورهای خارجی لحظه آخری را می توانید پیدا نمایید.

تور ترکیه

تور ترکیه
ترکیه کشوری است با جمعیت 73 میلیونی که در غرب در قاره آسیا قرار گرفت و جنوب شرقی آن در قاره اروپا قرار دارد همسایگان کشور ترکیه از شمال بلغارستان در شمال شرق گرجستان در شرق ایران و جمهوری آذربایجان از جنوب به کشور عراق وسوریه و از غرب با یونان همسایه می باشد پایتخت این کشور آنکارا و واحد پولی آن لیر می باشد اکثر مردم ترکیه مسلمان هستند این کشور به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم شده است و توسط تنگه های بسفر و دارداتل و دریای مرمره از قاره اروپا جدا می شود شهرهای توریستی تور ترکیه عبارت است از  استانبول ، آنتالیا ، بدروم و کوش آداسی از شهرهای مهم گردشگری این کشور می باشند و تمامی گردشگران که به شهر ترکیه مسافرت می کنند می توانند در طول مدت سفر خود در  تور ترکیه  مدت 3 ماه در کشور ( شهرها )  اقامت داشته باشند در نظر داشته باشید این کشور حدودا یک ساعت و نیم از تهران عقب تر می باشد و آب لوله کشی آن قابل شرب نمی باشد

 

بهترین زمان سفر به ترکیه


معمولا در تمام فصول سال تور ترکیه برگزار می شود و پرواز به استانبول هروز در طول سال انجام می شود اما در تابستان همچنین پراوز به صورت مستقیم به شهرهای توریستی مانند  آنتالیا ،  ازمیر و .... انجام می شود مدت  زمان پروازی تور ترکیه تقریبا بین 2 الی 3 ساعت انجام می شود فرودگاه اصلی این شهر آتاتورک می باشد

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 8 دی 1398
نظرات

تور گرجستان

در زمان رزرو تور مسافرتی گرجستان مسافران می بایست به چندین موضوع مهم توجه ویژه داشته باشند. از مهمترین آنها توجه به اعتبار آژانس مسافرتی است که از طریق آن به رزرو تور گرجستان اقدام می کنید. از دیگر موارد می توان به حضور لیدر و راهنمای با تجربه و مسلط به زبان کشور گرجستان اشاره نمود. البته در کنار این دو مورد نباید از هزینه های سفر با استفاده از این تورها غافل شد. خدماتی که در اغلب تورهای مسافرتی و تفریحی گرجستان ارائه می شوند دارای هزینه های مشخصی هستند که در زمان انتخاب آن می توانید آنها را در نظر بگیرید. در کنار موارد عنوان شده نباید از برنامه سفر که در این تورها برنامه ریزی می شوند غافل شد. با توجه به این برنامه می بایست به مکان های گردشگری و مراکز خرید که قرار است به آنها مراجعه کنید، توجه کنید.در سایت دلتابان این امکان فراهم شده است که مسافران عزیز با بررسی موارد عنوان شده به راحتی بتوانند تور گرجستان را انتخاب و رزرو کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر این نکات را مورد بررسی قرار دهید.

تور گرجستان

نکات مهم در انتخاب تور مسافرتی گرجستان

تورهای مسافرتی و گردشگری این روزها یکی از گزینه های سفر محسوب می شوند و از مزیت های مهمی برخوردار هستند. در زمان انتخاب اینگونه تورها می بایست چند نکته را در نظر بگیرید تا بتوانید سفری منحصر به فرد و در عین حال به صرفه را تجربه کنید. در زمان انتخاب تور مسافرتی گرجستان که یکی از آنهاست، افراد می بایست به سابقه آژانسی که تور را از آن رزرو می کنند توجه کنند. از دیگر موارد بررسی خدمات تور، است که در اغلب آژانس ها توضیحاتی در رابطه با آن ارائه می شود.

در کنار این دو مورد نباید از هزینه های سفر با تورهای تفریحی گرجستان غافل شد. هزینه مربوط به هتل، بلیط و همچنین خدمات مسافرتی که در زمان رزرو تور این کشور می توانید آنها را نیز در نظر بگیرید.از دیگر موارد توجه به راهنمای سفر است که به عنوان لیدر تور در هنگام رزرو اینگونه از تورهای تفریحی می توانید به آن توجه کنید. با سایت دلتابان همچنان همراه ما باشید تا بیشتر موارد عنوان شده در رابطه با تور مسافرتی گرجستان را با هم بررسی کنیم و به بیان برخی از ویژگی های آنها بپردازیم.

رزرو تور مسافرتی گرجستان در آژانس های مسافرتی معتبر

در زمان انتخاب تور مسافرتی گرجستان همانطور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره کردیم می بایست به اعتبار آژانس مربوطه توجه کنید. در واقع این روزها آژانس های مسافرتی و تفریحی مختلفی مشاهده می شوند که هر کدام تورهای گردشگری و مسافرتی را برای رزرو عرضه می کنند.در زمان رزرو تور گرجستان می توانید قبل از هر اقدامی از طریق افرادی که از طریق آژانس ها به سفر پرداخته اند، اعتبار آنها را جویا شوید.

همچنین با بررسی خدمات و هزینه تورهای آژانس های مسافرتی نیز می توانید میزان اعتبار آنها را در نظر گرفته و بیشتر مورد ارزیابی قرار دهید.

رزرو تور گرجستان

توجه به هزینه ها در زمان انتخاب تور مسافرتی گرجستان

در زمان رزرو تور مسافرتی گرجستان افراد علاوه بر اعتبار آژانس های مربوطه می بایست هزینه های تور را نیز در نظر بگیرند. به عنوان مثال با بررسی خدماتی که تورهای مسافرتی ارائه می دهند به راحتی می توانید هزینه ها را برآورد کنید. این نکته را فراموش نکنید که در برخی از آژانس های مسافرتی با توجه به هزینه ای که دریافت می کنند خدمات ایده آل و مناسبی به مسافران در تورهای گردشگری ارائه نمی شود.

در زمان رزرو تور گرجستان می توانید از طریق کارشناسان و کارکنان آژانس های معتبر در رابطه با خدماتی که در این تورها ارائه می شود و هزینه های مخصوص آنها اطلاعات مهمی را جویا شوید. با این بررسی به راحتی انتخاب رزروتور گرجستان ارزان برای شما عزیزان راحت تر محقق خواهد شد.

انتخاب تور مسافرتی گرجستان و توجه به لیدر آن

یکی از گزینه های مهم که در زمان انتخاب تور گرجستان ارزان شما را یاری خواهد رساند راهنما و لیدر آن است. با توجه به اینکه این فرد می بایست به زبان کشور مقصد که گرجی است تسلط کافی داشته باشد به راحتی می توانید تور مورد نظر را مورد ارزیابی قرار دهید. در کنار تسلط کافی به زبان کشور مقصد، لیدر می بایست از اطلاعات کافی در رابطه با این کشور برخوردار باشد و بتواند زمان و هزینه را به خوبی مدیریت کند.

این نکته را فراموش نکنید که اغلب دلتابان یکی از آنها است، به استخدام لیدر و راهنماهای ماهر و باسواد می پردازند تا مسافران در طول سفر احساس راحتی و یا آرامش داشته باشند. یک لیدر با تجربه می بایست از مهارت کافی برای همراهی مسافران تور گرجستان برخوردار باشد.

رزرو هتل گرجستان

توجه به اقامتگاه در زمان رزرو تور مسافرتی گرجستان

در زمان رزرو تور مسافرتی گرجستان می بایست به اقامتگاهی که برای شما در نظر گرفته شده توجه کنید.شاید جالب است بدانید که در کشور گرجستان مخصوصا شهر تفلیس اقامتگاه و هتل های مختلفی وجود دارند که هر کدام خدمات و امکانات مختلفی را در اختیار مسافران قرار می دهند. در برنامه تورهای مسافرتی که برای سفر به این کشور برنامه ریزی شده اند می بایست هتلی مناسب بر اساس هزینه ای که مسافر پرداخت می کند در نظر گرفته شود.

این نکته را فراموش نکنید که توجه به هتل های جایگزین نیز در زمان رزروو قیمت تور گرجستان و شهرهای مختلف آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که این امکان وجود دارد که امکان اقامت در هتل رزرو شده به دلایل مختلفی امکان پذیر نباشد. بنابراین آژانس های معتبر می بایست هتل جایگزینی را در سفر به گرجستان در نظر بگیرند. مسافران عزیز در زمان انتخاب و رزرو تور می بایست این موضوع را نیز مدنظر قرار دهند.

توجه به برنامه گردشگری در سفر با تور مسافرتی گرجستان

در سفر با تور مسافرتی گرجستان از مهمترین موضوعات، برنامه ریزی آژانس های مسافرتی است که برای تفریح و گردش شما مسافران در نظر گرفته شده اند. یک آژانس معتبر می بایست برنامه مدون و در عین حال مناسب برای مسافران خود در سفر به گرجستان در نظر بگیرد. به عنوان مثال می بایست مکان های گردشگری که از طرفداران بسیاری برخوردارند را در لیست برنامه های تفریحی و دیدنی اینگونه از تورها جای دهند تا مسافران بتوانند از لحظات سفر خود به گرجستان استفاده نموده و لذت ببرند.

بنابراین برنامه ریزی برای سفر با اینگونه تورها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از دیگر موارد مراجعه به مراکز خرید است که اغلب مسافران آن را در اولویت قرار می دهند که این موضوع نیز باید در برنامه تورهای مسافرتی کشور گرجستان لحاظ شود. عزیزان با بررسی این نکته نیز می توانند در انتخاب و رزرو تور گرجستان ارزان موفق عمل نمایند.

تعداد بازدید از این مطلب: 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 8 دی 1398
نظرات

راهنمای سفر به پاتایا

اگر علاقه مند به سفرهای خارجی باشید حتما تا به حال نام شهر پاتایا را شنیده اید، تور پاتایا یکی از تورهای محبوب در میان ایرانیان است، هر ساله تعداد بسیار زیادی از توریست هایی که به کشورهای جنوب شرقی آسیا سفر می کنند این شهر را به عنوان مقصد خود برای سفر انتخاب می کنند که تعداد زیادی از این توریست ها را ایرانیان تشکیل می دهند. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره تور پاتایا صحبت کنیم و اطلاعات جالبی را در خصوص این تور و همینطور شهر پاتایا در اختیار شما قرار دهیم بنابراین ما را در این مطلب همراهی کنید.

تور پاتایا

آشنایی با شهر پاتایا

قبل از آن که قصد داشته باشیم درباره تور پاتایا صحبت کنیم بهتر است ابتدا به معرفی این شهر بپردازیم و اطلاعاتی را در خصوص این شهر در اختیار شما قرار دهیم. شهر پاتایا یکی از شهرهای بسیار زیبای کشور تایلند است که یک شهر ساحلی است و دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است که باعث می شود تا سالانه افراد زیادی علاقه مند به سفر به این شهر باشند. اولین نشانه ها از تبدیل شدن این منطقه ساحلی به یک شهر به سال 1959 میلادی باز می گردد که در آن زمان آمریکایی ها به این منطقه سفر کردند و در کنار ساحل اقامت کردند و منازلی را اجاره کردند، بعد از آن به دلیل زیبایی های فوق العاده این شهر ساحلی بسیاری از سربازان آمریکایی و افراد دیگر نیز به این منطقه سفر کردند و کم کم این منطقه تبدیل به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کشور تایلند شد.

جاذبه های گردشگری طبیعی پاتایا

شهر پاتایا یکی از شهرهای بسیار زیبای کشور تایلند است بنابراین شما در تور پاتایا می توانید از مناظر طبیعی فوق العاده زیبای این شهر دیدن کنید و نهایت لذت را از حضور در این شهر ببرید. یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری که در تور پاتایا می توانید از آن بازدید کنید جزیره مرجانی پاتایا است که در فاصله 7 کیلومتری این شهر واقع شده است و شما برای بازدید از آن باید خود را با قایق های موتوری به این جزیره برسانید. این جزیره مرجانی از جمله زیباترین جزایر مرجانی در کل دنیا به شمار می آید به همین دلیل است که تقریبا تمامی توریست ها در سفر به این شهر حتما از آن بازدید می کنند. باغ نانگ نوچ یکی از باغ های استوایی کشور تایلند است که در شهر پاتایا واقع شده است و شما در تور پاتایا می توانید از آن بازدید کنید، در این باغ شما می توانید از انواع مختلفی از گیاهان و درختان و همینطور گل های مختلف دیدن کنید و یک تجربه بی نظیر را در سفر به این شهر بدست بیاورید. کوه بودا یکی از مهم ترین جاذبه های طبیعی این شهر است که در شمال پاتایا واقع شده است بر روی این کوه یک تصویر بزرگ از بودا ثبت شده است که بزرگترین تصویر بودا در کل جهان است و همین موضوع نیز از دلایلی است که ما به شما توصیه می کنیم حتما از این کوه دیدن کنید.

بازدید از جاذبه های تاریخی را در تور پاتایا فراموش نکنید

مینی سیام منطقه ای است که در آن ماکت های تاریخی زیادی قرار داده شده است، این منطقه جزو بهترین جاذبه های تاریخی این شهر به شمار می آید. از جمله ماکت هایی که در این منطقه قرار دارد می توان به مواردی مانند برج ایفل فرانسه، کاخ کرملین مسکو، کاخ الیزه، برج پیزا، طاق نصرت و ... اشاره کرد که بازدید از آن ها در تور پاتایا می تواند برای هر توریستی جذاب باشد. تئاتر آلانگ کارن از دیگر جاذبه های گردشگری تاریخی شهر پاتایا است که بزرگترین تئاتر این شهر در زمینه فرهنگ حماسی و اسطوره ای است، اگر علاقه مند به تاریخ حماسی کشور تایلند هستید به شما توصیه می کنیم حتما در تور پاتایا از این جاذبه تاریخی دیدن کنید.

تور پاتایا

چند نکته برای خرید در تور پاتایا

یکی از نکات مهمی که باید درباره خرید در شهر پاتایا بدانید که شاید برای شما بسیار جالب هم باشد این است که در صورتی که یک محصول را در بازارهای پاتایا خریداری می کنید و بعد از خرید پشیمان می شوید به راحتی می توانید در مدت زمانی کوتاه آن را دوباره در بازارهای این شهر به فروش برسانید، نکته دیگر درباره تخفیف گرفتن از فروشندگان این شهر است، توجه داشته باشید که قیمتی که معمولا فروشندگان این شهر به شما ارائه می دهند بسیار بالاتر از قیمت واقعی است و در صورتی که کمی اصرار کنید و زمان صرف کنید می توانید محصولات مختلف را با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت اعلام شده فروشندگان خریداری کنید. اگر علاقه زیادی به خرید کردن دارید توصیه ما به شما این است که فصل پاییز را برای رفتن به تور پاتایا انتخاب کنید، در این فصل معمولا شما می توانید از تخفیف های ویژه ای در بازارهای این شهر استفاده کنید که هزینه های مربوط به خرید شما را به میزان زیادی کاهش خواهد داد.

ارتباط آسان در سفر به شهر پاتایا

یکی از مهم ترین مزایای رفتن به تور پاتایا و سفر به این کشور این است که شما به راحتی هرچه تمام می توانید با مردم این کشور ارتباط برقرار کنید چرا که مردم این کشور به صورت کامل به زبان انگلیسی مسلط هستند و می توانند به راحتی با شما صحبت کنند، بنابراین برای سفر به این شهر نیازی به مترجم همراه ندارید و کافی است که تنها به زبان انگلیسی مسلط باشید تا بتوانید نیازهای خود را به راحتی برطرف کنید. یک نکته بسیار مهم دیگر درباره مردم این شهر این است که حتی در صورتی که به زبان انگلیسی نیز مسلط نباشند می توانند با اشاره با شما ارتباط برقرار کنند، همانطور که گفتیم این شهر یکی از توریستی ترین شهرهای تایلند است و همین موضوع نیز باعث شده است تا برای برقراری ارتباط بهتر مردم این شهر مجبور شوند که روش های مختلف ارتباط گیری با توریست ها را بیاموزند.

سفر به پاتایا

نکات پایانی برای سفر به پاتایا

یک نکته ایمنی بسیار مهم برای رفتن به تور پاتایا و گردش در این شهر این است که سعی کنید به هیچ وجه لوازم گران قیمت خود را به همراه نبرید، سعی کنید این لوازم را قبل از بیرون رفتن از هتل خود در اتاق خود قرار دهید و یا این که به امانت داری هتل تحویل دهید تا در حین گردش در شهر مشکلی برای شما پیش نیاید. نکته مهم دیگر این است که سعی کنید به فرهنگ و مردم این شهر احترام بگذارید تا رفتاری مناسب را نیز از جانب آنان دریافت کنید، مردم این شهر بسیار خونگرم هستند و در صورتی که به آنها احترام بگذارید می توانید لحظاتی فوق العاده را در این شهر تجربه کنید. نکته پایانی نیز این است که سعی کنید در حین گردش در این شهر به هیچ وجه به پا و یا سر کسی اشاره نکنید و یا آن را لمس نکنید چرا که این دو عضو در این شهر بسیار حساس هستند.

تعداد بازدید از این مطلب: 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 7 دی 1398
نظرات

راهنمای رزرو هتل جزیره کیش

جزیره کیش یکی از بهترین مناطق تفریحی در کشور می باشد که بازدید از آن به خصوص در تعطیلات بسیار رونق پیدا می کند. هتل پارمیدا کیش به عنوان یکی از بهترین مراکز اقامتی

5 ستاره در قلب این جزیره و روبروی پارک شهر در کیش احداث شده است در صورتی که قصد خرید تور مسافرتی کیش را دارید و می خواهید در این جزیره چند روزی را استراحت کنید، قطعا این هتل می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما به شمار رود که با امکانات بسیار زیادی که دارد گزینه ای مناسب برای خانواده ها می باشد. در این مطلب شما را بیشتر با امکانات و فضای این هتل، اتاق ها و خدمات آن آشنا خواهیم نمود و در ادامه به شما خواهیم گفت که استفاده از چه روشی برای رزرو این هتل می تواند برای شما بهترین گزینه به شمار رود. خرید بلیط هواپیما به مقصد جزیره کیش و همچنین رزرو هتل پارمیدا را می توانید از طریق سایت آژانس مسافرتی دلتابان با بهترین قیمت انجام دهید و برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان فروش دلتابان ارتباط برقرار نمایید.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما

آشنایی با هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا در جزیره کیش امروزه به یکی از اقامتگاه های این شهر تبدیل شده است و بسیاری از کسانی که می خواهند به این جزیره سفر کنند، هتل پارمیدا کیش را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب می کنند. در صورتی که می خواهید اقامتی به یادماندنی در جزیره کیش داشته باشید، این هتل می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما به شمار رود. در کل می توان گفت که به دلیل کیفیت بسیار بالایی که این هتل دارد و منطقه خوبی که در آن قرار گرفته است شما می توانید اقامت بسیار مناسبی را در این هتل داشته باشید. از مهمترین ویژگی های هتل پارمیدا کیش می توان به قیمت مقرون به صرفه آن اشاره نمود. شما می توانید در این هتل با هزینه ای بسیار مناسب اقامت داشته باشید. امکانات رفاهی و تفریحی بسیار مناسبی نیز برای کسانی که در این هتل هستند در نظر گرفته شده است و مسافران می توانند از این امکانات استفاده کنند. در ادامه به بررسی اتاق ها و امکانات گردشگری که در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است در این هتل خواهیم پرداخت و بهترین روش رزرو این هتل را بررسی می کنیم.

امکانات اتاق های هتل پارمیدا

اتاق های شیک و مجلل هتل پارمیدا کیش می تواند برای شما گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود که در آن اقامتی به یادماندنی داشته باشید.. اتاق های 2، 3 و 4 تخته در این هتل موجود است و شما می توانید از آنها استفاده نمایید. یخچال، به همراه تلویزیون و سایر امکانات رفاهی و تهویه مطبوع بسیار خوبی که برای شما در اتاق های هتل پارمیدا کیش در نظر گرفته شده است، این هتل را به یکی از بهترین اقامتگاه های جزیره کیش تبدیل کرده است و شما می توانید با خیال راحت از این امکانات استفاده نمایید. برای رزرو آسان و بدون دردسر این هتل می توانید به سایت آژانس هواپیمایی دلتابان مراجعه ودر صورت نیاز با کارشناسان این شرکت تماس برقرار نمایید.

رزرو هتل ارزان

امکانات تفریحی هتل پارمیدا کیش

از مهمترین ویژگی های هر هتل می توان به امکانات تفریحی درون آن مرکز اقامتی اشاره نمود که این امر در هتل پارمیدا کیش رعایت شده است. شما می توانید با ورود به این هتل و رزرو اتاق های آن از خدماتی مانند استخر و زمین تنیس بهره مند شوید و اوقات فراغت خود را به ورزش کردن در سالن بدنسازی این هتل بپردازید. در کل می توان گفت که تمامی امکانات تفریحی که در یک هتل خوب نیازمند می باشید را می توانید در هتل پارمیدا کیش پیدا کنید و از آنها استفاده نمایید. این هتل بر اساس استانداردهای بین المللی 5 ستاره است و یکی از بهترین هتل های جزیره کیش به شمار می رود.

دسترسی به هتل از مراکز گردشگری و خرید

یکی از مهمترین سرگرمی هایی که مردم را به جزیره کیش دعوت می کند، مراکز خرید و تفرجگاه های این جزیره به شمار می رود. دسترسی از مرکز اقامتی شما به این مراکز دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و به این منظور ما هتل پارمیدا را به شما پیشنهاد می دهیم که یکی از بهترین مراکز اقامتی در شهر کیش به شمار می رود و برای افزایش رضایت مسافران، امکانات مختلفی را برای دسترسی به مراکز تفریحی و مراکز خرید این جزیره را در اختیار شما قرار می دهد. در کل این هتل در یک منطقه خوب در شهر کیش قرار گرفته است و شما می توانید دسترسی راحتی به مراکز خرید و تفریحگاه های این شهر داشته باشید و در صورت نیاز نیز می توانید از خدمات ترانسفر این هتل استفاده کنید.. در ادامه در مورد برخی از ویژگی های هتل پارمیدا کیش صحبت خواهیم کرد که این هتل را در زمره بهترین اقامتگاه های کیش قرار داده است.

کافی شاپ و کافه سنتی

در موقع استراحت شما می خواهید دسترسی راحتی به نوشیدنی و خوراکی داشته باشید و به این منظور، میتوانید از کافی شاپ مدرن که برای استفاده از نوشیدنی و عصرانه های متنوع در نظر گرفته شده است، استفاده کنید. برای رزرو هتل پارمیدا کیش می توانید از خدمات وب سایت آژانس مسافرتی دلتابان استفاده کنید و در صورت داشتن سوال، با کارشناسان این شرکت ارتباط برقرار نمایید . در صورت نیاز برای خرید بلیط هواپیما کیش نیز می توانید از همین وب سایت استفاده نمایید که گزینه ای بسیار مناسب برای کاهش هزینه ها به شمار می رود.

سایر امکانات هتل پارمیدا کیش

همانطور که اشاره شد می توانید از خدماتی مانند رستوران و کافی شاپ به همراه استخر و سونا، زمین تنیس در این هتل بهره مند شوید و لازم به ذکر است که در صورت نیاز می توانید از اینترنت در لابی و طبقات بهره مند شوید. همچنین به دلیل گرمای هوای کیش، اتاق ها دارای تهویه مطبوع هستند و می توانید از خدمات این هتل برای اقامت بسیار راحت استفاده نمایید.

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت آنلاین

همانطور که اشاره شد در این هتل به شما امکانات بسیار زیادی ارائه می شود و شما می توانید با خیال راحت هتل پارمیدا کیش را انتخاب کنید و در آن اقامت داشته باشید. برای رزرو آسان این هتل می توانید از خدمات آژانس مسافرتی دلتابان استفاده کنید که با هزینه ای بسیار مناسب در دسترس شما بوده و می توانید با بهترین قیمت برای رزرو این هتل اقدام نمایید.

رزرو آنلاین هتل در کوتاه ترین زمان

یکی از مهمترین ویژگی هایی که وب سایت دلتابان در اختیار شما قرار می دهد را می توان رزرو آنلاین هتل در مدت زمان کوتاه عنوان نمود. شما می توانید به راحتی و با انتخاب شهر مقصد و مدت زمان اقامت بر روی تقویم شمسی یا میلادی این وب سایت، لیست تمامی هتل هایی که اتاق برای رزرو دارند را مشاهده کرده و به این ترتیب برای رزرو آنلاین هتل اقدام نمایید. این وب سایت با چند کلیک در کامپیوتر یا موبایل شما آماده است تا برای رزرو آنلاین هتل به شما کمک کند.

همینطور رزرو هتل با استفاده از این وب سایت بسیار آسان است و در سراسر کشور در دسترس می باشد. در واقع نیازی به گذاشتن وقت برای این کار ندارید و اگر سرتان شلوغ است و در عین حال می خواهید رزرو آنلاین هتل برای سفر را خودتان انجام دهید، این وب سایت می تواند به شما یاری رساند. در مقایسه با سایر روش های رزرو اتاق و هتل که شما نیاز دارید تا به آژانس مسافربری دلتابان مراجعه نمایید، در این روش نیازی به این کار وجود نداشته و از منزل یا محل کار در چند دقیقه می توانید هتل مد نظر خود را رزرو نمایید.

تور کیش

از همه سرویس ها و امکانات هتل مقصد با خبر شوید

یکی از مهمترین خدماتی که می توانید در رزرو آنلاین هتل دریافت نمایید، مشاهده سرویس هایی است که توسط یک هتل به شما ارائه می شود. در واقع شما می توانید با مراجعه به وب سایت دلتابان یک لیست کامل از هتل ها را مشاهده کنید و بر اساس معیارهای خودتان از یک هتل خوب، اقدام به رزرو اینترنتی هتل کنید. در بخش نظرات هر هتل می توانید نظراتی که سایر مسافران در مورد یک هتل گذاشته اند را مشاهده کنید و یا نظرات خود را درج کنید.

در صورتی که در انتخاب یک هتل می خواهید اطلاعات بیشتری داشته باشید می توانید با کارشناسان دلتابان که در این خصوص اطلاع رسانی می کنند تماس برقرار کرده و در این زمینه سوالات خود را بپرسید. به طور کلی می توان گفت که استفاده از روش آنلاین می تواند گزینه ای بهتر و کم هزینه تر برای رزرو اتاق و هتل باشد و در سراسر کشور در دسترس است.

چرا آژانس مسافرتیدلتابان؟

دلتابان یکی از بهترین انتخاب ها برای خانواده های ایرانی می باشد که خدمات خود را به صورت کامل در زمینه سفر ارائه می دهد. شما می توانید خرید بلیط هواپیما، خرید تور و یا رزرو هتل مورد نظر خود را از طریق وب سایت آژانس مسافرتی دلتابان انجام دهید. این شرکت با بیش از 25 سال سابقه که در زمینه سفر و گردشگری دارد، توانسته است با سلیقه و نیازهای مردم در زمینه هتل آشنایی بیشتری داشته باشد و خدمات خود را بر اساس این تجربه 25 ساله به صورت نوین و اینترنتی در اختیار شما قرار می دهد تا از جای جای ایران برای رزرو اینترنتی هتل مراحلی آسان را طی کنید.

وب سایت دلتابان در کسری از زمان می تواند برای رزرو هتل و سایر خدمات مربوط به مسافرت در دسترس شما باشد و گزینه ای بسیار مناسب به خصوص برای زمان تعطیلات به شمار می رود. در صورتی که می خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری داشته باشید و یا در زمینه رزرو اینترنتی هتل اطلاعات بیشتری دریافت کنید می توانید با کارشناسان آژانس مسافرتی دلتابان ارتباط برقرار کرده و در این خصوص مشاوره رایگان دریافت کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 7 دی 1398
نظرات

رزروهتل

رزرو هتل یکی از مهمترین اقدامات قبل از هرگونه سفر داخلی و خارجی است. این موضوع نکات مهمی را در بر خواهد داشت که در ادامه سعی خواهیم کرد آنها را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم. رزرو اینترنتی هتل از چندین مزیت برخوردار است که از مهمترین آنها مدیریت زمان و البته هزینه می باشد. با توجه به این موضوع سفری راحت و در عین حال آسوده را تجربه خواهید کرد چرا که در طول سفر دغدغه ای برای یافتن هتل و رزرو آن نخواهید داشت. در زمان این رزرو توجه به چند موضوع حائز اهمیت است. امکانات و خدمات هتل، زمان ورود و خروج به هتل، سرویس دهی و چند مورد دیگر در این زمینه می بایست مورد توجه مسافران قرار گیرند. در انتها می توانید هزینه هتل را نیز در این روش مورد بررسی قرار دهید. اگر عازم مقصدی مشخص هستید توصیه می کنیم برای رزرو هتل خود از طریق سایت مسافرتی دلتابان اقدام نمایید.

رزرو هتل

رزرو هتل در سفرهای داخلی و خارجی

افراد بسیاری در ایام خاصی از سال برای سفرهای داخلی و خارجی خود و خانواده تدارک می بینند. در این بین توجه به برخی از نکات از اهمیت بسیاری برخوردار است. رزرو آنلاین هتل یکی از این موارد است که بی توجهی به آن کل سفر شما را تحت تاثیر قرار می دهد. چه بسا برخی از افراد بدون توجه به این موضوع سفر خود را آغاز نمودند و در طول و پایان سفر از امکانات و خدمات هتلی که در آن اقامت داشتند ناراضی بودند.

با توجه به این موضوع توصیه می شود که قبل از هرگونه اقدامی هتل مورد نظر خود را بیشتر مورد ارزیابی قرار دهید. برای اینکه بتوانید هتل ایده آلی را انتخاب و رزرو کنید می بایست به چند نکته مهم توجه بیشتری کنید. امکانات و کیفیت آنها، خدمات رفاهی و تفریحی، سرویس دهی، نظافت روزانه، وعده و میان وعده های غذایی و در آخر هزینه هتل های داخلی و خارجی را می بایست بیشتر مورد ارزیابی قرار دهید. در ادامه با سایت گردشگری دلتابان همراه باشید اگر به فکر رزرو هتلی مناسب و ایده آل هستید.

برتری رزرو هتل به صورت اینترنتی نسبت به دیگر روش ها

در بخش قبلی اشاره کردیم که در سفرهای داخلی و خارجی می بایست رزرو هتل خارجی یا داخلی در اولویت امور قرار گیرد. برای اینکه بتوانید بیشتر به این موضوع مسلط باشید می بایست از گزینه رزرو اینترنتی استفاده کنید. دیگر نیاز نیست در خیابان های شلوغ و پر ترافیک شهر به دنبال آژانس های مسافرتی و گردشگری باشید. با داشتن اینترنت و یک گوشی هوشمند این مهم به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

در هر مکانی که باشید با اتصال به اینترنت می توانید از لیست هتل های داخلی و خارجی و خدمات و امکانات آنها اطلاعات کاملی به دست آورید. رزرو اینترنتی هتل از مزیت های بسیاری برخوردار است که در بخش های بعدی بیشتر به آنها خواهیم پرداخت. این مقدار کافیست که عنوان نماییم با این روش به راحتی می توانید هزینه های سفر خود را در منزل و یا محل کار مدیریت نمایید.

توجه به امکانات متعدد در زمان رزرو هتل

رزرو اینترنتی هتل دارای مزیت های متعددی است که یکی از مهمترین آنها بررسی امکانات می باشد. سفرهای داخلی و خارجی زمانی به یادماندنی تر خواهند بود که اقامتگاهی با امکانات استاندارد و ایده آل انتخاب و رزرو شده باشد. هر هتلی از امکانات مشخصی برخوردار است که این موضوع می تواند هزینه اقامت در آن را تحت تاثیر قرار دهد. از مهمترین امکانات که در هر هتلی می بایست وجود داشته باشد می توان به سرویس دهی 24 ساعته، اتاق های یک یا چند تخته، اینترنت رایگان، صندوق امانات و چندین مورد دیگر اشاره نمود.

همانطور که اشاره شد هر هتلی از امکانات مختص به خود برخوردار است و این موضوع دلیلی بر کیفیت آنها نیست. برخی از هتل ها هزینه های بالایی برای ارائه امکانات از مسافران دریافت می کنند و در مقابل هتل هایی نیز وجود دارند که امکاناتی مشابه را ارائه داده ولی هزینه های کمتری دریافت می کنند. کیفیت در این شرایط حرف نخست را می زند. برای بررسی امکانات هتل های مورد نظر خود می توانید به سایتآژانس مسافرتی دلتابان مراجعه نمایید. پس از بررسی رزرو هتل مورد نظر خود را با چند کلیک به انجام برسانید.

امکانات هتل

توجه به ساعات ورود و خروج در زمان رزرو هتل

در زمان رزرو هتل به صورت اینترنتی نیز می توان موضوع مهم دیگری را نیز مورد بررسی قرار داد. بسیاری از شما پس از ورود به مقصد به دلایل مختلف تمایل دارید هرچه سریع تر در اقامتگاه و هتل مورد نظر خود اقامت داشته باشید تا خستگی سفر مرتفع شود. این موضوع بستگی به ساعات ورود و خروج به هتلی دارد که آن را از قبل رزرو کرده اید. برخی از هتل ها در ساعاتی مشخص امکان اقامت در اتاق ها را برای شما فراهم می کنند و این بدین معنی است که اگر در ساعتی غیر از آن به هتل مراجعه کنید نمی توانید وارد اتاق شوید.

بر این اساس ساعت تخلیه اتاق ها نیز از پیش تعیین شده است. اغلب هتل ها ساعت 14 را برای ورود و 12 را برای خروج از هتل در نظر می گیرند که بر این اساس می توانید به رزرو اینترنتی هتل خود اقدام نمایید.

توجه به وعده های غذایی در زمان رزرو هتل

رزرو هتل شاید کاری راحت و آسان به نظر آید اما اگر خوب آن را مورد بررسی قرار دهید متوجه خواهید شد که در این رابطه نباید به هیچ عنوان کوتاهی نمود. یکی از نکاتی که در این زمینه می بایست مورد توجه مسافران و اقامت کنندگان قرار گیرد توجه به وعده های غذایی است. اگر به صورت اینترنتی هتل خود را رزرو کرده باشید مسلما گزینه های مختلفی را مورد بررسی قرار داده اید.

Only Room,Bed & Breakfast,Half Boardو چند مورد دیگر از اصطلاحات رایج در این زمینه می باشند که در زمان رزرو هتل می توانید به آنها توجه کنید. اگر وعده های غذایی در هتل مدنظر شما نباشد می توانیدOnly Roomرا انتخاب نمایید. اگر وعده های غذایی مانند صبحانه، نهار و یا شام مورد توجه شماست می توانید گزینه های دیگری همچونHalf Boardرا انتخاب کنید. با توجه به این موضوع می بایست هزینه بیشتری را نیز برای رزرو اقامتگاه خود پرداخت نمایید.

توجه به غذا

 
تعداد بازدید از این مطلب: 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 7 دی 1398
نظرات

زمان مناسب خرید بلیط هواپیما چارتر

امروزه هواپیما به یکی از بهترین وسایل نقلیه بین شهرها تبدیل شده است. بلیط هواپیما چارتر و سیستمی دو نمونه از بلیط های داخلی هستند که در دسترس خریداران می باشند و کسانی که قصد دارند با هواپیما به سفر بروند می توانند این بلیت ها را به صورت اینترنتی و از سایت دلتابان خریداری نمایند. در این مقاله شما را با بلیط چارتر و قوانینی که برای این نوع بلیط وضع می شود بیشتر آشنا خواهیم کرد. امروزه بسیاری از مردم برای این که بتوانند سفری ارزان تر داشته باشند، خرید بلیط های چارتر را به بلیط های سیستمی ترجیح می دهند و این دسته از بلیط ها دارای مشتریان بیشتری می باشند. در صورتی که قصد خرید بلیط هواپیما به صورت چارتر را دارید، این مقاله می تواند برای شما مناسب باشد. در این متن به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید بلیط هواپیما چارتر را با قیمت مناسب خریداری کنید و اصولا مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما چه مواردی می باشد. همچنین در ادامه شما را بیشتر با این روش از خرید بلیط هواپیما آشنا خواهیم نمود. امروزه میزان بسیار زیادی از پروازها و بلیط های عرضه شده به صورت چارتر می باشند و شما می توانید از این نوع بلیط برای سفر هوایی خود استفاده کنید.
خرید بلیط هواپیما چارتر

تعریف پرواز چارتر

چارتر در لغت به معنای دربست کرایه دادن می باشد. این روش از فروش بلیط هواپیما چارتر به آن معنا است که یک شرکت به عنوان چارتر کننده تمامی بلیط های یک هواپیما را خریده است و چارتر دهنده به معنای شرکتی است که تمامی بلیط های ایرلاین خود در یک مسیر مشخص پروازی را به صورت چارتر کرایه می دهد. به این دلیل که خرید یک جای بلیط ارزان تر از خرید تکی است، چارتر ارزان تر برای شما حساب می شود و خرید بلیط هواپیما چارتر می تواند از این لحاظ بسیار مناسب برای شما باشد ولی بهتر است با برخی از ویژگی های چارتر بیشتر آشنا شوید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خرید بلیط چارتر انتخاب نمایید. پرواز چارتر امروزه به یکی از محبوب ترین روش های سفر هوایی به شمار می رود و در واقع پرواز چارتر به عنوان محبوب ترین پروازهای داخلی است که با قیمت مناسب می تواند در دسترس شما قرار گیرد. شما می توانید با خرید پرواز چارتر در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. در ادامه بیشتر در مورد خرید پرواز چارتر به شما توضیح خواهیم داد.

آیا بلیط چارتر برای پرواز خارجی هم موجود است؟

یکی از سوالاتی که امروزه از بسیاری از دفاتر فروش بلیط هواپیما چارتر سوال می شود، وجود این سری از خرید آنلاین بلیطپرواز خارجی می باشد. در واقع زمانی که شما می خواهید بلیط هواپیما از ایران به هر مقصد پر پروازی را خریداری نمایید، ممکن است بلیط چارتر وجود داشته باشد. برای مثال در برنامه پروازی که از تهران به سمت استانبول موجود می باشد، تقریبا در هر فصلی از سال پروازهای چارتر وجود دارند و شما می توانید از این سری پروازها استفاده کنید. همچنین در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه دریافت برنامه پروازهای چارتر دریافت کنید و پرواز چارتری به مقصد خارج از کشور خریداری نمایید، می توانید با مراجعه به وب سایت دلتابان در این خصوص اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. دلتابان را می توان به عنوان یکی از بهترین مراجع برای خرید اینترنتی بلیط معرفی نمود .در ادامه بیشتر به مزایای خرید بلیط چارتر می پردازیم.
خرید پرواز چارتر

مزایای خرید بلیط چارتر

بلیط هواپیما چارتر به دلیل استقبال بیشتری که از آنها می شود معمولا زودتر پر می شوند و همین امر باعث می شود تا ایرلاین ها با دقت بیشتری پیگیر پرواز و همچنین عدم تاخیر در این سری از هواپیماها باشند. در واقع زمانی که شما بلیط چارتر را خریداری می کنید، احتمال کمتری برای کنسل شدن پرواز و یا تاخیر آن وجود دارد و شما می توانید با خیال راحت تری پرواز خود را انجام دهید. بلیط هواپیما چارتر همچنین برای کسانی که می خواهند در بازه زمانی دو یا سه روز مانده به انجام پرواز گزینه ای ارزان تر و مقرون به صرفه تر به شمار رود.امروزه بسیاری از مسافرین به خصوص برای پروازهای کاری یا در تعطیلات ترجیح به استفاده از بلیط های چارتری دارند.
جهت خرید انواع بلیط هواپیما می توانید به سایت دلتابان نیز مراجعه نمایید و در کوتاهترین زمان ممکن و به آسانی نسبت به رزرو بلیط خود اقدام نمایید.

نکاتی در مورد بلیط هواپیما چارتر

در صورتی که قصد دارید بلیط هواپیما چارتر خریداری کنید بهتر است به برخی از نکات در این خصوص توجه داشته باشید. بلیط های چارتر معمولا از بلیط های سیستمی ارزان تر هستند و به همین دلیل ممکن است زود پر شوند و بهتر است حداکثر تا دو روز پیش از پرواز بلیط خود را تهیه نمایید. همچنین این سری از بلیط ها معمولا تخفیفی برای کودکان و خردسالان قائل نشده و بهتر است اگر می خواهید بلیط هواپیما برای بزرگسالان تهیه نمایید، چارتر می تواند مورد مناسب برای شما باشد. خرید اینترنتی این سری از بلیط ها می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای شما به شمار رود. در واقع شما می توانید با خرید اینترنتی این سری از بلیط ها در هزینه های خود صرفه جویی نمایید و در کوتاه ترین زمان بلیط خود را تهیه کنید. خرید اینترنتی از سایت دلتابان برای صرفه جویی در هزینه ها می تواند گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود. در هنگام خرید بهتر است در وارد کردن اطلاعات دقت داشته باشید چرا که این سری از بلیط ها قابلیت بازگشت و استرداد ندارند و ممکن است در صورت اشتباه وارد کردن اطلاعات از ورود شما به هواپیما جلوگیری شود.
بلیط چارتر

چرا وب سایت دلتابان

دلتابان را می توان به عنوان یکی از بهترین وب سایت های عرضه بلیط معرفی نمود که امروزه بسیار مورد توجه کسانی قرار گرفته است که می خواهند بلیط هواپیما و رزرو هتل خود را انجام دهند. یکی از مهمترین خدماتی که شما می توانید از سایت دلتابان دریافت نمایید را می توان امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما معرفی نمود. در واقع شما می توانید با استفاده از این روش در کوتاه ترین زمان به لیست تمامی پروازها دسترسی داشته باشید و بهترین بلیط هواپیما مورد نظر خود را خریداری کنید. فروش بلیط هواپیما از طریق این سایت در دسترس شما در سراسر کشور بوده و می توانید انتخابی آزاد از میان ایرلاین های داخلی و خارجی به مقاصد مورد نظر خود داشته باشید. همچنین این وب سایت پشتیبانی مطلوبی برای خرید بلیط هواپیما به شما ارائه می دهد.
نتیجه گیری
امروزه هواپیما به یکی از بهترین وسایل نقلیه عمومی تبدیل شده است و بسیاری از ایرلاین ها در این خصوص به شما خدمات رسانی می کنند. آژانس مسافرتی دلتابان را می توان به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای خرید بلیط هواپیما معرفی نمود که در دسترس شما برای مقاصد داخلی و خارجی از مبداء تمامی فرودگاه های ایران و بیشتر فرودگاه های جهان می باشد. در صورتی که برای خرید بلیط هواپیما به صورت چارتر سوالی دارید می توانید با کارشناسان دلتابان در این خصوص ارتباط برقرار کرده و مشاوره رایگان در این زمینه دریافت نمایید.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : چهار شنبه 4 دی 1398
نظرات

برترین تور های آسیایی

تور کشور ترکیه

تور ترکیه، به سفری اطلاق می شود که یک شرکت مسافرتی با ارائه خدماتی در قالب یک پکیج مسافران علاقه مند به سفر ترکیه را جذب می کند و با اخذ هزینه ای آن ها را به کشور ترکیه می برد. تورها معمولاً فردی به نام راهنمای تور و یا تور لیدر برای راهنمایی مسافران دارند. تور های ترکیه معمولاً سفرهایی ۳ تا ۱۰ روزه هستند که در آن سفر به چند شهر زیبای کشور ترکیه گنجانده می شود.

برای رزرو تورترکیه لحظه آخری شما می توانید از طریق مراجعه ی حضوری به آژانس های ارائه کننده تور و یا مراجعه اینترنتی به سایت های فروش تور اقدام کنید. مسلماً خرید اینترنتی تور می تواند از لحاظ صرف زمان و هزینه برای شما ارزان تر از تهیه تور به صورت حضوری تمام شود. در تهیه تورترکیه ارزان از طریق اینترنت به راحتی می توانید با یک کلیک ساده انواع تور ها را ببینید و قیمت تورهای مختلف را با هم مقایسه کرده و در بین چندین تور مختلف بهترین تور و مناسب ترین تور با شرایط خودتان را انتخاب کنید. اگر برای خرید تور خود زمان بیشتری را اختصاص دهید امکان برخورد شما با تور های ارزان ترکیه بیشتر است

تور ترکیه

تور گرجستان

در زمان رزرو تور مسافرتی گرجستان مسافران می بایست به چندین موضوع مهم توجه ویژه داشته باشند. از مهمترین آنها توجه به اعتبار آژانس مسافرتی است که از طریق آن به رزرو تور گرجستان اقدام می کنید. از دیگر موارد می توان به حضور لیدر و راهنمای با تجربه و مسلط به زبان کشور گرجستان اشاره نمود. البته در کنار این دو مورد نباید از هزینه های سفر با استفاده از این تورها غافل شد. خدماتی که در اغلب تورهای مسافرتی و تفریحی گرجستان ارائه می شوند دارای هزینه های مشخصی هستند که در زمان انتخاب آن می توانید آنها را در نظر بگیرید. در کنار موارد عنوان شده نباید از برنامه سفر که در این تورها برنامه ریزی می شوند غافل شد. با توجه به این برنامه می بایست به مکان های گردشگری و مراکز خرید که قرار است به آنها مراجعه کنید، توجه کنید.در سایت دلتابان این امکان فراهم شده است که مسافران عزیز با بررسی موارد عنوان شده به راحتی بتوانند تور گرجستان را انتخاب و رزرو کنند.

بهترینزمان انتخاب تور مسافرتی گرجستان

در زمان رزرو تور گرجستان ارزان می توانید از طریق کارشناسان و کارکنان آژانس های معتبر در رابطه با خدماتی که در این تورها ارائه می شود و هزینه های مخصوص آنها اطلاعات مهمی را جویا شوید. با این بررسی به راحتی انتخاب رزرو تور گرجستان برای شما عزیزان راحت تر محقق خواهد شد

توجه به برنامه گردشگری در سفر با تور مسافرتی گرجستان

در سفر با تور مسافرتی گرجستان از مهمترین موضوعات، برنامهریزی آژانس های مسافرتی است که برای تفریح و گردش شما مسافران در نظر گرفته شده اند. یک آژانس معتبر می بایست برنامه مدون و در عین حال مناسب برای مسافران خود در سفر به گرجستان در نظر بگیرد. به عنوان مثال می بایست مکان های گردشگری که از طرفداران بسیاری برخوردارند را در لیست برنامه های تفریحی و دیدنی اینگونه از تورها جای دهند تا مسافران بتوانند از لحظات سفر خود به گرجستان استفاده نموده و لذت ببرند.

بنابراین برنامهریزی برای سفر با اینگونه تورها از اهمیت ویژهای برخوردار است. از دیگر موارد مراجعه به مراکز خرید است که اغلب مسافران آن را در اولویت قرار میدهند که این موضوع نیز باید در برنامه تورهای مسافرتی کشور گرجستان لحاظ شود. عزیزان با بررسی این نکته نیز می توانند در انتخاب و رزرو و قیمت تور گرجستان موفق عمل نمایند

تور گرجستان

تور مالزی

کشور مالزی در جنوب شرقی آسیا واقع شده و به دلیل داشتن مکان های تفریحی و گردشگری بسیار، یکی از کشورهای توریست پذیر است که هر ساله مسافران بسیاری به آنجا سفر می کنند. اگر تا بحال به این کشور سفری نداشته اید، تور مالزی یکی از بهترین فرصت ها است تا شما از نزدیک این کشور را ببینید و با فرهنگ مردم آن آشنا شده و از جای جای این کشور زیبا دیدن کرده و لذت ببرید. تور مالزی یکی از تورهای بسیار پرطرفدار است که در آن برای هر روز از سفر شما برنامه ریزی هایی انجام شده است و راهنماهای محلی و تور نیز شما را در این سفر همراهی می کنند. اما قبل از سفر به این کشور بهتر است با معروف ترین و بهترین مکان های دیدنی مالزی آشنا شوید تا بهتر بتوانید برای روزهای سفر خود برنامه ریزی داشته باشید. این مکان ها از محبوب ترین مکان های گردشگری در مالزی هستند که در نظر سنجی که از سوی گردشگران انجام شده است، بهترین مکان های زیبا و دیدنی مالزی لقب گرفته اند.

تور مالزی

جاذبه های گردشگری مالزی

ایالت پنانگ، از معروف ترین جاذبه های دیدنی در تور مالزی

پنانگ یکی از ایالت های کشور مالزی و مشهور به مروارید شرق است که به دلیل مکان های دیدنی اش بسیار معروف شده است. در این ایالت زیبا، انواع مغازه های رنگارنگ و غذاهای محلی از ملت های مختلف را می توانید ببینید. خیابان های رنگارنگ و فستیوال های زیبایی که در پنانگ برگزار می شود باعث معروف شدن این ایالت در مالزی شده است.

گنتینگ هایلندز، از مفرح ترین مکان های دیدنی در تور مالزی

اگر به دنبال هیجان و سرگرمی هستید، مطمئنا از دیدن گنتینگ هایلندز شگفت زده خواهید شد. گنتینگ هایلندز یکی از بهترین و مفرح ترین مکان های دیدنی و سرگرمی در مالزی است که در تور مالزی حتما باید از آن دیدن کنید. این مجموعه تفریحی در بالای یکی از رشته های تیتی وانگ سا واقع شده و در میان کوهستان های خوش آب و هوا و سرسبز واقع شده است که همین تفاوت آب و هوای آن با سایر مناطق مالزی بسیار جذاب و جالب است.

پارک ملی نیاه، از زیباترین دیدنی ها در تور مالزی

یکی از مکان های دیدنی و بسیار زیبای مالزی، مجموعه غارهای طبیعی نیاه هستند که برای افراد عاشق باستان شناسی و طبیعت گردی، مکانی بسیار زیبا و جالب توجه است و اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می شود تا دیدن این پارک زیبا و دیدنی را در تور مالزی از دست ندهید. در مجموعه غارهای این پارک زیبا می توانید انواع ساختارهای سنگهای آهکی را در این منطقه ببینید و لذت ببرید.

ایالت ملاکا، از پر بازدیدترین مکان های گردشگری مالزی

ملاکا یکی از ایالت های بسیار زیبای مالزی است که به دلیل ساختمان های قرمز رنگش به شهر قرمز نیز معروف است و همین باعث شده تا در هر فصلی از سال این منطقه مملو از گردشگران خارجی باشد. در تور مالزی سعی کنید دیدن این منطقه ی زیبا و بیاد ماندنی را از دست ندهید.

ساحل پورت دیکسون، از آرام بخش ترین مناطق دیدنی مالزی

در کشور مالزی سواحل بسیاری وجود دارد و یکی از آنها ساحل زیبا و دیدنی پورت دیکسون است که برای عاشقان سکوت و آرامش، دیدن این ساحل زیبا و خیره کننده در تور مالزی به شدت پیشنهاد می شود. این محیط زیبا و بکر به دور از هیاهوی مکان های دیگر مالزی است و شما می توانید به راحتی و در آرامش کامل از این منطقه لذت ببرید و ریلکس کنید.

جزیره سیپادان، از شگفت انگیزترین دیدنی های مالزی

جزیره سیپادان یکی از بی نظیرترین و دیدنی ترین مکان های مالزی است که در تور مالزی حتما از دیدن آن شگفت زده خواهید شد. این جزیره در میان گردشگران و به خصوص غواصان از محبوبیت بالایی برخوردار است. این جزیره از نوع مرجانی است و یکی از مکان های اصلی و مهم غواصی در مالزی است. این جزیره ی زیبا در دریای سلب و در سواحل شرقی صباح واقع شده است.

آکواریوم کوالالامپور، از مکان های دیدنی مالزی

آکواریوم کوالالامپور یکی از جذاب ترین دیدنی های مالزی است که در شهر کوالالامپور واقع شده است. شما می توانید در این آکواریوم جذاب و دیدنی، گونه های زیادی از جانوران دریایی را مشاهده نمایید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 1 دی 1398
نظرات

معرفی کلیه ی تور های گردشگری ترکیه

تور ترکیه از تمام شهرهای آن در غرب تا دامنه های دور افتاده کوه آرارات و در شرق، تنوع بسیار زیادی از منظره کشور ترکیه را شامل می شود که با میراث تاریخی و فرهنگی غنی آن هماهنگ شده است. این تور در تمام زمان ها و تمام فصل های سال از طرفداران بسیاری برخوردار می باشد. ترکیه همواره یکی از مهمترین نقش ها را در تاریخ جهان بازی کرده است. سفر به ترکیه در طول زمان، از عصر حجر در آناتولی مرکزی تا عصر برنز در تروی را شامل می شود و از نظر تاریخی و جغرافیایی نیز از ارتفاعات تمدن یونان و روم در پراگ مون و افسس به عمق شهرهای زیرزمینی قرن هفتم در کاپادوکیا کشیده می شود. به طور کلی باید در نظر بگیریم که با اینکه ترکیه کشور کوچکی محسوب می شود، اما هر قسمت از آن رنگ و بوی خاصی از تاریخ و زیبایی را می دهد. تور ترکیه می تواند هم زمینی باشد و هم می تواند به صورت هوایی انجام شود. تور ترکیه می تواند شامل سفر به شهرهای مختلفی شود که در ادامه به برخی از این شهرها اشاره ای می کنیم.

معرفی تور ترکیه

تور ترکیه و سفر به استانبول

استانبول یک مقصد رویایی و پایتخت فرهنگی ترکیه است، که در لبه قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است و جایی است که شرق با غرب ملاقات می کند. با اتصال دو قاره، می توان لایه هایی از ادغام دو فرهنگ و تمدن مختلف را در این شهر زیبا مشاهده کرد. معماری، غذا و همه چیز در استانبول، داستانی مخصوص به خود را روایت می کنند. این شهر شلوغ است، سریع است و هرگز متوقف نمی شود، اما زمانی که شما نیاز به استراحت دارید، همیشه یک باغ زیبا، یک خانه کوچک یا یک مسجد وجود دارد که در آنجا می توانید روی صندلی بنشینید، یک نفس راحت بکشید و استراحت کنید. استانبول شهری است که شما باید حداقل یک بار در طول زندگی خود از آن بازدید کنید. یکی از زیبایی های مطرح در این شهر، تبدیل کلیسای باشکوه سوفیا به یک مسجد و ایجاد نماد قسطنطنیه یا مسجد آبی در قرن هفدهم است. دلیل دیگری برای رفتن با تور ترکیه به این شهر وجود دارد و آن بازار این شهر است. یکی از بزرگترین بازارهای پوشش داده شده در جهان که در آن شما می توانید همه چیز اعم از طلا و جواهر و ادویه جات و قالیچه و عتیقه را خریداری کنید.

تور استانبول

تور ترکیه و سفر به آنکارا

آنکارا پایتخت ترکیه و دومین شهر بزرگ این کشور و همچنین مرکز بزرگ دانشگاهی ترکیه است که میراث تاریخی آن غیر قابل انکار است. فراموش نکنید که تور پیاده روی در کوچه های تاریخی را در بازدید خود قرار دهید، زیرا قدم زدن در خیابان های باریک و محصور شده توسط خانه های عثمانی قدیمی با سقف قرمز احاطه شده، چیزی است که قطعا ارزش دیدن آن را دارد. آنکارا ممکن است شور و هیجان استانبول را نداشته باشد اما آنکارا از معماری شگفت انگیزی از بنیانگذاری جمهوری و بعد از آن، اپرا و باله دولتی تاریخی، مکتب آتاتورک آنیت کابیر و تاریخ سه ماهه آن با قلعه معروف خود برخوردار است.

خرید تور ترکیه

تور ترکیه و سفر به آنتالیا

آنتالیا همراه با استانبول، از مناطق توریستی در کشور ترکیه محسوب می شوند. بهترین راه برای دیدار از زیبایی های این منطقه این است که از یک ماشین کابلی استفاده کنید تا به کوه تاتللی سفر کنید، جایی که می توانید در دیدگاه های پانورامای خیره کننده، خط ساحلی شگفت انگیزی را مشاهده کنید. پس از صعود، خرابه های Phaselis و سواحل زرق و برق دار را در نزدیکی خود می توانید ببینید. این یک شهر لیبیایی باستانی است که زمانی توسط الکساندر بزرگ اداره می شده است که همچنان از آن زمان آمفی تئاتر و خانه هایی به جا مانده است. برای دوستداران خورشید و آفتاب گرفتن، ساحل لارا بهترین مقصد است، زیرا شما می توانید از دریای کریستالی آبی لذت ببرید. اگر در اواسط فصل تابستان به آنجا با تور ترکیه سفر کنید ممکن است جشنواره ای از شن و ماسه در این ساحل آنتالیا وجود داشته باشد، جایی که هنرمندان با استعداد، برای تحت تاثیر قرار دادن بازدید کنندگان، سازه های شنی زیبایی را خلق می کنند.

رزرو تور ترکیه

تور ترکیه و سفر به ازمیر

شهر ساحلی ترکیه یعنی ازمیر که در دریای اژه قرار گرفته است ، یک مکان عالی برای اقامت در صورت سفر به قله های افسس و پرگامون است. نه تنها می توانید از ساحلی بودن این شهر نهایت استفاده را بکنید بلکه می توانید در طول روز از برخی از گسترده ترین ویرانه های رومی بازدید کنید و سرگذشت تاریخ را به زیبایی مشاهده کنید. در سفر به این شهر فراموش نکنید که Pamukkale را در تور خود قرار دهید، که یک پدیده جغرافیایی شگفت انگیز، منحصر به فرد در جهان است. این فلات فلزی کوچک به همراه آب چشمه ای که از بالای کوه عبور می کند و در سمت پایین آن سنگ آهک سفید را به فلات باستانی اضافه می کند، بسیار دیدنی و منحصر به فرد است. بازدیدکنندگان می توانند به علت معدنی بودن آب چشمه در آنجا حمام کنند که برای سلامتی بسیار مناسب و خوب است. همچنین، برج ساعت ازمیر را باید ببینید. در سفر به ازمیر می توان از ترکیب ساحلی زیبا و تاریخچه رومی این شهر و همچنین بهبود سلامتی در چشمه معدنی بهره مند شد.

تور لحظه آخری ترکیه

تور ترکیه و سفر به گرومه

گرومه یا به زبان ترکی Göreme به عنوان یک شهر که به سنگ های آتشفشانی رسیده است معروف است. پیاده روی در پارک ملی Göreme، که یک میراث جهانی یونسکو است بسیار جذاب می باشد. این پارک علاوه بر اینکه یک مکان محبوب برای رفتن به میان کوه ها برای کوهنوردان است، منطقه خوبی برای لذت بردن از انواع غذاهای سنتی ترکیه نیز هست. این شهر دارای کلیساهایی در غار با قدمت قرن 10 و 11 است. این شهر در منطقه تاریخی کاپادوکیا واقع شده است، که دارای یک چشم انداز باشکوه و در عین حال کاملا فرسایش یافته در طول تاریخ است. دره گمرک و محیط اطراف آن دارای حوضچه های سنگی است که شواهد منحصر به فردی از هنر بیزانس در دوره پس از پیکو کلاسیک را ارائه می دهند. این همه زیبایی و تاریخ و هنر و معماری برای تمامی بازدیدکنندگان از جذابیت های خیره کننده ای برخوردار است.

تور ترکیه ارزان

تور ترکیه و سفر به کاپادوکیا

مطمئنا یکی از مشهورترین مقاصد ترکیه، که تصویری از بالن های گرم و هوایی دارد، کاپادوکیا است. سفر به این شهر مانند سفر به یک سیاره دیگر است. با بالن در این شهر می توان از منظره جادویی کاپادوکیا دیدن کرد. کاپادوکیا در تور ترکیه تبدیل به یک مکان گردشگری بسیار محبوب شده است. شهرهای زیرزمینی، کلیساهای موجود در غار با نقاشی های زیبا و گلدان های سفال از Avanos، بسیار مشهور و دیدنی هستند. قلعه Uchisar یکی دیگر از مکان های تاریخی این منطقه است. این شهر زیبا در واقع یک تنوع زمین شناسی از تپه های لانه زنبوری و برج های سنگی و معماری جذابی از غارهای سنگی و غارنشینی در طول تاریخ است.

تعداد بازدید از این مطلب: 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود