دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 19
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 521
بازدید سال : 1048
بازدید کلی : 3770

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 30 آذر 1398
نظرات

شهر دبی

شهر دبی جایگاه ویژه ای در میان کشورهای عربی دارد و یکی از شهرهای امیرنشین امارات متحده عربی می باشد. شهر دبی در واقع در جنوب ایران واقع شده است و در اطراف خلیج فارس ساخته شده است. این شهر دارای یک موقعیت جغرافیایی بسیار خوب می باشد که در صنعت نفت گسترش زیادی یافته است. امروزه شهر دبی یکی از محبوب ترین شهرهای گردشگری در جهان می باشد که دارای مکان های تفریحی و گردشگری بسیار زیادی است. این شهر درآمد بسیار زیادی از صنعت نفت و گردشگری بدست می آورد و درآمدهایی از فروش ملکف تزاریت مسافر، دادن اقامت به افراد خارجی و ... کسب می کند.

در این شهر، آسمان خراش های بسیار زیادی وجود دارد که فرصت تفریحی بسیار زیادی را برای مسافرین تور ارزان دبی فراهم می کند. گردشگران و توریست ها از گوشه و کنار دنیا برای بازدید از مناطق مختلف دبی به آن سفر می کنند و همواره تلاش می کنند تا یک سفر بیادماندنی و خاطره انگیز از این شهر داشته باشند.

یکی از تورهای محبوب گردشگری در دنیا تور دبی است. در بین مسافرانی که به امارات متحده عربی می روند اغلب دبی را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند. در سفر به این شهر زیبا از جاذبه های متنوع آن بازدید خواهید کرد و خاطراتی خوش برای خود رقم خواهید زد. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره تور دبی و جاذبه های آن خواهیم پرداخت تا سفر لذت بخش تری را تجربه کنید.

تور دبی

تور دبی

برای رزرو تور دبی به صورت اینترنتی می توانید اقدام کنید و با مراجعه به سایت اطلاعات لازم را کسب نمایید. در ابتدا مبدا و مقصد تور را مشخص کنید که مبدأ شهر محل زندگی و مقصد نیز شهر دبی خواهد بود. با زدن گزینه جستجو لیستی از تورهای دبی به نمایش در می آید که هر یک دارای مشخصاتی چون قیمت، نوع هتل، نوع ایرلاین و کلاس پروازی، خدمات و ... خواهد بود. با توجه به بودجه ای که برای تور دبی در نظر گرفته اید مورد مناسب خود را انتخاب کنید. این امکان وجود دارد که تور دبی را بر اساس موردی که برای تان مهم تر است انتخاب کنید مثلاً تور را بر اساس قیمت و یا هتل جستجو کنید، این گونه تنها تورهای مورد نظر به نمایش در می آید و قادر به انتخاب مورد مناسب خود در کوتاه ترین زمان خواهید بود.

بهترین زمان سفر با تور دبی

همانطور که گفته شد شهر دبی دارای آب و هوای بسیار گرمی می باشد. بهترن زمان سفر به این شهر در فصل پاییز تا بهار می باشد. در این فصول آب و هوای منطقه کمی بهتر می شود و آب و هوا معتدل می باشد. در این فصول می توانید به کنار دریا بروید و از آب و هوای گرم در سواحل لذت ببرید و حمام آفتابی بگیرید. البته اگر تحمل گرما را دارید می توانید در فصل تابستان به این شهر بروید و از تفریحات تابستانی این شهر لذت ببرید. بیشتر تفریگاه های این شهر سرپوشیده هستند و حتی می توانید به پیست اسکی مملوء از برف آن با تور دبی بروید و لذت ببرید.

خدمات تور دبی و هزینه آن

در تور دبی خدماتی به مسافران ارائه می شود که در هزینه های تان نیز تأثیرگذار است. این خدمات شامل بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، بلیط هواپیما چارتر رفت و برگشت، رزرو هتل، گشت شهری، لیدر فارسی زبان و ... است. با توجه به بودجه ای که دارید قادر به انتخاب این خدمات خواهید بود و از آن ها استفاده خواهید کرد. هزینه تور دبی با توجه به زمان سفر، نوع ایرلاین، کلاس پروازی، نوع هتل و خدماتی که ارائه می شود متفاوت خواهد بود. سفر در فصل های کم گردشگر سبب کاهش تعداد مسافران و در نتیجه کاهش هزینه ها خواهد شد و بالعکس سفر در فصل های پر گردشگر سبب افزایش هزینه های هتل، هواپیما و ... می شود. اگر قصد دارید سفر ارزانی داشته باشید تور دبی را در فصل های کم گردشگر انتخاب کنید و در روزهای غیر مناسبتی سفر کنید. این که چه ایرلاینی را برای پرواز انتخاب کنید نیز بر هزینه تور تأثیر می گذارد زیرا هر ایرلاین خدمات متفاوتی را ارائه می دهد. نوع هتل و خدمات ارائه شده نیز این هزینه را افزایش و یا کاهش می دهد.

قیمت تور دبی

عوامل مختلفی در قیمت تور دبی تاثیر گذار است و مهمترین آن فصلی است که می خواهید به این شهر سفر کنید. اگر در زمان برگزاری جشنواره ها و فصل هایی که هوا بهتر است و به همان نسبت مسافر و گردشگر بیشتر می باشد سفر کنید قیمت تور افزایش می یابد. نوع پرواز و هتل نیز در قیمت تور دبی تاثیر گذار است. همچنین قیمت تور دبی در روزهای بعد عید و خرداد ماه و تابستان که بسیار گرم است کاهش می یابد. به صورت کلی قیمت تور دبی نسبت به جاذبه های گردشگری و تفریحی آن مقرون به صرفه می باشد.

خرید بلیط هواپیما

تور لحظه آخری دبی

اگر تور های چارتری که توسط آژانس های هواپیمایی خریداری می شوند به فروش نرسند، آژانس ها این تور ها را به تور لحظه آخری تبدیل می کنند و آن را با قیمت کمتری به مشتری می فروشند تا بلیط هایشان به فروش رود. در حقیقت تور لحظه آخری مقرون به صرفه می باشد و شما با پرداخت هزینه کمتر می توانید در شهر دبی و هتل های بی نظیر آن تفریح کنید. تور های لحظه آخری در همه فصول سال قابل خریداری می باشند اما جلوه آنها در فصل های پاییز و زمستان که مسافران بیشتری به این شهر سفر می کنند، افزایش می یابد.

هزینهٔ اقامت در هاستل در تور دبی

در دبی تعداد هاستل ها کم است و زیاد رایج نیست. هزینه اقامت در خوابگاه هاستل 120-100 درهم امارت می باشد و برای اقامت در اتاق خصوصی نیز باید شبی 375-250 درهم پرداخت کنید. اکثر هاستل ها وای فای رایگان دارند و در برخی از آن ها صبحانه رایگان داده می شود. در کل برای کاهش هزینه ها در تور دبی اقامت در هاستل گزینه مناسبی می تواند باشد.

اقامت در هتل های ارزان در تور دبی

برای کاهش هزینه ها و اقامت در هتل های ارزان در دبی هزینه ای حدود 250-200 درهم در اتاق هایی با امکانات پایه باید پرداخت کنید. همه اتاق ها مجهز به وای فای رایگان هستند و برخی امکاناتی چون سرویس رایگان به فرودگاه و یا استخر دارند. هزینه هتل های میان رده پایین است اما اگر به دنبال اقامتگاهی لوکس باشید سقف قیمت مشخص نیست و با توجه به امکانات و خدمات مشخص خواهد شد.

اخذ ویزای دبی

قبل از سفر با تور دبی باید ابتدا به اخذ ویزای دبی اقدام نمود. انواع ویزای دبی شامل: ویزای گردشگری، کاری، ترانسپورت و تجاری می باشد. طول مدت زمان ویزای توریستی دبی معمولا 2 هفته، 1 ماه و یا حداکثر 3 ماهه می باشد. توجه داشته باشید که در صورت اخذ ویزای یک ماهه شما می توانید با پرداخت هزینه ویزای خود را به مدت یک ماه دیگر تمدید نمایید. از ویژگی های ویزای دبی عدم نیاز به انجام مصاحبه ی حضوری می باشد. آدرس سفارت امارات، واقع در غرب تهران، خیابان ایران زمین می باشد، اما توجه داشته باشید که به منظور دریافت ویزای توریستی نیاز به مراجعه به سفارت نبوده و از طریق آژانس های هواپیمایی می توانید برای اخذ ویزا اقدام نمایید. مدارک مورد نیاز به منظور اخذ ویزای دبی به قرار زیر می باشد:

  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • دو قطعه عکس جدید و رنگی با پیش زمینه ای سفید
  • فرم تکمیل شده از مشخصات فرد متقاضی
  • اطلاعات دقیق مرتبط با محل سکونت و یا محل کار

به منظور دریافت فرم و یا اطلاعات دقیق تر درباره مدارک مورد نیاز، می توانید به سایت سفارت امارات نیز مراجعه نمایید.

تور دبی با هواپیمایی ماهان

بلیط های هواپیما برای سفر با تور دبی

به منظور سفر با تور لحظه آخری دبی شما می توانید بلیط های سیستمی و یا لحظه آخری را تهیه نمایید.

1_ بلیط های لحظه آخری: اگر شما از دسته افرادی هستید که با چمدانی حاضر، همیشه آماده سفر می باشید ما به شما بلیط لحظه آخری را پیشنهاد می کنیم که شامل تخفیفات بسیاری می باشد و می تواند هزینه های سفر شما را تا حد زیادی کاهش دهد، به طوری که می توانید گاهی یک خرید بلیط چارتر را تنها با پرداخت هزینه ای برابر با بلیط اتوبوس تهیه نمایید. اما هزینه این بلیط برای تمامی افراد با سنین مختلف (کودک و یا بزرگسال) یکسان می باشد.

2_ بلیط های سیستمی: اگر از افرادی هستید که برای سفر خود باید برنامه ریزی مشخصی داشته باشید برای سفر با تور دبی ما به شما بلیط های سیستمی را پیشنهاد می کنیم. جهت رزرو این دسته از بلیط ها حداقل دو هفته قبل از سفر با تور دبی اقدام نمایید. از ویژگی های خوب بلیط های سیستمی، تفاوت قیمت بلیط برای کودکان و بزرگسالان می باشد.در صورت کنسلی می توانید پس از کسر شدن مبلغی از هزینه بلیط، مابقی آن را دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : چهار شنبه 27 آذر 1398
نظرات

تور گرجستان

در زمان رزرو تور گرجستان مسافران می بایست به چندین موضوع مهم توجه ویژه داشته باشند. از مهمترین آنها توجه به اعتبار آژانس مسافرتی است که از طریق آن به رزرو تور گرجستان اقدام می کنید. از دیگر موارد می توان به حضور لیدر و راهنمای با تجربه و مسلط به زبان کشور گرجستان اشاره نمود. البته در کنار این دو مورد نباید از هزینه های سفر با استفاده از این تورها غافل شد. خدماتی که در اغلب تورهای مسافرتی و تفریحی گرجستان ارائه می شوند دارای هزینه های مشخصی هستند که در زمان انتخاب آن می توانید آنها را در نظر بگیرید. در کنار موارد عنوان شده نباید از برنامه سفر که در این تورها برنامه ریزی می شوند غافل شد. با توجه به این برنامه می بایست به مکان های گردشگری و مراکز خرید که قرار است به آنها مراجعه کنید، توجه کنید.در سایت دلتابان این امکان فراهم شده است که مسافران عزیز با بررسی موارد عنوان شده به راحتی بتوانند قیمت تور گرجستان را انتخاب و رزرو کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر این نکات را مورد بررسی قرار دهید.

تور گرجستان

نکات مهم در انتخاب تور مسافرتی گرجستان

تورهای مسافرتی و گردشگری این روزها یکی از گزینه های سفر محسوب می شوند و از مزیت های مهمی برخوردار هستند. در زمان انتخاب اینگونه تورها می بایست چند نکته را در نظر بگیرید تا بتوانید سفری منحصر به فرد و در عین حال به صرفه را تجربه کنید. در زمان انتخاب تور مسافرتی گرجستان که یکی از آنهاست، افراد می بایست به سابقه آژانسی که تور را از آن رزرو می کنند توجه کنند. از دیگر موارد بررسی خدمات تور، است که در اغلب آژانس ها توضیحاتی در رابطه با آن ارائه می شود.

در کنار این دو مورد نباید از هزینه های سفر با تورهای تفریحی گرجستان غافل شد. هزینه مربوط به هتل، خرید آنلاین بلیط هواپیما و همچنین خدمات مسافرتی که در زمان رزرو تور این کشور می توانید آنها را نیز در نظر بگیرید.از دیگر موارد توجه به راهنمای سفر است که به عنوان لیدر تور در هنگام رزرو اینگونه از تورهای تفریحی می توانید به آن توجه کنید. با سایت دلتابان همچنان .همراه ما باشید تا بیشتر موارد عنوان شده در رابطه با تور مسافرتی گرجستان را با هم بررسی کنیم و به بیان برخی از ویژگی های آنها بپردازیم.

رزرو تور مسافرتی گرجستان در آژانس های مسافرتی معتبر

در زمان انتخاب تور مسافرتی گرجستان همانطور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره کردیم می بایست به اعتبار آژانس مربوطه توجه کنید. در واقع این روزها آژانس های مسافرتی و تفریحی مختلفی مشاهده می شوند که هر کدام تورهای گردشگری و مسافرتی را برای رزرو عرضه می کنند.در زمان رزرو تور گرجستان ارزان می توانید قبل از هر اقدامی از طریق افرادی که از طریق آژانس ها به سفر پرداخته اند، اعتبار آنها را جویا شوید.

همچنین با بررسی خدمات و هزینه تورهای آژانس های مسافرتی نیز می توانید میزان اعتبار آنها را در نظر گرفته و بیشتر مورد ارزیابی قرار دهید.

رزرو تور مسافرتی

توجه به هزینه ها در زمان انتخاب تور مسافرتی گرجستان

در زمان رزرو تور مسافرتی گرجستان افراد علاوه بر اعتبار آژانس های مربوطه می بایست هزینه های تور را نیز در نظر بگیرند. به عنوان مثال با بررسی خدماتی که تورهای مسافرتی ارائه می دهند به راحتی می توانید هزینه ها را برآورد کنید. این نکته را فراموش نکنید که در برخی از آژانس های مسافرتی با توجه به هزینه ای که دریافت می کنند خدمات ایده آل و مناسبی به مسافران در تورهای گردشگری ارائه نمی شود.

در زمان رزرو تور گرجستان می توانید از طریق کارشناسان و کارکنان آژانس های معتبر در رابطه با خدماتی که در این تورها ارائه می شود و هزینه های مخصوص آنها اطلاعات مهمی را جویا شوید. با این بررسی به راحتی انتخاب رزرو تور گرجستان برای شما عزیزان راحت تر محقق خواهد شد.

انتخاب تور مسافرتی گرجستان و توجه به لیدر آن

یکی از گزینه های مهم که در زمان انتخاب تور مسافرتی گرجستان شما را یاری خواهد رساند راهنما و لیدر آن است. با توجه به اینکه این فرد می بایست به زبان کشور مقصد که گرجی است تسلط کافی داشته باشد به راحتی می توانید تور مورد نظر را مورد ارزیابی قرار دهید. در کنار تسلط کافی به زبان کشور مقصد، لیدر می بایست از اطلاعات کافی در رابطه با این کشور برخوردار باشد و بتواند زمان و هزینه را به خوبی مدیریت کند.

این نکته را فراموش نکنید که اغلب آژانس های مسافرتی که سایت دلتابان یکی از آنها است، به استخدام لیدر و راهنماهای ماهر و باسواد می پردازند تا مسافران در طول سفر احساس راحتی و یا آرامش داشته باشند. یک لیدر با تجربه می بایست از مهارت کافی برای همراهی مسافران تور گرجستان برخوردار باشد.

سفر به گرجستان

توجه به اقامتگاه در زمان رزرو تور مسافرتی گرجستان

در زمان رزرو تور مسافرتی گرجستان می بایست به اقامتگاهی که برای شما در نظر گرفته شده توجه کنید.شاید جالب است بدانید که در کشور گرجستان مخصوصا شهر تفلیس اقامتگاه و هتل های مختلفی وجود دارند که هر کدام خدمات و امکانات مختلفی را در اختیار مسافران قرار می دهند. در برنامه تورهای مسافرتی که برای سفر به این کشور برنامه ریزی شده اند می باید با رزرو هتل ارزان و مناسب بر اساس هزینه ای که مسافر پرداخت می کند در نظر گرفته شود.

این نکته را فراموش نکنید که توجه به هتل های جایگزین نیز در زمان رزرو تور گرجستان و شهرهای مختلف آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که این امکان وجود دارد که امکان اقامت در هتل رزرو شده به دلایل مختلفی امکان پذیر نباشد. بنابراین آژانس های معتبر می بایست هتل جایگزینی را در سفر به گرجستان در نظر بگیرند. مسافران عزیز در زمان انتخاب و رزرو تور می بایست این موضوع را نیز مدنظر قرار دهند.

توجه به برنامه گردشگری در سفر با تور مسافرتی گرجستان

در سفر با تور مسافرتی گرجستان از مهمترین موضوعات، برنامه ریزی آژانس های مسافرتی است که برای تفریح و گردش شما مسافران در نظر گرفته شده اند. یک آژانس معتبر می بایست برنامه مدون و در عین حال مناسب برای مسافران خود در سفر به گرجستان در نظر بگیرد. به عنوان مثال می بایست مکان های گردشگری که از طرفداران بسیاری برخوردارند را در لیست برنامه های تفریحی و دیدنی اینگونه از تورها جای دهند تا مسافران بتوانند از لحظات سفر خود به گرجستان استفاده نموده و لذت ببرند.

بنابراین برنامه ریزی برای سفر با اینگونه تورها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از دیگر موارد مراجعه به مراکز خرید است که اغلب مسافران آن را در اولویت قرار می دهند که این موضوع نیز باید در برنامه تورهای مسافرتی کشور گرجستان لحاظ شود. عزیزان با بررسی این نکته نیز می توانند در انتخاب و رزرو تور گرجستان موفق عمل نمایند.

تعداد بازدید از این مطلب: 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 12 آذر 1398
نظرات

برای دریافت ویزای کانادا باید اطلاعات مهمی درباره انواع ویزای این کشور و شرایط اخذ آنها داشته باشید. کانادا یکی از کشورهای وسیع و پهناوری است که بعد از کشور روسیه به عنوان پهناورترین کشور در جهان شناخته می شود. در این کشور جاذبه های گردشگری متنوع و بی نظیری وجود دارد که باعث جذب توریست ها و گردشگران مختلفی از اقصی نقاط جهان می شود. برای ورود به این کشور با هر هدفی که دارید نخستین قدم دریافت ویزای کانادا است. کانادا برای ارائه ویزا به ایرانی ها کمی سخت گیرانه عمل می کند ضمنا در ایران سفارتخانه ای ندارد بنابراین برای اخذ ویزای این کشور باید از کارشناسان و مشاوران حرفه ای کمک بگیرید. کانادا در بین کشورهای مدرن و پیشرفته جهان قرار دارد که هر ساله افراد مختلفی برای گردشگری و یا به قصد مهاجرت درصدد تهیه ویزای آن هستند. برای دریافت ویزای کانادا باید در وهله اول نسبت به ویزاهای مختلف و شرایط دریافت هر کدام اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید متناسب با نیاز خود ویزای مورد نظر را دریافت کنید. در این مطلب با انواع ویزای کانادا، شرایط و مدارک لازم برای اخذ آن آشنا می شویم.

ویزای کانادا

انواع ویزای کانادا

برای ورود به کشور کانادا با هر هدفی که دارید باید ویزای این کشور را تهیه کنید. کانادا متناسب با تنوع مهاجران و گردشگران ویزاهای مختلفی را ارائه می دهد. به طور کلی ویزاهای کانادا به دو دسته ویزای توریستی و ترانزیت تقسیم بندی می شوند که هر کدام از آنها دارای زیر مجموعه هایی هستند. در ادامه با انواع این ویزاها و شرایط آنها آشنا می شویم.

ویزای توریستی کانادا

یکی از محبوب ترین ویزاهای کانادا ویزای توریستی است. این ویزا مدت مشخصی دارد و مدت اعتبار آن توسط افسر ویزا صادر می شود. این ویزا به صورت های یکبار ورود و یا 5 ساله صادر می شود. ویزای توریستی کانادا را می توانید برای اهداف مختلفی از جمله گردشگری و یا انجام امور مختلف که نیاز به مدت زمان طولانی ندارند استفاده کنید.

ویزای 5 ساله کانادا

ویزای کانادا بنا بر اعتبار پاسپورت شما صادر می شود، به عنوان مثال پاسپورت هایی که دارای 4 سال اعتبار باشند ویزای 4 ساله می گیرند اما از آنجایی که پاسپورت های ایرانی دارای اعتبار 5 ساله هستند می توانید به کمک آنها ویزای کانادا 5 ساله دریافت کنید. برای دریافت ویزای 5 ساله کانادا بهتر است ویزای کشورهای دیگر را هم داشته باشید زیرا این مورد در دریافت ویزای 5 ساله کمک شایانی به شما می کند.

اگر می خواهید شانس خود را برای دریافت ویزا بیشتر کنید داشتن یک دعوتنامه پیشنهاد بسیار خوبی است. شخصی که دعوتنامه را برای شما تنظیم می کند باید از درآمد بالایی برخوردار باشد تا بتواند هزینه های شما را در طول سفر ساپورت کند. برای دریافت ویزای 5 ساله کانادا باید در کنار مدارک شخصی خود مدارک فرد دعوت کننده نیز ارائه شود.

ویزای تحصیلی کانادا

یکی از محبوب ترین ویزاهای کانادا ویزای تحصیلی این کشور است که همانطور که از نام آن پیدا است برای طی کردن تحصیلات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این روش یکی از سریع ترین روش ها برای مهاجرت به کانادا است. از آنجایی که کشور کانادا از لحاظ سطح علمی در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد افراد زیادی از کشورهای مختلف برای گذران دوره های تحصیلی مختلف اقدام به دریافت ویزای کانادا از نوع تحصیلی می کنند. برای دریافت این نوع از ویزای کانادا کافی است مدارک معتبری ارائه دهید که نشان دهنده سطح علمی بالای شما است. از آنجایی که این کشور کالج ها و دانشگاه های معتبری دارد پذیرای دانشجویان مستعد و فعال زیادی خواهد بود.

وقت سفارت کانادا

افرادی که بالای 18 سال سن دارند به راحتی می توانند در دانشگاه ها و موسسات مختلف کانادا برای پذیرش اقدام کنند. اما اگر کمتر از 18 سال سن دارید باید ویزای دانش آموزی این کشور را دریافت کنید. در این کشور مدارس مختلفی وجود دارد که سطح علمی بالایی دارند و دانش آموزان را با شرایط مختلف پذیرش می کنند. ضمنا با دریافت این ویزا والدین نیز می توانند به راحتی برای دریافت ویزای توریستی اقدام کنند.

ویزای فرصت مطالعاتی کانادا

یک نمونه ویزای کانادا که شاید کمتر با آن آشنا باشید ویزای فرصت مطالعاتی است. کشور کانادا به سبب سطح علمی بالایی که دارد در طرح های علمی مختلف و ایده های جدید امکانات و تسهیلاتی را در اختیار افراد واجد شرایط قرار می دهد. افراد می توانند پس از تحقیق در مورد دانشگاه های مختلف و پذیرش در یکی از آنها برای دریافت این نوع ویزای کانادا اقدام کنند. این ویزا شرایط مختلفی دارد و قبل از اقدام برای دریافت آن باید با کلیه مراحل آن آشنا شوید. در برخی موارد شرایطی وجود دارد که به سبب آن می توانید برای دریافت سایر ویزاها مانند ویزای تحصیلی نیز اقدام کنید این موضوع تا حد زیادی به طول دوره و یا ماهیت آن بستگی دارد. کسانی که برای دریافت این نوع ویزای کانادا اقدام می کنند قطعا دارای شرایط علمی خوبی هستند و می توانند گام های مهمی در زمینه علمی و پژوهشی در کشور مورد نظر بردارند.

ویزای شغلی کانادا

یک نمونه دیگر از ویزای کانادا ویزای شغلی یا در واقع همان ویزای کاری است. دریافت این نوع از ویزای کانادا نسبت به سایر ویزاها دشوارتر است و برای کسانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در کشور کانادا را دارند صادر می شود. برای دریافت ویزای کاری این کشور باید شرایط مختلفی را بررسی کنید و بتوانید امتیاز لازم را اخذ کنید. مهمترین عواملی که در امتیاز شما تاثیرگذار خواهند بود شامل میزان تحصیلات، تجربه کاری، سن، تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی، سازگاری با محیط و پیدا کردن کارفرمای مطمئن است.

ویزای کانادا

ویزای سرمایه گذاری کانادا

یکی دیگر از ویزاهای کانادا ویزای سرمایه گذاری است که افراد کمی برای دریافت آن اقدام می کنند. شما با در نظر گرفتن شرایط خود و با داشتن سرمایه ای مناسب می توانبد در زمینه مشخص در این کشور سرمایه گذاری کنید. این کار ریسک بالایی دارد و برای انجام آن باید از مشاوران و کارشناسان با تجربه کمک بگیرید.

چگونه ویزای کانادا را دریافت کنیم؟

پس از اینکه متناسب با هدف خود ویزای مورد نظر را انتخاب کردید باید برای دریافت این ویزا وقت سفارت بگیرید. برای انجام این کار می توانید از کارشناسان مجرب کمک بگیرید که در این زمینه تجربه و سابقه کافی را داشته باشند. از آنجایی که کانادا در ایران هیچ گونه سفارتی ندارد برای دریافت ویزای آن باید از طریق کشورهای دیگری که کنسولگری کانادا در آنها قرار دارد اقدام کنید.

مراحل اخذ ویزای کانادا

اولین مرحله برای دریافت ویزای کانادا تعیین وقت سفارت کانادا است که همانطور که قبلا هم گفتیم برای انجام این کار باید از مشاورانی حرفه ای کمک بگیرید. برای رزرو وقت سفارت و دریافت ویزا می توانید از کشورهای همسایه مانند ارمنستان، ترکیه و دبی کمک بگیرید. برای تعیین وقت سفارت نیاز به اسکن گذرنامه و شماره تماس دارید. کلیه مدارک مورد نظر برای دریافت ویزا باید ارائه شوند. هر گونه نقص در این مدارک می تواند صدور ویزای شما را مختل کند. نوع ثبت نام به دو صورت آنلاین و حضوری است که می توانید متناسب با شرایط خود یکی از آنها را انتخاب کنید. پس از اینکه مدارک شما مورد بررسی قرار گرفت باید در زمان تعیین شده برای انجام سایر مراحل به کشور مورد نظر سفر کنید. برای دریافت ویزای کانادا نیز مانند سایر ویزاها باید هزینه ای پرداخت کنید.

مدارک لازم برای دریافت ویزای کانادا

برای دریافت ویزای کانادا مدارک مختلفی وجود دارد که باید متناسب با نوع ویزای خود آنها را ارائه دهید. فرم اقامت اولین سندی است که باید از اکانت خود دانلود کنید و آن را تکمیل نمایید. اگر در گذشته پاسپورت و یا ویزا داشتید باید اسکن همه آنها را به همراه داشته باشید. اسکن از تمام صفحات پاسپورت مخصوصا صفحه ای که اطلاعات سفر شما را نشان دهد. مدارک مربوط به تمکن مالی، سند املاک و گردش حساب های بانکی همگی باید آپلود شوند. عکس شما باید به صورت واضح و در ابعاد تعریف شده در اکانت شخصی آپلود شود.

ارائه بلیط های رزرو شده هواپیما و هتل اهمیت زیادی دارند و در صورتی که دعوتنامه معتبر دارید باید آن را در این قسمت آپلود کنید. فرم مربوط به اعضای خانواده را به طور کامل و بدون هیچ گونه غلط پر کنید. فرم مشخصات فردی نیز باید به صورت کامل تکمیل شود. تمام این مدارک برای دریافت ویزای شما اهمیت زیادی دارند و باید به صورت صحیح و همراه با ارائه اسناد معتبر ارائه شوند. توجه کنید که این مدارک باید به صورت ترجمه شده به انگلیسی ارائه شوند و در زمان آپلود هر دو نسخه اصل و ترجمه شده را بارگذاری کنید.

نکات مهم برای درخواست ویزای کانادا

همانطور که گفتیم دریافت ویزای کانادا کار نسبتا سختی است و برای اخذ آن باید کلیه مراحل به صورت قانونی و مرحله به مرحله طی شوند.

  • یکی از نکات مهم در دریافت ویزای کانادا پرداخت هزینه های مربوط به بررسی مدارک شما است. بدون پرداخت این هزینه قطعا ثبت نام شما در سایت تکمیل نخواهد شد. برای پرداخت هزینه ویزا بهتر است کارت اعتباری بین المللی داشته باشید. در غیر این صورت می توانید از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند کمک بگیرید.
  • برای انجام امور مربوط به انگشت نگاری نیازی به رزرو وقت نیست بلکه شما با داشتن نامه مورد نظر می توانید برای این کار اقدام کنید اما از آنجایی که متقاضیان برای اخذ ویزای کانادا زیاد هستند ممکن است با ترافیک سنگینی روبرو شوید. به همین دلیل بهتر است زمان مناسبی را برای انگشت نگاری انتخاب کنید تا روند کاری شما با سرعت بیشتری پیش رود.
  • به طور کلی درخواست های نهایی و اصلی برای ارائه ویزای کانادا به ایرانی ها به دفتر آنکارا فرستاده می شود، بنابراین برای دریافت ویزای خود باید به شهر آنکارا سفر کنید.
  • برای انجام امور اداری و مراحل مورد نظر در دریافت ویزا حتما از شرکت های مهاجرتی کمک بگیرید. این کار باعث می شود در هزینه های شما صرفه جویی شده و از چند بار سفر به آنکارا جلوگیری شود.
  • هزینه انگشت نگاری در مراکز مختلف صدور ویزا متفاوت است. شما می توانید قبل از ثبت نام نسبت به آخرین تغییرات در هزینه های ویزا اطلاعات کافی را کسب کنید.

برای دیریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ویزای انگلیس و تعیین وقت سفارت انگلیس به سایت دلتابان مراجعه بفرمایید.

دلتابان مطمئن ترین آژانس هواپیمایی در تمامی مراحل در خدمت شما مسافرین محترم است.

تعداد بازدید از این مطلب: 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 12 آذر 1398
نظرات

سفر به دبی

یکی از پرطرفدارترین مقاصدی که بین تعداد بیشماری از گردشگران شناخته شده است تور دوبی می باشد. زیرا این شهر از جمله لوکس ترین و مدرن ترین شهرهای خاورمیانه بوده که بیشترین جاذبه های گردشگری و البته بازارهای تجاری را در خود جای داده است. همچنین دبی در بردارنده ی بهترین برندهای جواهر، پوشاک، بهترین هتل ها، رستوران ها و....می باشد.

تور ارزان دبی

تور دبی

در کناره خلیج فارس شهری کویری با نام دبی واقع شده است که امروزه مهمترین مقصد گردشگری به حساب می آید. این شهر که در نزدیکی ایران قرار دارد با داشتن سواحل بی نظیر و امکانات تفریحی متنوع توانسته تعداد بیشماری از افراد را علاقمند به تور دبی کند. البته در دبی جاذبه های دیگری مانند پارک های متنوع آبی، بازارهای سنتی دبی، برج خلیفه، منطقه هنری دبی، کایت بیچ، اپرای دبی، دنیای آی ام جی، برج العرب، آکواریوم دبی، دهکده غواصی دبی، جاده ی شیخ زاید، دیره، مسجد جمیرا، خور دبی، خانه شیخ آل مکتوم، محله قدیمی دبی یا بستکیه، موزه دبی، دبی مال و.... هر ساله در زمان های مختلف سبب شده است تا سایت دلتابان مسافران زیادی را در سفر به دبی همراهی نماید. در واقع دبی شهری به حساب می آید که فرهنگ های متفاوتی به صورت مدرنیته و سنتی کنار یکدیگر قرار گرفته است. از این رو گردشگران امارت متحده عربی، تور دبی را محبوب ترین تور مسافرتی معرفی نموده اند.

آب و هوای دبی

به دلیل اینکه شهر دبی در کمربند بیابانی قرار گرفته است دارای آب و هوای گرمسیری می باشد. دبی هر ساله تابستان های گرم و مرطوبی را تجربه کرده که ۴۱ درجه میانگین دمای موجود در دبی گزارش شده است. به طور کلی می توان گفت دبی هیچگاه فصل سرد و یا خنک به خود ندیده است به همین دلیل دلتابان در تور ارزان دبی بهار بیشترین لذت را برای مسافران مهیا می سازد. معمولا برای اکثر مسافرین، دمای هوای دبی تا پایان خرداد ماه قابل تحمل می باشد اما در مرداد و شهریور ماه کمتر کسی می تواند در خیابان های شهر دبی گشت و گذاری عادی داشته باشد. عموما در تابستان دمای دبی بسیار گرم همراه با رطوبت است اما در فصل پاییز و زمستان دبی می تواند مطبوع ترین حالت خود را داشته باشد.

راهنمای سفر به دبی

دبی از جمله شهرهایی به شمار می رود که از لحاظ داشتن میراث فرهنگی و بناهای تاریخی جالب توجه و بسیار غنی است. این شهر به واسطه مراکز خرید بزرگ و متنوع همچنین برج های بلند و زیبا طی چندین سال اخیر به مهمترین مقاصد گردشگری و توریستی در جهان تبدیل شده است. بیشترین کسانی که قصد همراهی دلتابان در تور لحظه آخری دبی را دارند تمایل دارند بلندترین ساختمان دنیا یعنی برج خلیفه همچنین فواره دبی، گالری های زیبا و فوق العاده دبی، بازار طلای دیره، بازار ادویه، مسجد جمیرا و...را تماشا نمایند. این شهر به دلیل همسایگی نزدیکی که با کشور ایران دارد تا حدودی از نظر آداب و رسوم و سنن غذا خوردن به ایرانیان شباهت دارند. در کوتاهترین زمان ممکن بیشتر ایرلاین های داخلی روزانه پروازهای متعددی را از شهرهای مختلف ایران به شهر دبی خواهند داشت لذا دلتابان سعی کرده است بهترین شرایط سفر را برای مسافرین خود در تور دبی مهیا سازد.

بلیط هواپیما در تور دبی

اگر چه ایرلاین های مختلفی از شهرهای ایران روزانه پروازهای مختلفی به مقصد دبی دارند اما هر یک از این ایرلاین ها، خدمات گوناگونی را به مسافران ارائه می دهند که مسافران همراه با خرید بلیط هواپیما دوبی خدمات ایرلاین را هم به دست می آورند. لذا سایت دلتابان با شناخت و آگاهی کامل بر روی خدمات، تاریخ و زمان پرواز ایرلاین ها، قیمت ها و میزان ظرفیت هر کدام از آژانس های هواپیمایی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با انتخاب بهترین شرکت های هوایی بالاترین خدمات را در اختیار مسافران تور ارزان دوبی قرار دهد. بنابراین متقاضیان می توانند با اعتماد به سایت دلتابان بلیط رفت و برگشت و یا رفت را به مقصد دبی در نوع اکونومی و یا بیزینسی تهیه نمایند. البته در زمان خریداری و رزرو بلیط هواپیما دبی لازم است تا به زمان و تاریخ پرواز همچنین نوع کنسل نمودن بلیط و یا تغییر دادن تاریخ پرواز توجه کافی شود زیرا بلیط های چارتری از قوانین آژانس هوایی ارائه دهنده تبعیت کرده و ممکن است شرایط خاصی را به همراه داشته اما بلیط های سیستمی تحت نظر شرکت هوایی ملی ایران قرار داشته و تنها یک قانون را برای تمامی مسافران اجرا می نماید. همانطور که مستحضر هستید بلیط هواپیما دبی بدون توقف بوده و از فرودگاه های بین المللی ایران به فرودگاه آل مکتوم و یا فرودگاه بین المللی دبی خواهد نشست.

تور لحظه آخری دبی

از عوامل مهمی که سبب شده است تا در مسیر تور دبی عرضه ی تور لحظه آخری دبی صورت بگیرد وجود چارترها می باشد که همین مسئله سبب شده است تا گردشگران، مسافران و توریست ها استقبال زیادی از سایت دلتابان داشته باشند. زیرا این سایت معتبر و مشهور در بیشتر فصل های سال در مسیر دبی، تور لحظه آخری دبی را با کمترین قیمت و بیشترین امکانات رفاهی ارائه می نماید. از آنجایی که تور لحظه آخری دبی در ساعات پایانی نزدیک به پرواز عرضه می شوند هیچ گاه مسافران نمی توانند از قبل بلیط های لحظه آخری را رزرو نمایند و این نمونه بلیط ها تنها در تعداد محدودی با استقبال بی نظیری فروخته می شوند. از این رو همراه بودن با دلتابان می تواند این فرصت مناسب را برای شما مهیا سازد.

رزرو آنلاین هتل در دبی

به دلیل اینکه دبی شهری تجاری و توریستی است هتل ها، مهمان خانه ها و هاستل های فراوانی در سراسر شهر وجود دارد که انتخاب هر کدام از آنها می تواند بنا به سلیقه و بودجه فرد صورت گیرد. اما اگر تمایل دارید تا قبل از رزرو هتل در دبی با نمای هتل، خدمات و نحوه سرویس دهی هتل، تعداد اتاق ها ،نوع تخت ها، شرایط اقامت و.....آشنا شوید بهتر است به صورت اینترنتی با دلتابان همراه شوید تا طی ارائه دادن لیست کاملی از هتل های لوکس گرفته تا مهمان خانه های ساده در دبی همراه با نمایش دادن عکس هتل ها و عکس هر یک از اتاق ها شرایط را برای رزرو هتل مهیا سازد.

تور لحطه آخری دبی

قیمت تور دبی

هزینه های سفر به تور دبی به عوامل مختلفی نظیر نوع بلیط رفت و برگشت پروازی، وعده های غذایی، رزرو هتل در درجه و سطوح متنوع، گشت شهری، خدمات ایرلاین، هزینه بازدید از جاذبه های گردشگری، نوع خدمات و تشریفات فرودگاهی و...بستگی دارد. در برخی موارد تور دبی پرواز ماهان با انتخاب مجلل ترین هتل ها و در اختیار داشتن بهترین نوع کلاس پروازی در مشهورترین ایرلاین ها همراه با بهترین خدمات از طرف دلتابان ارائه می شود اما در بیشتر زمان های سال مسافرین تمایل دارند همراه با دلتابان توری را انتخاب نمایند که سفری ارزان به دبی را همراه خواهد داشت. دلتابان با ارائه دادن تور مسافرتی دبی متعهد است تا در ارزان ترین قیمت با عضویت در تور بدون مشارکت مسافر تهیه بلیط هواپیما، رزرو هتل ارزان ، اخذ ویزای دبی ، صدور پاسپورت، بیمه مسافرتی، در اختیار گذاشتن یک لیدر فارسی زبانی که کاملا به زبان فارسی تسلط داشته باشد، گشت شهری ، ترانسفر، در برخی موارد ارائه دادن سیمکارت و...را انجام دهد. در شرایطی که مسافر هتل خاص و یا ایرلاین خاص و یا شرایط فوق العاده ای را در دبی درخواست نماید. دلتابان مطمئن ترین آژانس مسافرتی با افزودن هزینه های بالاتری خواسته مسافر را اجرا نموده و در طی سفر مسافر را همراهی خواهد کرد.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 11 آذر 1398
نظرات

تور مسافرتی مشهد یک انتخاب خوب برای علاقه مندان به سفرهای زیارتی است. وجود بارگاه امام رضا علیه السلام موجب شده که همه ساله چند میلیون نفر از سراسر ایران و کشورهای مختلف مسلمان راهی این شهر شوند؛ اما مشهد صرفا یک شهر زیارتی نیست. این شهر دارای آثار تاریخی مختلفی نیز هست. مکان های دیدنی مشهد شامل توس، آرامگاه نادر و چندین مکان دیگر است. در این مقاله شما را با بخشی از اطلاعاتی که در تور مسافرتی مشهد باید بدانید آشنا می کنیم. همچنین اطلاعاتی درباره جاذبه های مشهد و هزینه های سفر به مشهد در اختیار علاقه مندان خواهیم گذاشت. همراه ما باشید.

تور مشهد

آشنایی با مشهد

شهر مشهد به واسطه حضور گردشگران بسیار نیاز به ساخت مراکز تفریحی و تفرجگاه دارد. همچنین این شهر از نظر پارک و شهر بازی نیز دچار مشکل است. شاید دلیل این مشکل اعتقاد مسئولین شهر بر صرفا زیارتی بودن مشهد باشد؛ اما واقعیت این است که هر اندازه در یک شهر امکانات تفریحی و گردشگری بیشتر باشد، ورود مسافران به آن بیشتر می شود و در نتیجه تجارت مردم شهر رونق می گیرد.

از جمله مواردی که قبل از سفر به مشهد باید مد نظر قرار دهید هزینه های سفر است. شما می توانید شخصا اقدام به سفر کنید یا اینکه در یک تور مسافرتی ثبت نام کنید. بهترین انتخاب پیدا کردن یک تور است. می توانید در هر زمان سال تور مسافرتی مشهد را پیدا کنید.

هزینه های تور مسافرتی مشهد

بسته به زمان سفر و کیفیت توری که در آن ثبت نام می کنید، هزینه های تور مسافرتی مشهد متفاوت است. همچنین تورهای مختلف، با توجه به نحوه سفر مانند استفاده از هواپیما، قطار و همچنین اقامتگاه و سطح رزرو هتل و ...قیمت های متفاوتی دارند.

آب و هوای شهر مشهد

شهر مشهد در دشت بنا شده است. وجود کویرهای اطراف موجب شده که هوای مشهد در تابستان بسیار گرم و در زمستان سرد و خشک باشد.

اگر قصد سفر با تور مسافرتی مشهد را دارید باید بدانید که تابستان های این شهر گاهی گرمتر از چهل درجه است و سرمای زمستان آن می تواند بیشتر از ده درجه زیر سفر باشد.

بهترین زمان سفر

زمان مناسب برای سفر به مشهد در فصل های پاییز و بهار است. این زمانی است که هوای شهر دلپذیر است و باران های فصلی نیز هوای شهر را معتدل می کند. اگر شما نیز می خواهید با تور مسافرتی مشهد راهی این شهر شوید، بهترین زمان از اواسط فروردین تا اواسط خرداد و از اواسط شهریور تا اواسط آذر است. بعد از این کم کم سرمای هوای مشهد اوج می گیرد.

البته باید بدانید که بیشترین مسافران مشهد در تابستان راهی این شهر می شوند. همچنین در مراسم های مذهبی ویژه و ایام زیارتی نیز زائران این شهر زیاد می شوند. در تابستان به دلیل همین شلوغی پیدا کردن هتل با قیمت مناسب برای اقامت اندکی سخت است؛ اما اگر در فصل های خلوت تر به مشهد سفر کنید، هزینه های اقامت شما کاهش خواهد یافت؛ بنابراین اگر به دنبال کم شدن هزینه های تور مسافرتی مشهد می باشید، فصل زمستان زمان مناسب برای شماست.

هزینه تور مسافرتی مشهد

اگر تا به حال به مشهد سفر نکرده اید و آشنایی آنچنانی با مکان های دیدنی این شهر و مسیرهای آن ندارید، بهتر است که در تور مسافرتی مشهد ثبت نام کنید. به این ترتیب می توانید با استفاده از کمک راهنمای تور با گردشگاه های شهر آشنا شوید. همچنین نگرانی از نظر مکان اقامت و خرید بلیط سفر و موارد مشابه نخواهید داشت چرا که تور مسافرتی مشهد ترتیب این مسئله را برای شما می دهد.

هزینه تور مسافرتی مشهد هوایی

برای افرادی که در یک تعطیلات کوتاه قصد سفر به مشهد را دارند، استفاده از سفر هوایی ساده ترین و مناسب ترین راه است. همچنین افراد بیمار نیز در سفر هوایی مشکلات کمتری دارند. قیمت سفر با هواپیما به شهر مشهد بسته به نوع پرواز شما و هتل محل اقامت می تواند قیمتهای متفاوتی داشته باشد. البته هزینه تور مسافرتی مشهد هیچ وقت مشخص و یکسان نیست و شرکتهای مختلف براساس خدماتی که ارائه می دهند قیمت های متفاوتی را برای تور خود ارائه می دهند؛ بنابراین اگر مواردی مانند هزینه، اقامتگاه یا نوع پرواز برای شما اهمیت دارد، پیش از ثبت نام در یک تور مسافرتی مشهد، با آژانس های مختلف تماس بگیرید و قیمت ها را مقایسه کنید.

تور ارزان مشهد

در حال حاضر یک سفر دو طرفه به مشهد از مبدا تهران می تواند بین چهارصد تا هشتصد هزارتومان قیمت داشته باشد؛ اما این هزینه بسته به مبدا سفر و نوع پرواز متفاوت است.

هزینه سفر به مشهد با قطار

دومین راه برای سفر به مشهد استفاده از خطوط راه آهن است. هزینه بلیط مشهد بسته به قطار انتخابی و مبدا شما می تواند متفاوت باشد. در تور مشهد هزینه سفر قطاری شما از 65 تا 160 هزار تومان می تواند باشد.

حمل و نقل در شهر مشهد

شهر مشهد یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران است. همه ساله بیش از چند میلیون نفر مسافر برای زیارت راهی این شهر می شوند. به همین دلیل هم سیستم حمل و نقل شهری در این شهر رشد خوبی داشته است. تاکسی، اتوبوس و مترو بیشترین بار حمل و نقل را در شهر مشهد بر عهده دارند.

برای استفاده راحت تر از حمل و نقل درون شهری شهر مشهد، می توانید از کارتهای اعتباری بین شهری موسوم به من کارت استفاده کنید. این کارتها را به مبلغ دلخواه خود شارژ کنید و کرایه اتوبوس و مترو را با کمک آنها پرداخت کنید.

ییلاق طرقبه و شاندیز

در سفر و پس از بازدید از جاذبه های گردشگری مشهد باید سری هم به رستورانهای این شهر بزنید و غذاهای سنتی مشهد را امتحان کنید. در تور مسافرتی مشهد بهترین مکان برای یک تفریح خانوادگی خوردن غذا در رستوران های منطقه ییلاقی طرقبه و شاندیز است. این رستورانها که در ییلاقهای مشهد درست شده اند به شما امکان می دهند که در فضایی صمیمی در آلاچیقها زیر درختان از غذاهای رستورانهای منطقه لذت ببرید. اگر به دنبال صرف یک کباب خوب، جوجه یا شیشلیگ مشهور مشهد هستید ما به شما یک ناهار خوشمزه در طرقبه و شاندیز را پیشنهاد می کنیم. نکته ای که باید بدانید این است که یک پرس غذا در این رستوران ها معمولا برای دو نفر کفایت می کند بنابراین نیازی نیست که حتما به تعداد غذا سفارش دهید.

صرف غذا در این رستورانها در زمان سفر با تور مسافرتی مشهد می تواند اوقات خوشی را در سفر برای شما ایجاد کند.

غذاها در شهر مشهد

در تور مسافرتی مشهد لازم است از غذاهای سنتی این شهر نیز لذت ببرید. مشهورترین این غذاها شیشلیک مشهد و شله مشهدی هستند.

شله مشهدی

یک غذای سنتی ویژه استان خراسان که در تور مسافرتی مشهد می توانید آن را امتحان کنید شله مشهدی است. این غذا ترکیبی از گوشت گوسفند و گاو با انواع حبوبات است که با روشی ویژه پخته می شود. مشهدی ها این غذا را با قیمه و نوشابه همراه نان سنگک و پنیر و سبزی سرو می کنند. رستورانهای خاصی به پختن شله خوب شهرت دارند که در زمان سفر با تور مسافرتی مشهد می توانید این غذا را امتحان کنید.

شیشلیک شاندیز

شیشلیک یک کباب سنتی محلی است که از گوشت گوسفند طعم دار شده تهیه می شود. این غذای خوشمزه این روزها شهرت زیادی در کشور پیدا کرده است اما اگر می خواهید شیشلیک اصل را بخورید لازم است که به طرقبه یا شاندیز بروید. این غذا نسبت به بقیه غذاها گرانتر است اما تجربۀ آن در آب و هوای شاندیز و زیر درختان و جوی آب روان یک تجربه ویژه است. در تور مسافرتی مشهد تجربه این غذای لذیذ را از دست ندهید.

آشنایی با مراکز تفریحی و دیدنیهای مشهد
  • حرم امام رضا علیه السلام

مهمترین مکان زیارتی و سیاحتی شهر مشهد حرم امام رضا علیه السلام است. در حقیقت روستای دورافتادۀ سناباد به برکت وجود حرم این امام عزیز رشد و گسترش یافت و امروز تبدیل به یکی از سه شهر بزرگ ایران شد. سالانه بیشتر از بیست میلیون نفر از ایران و سایر نقاط جهان برای زیارت امام رضا علیه السلام با تور مسافرتی مشهد راهی این شهر می شوند.

  • توس و مقبره فردوسی

در سفر با تور مسافرتی مشهد دومین مکان مهم در این منطقه را قطعا بازدید خواهید کرد. مقبره فردوسی شاعر حماسه سرای ایران سالهای بسیاری است که چشم علاقه مندان به ادبیات و زبان فارسی را به خود خیره کرده است. فردوسی برای سرودن شاهنامه سی سال از عمر خود را گذاشت و در این کتاب ارزشمند به نقد از حاکمان زمان و حکومت وقت پرداخت و با بیان ماجرای پهلوانان ایرانی روحی تازه در قلب مردم زخم دیده ایران دمید. شیعه بودن فردوسی منجر به تخریب مقبره او توسط ازبکان شد و بعدها به فرمان رضا شاه پهلوی گسترش یافت و به موزه تبدیل شد.

  • بقعه ی هارونیه

زمانی که در تور مشهد از توس به سمت مشهد حرکت می کنید قطعا به بقعۀ هارونیه برخواهید خورد. این مکان که فاصله اندکی با مقبره فردوسی دارد زندانی قدیمی به جا مانده از دوران هارون الرشید است که بازدید از آن خالی از لطف نیست.

  • بند گلستان

سد گلستان یا بند گلستان از سدهای قدیمی این منطقه است که در فاصله هشت کیلومتری شهر مشهد قرار دارد. ساخت این سد را به دوران تیموریان نسبت داده اند. رودخانه فصلی گلستان که این سد بر روی آن ساخته شده در فصلهای پر بارش پر از آب می شود. این رودخانه از طرقبه جاری می شود و بعد از عبور از سد به باغ وکیل آباد مشهد می ریزد. در سالهای اخیر شهرداری طرقبه با سرمایه گذاری روی محدوده سد تلاش دارد که این سد را به مکانی توریستی تبدیل کند و تفریحاتی مانند قایق رانی و تله کابین را در آن به وجود آورده است.

  • باغ وکیل آباد

به گردشگرانی که با تور مسافرتی مشهد به سفر در مکانهای دیدنی مشهد می روند توصیه می کنیم که در فصلهای بهار و پاییز سری به باغ وکیل آباد بزنند. باغ وکیل آباد یک پارک جنگلی زیبا در جنوب شهر مشهد است که فضایی سرسبز و دوست داشتنی را برای گردشگران فراهم کرده است. رودخانه گلستان از وسط این پارک عبور می کند که در فصلهای بارش پر آب و با صفاست. این باغ متعلق به حسین آقا ملک بوده که وقف مردم مشهد کرده اند. دسترسی به باغ وکیل آباد ساده و کم هزینه است. کافی است یک زیر انداز و کمی وسیله بردارید و سوار خط یک متروی مشهد بشوید. این مترو در ایستگاهی نزدیک باغ متوقف می شود و شما به سادگی می توانید یک روز دلپذیر را در دامن طبیعت سپری کرده با همان قطار به هتل محل اقامت خود برگردید.

  • باغ ملی

یکی دیگر از دیدنی های شهر مشهد که در تور مشهد با هواپیما باد از آن بازدید کنید باغ ملی است. این پارک زیبا و بنای داخل آن در گذشته به فردی به نام حسین ملک تعلق داشته است و در سال 1345 توسط مالک به شهرداری شهر مشهد داده شده است. باغ ملی یک پارک بزرگ و آرام در خیابان ارگ است که در حال حاضر مراکز خرید و تجاری بسیاری در مجاورت آن وجود دارد.

  • روستا و غار مغان مشهد

یکی از جاذبه های طبیعی در نزدیکی مشهد که گردشگران بسیاری را جذب خود می کند غار مشهور مغان است. بخشی مسیر این غار که در مجاورت منطقه ییلاقی مغان قرار دارد با پارک هفت حوض مشترک است و شمال جاده ای کوهستانی در جنوب شهر مشهد می شود که از نزدیکی کوه خلیج عبور می کند. روستای مغان یک روستای سرسبز با باغ های میوه زیباست و در مجاورت آن کوهی قرار دارد که غار قدیمی آن به دوران دوم زمین شناسی برمیگردد. عبور از این غار بدون داشتن امکانات و تجهیزات کامل کوهنوردی امکان پذیر نیست بنابراین برای بازدید از این منطقه حتما باید مجهز باشید. کف غار مرطوب است و راهروهای بسیاری دارد که تا همین چند سال قبل بسیاری از این راهروها هنوز کشف نشده بود. آب درون غار نیز از چشمۀ غار می جوشد و سرد و دلپذیر است. این غار محل زندگی خفاش ها نیز هست. در داخل غار یک پرتگاه نیز وجود دارد.

  • پارک هفت حوض

اگر شما مایل به کوهنوردی و عبور از غار نیستید می توانید برای یک راهپیمایی در کوهپایه مسیر هفت حوض را طی کنید. پارک هفت حوض در حقیقت یک منطقه طبیعی در جنوب کوه بینالود است. رودخانۀ طرق که از این مسیر عبور می کند هفت حوضچه ایجاد کرده که هر کدام از این حوضچه ها تا حوضچه دیگر چند کیلومتر فاصله دارند. طی کردن این مسیر طبیعی و زیبا با اتومبیل امکان پذیر نیست بلکه باید با کفش و لباس مناسب آن را در طی یک روز کامل طی کنید. می توانید مسیرتان را از کوه خلج شروع کنید و تا دریاچه سد طرق ادامه دهید. یک غذای سبک و لوازم کوهنوردی در این سفر توصیه می شود.

  • مراکز تفریحی آبی

اگر در فصل گرم راهی تور ارزان مشهد می شوید ما به شما پارکهای آبی مشهد را توصیه می کنیم. این احتمالا محبوب ترین جاذبه گردشگری مشهد است. شهر مشهد چهار یا پنج پارک آبی شناخته شده دارد که در آنها انواع بازی های آبی و تفریحات ساحلی گنجانده شده است. سرسره های آّبی، استخر موج و انواع سرگرمی های دیگر در این پارکها برای بازدیدکنندگان فراهم است.

شناخته شده ترین این پارکها سرزمین موجهای آبی است که در بلوار اندیشه قرار دارد. این پارک در سالهای اخیر آنقدر با استقبال روبرو شده که سال گذشته سیستم خود را ارتقا داد و به جای یک مرکز تفریحی که به صورت یک روز در میان برای خانمها و آقایان استفاده می شد، دو مرکز تفریحی مجاور هم تاسیس نموده است که خانمها و آقایان می توانند از حضور در آن لذت ببرند.

دانستنی ها:

برای رفتن به پارک آبی لوازم شنای خود را همراه داشته باشید.

  • ورود هر گونه خوراکی به پارک ممنوع است و بهتر است که زیورآلات خود را در خانه بگذارید.
  • داخل پارک آبی مکان مناسب برای نماز و چندین سالن ماساژ، سونا و جکوزی و رستوران و کافی شاپ وجود دارد پس نگران هیچ چیز نباشید.
  • شما می توانید بلیط این مرکز را اینترنتی خریداری کنید و سپس در خود پارک آن را شارژ کنید. بهترین زمان حضور در پارک آبی ابتدای صبح است.

موزه مردم شناسی و حمام مهدی قلی بیک

از جمله مکانهای دیدنی که در تور مسافرتی مشهد باید از آن بازدید کنید حمام مهدی قلی بیک است. این حمام که به حمام رضوی نیز مشهور است یک حمام سنتی است. تا سال 67 فعالیت داشته است. بعد از آن رو به تخریب گذاشت اما پس از مرمت و بازسازی امروزه به صورت یک موزه مردم شناسی استفاده می شود که در آن می توانید یک حمام سنتی ایرانی را همراه با غرفه ها، هشتی، لوازم حمام و ... ببینید.

  • موزه نادری

نادرشاه افشار یکی از مشهورترین پادشاهان ایران است. موزه نادری در حقیقت بنایی در مجاورت آرامگاه این پادشاه است که در آن آثار تاریخی و لوازم جنگی دوران این پادشاه و دوره های قبل و بعد به نمایش گذاشته شده است. این موزه در 1342 توسط فردی بنام هوشنگ سیحون طراحی و ساخته شد و با حضور محمد رضا شاه افتتاح شد. همچنین در این محوطه محمد تقی خان پسیان سردار مشهور خراسان نیز دفن شده است. موزه نادری نزدیک به میدان شهدا و حرم امام رضا است و شما می توانید با تور لحظه آخری مشهد یا به تنهایی برای بازدید از این مکان اقدام کنید.

امیدواریم که این مقاله به شما در بازدید از جاذبه های مشهد کمک کرده باشد و از سفر خود به این شهر زیبا لذت ببرید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 11 آذر 1398
نظرات

امروزه با توجه به مساعد بودن شرایط زندگی در کشور کانادا، افراد بسیار زیادی به دنبال اخذ ویزای این کشور هستند. از مهمترین مراحل اخذ ویزای کشور کانادا می توان به وقت سفارت کانادا اشاره کرد. وقت سفارت کانادا از حساس ترین و زمان بر ترین مراحل اخذ و صدور ویزای کشور کانادا می باشد و افراد بایستی با گام های این مرحله آشنا باشند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به رزرو وقت سفارت کانادا داشته باشند. متقاضیان وقت سفارت مورد نظر خود را به دو صورت حضوری و آنلاین می توانند دریافت کنند که در هر دو روش نیز بایستی تمام مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشند و هزینه های مربوطه را پرداخت نمایند. مدت زمان پاسخگویی به درخواست گرفتن وقت سفارت کانادا در حدود 1 الی 3 ماه به طول می انجامد که افراد بایستی این مدت را منتظر پاسخی از سوی کنسولگری کشور کانادا باشند.

ویزای کانادا

وقت سفارت کانادا

کشور کانادا یکی از محبوب ترین کشورهای خارجی می باشد که بسیاری از افراد برای مهاجرت یا سفر خود آن را به عنوان مقصد نهایی انتخاب می کنند. برای سفر به کشور کانادا بایستی ویزای مربوط به این کشور را به همراه داشته باشید که از انواع بسیار مختلف ویزای کانادا می توان به ویزای تحصیلی، ویزای گردشگری و ویزای سرمایه گذاری اشاره کرد. توجه داشته باشید که اخذ و صدور هر یک از ویزاهای مذکور نیازمند یک سری مراحل و مدارک می باشد که از مهم ترین مراحل آن می توان به گرفتن وقت سفارت کانادا اشاره کرد. وقت سفارت کانادا یکی از مهم ترین و وقت گیرترین مراحل در دوره ی اخذ ویزای کشور کانادا به شمار می آید و به همین جهت افراد متقاضی بایستی با دقت و حوصله بیشتری منتظر پاسخی برای درخواست خود باشند. با توجه به این موضوع که امروزه تعداد درخواست های اخذ ویزای کانادا در میان عموم مردم کشورمان افزایش یافته است ما نیز در این مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد نحوه رزرو، هزینه ها، نکات مورد توجه و زمان لازم برای دریافت پاسخ به درخواست وقت سفارت کانادا اطلاعاتی را برای شما عزیزان ارائه دهیم. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

نحوه رزرو وقت سفارت کانادا

برای گرفتن وقت سفارت کانادا نیز مانند دیگر کشورهای خارجی بایستی در اولین وهله اقدام به رزرو وقت سفارت کانادا داشته باشید که افراد متقاضی می تواند با توجه به شرایط خود، به دو صورت اقدام به رزرو وقت سفارت کانادا داشته باشد. با توجه به این امر که در حال حاضر سفارت خانه کشور کانادا در ایران بسته است، متقاضیان می توانند برای ثبت درخواست خود به کشورهای همسایه سفر کرده و تمام اقدامات مربوطه را از آن کشورها انجام دهند. با توجه به این امر که تعداد درخواست های دریافت و صدور ویزای کشور کانادا در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است، به همین دلیل توصیه می کنیم که در بهترین زمان ممکن اقدام به رزرو و دریافت وقت سفارت مورد نظر خود داشته باشید. یکی از بزرگترین نقاط قوتی که کشور کانادا در مقایسه با دیگر کشورهای جهان دارد این است که قوانین و مراحل پیچیده و سختی را برای صدور ویزا ارائه نمی دهد و تا حدالامکان تمام قوانین آن دارای انعطاف پذیری خوبی می باشد. همچنین برای افرادی که قصد مهاجرت و اخذ اقامت این کشور را دارند شرایط بسیار عالی و مناسبی را در نظر گرفته است و از این طریق افراد را از کشورهای مختلف به سوی خود جذب می کند.

رزرو حضوری وقت سفارت کانادا

همان طور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، هم اکنون سفارت خانه کشور کانادا در ایران وجود ندارد و کنسولگری های این کشور در سایر کشورهای جهان آماده خدمات رسانی به افراد متقاضی ایرانی نیز هستند. بهترین و نزدیکترین گزینه های روی میز برای گرفتن وقت سفارت کانادا به شکل حضوری شهرهای استانبول، آنکارا و ابوظبی می باشد که متقاضیان با توجه به شرایط و هزینه های رفت و آمد خود به این شهرهای خارجی می توانند یکی از آن ها را انتخاب کرده و اقدام به سفر داشته باشند. در رزرو حضوری وقت سفارت کانادا انگشت نگاری های لازم نیز به صورت حضوری انجام گرفته و همچنین افراد بایستی تمام مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشند تا بتوانند به کارگزار و مامور مربوطه تحویل دهند. نکته مهمی که بایستی در این گام به آن توجه داشته باشید این است که حتما آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را با دقت وارد نمایید چرا که بعد از گذشت مدت زمانی کارگزار مربوط با فرد متقاضی تماس خواهد گرفت و نتیجه رزرو حضوری وقت سفارت کانادا را اعلام خواهد کرد.

رزرو آنلاین وقت سفارت کانادا

یکی دیگر از راه های رزرو وقت سفارت کانادا، رزرو آنلاین می باشد. این گزینه برای افرادی که تمایل زیادی برای سفر به شهرهای خارجی مذکور را ندارند، بسیار مناسب و معقول می باشد؛ که در این روش افراد می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی کنسولگری کشور کانادا برای خود حساب جداگانه ای را ایجاد کرده و تمام مدارک مورد نیاز را بارگذاری نموده و منتظر دریافت پاسخ از مسئولان مربوطه باشند. همچنین در برخی از مواقع مشاهده شده است که مدت زمان پاسخ دهی به درخواست وقت سفارت کانادا به شکل آنلاین بسیار سریع تر از مراجعه حضوری می باشد. هم چنین افراد متقاضی می توانند با کارشناسان پشتیبانی در این کنسولگری در ارتباط بوده و سوال های متداول خود را بپرسند. اگر شما نیز فرصت کافی برای سفر به شهرهای خارجی مذکور را ندارید می توانید در بهترین فرصت مناسب از طریق پایگاه اینترنتی مربوطه اقدام به رزرو وقت سفارت مورد نظر خود داشته باشید و تمام مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایید. در هنگام بارگذاری حتما به حجم و سایز فایل های خواسته شده دقت و توجه داشته باشید چرا که در غیر این صورت بارگذاری شما ناموفق خواهد بود.

وقت سفارت کانادا

هزینه های وقت سفارت کانادا

یکی از مهمترین موضوعاتی که برای متقاضیان هنگام اقدام به دریافت و اخذ ویزای کشور کانادا به وجود می آید، هزینه های مربوط به آن می باشد. توجه داشته باشید که هزینه های وقت سفارت کانادا به دو دسته تقسیم بندی می شوند که برخی از این هزینه ها، هزینه های مستقیم و برخی دیگر هزینه های غیر مستقیم هستند. از جمله هزینه های مستقیم وقت سفارت کانادا می توان به هزینه های انگشت نگاری و هزینه صدور ویزا اشاره کرده و در حال حاضر هزینه انگشت نگاری حدود 80 دلار و هزینه صدور ویزا نیز 100 دلار می باشد و افراد زیر 14 سال هیچ گونه هزینه ای را از بابت انگشت نگاری پرداخت نمی کنند البته این موضوع برای افراد بالای 80 سال نیز صدق می کند. از جمله هزینه های غیر مستقیم نیز می توان به هزینه های تهیه و آماده کردن مدارک مورد نیاز برای وقت سفارت کانادا، هزینه های رفت و آمد به شهرهای خارجی مذکور جهت گرفتن وقت سفارت به شکل حضوری و خرید بلیط و رزرو هتل اشاره کرد. افراد می توانند قبل از اقدام به صدور ویزای مورد نظر خود در مورد هزینه های آن اطلاعاتی را به دست آورده و سپس اقدام به گرفتن وقت سفارت کانادا داشته باشند.

سفارت خانه کشور کانادا

همان طور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، در حال حاضر سفارت خانه کشور کانادا در ایران وجود ندارد و افراد برای اخذ ویزای مورد نظر برای این کشور می توانند به کشور های همسایه مراجعه نمایند. کشور ترکیه یکی از مهمترین مقصد هایی می باشد که افراد بسیار زیادی این کشور را برای اخذ ویزای مورد نظر خود و گرفتن وقت سفارت کانادا انتخاب می کنند. افراد متقاضی می توانند با سفر به شهر های آنکارا و استانبول و با مراجعه به ساختمان کنسولگری کشور کانادا در این شهر ها اقدام به رزرو وقت سفارت کانادا به شکل حضوری داشته باشند. هم چنین افرادی که به دنبال مقصد برای مراجعه به کنسولگری کشور کانادا هستند می توانند به شهر ابوظبی نیز سفر کرده و از این شهر اقدام به رزرو وقت سفارت کانادا داشته باشند.

مدارک مورد نیاز در وقت سفارت کانادا

برای رزرو وقت سفارت کانادا بایستی یک سری مدارکی را به همراه داشته باشید که از مهم ترین مدارک مورد نیاز در وقت سفارت کانادا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه دعوتنامه در صورت وجود
  • ارائه گواهی مبنی بر نداشتن هیچ گونه سوء پیشینه
  • ارائه گواهی مبنی بر نداشتن هیچ گونه بیماری خاص
  • 6 قطعه عکس با پس زمینه سفید
  • تکمیل کردن فرم درخواست رزرو وقت سفارت کانادا
  • ارائه گواهی معتبر زبان انگلیسی یا فرانسوی
  • ارائه گواهی اشتغال به تحصیل
  • ارائه گواهی اشتغال به کار
  • اصل مدارک شناسایی
  • اصل پاسپورتی که حداقل دارای 6 ماه اعتبار زمانی باشد
  • ارائه بلیط هواپیمای رزرو شده
  • ارائه مشخصات هتل رزرو شده در صورت وجود داشتن
  • ارائه ترجمه مدارک شناسایی

افراد متقاضی بایستی در هنگام مراجعه حضوری خود به کنسولگری کشور کانادا تمام این مدارک را به همراه داشته باشند و به مسئول مربوطه تحویل دهند

نکات مورد توجه در مصاحبه وقت سفارت کانادا

از مهم ترین نکات مورد توجه که در هنگام مصاحبه وقت سفارت کشور کانادا بایستی به آن توجه داشته باشید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از عطر ملایم و خوشبو
  • پوشیدن لباس رسمی و شیک
  • داشتن اعتماد به نفس بالا
  • پاسخ های کوتاه و مفید به سوالات مصاحبه کننده ارائه دهید.
  • در صورتی که جواب سوالی را نمی دانید با صراحت نمی دانم بگویید

افراد متقاضی بایستی در زمان مصاحبه به موقع در کنسولگری حضور داشته باشند چرا که داشتن نظم و به موقع بودن تاثیر مثبتی بر درخواست اخذ ویزای شما خواهد داشت.

مدت زمان پاسخ به درخواست وقت سفارت کانادا

یکی دیگر از مهمترین موضوعاتی که وجود دارد این است که چقدر زمان لازم است تا برای درخواست وقت سفارت کشور کانادا پاسخی ارسال شود. در پاسخ به این قبیل سوال ها بایستی گفت که مدت زمان پاسخ دادن به درخواست گرفتن وقت سفارت کشور کانادا افراد متقاضی در حدود 1 الی 3 ماه می باشد و که در بازه زمانی مذکور حتما پیغامی از طرف ماموران و مسئولان کنسولگری به افراد متقاضی پیامی ارسال خواهد شد یا اینکه تماس گرفته خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات در خصوص وقت سفارت انگلیس و ویزای انگلیس به سایت دلتابان مراجعه بفرمایید

تعداد بازدید از این مطلب: 69
برچسب‌ها: ویزای کانادا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 5 آذر 1398
نظرات

تور ترکیه

تور ترکیه از تمام شهرهای آن در غرب تا دامنه های دور افتاده کوه آرارات و در شرق، تنوع بسیار زیادی از منظره کشور ترکیه را شامل می شود که با میراث تاریخی و فرهنگی غنی آن هماهنگ شده است. این تور در تمام زمان ها و تمام فصل های سال از طرفداران بسیاری برخوردار می باشد. ترکیه همواره یکی از مهمترین نقش ها را در تاریخ جهان بازی کرده است. سفر به ترکیه در طول زمان، از عصر حجر در آناتولی مرکزی تا عصر برنز در تروی را شامل می شود و از نظر تاریخی و جغرافیایی نیز از ارتفاعات تمدن یونان و روم در پراگ مون و افسس به عمق شهرهای زیرزمینی قرن هفتم در کاپادوکیا کشیده می شود. به طور کلی باید در نظر بگیریم که با اینکه ترکیه کشور کوچکی محسوب می شود، اما هر قسمت از آن رنگ و بوی خاصی از تاریخ و زیبایی را می دهد. تور ترکیه می تواند هم زمینی باشد و هم می تواند به صورت هوایی انجام شود. تور ترکیه می تواند شامل سفر به شهرهای مختلفی شود که در ادامه به برخی از این شهرها اشاره ای می کنیم.

تور ترکیه

تور ترکیه و سفر به استانبول

استانبول یک مقصد رویایی و پایتخت فرهنگی ترکیه است، که در لبه قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است و جایی است که شرق با غرب ملاقات می کند. با اتصال دو قاره، می توان لایه هایی از ادغام دو فرهنگ و تمدن مختلف را در این شهر زیبا مشاهده کرد. معماری، غذا و همه چیز در استانبول، داستانی مخصوص به خود را روایت می کنند. این شهر شلوغ است، سریع است و هرگز متوقف نمی شود، اما زمانی که شما نیاز به استراحت دارید، همیشه یک باغ زیبا، یک خانه کوچک یا یک مسجد وجود دارد که در آنجا می توانید روی صندلی بنشینید، یک نفس راحت بکشید و استراحت کنید. استانبول شهری است که شما باید حداقل یک بار در طول زندگی خود از آن بازدید کنید. یکی از زیبایی های مطرح در این شهر، تبدیل کلیسای باشکوه سوفیا به یک مسجد و ایجاد نماد قسطنطنیه یا مسجد آبی در قرن هفدهم است. دلیل دیگری برای رفتن با تور ترکیه ارزان به این شهر وجود دارد و آن بازار این شهر است. یکی از بزرگترین بازارهای پوشش داده شده در جهان که در آن شما می توانید همه چیز اعم از طلا و جواهر و ادویه جات و قالیچه و عتیقه را خریداری کنید.

تور ترکیه و سفر به آنکارا

آنکارا پایتخت ترکیه و دومین شهر بزرگ این کشور و همچنین مرکز بزرگ دانشگاهی ترکیه است که میراث تاریخی آن غیر قابل انکار است. فراموش نکنید که تور پیاده روی در کوچه های تاریخی را در بازدید خود قرار دهید، زیرا قدم زدن در خیابان های باریک و محصور شده توسط خانه های عثمانی قدیمی با سقف قرمز احاطه شده، چیزی است که قطعا ارزش دیدن آن را دارد. آنکارا ممکن است شور و هیجان استانبول را نداشته باشد اما آنکارا از معماری شگفت انگیزی از بنیانگذاری جمهوری و بعد از آن، اپرا و باله دولتی تاریخی، مکتب آتاتورک آنیت کابیر و تاریخ سه ماهه آن با قلعه معروف خود برخوردار است.

تور ترکیه و سفر به آنتالیا

آنتالیا همراه با استانبول، از مناطق توریستی در کشور ترکیه محسوب می شوند. بهترین راه برای دیدار از زیبایی های این منطقه این است که از یک ماشین کابلی استفاده کنید تا به کوه تاتللی سفر کنید، جایی که می توانید در دیدگاه های پانورامای خیره کننده، خط ساحلی شگفت انگیزی را مشاهده کنید. پس از صعود، خرابه های Phaselis و سواحل زرق و برق دار را در نزدیکی خود می توانید ببینید. این یک شهر لیبیایی باستانی است که زمانی توسط الکساندر بزرگ اداره می شده است که همچنان از آن زمان آمفی تئاتر و خانه هایی به جا مانده است. برای دوستداران خورشید و آفتاب گرفتن، ساحل لارا بهترین مقصد است، زیرا شما می توانید از دریای کریستالی آبی لذت ببرید. اگر در اواسط فصل تابستان به آنجا با تور ترکیه لحظه آخری سفر کنید ممکن است جشنواره ای از شن و ماسه در این ساحل آنتالیا وجود داشته باشد، جایی که هنرمندان با استعداد، برای تحت تاثیر قرار دادن بازدید کنندگان، سازه های شنی زیبایی را خلق می کنند.

تور ترکیه و سفر به ازمیر

شهر ساحلی ترکیه یعنی ازمیر که در دریای اژه قرار گرفته است ، یک مکان عالی برای اقامت در صورت سفر به قله های افسس و پرگامون است. نه تنها می توانید از ساحلی بودن این شهر نهایت استفاده را بکنید بلکه می توانید در طول روز از برخی از گسترده ترین ویرانه های رومی بازدید کنید و سرگذشت تاریخ را به زیبایی مشاهده کنید. در سفر به این شهر فراموش نکنید که Pamukkale را در تور خود قرار دهید، که یک پدیده جغرافیایی شگفت انگیز، منحصر به فرد در جهان است. این فلات فلزی کوچک به همراه آب چشمه ای که از بالای کوه عبور می کند و در سمت پایین آن سنگ آهک سفید را به فلات باستانی اضافه می کند، بسیار دیدنی و منحصر به فرد است. بازدیدکنندگان می توانند به علت معدنی بودن آب چشمه در آنجا حمام کنند که برای سلامتی بسیار مناسب و خوب است. همچنین، برج ساعت ازمیر را باید ببینید. در سفر به ازمیر می توان از ترکیب ساحلی زیبا و تاریخچه رومی این شهر و همچنین بهبود سلامتی در چشمه معدنی بهره مند شد.

تور ترکیه و سفر به گرومه

گرومه یا به زبان ترکی Göreme به عنوان یک شهر که به سنگ های آتشفشانی رسیده است معروف است. پیاده روی در پارک ملی Göreme، که یک میراث جهانی یونسکو است بسیار جذاب می باشد. این پارک علاوه بر اینکه یک مکان محبوب برای رفتن به میان کوه ها برای کوهنوردان است، منطقه خوبی برای لذت بردن از انواع غذاهای سنتی ترکیه نیز هست. این شهر دارای کلیساهایی در غار با قدمت قرن 10 و 11 است. این شهر در منطقه تاریخی کاپادوکیا واقع شده است، که دارای یک چشم انداز باشکوه و در عین حال کاملا فرسایش یافته در طول تاریخ است. دره گمرک و محیط اطراف آن دارای حوضچه های سنگی است که شواهد منحصر به فردی از هنر بیزانس در دوره پس از پیکو کلاسیک را ارائه می دهند. این همه زیبایی و تاریخ و هنر و معماری برای تمامی بازدیدکنندگان از جذابیت های خیره کننده ای برخوردار است.

تور ترکیه و سفر به کاپادوکیا

مطمئنا یکی از مشهورترین مقاصد ترکیه، که تصویری از بالن های گرم و هوایی دارد، کاپادوکیا است. سفر به این شهر مانند سفر به یک سیاره دیگر است. با بالن در این شهر می توان از منظره جادویی کاپادوکیا دیدن کرد. کاپادوکیا در تور ترکیه تبدیل به یک مکان گردشگری بسیار محبوب شده است. شهرهای زیرزمینی، کلیساهای موجود در غار با نقاشی های زیبا و گلدان های سفال از Avanos، بسیار مشهور و دیدنی هستند. قلعه Uchisar یکی دیگر از مکان های تاریخی این منطقه است. این شهر زیبا در واقع یک تنوع زمین شناسی از تپه های لانه زنبوری و برج های سنگی و معماری جذابی از غارهای سنگی و غارنشینی در طول تاریخ است.

تور ارزان ترکیه

خرید بلیط هواپیما

بلیط هواپیما به طور کلی به دو دسته چارتری و سیستمی طبقه بندی می شوند. که بلیط سیستمی در کلاس های متنوعی از جمله فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی وجود دارد که تنها از طریق ایرلاین به فروش می رسند و بالاترین قیمت ها را به خود اختصاص داده اند زیرا به جز نوع اکونومی دارنده بلیط کلاس های دیگر در صندلی های جلوی هواپیما با شرایط سرویس دهی ویژه ای با فضای اختصاصی جای داده می شوند. گران ترین نوع بلیط هواپیما فرست کلاس است که بهترین شرایط مانند هتل 5 ستاره برای فرد در نظر گرفته می شود. بلیط های سیستمی برای سنین کمتر از 12 سال نیم بها می باشند و اما خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی از نوع بلیط های کرایه ای است که آژانس های هواپیمایی آنها را از شرکت های هواپیمایی اجاره و یا رزرو کرده و با درصد سود متفاوتی به مسافران عرضه می شوند.

در مورد بلیط هواپیما چارتر که به نوعی بهترین بلیط هواپیما است باید گفت که چارتر کننده به دلیل سررسید مهلت پرواز و یا تکمیل نبودن ظرفیت هواپیما ممکن است در ارزانترین قیمت و یا در ایامی مانند عید نوروز در بالاترین قیمت آن را به فروش برساند.

لازم به ذکر است کنسل نمودن بلیط های سیستمی جزء ضوابط شرکت های ایرلاین هستند و با تعیین نمودن مبلغی به عنوان جریمه مابقی هزینه را به مسافر پس خواهند داد. اما بلیط های چارتری در اختیار دفاتر خدمات هواپیمایی بوده شرایط کنسلی آن مطابق با قوانین خود آژانس است.

بلیط هواپیما سیستمی

به طور کلی بلیط های هواپیما به دو دسته بزرگ طبقه بندی می شوند بلیط های سیستمی و چارتری که البته بلیط های سیستمی خود به سه دسته مجزا تقسیم بندی شده اند که عبارتند از بلیط برای کودکان زیر 2 سال، بلیط برای کودکان بین 2 تا 12 سال، و بلیط برای افرادی که بالای 12 سال سن دارند. در این نوع بلیط های هواپیما کودکان بین 2 تا 12 سال شامل 50 درصد تخفیف در پرداخت بهای بلیط خواهند شد. بلیط های سیستمی از نمونه بلیط هایی می باشد که به صورت انفرادی هستند و ساعت و روز پرواز می تواند در بلیط تغییر یابد و همین امر سبب شده تا بلیط های سیستمی قیمت بالاتری را نسبت به بلیط های چارتری به خود اختصاص دهند. بلیط سیستمی این اجازه را به مسافر می دهند تا بلیط پرواز کنسل شده و هزینه بلیط به جز مبلغی به عنوان جریمه به مسافر بازگردانده شود که میزان مبلغ جریمه بسته به نوع کلاس انتخاب شده متغیر می باشد. در زمان خرید آنلاین بلیط هواپیما سیستمی مسیر تعیین شده و البته تاریخ پرواز در قیمت بلیط بسیار تاثیرگذار می باشد.

بلیط هواپیما

بلیط هواپیمای چارتری

چارتر در لغت، معنی کرایه دادن را می دهد و بلیط هواپیما به معنای از قبل کرایه داده شده می باشد. یعنی آژانس های هواپیمایی از شرکت های هواپیمایی کل بلیط ها و یا تعدادی از بلیط ها را اجاره یا رزرو کرده و خود اقدام به فروش اینترنتی و یا حضوری این بلیط ها می کنند. قیمت بلیط های هواپیمای چارتری متغیر است و بسته به نوع دفاتر خدمات هواپیمایی به عنوان بلیط چارتر در قیمت های متفاوتی به مسافران ارائه می شود. جالب است بدانید دفاتر خدمات هواپیمایی و آژانس هایی که عرضه کننده بلیط های چارتری هستند به دلیل محدود بودن زمان فروش این نوع بلیط ها و هزینه کردن برای کل بلیط های اجاره گرفته سعی می کنند تا در زمان نزدیک شدن به سررسید وقت بلیط آنها را به هر نحوی به فروش برسانند پس ممکن است قیمت این نوع بلیط ها در روزهای آخر قیمت پایین تری داشته باشد البته این بستگی به میزان تقاضا نیز خواهد داشت و گاهی نیز ممکن است به دلیل استقبال بالای مسافران نیز در روزهای پایانی این نوع بلیط ها قیمت بالاتری نسبت به روزهای اولیه داشته باشد اما به هرحال قیمت این نوع بلیط ها نسبت به بلیط های سیستمی بسیار مناسب تر است. لازم به ذکر است که بلیط های چارتری در ایامی مانند عید نوروز و تابستان که تهیه بلیط های سیستمی مشکل می باشد در قیمت بالاتری ارائه می شوند. یکی از مزایای آژانس های هواپیمایی فروش بلیط های چارتری است که مسافران زیادی را به خود اختصاص داده اند و تهیه بلیط سیستمی آن قیمت بالاتری را در برگرفته است، مانند بلیط های زیارتی عتبات عالیه.

دلتابان مطمئن ترین آژانس هواپیمایی در تمامی مراحل سفر در خدمت شما مسافرین گرامی است.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 4 آذر 1398
نظرات

سفر با تور مسافرتی کیش

در میان تورهای مسافرتی و گردشگری چند مورد در میان توریست ها از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. تور مسافرتی کیش یکی از آنها محسوب می شود که دارای مزیت های بسیاری است. اگر برای اولین بار است که به این جزیره سفر می کنید و یا اینکه برای چندمین بار است که این سفر را تجربه خواهید کرد، توصیه می کنیم در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با تور کیش آشنا شوید. تورهای گردشگری و مسافرتی در ایام مختلف سال با اهداف گوناگونی برنامه ریزی می شوند.

تور کیش نیز مانند دیگر تورهای تفریحی اهدافی را دنبال می کند که یکی از مهمترین آنها کاهش هزینه های سفر برای مسافران این جزیره رویایی و زیبا است. این تور برای افرادی که برای اولین بار است به این منطقه جنوبی سفر می کنند بهترین انتخاب محسوب می شود. نکاتی در این تور نهفته است که با دانستن تمامی آنها می توانید یک سفر خاص و به یادماندنی را تجربه نمایید. یک سفر دسته جمعی به همراه دیگر مزیت های مهم این تور را می توانید با رزرو آن برای خود فراهم نمایید. در ادامه با ما همچنان همراه باشید تا بیشتر با این تور گردشگری آشنا شوید.

تور کیش

لیست خدمات تور مسافرتی کیش

تور مسافرتی کیش از برخی خدمات مهم برخوردار است که در این بخش بیشتر به آنها خواهیم پرداخت. این تور این امکان را برای رزرو کنندگان خود فراهم می کند تا دیگر نگرانی در رابطه با اقامت در جزیره کیش نداشته باشند. توریستی بودن این جزیره باعث شده است که هتل های چند ستاره در آن تاسیس شوند. اگر سفر اول را تجربه می کنید مسلما اطلاعات کاملی در رابطه با هتل های جزیره کیش ندارید.

با رزرو تور تفریحی کیش می توانید لیستی از هتل ها را مشاهده و قیمت آنها را با یکدیگر مقایسه نمایید. رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت به کیش نیز در سفر با این تور برای شما فراهم خواهد شد. ترانسفر رایگان، و چندین مورد دیگر را نیز می توان در لیست خدمات این تور گردشگری جای داد. اگر اهل سفر با گروه هستید نیز این تور برای شما انتخاب ایده آلی است. هزینه و مدیریت آن نیز در تور کیش برای مسافران فراهم شده است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

قیمت تور مسافرتی کیش

یکی از مهمترین سوالاتی که در ذهن هر مسافر و گردشگری وجود دارد هزینه و قیمت تورهای مسافرتی می باشد. در این میان قیمت تور کیش نیز می تواند سوال بسیاری از توریستهای داخلی و خارجی باشد. عوامل بسیاری را می توان در تعیین قیمت این تور برشمرد. مدت زمان سفر یکی از این موارد محسوب می شود. با توجه به اینکه چند روز و شب را در کیش اقامت خواهید داشت می توان قیمت تور کیش را تعیین نمود. هتل و اقامتگاه نیز گزینه بعدی است که بر اساس آن می توان هزینه این تور را مشخص نمود. بلیط رفت و برگشت به کیش نیز عامل مهم بعدی در تعیین هزینه این تور مسافرتی می باشد. در مجموع برای مطلع شدن از قیمت تور کیش می توانید به سایت دلتابان مراجعه نمایید.

نکات مهم در رابطه با تور مسافرتی کیش

در رابطه با تور مسافرتی کیش توجه به چند نکته حائز اهمیت است که در این بخش آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. قبل از زمان رزرو این تور تفریحی می توانید برنامه ای شخصی برای خود و حتی خانواده تنظیم نمایید هر چند برنامه ای که تور مسافرتی کیش در نظر گرفته است خیال شما را برای یک سفر منظم راحت خواهد کرد. به برنامه های گردشگری تورهای مسافرتی این جزیره توجه کنید. برخی از آژانس های مسافرتی هزینه ای جداگانه برای این منظور در نظر می گیرند که توصیه می شود قبل از رزرو تور در این رابطه اطلاعات مناسبی کسب نمایید.

برآوردی از هزینه های سفر داشته باشید تا با خاطری آسوده سفر خود را آغاز کنید. در برخی از تورها، هتل ها با یک وعده غذایی مانند صبحانه رزرو می شوند در نتیجه می بایست به فکر وعده های دیگر باشید. برای این منظور می توانید لیستی از رستوران های این جزیره را تهیه نمایید و غذاهای مختلف را در آنها سفارش داده و نوش جان کنید. در سفر به جزیره کیش خرید از مراکز خرید آن را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

رزرو هتل

همین طور که از نام این هتل ها پیدا است، با رزرو هتل آپارتمان در حقیقت شما یک آپارتمان مجزا را برای خود اجاره کرده اید. یک آپارتمان با همه امکانات لازم. طوری که خودتان می توانید در آپارتمان به آشپزی بپردازید و درست مثل خانه در آن احساس راحتی کنید. به همین خاطر است که در هتل آپارتمان ها امکانات رفاهی افزوده ای به مشتریان ارائه نمی شود. برای مثال در هتل آپارتمان ها معمولاً دیگر خبری از رستوران و لابی نیست و وظیفه تأمین غذا بر عهده خودتان خواهد بود. رزرو هتل آپارتمان ها از قوانین خاصی پیروی نمی کند و شما تا هروقت که بخواهید می توانید در آپارتمانتان اقامت داشته باشید. ضمن اینکه هتل آپارتمان ها قیمت های متغیری دارند و برای رزرو هتل می توانید آنها را مقایسه کنید و با توجه به میزان بودجه ای که دارید آپارتمان مورد نظرتان را رزرو کنید.

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش را می توان یکی از بهترین هتل های کیش دانست که تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز مسافران را ارائه می دهد. هتل هلیا کیش شعبه های مختلفی دارد که یکی از بهترین آنها را می توان هتل هلیا کیش دانست. این هتل 4 ستاره است و بهترین انتخاب برای کسانی خواهد بود که می خواهند در هتلی با دسترسی آسان به مراکز خرید اقامت داشته باشند. توجه داشته باشید که انتخاب هتل یکی از مهمترین موارد حائز اهمیت در سفر می باشد که حتما باید به صورت صحیح نسبت به رزرو آن اقدام نمایید. یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید را می توان نزدیکی هتل به مراکز گردشگری دانست که در رابطه با هتل هلیا کیش می توان گفت: این هتل در بهترین موقعیت مکانی واقع شده که می توانید به سهولت به آن دسترسی داشته باشید.

مسئولین هتل سعی خود را بر این داشته اند تا تمامی عوامل را مورد بررسی قرار دهند تا در نتیجه بتوانند رضایت مسافران را جلب نمایند

هتل هلیا کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا در جزیره کیش امروزه به یکی از اقامتگاه های این شهر تبدیل شده است و بسیاری از کسانی که می خواهند به این جزیره سفر کنند، هتل پارمیدا کیش را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب می کنند. در صورتی که می خواهید اقامتی به یادماندنی در جزیره کیش داشته باشید، این هتل می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما به شمار رود. در کل می توان گفت که به دلیل کیفیت بسیار بالایی که این هتل دارد و منطقه خوبی که در آن قرار گرفته است شما می توانید اقامت بسیار مناسبی را در این هتل داشته باشید. از مهمترین ویژگی های هتل پارمیدا کیش می توان به قیمت مقرون به صرفه آن اشاره نمود. شما می توانید در این هتل با هزینه ای بسیار مناسب اقامت داشته باشید. امکانات رفاهی و تفریحی بسیار مناسبی نیز برای کسانی که در این هتل هستند در نظر گرفته شده است و مسافران می توانند از این امکانات استفاده کنند. در ادامه به بررسی اتاق ها و امکانات گردشگری که در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است در این هتل خواهیم پرداخت و بهترین روش رزرو این هتل را بررسی می کنیم.

هتل پارمیدا کیش

 
تعداد بازدید از این مطلب: 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود