دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 10
باردید دیروز : 13
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 525
بازدید سال : 1052
بازدید کلی : 3774

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 30 تير 1398
نظرات

موقعیت جغرافیایی تایلند

کشور تایلند در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و با برمه و لائوس از شمال و از جنوب با مالزی و خلیج تایلند همسایه است. پرجمعیت ترین شهر این کشور بانکوک است و نام تایلند در زبان مردم محلی برگرفته از دو لغت Thi و Land می باشد که به معنای سرزمین حوری یا همان تایی است. مساحت این کشور ۵۱۳۱۲۰ کیلومتر مربع بوده و طبق آمار سرشماری که در سال ۶۸۸۶۳۵۱۴ نفر بوده است. این کشور از طریق مرزهای آبی ,از جنوب شرقی با ویتنام در خلیج تایلند و از جنوب غربی با اندونزی و هند در دریای آندمان هم مرز است.


مختصری از تاریخ تایلند


تاریخ تایلند، بیش از پنج هزار سال قدمت دارد. در طی قرون متمادی، مهاجران زیادی به این کشور وارد شده اند که بیشتر آنها از جنوب چین بوده اند. تا اوایل قرن دوازدهم، بیشتر منطقه در سلطه ی خِمِرها(Khmer)، بود که شامل شهر معروف انگکور(Angkor) در کامبوج و مناطق وسیعی در اطراف آن بود. در اوایل قرن دوازدهم، تایلندی ها شهرهای کوچکی نظیر لانا(Lanna) و فایائو(Phayao) در شمال و شهر معروف ساخوتای را بنا نهادند. با توجه به روابط خوبی که این کشور با کشورهای اروپایی و آمریکایی برقرار کرده توانسته این روزها به عنوان یکی از مراکز تجاری عمده در جهان تبدیل شود.

تور تایلند

امینت در کشور تایلند


با توجه به این که کشور تایلند صنعت گردشگری را گزینه ای برای رشد اقتصادی خود انتخاب کرده که البته موفق هم بوده اما در برخی موارد سبب شده تا مشکلاتی متعددی برای این کشور به وجود بیاید و آن هم امنیت کشور است که کمی دچار چالش شده است. حتما در این کشور از اموال خودتان به شدت مراقبت کنید و همینطور توجه ویژه ای به محلی که می خواهید غذا میل کنید داشته باشید.

نکته ی دیگری که باید در سفر به تایلند حتما به آن توجه ویژه داشته باشید در مورد استفاده تاکسی است، در این شهر تاکسی ها رسم بر این دارند تا توریست ها را به مقاصدی دور ببرند تا کرایه بیشتری بگیرند بنابراین قبل از اینکه سوار تاکسی شوید مقصد و مبلغ را با راننده طی کنید. علاوه بر تاکسی هنگام سوار شدن به اتوبوس و همینطور مراکز شلوغ توجه ویژه ای به وسایل و جیبتان داشته باشید.

آب و هوای کشور تایلند


با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور تایلند و نزدیکی آن به دریا بیشتر مواقع دارای آب و هوای معتدل و مناسبی است. شمال کشور کوهستانی و دارای جنگلهای بسیاری است و نواحی مرکزی آن پوشیده از شالیزارهای سرسبز برنج است. از اوسط بهمن تا اواسط بهمن تا اواسط خرداد میانگین دما در این کشور ۳۴ درجه سانتی گراد است و به عبارتی فصل گرم و خشک این کشور به شمار می رود. فصل بارانی این کشور از خرداد تا آبان شروع می شود و میانگین دمان به ۲۹ درجه سانتی گراد می رسد و سردترین فصل تایلند هم از اواسط آبان آغاز می شود و تا اواسط بهمن ادامه دارد گفتنی است که در این مدت دمای هوا در این کشور به زیر ۲۰ درجه سانتی گراد می رسد.

بهترین زمان سفر به تایلند


بهترین فصل تایلند از نظر کم بودن گرما و باران در تایلند، بین ماه های نوامبر تا فوریه و در فصل سرماست. دمای هوا تایلند در این فصل روزها ۲۸ درجه سانتیگراد و شب ها ۱۲ درجه سانتیگراد است و هوا کم ترین رطوبت را دارد. پس از آن فصل گرما آغاز می شود که آوریل گرمترین ماه آن است و جشن آب در تایلند نیز به همین دلیل در نیمه این ماه برگزار می شود.

شهر بانکوک دارای شرایط آب و هوایی است که هر لحظه ممکن است شاهد دمای بیش از ۳۲ درجه در رطوبت باشید. بهترین زمان سفر به بانکوک، در ماه های نوامبر تا مارس (۱۰ آبان تا ۱۱ فروردین) است، زمانی که گرما و رطوبت در پایین ترین حد خود قرار دارد.

هزینه اقامت در کشور تایلند


اقامت در هتل های کشور تایلند، به نسبت دیگر کشورهای خارجی هزینه کم تری دارد و نکته خوب دیگری که در این کشور وجود دارد تعدد هتل هایی است که در آن وجود دارد، به عبارتی گستره انتخابی شما برای اقامت در شهرهای این کشور بسیار گسترده است. در ادامه مطلب راهنمای سفر با تور تایلند چند هتل خوب در این کشور را خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که آژانس مسافرتی دلتابان در اکثر نقاط دنیا دارای امکان رزرو هتل است و همچنین شما می توانید قبل از رزرو با مشاوران این مجموعه که به طور ۲۴ ساعته آماده ارائه مشاوره هستند جهت انتخاب هتل مورد نظرتان و همچنین رزرو بلیط هواپیما مشورت نمایید.

چند غذای محبوب در کشور تایلند

  • پد تای: این غذا از برنج، نودل، تخم مرغ، پنیر لوبیا، سبزیجات و معمولا مقداری مرغ و میگو درست می شود. پد تای را می توانید در هر غذاخوری ای در تایلند پیدا کنید.
  • کاری میگو: از غذاهای دریایی خوشمزه است که از برنج، ریحان، سبزیجات، سس کاری و میگوی تازه تشکیل شده است. برای پخت آن سبزیجات مختلف را مخلوط کرده و پس از پخت و ترکیب آن ها با میگو سرو می شود.
  • انبه و برنج: از دیگر غذاهای معروف تایلند است که از عنبه و برنج و ترکیب آن ها با شیر غلیظ درست می شود، این غذا را در همه غذاخوری های تایلند می توان پیدا کرد و هم در رستوران ها و هم در غذاخوری ها محبوبیت دارد.
  • تام یانگ گونگ: مردم تایلند عاشق غذاهای فلفلی هستند و این غذا هم بشدت تند است. تام یانگ گونگ یک نوع سوپ تند است که از مخلوط سبزی و فلفل و میگوی تازه و قارچ درست می شود.

حمل نقل در کشور تایلند


حمل و نقل عمومی: اتوبوس های شهر بانکوک و پوکت بسیار در دسترس و ارزان هستند، اتوبوس های این کشور مجهز به سامانه خنک کننده بوده تا با توجه به شرایط آب و هوایی این کشور شرایط برای مسافران مساعدتر به نظر بیاید. نقشه خطوط اتوبوس رانی بانکوک را می توانید از اکثر هتل ها و یا کتاب فروشی ها درخواست کنید.

  • تاکسی: اگر از تاکسی هتل محل اقامتتان استفاده کنید قیمت آن مطابق با آنچه است که هتل ارائه دهد اما هزینه تاکسی های عمومی را در ادامه ذکر می کنیم.
  • توک توک ها: سه چرخه هایی که این روزها نماد تایلند هستند. آنها برای مسافت های کوتاه محبوبیت دارند و هزینه پیمایش با آنها از ۳۰ بات شروع می شود. نکته مهم در سفر با توک توک ها آن است که قیمت سفر ابتدا باید با راننده آن طی شود.
  • تاکسی های موتورسیکلت: با توجه به ترافیکی که در شهرهای این کشو وجود دارد، تاکسی های موتورسیکلت یکی از کارآمدترین وسایلی که می توان از تله ترافیکی فشرده شهرهای بزرگ در تایلند رها شد، انتخاب تاکسی های موتورسیکلت است. جلیقه رنگی موتورسیکلت سوار نشانه این نوع تاکسی هاست. پیش از سفر حتما نرخ را با راننده به توافق برسید.
  • تاکسی رودخانه ای: تعداد متنوعی از قایق ها در رودخانه چائوفرایا در بانکوک وظیفه حمل و نقل را بر عهده دارند. قایق های دم دراز سیگارتی” خصوصی هستند و انتخاب سریع و مناسبی برای سفر رودخانه ای است. تاکسی های رودخانه ای از صبح زود تا واپسین لحظات شب به کار جابجایی مسافران مشغولند. تاکسی هوایی فرصت بی نظیری را برای گردشگران در بانکوک فراهم می کند که نمای زیبای هوایی بانکوک و استان های همجوار را ببینید.
  • قطار هوایی SKYTRAIN: دو خط عملیاتی قطار هوایی در بانکوک فعال است. خط سوخومیت و خط سیلون، قطار هوایی از ساعات ۶ صبح تا نیمه شب در بازه های زمانی مشخص به ارائه خدمات می پردازد. به خصوص در زمان های شلوغ گزینه بسیار مناسبی است.
  • مترو: حدود ۱۸ ایستگاه مترو در شهر بانکوک وجود دارد که از ۶ صبح تا نیمه های شب در حال فعالیت است و اکثر نقاط مهم گردشگری شهر و مراکز تجاری شهر را به هم متصل کرده است.

پوکت

تور تایلند
پوکت، این روزهای یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری آسیایی به شمار می رود. اغلب مسافران تور تایلند که به این شهر سفر می کنند، سراغ سواحل و اقامتگاه های جزیره ای این شهر می روند. پوکت در بین دیگر جزیره های کشور تایلند جزء گران ترین مقاصد است. البته این در این مطلب ما تنها بخشی از جاذبه های گردشگری در پوکت را معرفی کرده ایم جهت اطلاعات بیشتر به سایت دلتابان مراجعه کنید.

پاتایا


پاتایا از شهرهای ساحلی کوچک است که در شرق خلیج تایلند قرار دارد و از مناطق پربازدید این کشور می باشد. این شهر نزدیک ترین تفریحگاه ساحلی به بانکوک است و به همین دلیل کسانی که با تور بانکوک می روند می توانند دسترسی راحتی به این شهر داشته باشند.

بانکوک


بانکوک، پایتخت تایلند و یکی از جذاب ترین شهرهای جنوب شرقی آسیا است که سالانه میلیون ها گردشگر را به سمت خود جذب می کند. بناهای تاریخی و باشکوه، گردش در بازارهای شناور و منحصر به فرد تایلندی، گشت و گذار در مراکز خرید لوکس و مدرن این شهر از جمله دلایلی است که افراد برای آنها به این شهر سفر می کنند.

  • چیانگ مای

چیانگ مای شهری تاریخی و زیبا در کشور تایلند است که یکی به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری در شمال این کشور به شمار می رود. علت شهرت آن هم حفظ کردن بافت تاریخی اش در برابر پیشرفت هایی است که این روزها تایلند داشته است نیز می باشد. در این شهر بهترین غذاهای تایلندی و اروپایی را با کمترین قیمت ممکن می توانید میل کنید.

  • کرابی

یکی از استان های خوش آب و هوای تایلند که چندین سال است طبیعت بکر و دست نخورده ی آن، عامل اصلی در جذب گردشگری است، استان کرابی است. سفر به کرابی برای آن دسته از افرادی که به دنبال طبیعت بکر و زیبا، آب و هوای مطلوب و خوش، سواحل شنی تمیز وسیع، آب های شفاف، کوه های پوشیده از درخت و حیات دریایی دیدنی هستند، بهترین انتخاب است.

شرایط اینترنت و تهیه سیم کارت در تایلند


اینترنت تایلند دارای سرعت مناسب و قابل اعتماد است. سرعت اینترنت در تایلند سریع ترین در جهان نیست اما سرعت خوبی داشته و نیازهای شما را برطرف می کند. اگر اینترنت هتل شما به مشکل برخورد کرد، شما می توانید در گوشه و کنار شهرهای این کشور تعداد زیادی کافی نت با سرعت اینترنت بالا و قهوه های خوشمزه پیدا کنید. یکی از بهترین کافی نت های زنجیره ای در تایلند که در بسیاری از شهرهای این کشور شعبه دارد، مجموعه Nomadic Notes نام دارد.

  • سیم کارت محلی

تهیه سیم کارت محلی در تایلند بسیار ساده است. قیمت سیم کارت در این کشور ارزان بوده و بهتر است پیش از سفر خود به تایلند درباره قوانین و نحوه خرید سیم کارت، اطلاعات لازم را به دست آورید.

جشنواره های تایلند

 

  • فستیوال ارواح تایلند phi Ta Ta Khon

زمان برگزاری: تعطیلات آخرین هفته ماه ششم سال

  • فستیوال لانترن Lantern festival YiPeng

زمان برگزاری: ماه نوامبر

  • فستیوال گیاهخواری تایلند

زمان برگزاری: ماه اکتبر

  • فستیوال موسیقی و هنر واندرفروت تایلند

زمان برگزاری: ماه دسامبر

  • ضیافت میمون های لوبوری Lopburi Monkey Banquet

زمان برگزاری: ماه نوامبر

  • فستیوال راکت Boon Bang fai
  • فستیوال بوفالو سواری WingKwai
  • فستیوال شمع تایلند
  • جشن سال نوی چینی ها در تایلند
  • جشنواره های تایلند

بایدها و نبایدها در شهرهای تایلند

تور بانکوک

یک سری باید ها و نباید ها در تور تایلند هست که با رعایت این نکات میتوانید سفر خاطره انگیزی را داشته باشید:

  • آب لوله کشی در تایلند قابل آشامیدن نیست اما آبی که در رستوران ها در پارچ ارائه می شود، تصفیه شده و قابل آشامیدن است. به ویژه در مناطق روستایی اگر به آب بسته بندی شده آشامیدنی دسترسی ندارید سعی کنید از بطری های تصفیه آب SteriPen یا LifeStraw استفاده کنید.
  • هرگز وسایل با ارزش خود را هنگام ترک هتل در اتاق نگذارید.
  • حتما حوله و عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب و البته دوربین عکاسی همراه داشته باشید .
  • هنگام رفتن به مراکز عبادتی لباس مناسب و پوشیده به تن کنید.
  • در رستوران و یا هرجای دیگر اگر خدمت خوبی دریافت کردید سعی کنید انعام پرداخت نمایید.
  • اگر راننده تاکسی به شما گفت که یکی از جاذبه های دیدنی تایلند به دلیلی بسته است، حرف او را جدی نگیرید، این حقه ای است که بعضی از راننده ها استفاده می کنند تا با پیشنهاد دادن مکانی دیگر با مسافت بیشتر پول بیشتری نصیبشان شود. اگر هم شک کردید، تنها از راننده تشکر کنید، از تاکسی خارج شوید و از فرد دیگری صحت تعطیلی را جویا شوید.
  • به هنگام بازدید از مکان های عبادتی به دیگران توجه کنید و فراموش نکنید که کفش های خود را در آورید.
  • شاید هیچ وقت موقعیت این پیش نیاید که شما به سر کسی در طول سفر دست بزنید، اما لازم به ذکر است که سر قسمتی مقدس از بدن در تایلند است و دست زدن به سر کسی برای تایلندی ها اصلا خوشایند نیست.
  • هتل های ۳ ستاره هتل از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و تفاوت قیمت هتل های ۴ ستاره با ۵ ستاره زیاد نیست، پس در طول سفر به تایلند در هتل های ۵ ستاره اقامت کنید.
  • هنگام خرید از بازارهای این شهر سعی کنید تا جایی که امکان دارد چانه بزنید و از قیمت آن کالا بکاهید.
  • حشرات همه جا پیدا می شوند اما این دلیل نمی شود که اجازه دهید به راحتی شما را نیش بزنند. از اسپری های دفع کننده ی حشرات برای دور کردن این مزاحمان موذی استفاده کنید.
  • سعی کنید تا جایی که برایتان امکان دارد از غذاهای خیابانی میل کنید تا در هزینه های خورد و خوراکتان کاهش چشم گیری را فراهم کنید.
تعداد بازدید از این مطلب: 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 30 تير 1398
نظرات

در زمان رزرو بلیط پروازهای مختلف داخلی و خارجی می بایست به چند نکته مهم توجه نمایید. نوع بلیط که می تواند سیستمی و یا چارتری باشد و همچنین نام ایرلاین از مهمترین موضوعاتی شناخته می شوند که می بایست مسافران به آنها توجه کافی نمایند. در ادامه در مورد رزرو بلیط هواپیما و همچینین خرید بلیط چارتر و بیشتر این موارد را بررسی خواهیم کرد.

بلیط هواپیما

بی شک داشتن بلیط را می توان مهمترین مرحله برای سفر دانست. اما باید ابتدا معین نمایید که چه نوع بلیطی می خواهید خریداری نمایید. چرا که بلیط های پروازی به انواع مختلف تقسیم می شوند که می توانید از این میان بهترین بلیط را انتخاب و خریداری نمایید. در انتخاب بلیط باید نهایت دقت خود را بکار گرفته باشید تا بتوانید بهترین بلیط را خریداری کنید. ابتدا باید مرکزی معتبر جهت خرید انتخاب نمایید. پس از آن باید مشخص نمایید که چه نقطه ای را هدف قرار گرفته اید. چرا که باید بلیط را به مقصد خود خریداری نمایید. توجه داشته باشید که می توانید با خرید پرواز چارتر قیمت و هزینه های سفر را کاهش و با انتخاب بلیط هایی هزینه ها را نیز افزایش دهید. توجه داشته باشید که بلیط ها بر روی خود ساعت و تاریخ دقیق خواهند داشت که می توانید از طرق مختلف اقدام به خرید آن نمایید.

بلیط هواپیما

همانطور که اشاره شد جهت خرید بلیط هواپیما باید مواردی را در نظر داشته باشید که از جمله این موارد می توان به خدمات ارائه شده در هواپیما اشاره نمود. چرا که ایرلاین های بسیاری آماده ارائه خدمات به مسافرین هستند که باید بهترین بلیط را انتخاب نمایید. چنانچه خرید بلیط هواپیما را به دلتابان بسپارید شاهد خواهید بود که تمامی امور بدون هیچگونه کمبودی اداره خواهند شد.

رزرو بلیط پروازهای داخلی و خارجی


این روزها رزرو بلیط پروازهای داخلی و خارجی از مهمترین خدماتی است که در اکثر شرکت های هواپیمایی صورت می گیرد. نکته مهم در رابطه با این نوع از خدمات توجه به نوع رزرو و همچنین کیفیت پروازها می باشد. رزرو بلیط و نوع پرواز از مهمترین مواردی شناخته می شوند که می توانند سفر شما را تحت تاثیر قرار دهند. مهم نیست چه نوع بلیطی را برای سفر خود از چه آژانس مسافرتی رزرو نمایید مهم این است که از چه نوع خدماتی در طول پرواز برخوردار خواهید شد.

نحوه رزرو نیز از مهمترین موضوعاتی است که هر مسافری می بایست به آن توجه کافی نماید. رزرو و خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی از مهمترین خدمات آژانس مسافرتی دلتابان است که عزیزان تنها با چند کلیک می توانند از آنها برخوردار شوند. در ادامه به موضوعات مهمی در رابطه با رزرو انواع بلیط هواپیمایی در این آژانس خواهیم پرداخت.

رزرو بلیط پروازهای خارجی


در بخش قبلی به رزرو بلیط پروازهای داخلی از طریق سایت دلتابان پرداختیم. اگر قصد دارید سفر خود را از مرزها عبور دهید می بایست به فکر رزرو بلیط های خارجی بیفتید. گزینه های بسیاری برای یک سفر خارجی در سایت دلتابان پیش روی شما کاربران عزیز خواهند بود که می توان به بلیط هواپیمای استانبول، دبی، آنتالیا، لهستان، مالزی و چند مورد دیگر اشاره کرد که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از کارشناسان بخش رزرو بلیط پروازهای خارجی کمک بگیرید.

در زمان رزرو این نوع بلیط می بایست خدمات مختلف دیگری را نیز مورد توجه خود قرار دهید که در ادامه سعی خواهیم کرد بیشتر به آنها بپردازیم. در هر صورت اگر قصد سفرهای خارجی را در سر می‌ گذرانید رزرو بلیط هواپیما را در زمان مناسب به انجام برسانید.

چرا خرید آنلاین بلیط هواپیما؟


امروزه بسیاری از افراد اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما می کنند و دیگر به روش های سنتی این کار را انجام نمی دهند، دلیل این موضوع این است که از آن جایی که خرید بلیط هواپیما زمان بسیار کمی را از شما می گیرد، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که این این کار را انجام دهند و دیگر مانند گذشته زمان زیادی را صرف انجام این کار نکنند.

رزرو بلیط هواپیما

خرید آنلاین بلیط هواپیما مزایای بسیار زیادی را برای افرادی که در طول سال، سفرهای زیادی را انجام می دهند دارد چرا که باعث صرفه جویی زمان آنها می شود. یکی از بهترین وب سایت هایی که می توانید برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به آن مراجعه کنید وب سایت دلتابان می باشد که خدمات خرید آنلاین بلیط هواپیما را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار داده است و شما می توانید خیلی سریع و در کوتاه ترین زمان ممکن و همینطور بهترین قیمت ممکن اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما کنید. این وب سایت خدماتی با کیفیت جهانی را به مشتریان خود ارائه داده است که به همین علت امروزه بسیاری از مسافران و گردشگران برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به این وب سایت مراجعه می کنند.

سفر با پرواز ماهان


این روزها شرکت های هواپیمایی متعددی پروازهای گوناگونی را به انجام می رسانند که هر کدام از ویژگی های منحصر به خود برخوردار می باشند. سفر با پرواز ماهان یکی از این مواردی شناخته می شود که از سال 1371 به بعد بسیار مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار گرفته است. سفرهای داخلی و خارجی بسیاری با این هواپیمایی صورت می گیرد که در این مطلب سعی خواهیم کرد اشاره کوتاهی به آن ها داشته باشیم.

30 مقصد داخلی در این هواپیمایی در نظر گرفته شده اند که عزیزان برای سفر به این مقاصد می توانند به رزرو و خرید بلیط ماهان اقدام کنند. در کنار سفرهای داخلی ماهان می توان به 25 مقصد خارجی به نقاط مختلف دنیا نیز اشاره کرد که با پرواز ماهان می توان خود را به آن ها رساند. در ادامه به کلاس های پروازی، خدمات پرواز و همچنین مسیرهای پروازی این هواپیمایی خواهیم پرداخت پس همچنان با دلتابان همراه باشید.

انتخاب کلاس های اکونومی و بیزینس در سفر با پرواز ماهان


قبل از سفر با پرواز ماهان می توان نوع کلاس پروازی را انتخاب نمود و از خدمات و امکانات ویژه آن ها در طول پرواز با این هواپیمایی برخوردار شد. پرواز با کلاس های اکونومی و همچنین بیزینس کلاس از طریق این ایرلاین امکان پذیر می باشد. نکته مهم در رابطه با کلاس های پروازی خدمات مختلف آن هاست که مسافران عزیز قبل از هر گونه رزرو بلیط هواپیمایی می توانند یکی از آن ها را انتخاب نمایند. اکونومی کلاس خدمات مشخصی را برای مسافران فراهم می کند تا در طول پرواز از آرامش کافی برخوردار باشند. تعداد صندلی های این کلاس پروازی مشخص می باشند.

خرید بلیط ماهان

در مقابل کلاس اکونومی می توان به بیزینس کلاس ماهان اشاره کرد که دارای خدمات بیشتری می باشد. میان رده بودن از ویژگی های این کلاس پروازی است. صندلی های راحت با امکان تنظیم آن ها برای استراحت و خواب شبانه از مهم ترین خدمات بیزینس کلاس ماهان شناخته می شوند. کترینگ متفاوت، تلویزیون های 42 اینچ و مهمانداران با تجربه از دیگر خدمات این کلاس است که در پرواز ماهان می توان از آن ها برخوردار شد.

میزان بار مجاز و خدمات در سفر با پرواز ماهان


با خرید بلیط ماهان در سفر می بایست به میزان بار خود توجه کنید چرا که این هواپیمایی برای این موضوع قوانین خاصی وضع نموده است. بر روی هر بلیط میزان مجاز بار همراه و یا غیر همراه مسافر درج شده است که عزیزان با توجه به آن می توانند با پرداخت هزینه ای بالاتر بار بیشتری را وارد هواپیما کنند. از مهم ترین ویژگی های پرواز با شرکت هواپیمایی ماهان قوانین و خدماتی است که برای رفاه مسافران در نظر گرفته شده اند.

کنسلی بلیط و همچنین تغییر زمان پرواز دو مورد از این قوانین شناخته می شوند. مسافران عزیز پرواز ماهان می توانند بهترین و با کیفیت ترین غذاهای بین المللی را براساس نوع کلاس پروازی خود نوش جان کنند. خدمات دیگری نیز در این هواپیمایی وضع شده اند که در صورت رزرو بلیط های داخلی و خارجی می توانید از آن ها مطلع شوید.

قیمت بلیط پرواز ماهان


نکته مهم در رابطه با سفر با پرواز ماهان توجه به قیمت بلیط های هوایی این شرکت می باشد. عوامل بسیاری در تعیین نرخ بلیط های این ایرلاین تأثیر گذارند که می توان به نوع کلاس پروازی و خدماتی که در آن ها ارائه می شود اشاره کرد. هر چه میزان خدمات و کیفیت آن ها بالاتر باشد مسلماً قیمت بلیط هواپیما ماهان نیز متفاوت خواهد بود. نوع مسیر پروازی نیز می تواند هزینه این بلیط را تحت تأثیر خود قرار دهد.

پروازهای داخلی نسبت به مسیرهای خارجی از قیمت کم تری در این ایرلاین برخوردارند. مدت زمان و ساعت پرواز ماهان نیز در تعیین قیمت بلیط آن تأثیر گذار خواهد بود. برای اطلاع دقیق تر قیمت بلیط ماهان می توانید به سایت دلتابان مراجعه کنید و از کارشناسان بخش فروش بلیط های داخلی و خارجی اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 30 تير 1398
نظرات

تور ترکیه

کشور ترکیه، کشوری اوراسیایی می باشد که بخش اعظم آن در شمال غرب آسیا و بخش کوچکی از آن در جنوب شرقی اروپا و در منطقه بالکان قرار دارد. شمال ترکیه را دریای سیاه، غرب آن را دو دریای مرمره و اژه و جنوب غرب آن را دریای مدیترانه فرا گرفته است. مساحت این کشور 780 هزار کیلومتر مربع و جمعیت آن حدود 81 میلیون نفر می باشد .

پایتخت ترکیه

پایتخت کشور ترکیه شهر آنکارا می باشد که دومین شهر بزرگ ترکیه بعد از استانبول به شمار می آید. شهر آنکارا شهری قدیمی است که از اسناد و مدارک به دست آمده پیداست که قدمت آن به 2000 هزار سال پیش از میلاد مسیح باز می گردد. آنکارا کلان شهری نسبتاً مدرن می باشد که حدود 4 میلیون نفر جمعیت دارد .

تور ترکیه

آب و هوای ترکیه

ترکیه کشور نسبتاً وسیعی می باشد که آب و هوای مناطق مختلف آن به شدت متنوع می باشد. آب و هوای شمال ترکیه آب و هوایی اقیانوسی است در حالی که جنوب آن دارای آب و هوای معتدل مدیترانه ای است.. اما به طور کلی آب و هوای ترکیه را می توان به چهار بخش تقسیم کرد :

1. سواحل جنوب و سواحل غرب دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد .

2. سواحل دریای سیاه دارای تابستان هایی گرم و زمستان هایی معتدل و مرطوب می باشد .

3. بخش های شرق و شمال شرقی ترکیه دارای آب وهوایی کوهستانی است .

4. بخش های مرکزی فلات آناتولی دارای آب وهوای نسبتا خشک قاره ای است .

گردشگران علاقمندند بیشتر در فصل تابستان به مناطق مرکزی و شمالی سفر کنند و در زمستان به قسمت های شمالی ولی به طور کلی بهترین فصل سفر به ترکیه فصل های بهار و پاییز می باشد که هوا ملایم و معتدل است .

بهترین شهرهای ترکیه برای گشت و گذار عبارتند از :

استانبول

آنکارا

افه سوس

بدروم

سیده

مارماریس

آنتالیا

قونیه

ماردین

تور ترکیه ارزان

جاذبه های گردشگری ترکیه

ایاصوفیه

دودکش های پریان گورمه

کتابخانه سلسوس

مسجد آبی

اولودنیز

کوه نمرود

پاموک کاله

ساحل پاتارا

آمفی تئاتر آسپندوس

فرهنگ مردم ترکیه

در سفر به هر شهر یا کشوری بهتر است ابتدا در مورد فرهنگ آن مقصد گردشگری اطلاعاتی داشته باشید تا دچار مشکل نشوید چرا که رفتاری که شاید در محل زندگی شما بسیار عادی باشد در جایی دیگر توهین به شمار آید. برای مثال در این کشور مراقب باشید تا کف پا یا کفشتان دیده نشود و همچنین هرگز با پا و یا انگشت به کسی اشاره نکنید. مردم ترکیه مردمی خونگرم هستند و بین آنها تعارفات و رفتار مودبانه بسیار دیده می¬شود. آنها از مهمانی و دورهمی بسیار لذت می برند و اغلب مهمانی های آنها به صورت شب نشینی می¬باشد. آنها نیز مانند ما ایرانی ها با کفش وارد خانه نمی¬شوند. قهوه در این کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است و در تمام مهمانی¬ها با قهوه از مهمانان پذیرایی می¬کنند. قهوه خانه¬های زیادی در سطح شهر می¬بینید اما خانم ها وارد چای خانه¬ها نمی¬شوند و آن فقط مخصوص مردان است .

ترک ها بسیار وطن پرست هستند و با افتخار و حوصله در مورد تاریخ کشورشان به شما توضیح خواهند داد اما با آنها در مورد مسائل سیاسی و به ویژه در مورد آتاتورک با آنها بحث نکنید. مردم ترکیه نظیف و مرتب هستند و این مطلب را از تمیزی کوچه ها و خیابان های آنها متوجه می-شوید .

زبان و مذهب مردم ترکیه

زبان رسمی مردم ترکیه زبان ترکی استانبولی می¬باشد اما زبان هایی مانند کردی و ترکی آذربایجانی و .... نیز در میان گروه هایی از مردم ترکیه صحبت می¬شود .

حدود 98 درصد مردم ترکیه مسلمان و پیروان دیگر ادیان مانند مسیحیان و کلیمیان 2 درصد جمعیت ترکیه را تشکیل می¬دهند .

سفر به ترکیه

فرهنگ غذایی ترکیه

مردم ترکیه از دیر باز به خوردن غذاها علاقه بسیاری دارند و این از برنامه غذایی خوشمزه و اشتها آور آنها کاملاً پیداست. در هر بخش از ترکیه به دکلیل تنوع در مواد غذایی و مواد کشاورزی رژیم های غذایی متفاوتی وجود دارد. در شهر استانبول، بورسا و ازمیر متدهای آشپزی معمولاً از دوران عثمانی باقی مانده اند. در رژیم غذایی مردم ساکن سواحل دریای مدیترانه و اژه از ماهی، سبزیجات و همچنین زیتون بسیار استفاده می شود. در نواحی جنوب ترکیه غذاهایی مانند کباب و دسرهایی مانند باقوا و کادیاف معروف است. کباب های ترکیه در همه جا معروف هستند. این کباب های خوشمزه عبارتند از کباب دنر، آدانا کباب، بوسا کباب، علی نازیک و اسکندر کباب. صبحانه از وعده های غذایی مهم در ترکیه به شمار می¬آید. آنها برای صبحانه نان، چای، تخم مرغ به صورت نیمرو یا آبپز،کره، عسل، مربا، گوجه، خیار، زیتون، شیر، خامه، پنیر محلی و ..... سرو می کنند. از محبوب ترین خوراکی ها و میان وعده هایی که آنها استفاده می¬کنند بورک است. بورک از خمیر تشکیل شده که داخل آن با کالباس، اسفناج، پیاز داغ، قارچ و پنیر پیتزا پر می¬شود. در فرهنگ غذایی ترکیه قهوه از اهمیت بالایی برخوردار است. پس از هر وعده غذا آنها حتما یک فنجان قهوه می¬نوشند .

چرا به ترکیه باید سفر کرد ؟

۱ . غذای بی نظیر ترکیه

با سفر با تور ترکیه خواهید دید که هر منطقه از ترکیه دارای آشپرخانه فرهنگی متفاوتیست و مواد اولیه و سبزیجات استفاده شده در غذا ها مختص هر منطقه است، در ترکیه فرا تر از آنچه که همه از غذای ترکی می دانند " کباب ترکی و باقلوا " را خواهید چشید، غذا های دریایی لذیذ و پیش غذا های بسیار خوشمزه و صبحانه های سنتی مفصل ترکیه از چیز هایسست که هر توریستی بعد از سفر با تور ترکیه از آن به خوشی یاد می کند. مطئن شوید که پیش از بازگشت در یکی از بهترین رستوران های استانبول غذا صرف کرده اید و سفر خود را با طعم خوشمزه ترین غذاهای ترکیه ای کامل کرده اید .

۲ . سواحل رویایی و فوق العاده زیبای ترکیه

بدروم، آنتالیا، ازمیز و فتحیه از شهر های ساحلی مشهور ترکیه محسوب می شوند که با سفر با تور ترکیه زیباترین سواحل ترکیه را در آنها خواهید دید. از کوه های زیبای در کنار ساحل گرفته تا قار، از جشن های ساحلی ویژه تا تفریحات آبی هیجان انگیز همه می توانند ۲ الی ۳ روز از سفر شما به ترکیه را به خود اختصاص دهند. یک سفر دریایی و گشت و گذار در آب های مدیترانه یا ساحل اژه از پیشنهادات ویژه سفر به ترکیه است که نباید از دست داد .

۳ . حمام ترکی سنتی ترکیه

حمام کردن در حمام های سنتی ترکی چیزیست که تضمین می کنیم تنها در ترکیه چیزی اینچنین را خواهید دید. در طول سفر با تور ترکیه حتما سری به یکی از حمام های سنتی بزنید، لذت ریلکشس کردن و حمامی دیلنشین ، بازی با کف و ماساژرا از دست ندهید. پس از یک روز شلوغ و بازدید از مکان های دیدنی ترکیه حتما به چنین جایی احتیاج دارید تا خود را برای ادامه سفر شارژ کنید و انرژی تازه بگیرید .

۴ . مکان های دیدنی باستان شناسی و تاریخی ترکیه

ترکیه کشور پادشاهی ها و تمدن های زیادی بوده، ترکیه دارای مکان های باستان شناسی و تاریخی زیادیست که چشم ها را به خود خیره کرده است و بازدید کنندگان را به سفر به سال های دور دعوت می کند. از کاخ ها و زیباترین مساجد استانبول گرفته تا ویرانه های افسوس و شهرهای زیرزمینی کاپادوکیا، ترکیه کشوریست برای دوست داران تاریخ و علاقه مندان به باستان شناسی. تاریخ ترکیه را با سفر به مکان های دیدنی و تاریخی ترکیه حس کنید : لیست اماکن دیدنی تاریخی ترکیه .

۵ . بهترین موزه ها در ترکیه

ترکیه دارای موزه های فوق العاده ایست البته از این کشور با این تاریخ کهن و مکان های باستانی و تاریخی وسیع، چیزی جز این انتظار نمی رود، از بزرگ ترین موزه موزاییک دنیا گرفته تا موزه های کاخ عثمانی در استانبول شما را متحیر خواهد کرد .

تور ترکیه دلتابان

۶ . مغازه های خوراکی و تنقلات ترکیه

با چنین غذاهای باور نکردنی، جای تعجب نیست که ترکیه جای مناسبی برای خرید مواد غذایی نیز هست، از بازارهای آزاد خیابانی گرفته تا بازارها، تقربیا در همه جا می توانید از محصولات خوشمزه ترکیه به سوغاتببرید و خریداری کنید. از محبوب ترین بازارها برای خرید محصولات خوراکی ترکیه بازار بزرگ استانبول و بازار ادویه می باشد .

۷ . مکان های دیدنی طبیعی

جدا از زیبایی شهرهای بزرگی همچون آنکارا، استانبولو ازمیر، ترکیه دارای مکان های طبیعی زیبای متنوع و بسیاریست، اگر به دنبال مسافرتی پر تحرک هستید و به دنبال راهی برایفرار از شلوغی ها و هیاهوی شهر هستید، خود را آماده رفتن به اسکی در کوه های Uludağ کنید یا برای یک پیاده روی آرام در مناطق تماشایی به استان Rize ترکیه سفر کنید و البته قصر پنبه ای، پاموک کاله چیزی نیست که بتوان به ترکیه سفر کرد و از آن دیدن نکرد، پاموک کاله حوضچه های آهکی طبقاتی سفید رنگ همچون برفی هستند از زیباترین مركز توریستی و گردشگری در استان دنیزلی ترکیه می باشد .

۸ . شگفتی های بی نظیر ناشناخته ترکیه

 

درست به تعداد مکان های تاریخی معروف، ترکیه دارای مکان ها و دیدنی های تاریخی دور افتاده است که کمتر کسی از وجود آنها مطلع است. حتی خرابه های شهر قرون وسطی ارمنی و قبر پادشاهان در نمروت جذاب و دیدنی است .

۹ . معماری برجسته و قابل توجه ترکیه

محدوده معماری ترکیه واقعا قابل توجه است و برای توریستان تور ترکیه ارزان برای آنهایی که در رشته معماری تحصیل می کنند شانسی عالی برای الهام گرفتن از این معماری هاست. در طول سفر به ترکیه، به کلیساهای تاریخی، عمارت های آبشار ساخته شده توسط مهاجران اروپایی و مسجد بزرگ قصر و کاخ ها و خانه های سنگی ساخته شده توسط امپراتوری Anatolian سابق توجه کنید . معماری استفاده شده در شهر استانبول و شهر های دیگر دیدگاه شما را واقعا عوض خواهد کرد .

۱۰ . مردم ترکیه

مردم ترک این کشور زیبا به خون گرمی و خوش رویی معروف اند، بنشینید و چند ساعتی را با آنها بگذرانید تا بینید چطور درس زندگی به شما می آموزند. در طول سفر با تور ترکیه لحظه آخری حتما اگر به خانه یکی از مردم محلی ترکیه دعوت شدید، آن را از دست ندهید و قبول کنید. هم صحبت شدن با آنها و نوشیدن یک فنجان قهوه ترک دلنشین در کنار باقلوای اصیل ترکیسفر شما به ترکیه را کامل میکند. اگر ترکی بلند نیستید و از ارتباط برقرار کردن با افراد خارجی واهمه دارید، نگران نباشید، به راحتی می توانید چند کلمه ترکی استانبولی پرکاربرد را یاد گیرید و از آنها استفاده کنید .

تعداد بازدید از این مطلب: 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 29 تير 1398
نظرات

تور مشهد را می توان در برنامه سفرهای نوروزی خود جای داد. در سفر با این تور علاوه بر مکان های مذهبی همچون حرم مطهر امام رضا (ع) و همچنین مسجد گوهرشاد می توان از مکان های تفریحی مانند موزه نادری نیز دیدن نمود. در ادامه به معرفی مراکز خرید و رستوران های این شهر که در سفر با تور شهر مشهد می توان به آنها مراجعه کرد خواهیم پرداخت.

سفر زیارتی با تور مشهد


تور مشهد را می توان یکی از تورهای زیارتی داخلی به شمار آورد که افراد بسیاری برای رزرو آن در طول سال و ایام مختلف اقدام می کنند. از مهمترین ویژگی های این تور زیارتی خدماتی است که در آن برای رفاه حال مسافران ارائه می شوند. تور زیارتی مشهد یک فرصت مناسب برای یک سفر زیارتی و سیاحتی می باشد. در این شهر علاوه بر حرم مطهر امام رضا علیه السلام اماکن تفریحی و گردشگری متعددی نیز وجود دارند که افراد در سفر با تور مشهد می توانند از زیبایی ها و جاذبه های آنها لذت ببرند.

در سفر با این تور به راحتی می توانید اقدام به رزرو هتل کنید و بهترین اقامت را با مناسب ترین بلیط هواپیما تجربه کنید. در مطلب امروز سعی داریم این تور زیارتی را برای شما بیشتر معرفی کنیم تا در زمان رزرو بتوانید تمامی جوانب را مورد ارزیابی و بررسی های لازم قرار دهید. اگر تمایل دارید این شهر مذهبی را برای سفر خود انتخاب کنید توصیه می کنیم همچنان با ما همراه باشید تا با مجموعه ای از خدمات آن در بخش های بعدی این مطلب بیشتر آشنا شوید.

اهمیت سفر با تور مشهد


همانطور که در بخش ابتدایی این مطلب نیز عنوان کردیم در میان تورهای مسافرتی و زیارتی داخلی تور مشهد از مهمترین آنها محسوب می شود چرا که میزان متقاضی برای رزرو این تور در طول سال به نسبت دیگر تورها بیشتر می باشد؛ اما چرا بسیاری از افراد برای سفر زیارتی خود این تور را انتخاب می کنند. تور مشهد دارای خدمات منحصر به فردی است که از مهم ترین آنها می توان به رزرو بلیط های رفت و برگشت اشاره کرد. سفر با تور مشهد برای بسیاری از افراد کاملاً به صرفه می باشد چرا که می توانند از طریق آن هزینه های بلیط و هتل خود را به خوبی مدیریت کنند.

تور مشهد

گارانتی هتل نیز از مهمترین ویژگی های این تور مسافرتی و زیارتی است که افراد بدون هیچ گونه دغدغه فکری می توانند خدمات و امکاناتی که در آن ارائه شده را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند اگر تمایل دارید تور مشهد را برای سفر خود رزرو کنید توصیه می کنیم از طریق سایت مورد نظر که مجری تورهای زیارتی و داخلی است این مهم را به انجام برسانید. قبل از رزرو تور توصیه می کنیم اعتبار آژانس های مسافرتی و گردشگری را جویا شوید.

خدمات تور مشهد


تور ارزان مشهد نیز همانند دیگر تورهای مسافرتی و زیارتی از خدمات متنوعی برخوردار است که برای بسیاری از رزرو کنندگان آن حائز اهمیت می باشند. از مهمترین خدمات و امکانات این تور می توان به ترانسفر فرودگاهی برای استقبال از مسافران اشاره کرد. از طریق این خدمات می توانید حمل چمدان خود را به افرادی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند بسپارید. از دیگر خدمات این تور زیارتی می توان به رزرو بهترین هتل های مشهد اشاره کرد مشهد شهری است زیارتی که در آن هتل های متعددی تأسیس شده اند تا زائرین و مسافران این شهر بتوانند از امکانات و خدمات آنها بهره مند شوند.

در سفر به تنهایی امکان رزرو بهترین هتل برای شما بسیار کم است اما در سفر با تور مشهد می توانید در بهترین هتل های این شهر اقامت کنید. از دیگر خدمات این تور می توان به رزرو بلیط رفت و برگشت به صورت های مختلف اشاره کرد. اگر بلیط سیستمی برای شما رزرو شود امکان کنسلی وجود دارد اما به شرط پرداخت جریمه، در صورتی که بلیط هواپیما چارتر برای شما ثبت شده باشد امکان کنسلی به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.

هزینه و قیمت تور مشهد


تور مشهد دارای هزینه و قیمت مشخصی نیست، در واقع بسیاری از تورهای مسافرتی بر اساس ویژگی هایی که دارند از قیمت های مختلفی نیز برخوردار می باشند. به عنوان مثال در سفر با تور زیارتی مشهد هتلی که قرار است در آن اقامت داشته باشید می تواند هزینه تور را تحت تاثیر قرار دهد. وعده های غذایی که در هتل ارائه می شوند نیز می توانند در تعیین هزینه تور بسیار تاثیرگذار باشند. در برخی از تورها وعده های غذایی به صورت های مختلف ارائه می شوند.

به عنوان مثال وعده صبحانه در اغلب تورهای مشهد در برنامه آنها جای گرفته است تا مسافران با خیال راحت تر بتوانند هزینه های خورد و خوراک خود را مدیریت کنند. از دیگر ویژگی هایی که هزینه ی این تور می تواند بر اساس آن مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد بلیط و نوع کلاس پروازی است که برای سفر به این شهر می بایست در تورها در نظر گرفته شود. بلیط ها بر اساس کلاس های پروازی و همچنین خدمات قیمت گذاری می شوند که بر اساس آن می توانید این مهم را نیز برای تعیین قیمت تور مشهد مورد بررسی های لازم قرار دهید.

حضور راهنمای کاربلد در سفر با تور مشهد


در سفر با تور مشهد فردی به عنوان لیدر یا راهنمای کاربلد همراه شما خواهد بود تا بتواند اماکن توریستی گردشگری شهر مشهد را برای شما بازگو کند. در سفر با تور زیارتی مشهد می توانید در کنار راهنمای تور در رابطه با مکان های توریستی، تفریحی و زیارتی این شهر سؤالات خود را پرسیده و جواب آنها را دریافت کنید.

در واقع یک لیدر و راهنما می بایست در کار خود حرفه ای بوده و بتواند تمامی سوالات گردشگران در حیطه گردشگری در شهر مشهد را پاسخگو باشد. این نکته را فراموش نکنید که در برخی از تورهای مسافرتی وجود لیدر و راهنما کمتر مشاهده می شود. وظیفه یک لیدر در تور مشهد همان طور که نیز عنوان کردیم پاسخگویی به سوالات مسافران و معرفی کامل مکان های گردشگری و زیارتی این شهر توریستی است.

اماکن مذهبی در سفر با تور مشهد


سفر با تور مشهد برای بسیاری از افراد اهداف مختلفی در پیش خواهد داشت که یکی از مهمترین آنها سفر به مکان های مذهبی این شهر توریستی می باشد. در مشهد چندین مکان مذهبی وجود دارند که یکی از مهمترین و در عین حال اصلی ترین آنها حرم امام رضا علیه السلام می باشد که خود به بخش های مختلفی تقسیم شده است. بسیاری از زائرین از نقاط مختلف کشور و دنیا برای زیارت این حرم مطهر به مشهد سفر می کنند. مسجد گوهرشاد نیز یکی دیگر از اماکن مذهبی در این شهر شناخته می شود.

آرامگاه سید ناصر و یاسر نیز از دیگر اماکن محسوب می شوند که در نوبه خود برای بسیاری از افراد دارای اهمیت مذهبی می باشند. یکی دیگر از اماکن مذهبی مشهد که در سفر با تور این شهر می توانید به آن مراجعه کنید آرامگاه خواجه ربیع است تاریخچه ساخت آن مربوط به زمان صفویان می باشد. آرامگاه خواجه اباصلت هروی و همچنین گنبد خشتی نیز از دیگر اماکن مذهبی شناخته شده در این شهر محسوب می شوند که در سفر با تور مشهد بسیاری از افراد به زیارت آنها می روند. در دو بخش بعدی به معرفی دو مورد از این امکان خواهیم پرداخت.

زیارت مسجد گوهرشاد در سفر با تور مشهد


همانطور که در بخش قبلی عنوان کردیم از اماکن مذهبی که در سفر با تور مشهد می توانید به آن مراجعه کنید مسجد گوهرشاد می باشد. این مسجد تاریخی که در قسمت جنوبی حرم مطهر امام رضا واقع شده است به نوبه خود دارای معماری اصیل ایرانی و اسلامی است که در کاشی کاری های منحصر به فرد آن می توان این معماری را به خوبی مشاهده نمود. از مهمترین ویژگی های این مکان زیارتی ایوان هایی است که در آن به چشم می خورند.

تور ارزان مشهد

چهار ایوان در این مسجد بنا شده است که باعث تعجب بسیاری از بازدیدکنندگان عزیز می گردد. از ویژگی های این مسجد که در سال 88 تاسیس شده است می توان به تردد بسیار زائران به آن اشاره کرد. همجوار بودن مسجد گوهرشاد کنار حرم مطهر باعث شده بسیاری از افراد از این مسجد نیز در کنار بارگاه امام رضا علیه السلام دیدن کنند. در سال 1084 هجری قمری این مسجد تاریخی با سوانح طبیعی همچون زلزله مواجه شد که در آن سال ها با خسارت های بسیاری روبرو گردید. 9400 متر مربع زیر بنای مسجد گوهرشاد می باشد که در سفر با تور مشهد می توانید از هفت شبستان آن نیز دیدن کنید.

گنبد خشتی در لیست امکان مذهبی تور مشهد


در سفر با تور مشهد در کنار زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) و مسجد گوهرشاد می توانید به یکی دیگر از مکان های تاریخی و در عین حال مذهبی این شهر نیز مراجعه کنید. این مکان که آرامگاه یکی از نوادگان امام موسی بن جعفر می باشد دارای نمای گنبدی شکلی است که در ساخت گنبد آن از خشت استفاده شده است. این آرامگاه مربوط به سلطان غیاث الدین محمد می باشد که یکی از سادات شناخته شده مشهد در قرون مختلف محسوب می شد.

از مهمترین ویژگی های این گنبد می توان به مرمت آن در دوران قاجاریه اشاره کرد. یادآور شویم که مکان نام برده شده دارای دو بخش با معماری منحصر به فردی است که به زیر گنبد و بخش ورودی تقسیم شده اند. گنبد خشتی در سال ۱۳۴۵ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده که این موضوع باعث جذب بیشتر توریست به این منطقه برای دیدن گنبد خشتی شکل آن شده است. در اطراف کوچه سیاه آب و همچنین در نزدیکی خیابان طبرسی می توانید این گنبد خشتی را در سفر با تور مشهد مشاهده کنید و از معماری بی نظیر آن لذت ببرید.

مکان های تفریحی در سفر با تور مشهد


سفر با تور مشهد علاوه بر اینکه یک سفر زیارتی را برای شما به همراه خواهد داشت می تواند جذابیت دیدن مکان های گردشگری و تفریحی این شهر را نیز برایتان به ارمغان آورد. اگر وارد شهر مشهد شوید علاوه بر مکان های مذهبی این شهر اماکن تفریحی و گردشگری دیگری نیز نظر شما را به خود جلب خواهند کرد که از مهم ترین آنها می توان به آرامگاه فردوسی، موزه نادری، طرقبه، دهکده ییلاقی شاندیز همچنین پارک وکیل آباد و چندین مورد دیگر اشاره کرد.

هر کدام از مکان های عنوان شده دارای جذابیت های منحصر به فردی می باشند که در مراجعه به آنها می توانید از زیبایی های طبیعی و بکر شان لذت ببرید. اگر اهل سفر با تور مشهد هستید مطمئناً در برنامه آن با چندین مکان گردشگری و تفریحی نام برده شده مواجه خواهید شد که می توانید اطلاعات مناسبی در رابطه با تاریخچه آنها از طریق لیدر تور زیارتی مشهد کسب کنید. در برنامه این تور مکان های تفریحی و گردشگری متعددی جای گرفته اند که برای انتخاب آن می توانید با کارشناسان مربوطه از طریق سایت مورد نظر در ارتباط باشید.

تفریح و شادی در شهربازی ملت در سفر با تور مشهد

تور لحظه آخری مشهد
در سفر با تور مشهد علاوه بر مکان های تفریحی و مذهبی می توانید به شهربازی و پارک بزرگ این کشور که با نام ملت شناخته می شود نیز مراجعه کنید. بزرگترین چرخ و فلک منطقه در این مکان جای گرفته است که لقب هجدهمین چرخ و فلک دنیا را به خود اختصاص داده است. شما عزیزان می توانید مجموعه ای از مکان های تفریحی از جمله دریاچه، استخر روباز کتابخانه و پارک را در این مکان مشاهده کنید و از زیبایی های آن لذت ببرید.

نکته مهم در رابطه با پارک ملت وجود گیاهان سرسبزی محیط اطراف آن است که نظر شما را به خود جلب خواهند کرد. اگر علاقه مند به ورزش هایی همچون تنیس، فوتبال و والیبال هستید می توانید در پارک ملت در بخش های تعیین شده از آنها لذت ببرید. این مکان در اطراف بزرگراه وکیل آباد و در غرب شهر مشهد جای گرفته است.

منظره زیبای طرقبه در سفر با تور مشهد


با طی کردن مسافت 18 کیلومتری از مشهد می توانید به یکی از دهکده های ییلاقی این شهر با نام طرقبه نزدیک شوید که می تواند یکی از مکان های تفریحی تور مشهد به شمار آید. این مکان با آب و هوای خوش و لطیف دارای مکان های تفریحی متعددی است که می توان به رودخانه دهبار، داغستان، بند گلستان و چندین مکان دیگر اشاره کرد.

جاری شدن رودخانه در اطراف برخی از رستوران های این دهکده زیبایی خاصی به محیط القا کرده است که برای بسیاری از مسافران تور مشهد از جذابیت خاصی برخوردار است. بهترین زمان برای سفر به طرقبه ایام نوروز و پاییز است هر چند زمستان های پوشیده از برف این منطقه برای بسیاری جالب و دیدنی است. در سفر با تور مشهد توصیه می کنیم دیدن روستای زیبای نقندر در طرقبه را از دست ندهید.

طعم غذاهای سنتی در سفر با تور مشهد


مشهد یکی از شهرهای سنتی و قدیمی کشورمان است که در کنار مکان های دیدنی و مذهبی اش دارای غذاهای محلی بی نظیر و خوش طعم می باشد. اگر وارد این شهر شوید رستوران های متعددی نظر شما را به خود جلب خواهند کرد که در آن انواع غذاهای محلی این شهر پخت و سرو می شوند. از مهمترین غذا های محلی شهر مشهد می توان به کباب شیشلیک شاندیز اشاره کرد که طرفداران خاص خود را دارد.

از دیگر غذاهای محلی این شهر می توان به دیگچه مشهدی اشاره کرد که به عنوان یک دسر محلی در این شهر شناخته می شود و در اغلب رستوران های آن سرو می گردد. غذای مهم بعدی که در شهر مشهد در اغلب خانه های این شهر طبخ می شود غذایی با نام شله است. در پخت این غذا از حبوبات استفاده می شود و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. از غذاهای ارزان و خوش طعم این شهر که پخت آن بسیار سریع و راحت است می توان به یتیمچه اشاره کرد. این غذا در اغلب شهرهای دیگر با روش های مختلف پخت می گردد. در سفر با تور مشهد چشیدن طعم غذاهای این شهر را به هیچ عنوان از دست ندهید.

وعده های مختلف در رستوران معروف در سفر با تور مشهد


در سفر با تور مشهد می توانید وعده های غذایی خود را در رستوران های شناخته شده این شهر سفارش داده و نوش جان کنید. رستوران کریم یکی از این رستوران ها شناخته می شود که از سال 1359 از مشتریان خود با بهترین مواد غذایی میزبانی می کند. اگر اهل غذاهای ایتالیایی هستید می توانید در سفر با تور مسافرتی مشهد به رستوران باغ زیتون 2 که در بلوار سجاد جای گرفته است مراجعه کنید. از رستوران قدیمی و در عین حال معروف و شناخته شده مشهد می توان به رستوران معین درباری اشاره کرد.

معماری و دکوراسیون این رستوران باعث جذابیت آن شده است به طوری که آینه کاری روی دیوارها و سقف آن باعث جلب توجه مراجعه کنندگان می شود. در کنار انواعی از غذاهای ایرانی می توان شیشلیک را به عنوان غذای اصلی این رستوران مشاهده نمود. در سفر با تور مشهد می توانید از میان رستوران های این شهر بهترین و شناخته شده ترین را برای سرو غذاهای خود انتخاب کنید.

مراجعه به مراکز خرید در سفر با تور مشهد


اگر در سفر با تور مشهد به فکر خرید سوغاتی و هدیه هستید نگران نباشید چرا که در این شهر مراکز و مجتمع های بزرگ و کوچک تجاری برای این امر تاسیس شده اند. مرکز خرید پروما یکی از این مکان ها شناخته می شود که تنوع محصولات در فروشگاه های آن بالا است. پوشاک، لوازم خانگی، خشکبار، صنایع دستی و چندین محصول دیگر را می توان از این مرکز خرید تهیه نمود. مجتمع تجاری الماس شرق با برخورداری از 1238 واحد تجاری در شش طبقه نیز محصولات مختلفی را برای فروش عرضه می کند. انواع طلا، بدلیجات و نقره را می توان در واحدهای این مرکز خرید مشاهده کرد. در سفر با تور مشهد می توان به مراکز خرید دیگری همچون آرمان و تجاری وصال نیز مراجعه نمود.

تعداد بازدید از این مطلب: 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 23 تير 1398
نظرات

تور تایلند


اگر که سفر با تور تایلند را انتخاب کرده اید، نیازمند آشنایی بیشتر و بهتر با این کشور و شناخت دقیق تر آن هستید. تایلند نام کشوری در شبه جزیره هند و چین واقع شده و در جنوب شرقی آسیا می باشد. این کشور از شمال با برمه و لائوس، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه می باشد. زبان رسمی این کشور، تایلندی است. پایتخت و همچنین پرجمعیت ترین شهر آن، بانکوک می باشد و حدوداً 95% مذهب مردم بودایی است.

تور تایلند لحظه اخری

نام تایلند در زبان مردم محلی گرفته شده از دو کلمه THI و LAND است که به معنی سرزمین حوری نیز است.
معابد بودایی بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ مردم کشور تایلند می باشد که البته نقش به سزایی در صنعت گردشگری نیز ایفا می کنند. علاوه بر این، تایلند به دلیل جزایر پر تعداد با سواحل شنی بسیار جذاب و شن های طلایی رنگش و همینطور غذاهای خیابانی شهرت جهانی دارد.
بانکوک، پوکت و پاتایا و استان کرابی، مهمترین و بهترین مقصدهای سفری تایلند هستند که در میان گردشگران از محبوبیت بسیار بالایی بهره مند هستند. بهتر است زمان سفرتان به تور تایلند را گونه ای برنامه ریزی کنید که در زمان جشنواره ها و فستیوال های جذاب کشور، در آنجا باشید.

تور لحظه آخری تایلند (آنی و ارزان قیمت)
چنانچه به دنبال پکیج های ویژه تور تایلند هستید، انتخاب آفرهای دقیقه 90 بهترین گزینه برای شما خواهد بود. قیمت بلیط به همراه رزرو هتل و پرواز با دلتابان بهترین آژانس هواپیمایی بخواهید. سفر به کشور توریستی تایلند با تور تایلند ارزان و تور ترکیبی تایلند می تواند یکی از بهترین و خاطره انگیزترین سفرهای شما باشد.

قیمت تور تایلند


قیمت تور تایلند با توجه به شهری که می خواهید از آنجا سفر کنید متفاوت است، به عنوان مثال تور تایلند از شیراز یا تور تایلند از مشهد با قیمت متفاوتی نسبت به تور تایلند از تهران انجام خواهد گرفت. همچنین مقصدی که انتخاب می کنیم نیز، در قیمت تور تأثیر گذار می باشد.

تور بانکوک با تور پاتایا در یک رنج قیمت نیستند. هزینه تور تایلند بسته به نوع هتل، نوع بلیط هواپیما و خدمات ارائه شده متغیر خواهد بود.

جاذبه های گردشگری بانکوک


مکان های دیدنی بانکوک به اندازه ای رنگارنگ و متنوع و زیبا هستند که هر ساله میلیون ها گردشگر و توریست به آنجا سفر می کنند تا از نزدیک آنها را مشاهده نمایند. مکان های توریستی و دیدنی تایلند بسیار زیاد و متنوع است که می توانید با مراجعه به صفحه جاذبه های گردشگری تایلند به صورت دقیق تری با آنها آشنا شوید.
شهربازی دریم ورد، معبد وات فو یا بودای خوابیده، سافاری و دنیای وحش، بازار شناور دامنون سادوآک، بازار شبانه پات پونگ، باغ وحش دوزیت، شهر تاریخی آیوتایا، مزرعه تمساح، باغ رز، مجسمه بودای زمردین و مجموعه کاخ پادشاهی از نمونه های مکان های دیدنی بانکوک هستند.

تور پاتایا

مراکز خرید تایلند


فروشگاه های خیابانی در سراسر شهر بانکوک منبع بسیار مناسبی و خوبی برای خریداری سوغاتی های ارزان و در عین حال جالب هستند. اگرچه در تایلند محصولات بسیار خوبی برای خرید و سوغات وجود دارد و برای بینندگان و خریداران بسیار جذاب هستند، اما مهمترین نکته ای که باید بسیار توجه کنید این است که در هنگام خرید کاملاً باید مراقب باشید، چرا که به همان میزان که اجناس زیبا و عالی وجود دارد، چندین برابر نیز اجناس تقلبی و فیک وجود دارد که به جای جنس مرغوب و اصلی به مسافران فروخته می شود.

از سوغاتی های بسیار معروف تایلند می توان به ظروف مخصوص تایلند، شیرینی خائو لام تایلندی، ابریشم و کتان تایلندی، جواهرات تایلند، فیل ها و مجسمه های بودا تایلند و ادویه تایلندی اشاره کرد. بهترین و معروف ترین مراکز خرید تایلند عبارتند از: مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک، مرکز خرید سیام سنتر بانکوک، مرکز خرید سیام دیسکاوری بانکوک، مرکز خرید پلاتینوم بانکوک، مرکز خرید فورچون تاون بانکوک، مرکز خرید ام کاتیر بانکوک، مرکز خرید آمارین پلازا بانکوک، مرکز خرید سنترال امبسی بانکوک و مرکز خرید ام بی کی بانکوک.

رزرو هتل های تایلند


قیمت هتل و رزرو هتل ارزان در تایلند به دلیل تنوع هتل های تایلند بسیار متنوع می باشد، از لوکس ترین هتل های 5 ستاره در بانکوک تا مسافرخانه های ارزان قیمت همگی در این شهر یافت می شوند. قیمت هتل در بانکوک با توجه به پکیج انتخابی تور تایلند مشخص می شود. شما می توانید بدون هیچ نگرانی با انتخاب یکی از پکیج های تور تایلند از مطمئن ترین آژانس هواپیمایی خود را از رزرو هتل و رزرو بلیط هواپیما راحت کنید.
آژانس هواپیمایی دلتابان مجری مستقیم تور تایلند با ارائه بهترین پکیج های مسافرتی بهترین خاطره را برای تهیه سفرنامه بانکوک، پوکت، پاتایا و سامویی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

همه چی درباره تور بانکوک

مسافران در تور بانکوک، پایتخت کشور زیبای تایلند، به سختی می توانند هویت این شهر را با یک کلمه توصیف کنند. اکثر افرادی که برای اولین بار به بانکوک سفر می کنند، این شهر را در مرزی میان گذشته و حال، می بینند. معابد باستانی و مراکز خرید مدرن، اجزای اصلی پایتخت تایلند، هستند و مانک های (راهبه) بودایی در خیابان های شهر، دیده می شوند. این تناقض بین مدرنیته و بخش باستانی بانکوک، می تواند هیجان انگیز باشد و در عین حال یک آشفتگی به نظر بیاید.

بانکوک

با توجه به چیزی که گفته شد، بانکوک با دارا بودن جوی پویا و پرشور، نیاز به انرژی بسیاری دارد. آب و هوای گرم و جمعیت انبوه گردشگران، همیشه در بانکوک، در انتظار شما هستند. بله، ممکن است در نگاه اول این طور به نظر بیاید که شهر پر از رطوبت و جمعیت است و سفر به اینجا نمی تواند خوشایند باشد، اما باید بدانید که بانکوک، پر از شگفتی هایی است که قطعا نباید از آن صرف نظر کنید.

بزرگ ترین بازار در فضای آزاد در جهان، آکواریومی در سطح جهانی در یک مرکز خرید ۸ طبقه، مجسمه طلایی بودا با ارتفاع ۴۶ متر و شمار زیادی از دیگر جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی بانکوک که آن ها را در سفر به بانکوک خواهید دید. برای بازدید از این شهر باستانی، همراه با تورهای بانکوک، برای یک سفر عالی، برنامه ریزی کنید.


بهترین زمان سفر به بانکوک بر اساس آب و هوا

بهترین زمان سفر با بانکوک، در ماه های نوامبر تا مارچ (۱۰ آبان تا ۱۱ فروردین) است، زمانی که گرما و رطوبت در پایین ترین حد خود قرار دارند. البته باید بدانید که اقلیم گرمسیری تایلند ممکن است دمای هوا را در هر روزی از سال، جدا از اینکه در چه فصلی قرار دارد، تا ۳۲٫۲ درجه سانتی گراد بالا ببرد.

برای بهترین قیمت هتل ها و بلیط هواپیما، سفری در ماه های آوریل تا اکتبر (۱۲ فروردین تا ۹ ابان)، گرم ترین و پر بارش ترین زمان سال به بانکوک، ترتیب دهید. به غیر از صرفه جویی مناسب در هزینه ها در این زمان از سال، در مقایسه با زمستان که فصل داغ گردشگری بانکوک به شمار می آید، با کمترین میزان جمعیت در شهر روبه رو خواهید شد.

به خاطر داشته باشید فصل باد و بارش های موسمی بانکوک، از ماه می (۱۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد) آغاز می شود و تا ماه سپتامبر و اوایل ماه نوامبر (اوایل آبان)، ادامه دارد.

تور بانکوک

تور پوکت

پوکت مکانی دنج برای رفع خستگی و فرار از گرما و رطوبت خیابان های بانکوک و چیانگ مای است. مطمئن باشید در سفر با تور پوکت ، از تک تک لحظه های حضور خود در این شهر، لذت خواهید برد. اما پیش از رفتن به این جزیره، بهتر است نکاتی را بدانیم که در سفر کمک حالمان بوده و خاطره ی خوشی را برایمان رقم زند. در ادامه بیشتر با این نکات آشنا خواهیم شد.

نگران رزرو بلیط هواپیمای داخلی نباشید
پوکت

دسترسی با هواپیما از بانکوک یا چیانگ مای به پوکت، جزیره ای که در منتهی الیه جنوب غربی تایلند واقع شده، بسیار ساده و راحت است. شما می توانید به راحتی بلیط هواپیما داخل کشور را تهیه کرده و به شهرهای مورد نظر خود سفر کنید؛ بلیط های هواپیمای داخلی تایلند بسیار مقرون به صرفه هستند. برای نمونه، بلیط هواپیمای چیانگ مای به پوکت ۵۴۰۰ بات است. این قیمت برای سفر از شمال کشور به جنوبی ترین نقطه ی آن، تقریبا ارزان و منصفانه به نظر می رسد. برای خرید بلیط هواپیما می توانید از طریق هتل خود نیز اقدام کرده یا به آژانس های مسافرتی سطح شهر سر بزنید یا به فرودگاه رفته و در ساعات معین، اقدام به تهیه ی بلیط کنید.


پوکت

مکان های دیدنی بسیار زیادی در پوکت وجود دارد اما سواحل زیبا و هتل های منحصر به فرد کاتا، آن را به محلی رویایی تبدیل کرده است. کرایه ی تاکسی کاتا تا مراکز خرید بزرگ، کمی زیاد است اما جای نگرانی وجود ندارد؛ چرا که این مکان، فروشگاه ها و رستوران های کوچک مختص خود را دارد. در رستوران ها و کافه های کاتا، انواع و اقسام غذاهای لذیذ تایلندی سرو می شود که می توانید از آن ها لذت ببرید. علاوه بر این، هتل ها و تفریحگاه های بزرگی در این مکان وجود دارد که بیشترشان نمایی رو به ساحل دارند.

بهتر است قبل از اقامت در هتل، از تمامی امکانات و قیمت آن اطمینان حاصل کنید. ممکن است هتلی را انتخاب کنید که امکانات کمی در اختیارتان گذارد و از طرف دیگر، هزینه ی زیادی نیز از شما طلب کند. البته این روزها، به دلیل این که آژانس های مسافرتی خودشان اقدام به رزرو هتل می کنند، جای نگرانی وجود ندارد. با این حال، می توانید تورهای گردشگری مختلف را بررسی کرده و بهترین آن را انتخاب کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 22 تير 1398
نظرات

آشنایی با تور دبی

دبی از جمله شهرهای شیخ نشین امارات است که دارای جاذبه های بسیار دیدنی است. این شهر یکی از قطب های مهم گردشگری در دنیا به شمار می آید. سالانه گردشگران بسیار زیادی از نقاط مختلف جهان برای بازدید از دبی به این شهر وارد می شوند. تور دبی همواره مملو از گردشگر می باشد. رزرو تور دبی را می توان خیلی ساده با اینترنت انجام داد. این شهر لوکس البته از گران قیمت ترین شهرهای دنیا است. معماری شگفت انگیز دبی و جاذبه های تفریحی گوناگونی که در شهر وجود دارند از جمله دلایلی است که این شهر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. بهترین فصل برای سفر به دبی فصل زمستان است چون در تابستان گرمای هوای این شهر لوکس غیر قابل تحمل می شود.

معرفی شهر دبی

دبی بزرگترین شهر و همچنین دومین شهر مهم امارات متحده عربی است که در شبه جزیره عربستان واقع شده است. طول خط ساحلی این شهر 64 کیلومتر است. سیاست این شهر بر پایه حکومت مشروطه است. مساحت این کلانشهر ۴۹۷٫۱ مایل مربع (۱٬۲۸۷٫۴ کیلومتر مربع) است که میزان تراکم جمعیت در آن بیش از ۴۰۸٫۱۸ بر کیلومتر مربع می باشد. بدون شک دبی یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین شهرهای دنیا است که سفر به آن برای گردشگران بسیار لذت بخش و خاطره انگیز خواهد بود. در دبی هتل های بسیار لوکس و زیبایی ساخته شده است. این هتل ها در رده های مختلف هستند و از هتل های لوکس تا ارزان قیمت می توان متناسب با بودجه سفر خود یکی را انتخاب نمود.

دبی دارای آب و هوایی گرم و خشک است و به دلیل شرجی بودن هوای این شهر در فصل تابستان از میزان گردشگران به دبی کاسته می شود. بزرگترین مراکز خرید دنیا و بهترین رستوران های جهان را در دبی می توان پیدا کرد. این شهر با داشتن ۱۴۹ آسمان خراش سومین شهر جهان از نظر سازه ها و ساختمان های مرتفع می باشد. فرودگاه دبی از پرترددترین فرودگاه های سراسر دنیا محسوب می شود. در سفر با تور دبی می توان از جاهای مختلف این شهر زیبا دیدن کرد.

وضعیت آب و هوا دبی

هوای دبی بسیار گرم و مرطوب است و در اکثر اوقات این شهر دارای هوایی شرجی می باشد. در فصل زمستان مقدار قابل ملاحظه ای از میزان داغی هوا کاسته می شود و هوای این شهر قابل تحمل می گردد. بنابراین توریست هایی که به دبی سفر می کنند، ترجیح می دهند، فصل زمستان را برای سفر خود انتخاب نمایند. در فصل تابستان میزان گرمای هوا آنقدر زیاد است که لذت گردش در این شهر را از گردشگران می گیرد. به طور کلی در امارات آب و هوا خشک و آفتابی است و در طول سال در این کشور بارندگی رخ نمی دهد، اما در فصل زمستان بارندگی اندکی در شهر دبی صورت می گیرد. در برخی از مواقع بادهای شدید سبب بروز طوفان شن و کدر شدن هوای شهر می شود. در تابستان شدت گرمای هوا بسیار زیاد است.

وضعیت آب و هوا دبی

رزرو تور دبی

جهت رزرو تور دبی می توان از راه های مختلفی اقدام کرد. در روش آنلاین رزرو تور دبی با بلیط هواپیما می توان با وارد شدن در سایت های ارائه دهنده تور دبی مبدا حرکت خود ( شهری که می خواهید از آن جا سفر با تور دبی را آغاز کنید) و در قسمت مقصد سفر، شهر دبی را وارد نمایید. همچنین در رزرو آنلاین تور دبی لازم است تاریخ رفت و برگشت مشخص گردد. انواع تورهای دبی در سایت های مختلف و مراکز خدمات مسافربری نمایش داده شده است و می توان یکی از این تورها را به دلخواه انتخاب نمود.

جاذبه های گردشگری دبی

شهر دبی با جاذبه های بسیار زیادی که دارد شناخته شده است. دیدنی های بسیار زیبایی که در این شهر است، باعث شده تا گردشگران از سفر با تور دبی لذت بسیاری ببرند. در اینجا به معرفی برخی از مهمترین جاذبه های این شهر می پردازیم:

مسجد جمیرا:

از زیباترین مسجدهایی که در شهر دبی ساخته شده است، مسجد جمیرا می باشد. از بهترین نمونه های معماری اسلامی مسجد جمیرا است. ساخت این مسجد برگرفته از مسجد الازهر قاهره می باشد. سازه های سنگی مسجد را مطابق با اصول معماری فاطمیان ساخته اند. حکاکی های بسیار زیبا و ظریفی روی مناره های مسجد جمیرا به کار رفته است.

آکواریوم دبی:

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی، آکواریوم دبی می باشد. در این آکواریوم بیش از ۱۴۰ نمونه از انواع آبزیان پیدا می شود. این آکواریوم بسیار زیبا در طبقه همکف دبی مال واقع شده است. این آکواریوم دارای یک تونل است که می توان بازدید رایگان از آن را انجام داد.

از دیگر تفریحات آبی در تور دبی می توان تورهای قایق سواری با قایق های کف شیشه ای، غواصی در مخزن و شنا با کوسه ماهی ها را نام برد.

برج العرب:

بزرگترین هتل دنیا که دارای ۳۲۱ متر ارتفاع از سطح جزیره مصنوعی می باشد. نمای این ساختمان مانند یک قایق سنتی با بادبانی است که به بخش ساحلی دبی جلوه ای بسیار زیبا بخشیده است. این برج از بهترین و گران قیمت ترین هتل های دنیا می باشد. سوئیت های این هتل بسیار لوکس و مجلل هستند و دارای قیمت بسیار گرانی می باشند. افرادی که نگرانی از بابت هزینه های سفر خود ندارند، می توانند در رستوران این هتل غذای خود را میل کنند.

ساحل جمیرا:

از دیگر مکان های بسیار معروف در دبی ساحل جمیرا می باشد. در این ساحل تفریحات بسیار هیجان انگیز ساحلی وجود دارد. در سراسر ساحل جمیرا هتل ها و اقامتگاه های مختلف وجود دارد. تخت های مخصوص جهت آفتاب گرفتن، ورزش های آبی، جت اسکی، رستوران و تفریحات بسیار گسترده دیگری در ساحل جمیرا وجود دارد.

جاذبه های گردشگری دبی

  • هتل های لوکس در تور دبی

شهر دبی به هتل های بسیار لوکسی که دارد معروف است. افرادی که محدودیتی از نظر پرداخت هزینه های هتل در تور دبی ندارند، می توانند در اقامتگاه و هتل های لوکس این شهر ساکن شوند. هتل The Palace Downtown در چند قدمی برج خلیفه از هتل های لوکس و گران قیمت دبی است. اگر می خواهید محل اقامت شما در دبی به جاذبه های گردشگری این شهر نزدیک باشد، می توانید هتل Armani را به عنوان محل اقامت خود انتخاب نمایید. برای افرادی که علاقه مند به سفر لوکس در کنار دریا هستند، اقامت در هتل برج العرب گزینه بسیار خوبی است. هتل برج العرب به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های دنیا شناخته شده است.

  • هتل های میان رده ای در تور دبی

از محبوب ترین هتل های میان رده ای که در دبی می توان پیدا کرد، هتل Ramada Downtown Dubai است. این هتل به برج خلیفه و دبی مال بسیار نزدیک است و شما می توانید پیاده در زمان بسیار کوتاهی به این دو محل برسید. از دیگر هتل های میان رده ای که طراحی آن به سبک مدرن عربی می باشد بوتیک هتل Manzil Downtown Dubai است. در ساحل جمیرا هتل Sofitel Dubai واقع شده است که فاصله آن تا برج خلیفه ۱۲ دقیقه با ماشین می باشد. هتل جمیرا در گردشگاه مشهور دبی واقع شده است و به اسکله بسیار نزدیک است.

  • هتل های ارزان قیمت دبی

برای افرادی که نمی توانند هزینه زیادی از بابت اقامت خود در دبی بپردازند، هتل Ibis بهترین گزینه است. این هتل ارزان قیمت در کنار مرکز خرید امارات واقع شده است. همچنین این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو واقع شده است و فاصله آن تا برج خلیفه با ماشین ۱۳ دقیقه می باشد. از دیگر هتل های ارزان قیمتی که در شهر دبی وجود دارد، هتل Ibis Al Rigga است. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله بسیار نزدیکی دارد. برای افرادی که علاقه مند به منطقه های تاریخی هستند، هتل XVA Art Hotel گزینه بسیار خوبی است. این هتل در یک منطقه قدیمی قرار گرفته است و امکانات آن نسبت به قیمتی که دارد، بسیار عالی است.

انواع تور دبی

دسته بندی تورهای دبی را می توان از طرق مختلف انجام داد. به طور مثال، تور گروهی و یا (Group Tour) : این نوع تور با هدف یک سفر دسته جمعی و ارتباط صمیمانه میان اعضای گروه انجام می شود و موجب یک تعامل دوستانه خواهد شد. در این نوع از تور گردشگران علاوه بر استفاده از خدمات تور مانند حمل و نقل هوایی و هتل و ترانسفر فرودگاهی از کنار هم بودن لذت بسیار زیادی خواهند برد.

تور سفارشی (Customized Tours) : در این نوع تور گردشگران هیچ گونه شناختی از قبل ندارند و با هم آشنا نیستند. در پایان تور افراد با هم آشنا شده اند و تجارب زیادی از بودن در کنار هم به دست می آورند. در این نوع از تور گردشگران یک نماینده برای خود تعیین کرده اند و پس از انتخاب مقاصد مورد نظر توسط اعضای گروه نماینده این درخواست را به لیدر می دهد تا از آن مکان بازدید کنند.

  • لیدر تور یا راهنمای تور دبی

در سفر با تور دبی لیدر تور مدیر اجرایی تور است و به عنوان نماینده آژانس هواپیمایی در سفر محسوب می شود. لیدر دارای وظایف مختلف و متنوعی در مدت زمان سفر می باشد. لیدر وظیفه دارد اطمینان از سلامتی و امنیت اعضا کسب کند. هماهنگ سازی برنامه های روزانه تور، برخورد با مشکلات احتمالی و رفع آنها، هماهنگ سازی فعالیت های تور با عرضه کنندگان اصلی مانند حمل و نقل محلی، رستوران، جاذبه ها، رفع بحران های احتمالی که تور با آنها در شرایط خاص ممکن است مواجه شود، تدارک تجربه ای بیاد ماندنی برای اعضای تور دبی در قالب برنامه سفر تعریف شده همگی از خدمات و وظایف لیدر تور دبی می باشد.

هتل های لوکس در تور دبی

چگونه سفر به دبی را خاطره انگیز کنیم؟

یکی از تورهای محبوب گردشگری در دنیا تور دبی است. در بین مسافرانی که به امارات متحده عربی می روند اغلب دبی را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند. در سفر به این شهر زیبا از جاذبه های متنوع آن بازدید خواهید کرد و خاطراتی خوش برای خود رقم خواهید زد. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره تور دبی و جاذبه های آن خواهیم پرداخت تا سفر لذت بخش تری را تجربه کنید.

تور دبی

برای رزرو تور ارزان دبی به صورت اینترنتی می توانید اقدام کنید و با مراجعه به سایت اطلاعات لازم را کسب نمایید. در ابتدا مبدا و مقصد تور را مشخص کنید که مبدأ شهر محل زندگی و مقصد نیز شهر دبی خواهد بود. با زدن گزینه جستجو لیستی از تورهای دبی به نمایش در می آید که هر یک دارای مشخصاتی چون قیمت، نوع هتل، نوع ایرلاین و کلاس پروازی، خدمات و ... خواهد بود. با توجه به بودجه ای که برای تور دبی در نظر گرفته اید مورد مناسب خود را انتخاب کنید. این امکان وجود دارد که تور دبی را بر اساس موردی که برای تان مهم تر است انتخاب کنید مثلاً تور را بر اساس قیمت و یا رزرو هتل ارزان جستجو کنید، این گونه تنها تورهای مورد نظر به نمایش در می آید و قادر به انتخاب مورد مناسب خود در کوتاه ترین زمان خواهید بود.

خدمات تور دبی و هزینه آن

در تور دبی خدماتی به مسافران ارائه می شود که در هزینه های تان نیز تأثیرگذار است. این خدمات شامل بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت، رزرو هتل ، گشت شهری، لیدر فارسی زبان و ... است. با توجه به بودجه ای که دارید قادر به انتخاب این خدمات خواهید بود و از آن ها استفاده خواهید کرد. هزینه تور دبی با توجه به زمان سفر، نوع ایرلاین، کلاس پروازی، نوع هتل و خدماتی که ارائه می شود متفاوت خواهد بود. سفر در فصل های کم گردشگر سبب کاهش تعداد مسافران و در نتیجه کاهش هزینه ها خواهد شد و بالعکس سفر در فصل های پر گردشگر سبب افزایش هزینه های هتل، هواپیما و ... می شود. اگر قصد دارید سفر ارزانی داشته باشید تور دبی را در فصل های کم گردشگر انتخاب کنید و در روزهای غیر مناسبتی سفر کنید. این که چه ایرلاینی را برای پرواز انتخاب کنید نیز بر هزینه تور تأثیر می گذارد زیرا هر ایرلاین خدمات متفاوتی را ارائه می دهد. نوع هتل و خدمات ارائه شده نیز این هزینه را افزایش و یا کاهش می دهد.

با دلتابان بهترین آزانس مسافرتی سفری خاطره انگیز به شهر دبی داشته باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 17 تير 1398
نظرات

راه های رزرو هتل در ایران

رزرو هتل در داخل ایران را می توان یکی از مهمترین مواردی دانست که حتما باید مورد توجه قرار گیرد. به این دلیل که حتما باید در سفر های خود سرپناهی برای خود فراهم نمایید. لازم به ذکر است که هتل های متعددی در سطح هر شهر ایران فعالیت می نمایند که قبل از سفر می توانید بهترین آنها را انتخاب و رزرو نمایید. رزرو هتل قبل از سفر مزایای بسیاری خواهد داشت که از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به اطمینان در طول سفر اشاره نمود. اما ابتدا باید راه های رزرو هتل را دانسته و سپس اقدام نمایید. البته راه های مختلفی جهت رزرو هتل داخل ایران وجود دارد که می توانید بهترین روش را انتخاب نمایید. جهت رزرو هتل می توانید از وب سایت های مختلفی کمک بگیرید اما باید آژانسی را انتخاب نمایید که دارای نماد اعتماد بوده و بتواند بهترین خدمات را به شما ارائه نماید. دلتابان یکی از آژانس های گردشگری می باشد که بیشترین خدمات را به هموطنان ارائه داده و توانسته رضایت بسیاری را به خود جلب نماید. باید بدانید که می توانید در کوتاه ترین زمان و به آسانی هتل مورد نظر خود را با مراجعه به وب سایت دلتابان رزرو نمایید.

رزرو هتل

هتل های ایران

یکی از مهمترین مراکزی که در سطح هر شهری فعالیت می نمایند را می توان هتل ها دانست که بخش عمده ای از مسافرین نیز این مراکز را جهت اقامت انتخاب می نمایند. هتل ها بخش جدایی ناپذیر از شهر های پر گردشگر هستند و در بسیاری از شهر های مهم با یکدیگر رقابت نیز می نمایند. هر یک از هتل ها ویژگی های خاصی داشته و امکانات ویژه ای نیز ارائه می دهند که به همین جهت باید در انتخاب هتل نهایت دقت را داشته باشید. یکی از مواردی که سبب جلب توجه خواهد شد را می توان میزان هزینه ها دانست. چرا که هر یک از هتل ها از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت خواهند بود. به همین دلیل باید قبل از هر چیزی به قیمت هتل ها توجه داشته باشید. توجه داشته باشید که بهتر است عکس برخی هتل های معروف مقصد خود را نیز مشاهده نمایید که این امر می تواند شما را در انتخاب مناسب تر یاری رساند. جهت بررسی هتل ها می توانید به وب سایت دلتابان مراجعه نموده و لیست کاملی از هتل ها را با مشخصات دقیق به همراه عکس مشاهده نمایید.

رزرو هتل در داخل ایران

شاید برایتان این سوال پیش آید که چرا باید هتل رزرو نماییم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که رزرو هتل می تواند این اطمینان را به شما بدهد که پس از طی کردن مسافت طولانی خواهید توانست بدون هیچگونه دردسری اتاق خود را تحویل بگیرید. حال باید بدانید از چه راه هایی می توانید اقدام به رزرو هتل نمایید. رزرو هتل در داخل ایران نیز این امکان را به شما خواهد داد که بتوانید پس از بررسی های لازم اتاق مورد نظر خود را رزرو نمایید.

رزرو هتل ارزان

راه های رزرو هتل در داخل ایران

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری را به خود مشغول می کند را می توان راه های رزرو هتل دانست که در این باره می توان گفت رزرو هتل در داخل ایران از راه های مختلفی امکان پذیر می باشد که یکی از این راه ها مراجعه به آژانس های مسافرتی جهت رزرو هتل است شما می توانید جهت رزرو هتل، بلیط هواپیما و تور به سایت آژانس هواپیمایی دلتابان مراجعه نمایید چرا که در این وبسایت می توانید تمامی هتل های موجود در کشور را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که در وب سایت دلتابان می توانید عکس تمامی بخش های هر یک از هتل ها را مشاهده نمایید که این امر سبب خواهد شد قبل از سفر از تمامی ویژگی های هتل مطلع شوید.

رزرو آنلاین هتل

بهترین روش رزرو هتل در داخل ایران

چنانچه به دنبال بهترین روش رزرو هتل ارزان در داخل ایران هستید باید گفت: راهی به جهت رزرو هتل مناسب خواهد بود که بتوانید از طریق آن بهترین هتل را در کمترین زمان ممکن رزرو نمایید. دقیقا سیستم رزرواسیون سایت دلتابان نیز بر همین مبنا طراحی شده است تا مسافران به راحتی و در کم ترین زمان ممکن بتوانند هتل خود را رزرو نمایند.همچنین لازم به ذکر است که می توانید مناسب ترین قیمت جهت رزرو هتل، بلیط هواپیما و تور را در سایت دلتابان بیابید.

قیمت رزرو هتل در داخل ایران

بی شک توجه کردن به قیمت در همگان وجود خواهد داشت. قیمت هتل ها را به هیچ وجه نمی توان با یکدیگر یکسان دانست. چرا که عوامل مختلفی بر تعیین قیمت هتل ها تاثیر گذار خواهند بود. قیمت را می توان یکی از عوامل تاثیر گذار بر عدم رزرو و یا رزرو هتل در داخل ایران دانست که باید بدانید که هر یک از هتل ها قیمت بخصوصی برای اقامت در نظر گرفته اند. نوع اتاق نیز می تواند بر قیمت بسیار تاثیر گذار بوده باشد. اتاق های هر یک از هتل ها را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود. چرا که اتاق ها به انواع کوچک و بزرگ دسته بندی می شوند که جهت اطلاع از قیمت دقیق رزرو آنها می توانید به وب سایت دلتابان مراجعه نمایید.

رزرو هتل

مزایای رزرو هتل در داخل ایران

رزرو هتل در داخل ایران مزایای بسیاری خواهد داشت. چرا که پیش از سفر بهتر است اقدام به رزرو نمایید تا بتوانید با اطمینان خاطر به سفر بپردازید. لازم به ذکر است که با رزرو هتل در داخل ایران از طریق وب سایت دلتابان این امکان به شما داده خواهد شد که بتوانید هتل را از طریق عکس هایش مورد بررسی قرار دهید که بی شک این امر سبب خواهد شد بتوانید بهترین هتل را پس از بررسی رزرو نمایید. یکی دیگر از مزیت های رزرو هتل را می توان سهولت و همچنین عدم معطلی در هتل مقصد دانست که سبب خواهد شد بتوانید در همان بدو رسیدن به مقصد به استراحت کردن پرداخته و خستگی را از خود به در نمایید

تعداد بازدید از این مطلب: 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 9 تير 1398
نظرات

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر کشورمان است، که یکی از جزایر استان هرمزگان و در خلیج فارس قرار دارد. در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد جزیره کیش و مشهد و قیمت تور کیش و قیمت تور مشهد و رزرو هتل را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

سفر به کیش


اگر قصد سفر به کیش را دارید بهتر است پیش از سفر اطلاعاتی را در مورد جاذبه های گردشگری، هتل ها، تفریحات جزیره و قیمت تور کیش و بهترین زمان سفر به کیش را به دست آورید. تا از سفر به این جزیره زیبا لذت ببرید. با تمام ویژگی هایی که این جزیره زیبا دارد، قیمت تور کیش و سفر به آن کاملا مقرون به صرفه است.

آب و هوای کیش
جزیره کیش در مناطق گرم و خشک قرار دارد و فصل تابستان طولانی و داغ و فصل زمستان کوتاه و متعادلی را دارد. و به خاطر جزیره بودن آن آب و هوای شرجی دارد. در فصول گرم سال گاهی اوقات رطوبت هوا به 100 درصد می رسد اما این موضوع در فصل زمستان اصلا محسوس نیست.

بهترین زمان سفر به کیش


بهترین زمان سفر به کیش از نظر آب و هوا فصل پاییز و زمستان است، از آبان ماه تا اسفند، جزیره کیش آب و هوای خوب و متعادلی دارد و گاها دریا مواج است ، شبهای سردی دارد. که البته از نظر قیمتی نیز قیمت تور کیش بسته به فصول مختلف سال متفاوت است. نکته مهم اینکه فصل تاثیر مهمی بر قیمت تور کیش دارد. برای سفر به جزیره کیش تورهای متنوعی وجود دارد و همه این موارد را بسته به بودجه خود می توانید تنظیم کنید.
قیمت تور کیش بسته به نوع هتل از هتل 5 ستاره تا هتل 1 ستاره متفاوت است. بخش صبحانه معمولا در تمام تورهای کیش و هتلها وجود دارد، اما انتخاب گزینه های نهار یا شام در قیمت تور کیش باز هم لحاظ خواهد شد. البته انتخاب تعداد روز و شبهای اقامت در کیش هم در قیمت تور کیش موثر است و نکته دیگر نوع بلیط هواپیما است.که نوع بلیط فرست کلاس (first class) یا اکونومی (economy) باشد نیز در قیمت تور کیش لحاظ می شود،

مناسبترین قیمت تور کیش و زمان سفر

قیمت تور کیش
بهترین زمان سفر به کیش از لحاظ آب و هوایی فصل پاییز و زمستان است ولی باید در نظر داشته باشید، قیمت تور کیش در این فصول به مراتب گرانتر می شود. چون جزیره پذیرای گردشگران زیادی است.

در فصل گرم سال که همان تابستان است و از تیر تا شهریور ادامه دارد، قیمت تور کیش کاهش قابل ملاحظه ای دارد و معمولا در این فصل از سمت هتلها، جشنواره هایی برای تخفیف در نظر گرفته می شود. و گاهی اوقات در فصل گرم سال هزینه سفر و قیمت تور کیش از یک سوم تا نصف کاهش پیدا می کند. که اگر با گرمای هوا مشکلی نداشته باشید، این موضوع یک پیشنهاد اقتصادی عالی برای سفر است که قیمت تور کیش مناسبتر است و تعداد روزهای اقامت بیشتر و هتلهای بهتری در انتظار است.

در نهایت اینکه قیمت تور کیش بسته به آب و هوا و تعداد روزهای اقامت و آیتم های درخواستی متفاوت است.

هتلهای جزیره کیش


جزیره کیش هتلهای زیادی دارد و از هتلهای پنج ستاره تا هتلهای یک ستاره تقریبا تمام افراد با تمام سلیقه ها و بودجه ها را شامل می شود.

  • هتل ترنج

هتل ترنج کیش معروفترین و لوکس ترین هتل جزیره است که در سال 1394 به بهره برداری رسید. پروژه این هتل در اصل دارای دو بخش می باشد، قسمت اول: هتل پنج ستاره بر روی آب و بخش دوم آن هتل پنج ستاره ساحلی است. طرح هتل روی آب برای اولین بار است که در خاورمیانه اجرا می شود و برای نخستین بار در جزیره کیش با نمایی از ترنج یا همان بته جقه یک نماد اصیل ایرانی بر روی دریای خلیج فارس ساخته شده است. اتاق های این هتل دارای سوئیت اختصاصی هستند و از کف شیشه ای اتاق ها می توان دریا را مشاهده کرد.

هزینه اقامت در این هتل از شبی یک میلیون تومان شروع می شود و تا قیمت 5 میلیون تومان می رسد.

  • هتل بزرگ داریوش

هتل داریوش کیش یکی دیگر از لوکس ترین هتلهای جزیره کیش است و بیشترین شهرت آن به سبب معماری بی‌نظیر و فوق العاده آن است و از منحصر به فردترین و خاصترین هتل‌های جنوب کشور محسوب می شود. معماری این هتل برگرفته از معماری سنتی ایران باستان و عظمت تخت جمشید می باشد و یادآور تاریخ کهن ایران است. امکانات این هتل همچون استخر اختصاصی, ماساژ تایلندی, پینگ پنگ, سالن بدنسازی, زمین تنیس, دوچرخه, سالن بیلیارد, قایق سواری , گردشگری می باشد.

  • هتل مارینا

هتل لوکس مارینا پارک با یک فضای سبز بزرگ اختصاصی در کنار برج های دوقلو کیش قرار دارد. از ویژگی های آن فضای مشرف به دریا است و امکانات اختصاصی همچون استخر، ماساژ تایلندی، ساحل ماسه ای و اسکله اختصاصی با قایق می باشد.

از دیگر هتلهای لوکس و 5 ستاره جزیره کیش می توان به

هتل پارمیس، هتل ایران، هتل شایان، هتل کوروش، هتل ویدا را ذکر کرد، هر کدام از این هتلها امکانات اختصاصی همچون استخر و سالن های ورزشی دارند.

  • هتل سورینت مریم

جزو گروه هتل های سورینت است، که هدف آن ارتقاء کیفیت در صنعت هتلداری می باشد و در تلاش است بر اساس استانداردهای جهانی عمل کند.

ویژگی خوب این هتل فاصله کم آن تا ساحل و اسکله تفریحی است، نزدیکی به تالار شهر و مراکز خریدی همچون بازار مروارید، ونوس، بازارهای پردیس یک و دو و سایر مراکز تجاری جزیره می باشد. از دیگر امکانات این هتل استخر اختصاصی، آرایشگاه و سالن ماساژ و..است.

  • هتل فلامینگو

هتل فلامينگو کيش یک هتلی لوکس که به خاطر طراحی زیبای آن به شکل دلفین معروف است، این هتل در قلب جزیره کیش و در بلوار دریا واقع شده است. از دیگر ویژگی های آن نزدیکی به مراکز خرید سطح شهر و مراکز تفریحی و همچنین اسکله تفریحی کیش می باشد.

دیگر هتلهای چهار ستاره شامل: هتل سورینت صدف، هتل سارا، هتل پارمیدا، هتل آریان و هتل آرامیس می باشد. تمامی این هتل ها امکاناتی همچون استخر و سالن ورزشی و... را دارا می باشند.

  • هتل گاردنیا

یکی دیگر از هتلهای خوب و باکیفیت در نوع خود می باشد و امکانات اختصاصی همچون ترانسفر فرودگاهی، بازدید از جزیره کیش، بندرگاه و مراکز خرید و ... را دارد.

  • هتل گراند

در این رسته جزو هتل های خوب و با کیفیت محسوب می شود و امکاناتی همچون ترانسفر و گشت شهری و جکوزی، کافی نت و غیره را دارد.

  • هتل ارم

یکی از بزرگترین هتلهای جزیره کیش است که بیشتر اتاقهای آن مشرف به دریا می باشد، سوئیت های آن در محوطه فضای سبز و نخلستان می باشد. از امکانات این هتل بزرگ می توان؛ دو استخر اختصاصی، سونا، فروشگاه، رستوران های ایرانی و خارجی، کافی شاپ، مرکز خرید، تالار و ... را نام برد

دیگر هتلهای 3 ستاره جزیره کیش: هتل هلیا، هتل لوتوس، هتل کوثر، هتل سیمرغ، هتل سان رایز، هتل جام جم، هتل تعطیلات، هتل تاپ رز، هتل پارسیان، هتل پارس نیک، هتل آنا، هتل آفتاب شرق، هتل آرامش هستند.

  • هتل آرا

جزو قدیمی ترین هتلهای جزیره کیش می باشد و از ویژگی های آن: نزدیکی به مراکز خرید، دریا و اسکله تفریحی می باشد.

  • هتل آبادگران

موقعیت مکانی این هتل دقیقا کنار اسکله تفریحی جزیره و پیست دوچرخه سواری و در مجاورت رستوران میرمهنا است.

دیگر هتلهای دو ستاره: هتل ونوس، هتل گلدیس، هتل قائم، هتل شباویز، هتل ستاره، هتل سالار، هتل دریا، هتل تماشا، هتل پانیذ می باشد.

  • هتل ققنوس

در انتهای بلوار دریا قرار دارد و بیشتر سوئیت های این هتل 4 و 5 تخته می باشد، مزایای آن دسترسی آسان به دریا و اسکله تفریحی و پارک شهر و مراکز خرید است.

تور کیش

  • هتل خاتم

این هتل در نوع خود جزو بهترین و تمیزترین هتل ها محسوب می شود و از ویژگی آن مجاورت در کنار بازار صفین یا همان بازار عربهای کیش است.

دیگر هتلهای تک ستاره جزیره کیش: هتل فارابی، هتل دیدار و هتل آسیا است.

انتخاب هتل


در قسمت قبل تمام هتلهای جزیره کیش را نام بردیم و به برخی از ویژگی های آنها اشاره کردیم، انتخاب هتل یکی از آیتم های اصلی در قیمت تور کیش محسوب می شود. برای عده ای از افراد هتل لوکس و امکانات جانبی آن اهمیت زیادی دارد و از لحاظ قیمتی نیز محدودیتی ندارند، قطعا هتلهای 5 ستاره بهترین گزینه برای آنها می باشد و یا به مناسبتهای خاص همچون ماه عسل می توان یک سفر خاطره انگیز را در این هتلهای لوکس گذراند.

هزینه اقامت در هتل و قیمت تور کیش


هزینه اقامت در هتل های پنج ستاره معمولا از شبی 1 میلیون شروع می شود و بسته به نوع سوئیت و نوع هتل متفاوت است، مثلا هزینه اقامت در هتل ترنج تا شبی پنج میلیون هم می رسد.هزینه اقامت در دیگر هتلها نیز دقیقا بسته به سوئیت و فصل سال متفاوت است. هتلهای قیمت متوسط از شبی 700 هزار تومان شروع می شود و هتلهای ارزان قیمت از شبی 350 هزار تومان، که تمام این موارد در قیمت تور کیش تاثیرگذار است. می توانید با بررسی هتل ها و هزینه اقامت بودجه خود را هماهنگ کنید.

اگر کیفیت هتل اهمیت زیادی دارد، هتلهای 3 و 4 ستاره کیش، کیفیت های عالی و امکانات جانبی که دارند می تواند رضایت بخش باشد.هتلهای 1و 2 ستاره هم برای سفری ارزانتر در جزیره کیش مناسب است و یا اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را به صورت خانوادگی یا جمعی از دوستان دارید، می توانید از سوئیت های این هتلها استفاده نمایید.

رستوران های کیش


بسته به تور درخواستی هزینه غذا نیز محاسبه می شود و می توان، صبحانه نهار یا شام را درخواست داد، اما معمولا تمام تورها شامل صبحانه می شوند. و برای سایر وعده های غذایی می توان از رستوران های جزیره استفاده کرد. هزینه غذا را باید جدای از قیمت تور کیش در بودجه خود بگنجانید.

البته موضوع اینکه هزینه مواد غذایی در کیش بالاست، اما با تنوع و تعدد رستوران ها همه نوع غذا با قیمتهای متفاوت در جزیره کیش موجود است. از رستوران ها و فست فودهایی که هزینه هر پرس غذا از 15-20 هزار تومان است و تا رستوران های لوکسی همچون پدیده و شاندیز کیش و رستوران های دریایی که هزینه هر پرس غذا در آنها به 100 هزار تومان می رسد.

تور مشهد

امروزه شاهد برگزاری انواع مختلفی از تور مشهد در سراسر کشور هستیم و بیشتر زائران علاقه ی زیادی را برای سفر به این شهر با تورهای مشهد دارند. تمام آژانس های مسافرتی و هواپیمایی با برگزاری انواع مختلفی از تور مشهد، به دنبال کسب سود بیشتری هستند و سعی می کنند تا بهترین و با کیفیت ترین تور مشهد را برگزار نمایند. شما روزانه انواع مختلفی از تبلیغات تور مشهد را دریافت می کنید که ممکن است این تبلیغات به صورت پیامک های گروهی، تراکت و رسانه های غیر مجازی باشد. اگر شما نیز قصد زیارت دارید و دوست دارید در بهترین زمان سفری به مشهد داشته باشید بهتر است قبل از سفرتان سری به چند آژانس مسافرتی زده و با بررسی گزینه های موجود یکی از پکیج های تور مشهد را انتخاب کرده و رزرو نمایید تا با خیال راحت و آسوده به سفرتان بپردازید.

رزرو تور مشهد

برای رزرو تور مشهد ارزان می توانید از دو طریق اقدام نمایید که یکی از این راه ها مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی و رزرو تور مشهد مورد نظر می باشد که در این صورت بایستی کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشید و در هنگام تکمیل فرم مربوط به رزرو تور مشهد سعی بر آن داشته باشید تا اطلاعات فردی و آدرس منزل و شماره های تماس خود را به درستی و با دقت وارد نمایید تا همکاران حاضر در آژانس مسافرتی بتوانند به راحتی با شما در تماس باشند و شما را از برنامه های سفر در جریان بگذارند. اگر می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون صرف کردن وقت خود در آژانس های مسافرتی، تور مشهد را خریداری کنید بهتر می باشد تا با مراجعه به وب سایت های اینترنتی معتبر، پکیج مورد نظر خود را انتخاب و رزرو نمایید. برای رزرو تور مورد نظرتان به صورت اینترنتی بایستی مدارک شناسایی خود را اسکن کرده و در فیلدهای مربوطه بارگذاری نمایید و حتما به حجم فایل خود توجه داشته باشید. پرداخت هزینه ی مربوط به تور مشهد را نیز می توانید از درگاه های معتبر و مطمئن پرداخت نمایید و شماره پیگیری خود را تا زمان سفرتان داشته باشید.

 

رزرو ارزان تور مشهد

اگر به دنبال رزرو و خرید تور مشهد ارزان هستید بایستی از چند نکته پیروی کنید اول اینکه می توانید تورهای لحظه آخری را جستجو کرده و به رزرو آنها بپردازید چرا که مسئولین برگزار کننده تور های مسافرتی مشهد در لحظه های آخر برای خالی نماندن صندلی های هواپیما و یا اتوبوس خود تور لحظه آخری مشهد را با قیمت ارزان تر ارائه می دهند. هم چنین می توانید از تورهایی استفاده نمایید که مدت زمان رفت و برگشت آنها کمتر باشد. برای مثال شما می توانید به جای انتخاب و رزرو تورهای 6 شب و 7 روز از تورهای 3 شب و 4 روز استفاده نمایید. هم چنین برای رزرو تور ارزان مشهد در برخی از فصول و ماه هایی را انتخاب کنید که حجم مسافران ورودی به این شهر کمتر می باشد که معمولا اواخر فصل پاییز یکی از این گزینه ها می باشد.

تور مشهد

بهترین زمان رزرو تور مشهد

اگر می خواهید در شرایط آب و هوایی و اقلیمی معتدل به مشهد سفر کنید بایستی فصول بهار و تابستان را جهت رزرو تور مشهد انتخاب نمایید هر چند که در این فصول گردشگران و زائران به شهر مشهد بیشتر از سایر فصول ها می باشد؛ اما اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه هستید و می خواهید هزینه پایینی را در این سفر متقبل شوید می توانید فصول پاییز و زمستان را برگزینید هم چنین در فصول سرد از شدت گردشگران و ورود مسافران به این شهر کاسته می شود و شما می توانید به راحتی و بدون ازدحام و شلوغی به زیارت پرداخته و از تمامی دیدنی های مشهد بازدید کنید.

 

قیمت تور مشهد

قیمت تور مشهد با توجه به عوامل بسیاری متغیر می باشد که در مورد عوامل موثر در این مورد در بخش های بعدی به صورت کامل و مجزا برای شما توضیحاتی ارائه داده ایم. در حالت کلی می توان گفت که قیمت تور مشهد با توجه به امکانات و خدمات ارائه شده در آن بسیار مناسب و معقول بوده و با بودجه شما سازگاری خواهد داشت. شما می توانید با توجه به زمان اوقات فراغت خود و بودجه در نظر گرفته شده یکی از پکیج های تور مشهد را رزرو نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 3 تير 1398
نظرات

خدمات وب سایت دلتابان

در سایت مسافرتی دلتابان با خدمات مختلفی مواجه خواهید شد که یکی از مهمترین آن رزرو اینترنتی انواع بلیط های هوایی و همچنین هتل های داخلی و خارجی است. برای رزرو هتل های داخلی از طریق این سایت کار چندان سختی پیش رو نخواهید داشت. هتل های جمیرا نیز برای اقامت در این سایت در نظر گرفته شده اند که مسافران عزیز می توانند رزرو آنها را در برنامه سفر خود جای دهند.

بلیط هواپیما

رزرو اینترنتی ارزان ترین بلیط هواپیما

سایت های گردشگری متعددی در صفحات مختلف گوگل مشاهده می شوند که برای رزرو اینترنتی ارزان ترین بلیط هواپیما هر کدام دارای ویژگی های متعددی می باشند. از شناخته شده ترین سایت های گردشگری می توان به سایت مسافرتی دلتابان اشاره کرد. برای خرید انواع بلیط می توانید به این سایت مراجعه کرده و با مقایسه قیمت آن ها یک خرید اینترنتی ایده آل را به انجام برسانید. برای سفرهای داخلی و خارجی خود می توانید از قیمت بلیط های هواپیمای این سایت مطلع شده و پس از بررسی‌های لازم به رزرو اینترنتی آن بپردازید.

 این سایت در حوزه ارائه انواع بلیط براساس کلاس های پروازی متنوع پیش گام است و جای هیچ گونه نگرانی در رابطه با خدمات بلیط های مختلف در طول پرواز وجود نخواهد داشت. یکی از رایج ترین بلیط های خارجی سایت دلتابان مربوط به شهر زیبا و توریستی دبی می باشد که مسافران عزیز با رزرو آن می توانند به نقاط مختلف این شهر از جمله منطقه زیبای جمیرا سفر کنند و از جاذبه های گردشگری و توریستی آن نهایت لذت را ببرند. اگر قصد سفر با بلیط های هواپیمای سایت گردشگری دلتابان را در سر می گذرانید توصیه می کنیم در بخش های بعدی با ما همراه باشید تا با خدمات پروازهای خارجی این سایت آشنا شوید.

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و بررسی خدمات

سایت گردشگری دلتابان دارای بخش های مختلف و متنوعی است که یکی از مهمترین آنها رزرو اینترنتی بلیط هواپیما با بهترین و مناسب ترین نرخ می باشد. نکته مهم در رابطه با رزروهای اینترنتی بلیط های هواپیمایی توجه به قیمت های آنها براساس خدماتی است که در طول پرواز به مسافران عزیز ارائه می شوند. خدمات مختلفی با رزرو آنلاین بلیط های خارجی در سایت دلتابان در اختیار شما عزیزان قرار خواهند گرفت که از مهمترین آنها می توان به خدمات تشریفات فرودگاهی  امام خمینی اشاره کرد که به راحتی می توانید علاوه بررزرو بلیط هواپیما نسبت به رزرو cip   خود اقدام نمایید.

سرویس دهی در طول پرواز نیز می توانید یکی دیگر از خدماتی محسوب شود که براساس نوع کلاس های پروازی کیفیت آن متفاوت خواهد بود. مدت زمان و همچنین ساعت پرواز نیز در کنار خدمات می توانند قیمت بلیط های هواپیمایی سایت دلتابان را تحت تاثیر خود قرار دهند. در صورتی که هرگونه سوالی در رابطه با خدمات و قیمت بلیط های هواپیمایی داخلی و خارجی دارید می توانید آنها را با کارشناسان فروش آژانس مسافرتی دلتابان در میان بگذارید.

رزرو اینترنتی هتل های مختلف داخلی و خارجی

در جستجوی هتل های داخلی و خارجی متعدد در سایت های مسافرتی و گردشگری مسلماً به نحوه رزرو اینترنتی و همچنین قیمت آن ها بیش از هر موضوع دیگری توجه می کنید. در هتل های مختلف نرخ گذاری بر اساس مدت زمان اقامت و همچنین خدمات و امکانات رفاهی و ورزشی صورت می گیرد. انتخاب یک هتل داخلی و خارجی و رزرو آن کار چندان راحتی نیست و نیاز به زمان کافی خواهد داشت.

یکی از خدمات مهم سایت گردشگری دلتابان رزرو آنلاین هتل های مختلف می باشد. با ورود به این سایت در عرض چند ثانیه با لیست هتل های گوناگون داخلی و خارجی مواجه خواهید شد که هر کدام خدماتی را برای مسافران ارائه می دهند. نحوه رزرو و همچنین قیمت هتل در سایت دلتابان را می توانید با دیگر سایت های گردشگری مقایسه کرده و تصمیم خود را برای رزرو به انجام برسانید. این سایت تمام تلاش خود را کرده تا هتل های مناسب در داخل و خارج از کشور را با بهترین قیمت جهت رزرو شما به لیست خدمات خود بیفزاید.

رزرو بلیط هواپیما

رزرو اینترنتی هتل های داخلی

همانطور که در بخش قبلی نیز عنوان کردیم یکی از مهم ترین موضوعات قبل از سفر کردن انتخاب هتل و رزرو اینترنتی آن می باشد. در سایت گردشگری و مسافرتی دلتابان هتل های داخلی مختلفی وجود دارند که با قیمتی مناسب برای رزرو مسافران عزیز در نظر گرفته شده اند. هتل های داخلی در نقاط مختلف کشور تاسیس شده اند که برای اقامت چند روزه در آنها می بایست هزینه ای را پرداخت نمایید. با انتخاب سایت دلتابان برای رزرو هتل های داخلی می توانید تمامی خدمات و امکانات را در چند ثانیه مورد بررسی قرار دهید و با یک انتخاب هوشمندانه رزرو اینترنتی آن ها را به انجام برسانید.

رزرو هتل

سایت دلتابان لیستی از بهترین و درعین حال قیمت مناسب ترین هتل های داخلی را برای رزرو شما در نظر گرفته است که این موضوع باعث خواهد شد که در زمان رزرو آنلاین با تنوع هتل ها جهت اقامت در سفرهای داخلی مواجه شوید. برای رزرو، کافی است که وارد سایت آژانس گردشگری دلتابان شوید و با بررسی تمامی شرایط و امکانات هتل ها به رزرو آنها بپردازید. از دیگر خدمات این سایت می توان به رزرو آنلاین هتل های خارجی از جمله هتل های جمیرا  در دبی اشاره کرد که در بخش های بعدی بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

رزرو اینترنتی هتل های خارجی

قبل از این که سفر خارج از کشور خود را آغاز کنید مسلماً رزرو اینترنتی هتل های گوناگون ذهن شما را به خود درگیر خواهد نمود. با مراجعه به سایت دلتابان دیگر جای هیچگونه نگرانی برای رزرو اینگونه از هتل ها وجود نخواهد داشت چرا که در کنار هتل های داخلی می توانید هتل های خارجی در نقاط مختلف دنیا را نیز برای سفر خود در نظر بگیرید. به دلیل کم‌تجربگی و یا عدم آگاهی از امکانات و خدمات این دست از هتل ها بسیاری از مسافران قبل از سفر سردرگم بوده و یا انتخاب درستی را به انجام نمی رسانند.

رزرو اینترنتی هتل

سایت دلتابان این بستر را فراهم کرده است که مقایسه مناسبی میان هتل های مختلف خارجی داشته باشید و با امکانات و خدمات گوناگون آنها بیشتر آشنا شوید. با بررسی این موارد در سایت مسافرتی دلتابان مسلماً انتخاب هوشمندانه ای در رزرو اینترنتی هتل های خارجی خواهید داشت. در ادامه به نحوه رزرو برخی از هتل های دبی از جمله منطقه جمیرا خواهیم پرداخت تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

رزرو اینترنتی هتل های جمیرا

در دو بخش قبلی در رابطه با رزرو اینترنتی هتل های خارجی و داخلی در سایت مسافرتی و گردشگری دلتابان اطلاعات مختصری در اختیارتان قرار دادیم اما در این بخش به رزرو هتل های شناخته شده منطقه جمیرا دبی خواهیم پرداخت تا در زمان سفر به این شهر با هیچ گونه مشکلی از لحاظ اقامتی مواجه نشوید. جمیرا یکی از مناطق توریستی در دبی شناخته می شود که هرساله افراد بسیاری از نقاط مختلف دنیا در هتل های گوناگون آن اقامتی چند روزه را تجربه می کنند. خدمات و امکانات هر کدام از هتل های جمیرا برای اقامت مسافران با کیفیت ایده آل در نظر گرفته شده اند.

 اگر شما نیز جزء مسافران این منطقه توریستی و تفریحی هستید و در جستجوی هتل جمیرا در سایت های مختلف می چرخید توصیه می کنیم که برای راحتی کارهای مربوط به سفر به سایت دلتابان مراجعه نمایید. در این سایت با تنوع هتل های جمیرا جهت رزرو و اقامت مواجه خواهید شد که می توان به اقامت در هتل های جمیرا بیچ، هتل جمیرا زعبیل سرای، هتل جمیرا کریک ساید، هتل جمیرا امارات تاورز، هتل جمیرا زعبیل هاوس السیف، هتل جمیرا زعبیل هاوس مینی و هتل جمیرا برج العرب  و سایر هتل های جمیرا اشاره کرد. با ورود به سایت دلتابان می توانید با چند کلیک  و خیلی آسان به رزرو اینترنتی هر کدام از هتل های نام برده شده بپردازید.

رزرو اینترنتی هتل جمیرا بیچ

یکی از هتل های منطقه جمیرا هتل بیچ نام دارد که برای اقامت در آن می توانید به سایت گردشگری دلتابان مراجعه نمایید. این سایت مسافرتی این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که به راحتی بتوانند در منزل و یا محل کار خود به بررسی خدمات این هتل بپردازند. از جمله خدمات این هتل می توان به ساحل اختصاصی، پارک آبی رایگان ، رستوران های متعدد و همچنین منظره فوق العاده زیبای هتل برج العرب اشاره کرد. برای اقامت در این هتل پنج ستاره در منطقه جمیرا کار چندان سختی نخواهید داشت کافیست به خدمات رفاهی آن در سایت دلتابان توجه نمایند و با یک انتخاب رزرو اینترنتی آن را به انجام برسانند.

رزرو اینترنتی هتل برج العرب

تنوع هتل های منطقه جمیرا در سایت دلتابان بالاست و این موضوع کار شما را برای رزرو هتلی مناسب راحت تر خواهد نمود. در کنار هتل های شناخته شده این منطقه نباید از هتل برج العرب و شهرت آن در دنیا نیز غافل شد. خبر خوش برای شما مسافران دبی این است که از طریق سایت دلتابان می توانید رزرو هتل را به انجام برسانید. قبل از رزرو اینترنتی اطلاعات کافی در رابطه با امکانات این هتل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

رزرو اینترنتی هتل برج العرب

تعداد بازدید از این مطلب: 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 3 تير 1398
نظرات

شرایط دریافت ویزا و وقت سفارت انگلیس

تعیین وقت سفارت انگلیس اولین مرحله از دریافت ویزای انگلیس می باشد، متاسفانه امروزه به دلیل مشکلات فراوانی که بین دو کشور ایران و انگلیس به وجود آمده است دریافت ویزای انگلیس با مشکلات بسیار زیادی برای شهروندان ایرانی همراه است. امروزه امکاناتی فراهم شده است که بتوانید در داخل کشور نیز برای تعیین وقت سفارت انگلیس اقدام کنید و بعد از آن با حضور در یکی از سفارت های انگلیس اقدام به دریافت ویزای این کشور کنید. در این مطلب قصد داریم نکاتی بسیار مفید درباره تعیین وقت سفارت انگلیس را برای شما بیان کنیم تا در صورتی که قصد سفر به کشور انگلیس و دریافت ویزای این کشور را دارید بتوانید به راحتی اقدام به تعیین وقت سفارت انگلیس کنید و بعد از گذراندن مراحل آن به راحتی ویزای کشور انگلیس را دریافت کنید.

برای تعیین وقت سفارت انگلیس چه مراحلی را باید بگذرانیم؟

افرادی که قصد دریافت وقت سفارت انگلیس را دارند باید برای این کار مراحلی را بگذرانند. در اولین مرحله افرادی که قصد تعیین وقت سفارت انگلیس را دارند ابتدا باید به وب سایت رسمی سفارت انگلیس مراجعه کنند و نوع ویزایی که قصد دریافت آن را دارند را مشخص کنند، در دومین مرحله باید این افراد اقدام به ایجاد یک حساب کاربری منحصر به فرد در این وب سایت کنند و با حساب کاربری خود وارد سایت شوند و سپس فرم انگلیسی درخواست صدور ویزای انگلیس را پر کنند.  بعد از انجام این کارها محل مناسب برای انگشت نگاری باید تعیین شود و در ادامه نیز وقت سفارت انگلیس تعیین می شود. آخرین مرحله از این عملیات پرداخت هزینه وقت سفارت است که باید به صورت اینترنتی انجام دهید. در صورتی که قصد دریافت ویزای انگلیس را دارید باید بعد از دریافت وقت سفارت انگلیس با در دست داشتن مدارک در تاریخ مقرر شده به سفارت مورد نظر مراجعه کنید و با انجام انگشت نگاری و ارائه مدارک خود اقدام به دریافت ویزای انگلیس کنید. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در صورتی که در روز مقرر شده نتوانید به سفارت انگلیس مراجعه کنید درخواست شما به صورت خودکار از لیست افرادی که درخواست وقت سفارت انگلیس برای صدور ویزای این کشور را کرده اند حذف می شود.

دریافت ویزا انگلیس

برای تعیین وقت سفارت انگلیس چه مدارکی مورد نیاز است؟

یکی از سوالات مهمی که ممکن است برای شما پیش آمده باشد این است که برای دریافت وقت سفارت انگلیس چه مدارکی را باید در دست داشته باشیم؟ مدارک مورد نیاز برای این کار عبارتند از اسکن صفحه اول پاسپورت، واچر هتل محل اقامت در انگلیس و رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت، در صورتی که یکی از آشنایان شما در کشور انگلیس زندگی می کند سعی کنید از او تقاضای یک دعوتنامه کنید و فایل اسکن شده این دعوتنامه را برای تعیین وقت سفارت انگلیس به همراه داشته باشید و آخرین مدرک مورد نیاز نیز فرم تکمیل شده درخواست وقت سفارت به زبان فارسی می باشد. در این فرم اطلاعاتی از قبیل نوع ویزای درخواستی، مدت ویزای درخواستی، محل مورد نظر برای وقت مصاحبه و انگشت نگاری، اطلاعات شخصی فرد متقاضی، اطلاعات مربوط به پاسپورت فرد متقاضی، وضعیت شغلی، تاریخ سفر، اطلاعات مربوط به همسر در صورت متاهل بودن، اطلاعات مربوط به والدین فرد متقاضی، اطلاعات اقامت در کشور انگلستان، خدمات پزشکی در انگلستان، تاریخچه سفر به این کشور و یک سری سوالات دیگر از شما پرسیده خواهد شد.

چه مدت طول می کشد تا وقت سفارت انگلیس را تعیین کنیم؟(H4)

پاسخ دادن به این سوال کمی مشکل است چرا که به صورت دقیق نمی توان تعیین کرد که چه مدت زمانی لازم است تا بتوانید وقت سفارت انگلیس را تعیین کنید، به صورت کلی از آنجایی که افراد بسیار زیادی متقاضی دریافت ویزای انگلیس هستند سفارت این کشور یکی از شلوغ ترین سفارت های دنیا می باشد و بنابراین شما نمی توانید به صورت دقیق تعیین کنید که چه مدت زمانی طول می کشد تا آنها درخواست شما را تایید کنند. به صورت کلی وقت سفارت این کشور هر هفته به روزرسانی می شود و شما با کمی خوش شانسی می توانید به میزان زیادی از مدت زمان تایید درخواست تعیین وقت سفارت انگلیس بکاهید.

وقت سفارت انگلیس

دریافت ویزای توریستی انگلیس

در بین تمامی انواع ویزاهای انگلیس ویزا توریستی از نوع محبوب آن می باشد  که معمولا برای افرادی صادر می شود که قصد سفر به کشور انگلیس و گردشگری در این کشور را دارند و یا اینکه قصد دارند با سفر به کشور انگلیس از اقوام و آشنایان خود که در این کشور اقامت دارند دیدن کنند. اگر قصد دریافت ویزای توریستی کشور انگلیس را دارید حتماً به این نکته توجه داشته باشید که

برای دریافت این نوع ویزا در روز مصاحبه حتما باید دلیل سفر خود به کشور انگلیس را به صورت کامل به سفارت این کشور توضیح دهید. به صورت کلی ویزای توریستی انگلیس به دو دسته تقسیم می شود، دسته اول ویزای سینگل یا یک بار ورود می باشد که بیشتر برای افرادی صادر می شود که قصد ندارند بیش از یکبار وارد کشور انگلیس شوند، معمولاً افرادی که قصد گردشگری در کشور انگلیس را دارند از این نوع ویزایی استفاده می کنند، مدت زمان اعتبار ویزای سینگل معمولاً کمتر از ۶ ماه می باشد. نوع دوم از ویزای انگلیس ویزای چند بار ورود می باشد که این نوع از ویزا معمولا برای افرادی صادر می شود که قصد دارند در طی یک بازه زمانی بیش از یکبار وارد کشور انگلیس شوند، این ویزا بیشتر برای افرادی مناسب است که به قصد درمان و یا تجارت به کشور انگلیس در سفر می کنند، آنها می توانند برای انجام کار خود از این نوع ویزا استفاده کنند.

برای دریافت ویزای انگلیس باید چه شرایطی را دارا باشیم؟

همانطور که گفتیم در سال های اخیر مشکلات بسیار زیادی بین روابط ایران و انگلیس به وجود آمده است و همین عامل باعث شده است، ایرانیانی که قصد دریافت ویزای انگلیس را سفر به این کشور را دارند با مشکلات بسیار زیادی رو به رو شوند. سفارت انگلیس از سال ۲۰۱۱ مشکلات زیادی را برای ایرانیان به وجود آورده است که این سخت گیری ها باعث شده است تا ایرانیانی که قصد سفر به کشور انگلیس را دارند معمولاً زمان زیادی را صرف دریافت ویزای این کشور کنند. یکی از شرایط بسیار مهمی که می تواند شانس شما را برای دریافت ویزای انگلیس دو برابر کند این است که دو ویزای معتبر داشته باشید که در صورتی که این دو ویزا یکی ویزای شینگن و دیگری ویزای ژاپن باشد شانس شما به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. یکی دیگر از شرایط مهمی که می تواند تاثیر بسیار زیادی در سرعت روند دریافت ویزای انگلیس برای شما داشته باشد این است که سند ملکی و مدارک شغلی قوی داشته باشید و این دو مدرک را به سفارت کشور انگلیس تحویل دهید. اگر در حساب کوتاه مدت بانکی خود حداقل ۱۰۰ میلیون تومان پول دارید می توانید امیدوار باشید که شانس شما برای دریافت ویزای کشور انگلیس افزایش پیدا کند.

شرایط دریافت ویزا و وقت سفارت انگلیس

چه مدت طول میکشد تا ویزای انگلیس برای ما صادر شود؟

این سوال سوالی است که ممکن است بسیاری از شما درباره ویزای انگلیس داشته باشید، به صورت کلی نمی توان در ایران تعیین کرد تا چه مدت زمانی طول می کشد تا ویزای انگلیس برای شما صادر شود چرا که کشور انگلیس که از جمله کشورهای توریستی قاره اروپا می باشد که سالانه مسافران بسیار زیادی به آن سفر می کنند و به همین دلیل افراد بسیار زیادی متقاضی دریافت ویزای انگلیس هستند، بنابراین سفارت کشور انگلیس برای صدور ویزای انگلیس کار سختی را در پیش دارد. با این حال به صورت حدودی می توان گفت که تقریبا سه هفته طول می کشد تا ویزای انگلیس برای شما صادر شود اما با توجه به نکات گفته شده ممکن است این مدت زمان به یک ماه نیز برسد. نکته ای که باعث می شود تا مدت زمان صدور ویزا برای شما کمتر شود این است که در هنگام مراجعه به سفارت کشور انگلیس مدارک خود را به صورت تکمیل کرده به  این سفارت ببرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود