دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 352
بازدید سال : 1439
بازدید کلی : 4161

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
نظرات

همه چیز درباره کلیسای سن آگوستین مانیل

کشور مانیل جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. اما یکی از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری این کشور، کلیسای سن آگوستین است. کلیساها با معماری های دیدنی و تزیینات زیادی که برای جذابیت آنها به کار می رود، همواره یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری هستند. این کلیسای قدیمی و زیبا تاریخچه ای بس جالب و پر ماجرا دارد که در اینجا شما گردشگران تور فیلیپین را با این کلیسای زیبا و فراز و نشیب هایش که در سالیان دراز بر سر آن اتفاق افتاده است، آشنا می کنیم. در این جا به قدمت کلیسای سن آگوستین، تلاش و ایستادگی معماران و طراحانی که در پایداری و حفظ این اثر کهن و قدیمی کوشش کرده اند می پردازیم و همچنین به نمای داخلی و فضاسازی های محراب و از همه مهم تر موزه قدیمی کلیسا که نمایانگر تاریخ دیرینه این بنای سنگی می باشد، اشاره می کنیم. شما عزیزان تور گردشگری فیلیپین نباید بازدید این کلیسایی تاریخی و دیدنی را از دست ندید. در این مقاله ما می خواهیم جنبه های مختلف کلیسای سن آگوستین را برای شما بازگو کنیم.

کلیسای سن آگوستین

قدمت کلیسای سن آگوستین مانیل

این کلیسا به عنوان یک کلیسای کاتولیک روم تحت امریه سن آگوستین در بخش تاریخی مانیل، در یک محل تاریخی به نام اینتراموروس که تعدادی از باشکوه ترین جاذبه های گردشگری فیلیپین در آنجا قرار دارد واقع شده است، بنا شده است. ساخت اولیه این کلیسای مجلل با برگ های نخل و بامبو بود که متاسفانه سه سال بعد در آتش سوخت و در جای آن بنای چوبی کلیسا ساخته شد. ای بنای چوبی نیز در آتش سوزی کاملا نابود شد و برای بار سوم کلیسا را با مصالح مقاوم تر مثل سنگ ساختند با این که با مشکلات مالی و کمبود مصالح روبرو بودند و ساخت کلیسا بسیار کند پیش می رفت، در نهایت ساخت کلیسای سن آگوستین در سال 1606 تمام شد. نیرو های بریتانیایی در سال 1762، شهر مانیل را به تصرف خودشان درآوردند و کلیسا را غارت و چپاول کردند. اما کلیسا در سال 1854 توسط معماران نوسازی شد. البته بازسازی این کلیسا به سه دوره مختلف می رسد. عمارت این کلیسا بار سوم به علت زلزله تخریب شد.

معماری کلیسای سن آگوستین

معماری قدیمی و زیبای این کلیسا که یکی از قدیمی ترین کلیسا های فیلیپین است هر ساله تعداد زیادی از گردشگران و توریست ها را از سراسر دنیا به سوی خود جذب می کند. این کلیسا در سال 1589 میلادی توسط اسپانیایی هایی که در سال 1500 به فیلیپین حمله کردند و آنجا را مستعمره خود کردند، ساخته شد. هدف از ساختن این کلیسا هم مسیحی کردن مردم فیلیپین و هم منفعت بردن اقتصادی از منابع وسیع این کشور بود. ساختار و معماری این کلیسا به سبک کلیساهای اسپانیایی است که در مکزیک ساخته شده بودند. این کلیسا توسط 24 پایه قوی در برابر زلزله ساخته شده است. ساختمان این کلیسا از ترکیب مصالحی همچون شن، آهک، آب نیشکر، برگ درخت انبه و چرم و ساقه برنج می باشد. ساخت کلیسا در سال 1607 به اتمام رسید

معماری کلیسای سن آگوستین

نمای داخلی کلیسای سن آگوستین مانیل

این کلیسا یکی از اولین کلیساهایی بود که در دوره مستعمره فیلیپین توسط اسپانیا ساخته شد. عبادتگاه های سبک مکزیکی، فضای قرون وسطایی تابلوهای جذاب، آذین بندی ها و گچ کاری های زیبا و باشکوه و طراحی های سه بعدی و هندسی سقف که نظر هر بیننده ای بسیار جذاب و دلنشین است، از مهم ترین ویژگی های این کلیسا به شمار می رود. طراحی ها توسط دو ایتالیایی به نام های جیووانی دیبلا و چزاره البیرونی ساخته شده است. در ورودی اصلی کنده کاری های ارزشمندی بر روی در های چوبی کلیسا دیده می شود. طرح داخلی سالن به شکل یک صلیب می باشد که همه این ها به فضای داخلی کلیسا یک حالت عارفانه و روحانی و چشمگیر داده است.

موزه کلیسا

موزه ی کلیسای سن آگوستین مانیل

در سال هزار و نهصد و هفتاد و شش میلادی دولت فیلیپین کلیسای سن آگوستین را به محوطه تاریخی ملی معرفی کرد. کلیسای زیبا از ۷ زلزله و دو آتش سوزی در طول سال ها و قرن ها سالم مانده است و یکی از قدیمی ترین کلیساهای سنگی در فیلیپین محسوب می شود. این کلیسای تاریخی و بسیار زیبا یکی از چهار کلیسای دوره استعماری اسپانیا است که در سال هزار و نهصد و نود و سه در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت گردیده است. عبادتگاه این کلیسا در جنگ جهانی دوم کاملاً در آتش سوخت، اما در سال هزار و نهصد و هفتاد و سه دوباره بازسازی شد و به موزه مبدل شد. شما می توانید در این موزه آثار هنری و چیزهای ارزشمند، اتاق های مخصوص نگهداری ظرف و ظروف و کتابخانه کلیسا، سالن غذاخوری و تابلو های نفیس را دیدن فرمایید.

مبدل شدن کلیسای سن آگوستین به بیمارستان و اردوگاه

فیلیپین یکی از کشورهای زلزله خیز جهان است. هر ساله زلزله های گسترده ای در این کشور به وقوع می پیوندد که باعث خرابی ها و آسیب های زیادی به این کشور می شود. در زلزله سال هزار و هشتصد و شصت و سه، به دلیل فضای داخلی بسیار وسیع کلیسا، محل مداوای تعداد بیشماری از زلزله زده ها شده بود درست مثل یک بیمارستان، و در زمان دیگر، در زمانی که در دوره جنگ جهانی دوم، ژاپنی ها به مانیل حمله کردند، این کلیسا به اردوگاه تبدیل شد و در روزهای پایانی جنگ صد ها نفر از ساکنین این ناحیه توسط سربازان ژاپنی به گروگان گرفته شدند و خیلی ها در این جنگ ۳ هفته ای کشته شدند. می توان گفت که این کلیسا خود نظاره گر تاریخ چهارصد ساله مانیل است بهتر است بدانید که موسس شهر مانیل در این کلیسا به خاک سپرده شده است.

در این متن جنبه های مختلف این کلیسا را برای شما بر شمردیم. در هنگام سفر به کشور فیلیپین، بازدید از این کلیسای زیبا را به شما توصیه می کنیم. برای دیدن این کلیسا، شما می توانید در تور گردشگری کشور فیلیپین که توسط آژانس مسافرتی ما ارایه می شود، ثبت نام کنید. شرکت ما بهترین و کامل ترین تور های گردشگری به آسیای شرقی و دیگر نقاط دنیا را به شما عرضه می دارد. برای رزرو تور های کشور فیلیپین، شما می توانید به سایت ما مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید. ما می کوشیم تا بهترین ها را به شما عرضه نماییم.

تعداد بازدید از این مطلب: 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
نظرات

رزرو هتل جمیرا

یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت دلتابان را می توان توانایی رزرو آنلاین هتل دانست. هتل های جمیرا و بسیاری دیگر از هتل ها در اقصی نقاط جهان طرف قرارداد با این شرکت می باشند و شما می توانید برای رزرو هتل از این وب سایت استفاده نمایید. هتل های دبی و تمامی شهرهای ایران و بسیاری از شهرهای دنیا از طریق سایت دلتابان در دسترس شما بوده و می توانید برای رزرو این هتل ها از وب سایت دلتابان استفاده نمایید. مجموعه هتل های جمیرا یکی از بهترین اقامتگاه ها برای کسانی است که می خواهند اقامتی بسیار خوش برای یک سفر تفریحی در تور دبی داشته باشند. در ادامه شما را بیشتر با هتل های طرف قرارداد با شرکت دلتابان می باشند آشنا کرده و به بررسی امکانات ویژه هر هتل خواهیم پرداخت. هتل های جمیرا دبی، از بهترین مراکز اقامتی در این شهر به شمار می روند.

رزرو آنلاین هتل

امکانات هتل جمیرا بیچ

در میان هتل های جمیرا، جمیرا بیچ را می توان به عنوان یکی از بهترین هتل های این مجموعه معرفی نمود که با طراحی نمای بسیار زیبا و همچنین برخورداری از ساحل اختصاصی می تواند گزینه ای بسیار لوکس برای اقامت شما باشد. هتل جمیرا بیچ اتاق های بسیار لوکس، رستوران های بین المللی با بهترین کیفیت و امکانات رفاهی بسیار زیادی دارد. در صورتی که قصد دارید این هتل را از میان هتل های جمیرا برای اقامت انتخاب کنید بهتر است بدانید که اتاق های این هتل در واقع یک واحد آپارتمانی بسیار کامل هستند و شما می توانید در اتاق های مجهز به عایق صوتی این هتل، آرامش را تجربه نمایید. وجود تهویه مطبوع در این اتاق ها به خصوص برای کسانی که فصل تابستان را به عنوان زمان سفر به دبی انتخاب می کنند می تواند بسیار مناسب باشد و در کنار تمامی این موارد، جمیرا بیچ از کارکنان حرفه ای برای سرویس دهی بهتر استفاده می کند. در صورت نیاز می توانید با پرداخت هزینه اضافی، خدمات مربوط به نگهداری کودک را استفاده نمایید.جهت رزرو این هتل نیز می توانید به سایت آژانس هواپیمایی دلتابان مراجعه کرده و از پنل سیستم رزرواسیون به راحتی و در کوتاه ترین زمان هتل خود را نیز رزرو نمایید.

هتل پارمیدا

هتل پارمیدا در جزیره کیش امروزه به یکی از اقامتگاه های این شهر تبدیل شده است و بسیاری از کسانی که می خواهند به این جزیره سفر کنند، هتل پارمیدا را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب می کنند. در صورتی که می خواهید اقامتی به یادماندنی در جزیره کیش داشته باشید، این هتل می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما به شمار رود. در کل می توان گفت که به دلیل کیفیت بسیار بالایی که این هتل دارد و منطقه خوبی که در آن قرار گرفته است شما می توانید اقامت بسیار مناسبی را در این هتل داشته باشید. از مهمترین ویژگی های هتل پارمیدا کیش می توان به قیمت مقرون به صرفه آن اشاره نمود. شما می توانید در این هتل با هزینه ای بسیار مناسب اقامت داشته باشید. امکانات رفاهی و تفریحی بسیار مناسبی نیز برای کسانی که در این هتل هستند در نظر گرفته شده است و مسافران می توانند از این امکانات استفاده کنند.

رزرو هتل

امکانات اتاق های هتل پارمیدا

اتاق های شیک و مجلل هتل پارمیدا کیش می تواند برای شما گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود که در آن اقامتی به یادماندنی داشته باشید.. اتاق های 2، 3 و 4 تخته در این هتل موجود است و شما می توانید از آنها استفاده نمایید. یخچال، به همراه تلویزیون و سایر امکانات رفاهی و تهویه مطبوع بسیار خوبی که برای شما در اتاق های هتل پارمیدا کیش در نظر گرفته شده است، این هتل را به یکی از بهترین اقامتگاه های جزیره کیش تبدیل کرده است و شما می توانید با خیال راحت از این امکانات استفاده نمایید. برای رزرو آسان و بدون دردسر این هتل می توانید به سایت آژانس هواپیمایی دلتابان مراجعه ودر صورت نیاز با کارشناسان این شرکت تماس برقرار نمایید

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش را می توان یکی از بهترین هتل های کیش دانست که تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز مسافران را ارائه می دهد. هتل هلیا شعبه های مختلفی دارد که یکی از بهترین آنها را می توان هتل هلیا کیش دانست. این هتل 4 ستاره است و بهترین انتخاب برای کسانی خواهد بود که می خواهند در هتلی با دسترسی آسان به مراکز خرید اقامت داشته باشند. توجه داشته باشید که انتخاب هتل یکی از مهمترین موارد حائز اهمیت در سفر می باشد که حتما باید به صورت صحیح نسبت به رزرو آن اقدام نمایید. یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید را می توان نزدیکی هتل به مراکز گردشگری دانست که در رابطه با هتل هلیا کیش می توان گفت: این هتل در بهترین موقعیت مکانی واقع شده که می توانید به سهولت به آن دسترسی داشته باشید.
مسئولین هتل سعی خود را بر این داشته اند تا تمامی عوامل را مورد بررسی قرار دهند تا در نتیجه بتوانند رضایت مسافران را جلب نمایند

رزرو هتل ارزان

موقعیت هتل هلیا کیش

یکی از مهمترین موارد قابل توجه را می توان موقعیت یک هتل دانست چرا که در صورت مناسب بودن موقعیت می توانید به راحتی مراکز گردشگری و همچنین دیدنی را در اطراف خود داشته باشید. این هتل در نزدیکی دریا واقع شده است .لازم به ذکر است که هتل هلیا کیش می تواند از نظر موقعیت و منظره بیرونی که دارد شما را مجذوب خود نماید. این هتل را می توانید بین میدان امیرکبیر و میدان ساحل مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که این هتل در فاصله 5 کیلومتری با فرودگاه قرار گرفته است که به همین دلیل می توانید به راحتی از فرودگاه به هتل هلیا مراجعه نمایید. بسیاری از بازارها نیز در اطراف این هتل واقع شده اند که از جمله آنها می توان به بازار پردیس و پردیس 2 اشاره کرد که تنها 1 کیلومتر از آنها فاصله خواهید داشت. شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره نیز در فاصله 6 کیلومتری هتل واقع شده اند.

تعداد بازدید از این مطلب: 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399
نظرات

شهر سنت پترزبورگ

شهر سنت پترزبورگ به عنوان پایتخت روسیه از ویژگی های برجسته و بسیاری برخوردار است. این شهر به دلیل اینکه امپراطوری های زیادی را در گذشته پشت سر گذاشته است دارای تاریخ بسیار جذابی می باشد. وجود هر امپراطوری در روسیه باعث ساخت تعدادی کاخ شده است که هم اکنون به عنوان جاذبه های این شهر به شمار می آیند. این شهر علاوه بر جاذبه های دیدنی، رستوران و کافه های فوق العاده ای برای پذیرایی از گردشگران دارد. همچنین این شهر شامل هتل های باشکوه و بسیار زیبا و با کیفیت برای اقامت گردشگران با هر بودجه ای می باشد. آب و هوای سنت پترزبورگ در فصل بهار و تابستان و همچنین در اوایل پاییز فوق العاده دلچسب و برای گردشگری مناسب می باشد. در زمستان به دلیل اینکه سنت پترزبورگ همیشه همراه با برف و سرما می باشد پیشنهاد خوبی برای گردشگری نیست. شهر سنت پترزبورگ یکی از شهرهایی است که نباید فرصت دیدن آن را از دست داد. شما می توانید با شرکت در تورهای گردشگری سنت پترزبورگ از این شهر زیبا و تاریخی دیدن فرمایید و لذت ببرید.

تور سنپترزبورگ

موقعیت جغرافیایی سنت پترزبورگ

علی رغم تغییرات شدیدی که آب و هوای سنت پترزبورگ دارد موقعیت جغرافیایی خاص سنت پترزبورگ باعث شده است که این شهر از سیل، زلزله و… در امان باشد موقعیت جغرافیایی سنت پترزبورگ باعث شده است که تور سنت پترزبورگ بیشتر در فصول معینی از سال برگزار گردد علاقه مندان به برف و سرمای طاقت فرسا می توانند فصل زمستان به این شهر سفر کرده و در شمال سنت پترزبورگ از طبیعت بکر و سرمای طاقت فرسای این شهر زیبا لذت ببرند شهر سنت پترزبورگ واقع در نیمکره شمالی کره زمین و با فاصله اندکی از قطب شمال قرار دارد موقعیت جغرافیایی ویژه سنت پترزبورگ باعث شده است تا در این کلانشهر زیبا جلوه های خاص و طراحی های خاصی از معماری به چشم بیاید میانگین دما در فصل زمستان در سنت پترزبورگ بین ۱۵ الی ۴۰ درجه متغیر می باشد و میانگین دما در فصل تابستان تا ۴۵ درجه سانتیگراد بالای صفر می باشد اگر بخواهیم طول سال را در سنت پترزبورگ به دو قسمت تقسیم کنیم شش ماه از سال سنت پترزبورگ شاهد بارش برف می باشد در واقع سنت پترزبورگ بیشترین بارش برف را دارد.

آب و هوای سنت پترزبورگ

آب و هوای سنت پترزبورگ مانند هر شهر یا کشور دیگری در هر فصل از سال متفاوت است. آب و هوای این شهر در فصل بهار با وجود اینکه برف های فصل زمستان از سال گذشته هنوز پابرجاست، گرم می باشد. ولی گرمای اصلی در این شهر از ماه اردیبهشت با از بین رفتن سرمای برف های موجود شروع می شود. آب و هوای این شهر در ماه های اولیه تابستان بسیار گرم و مرطوب می باشد ولی با گذشت زمان که به ماه آخر تابستان نزدیک می شود از شدت این گرما کاسته می شود. با وجود گرما در این فصل باز هم تابستان، فصل پر گردشگر در تور سنت پترزبورگ به حساب می آید. در فصل پاییز شهر زیبا و رنگارنگ تر می شود و دمای هوا رفته رفته معتدل تر و دلچسب تر خواهد شد. همانطور که به ماه های آخر پاییز نزدیک می شود سرمای شدید به این شهر حاکم می شود و کم کم نشانه هایی از برف زمستانی نمایان می گردد.

آب و هوای سنپترزبورگ

بهترین زمان سفر به سنت پترزبورگ

بهترین زمان برای سفر به سنت پترزبورگ به چند مورد بستگی دارد. یکی از این موارد آب و هوای شهر سنت پترزبورگ می باشد. در حالت کلی باید گفت فصل تابستان با اینکه شلوغ ترین فصل سال محسوب می شود، برای سفر به این شهر مناسب است زیرا سنت پترزبورگ در فصل تابستان دارای آب و هوای فوق العاده ای برای گردشگری می باشد. مورد دیگر درباره بهترین زمان سفر به سنت پترزبورگ هزینه اقامت در این شهر می باشد، این شهر یک شهر گران قیمت است و در فصل های پرگردشگر، گران قیمت تر نیز می شود. کسانی که می خواهند هزینه کمتری برای سفر خود قرار دهند باید فصلی را به غیر از فصل های پر گردشگر برای سفر خود انتخاب کنند.

تور سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ دومین شهر پرجمعیت روسیه می باشد از دیرباز سنت پترزبورگ به عنوان مهمترین مرکز سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی کشور روسیه به شمار می آید جمعیت مسکو حدود ۵۰۰ هزار نفر می باشد این شهر در کنار رودخانه نوا واقع در آسیای شمالی می باشد تاریخ پرفراز و نشیب سنت پترزبورگ ، موقعیت جغرافیایی خاص ، جاذبه های گردشگری و... مجموعه عواملی است که باعث شده امروزه تور سنت پترزبورگ به عنوان یکی از نام آشنا ترین تورها در سراسر جهان شناخته شود لذا در این مقاله سعی بر آن است تور سنت پترزبورگ به عنوان یکی از پر متقاضی ترین تورهای دنیا را معرفی کرده و شما را با جذابیت های آن آشنا کنیم.

جاذبه های گردشگری سنپترزبورگ

جاذبه های گردشگری شهر سنت پترزبورگ

همانطور که گفته شد شهر سنت پترزبورگ به عنوان دومین شهر روسیه معروف شده است. اخذ این رتبه توسط شهر سنت پترزبورگ با دلایل زیاد انجام گرفته است که یکی از آنها آمار بالای گردشگری در این شهر است. این شهر از دیرباز تاکنون سر سختی ها و اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشته است، برخی از این اتفاقات باعث خلق برخی از این جاذبه های گردشگری شده است. گردشگران می توانند با شرکت در تور سنت پترزبورگ از تمام این جاذبه های زیبا دیدن فرمایند و لذت ببرند. در این قسمت به برخی از جاذبه های گردشگری این شهر اشاره خواهیم کرد:

  • کاخ هرمیتاژ: این کاخ به عنوان معروف ترین جاذبه گردشگری شهر سنت پترزبورگ شهرت دارد. این کاخ زیبا علاوه بر اینکه یک جاذبه گردشگری است، یکی از بناهای باستانی این شهر به شمار می رود.
  • قایقرانی در کانال و رودخانه سنت پترزبورگ: برای اینکه در این قایقرانی ها شرکت کنید و لذت ببرید باید در ماه های مه تا اکتبر به این شهر سفر کنید. با قایقرانی بر روی رودخانه های این شهر زیبایی های آن را بیش از پیش می توانید تماشا کنید.
  • سارسکوی: این ساختمان با اینکه به یک کاخ شباهت دارد ولی در واقعیت یک کاخ نیست بلکه ترکیبی از دو کاخ را در خود جای داده است. این کاخ دارای پارک بسیار زیبایی است که محوطه ساختمان را دیدنی و چشم نواز کرده است.
  • کلیسای رستاخیز: این کلیسا دارای تاریخ بسیار جالبی است. با دیدن این کلیسا می توانید با استفاده مستندات موجود در کلیسا به تاریخ آن دست یابید. این بنا به صورت رنگارنگ تزئین شده است و دیدن آن روح انسان را تازه می کند.
  • پل های قپانی: شهر سنت پترزبورگ دارای تعداد زیادی پل می باشد که برخی از آنها متحرک هستند، به عبارت دیگر باز و جمع می شوند. پل قپانی یکی از این پل ها است که تماشای آن بی شک خالی از لطف نخواهد بود.
  • خیابان نوسکی پراسپکت: به جرات می توان گفت خیابانی زیباتر از این خیابان در شهر سنت پترزبورگ وجود ندارد. این خیابان علاوه بر اینکه به عنوان مهمترین خیابان های روسیه است، یکی از مهمترین خیابان های کل دنیا نیز محسوب می شود.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 169
برچسب‌ها: تور سنت پترزبورگ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399
نظرات

تور کشور ترکیه

تور کشور ترکیه، به سفری اطلاق می شود که یک شرکت مسافرتی با ارائه خدماتی در قالب یک پکیج مسافران علاقه مند به سفر ترکیه را جذب می کند و با اخذ هزینه ای آن ها را به کشور ترکیه می برد. تورها معمولاً فردی به نام راهنمای تور و یا تور لیدر برای راهنمایی مسافران دارند. تورترکیه معمولاً سفرهایی ۳ تا ۱۰ روزه هستند که در آن سفر به چند شهر زیبای کشور ترکیه گنجانده می شود. برای خرید تور کشور ترکیه شما می توانید از طریق مراجعه ی حضوری به آژانس های ارائه کننده تور و یا مراجعه اینترنتی به سایت های فروش تور اقدام کنید. مسلماً خرید اینترنتی تور می تواند از لحاظ صرف زمان و هزینه برای شما ارزان تر از تهیه تور به صورت حضوری تمام شود. در تهیه تور کشور ترکیه از طریق اینترنت به راحتی می توانید با یک کلیک ساده انواع تور ها را ببینید و قیمت تورهای مختلف را با هم مقایسه کرده و در بین چندین تور مختلف بهترین تور و مناسب ترین تور با شرایط خودتان را انتخاب کنید. اگر برای خرید تور خود زمان بیشتری را اختصاص دهید امکان برخورد شما با تور های ارزان ترکیه بیشتر است

تور ترکیه

هزینه تور ترکیه

همانطور که قبل نیز اشاره شد هزینه سفر به کشور ترکیه در مقابل هزینه ی بسیار بالای سفرهای اروپایی بسیار معقول و قابل قبول است. البته سفر با تور کشور ترکیه هم یکی از راه هایی است که می تواند هزینه سفر به ترکیه را کاهش داد چرا که تورها با برنامه ریزی دقیق و منظم می توانند در ازای پرداخت هزینه کم جاهای زیادی از کشور ترکیه را به مسافران معرفی و خدمات بهتری را ارائه کنند. هزینه تور کشور ترکیه هم، مانند تورهای خارجی دیگر می تواند با توجه به نوع هتل اقامت، نوع پرواز، تعداد روزهای سفر و میزان خدماتی که تور ارائه می دهد متغیر باشد. در ایران انواع مختلفی از تور کشور ترکیه وجود دارد که هر کس می تواند بنا به توان مالی و شرایط خود، تور مورد نظر خود را انتخاب و با آن به کشور ترکیه سفر کند. هر چند که تخمین هزینه سفر به ترکیه با تور ترکیه کمی سخت است اما اگر با طور تقریبی بخواهیم هزینه تور کشور ترکیه را بیان کنیم باید بگوییم که برای سفر به ترکیه با تور ترکیه شما باید هزینه ای بین دو تا ده میلیون تومان صرف کنید. برای سفر به ترکیه با یک تور ارزان می توانید از طریق تور لحظه آخری ترکیه اقدام کنید

جاذبه های گردشگری طبیعی پاتایا

شهر پاتایا یکی از شهرهای بسیار زیبای کشور تایلند است بنابراین شما در تور پاتایا می توانید از مناظر طبیعی فوق العاده زیبای این شهر دیدن کنید و نهایت لذت را از حضور در این شهر ببرید. یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری که در تور پاتایا می توانید از آن بازدید کنید جزیره مرجانی پاتایا است که در فاصله 7 کیلومتری این شهر واقع شده است و شما برای بازدید از آن باید خود را با قایق های موتوری به این جزیره برسانید. این جزیره مرجانی از جمله زیباترین جزایر مرجانی در کل دنیا به شمار می آید به همین دلیل است که تقریبا تمامی توریست ها در سفر به این شهر حتما از آن بازدید می کنند. باغ نانگ نوچ یکی از باغ های استوایی کشور تایلند است که در شهر پاتایا واقع شده است و شما در تور پاتایا می توانید از آن بازدید کنید، در این باغ شما می توانید از انواع مختلفی از گیاهان و درختان و همینطور گل های مختلف دیدن کنید و یک تجربه بی نظیر را در سفر به این شهر بدست بیاورید. کوه بودا یکی از مهم ترین جاذبه های طبیعی این شهر است که در شمال پاتایا واقع شده است بر روی این کوه یک تصویر بزرگ از بودا ثبت شده است که بزرگترین تصویر بودا در کل جهان است و همین موضوع نیز از دلایلی است که ما به شما توصیه می کنیم حتما از این کوه دیدن کنید

تور تایلند

ارتباط آسان در سفر به شهر پاتایا

یکی از مهم ترین مزایای رفتن به تور پاتایا و سفر به این کشور این است که شما به راحتی هرچه تمام می توانید با مردم این کشور ارتباط برقرار کنید چرا که مردم این کشور به صورت کامل به زبان انگلیسی مسلط هستند و می توانند به راحتی با شما صحبت کنند، بنابراین برای سفر به این شهر نیازی به مترجم همراه ندارید و کافی است که تنها به زبان انگلیسی مسلط باشید تا بتوانید نیازهای خود را به راحتی برطرف کنید. یک نکته بسیار مهم دیگر درباره مردم این شهر این است که حتی در صورتی که به زبان انگلیسی نیز مسلط نباشند می توانند با اشاره با شما ارتباط برقرار کنند، همانطور که گفتیم این شهر یکی از توریستی ترین شهرهای تایلند است و همین موضوع نیز باعث شده است تا برای برقراری ارتباط بهتر مردم این شهر مجبور شوند که روش های مختلف ارتباط گیری با توریست ها را بیاموزند

مدارک لازم برای سفر به گرجستان

تا چندی پیش برای سفر به گرجستان نیاز به ویزای این کشور نداشتیم اما به دلیل برخی مشکلات اکنون برای سفر ویزا نیاز است. برای سفر به گرجستان نیاز به ویزای نوع C یا معمولی دارید. این ویزا خود 4 گروه دارد که گروه 1 یعنی C1 برای سفر های توریستی می باشد. ویزای گرجستان به دو صورت حضوری و الکترونیکی صادر می شود و فرد متقاضی پس از تکمیل مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا می تواند با توجه به شرایط خود به هر کدام از دو شکل حضوری یا الکترونیکی درخواست ویزای خود را ثبت کند. اگر مشکلی در روند ثبت پیش نیاید و مدارک کامل باشند حداکثر 20 روز طول می کشد تا ویزا صادر شود. پس از گرفتن ویزا نوبت به تهیه بلیط می رسد. از دو راه زمینی و هوایی می توان به گرجستان سفر کرد. هزینه سفر زمینی به مراتب کمتر از هوایی است ولی زمان مسافرت طولانی تر می شود و ممکن است برخی افراد را اذیت کند. داشتن یک راهنمای سفر و نقشه و نیز اطلاع قبلی از مکان های دیدنی گرجستان می تواند سفر را برای شما شیرین تر کند.

آب و هوای کشور گرجستان

گرجستان کشوری چهار فصل می باشد که به همین دلیل مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است و شما می توانید آب و هواهای متنوعی را در این کشور تجربه کنید. کشور گرجستان در فصل تابستان آب و هوای گرمی دارد که می توانید از آن لذت ببرید. این آب و هوای گرم به لطف قرار گرفتن این کشور در منطقه قفقاز می باشد. اگر به دنبال آب و هوای گرم هستید بهتر است به مناطق کوهستانی سفر نکنید و در مناطق هموار این کشور مانند باتومی به گشت و گذار بپردازید و اگر می خواهید در تابستان از هوایی خنک لذت ببرید می توانید به مناطق کوهستانی این کشور سفر کنید. آب و هوای کشور گرجستان در زمستان به دلیل مدیترانه ای بودن معتدل است و خیلی سرد نمی شود، البته در کوهستان ها هوای سردی حاکم است و می توانید شاهد بارش برف هم باشید. بهترین زمان سفر به

تور گرجستان زمانی است که هوای این کشور بسیار سرد یا بسیار گرم نباشد تا از سفر خود لذت ببرید. می توانید در اوایل تابستان و در ماه های می و ژوئن و در اوایل پاییز و در ماه سپتامبر به این کشور زیبا سفر کنید و از طبیعت بی نظیر، کوهستان ها و دیگر دیدنی های این کشور چهار فصل نهایت لذت را ببرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399
نظرات

آشنایی با شهر مشهد

شهر مشهد یکی از شهرهای استان خراسان رضوی در شمال شرقی کشور ایران است که به عنوان مرکز این استان نیز شناخته می شود. این شهر را با نام های مشهد مقدس و پایتخت معنوی ایران نیز می شناسند. شهر مشهد یکی از شهرهای مذهبی کشور ایران است دارای جاذبه های گردشگری مذهبی بسیار زیادی می باشد. حرم مطهر امام رضا (ع) در این شهر قرار گرفته و یکی از مهمترین عوامل جذب توریست ها به شهر مشهد می باشد. از آنجایی که سالانه توریست های بسیار زیادی از سراسر ایران و جهان به منظور زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به شهر مشهد سفر می کنند، این شهر به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای ایران شناخته می شود. شهر مشهد دومین شهر بزرگ ایران بعد از تهران می باشد و با جمعیتی تقریبا ۳ میلیون نفری بعد از شهر تهران دومین شهر پرجمعیت ایران است. توریستی بودن این شهر یکی از مهمترین عوامل رونق اقتصادی در این شهر می باشد. از دیگر عواملی که باعث رونق اقتصادی در شهر مشهد می شوند می توان به مواردی از قبیل تولید زعفران، زرشک، نبات و چرم صنعتی اشاره کرد. در شهر مشهد جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی متنوعی نیز قرار دارند که در تور ارزان مشهد می توانید از هر یک از آنها دیدن کنید.

تور مشهد

مکان های دیدنی در تور مشهد

مشهد دارای برخی از مکان های دیدنی می باشد که با جاذبه های گردشگری که توسط انسان ساخته شده اند متفاوت است. به برخی از این مکان های دیدنی در این قسمت اشاره می کنیم:

  • پارک وکیل آباد: این پارک در قسمت جنوب شرقی واقع شده است. قدمت پارک وکیل آباد به سالیان دور برمی گردد. این پارک از همان ابتدا مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است. این پارک بعد از گذشت زمان و بازسازی و نوسازی توسط شهرداری شهر مشهد به یکی از مکان های دیدنی در مشهد تبدیل شده است.
  • بند گلستان: بند گلستان در 8 کیلومتری شهر مشهد قرار گرفته است. این بنا بر روی رودخانه ای به نام گلستان احداث شده است. قدمت این بنا به 500 سال قبل برمی گردد. با وجود اینکه سالیان زیادی از ساخت این بنا گذشته است باز هم پا برجه باقی مانده است.
  • غار مغان: شاید آوازه ی این غار را شنیده باشید. این غار در روستای مغان در 35 کیلومتری مشهد واقع شده است. داخل این غار چاه هایی با عمق 25 متر و پرتگاه های زیادی وجود دارد. پیشنهاد می شود برای بازدید از این غار حتما راهنما داشته باشید زیرا در غیر اینصورت بازدید از این غار کار خطرناکی محسوب می شود.
  • باغ ملی: این باغ یکی از شلوغ ترین جاذبه های مشهد می باشد. شما می توانید با ورود به این باغ زیبا مجسمه هایی که از مشاهیر ادب در این باغ قرار گرفته است را مشاهده کنید.

تور ارزان مشهد

بهترین زمان شرکت در تور ارزان مشهد

عوامل بسیاری در تعیین بهترین زمان شرکت در تور مشهد دخیل خواهند بود. اگر بخواهیم از نظر آب و هوا بهترین زمان شرکت در تور ارزان مشهد را مورد بررسی قرار دهیم باید گفت که فصل بهار و پاییز به دلیل مناسب بودن آب و هوایشان بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت اما باید در نظر داشته باشید که اواخر بهار و اوایل پاییز بهترین زمان برای شرکت در این تور خواهد بود. اگر بخواهیم از نظر مراسمات مذهبی بهترین زمان سفر به این شهر را بررسی کنیم باید گفت که تمامی مراسمات مذهبی برای شرکت در تورلحظه آخری مشهد مناسب خواهد بود اما 28 صفر و میلاد امام رضا بهترین زمان شرکت در این تور می باشد. همچنین اربعین حسینی و محرم نیز از بهترین ایام سفر خواهند بود. اگر بخواهیم از نظر میزان هزینه ها بهترین زمان شرکت در تور ارزان مشهد را تعیین کنیم باید گفت که فصولی که گردشگران کمتری به این شهر سفر می کنند بهترین زمان شرکت در این تور خواهد بود.

حمل و نقل در تور ارزان مشهد

شهر مشهد به دلیل مسافر پذیر بودن، در زمینه حمل و نقل بین شهری در ایران زبانزد است. در شهر مشهد ایستگاه راه آهن مدرن و پایانه اتوبوس رانی بزرگی ساخته شده است به طوری که روزانه ده ها اتوبوس و قطار از شهر های مختلف به ویژه تهران به مقصد مشهد حرکت می کنند. بنابراین به منظور کاهش هزینه ها در تور ارزان مشهد می توان از اتوبوس و قطار استفاده نمود. با این حال وجود فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد در مشهد باعث شده است که بتوان به سرعت خود را به مشهد رساند البته معمولا استفاده از هواپیما در تور باعث بالا رفتن قیمت خواهد شد. فرودگاه بین المللی مشهد در جنوب شرقی این شهر واقع شده است و ظرفیت پذیرش انواع هواپیماها را دارد. این فرودگاه پس از فرودگاه مهر آباد پر رفت و آمد ترین فرودگاه ایران است و دارای پارکینگ طبقاتی مجهزی نیز می باشد. این فرودگاه دارای ایستگاه مترو نیز می باشد بنابراین استفاده از آن در تور ارزان مشهد راحت تر است.

قیمت تور مشهد

قیمت تور مشهد به عوامل بسیاری بستگی خواهد داشت که یکی از مهمترین عوامل انتخاب فصل آن می باشد. تور های مشهد در انواع مختلف بوده و در هر فصلی در نظر گرفته شده اند که می توانید در هر فصل و موقعی اقدام به شرکت در این تور نمایید. همچنین قیمت تور با قیمت هتل های رزرو شده در مشهد رابطه مستقیم دارد و هر چه قیمت هتل بالاتر بوده باشد طبیعتا قیمت تور مشهد نیز بالاتر خواهد بود. همچنین میزان خدمات ارائه شده در طول سفر از دیگر عواملی است که بر قیمت تور مشهد تاثیر گذار خواهد بود. باید در نظر داشته باشید که تمامی نکات یاد شده امکان شخصی سازی خواهند داشت و می توانید خدمات و هتل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. انتخاب نوع تور مشهد از اهمیت به ویژه ای برخوردار می باشد چرا که هر یک از وسیله های نقلیه استفاده شده در این تور ها قیمت بخصوصی داشته و بر قیمت تور مشهد تاثیر مستقیم خواهد داشت.

قیمت تور مشهد

لوکس ترین هتل های مشهد

همانطور که در ابتدای این متن گفته شد، شهر مشهد برای استقبال از گردشگران و زائران گرامی هتل ها و اقامتگاه های زیادی را در سطح شهر احداث کرده اند. برخی از این هتل ها را در این قسمت معرفی می کنیم:

  1. هتل قصر طلایی: هتل قصر طلایی یکی از لوکس ترین هتل های این شهر به شمار می رود. این هتل دارای 5 ستاره می باشد و همچنین به عنوان دومین هتل بین المللی شناخته شده است. این هتل در خیابان امام رضا در سال 1389 ساخته شده است.
  2. هتل پارسیس مشهد: این هتل نیز دارای 5 ستاره است و به عنوان یکی از هتل های لوکس شناخته شده است. شما می توانید با اقامت در این هتل در حدود 10 دقیقه به حرم مطهر بروید و زیارت کنید. این هتل دارای امکاناتی از قبیل رستوران، سالن های پذیرایی شیک، سونا، استخر و... می باشد.
  3. هتل درویشی: هتل درویشی در سال 1391 در خیابان امام رضا ساخته شده است. این هتل نیز دارای 5 ستاره می باشد و جزو هتل های لوکس محسوب می شود.
  4. هتل پاریس مشهد: هتل پاریس مشهد علاوه بر اینکه به حرم مطهر نزدیک می باشد به بسیاری از اماکن تفریحی و همچنین جاذبه های گردشگری نزدیک می باشد و گردشگران عزیز می توانند به راحتی هم برای زیارت و هم سیاحت در این هتل اقامت کنند.
تعداد بازدید از این مطلب: 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 6 ارديبهشت 1399
نظرات

خرید آنلاین تور ارزان مشهد 

 بر طبق آمارهای موجود این شهر سالیانه از بیش از 25 میلیون گردشگر پذیرایی می کند که بسیاری از آنان نیز از کشورهایی مانند عراق، ترکیه، افغانستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند. شهر مشهد به عنوان پایتخت گردشگری مذهبی و پایتخت معنوی ایران شناخته می شود. اقتصاد شهر مشهد نیز بر پایه ی گردشگری و توریسم استوار است. یکی از عوامل مهم رونق گردشگری در مشهد، تنوع تور ارزان مشهد است که باعث می شود بتوان با هر سطح بودجه و درآمدی یک سفر خاطره انگیز به مشهد داشت. روزانه تورهای ارزان بسیاری توسط آژانس های گردشگری برای مشهد ارائه می شود. یکی دیگر از عوامل گسترش گردشگری در مشهد را می توان به گستردگی جاذبه های دیدنی شهر مشهد اشاره کرد به طوری که می توان جاذبه های طبیعی را در کنار جاذبه های تاریخی و هم چنین اماکن مذهبی دیدن کرد. در واقع سفر به وسیله تور ارزان مشهد می تواند برای گردشگران ایرانی و غیر ایرانی جذاب باشد.

تور مسافرتی مشهد

قیمت تور مشهد

قیمت تور مشهد با توجه به عوامل بسیاری متغیر می باشد که در مورد عوامل موثر در این مورد در بخش های بعدی به صورت کامل و مجزا برای شما توضیحاتی ارائه داده ایم. در حالت کلی می توان گفت که قیمت تور مشهد با توجه به امکانات و خدمات ارائه شده در آن بسیار مناسب و معقول بوده و با بودجه شما سازگاری خواهد داشت. شما می توانید با توجه به زمان اوقات فراغت خود و بودجه در نظر گرفته شده یکی از پکیج های تور مشهد را رزرو نمایید.

رزرو هتل در مشهد 

بسياري از افراد تصور مي كنند هتل آپارتمان ها نسبت به هتل ها سطح پايين تري دارند، اما واقعيت اين طور نيست. شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه هنگام انتخاب محل اقامت، اين دو نوع اقامتگاه را با هم مقايسه كنيد و در قيمت شان تفاوتي نبينيد؛ احتمالاً اين مسئله شما را در انتخاب ميان اين دو گزينه مردد مي كند. درواقع بزرگ ترين تفاوت اين دو در اندازه واحد هاي اقامتي است؛ شما با رزرو هتل آپارتمان واحد اقامتي بزرگ تري در اختيار خواهيد داشت و امكاناتي مانند يك واحد آپارتماني برايتان فراهم خواهد بود. 
همان طور كه گفتيم هتل آپارتمان ها هميشه واحدهاي اقامتي ارزان تري نيستند، بااين حال از آنجا كه اين اقامتگاه ها امكان آشپزي را براي مهمانان فراهم مي كنند، انتخاب خوبي براي كساني است كه مي خواهند در هزينه هايشان صرفه جويي كنند؛ طبيعتاً اينكه خودمان بتوانيم آشپزي كنيم و مجبور نباشيم براي صرف غذا به رستوران برويم هزينه هايمان را به مراتب كمتر مي كند.
 
سفر ارزان به مشهد

روش های نوین خرید بلیط هواپیما

امروزه بسیاری از افراد اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما می کنند و دیگر به روش های سنتی این کار را انجام نمی دهند، دلیل این موضوع این است که از آن جایی که خرید آنلاین بلیط هواپیما زمان بسیار کمی را از شما می گیرد، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که این این کار را انجام دهند و دیگر مانند گذشته زمان زیادی را صرف انجام این کار نکنند. خرید آنلاین بلیط هواپیما مزایای بسیار زیادی را برای افرادی که در طول سال، سفرهای زیادی را انجام می دهند دارد چرا که باعث صرفه جویی زمان آنها می شود. یکی از بهترین وب سایت هایی که می توانید برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به آن مراجعه کنید وب سایت دلتابان می باشد که خدمات خرید آنلاین بلیط هواپیما را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار داده است و شما می توانید خیلی سریع و در کوتاه ترین زمان ممکن و همینطور بهترین قیمت ممکن اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما کنید. این وب سایت خدماتی با کیفیت جهانی را به مشتریان خود ارائه داده است که به همین علت امروزه بسیاری از مسافران و گردشگران برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به این وب سایت مراجعه می کنند. 

خرید آنلاین بلیط هواپیما با قیمتی ارزان

اگر قصد دارید با ارزان ترین قیمت ممکن اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید می توانید دو روش را مورد استفاده قرار دهید؛ روش اول برای انجام این کار برای افرادی است که قصد دارند در تاریخی مشخص به شهر و یا کشور مقصد خود سفر کنند و پرواز آنها باید حتما در تاریخ مشخصی صورت گیرد، این افراد حتما باید از 10 الی 20 روز قبل اقدام به خرید بلیط کنند چرا که هر چه به تاریخ پرواز نزدیک تر شوید قیمت بلیط ها به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. روش دومی که باعث کاهش قیمت بلیط ها می شود برای افرادی است که قصد ندارند در تاریخ مشخصی پرواز خود را انجام دهند، این افراد می توانند به راحتی اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما به صورت چارتری کنند، با خرید بلیط چارتر به صورت چارتری شما می توانید بلیط هواپیما را با قیمتی بسیار کمتر از قیمت اصلی آن خریداری کنید.

خرید ارزان بلیط ههواپیما

هزینه رزرو هتل در دلتابان

اگر شما نیز جزء افرادی هستید که راحتی در طول سفر برای شما بسیار ارزشمند است حتما علاقه مند هستید که قبل از رفتن به سفر اقدام به رزرو هتل کنید، برای این کار کافی است که وارد سایت دلتابان شوید و یکی از هتل های کشور مقصد خود را انتخاب کنید. معیارهای بسیار زیادی وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید اقدام به رزرو هتل کنید اما بدون شک قیمت هتل یکی از مهم ترین معیارهای هر شخصی برای رزرو هتل می باشد. یکی دیگر از خدمات آنلاین مسافرتی وب سایت دلتابان که برای شما فراهم شده است امکان رزرو هتل با مناسب ترین قیمت ممکن می باشد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 6 ارديبهشت 1399
نظرات

مسکو

مسکو پایتخت کشور روسیه بوده و در قسمت مرکزی و اروپایی این کشور قرار دارد. مسکو به عنوان پهناورترین شهر دنیا شناخته شده و وسعتی حدود صد کیلومتر مربع دارد. این شهر پهناور جمعیتی حدود 16 میلیون نفر را در خود جای داده است. شاید بتوان یکی از مهمترین جاذبهها و زیباییهای شهر مسکو را واقع شده در کنار رود مسکو بدانیم که منظرهای تماشایی و رویایی به این شهر بخشیده است. شما در سفر تور مسکو میتوانید از جاذبههای دیدنی فراوان دیگری که در این شهر بزرگ و پهناور قرار دارد، دیدن کنید. علاوه بر جاذبههای تماشایی این شهر که سبب محبوبیت و شهرت مسکو شده است؛ از نظر علمی و آموزشی نیز مسکو یکی از مراکز مهم و بزرگ دنیا میباشدو دانشگاههای معتبر و بزرگی نیز در این شهر قرار دارند. برای سفر با تور مسکو توصیه میکنیم که فصل زمستان را انتخاب نکنید؛ چون زمستانهای این شهر بسیار سخت بوده و با سرمای شدید و بارش برف همراه است.

چرا به مسکو سفر کنیم

همان گونه که قبلاً نیز اشاره کردیم مسکو پایتخت پهناورترین کشور دنیا میباشد. کشوری که پیشینه تاریخی کهنی داشته و به دلیل جاذبههای فراوانش یکی از مهمترین مقاصد گردشگری دنیا میباشد. تنوع جاذبههای دیدنی مسکو، بسیار زیاد بوده و شما در سفر با تور مسکو میتوانید از کلیساهای بسیار زیبای این شهر که به رنگهایی بسیار تماشایی و چشم نواز مزین شدهاند دیدن کنید. در سفر خود به در سفر خود به سرزمین تزارها حتماً از میدان سرخ، کاخ کرملین و مراکز هنری این شهر دیدن کنید. به طور کلی میتوان گفت که دیدنیها و تماشایی های این کشور پهناور آنقدر زیاد و متفاوت است که هر انسانی دوست دارد برای یک بار هم که شده به این کشور رویایی سفری داشته باشد. یکی از مهمترین دلایل استقبال هموطنانمان از تور مسکو، عدم نیاز به ویزا در زمان سفر به این کشور میباشد.

تور مسکو

تور مسکو

برای اینکه سفر خود به مسکو، این شهر تاریخی و بسیار تماشایی را با تور انجام دهید باید ابتدا برای رزرو تور خود اقدام کنید. بهترین راه برای رزرو تور مسکو استفاده از فرم جستجو میباشد. شما با ورود به این فرم و وارد نمودن شهری که میخواهد سفر خود را از آن شروع کرده و به عنوان مبدأ سفرتان شناخته میشود و مشخص نمودن مقصد سفر خود و همچنین مشخص نمودن تاریخ رفت و برگشت سفر خود با تعداد بسیار زیادی از تورها مواجه خواهید شد. با مطالعه شرایط تورها و پکیجهایی که توسط این تورها برای سفر به مسکو ارائه میشود شما میتوانید تور دلخواه خود و مناسب با شرایطتان را به صورت آنلاین رزرو کنید.

قیمت تور مسکو

عوامل بسیار متعددی وجود دارند که تعیین کننده قیمت تور مسکو هستند. شاید گاهی اوقات با تورهایی مواجه شده باشید که قیمت بسیار پایینی دارند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و این امکان وجود دارد که خدمات ارائه شده توسط تورهای ارزان مناسب و قابل قبول نباشد. از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت تور مسکو میتوان موارد زیر را نام برد.

- هتل: قیمت هتلها در مسکو نیز مانند سایر نقاط دنیا متغیر بوده و بسته به امکانات و خدمات ارائه شده در این هتلها و یا درجه آن میتواند متفاوت باشد.

- قیمت بلیط هواپیما : پروازی که شما با آن به مسکو سفر میکنید نیز میتواند در قیمت تور مسکو تاثیری مستقیم داشته باشد. به عنوان مثال پروازی که با ایرلاین های ایرانی مانند ایران ایر، ماهان و یا قشم ایر انجام شود بدون شک از لحاظ قیمت با ایرلاین های خارجی مانند ایر فلوت و اس 7 سیبریا تفاوت قابل ملاحظهای خواهد داشت.

- زمان سفر و طول سفر: مدت زمان سفر و اقامت شما در مسکو و زمانی که برای سفر تور مسکو انتخاب کردهاید نیز در تعیین قیمت تور مسکو دخیل هستند و اگر ایام سفر شما مصادف با تعطیلات و جشنها و همچنین فستیوال های برگزار شده در این شهر باشد بی شک هزینه تور مسکو افزایش خواهد داشت.

سفر به مسکو

تور لحظه آخری روسیه

همان تور که از نامش پیداست تور لحظه آخری به توری گفته میشود که یک یا دو روز مانده به پایان ثبت نام تور با تخفیفهای قابل توجهی از سوی آژانسهای هواپیمایی به فروش میرسند. علت آن نیز فروش نرفتن کامل سهمیه رزرو شده توسط آژانس هواپیمایی میباشد. اگر کمی خوش شانس باشید میتوانید در تعطیلات نوروز، تابستان و یا تعطیلات سال نو میلادی که بیشتر مسئله تورهای لحظه آخری اتفاق می افتد در آن ثبت نام کرده و از قیمت بسیار مناسب آن استفاده کرده و سفری خوش را شروع کنید.

تفریحات در تور مسکو

تفریحات در مسکو به یک مورد خاص خلاصه نخواهد شد و متناسب با هر سلایقی تفریح ویژه ای در نظر گرفته شده است که می تواند شما را به اوج هیجان برساند.City starیکی از مراکزی می باشد که استفاده از آن قطعا شما را هیجان زده خواهد کرد چرا که بی وزنی را در این منطقه تفریحی تجربه خواهید کرد که محفظه ای ایجاد نموده اند که شرایطی همانند جو داشته و اوقات خوشی را برایتان فراهم خواهد نمود. نمایش گربه ها در مسکو از محبوبیت ویژه ای برخوردار است و می توانید با مراجعه به این سیرک بازی 100 گربه را دیده و از آن لذت ببرید. حمام ساندونی می تواند یکی دیگر از مراکز تفریحی باشد، این حمام سابقه ای تاریخی داشته و به عنوان قدیمی ترین حمام این شهر می باشد که می توانید از حمام آبگرم استفاده نموده و از فضای آن لذت ببرید.

هتل های مهم در تور مسکو

هتل ها از جمله مهمترین مراکز در تور مسکو خواهند بود چرا که اقامت در شهری غریب از اهمیت به ویژه ای برخوردار بوده و رزرو هتل از مراکز بسیاری امکان پذیر خواهد بود. هتل متروپل مسکو مهمترین و تاریخی ترین هتل مسکو می باشد که به دلایل بسیاری هر ساله محل اقامت بسیاری از گردشگران می باشد. هتل هالیدی مسکو دیگر هتل حائز اهمیت این شهر می باشد که به دلیل مجلل بودن توجه بسیاری را به خود جلب نموده و بهترین خدمات را جهت اقامت هر چه آرامتر گردشگران ارائه خواهد داد. هتل ریتز کارلتون دیگر هتل به نامی می باشد که هم خدمات کاملی ارائه داده و هم به دلیل نزدیکی به مراکز گردشگری مسکو با دیگر هتل ها متمایز خواهد بود. هتل رادیسون رویال و کرون پلازای مسکو دیگر هتل هایی هستند که می توانید در تور مسکو جهت رزرو هر کدام اقدام نمایید.

جاذبه های تور مسکو

بازار های مهم در تور مسکو

بازار ها نیز می تواند برای گردشگران حائز اهمیت باشد چرا که بسیاری قصد خرید سوغات برای بستگان خود را خواهند داشت و یا قصد خرید لوازمی برای خود دارند. مرکز خرید اوروپاسکیی یکی از مهمترین مراکز خریدی می باشد که می توانید انواع لوازم مورد نیاز خود را از این بازار خریداری نمایید همچنین برند های محبوبی در این مرکز خرید شعبه دارند که می توانید از آنها نیز خرید نمایید. مجتمع تجاری گوم مهمترین و بزرگترین مرکز تجاری مسکو می باشد که از 200 فروشگاه تشکیل شده است و می توانید تمامی برند های محبوب را در این مرکز تجاری بیابید.

تعداد بازدید از این مطلب: 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 6 ارديبهشت 1399
نظرات

چرا باید به کانادا سفر کنیم؟

کانادا یکی از کشورهای زیبا و شگفت آور دنیاست. کشوری پیشرفته با طبیعتی دست نخورده و زیبا که چشم بازدید کنندگان را خیره می کند. شهرهای کانادا بزرگ و زیبا ارزش بازدید کردن را دارند. شهرهایی مثل مونترال و تورنتو مکان هایی هستند که هر گردشگری مایل است از آن بازدید کند.

تور کانادا ارزان

اما اگر به دنبال تور کانادا ارزان قیمت هستید باید بدانید که در چه زمان و به چه صورت به این کشور سفر کنید تا هزینه های مناسب تری را در سفر خود داشته باشید؛ اما باید بدانید که تور کانادا ارزان نیست. دلایل گران قیمت بودن سفر به کانادا را می توان این موارد دانست.

تور کانادا

بهترین فصل برای سفر با تور ارزان کانادا

بهار در کانادا: آب و هوای کانادا در بهار مناسب حضور گردشگران است. اگرچه هوای کانادا تا اواخر اردیبهشت سرد است اما در بخش جنوبی تر در ماه خرداد هوا دلپذیر و طبیعت سبز و زیباست.هوای خنک فصل بهار زمانی است که قیمت تور کانادا ارزان می باشد.
تابستانهای کانادا :این فصل زمان حضور گردشگران است. این زمان اوج حضور گردشگران است. هزینه های سفر به کانادا در این زمان بالا می رود. در زمان حضور گردشگران هتل ها قیمت بیشتری دارند و قیمت هواپیما نیز بالاتر می رود. مناسب ترین تفریح کانادا در تابستان یک تور کمپ در جنگل و طبیعت گردی است. فصل تابستان کانادا تا اواسط مهر ادامه دارد.
پاییز در کانادا: از ماه سپتامبر تا اکتبر یکبار دیگر حضور گردشگران کمتر می شود و تور کانادا ارزان می گردد. هوای پاییز کانادا ملایم و دلپذیر است و مناظر طبیعی بسیار زیبا اما این هوای ملایم مدت زیادی طول نمی کشد.
زمستان کانادا: اگر اهل برف بازی و اسکی و ورزشهای زمستانی هستید زمستان کانادا زمان مناسبی است. این زمان تور کانادا ارزان است چرا که افراد زیادی تحمل سرمای آن را ندارند. اما برای ورزشکاران زمستانی این زمان بهشت است چرا که شهر خلوت و قیمتها مناسب است.

هزینه های اقامت

یکی از مسائلی که برای داشتن یک تور کانادا ارزان قیمت مهم است هزینه های محل اقامت است. قیمت هتل ها در کانادا بسته به شهری که در آن اقامت می کنید و سطح و درجه هتل متفاوت است. شما می توانید در یک هتل پنج ستاره اقامت کنید و شبی 250 دلار بپردازید یا به یک هتل دو یا سه ستاره بروید و شبی 65 دلار هزینه کنید و یا با صرف شبی 15 تا 25 دلار یک تخت در هاستل داشته باشید. پس اگر می خواهید تور کانادا ارزان تمام شود باید به انتخاب محل اقامت خود دقت کنید.

سفر به کانادا

جاذبه های رایگان در تور ارزان کانادا

یک راه برای اینکه تور کانادا ارزان تمام شود استفاده از جاذبه های رایگان شهر است. در کانادا شهرهای بسیاری وجود دارد و هر شهر جاذبه های خاص خود را دارد. بازدید از برخی از این جاذبه ها نیاز به پرداخت هزینه دارد اما برخی دیگر این چنین نیست. شما با کمی جستجو در میان سایت ها و مقاله ها می توانید پیدا کنید که بازدید از کدام جاذبه ها ارزان تر است یا رایگان است. البته معنی این کار این نیست که برای اینکه تور کانادا ارزان تمام شود هزینه ای نکنید. شما می توانید از جاذبه های بسیاری از شهرها لذت ببرید و ضمنا اقتصادی و با دقت خرج کنید.

هزینهی فعالیتهای تفریحی و ورزشی

در هر سفر تفریحی حتی اگر تور کانادا ارزان قیمت باشد شما مایلید که فعالیتهای تفریحی و ورزشی را تجربه کنید. به خصوص که فعالیتهای تفریحی زیادی در این سفر خواهید دید. اگر به دنبال تور کانادا ارزان هستید باید بدانید که این تفریحات ممکن است تا 130 دلار برای شما هزینه داشته باشند.

استفاده از سایتهای تخفیفی

برای اینکه تور کانادا ارزان تمام شود می توانید از سایتهای تخفیفی استفاده کنید. در این سایتها یک سری تخفیف برای رستورانها و مکانهای دیدنی وجود دارد. از جمله شناخته شده ترین سایتهای تخفیفی کانادا می توان به LivingSocial و Groupon اشاره نمود.

شرکت در فستیوال ها

یک راه خوب برای داشتن تور کانادا ارزان قیمت بهره بردن از زمان فستیوال هاست. بیشتر این جشنها در تابستان برگزار می شوند و شما تنها باید بدانید کدام فستیوال در کدام زمان و کدام شهر برگزار می شود. مشهورترین فستیوال های تابستانه Kits Days در ونکوور و Caribana در تورنتو می باشند.

فعالیتهای تفریحی فضای باز

یکی دیگر از تفریحاتی که در تور کانادا ارزان قیمت است فعالیتهای گردشگری و ورزشی است. شما در این کشور پیستهای اسکی بسیاری پیدا می کنید. همچنین خلیج ها و دریاچه ها محل مناسبی برای قایقرانی هستند. اگر هم اهل کوهنوردی و جنگل نوردی هستید می توانید با هشتاد دلار در تورهای جنگل نوردی ثبت نام کنید.شاید به نظر شما هشتاد دلار هزینه ای نباشد که مناسب تور کانادا ارزان باشد اما این رقم در حقیقت برای فردی با درآمد یک کانادایی اصلا گران نیست.

جاذبه های کانادا

کانادا دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد که شما می توانید با تور کانادا ارزان به دیدن این مکان های گردشگری بروید. در این بخش می کوشیم شما را با مکانهای دیدنی کانادا که با هزینه های کم می توانید از آنها بازدید کنید آشنا نماییم.

جاذبه های دیدنی کانادا

بازدید از شهر ونکوور

شهر ونکوور یکی از شهرهای زیبای کاناداست که در مجاورت دامنه کوهستانی زیبایی قرار دارد. سفر به ونکوور به شما امکان لذت بردن از طبیعت و بازدید از شهری بزرگ و زیبا را با هم می دهد. شما می توانید از هوای دلپذیر لذت ببرید. در خیابانها قدم بزنید، از فروشگاهها خرید کنید و به رستورانهای رنگارنگ ونکوور مراجعه کنید. همچنین می توانید از موسیقی خیابانی نیز لذت ببرید. شاید بخواهید یک تور کانادا ارزان داشته باشید اما در ونکوور بهتر است از این شهر لذت ببرید. شما همچنین می توانید سری هم به جزیره ونکوور بزنید. این جزیره یک مکان زیبا در غرب ونکوور است که می توانید با قایق به آن سر بزنید و از دیدن طبیعت و نهنگهای مهاجر لذت ببرید. شاید هم خوب باشد یکی دو وعده غذای دریایی میل کنید.

جنگل نوردی

از بخشهای جذاب کشور کانادا پارکهای ملی این کشور هستند که گونه های مختلفی از حیوانات را در خود جای داده اند. بخشهایی از این پارکها و مناطق حفاظت شده برای گردشگران تجهیز و ایمن سازی شده اند. از جمله پارک Pacific Rim National Forest که از پارکهای محبوب کانادا برای گردشگران است. می توانید با خودتان یک وعده غذا ببرید و یک پیک نیک دلپذیر را در تور کانادا ارزان داشته باشید.
امیدواریم که این مقاله به شما در داشتن یک تور کانادا ارزان قیمت کمک کرده باشد. از سفر خود لذت ببرید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 31 فروردين 1399
نظرات

شهر ها و هتل های مهم برزیل

برزیل یا جمهوری فدراتیو برزیل کشوری در قاره ی آمریکای جنوبی است که تقریباً نیمی از این قاره را در برگرفته است. برزیل با 8,515,767 کیلومتر مربع مساحت، پس از کشور های روسیه، کانادا، چین و ایالات متحده آمریکا، پنجمین کشور دنیا از نظر وسعت است. این کشور با تمامی کشورهای آمریکای جنوبی به جز شیلی و اکوادور مرز مشترک دارد. این کشور از جنوب با اروگوئه، از جنوب غربی با آرژانتین، پاراگوئه و بولیوی، از غرب با پرو، از شمال غربی با کلمبیا و از شمال با ونزوئلا، گویان، سورینام و گویان فرانسوی هم مرز است. عمده ی بستر رودخانه ی آمازون، طولانی ترین رود جهان به همراه بکرترین جنگل های بارانی دنیا همگی در کشور برزیل قرار دارند. این کشور دارای هیچ گونه ناحیه ی بیابانی و همچنین سردسیری نیست و اکثریت مناطق آن گرمسیری و نیمه گرمسیری هستند. برزیل همچنین پنجمین کشور پرجمعیت دنیاست که یک سوم جمعیت آمریکای جنوبی در این کشور زندگی می کنند.

کشور برزیل

معروف ترین شهر های برزیل

برازیلیا

برازیلیا پایتخت مدرن برزیل در ارتفاعات ۱۰۰۰ متری از سطح دریا در میان دشتی هموار از فلات مرکزی برزیل واقع شده و دارای آب و هوای معتدل و خشک است.طرح کلی شهر برازیلیا شبیه به یک هواپیمای مسافربری است. در این طرح، مرکز تجاری، بلوک های آپارتمانی مسکونی و سفارتخانه های خارجی قسمت های بالهای آن را اشغال کرده اند و اداره های دولتی بدنه آن را پر می کنند. مراکز کلیدی حکومتی شامل اداره ریاست جمهوری کنگره دادگاه عالی در میدان قوای سه گانه، در دماغه این هواپیما و در قسمت شرق این شهر جای داده شده اندمحل اقامت رئیس جمهور که قصر طلوع نامیده می شود، در کرانه غربی دریاچه پارانوا قرار دارد.

سائوپائولو

شهر سائوپائولو پرجمعیت ترین شهر آمریکای جنوبی است و یکی از بزرگترین شهرهای جهان در میان تپه های ارتفاعات سرادومار و در ۶۰ کیلومتری شهر بندری سانتوس ، مهمترین بندر برزیل در ارتفاع ۷۳۰ متری از سطح دریا واقع شده است. آب و هوای آن زیر استوایی و معتدل است. متوسط دمای تابستانی آن بین ۱۹ درجه تا ۲۷ درجه و متوسط دمای زمستان آن بین ۱۰ درجه تا ۲۰ درجه سانتی گراد متغیر است. این شهر درسال ۱۵۵۴ میلادی توسط مبلغین مذهبی بنا شد و به نام یکی از آنان پائولوی مقدس Sao Paulo نام گرفت.
سائوپائولو مرکز تجاری و مالی برزیل است. بیش از نیمی از تولیدات صنعتی کشور تنها مربوط به این شهر و مناطق اطراف آن می باشد. به لحاظ اقتصادی، تجاری، جمعیتی نیز مهمترین و پیشرفته ترین شهر برزیل است.
همچنین شهر دارای سه فرودگاه می باشد: فرودگاه کنگنیاس در ۹ کیلومتری جنوب مرکز شهر واقع شده و پروازهای داخلی به نقاط مختلف کشور از آن انجام می گیرد و شلوغ ترین فرودگاه کشور است. فرودگاه بین المللی گورولیوس در ۲۵ کیلومتری شمال شرقی مرکز شهر که مهمترین فرودگاه بین المللی برزیل است و بیشترین تعداد پروازهای خارجی برزیل از این فرودگاه انجام می شود و دیگری فرودگاه کوچک campo de marte در ۴ کیلومتری شمال مرکز شهر که تنها برای پرواز بالگردها و هواپیماهای شخصی قابل استفاده است.

ریودوژانیرو

دومین شهر بزرگ و پرجمعیت برزیل بر کرانه اقیانوس اطلس و مرکز ایالت ریودوژانیرو است. وقتی کاشفان پرتغالی در اول ژانویه ۱۵۰۲ میلادی به دهانه خلیج گوانابارا یعنی محل فعلی شهر رسیدند آن را مدخل رودخانه بزرگی تصور کردند و آن را به پرتغالی ریودوژانیرو، یعنی رود ژانویه نامیدند. آب و هوای ریو، استوایی با میانگین بارندگی سالانه ۱۱۷۰ میلیمتر می باشد. میانگین متوسط دمای سالانه آن بین ۲۰ تا ۳۰ درجه می باشد.

معروف ترین هتل های برزیل

رنسانس سائوپائولو (5 ستاره فوق تاپ)

هتل رنسانس سائوپائولو جزو بهترین هتل های ۵ ستاره فوق تاپ هم از نظر موقعیت و هم از نظر امکانات و خدمات است که در نزدیکی خیابان های پائولیستا و اسکار فریر در مرکز شهر سائوپائولو واقع شده است و پارک زیبای Ibirapuera دو کیلومتر با هتل رنسانس سائوپائولو فاصله دارد و فرودگاه Congonhas تا هتل رنسانس سائوپائولو ۱۰ کیلومتر و با فرودگاه بین المللی Guarulhos حدود ۳۰ کیلومتر فاصله دارد. این هتل مجهز به اتاق های مدرن با امکانات لوکس است.

امکانات هتل
  • استخر روباز 4 فصل
  • سونا و جکوزی
  • سالن ماساژ و اسپا
  • باشگاه بدنسازی
  • اینترنت و پارکینگ مجانی
  • رستوران، کافی شاپ و کافه
  • خشکشویی و سفیدشویی
  • گاو صندوق و ...

برترین هتل های برزیل

هتل ویندزور آتلانتیکا (5 ستاره فوق تاپ)

ساختمان این هتل 5 ستاره بلندترین ساختمان سواحل کوپاکابانا است. فاصله ی هتل تا ساحل، پیاده 4 دقیقه می باشد. هتل ویندزور آتلانتیکا دارای اسپایی بی نظیر و استخری بالای پشت بام و بر فراز آبهای نیلگون ساحل، با چشم اندازهایی بی نظیر می باشد. شهرت هتل ویندزور آتلانتیکا به خاطر چشم اندازهای زیبا، اتاق های بزرگ و رستوران آلورو می باشد.

این هتل دارای 540 اتاق نورگیر و روشن، با فضایی گرم و تزئینات چوبی به کار رفته در مبلمان و مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون می باشد. بیشتر اتاق ها دید رو به اقیانوس دارند.

صبحانه ی این هتل بوفه و بسیار محبوب است و با میوه های تازه و شیرینی، علاوه بر منوی صبحانه از میهمانان پذیرایی می شود. همچنین هتل دارای استخر دیگری نیز می باشد و در اسپا نیز انواع درمان ها فراهم آورده شده است. همچنین یک سونا و مرکز تناسب اندام نیز در هتل موجود می باشد.

در اطراف هتل پر از مراکز خرید و فروشگاه های جذاب و رستوران ها و کافی شاپ های سرزنده، زمین والیبال 100 متر است. قلعه ی کوپاکابانا 3.2 کیلومتر و فرودگاه های سانتوس داموند و گالئالو هر کدام به ترتیب 9.6 و 27.6 کیلومتر با هتل فاصله دارند.

از دیگر امکانات هتل می توان به اسکله ی آفتاب، ماساژ، خشکشویی، مرکز تجاری، ترانسفر، وای فای و سرویس 24 ساعته ی اتاق اشاره نمود.

هتل بلموند داس کاتاراتاس (5 ستاره فوق تاپ)

این هتل 5 ستاره لوکس در نزدیکی یکی از دیدنی ترین شگفتی های طبیعی برزیل یعنی آبشار ایگوآسو قرار دارد. با اقامت در این هتل بینظیر خاطره ای دل انگیز و نایاب را با خود به خانه خواهید برد. از جاذبه های هتل داس کاتاراتاس می توان به پیاده روی در جنگل، سوار شدن بر هلیکوپتر و دیدن آبشارهای زیبا از نزدیک اشاره نمود. شما در این هتل می توانید انواع ماجراجویی ها را بر روی زمین، هوا و رودخانه تجربه کنید.

امکانات هتل:
  • زمین تنیس
  • استخر روباز تمام فصل
  • باشگاه بدنسازی
  • سالن ماساژ
  • اسنک بار
  • بوفه رستوران
  • رستوران a la carte
  • کافی شاپ
  • صندوق اثاثیه
  • خشکشویی و سفیدشویی
  • فروشگاه و ...

هتل های برزیل

 
تعداد بازدید از این مطلب: 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 31 فروردين 1399
نظرات

صنعت گردشگری کشور برزیل:

گردشگری یکی از صنعت های اصلی کشور برزیل قلمداد می شود و دو شهر ریودژانیرو و سائوپولو بیشترین تعداد گردشگر را در بین تمامی شهرهای برزیل به خود اختصاص داده اند. با سفر به برزیل نه تنها با میراث فرهنگی عمدتاً به جای مانده از دوران استعمار پرتغالی ها آشنا خواهید شد، بلکه از طبیعت بکر و بی نظیر آن نیز بهره مند خواهید شد. پس از سال 2000 میلادی، صنعت گردشگری رشد ناباورانه ای در این کشور داشته است و امروزه این کشور بیشترین سهم گردشگر را در تمامی قاره ی آمریکای جنوبی به خود اختصاص داده است. از اصلی ترین جاذبه های طبیعی برزیل می توان به جنگل های آمازون، رودخانه ی آمازون، جنگل ها و پارک های جنگلی ملی بی شمار دیگر در سراسر برزیل مانند پارک جنگلی تیجوکا و پارک جنگلی ایگواسو و سواحل و خلیج های بی نظیر و رویایی اشاره کرد. به دلیل دسترسی آسان به اکثر جاذبه های طبیعی این کشور، امروزه برزیل رشد قابل توجهی در زمینه ی اکوتوریسم نشان داده است.

جاذبه های گردشگری برزیل

چندی از مناطق معروف میراث جهانی یونسکو در برزیل:

  • مناطق جنگلی حفاظت شده ی سواحل جنوب شرقی اقیانوس اطلس: این مناطق مجموعه ای از جنگل های گرمسیری و نیمه گرمسیری، کوهستان ها و مرداب ها با گونه های گیاهی و جانوری بی نظیر و متنوع است. این مجموعه شامل 25 منطقه ی حفاظت شده ی مجزاست که بین دو ایالت پارانا و سائوپائولو قرار گرفته است.
  • شهر برازیلیا: این شهر پر جنب و جوش در سال 1960 میلادی به عنوان پایتخت جدید کشور برزیل انتخاب گردیده است. پایتخت پیشین این کشور شهر ریودژانیرو بود اما به دلیل موقعیت مرکزی برازیلیا این شهر به عنوان پایتخت جدید در نظر گرفته شد. این شهر به دلیل معماری شهری بی نظیر آن و ساختمان های دولتی آن که عمدتاً توسط معمار مشهور مدرن، اسکار نیمار، انجام گرفته است در سال 1987 میلادی به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شده است.
  • جزایر برزیلی واقع در اقیانوس اطلس: دو جزیره ی فرناندو دِ نورونیا و آتول داس روکاس دو جزیره ای هستند که به دلیل تنوع بی نظیر گیاهی و جانوریشان بهشت هر جانورشناس و گیاه شناسی هستند.
  • منطقه ی حفاظت شده ی مرکزی آمازون: این منطقه با 6 میلیون هکتار مساحت بزرگترین منطقه ی حفاظت شده ی اطراف رودخانه ی آمازون است. این منطقه با اکوسیستم های متفاوت

جمله رودخانه ها، دریاچه ها و جنگل های انبوه، زیستگاه جانوران گوناگونی است که بسیاری مختص همین منطقه هستند.

  • بافت تاریخی شهرهای سائو لوئیس، دیامانتینا، سالوادور دِ بایا، گویاس، اولیندا و اورو پرتو

  • پارک ملی ایگواسو

  • شهر ریودژانیرو

کلیسای سائو پائولو

کلیسای جامع سائوپائولو یک کلیسای جامع کاتولیک است. این کلیسا بزرگترین کلیسا در آمریکای جنوبی است که در مرکز شهر سائوپائولو و در نزدیکی میدان پاراکاداسی (paraca da se) و در مقابل ایستگاه متروی سی که با رنگ آبی و قرمز مشخص شده است قرار دارد. کلیسای جامع

سائوپائولو دارای 111 متر طول، 46 متر عرض و دو برج به ارتفاع 92 متر است. و همچنین گنبدی دارد که ارتفاع آن به بیش از 30 متر می رسد. ساخت این گنبد رنسانس شکل با الهام از کلیسای جامع فلورانس انجام گرفته است. گنجایش این کلیسا 8000 نفر می باشد و توسط یک طراح آلمانی به نام ماکسیمیلیان امیل (Maximilian Emil Hehl) به سبک نئو گوتیک بر روی ویرانه های کلیسای کلونیال که در سال 1913 در این محل ساخته شده بود، بنا شده است. با شروع جنگ جهانی ساخت کلیسا به آرامی پیش رفت و به تعویق افتاد. تا اینکه در سال 1954به پایان رسید. اما دو برج آن هنوز تکمیل نشده بود. در نهایت در زمان برگزاری مراسم چهارصدمین جشن سائوپائولو در سال 1967 ساخت این دو برج تکمیل گردید.

بیش از 800 تن سنگ مرمر خاص و کمیاب در ساخت این مکان بکار رفته است. تمامی موزاییک ها، مجسمه ها و مبلمان این کلیسا با کشتی از ایتالیا آورده شده است.

کلیسای سائو پائولو

موزه فوتبال

این موزه فوتبال در ورزشگاه معروف ماراکانا در ریو دژانیرو واقع شده است. این موزه به تاریخ فوتبال برزیل و عمدتا پیروزی های جام جهانی اختصاص داده شده، شما نمی توانید نمایشگاه های مرتبط هر باشگاه در موزه ببینید، به همین دلیل شما آیتم های بیش از حد بسیاری در موزه، عمدتا به صورت تصاویر و گرافیک میتوانید پیدا کنید. یکی از دیدنی های این موزه جای اثر پای بعضی از بازیکنان معروف جهان مانند رونالدو می باشد.

خیابان پائولیستا

خیابان پائولیستای سائوپائولو یکی از خیابان های پر جنب و جوش شهر است که در بسیاری از کارت پستال ها دیده شده است. این خیابان نیز یک مقصد برای عاشقان فیلم های سینمایی است که دارای 6 سالن سینمای مختلف برای پخش انواع فیلم ها است. همچنین سر تا سر این خیابان پراز عکس ها و بیلبورد های فیلم های سرگرم کننده روز دنیا است. این خیابان در روزهای تعطیل بسیار شلوغ است ولی در ایام سال نو میلادی به دلیل ازدحام زیاد بسته می شود.

استادیوم ماراکانا برزیل

استادیوم ماراکانا برای برگزاری رقابت های جام جهانی ۱۹۵۰ ساخته شد. ساخت این استادیوم در سال ۱۹۴۸ آغاز شد و در حدود دو سال بعد به پایان رسید. این ورزشگاه در ژوئن ۱۹۵۰ با بازی دوستانه ی تیم های منتخب ریو دو ژانیرو و سائو پائولو به طور رسمی افتتاح شد.

ماراکانا در بخش شرقی ریو دو ژانیرو و ۵ کیلومتری مرکز شهر واقع شده است. سواحل کوپاکابانا و ایپانما در فاصله ۱۲ کیلومتری این استادیوم قرار دارد.

استادیوم ماراکانا برزیل

جزیره استوایی Jaguanum

این جزیره ی استوایی با سواحل اعجاب انگیز شن و ماسه ای هلالی شکل که توسط درختان نخل و جنگل های کوهستانی احاطه شده است در نزدیکی ریودژانیرو قرار گرفته است. این منظقه حدود یک ساعت و نیم با شهر ریودژانیرو فاصله دارد و مکانی مناسب و آرام برای فرار از شلوغی این شهر است. این جزیره به خاطر خانه های اجاره ای مقرون به صرفه و در دسترس آن مشهور است. برای سفر به این جزیره باید از دهکده ی ماهیگیری ایتاسوراسا سوار قایق شوید. نام JAGUANUM و ایتاسوراسا از زبان توپیایی گرفته شده است. قسمت عمده ی این جزیره کوهستانی است که دو قله به ارتفاع 230 و 232 متر مرتفع ترین نقاط آن هستند. کوهستان های این جزیره با پوشش متراکم جنگلی و باران های اقیانوسی همراه اند. از مناطق دیدنی این جزیره می توان به مناطق ذیل اشاره کرد:

  • منطقه آراکسا: این منطقه با ساحلی صمیمی و با سایه های درختان نخل و اسکله های اطراف آن که برای گشت در این منطقه نیاز به راهنمای محلی دارید.
  • منطقه کالهوس: منطقه ای برای ماهیگیری در سواحلی زیبا با تخته سنگ های بزرگ با انواع نوشیدنی هایی که در کافه ای ساحلی عرضه می گردد.
  • استوپا: یکی از پرطرفدارترین سواحل این جزیره است. بسیاری از گردشگران برای لذت بردن از زیبایی های جزیره و شنا و آفتاب گرفتن، به سواحل این منطقه می روند. نام استوپا به دوران برده فروشی باز می گردد. در آن دوران کشتی های تجارت برده پس از گذر طولانی و جان فرسا از اقیانوس اطلس، برده ها را در این منطقه پیاده می کردند در حالی که تعداد بسیاری از این برده ها در راه جان می سپردند. استوپا به معنی پارچه های زبر کنفی است که برای تمیز کردن برده ها به کار برده می شده است. این منطقه به دلیل منابع آبی فراوان از جمله سه رودخانه برای استراحت و شستشوی برده ها انتخاب شده بوده است. اکثر برده ها پیش از انتقال به بازار های فروش برده در سانتاکروز و ریو دژانیرو برای تقویت جسمی و استراحت در این منطقه نگه داری می شدند. حتی امروزه سنگ های حک شده در اشکال حیوانات و خدایان در باغی پشت این ساحل وجود دارند که مربوط به برده هایی است که خدایان خود را به این شکل پرستش می کردند.

کوه کله قندی

کوه کله قندی یا شوگرلوف که در زبان محلی به آن P o de A car گفته می شود، یکی دیگر از معروف ترین نمادهای گردشگری شهر ریودژانیرو می باشد که در دهانه ی خلیج گوآنابارا قرار گرفته است. این کوه به دلیل شکل مخروطی آن، موقعیت خاص جغرافیایی و حضور پررنگ آن در تاریخ شهر ریودژانیرو بسیار مشهور است. ارتفاع این کوه نزدیک به 400 متر می باشد و جنس آن از سنگ گرانیت و به شکل تخته سنگی یکدست با پوشش گیاهی بسیار کم است. این کوه که به وضوح می توان آن را از دریا مشاهده کرد از دیرباز حتی پیش از ساخت مجسمه ی عیسای منجی نماد شهر ریودژانیرو به شمار می رفته است. قدمت این کوه به 600 میلیون سال پیش باز می گردد.

در یک روز آفتابی شما می توانید از بالای این کوه سواحل کوپاکابانا تا سواحل ایپانما، خلیج گوانابارا، شهر ریودژانیرو و حتی تا کوهستان های اطراف که با جنگل های انبوه پوشانده شدند را ببینید.

فاولا

فاولا ها محله های زاغه نشینی در حاشیه ی شهرهای اصلی برزیل، به خصوص سائوپائولو و ریودژانیرو هستند. این محله ها امروزه جایگاه اصلی قشر متوسط و کارگری این کلان شهرها محسوب می شوند. منشأ به وجود آمدن این محله ها به جامعه ی بردگان آزاد شده ی فقیری که در اواخر قرن نوزدهم در حاشیه ی شهرهای بزرگ اقامت گزیدند برمی گردد اما مهاجرت پرتعداد مردم از روستاها به شهرهای اصلی برزیل طی دهه های 40 تا 70 میلادی باعث به وجود آمدن فاولا های پرجمعیت کنونی است. روستائیان مهاجر که به دلیل فقر و کمبود زمین به این شهرها نقل مکان می کردند چاره ای جز تصرف زمین های حاشیه ی این شهرها نداشتند و به همین دلیل بین دهه های 50 تا 80 میلادی جمعیت افرادی که در فاولا های ریودژانیرو زندگی می کردند از 170 هزار نفر به 600 هزار نفر افزایش یافت. بر پایه ی سرشماری که در سال 2010 میلادی انجام گرفت، 6 درصد کل جمعیت برزیل در فاولاها زندگی می کردند. امروزه نزدیک به 5/1 میلیون نفر در فاولاهای شهر ریودژانیرو زندگی می کنند.

کورکووادو

کوه کورکووادو بر شهر پر جنب و جوش ریودژانیرو سایه انداخته است. نام قدیم این کوه پیناکولو دا تنتاسائو به معنی قله ی وسوسه است که ریشه در کتاب مقدس انجیل دارد و چندین قرن پیش توسط ساکنین پرتغالی این منطقه انتخاب شده است. بعدها نام آن به کورکووادو به معنی گوژپشت تغییر یافت. این کوه در دل پارک ملی جنگلی تیجوکا قرار گرفته و حدود 700 متر ارتفاع دارد.

پارک ملی تیجوکا با 34 کیلومتر مربع وسعت، بزرگترین جنگل بارانی قرار گرفته در منطقه ی شهری در سراسر دنیاست. زیبایی این پارک جنگلی با چندین آبشار، بیش از 1600 گونه ی گیاهی و بیش از 350 گونه ی جانوری تکمیل گشته است. این پارک جنگلی از سه بخش جنگل تیجوکا، تپه ی کاریوکا و صخره ی گاویا تشکیل شده است و علاوه بر مجسمه ی عیسای منجی، آبشار کاسکاتینیا و کلیسای مایرینک را نیز در خود جای داده است.

شهرت کوه کورکووادو نه تنها به دلیل زیبایی غیر قابل وصفش و موقعیت منحصر به فرد آن، بلکه به دلیل قرار داشتن مجسمه ی مشهور عیسی منجی بر بلندای آن است. این مجسمه با 30 متر ارتفاع، حضرت عیسی را در حالت ایستاده نشان می دهد که آغوش خود را رو به شهر ریودژانیرو گشوده است.

مجسمه معروف عیسی منجی

عیسای منجی، مجسمه ای عظیم است که بر قله ی کوه کورکووادو در شهر ریودژانیرو قرار گرفته است. این مجسمه ی شگفت انگیز با 30 متر ارتفاع در سال 1931 میلادی ساخته شده است. جنس آن از بتون تقویت شده است که با هزاران کاشی مثلثی شکل از جنس سنگ صابون پوشیده شده است. این مجسمه بر روی پایه ی سنگی چهارگوشی به ارتفاع 8 متر قرار گرفته است. عیسای منجی بزرگترین مجسمه ی ساخته شده به سبک آرت دکو و یکی از مشهورترین سازه های شهر ریودژانیرو است.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : پنج شنبه 28 فروردين 1399
نظرات

خرید ارزان بهترین تورهای خارجی

سریعترین و ارزان ترین خرید آنلاین بلیط هواپیما

اگر قصد دارید با ارزان ترین قیمت ممکن اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید می توانید دو روش را مورد استفاده قرار دهید؛ روش اول برای انجام این کار برای افرادی است که قصد دارند در تاریخی مشخص به شهر و یا کشور مقصد خود سفر کنند و پرواز آنها باید حتما در تاریخ مشخصی صورت گیرد، این افراد حتما باید از 10 الی 20 روز قبل اقدام به خرید بلیط کنند چرا که هر چه به تاریخ پرواز نزدیک تر شوید قیمت بلیط ها به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. روش دومی که باعث کاهش قیمت بلیط ها می شود برای افرادی است که قصد ندارند در تاریخ مشخصی پرواز خود را انجام دهند، این افراد می توانند به راحتی اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما به صورت چارتری کنند، با خرید بلیط چارتر به صورت چارتری شما می توانید بلیط هواپیما را با قیمتی بسیار کمتر از قیمت اصلی آن خریداری کنید.برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به سایت دلتابان مراجعه بفرمایید.

بلیط هواپیما

خرید ارزان بهترین تور ترکیه

در صورتی که با کشور ترکیه و شهرهای گردشگری این کشور آشنایی نداشته باشید می توانید برای سفر به ترکیه از سایت دلتابان نسبت به خرید تور ترکیه اقدام نمایید. این روش بسیار مقرون به صرفه است چرا که می توانید با خرید تور ترکیه در هزینه های جاری در کشور ترکیه تا حد بسیار زیادی صرفه جویی کرده و نگرانی از بابت بلیط هواپیما و غیره نخواهید داشت. به طور کلی می توان گفت که ترکیه یکی از مقاصد عمده برای گردشگران ایرانی به شمار می رود ولی اگر می خواهید این کشور را انتخاب کرده و به آن سفر کنید بهتر است تور ترکیه را خریداری کنید. با استفاده از این روش می توانید از شهرهای عمده گردشگری آن مانند استانبول و غیره بازدید کرده و همچنین امکان بازدید از اماکن مختلف گردشگری و تاریخی برای شما فراهم می شود. برای خرید تور ترکیه می توانید از سایت  آژانس مسافرتی دلتابان برای خرید تور اقدام نمایید. این روش بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از سایر روش های خریداری در سراسر کشور به شمار رفته و شما می توانید از این روش برای خرید بلیط و تور اقدام نمایید.

بهترین تور ارمنستان

تور ارمنستان را می توانید در انواع مختلفی از نظر روزهای سفر و همچنین میزان خدمات مشاهده نمایید که انتخاب هر یک از این تور ها بستگی به خود شما خواهد داشت. تور های ارمنستان هرچه خدمات بیشتری ارائه نمایند قیمت بالاتری نیز خواهند داشت و در صورت پایین آمدن میزان خدمات سفر شاهد پایین آمدن میزان هزینه های آن خواهیم بود. در صورتی که با مهمترین موارد تاثیرگذار بر قیمت تور ارمنستان آشنایی داشته باشید می توانید با کنترل کردن آنها میزان هزینه های تور را به حداقل برسانید. زمان سفر نیز می تواند بر قیمت تور تاثیر داشته باشد و طبیعتا در مواقعی که میزان درخواست بیشتر باشد میزان هزینه ها نیز بالاتر خواهد بود و با انتخاب فصول کم گردشگر می توانید در تور ارمنستان ارزان شرکت نمایید. دلتابان اقدام به برگزاری تور های متعددی به اقصی نقاط جهان نموده که تمامی شرکت کنندگان در تور های آن از شرکت رضایت کامل داشته اند و به همین دلیل با انتخاب دلتابان به عنوان برگزار کننده تور، می توانید بهترین لحظات را در طول سفر پشت سر بگذارید. امکان شرکت در تور ارمنستان ارزان نیز به دلیل امکان مقایسه به شما داده خواهد شد.

تور ارمنستان

 برای خرید بلیط چارتر حتما باید مرکز معتبری را انتخاب کنید. در برخی مواقع مشاهده شده که افرادی اقدام به خرید بلیط های چارتر از مراکز نامعتبر نموده اند و نام آنها در لیست پرواز قرار نگرفته و مراکز فروشنده بلیط پاسخگو نبودند اما در صورتی که مرکز معتبری را برای خرید بلیط چارتر انتخاب کرده باشید هم از اصالت بلیط اطمینان خواهید داشت و هم می توانید از خدمات پس از فروش آن برخوردار شوید. دلتابان اقدام به ارائه انواع اقسام بلیط های پروازی به مقاصد مختلف داخلی و خارجی نموده و در صورت رزرو بلیط از این وب سایت می توانید از خدمات پس از فروش نیز برخوردار شوید و کارشناسان این شرکت در کلیه مواقع پیگیر امور شما خواهند بود و می توانید کلیه راهنمایی های لازم را از آنها جویا شوید. برای خرید بلیط از این شرکت تنها کافی است بر روی آیکون پرواز کلیک کرده و پس از مشخص کردن موعد رفت و برگشت و همچنین نوع کلاس پروازی، اقدام به جستجو بلیط ها کنید. امکان چیدن بلیط ها بر حسب قیمت نیز وجود خواهد داشت که در این صورت می توانید بهترین مورد را پس از مقایسه انتخاب نمایید.

رزرو بهترین تور مالزی و پاتایا

پنانگ بدون شک یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی مالزی است که در تور مالزی حتما باید از آن دیدن کنید. پنانگ یکی از ایالت های کشور مالزی و مشهور به مروارید شرق است که به دلیل مکان های دیدنی اش بسیار معروف شده است. در این ایالت زیبا، انواع مغازه های رنگارنگ و غذاهای محلی از ملت های مختلف را می توانید ببینید. خیابان های رنگارنگ و فستیوال های زیبایی که در پنانگ برگزار می شود باعث معروف شدن این ایالت در مالزی شده است. معبد کک لوک سی و دیوارنماهای جرج تاون از معروف ترین مکان های گردشگری پنانگ هستند که هر بیننده ای از زیبایی آنها محسوب می شود. سبک زندگی مردم پنانگ مدرن است و به همین دلیل شیک ترین مراکز خرید و رستوران ها و جاهای تفریحی را می توان در این ایالت مشاهده کرد. همه ی گردشگران در تور مالزی حتما یکبار هم که شده باید از این ایالت زیبا و مدرن دیدن کنند.

یکی از معروفترین شهرهایی که در کشور تایلند واقع شده است شهر پاتایا می باشد. افراد بیشماری به دلیل معابد شگفت انگیز، طبیعت، غذاهای تایلندی و تفریحات شبانه ای که در شهر پاتایا وجود دارد تمایل زیادی به خریداری تور پاتایا دارند و خواهان خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی و رزرو هتل در تور پاتایا هستند. امروزه تفریحات آبی شهر پاتایا شهرت خاصی را در میان توریست ها پیدا نموده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 24 فروردين 1399
نظرات

سنت پترزبورگ

سن پترزبورگ یا سنت پترزبورگ دومین شهر بزرگ کشور روسیه میباشد. این شهر تاریخی و تماشایی در جنگ جهانی دوم مرکز مقاومت ارتش شوروی سابق در برابر نازیها بوده و به همین دلیل شما هنوز هم پس از گذشت سالیان طولانی از آن میتوانید آثار مربوط به جنگ را در موزههای این کشور مشاهده کنید. شهر سنت پترزبورگ به فرمان پتر کبیر در سال 1703 ساخته شده است. نکته جالب درباره شهر سنت پترزبورگ این است که این شهر شمالیترین شهر دنیا بوده و جمعیتی حدود 5 میلیون نفر را در خود جای داده است. این شهر به ونیز روسیه نیز شهرت دارد و دارای 50 رودخانه و 45 جزیره است که این شهر را خاص و متمایز نسبت به سایر شهرها کرده است. پلهای متحرک این شهر که 25 عدد هستند یکی از جاذبههای شهر سنت پترزبورگ بوده که بسیار تماشایی و جالب هستند.

آب و هوای سنت پترزبورگ در تور سنت پترزبورگ

شهر سنت پترزبورگ دارای آب و هوای مرطوب قارهای میباشد. فصل تابستان در این شهر گرم بوده و کوتاه است. زمستانهای این شهر طولانی و سرد میباشد. اما سرمای آن خشک و سوزان نیست و رطوبت موجود در آن سردی هوا را قابل تحمل میکند. زمستانهای شهر سنت پترزبورگ بر خلاف شهر مسکو گرمتر بوده و دلیل آن نیز وجود خلیج فنلاند در نزدیکی سنت پترزبورگ میباشد. سردترین ایام سال در این شهر ماههای بهمن و اسفند بوده و در تیرماه و مرداد ماه این شهر دمای هوای بسیار مناسبی دارد.

سنت پترزبورگ

تور سنت پترزبورگ و هزینه سفر با تور به سنت پترزبورگ

سنت پترزبورک بعد از شهر مسکو، بزرگترین شهر کشور روسیه محسوب میشود. این شهر بزرگ زمانی پایتخت کشور روسیه بوده است. شهر سنت پترزبورگ یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در دنیا بوده که افراد بسیاری از سراسر دنیا برای بازدید از این جاذبههای تماشایی به این شهر تاریخی و باستانی سفر میکنند. تور سنت پترزبورگ میتواند بهترین وسیله برای سفر و بازدید از این شهر باشد. در تور سنت پترزبورگ شما باید زمان بسیار زیادی را برای بازدید از جاذبههای فراوان این شهر اختصاص دهید. به طور کلی تور سنت پترزبورگ یکی از پرطرفدارترین تورها در سراسر دنیا میباشد و علاقمندان به بازدید از آثار تاریخی و باستانی، موزهها و اقامت در هتلهای لوکس و مجلل از طرفداران تور سنت پترزبورگ میباشند. سفر با تور سنت پترزبورگ نیز روشی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد و در سفر با تور، شما مجبور به پرداخت هزینه های جانبی و اضافی نخواهید بود .

چرا سفر با تور سنت پترزبورگ را توصیه میکنیم

این شهر به واسطه داشتن جاذبههای تماشایی فراوان بسیار دیدنی و رویایی است. شک نداشته باشید که بعد از بازدید از این شهر تمایل خواهید داشت برای دفعات بیشتری به این شهر سفر کنید. شما در سفر با تور سنت پترزبورگ میتوانید از بازارهای محلی این شهر اجناسی مانند صنایع دستی و ظروف سرامیکی را خریداری کنید. میتوانید یک روز کامل را به بازدید از موزه هرمیتاژ اختصاص داده و از تماشای دیدنیهای این موزه غرق حیرت و شگفتی شوید و یا در رستوران خوف سنت پترزبورگ طعم بیف استراگانف اصیل و واقعی را تجربه کنید.

بهترین زمان سفر با تور سنت پترزبورگ

بهترین زمان سفر با تور سنت پترزبورگ

شهر سنت پترزبورگ همان گونه که شما نیز می دانید آب و هوایی سرد دارد. بهترین زمان سفر به این شهر فصل بهار و تابستان میباشد که شرایط آب و هوایی مناسبی بر این منطقه حاکم است. در این ایام شما میتوانید از تمامی جاذبههای طبیعی و مناظر دیدنی این شهر بازدید کرده و از تماشای آنها لذت ببرید. البته فصل پاییز و زمستان این شهر زیباییهای خود را دارد و نمیتوان از مناظر زیبای این فصول و جاذبههای تفریحی در این ایام غافل بود. افرادی که علاقمند به مسافرت در ایامی هستند که ازدحام جمعیت در سنت پترزبورگ زیاد نباشد و علاقمند به لذت بردن از ورزشهای زمستانی هستند، این فصول میتواند برای سفر با تور سنت پترزبورگ برایشان بسیار مناسب باشد.

جاذبههای دیدنی در تور سنت پترزبورگ

شهر سنت پترزبورگ جاذبههای تماشایی فراوانی را در خود جای داده است و شما در تور سنت پترزبورگ میتوانید از آنها دیدن کنید. مانند:

موزه آرمیتاژ: این موزه یکی از معروفترین و محبوبترین جاذبههای این شهر تماشایی میباشد. آرمیتاژ به عنوان دومین موزه بزرگ دنیا شناخته میشود و آثار تاریخی، فرهنگی و هنری بسیاری در این موزه وجود دارد. در این موزه تعداد سه میلیون اثر نقاشی نگهداری میشود که مجموعهای عظیم و کلکسیونی بی نظیر میباشد. در سفر تور سنت پترزبورگ حتماً تماشا از این موزه را در اولویت برنامههای خود قرار دهید.

کلیسای ناجی خون: بیش از یک قرن از ساخت کلیسای ناجی خون میگذرد و این کلیسا را برای یاد بود ترور الکساندر دوم ساختهاند. این کلیسای پنج گنبدی یکی از مهمترین و تماشاییترین نمادهای شهر سنت پترزبورگ میباشد. معماری و نقاشیهای انجام شده در داخل این کلسیا بسیار زیبایی و تماشایی هستند و چشم هر بینندهای را خیره میکند. در طراحی و تزئینات به کار رفته در این کلیسا شما میتوانید اوج معماری و شکوه هنر روسیه را مشاهده کنید.

سارسکویه سلو: سارسکویه سلو شامل دو کاخ بسیار بزرگ و با شکوه است که مربوط به سده 18 روسیه میباشد. در این کاخ بسیار با شکوه و مجلل شما میتواند شاهد ثروت فراوان و بی نظیر خاندان سلطنتی رومانوف باشید. یکی از تماشاییترین و بی نظیر ترین قسمتهای این کاخ، اتاق کهربایی می باشد که زیبایی خیره کنندهای دارد. در ساخت این کاخ پر عظمت از دانش و فن معماران روسی بسیاری استفاده شده است تا چنین بتای باشکوهی ساخته شود.

جاذبه‌های دیدنی در تور سنت پترزبورگ

بهترین رستورانها در تور سنت پترزبورگ

کشور روسیه دارای تنوع غذایی بسیار فراوانی است و شما میتوانید انواع غذاهای مکزیکی، روسی و ارمنی را در این کشور تست کنید. شهر سنت پترزبورگ نیز به واسطه اینکه شهری توریستی است دارای رستورانهای فراوان با غذاهایی بسیار متنوع است. از جمله بهترین رستورانهایی که در تور سنت پترزبورگ توصیه میکنیم حتماً سری به آنها بزنید رستورانهای داستایفسکی، رستوران باکلاژان، رستوران پالکین، رستوران بوش و رستوران چکوف میباشد. در این رستورانها علاوه بر غذاهای اصیل روسی میتوانید غذای ملل مختلف را با بهترین کیفیت و طعمهای بی نظیر تست کنید. غذاهای دریایی در بین مردم روسیه از جایگاه ویژهای برخوردار هستند و به دلیل موقعیت جغرافیایی این کشور شما میتوانید غذاهای دریایی تازه و با کیفیت را نیز میل کنید و از طعم و مزه آنها لذت ببرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 24 فروردين 1399
نظرات

آشنایی با شهر مشهد

شهر مشهد از لحاظ جغرافیایی در قسمت شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی می باشد. این شهر جزء کلان شهر های ایران به حساب می آید. مشهد دارای فرودگاه بین المللی، ایستگاه راه آهن و پایانه اتوبوس رانی است و حمل و نقل شهری آن نیز به وسیله قطار شهری، اتوبوس و تاکسی انجام می شود. احداث مترو در این شهر سبب شده است که رفت و آمد های شهری در تور ارزان مشهد تسهیل شود و هزینه های تور کاهش یابد.

گردشگری در مشهد

بر طبق آمارهای موجود این شهر سالیانه از بیش از 25 میلیون گردشگر پذیرایی می کند که بسیاری از آنان نیز از کشورهایی مانند عراق، ترکیه، افغانستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند. شهر مشهد به عنوان پایتخت گردشگری مذهبی و پایتخت معنوی ایران شناخته می شود. اقتصاد شهر مشهد نیز بر پایه ی گردشگری و توریسم استوار است. یکی از عوامل مهم رونق گردشگری در مشهد، تنوع تور ارزان مشهد است که باعث می شود بتوان با هر سطح بودجه و درآمدی یک سفر خاطره انگیز به مشهد داشت. روزانه تورهای ارزان بسیاری توسط آژانس های گردشگری برای مشهد ارائه می شود. یکی دیگر از عوامل گسترش گردشگری در مشهد را می توان به گستردگی جاذبه های دیدنی شهر مشهد اشاره کرد به طوری که می توان جاذبه های طبیعی را در کنار جاذبه های تاریخی و هم چنین اماکن مذهبی دیدن کرد. در واقع سفر به وسیله تور ارزان مشهد می تواند برای گردشگران ایرانی و غیر ایرانی جذاب باشد.

جاذبه های تاریخی در تور ارزان مشهد

از آنجا که شهر مشهد از نظر تاریخی قدمت بسیار زیادی دارد و قرن ها به عنوان پایتخت ایران قدیم شناخته می شده است، دارای اماکن و جاذبه های گردشگری تاریخی بسیاری نیز می باشد که در خود شهر مشهد یا در حومه آن قرار دارند. از جمله این آثار تاریخی می توان به مسجد گوهر شاد، مسجد ملا حیدر، گنبد خشتی، مسجد هفتاد و دو تن و مصلی طرق اشاره نمود. مسجد گوهرشاد یکی از مهم ترین مساجد جهان اسلام است دارای ارزش تاریخی و فرهنگی بسیاری است. معماری ایرانی اسلامی این مسجد در کنار کاشی کاری های بینظیر آن چشم ها را به خود خیر می کند.

علاوه بر آن بازدید از شهر تاریخی توس و گنبد هارونیه در تور ارزان مشهد می تواند جذابیت زیادی برای گردشگران خارجی داشته باشد. از دیگر آثار تاریخی مشهد می توان آرامگاه نادر شاه افشار و آرامگاه فردوسی شاعر پر آوازه ایران را نام برد. آرامگاه فردوسی با طراحی جذاب خود هر ساله گردشگران پر شماری را جذب می کند. مدرسه عباس قلی خان نیز می تواند گزینه مناسبی برای بازدید در تور ارزان مشهد باشد. باغ موزه ی نادری نیز از جمله آثار تاریخی زمان صفویان است ارزش های تاریخی بسیاری برای علاقه مندان به تاریخ ایران در خود جای داده است.

جاذبه های تفریحی در تور ارزان مشهد

همان طور که عنوان شد، با گسترش علاقه مردم برای سفر به مشهد و شرکت در تور ارزان مشهد، مراکز تفریحی بسیاری نیز در این شهر ساخته شده است. برخی از این مراکز جنبه فرهنگی دارند که از جمله آن ها می توان به پردیس های سینمایی مختلف مانند پردیس سینمایی هویزه اشاره کرد که دارای چندین سالن سینمای مدرن و شیک هستند و گردشگران علاقه مند به فرهنگ و هنر می توانند در تور ارزان مشهد از آن ها استفاده کنند. از دیگر مراکز تفریحی مشهد می توان به پارک های آبی و شهربازی های بزرگ نام برد. پارک آبی مشهد یکی از بزرگ ترین پارک های آبی خاورمیانه بوده که قطعا برای مسافران می تواند جذاب باشد. این پارک آبی کامل ترین مجموعه آبی در مشهد بوده و دارای سرسره های متنوع، چاله فضایی، تیوب سواری و سقوط آزاد است. در کنار هم قرار گرفتن این امکانات سبب ایجاد یک تفریح هیجان انگیز برای مسافران می شود.

جاذبه های طبیعی در تور ارزان مشهد

مناطق ییلاقی بی شماری در اطراف مشهد وجود دارد که می تواند گزینه مناسبی برای گردشگری در تور ارزان مشهد باشد. این مناطق ییلاقی و خوش آب و هوا در طی سالیان گذشته اغلب مورد بازسازی قرار گرفته اند. این بازسازی ها باعث شده است تا گردشگری در آن ها با سهولت بیشتری انجام شود و با آسودگی خاطر بتوان از آن ها لذت برد. از جمله این مناطق خوش آب و هوا می توان به طرقبه و شاندیز، زشک، جاغرق، کوه سنگی، آبشار اخلمد و پارک جنگلی وکیل آباد اشاره نمود. از طرقبه به عنوان قطب گردشگری طبیعی مشهد نام برده می شود. این منطقه در 15 کیلومتری شمال مشهد قرار داشته و به علت طبیعت منحصر به فرد زبانزد خاص و عام شده است. منطقه طرقبه از سالیان دور پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط ایران بوده است. با استفاده از تور ارزان مشهد می توان به این منطقه ییلاقی سفر نمود و از طبیعت خدادادی آن استفاده کرد.

شاندیز، نگین گردشگری مشهد

می توان گفت شاندیز معروف ترین جاذبه گردشگری مشهد است. این مکان در 12 کیلومتری شمال غرب مشهد قرار دارد و یک منطقه کوهستانی با ارتفاع 1400 متر از سطح دریا است. به دلیل وجود کوه های بلند در منطقه شاندیز، این مکان در فصل زمستان بسیار سرد است در حالی که در فصل های بهار و تابستان آب و هوای بسیار مطبوعی دارد که در تور ارزان مشهد بهتر است از آن دیدن نمود. اما اگر در زمستان نیز به ورزش های زمستانی علاقه مند هستید، منطقه شاندیز می تواند نیاز شما را در زمستان بر آورده کند. در طی سالیان گذشته سرمایه گذاری های بسیاری توسط دولت در منطقه شاندیز انجام شده است و امکانات زیادی مانند انواع هتل، رستوران، مکان های تفریحی و توریستی در شاندیز ساخته شده است. این منطقه از مشهد به دلیل داشتن آب فراوان، کشاورزان بسیاری نیز به خود جلب کرده است به طوری که باغ های میوه بی نظیری نیز در شاندیز وجود دارد. توصیه می شود در تور ارزان مشهد حداقل یک روز برای بازدید از منطقه شاندیز برنامه ریزی کنید تا بتوانید از تمامی جنبه های گردشگری آن استفاده کنید.

طرقبه مشهد، منطقه ای توریستی و خوش آب و هوا

منطقه طرقبه مشهد به دلیل نزدیکی با دشت توس و طبیعت بی نظیر همواره به عنوان یک جاذبه گردشگری شناخته می شده است. چند صد سال است که مسافران و زائران امام رضا (ع) پس از زیارت به این منطقه خوش آب و هوا سفر کرده و مشهد را با خاطره ای خوش ترک می کنند. بسیاری از آژانس های مسافرتی، حضور در طرقبه را جزء برنامه های تور مشهد قرار می دهند که این کار با استقبال گردشگران مواجه شده است. در طرقبه یک سد تاریخی وجود دارد به نام بند گلستان. این سد در زمان تیموریان و بر روی رودخانه گلستان ساخته شده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

نکات ضروری برای تور ارزان مشهد

قبل از سفر به مشهد به همراه تور ارزان مشهد بهتر است به برخی از نکات توجه کنید تا بتوانید از مسافرت خود لذت بیشتری ببرید. نکته اول این است که سعی کنید تا حد امکان لوازم غیر ضروری را همراه خود نبرید چرا که در مشهد به راحتی می توانید همه چیز را از فروشگاه ها و به قیمت مناسب خرید کنید. همچنین به علت قرار گرفتن مشهد در جغرافیای زمستانی، بهتر است در فصل های سرد سال همراه خود لباس گرم مناسب داشته باشید. علاوه بر آن، مشهد در فصل تابستان بسیار آب و هوای گرم و خشکی دارد و بهتر از هنگام ظهر در هتل بمانید و گشت و گذار خود را به اوایل صبح یا بعد از ظهر موکول کنید. همراه داشتن پوشش مناسب برای سفر به یکی از مذهبی ترین شهرهای جهان اسلام جزء ضروریات سفر به مشهد است. البته این به معنای این نیست که در همه حال باید پوشش مناسب داشته باشید بلکه تنها برای وارد شدن به اماکن مقدس و به منظور حفظ احترام بهتر است از پوشش مناسب استفاده کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 23 فروردين 1399
نظرات

جاذبه های گردشگری تورهای آسیایی

کشور زیبای روسیه، مملوء از جاذبه های تاریخی و جذاب است که دیدن آن برای بسیاری از افراد جذاب است. در تور روسیه از شهرهای سن پترزبوگ و مسکو دیدن به عمل می آید. برای تور روسیه، هر آژانس هواپیمایی که مجری و برگزار کننده تور روسیه می باشد، برنامه خاص و ویژه ای برای هر روز دارد تا مسافران از سفر لذت ببرند. تور روسیه برای افرادی که اولین بار است به این کشور زیبا سفر می کنند، بسیار مناسب است؛ زیرا در هزینه ها و وقت این دسته از افراد صرفه جویی به عمل می آید. با تور روسیه، خاطره یک سفر خوب و شیرین را در ذهن خود ماندگار کنید.تابستان شامل ماه های ژوئن تا سپتامبر است که به طور کلی میانگین دمای هوا تا 15 درجه سانتی گراد می رسد. این فصل از جمله فصل های دلپذیر برای تور سن پترزبورگ است که پدیده شب های سفید را به خود اختصاص می دهد. اگر قصد دارید در این فصل تور سن پترزبورگ را رزرو کنید بهتر است از چند ماه قبل اقدام کنید. 

 

  • تهیه بلیط رفت و برگشت به روسیه
  • بیمه مسافرتی
  • تهیه ویزای روسیه
  • رزرو هتل همراه با صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ترانسفر شهری و بین شهری
  • گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان و تور لیدر محلی

 

کشور روسیه

جاذبه تور دبی 

دبی از جمله شهرهای شیخ نشین امارات است که دارای جاذبه های بسیار دیدنی است. این شهر یکی از قطب های مهم گردشگری در دنیا به شمار می آید. سالانه گردشگران بسیار زیادی از نقاط مختلف جهان برای بازدید از دبی به این شهر وارد می شوند. تور دبی همواره مملو از گردشگر می باشد. رزرو تور دبی را می توان خیلی ساده با اینترنت انجام داد. این شهر لوکس البته از گران قیمت ترین شهرهای دنیا است. معماری شگفت انگیز دبی و جاذبه های تفریحی گوناگونی که در شهر وجود دارند از جمله دلایلی است که این شهر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. بهترین فصل برای سفر به دبی فصل زمستان است چون در تابستان گرمای هوای این شهر لوکس غیر قابل تحمل می شود.استفاده از سایت ایرانی برای اینکه بتوانید در شهر دبی یک هتل خوب رزرو نمایید می تواند گزینه ای کاملا مناسب برای شما به شمار رود. هتل جمیرا دبی در قلب شهر دبی واقع شده اند و شما می توانید با استفاده از وب سایت ایرانی و مطمئن ترین آژانس گردشگری دلتابان برای رزرو آن به زبان فارسی و پرداخت هزینه بدون مشکل استفاده نمایید. این وب سایت همچنین برای ارائه تور و بلیط هواپیما با ایرلاین های مختلف در دسترس شما بوده و شما می توانید از آن استفاده نمایید

 

تور لوکس دبی

جاذبه های تور گرجستان 


برای سفر به گرجستان تور های مسافرتی بسیاری برگزار می شوند که بی شک شرکت کردن در آنها می تواند سفری تمام عیار برایتان به ارمغان آورد. شرکت های مختلفی اقدام به برگزاری این تور کرده اند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت و خدمات متفاوتی با یکدیگر ارائه می نمایند و به همین دلیل انتخاب شرکت از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. دلتابان یکی از شرکت های برگزار کننده تور های لوکس به سراسر نقاط جهان می باشد که می توانید در بهترین تور ها از طریق آن شرکت نمایید. برای اینکه بتوانید در تور گرجستان ارزان ثبت نام نمایید بهتر است تور های لحظه آخری را برای سفر انتخاب کنید اما با کنترل کردن میزان خدمات، نوع هتل و هتل ها نیز می توانید میزان هزینه ها را به حداقل برسانید. با مراجعه به وب سایت دلتابان و رفتن به بخش تور، می توانید انواع اقسام تور هایی که به مقصد گرجستان برگزار شده اند را مشاهده کرده و اقدام به مقایسه قیمت هر یک از آنها نمایید و در این صورت می توانید تور گرجستان را یافته و سریعا نسبت به رزرو آن اقدام نمایید.

تور گرجستان

جاذبه های تور ارمنستان


تور ارمنستان را می توانید در انواع مختلفی از نظر روزهای سفر و همچنین میزان خدمات مشاهده نمایید که انتخاب هر یک از این تور ها بستگی به خود شما خواهد داشت. تور های ارمنستان هرچه خدمات بیشتری ارائه نمایند قیمت بالاتری نیز خواهند داشت و در صورت پایین آمدن میزان خدمات سفر شاهد پایین آمدن میزان هزینه های آن خواهیم بود. در صورتی که با مهمترین موارد تاثیرگذار بر قیمت تور ارمنستان آشنایی داشته باشید می توانید با کنترل کردن آنها میزان هزینه های تور را به حداقل برسانید. زمان سفر نیز می تواند بر قیمت تور تاثیر داشته باشد و طبیعتا در مواقعی که میزان درخواست بیشتر باشد میزان هزینه ها نیز بالاتر خواهد بود و با انتخاب فصول کم گردشگر می توانید در تور ارمنستان ارزان شرکت نمایید. دلتابان اقدام به برگزاری تور های متعددی به اقصی نقاط جهان نموده که تمامی شرکت کنندگان در تور های آن از شرکت رضایت کامل داشته اند و به همین دلیل با انتخاب دلتابان به عنوان برگزار کننده تور، می توانید بهترین لحظات را در طول سفر پشت سر بگذارید. امکان شرکت در تور ارمنستان ارزان نیز به دلیل امکان مقایسه به شما داده خواهد شد.

به منظور سفر با تور لحظه آخری ترکیه شما می توانید بلیط های سیستمی و یا لحظه آخری را تهیه نمایید.
1_ بلیط های لحظه آخری: اگر شما از دسته افرادی هستید که با چمدانی حاضر، همیشه آماده سفر می باشید ما به شما بلیط لحظه آخری را پیشنهاد می کنیم که شامل تخفیفات بسیاری می باشد و می تواند هزینه های سفر شما را تا حد زیادی کاهش دهد، به طوری که می توانید گاهی یک خرید بلیط چارتر را تنها با پرداخت هزینه ای برابر با بلیط اتوبوس تهیه نمایید. اما هزینه این بلیط برای تمامی افراد با سنین مختلف (کودک و یا بزرگسال) یکسان می باشد.
2_ بلیط های سیستمی: اگر از افرادی هستید که برای سفر خود باید برنامه ریزی مشخصی داشته باشید برای سفر با تور ما به شما بلیط های سیستمی را پیشنهاد می کنیم. جهت رزرو این دسته از بلیط هواپیما  حداقل دو هفته قبل از سفر اقدام نمایید. از ویژگی های خوب بلیط های سیستمی، تفاوت قیمت بلیط برای کودکان و بزرگسالان می باشد.در صورت کنسلی می توانید پس از کسر شدن مبلغی از هزینه بلیط، مابقی آن را دریافت نمایید.

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 17 فروردين 1399
نظرات

رزرو بهترین هتل جزیره کیش

هتل هلیا کیش را می توان یکی از هتل هایی دانست که توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. این هتل 4 ستاره است و در بهترین موقعیت مکانی واقع شده است که به راحتی می توانید از طریق آن به مراکز گردشگری و مهم کیش دسترسی داشته باشید. در این هتل می توانید از انواع امکانات و خدماتی که برای مسافران در نظر گرفته شده است استفاده نمایید. لازم به ذکر است که هتل هلیا مجهز است و خواهد توانست تمامی نیازهای شما را برآورده سازد. جهت رزرو هتل هلیا کیش ، بهترین روش مراجعه به وب سایت دلتابان است توجه داشته باشید که از طریق این وب سایت می توانید عکس تمامی بخش های هتل هلیا کیش را مشاهده نمایید. اتاق های این هتل در انواع مختلف هستند که هر یک از آنها برای تعداد افراد مشخصی در نظر گرفته شده اند. بستگی به تعداد نفرات خود می توانید اقدام به رزرو اتاق نمایید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

هتل هلیا

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش را می توان یکی از بهترین هتل های کیش دانست که تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز مسافران را ارائه می دهد. هتل هلیا شعبه های مختلفی دارد که یکی از بهترین آنها را می توان هتل هلیا کیش دانست. این هتل 4 ستاره است و بهترین انتخاب برای کسانی خواهد بود که می خواهند در هتلی با دسترسی آسان به مراکز خرید اقامت داشته باشند. توجه داشته باشید که انتخاب هتل یکی از مهمترین موارد حائز اهمیت در سفر می باشد که حتما باید به صورت صحیح نسبت به رزرو آن اقدام نمایید. یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید را می توان نزدیکی هتل به مراکز گردشگری دانست که در رابطه با هتل هلیا کیش می توان گفت: این هتل در بهترین موقعیت مکانی واقع شده که می توانید به سهولت به آن دسترسی داشته باشید.

مسئولین هتل سعی خود را بر این داشته اند تا تمامی عوامل را مورد بررسی قرار دهند تا در نتیجه بتوانند رضایت مسافران را جلب نمایند

موقعیت هتل هلیا کیش

یکی از مهمترین موارد قابل توجه را می توان موقعیت یک هتل دانست چرا که در صورت مناسب بودن موقعیت می توانید به راحتی مراکز گردشگری و همچنین دیدنی را در اطراف خود داشته باشید. این هتل در نزدیکی دریا واقع شده است .لازم به ذکر است که هتل هلیا کیش می تواند از نظر موقعیت و منظره بیرونی که دارد شما را مجذوب خود نماید. این هتل را می توانید بین میدان امیرکبیر و میدان ساحل مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که این هتل در فاصله 5 کیلومتری با فرودگاه قرار گرفته است که به همین دلیل می توانید به راحتی از فرودگاه به هتل هلیا مراجعه نمایید.

بسیاری از بازارها نیز در اطراف این هتل واقع شده اند که از جمله آنها می توان به بازار پردیس و پردیس 2 اشاره کرد که تنها 1 کیلومتر از آنها فاصله خواهید داشت. شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره نیز در فاصله 6 کیلومتری هتل واقع شده اند.

امکانات هتل هلیا کیش

یکی از مهمترین مواردی که سبب تمایز هتل از سایر هتل ها خواهد شد را می توان امکاناتی دانست که برای مسافران در نظر گرفته شده است. هتل هلیا امکانات ویژه ای دارد که بی شک خواهد توانست نظر همگان را به خود جلب نماید. از جمله مهمترین امکانات هتل می توان به مجهز بودن به رستوران و کافه اشاره نمود که می توانید انواع غذاهای ایرانی و محلی را در این هتل تست نمایید.

در بخش لابی هتل نیز خواهید توانست به استراحت بپردازید همچنین می توانید در چایخانه سنتی هتل که فضای سرسبز زیبایی دارد ، استفاده نمایید.در حالت کلی می توان گفت که امکانات هتل هلیا سبب شده که بسیاری تمایل به رزرو آن داشته باشند. تمامی بخش های هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند .آتلیه از دیگر بخش هایی می باشد که در این بخش می توانید عکس هایی باکیفیت به یادگار بگیرید.

امکانات هتل هلیا

خدمات هتل هلیا کیش

یکی از دیگر مواردی که می تواند سبب انتخاب و یا عدم انتخاب هتل شود خدمات آن می باشد که در رابطه با هتل هلیا کیش باید گفت: در این هتل تمامی خدمات مورد نیاز مسافران در نظر گرفته شده است که مسافران هیچ گونه کمبودی در طول سفر شاهد نباشند

از جمله خدمات جانبی هتل می توان به: فکس، فتوکپی، پرینت اشاره کرد. کسانی که تمایل به کرایه اتومبیل داشته باشند نیز می توانند از بخش مربوط به آن اقدام نمایند. سیستم اطفا حریق نیز در تمامی بخش های هتل نصب شده است که هیچ گونه خطری شما را تهدید نکند. همچنین می توانید وسایل با ارزش خود را به مسئولین هتل بسپارید که تمامی وسایل شما در داخل صندوق امانات نگهداری خواهد شد. در این هتل خدمات باربری نیز ارائه می شود که می توانید انجام امورات و جابجایی را به این افراد بسپارید. همچنین فضای سبز هتل می تواند بهترین مکان جهت گذراندن اوقات فراغت باشد.

اتاق های هتل هلیا کیش

اتاق ها را می توان از جمله مهمترین بخش های هتل هلیا کیش دانست که در رابطه با اتاق های این هتل می توان گفت: این هتل 61 اتاق دارد که تک تک آنها امکانات و خدماتی بی نقص ارائه می دهند. لازم به ذکر است که در تمام اتاق ها می توانید سرویس ظروف، مبلمان و تلویزیون را شاهد باشید. تمامی اتاق ها حمام و دستشویی دارند و سبب سهولت در انجام امور خواهد شد. اتاق های هتل هلیا در انواع اندازه های مختلف وجود دارند که هر یک از آنها مخصوص تعداد مشخصی می باشد که حتما باید به آن توجه داشته باشید. بی شک اتاق مهمترین بخش هتل است که تمامی اتاق های هتل هلیا کیش از پنجره های دو جداره پشتیبانی می نمایند و به همین منظور نه صدای بیرون داخل و نه صدای داخل به بیرون درز خواهد کرد. این اتاق ها در انواع طراحی های مختلف در نظر گرفته شده اند که یکی را به انتخاب خود رزرو نمایید.

رزرو هتل هلیا کیش

رزرو هتل را می توان از جمله مهمترین مواردی دانست که قبل از سفر باید به آن توجه داشته باشید. لازم به ذکر است که هتل هلیا کیش از جمله هتل های پرطرفدار می باشد که به همین دلیل بهتر است قبل از سفر نسبت به رزرو آن اقدام نمایید. جهت رزرو هتل راه های مختلفی وجود دارد که بهترین راه را می توان سپردن این کار به دلتابان دانست. قیمت را می توان از جمله مواردی دانست که توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. به همین منظور می توانید جهت رزرو هتل هلیا کیش با مناسب ترین قیمت به سایت آژانس هواپیمایی دلتابان مراجعه نمایید و از طریق سیستم رزرواسیون آنلاین دلتابان، در کوتاه ترین زمان و به آسانی نسبت به رزرو هتل خود اقدام نمایید.

رزرو هتل هلیا

ویژگی های هتل هلیا کیش

هتل هلیا در کیش از جمله هتل هایی می باشد که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این هتل از نظر موقعیت مکانی بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داده و بیش از 82 درصد از مسافران از موقعیت آن رضایت کامل داشته اند. امکانات و کیفیت هتل نیز توانسته است رضایت بیش از 75 درصد مسافران را به خود جلب نمایند که از نظر قیمت نیز 80 درصد مسافران از این هتل رضایت داشته اند. به همین دلیل در حالت کلی می توان هتل هلیا را یکی از انتخاب های مناسب دانست.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399
نظرات

سنت پترزبورگ

سن پترزبورگ یا سنت پترزبورگ دومین شهر بزرگ کشور روسیه میباشد. این شهر تاریخی و تماشایی در جنگ جهانی دوم مرکز مقاومت ارتش شوروی سابق در برابر نازیها بوده و به همین دلیل شما هنوز هم پس از گذشت سالیان طولانی از آن میتوانید آثار مربوط به جنگ را در موزههای این کشور مشاهده کنید. شهر سنت پترزبورگ به فرمان پتر کبیر در سال 1703 ساخته شده است. نکته جالب درباره شهر سنت پترزبورگ این است که این شهر شمالیترین شهر دنیا بوده و جمعیتی حدود 5 میلیون نفر را در خود جای داده است. این شهر به ونیز روسیه نیز شهرت دارد و دارای 50 رودخانه و 45 جزیره است که این شهر را خاص و متمایز نسبت به سایر شهرها کرده است. پلهای متحرک این شهر که 25 عدد هستند یکی از جاذبههای شهر سنت پترزبورگ بوده که بسیار تماشایی و جالب هستند.

آب و هوای سنت پترزبورگ در تور سنت پترزبورگ

شهر سنت پترزبورگ دارای آب و هوای مرطوب قارهای میباشد. فصل تابستان در این شهر گرم بوده و کوتاه است. زمستانهای این شهر طولانی و سرد میباشد. اما سرمای آن خشک و سوزان نیست و رطوبت موجود در آن سردی هوا را قابل تحمل میکند. زمستانهای شهر سنت پترزبورگ بر خلاف شهر مسکو گرمتر بوده و دلیل آن نیز وجود خلیج فنلاند در نزدیکی سنت پترزبورگ میباشد. سردترین ایام سال در این شهر ماههای بهمن و اسفند بوده و در تیرماه و مرداد ماه این شهر دمای هوای بسیار مناسبی دارد.

سنت پترزبورگ

تور سنت پترزبورگ و هزینه سفر با تور به سنت پترزبورگ

سنت پترزبورک بعد از شهر مسکو، بزرگترین شهر کشور روسیه محسوب میشود. این شهر بزرگ زمانی پایتخت کشور روسیه بوده است. شهر سنت پترزبورگ یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در دنیا بوده که افراد بسیاری از سراسر دنیا برای بازدید از این جاذبههای تماشایی به این شهر تاریخی و باستانی سفر میکنند. تور سنت پترزبورگ میتواند بهترین وسیله برای سفر و بازدید از این شهر باشد. در تور سنت پترزبورگ شما باید زمان بسیار زیادی را برای بازدید از جاذبههای فراوان این شهر اختصاص دهید. به طور کلی تور سنت پترزبورگ یکی از پرطرفدارترین تورها در سراسر دنیا میباشد و علاقمندان به بازدید از آثار تاریخی و باستانی، موزهها و اقامت در هتلهای لوکس و مجلل از طرفداران تور سنت پترزبورگ میباشند. سفر با تور سنت پترزبورگ نیز روشی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد و در سفر با تور، شما مجبور به پرداخت هزینه های جانبی و اضافی نخواهید بود .

چرا سفر با تور سنت پترزبورگ را توصیه میکنیم

این شهر به واسطه داشتن جاذبههای تماشایی فراوان بسیار دیدنی و رویایی است. شک نداشته باشید که بعد از بازدید از این شهر تمایل خواهید داشت برای دفعات بیشتری به این شهر سفر کنید. شما در سفر با تور سنت پترزبورگ میتوانید از بازارهای محلی این شهر اجناسی مانند صنایع دستی و ظروف سرامیکی را خریداری کنید. میتوانید یک روز کامل را به بازدید از موزه هرمیتاژ اختصاص داده و از تماشای دیدنیهای این موزه غرق حیرت و شگفتی شوید و یا در رستوران خوف سنت پترزبورگ طعم بیف استراگانف اصیل و واقعی را تجربه کنید.

بهترین زمان سفر با تور سنت پترزبورگ

بهترین زمان سفر با تور سنت پترزبورگ

شهر سنت پترزبورگ همان گونه که شما نیز می دانید آب و هوایی سرد دارد. بهترین زمان سفر به این شهر فصل بهار و تابستان میباشد که شرایط آب و هوایی مناسبی بر این منطقه حاکم است. در این ایام شما میتوانید از تمامی جاذبههای طبیعی و مناظر دیدنی این شهر بازدید کرده و از تماشای آنها لذت ببرید. البته فصل پاییز و زمستان این شهر زیباییهای خود را دارد و نمیتوان از مناظر زیبای این فصول و جاذبههای تفریحی در این ایام غافل بود. افرادی که علاقمند به مسافرت در ایامی هستند که ازدحام جمعیت در سنت پترزبورگ زیاد نباشد و علاقمند به لذت بردن از ورزشهای زمستانی هستند، این فصول میتواند برای سفر با تور سنت پترزبورگ برایشان بسیار مناسب باشد.

جاذبههای دیدنی در تور سنت پترزبورگ

شهر سنت پترزبورگ جاذبههای تماشایی فراوانی را در خود جای داده است و شما در تور سنت پترزبورگ میتوانید از آنها دیدن کنید. مانند:

موزه آرمیتاژ: این موزه یکی از معروفترین و محبوبترین جاذبههای این شهر تماشایی میباشد. آرمیتاژ به عنوان دومین موزه بزرگ دنیا شناخته میشود و آثار تاریخی، فرهنگی و هنری بسیاری در این موزه وجود دارد. در این موزه تعداد سه میلیون اثر نقاشی نگهداری میشود که مجموعهای عظیم و کلکسیونی بی نظیر میباشد. در سفر تور سنت پترزبورگ حتماً تماشا از این موزه را در اولویت برنامههای خود قرار دهید.

کلیسای ناجی خون: بیش از یک قرن از ساخت کلیسای ناجی خون میگذرد و این کلیسا را برای یاد بود ترور الکساندر دوم ساختهاند. این کلیسای پنج گنبدی یکی از مهمترین و تماشاییترین نمادهای شهر سنت پترزبورگ میباشد. معماری و نقاشیهای انجام شده در داخل این کلسیا بسیار زیبایی و تماشایی هستند و چشم هر بینندهای را خیره میکند. در طراحی و تزئینات به کار رفته در این کلیسا شما میتوانید اوج معماری و شکوه هنر روسیه را مشاهده کنید.

سارسکویه سلو: سارسکویه سلو شامل دو کاخ بسیار بزرگ و با شکوه است که مربوط به سده 18 روسیه میباشد. در این کاخ بسیار با شکوه و مجلل شما میتواند شاهد ثروت فراوان و بی نظیر خاندان سلطنتی رومانوف باشید. یکی از تماشاییترین و بی نظیر ترین قسمتهای این کاخ، اتاق کهربایی می باشد که زیبایی خیره کنندهای دارد. در ساخت این کاخ پر عظمت از دانش و فن معماران روسی بسیاری استفاده شده است تا چنین بتای باشکوهی ساخته شود.

جاذبه‌های دیدنی در تور سنت پترزبورگ

بهترین رستورانها در تور سنت پترزبورگ

کشور روسیه دارای تنوع غذایی بسیار فراوانی است و شما میتوانید انواع غذاهای مکزیکی، روسی و ارمنی را در این کشور تست کنید. شهر سنت پترزبورگ نیز به واسطه اینکه شهری توریستی است دارای رستورانهای فراوان با غذاهایی بسیار متنوع است. از جمله بهترین رستورانهایی که در تور سنت پترزبورگ توصیه میکنیم حتماً سری به آنها بزنید رستورانهای داستایفسکی، رستوران باکلاژان، رستوران پالکین، رستوران بوش و رستوران چکوف میباشد. در این رستورانها علاوه بر غذاهای اصیل روسی میتوانید غذای ملل مختلف را با بهترین کیفیت و طعمهای بی نظیر تست کنید. غذاهای دریایی در بین مردم روسیه از جایگاه ویژهای برخوردار هستند و به دلیل موقعیت جغرافیایی این کشور شما میتوانید غذاهای دریایی تازه و با کیفیت را نیز میل کنید و از طعم و مزه آنها لذت ببرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399
نظرات

تور کشور ترکیه

تور ترکیه، به سفری اطلاق می شود که یک شرکت مسافرتی با ارائه خدماتی در قالب یک پکیج مسافران علاقه مند به سفر ترکیه را جذب می کند و با اخذ هزینه ای آن ها را به کشور ترکیه می برد. تورها معمولاً فردی به نام راهنمای تور و یا تور لیدر برای راهنمایی مسافران دارند. تور های ترکیه معمولاً سفرهایی ۳ تا ۱۰ روزه هستند که در آن سفر به چند شهر زیبای کشور ترکیه گنجانده می شود. برای رزرو تورترکیه لحظه آخری شما می توانید از طریق مراجعه ی حضوری به آژانس های ارائه کننده تور و یا مراجعه اینترنتی به سایت های فروش تور اقدام کنید. مسلماً خرید اینترنتی تور می تواند از لحاظ صرف زمان و هزینه برای شما ارزان تر از تهیه تور به صورت حضوری تمام شود. در تهیه تورترکیه ارزان از طریق اینترنت به راحتی می توانید با یک کلیک ساده انواع تور ها را ببینید و قیمت تورهای مختلف را با هم مقایسه کرده و در بین چندین تور مختلف بهترین تور و مناسب ترین تور با شرایط خودتان را انتخاب کنید. اگر برای خرید تور خود زمان بیشتری را اختصاص دهید امکان برخورد شما با تور های ارزان ترکیه بیشتر است

تور مسافرتی ترکیه

رزرو تور ترکیه

کشور ترکیه یکی از کشورهای بسیار زیبا بوده که در همسایگی ایران واقع شده است و امروزه مقصد توریستی بسیاری از افراد واقع می شود. شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که چرا در حال حاضر تور ترکیه در این حد طرفدار داشته و برای افراد زیادی جذابیت دارد. دقت داشته باشید با وجود اینکه ترکیه و ایران در همسایگی هم قرار دارند به طور حتم فرهنگ و زبان کشور ترکیه برای ایرانی ها چندان ناشناخته نبوده و از طرق مختلفی مردم ایران با فرهنگ این کشور آشنایی دارند. از طرفی با وجود هم مرز بودن ایران و ترکیه طبیعتاً رزرو تور های ترکیه افراد می توانند با طی کردن مسافت کوتاهی به بازدید از مناظر زیبا و جذاب بروند. همچنین لازم به ذکر است که راه های مختلفی جهت سفر ایرانیان به ترکیه وجود داشته به صورتی که هم از طریق اتوبوس و قطار و هم از طریق هواپیما افراد می توانند به این کشور سفر کنند.

هزینه تور ترکیه

همانطور که قبل نیز اشاره شد هزینه سفر به کشور ترکیه در مقابل هزینه ی بسیار بالای سفرهای اروپایی بسیار معقول و قابل قبول است. البته سفر با تور کشور ترکیه هم یکی از راه هایی است که می تواند هزینه سفر به ترکیه را کاهش داد چرا که تورها با برنامه ریزی دقیق و منظم می توانند در ازای پرداخت هزینه کم جاهای زیادی از کشور ترکیه را به مسافران معرفی و خدمات بهتری را ارائه کنند. هزینه تور کشور ترکیه هم، مانند تورهای خارجی دیگر می تواند با توجه به نوع هتل اقامت، نوع پرواز، تعداد روزهای سفر و میزان خدماتی که تور ارائه می دهد متغیر باشد. در ایران انواع مختلفی از تور کشور ترکیه وجود دارد که هر کس می تواند بنا به توان مالی و شرایط خود، تور مورد نظر خود را انتخاب و با آن به کشور ترکیه سفر کند. هر چند که تخمین هزینه سفر به ترکیه با تور ترکیه لحظه آخری کمی سخت است اما اگر با طور تقریبی بخواهیم هزینه تور کشور ترکیه را بیان کنیم باید بگوییم که برای سفر به ترکیه با تور ترکیه شما باید هزینه ای بین دو تا ده میلیون تومان صرف کنید. برای سفر به ترکیه با یک تور ارزان می توانید از طریق تورهای لحظه آخری ترکیه اقدام کنید

تور ارزان ترکیه

 

فرهنگ غذایی ترکیه

مردم ترکیه از دیر باز به خوردن غذاها علاقه بسیاری دارند و این از برنامه غذایی خوشمزه و اشتها آور آنها کاملاً پیداست. در هر بخش از ترکیه به دکلیل تنوع در مواد غذایی و مواد کشاورزی رژیم های غذایی متفاوتی وجود دارد. در شهر استانبول، بورسا و ازمیر متدهای آشپزی معمولاً از دوران عثمانی باقی مانده اند. در رژیم غذایی مردم ساکن سواحل دریای مدیترانه و اژه از ماهی، سبزیجات و همچنین زیتون بسیار استفاده می شود. در نواحی جنوب ترکیه غذاهایی مانند کباب و دسرهایی مانند باقوا و کادیاف معروف است. کباب های ترکیه در همه جا معروف هستند. این کباب های خوشمزه عبارتند از کباب دنر، آدانا کباب، بوسا کباب، علی نازیک و اسکندر کباب. صبحانه از وعده های غذایی مهم در ترکیه به شمار می آید. آنها برای صبحانه نان، چای، تخم مرغ به صورت نیمرو یا آبپز،کره، عسل، مربا، گوجه، خیار، زیتون، شیر، خامه، پنیر محلی و ..... سرو می کنند. از محبوب ترین خوراکی ها و میان وعده هایی که آنها استفاده می کنند بورک است. بورک از خمیر تشکیل شده که داخل آن با کالباس، اسفناج، پیاز داغ، قارچ و پنیر پیتزا پر می شود. در فرهنگ غذایی ترکیه قهوه از اهمیت بالایی برخوردار است. پس از هر وعده غذا آنها حتما یک فنجان قهوه می نوشند .

تور ارزان ترکیه

بلیط های هواپیما برای سفر به ترکیه

به منظور سفر با تور لحظه آخری ترکیه شما می توانید بلیط های سیستمی و یا لحظه آخری را تهیه نمایید. 1_ بلیط های لحظه آخری: اگر شما از دسته افرادی هستید که با چمدانی حاضر، همیشه آماده سفر می باشید ما به شما بلیط لحظه آخری را پیشنهاد می کنیم که شامل تخفیفات بسیاری می باشد و می تواند هزینه های سفر شما را تا حد زیادی کاهش دهد، به طوری که می توانید گاهی یک خرید بلیط چارتر را تنها با پرداخت هزینه ای برابر با بلیط اتوبوس تهیه نمایید. اما هزینه این بلیط برای تمامی افراد با سنین مختلف (کودک و یا بزرگسال) یکسان می باشد. 2_ بلیط های سیستمی: اگر از افرادی هستید که برای سفر خود باید برنامه ریزی مشخصی داشته باشید برای سفر با تور ما به شما بلیط های سیستمی را پیشنهاد می کنیم. جهت رزرو این دسته از بلیط هواپیما حداقل دو هفته قبل از سفر اقدام نمایید. از ویژگی های خوب بلیط های سیستمی، تفاوت قیمت بلیط برای کودکان و بزرگسالان می باشد.در صورت کنسلی می توانید پس از کسر شدن مبلغی از هزینه بلیط، مابقی آن را دریافت نمایید. .

 
تعداد بازدید از این مطلب: 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 10 فروردين 1399
نظرات

معرفی بهترین تورهای دنیا

تور پاتایا

بازدید از دنیای زیر آب در شهر پاتایا یکی از بهترین تفریحاتی است که می توانید در تور پاتایا انجام دهید، یکی از بزرگترین آکواریوم های کل دنیا در شهر پاتایا واقع شده است، این آکواریوم بسیار مجهز شامل یک تونل بسیار بزرگ و طولانی است که به صورت همزمان تعداد زیادی از توریست ها می توانند وارد آن شوند و تجربه ای فوق العاده را در تور پاتایا بدست آورند. یکی دیگر از تفریحاتی که می توانید در تور پاتایا تجربه کنید بازدید از پارک فیل ها در این شهر است، شما در این پارک می توانید تعداد بسیار زیادی فیل را مشاهده کنید که اکثرا آنها دارای سن بالایی هستند و دیگر نمی توانند در جنگل های شهر پاتایا زندگی کنند، از جمله فعالیت های فوق العاده ای که می توانید در این پارک انجام دهید غذا دادن به این فیل ها است که علی الخصوص برای کودکان می تواند جذاب باشد.

این شهر دارای جاذبه های گردشگری و فرهنگی بسیار زیادی نیز می باشد که می توانید در تور پاتایا از آنها نیز دیدن کنید. از جمله این جاذبه های فرهنگی می توان به مواردی مانند پناهگاه مذهبی حقیقت اشاره کرد که در کنار ساحل واقع شده است و شما می توانید مجسمه های بودا را در آن مشاهده کنید. اگر علاقه مند به لوازم و ابزارهای عجیب هستید به شما توصیه می کنیم در تور پاتایا حتما از موزه ریپلی دیدن کنید، در این موزه اشیا عجیب و غریبی از کل دنیا جمع آوری شده است که بازدید از آن می تواند برای هر توریستی جذاب باشد.

جاذبه های گردشگری پاتایا

 تور سنت پترزبورگ

تور سنت پترزبورگ یکی از تور های گردشگری است که طرفدار های زیادی دارد. سنت پترزبورگ به عنوان پایتخت روسیه از ویژگی های برجسته و زیادی برخوردار است. این شهر دارای تاریخی جذاب و همچنین امپراطوری های زیادی را دارا بوده است که هرکدام از آنها باعث ساخت تعدادی کاخ شده اند که هم اکنون به عنوان جاذبه های این شهر به شمار می آیند. این شهر علاوه بر جاذبه های دیدنی رستوران و کافه های فوق العاده ای برای پذیرایی از گردشگران عزیز را دارد. همچنین این شهر شامل هتل های بسیار شیک برای گردشگران با هر مقدار هزینه نیز می باشد. آب و هوای این شهر در فصل بهار و تابستان و همچنین در اوایل پاییز بسیار فوق العاده و برای گردشگری مناسب می باشد ولی در زمستان برف و سرما را به همراه خود دارد. شهر سنت پترزبورگ یکی از شهر هایی است که دیدن از آن به هر کسی پیشنهاد می شود. می توان با شرکت در تور سنت پترزبورگ از این شهر زیبا و تاریخی دیدن فرمایید و خاطره های زیبایی را برای خود ثبت کنید.

 

تور روسیه

می شود. قدمت این آثار بسیار زیاد است. نکته ی بسیار باورنکردنی در مورد این موزه این است که اگر شما به دنبال این هستید که همه ی این آثار را به دقت و کامل ارزیابی و مشاهده کنید در این صورت باید یک سال وقت برای بازدید از این موزه در نظر بگیرید به همین دلیل با انتخاب تور لیدر می توانید در مدت زمان اقامت خود از بهترین و ارزشمندترین این آثار بازدید کنید.
کلیسای جامع کازان تور سنت پترزبورگ :  از دیگر جاذبه های مهم این شهر است که معمولا در برنامه های تور سنت پترزبورگ جا داده می شود. این کلیسا تنها کلیسای در حال کار ارتودکسی است و برای ساخت آن معماری بسیار باشکوهی به کار رفته است. حتما بازدید از این کلیسا را از دست ندهید.

 تورترکیه

برای خرید تور ترکیه شما می توانید از طریق مراجعه ی حضوری به آژانس های ارائه کننده تور و یا مراجعه اینترنتی به سایت های فروش تور اقدام کنید. مسلماً خرید تورترکیه ارزان می تواند از لحاظ صرف زمان و هزینه برای شما ارزان تر از تهیه تور به صورت حضوری تمام شود. در تهیه تور ترکیه از طریق اینترنت به راحتی می توانید با یک کلیک ساده انواع تور ها را ببینید و قیمت تورهای مختلف را با هم مقایسه کرده و در بین چندین تور مختلف بهترین تور و مناسب ترین تور با شرایط خودتان را انتخاب کنید. اگر برای خرید تور خود زمان بیشتری را اختصاص دهید امکان برخورد شما با تور های ارزان ترکیه بیشتر است.

تور کانادا 

کشور کانادا یکی از کشورهای پر از جاذبه گردشگری با مردمان بسیار با فرهنگ و شهرهای شلوغ است. تورنتو، اتاوا، مونترال و شهر کبک از شهرهای زیبا و دیدنی واقع در مرکز کشور کانادا است. آبشار نیاگارا نیز یکی از زیباترین مکان های کشور کانادا واقع در امتداد مرزی کانادا با آمریکا است که سالانه افراد زیادی را به خود جذب می کند. اگر بخواهیم تعدادی از جاذبه های گردشگری کانادا را معرفی کنیم می توانیم به بندرگاه داخلی ویکتوریا، خلیج فاندی، مونترال قدیمی، کوه های راکی، برج سی آن، شهر زیبای ویسلر پارک ملی گروس مورن و موزه حقوق بشر کانادا اشاره کنیم. کانادا بیشترین دریاچه های جهان را در خود دارد. در سفر با تور کانادا، با توجه به تعداد روزهای سفر و قیمت تور کانادا برنامه ی بازدید از این جاذبه ها متغیر است. در هنگام خرید تور دقت داشته باشید که بازدید از چند جاذبه ی کانادا در برنامه تور وجود دارد. سعی کنید بدون توجه به قیمت تور کانادا، با توری به کانادا سفر کنید که بازدید از اکثر جاذبه های کانادا را در برنامه ی خود داشته باشد.

کشور کانادا یکی از محبوب ترین کشورهای خارجی می باشد که بسیاری از افراد برای مهاجرت یا سفر خود آن را به عنوان مقصد نهایی انتخاب می کنند. برای سفر به کشور کانادا بایستی ویزای مربوط به این کشور را به همراه داشته باشید که از انواع بسیار مختلف ویزای کانادا می توان به ویزای تحصیلی، ویزای گردشگری و ویزای سرمایه گذاری اشاره کرد. توجه داشته باشید که اخذ و صدور هر یک از ویزاهای مذکور نیازمند یک سری مراحل و مدارک می باشد که از مهم ترین مراحل آن می توان به گرفتن وقت سفارت کانادا اشاره کرد. وقت سفارت کانادا یکی از مهم ترین و وقت گیرترین مراحل در دوره ی اخذ ویزای کشور کانادا به شمار می آید و به همین جهت افراد متقاضی بایستی با دقت و حوصله بیشتری منتظر پاسخی برای درخواست خود باشند. با توجه به این موضوع که امروزه تعداد درخواست های اخذ ویزای کانادا در میان عموم مردم کشورمان افزایش یافته است ما نیز در این مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد نحوه رزرو، هزینه ها، نکات مورد توجه و زمان لازم برای دریافت پاسخ به درخواست وقت سفارت کانادا اطلاعاتی را برای شما عزیزان ارائه دهیم. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

تور پاتایا

تور تایلند 

یکی از بزرگترین زیبای های تایلند دارا بودن رودخانه چائو فرایا است که مردمان محلی در قسمت انتهای این رودخانه با قایقهای محلی و رنگارنگ خود بروی بازار شناور بانکوک میوه و سبزیجات تازه و سوغات دستی را برای فروش به معرض نمایش میگذارند.البته در کنار این کانالهای آب مغازه های کوچکی بروی آب نیز وجود دارد. که چهره ای شبیه ونیز به بانکوک بخشیده است و بانکوک و رودخانه چائو فرایا به ونیز شرق آسیا مشهور شده است.کاخ بزرگ یکی دیگر جاذبه های پایتخت تایلند در مرکز شهراست این کاخ در سه قرن گذشته محل اقامت پادشاهان تایلندی بوده کل محوطه کاخ بسیار بزرگ و باشکوه و دارای 33 بخش است. سافاری ورلد بر خلاف اسمش باغ وحش ۸ کیلومتری است با انواع حیوانات اهلی و وحشی که در قلمرو این پارک آزادانه در حال تردد هستند و تمام مسافران تور تایلند باید مواظب باشند تا مورد حمله این حیوانات قرار نگیرند پس هیچگاه از ماشین تور خود حتی برای دقایق کم پیاده نشوید و فقط از داخل ماشین نظاره گر این حیوانات باشید.وات آرون معبدی با سازهای مخروطی است.آکواریوم سی لایف بانکوک با 100.000 متر مربع شاهکار طراحی آکواریوم بزرگ در بانکوک است که هزاران نوع آبزی را درون 5.000.000 لیتر آب آکواریوم قرار داده است.

اگر در جستجو مقصد امن و گردشگری با هتلهای لوکس و لاکچری در جنوب شرق آسیا هستید پیشنهاد ما تور تایلند و شهر توریستی و پایتخت آن با انتخاب تور بانکوک است.همچنین دیگر تورهای تایلند مانند تور پاتایا و تور پوکت از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است یک تور دیگر هم جدیدا پر طفدار شده و آن تور جزیره فی فی و تور کرابی است.امیدوارم در شهر لبخند تجربه مفیدی را به دست آورید و این مقاله کمک خوبی به شما کرده باشد.

نکاتی مهم برای خرید آنلاین بلیط هواپیما با قیمتی ارزان

اگر قصد دارید با ارزان ترین قیمت ممکن اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید می توانید دو روش را مورد استفاده قرار دهید؛ روش اول برای انجام این کار برای افرادی است که قصد دارند در تاریخی مشخص به شهر و یا کشور مقصد خود سفر کنند و پرواز آنها باید حتما در تاریخ مشخصی صورت گیرد، این افراد حتما باید از 10 الی 20 روز قبل اقدام به خرید بلیط کنند چرا که هر چه به تاریخ پرواز نزدیک تر شوید قیمت بلیط ها به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. روش دومی که باعث کاهش قیمت بلیط ها می شود برای افرادی است که قصد ندارند در تاریخ مشخصی پرواز خود را انجام دهند، این افراد می توانند به راحتی اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما به صورت چارتری کنند، با خرید بلیط چارتر به صورت چارتری شما می توانید بلیط هواپیما را با قیمتی بسیار کمتر از قیمت اصلی آن خریداری کنید.

خرید ارزان بلیط ههواپیما

 رزرو آنلاین هتل 

 

اگر شما نیز جزء افرادی هستید که راحتی در طول سفر برای شما بسیار ارزشمند است حتما علاقه مند هستید که قبل از رفتن به سفر اقدام به رزرو هتل کنید، برای این کار کافی است که وارد سایت دلتابان شوید و یکی از هتل های کشور مقصد خود را انتخاب کنید. معیارهای بسیار زیادی وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید اقدام به رزرو هتل کنید اما بدون شک قیمت هتل یکی از مهم ترین معیارهای هر شخصی برای رزرو هتل می باشد. یکی دیگر از خدمات آنلاین مسافرتی وب سایت دلتابان که برای شما فراهم شده است امکان رزرو هتل با مناسب ترین قیمت ممکن می باشد.

خرید بهترین و ارزانترین بلیط هواپیما

 برای خرید آنلاین بلیط هواپیما از این وب سایت کافی است وارد وب سایت آژانس گردشگری دلتابان شده و با وارد نمودن مبداء و مقصد پرواز به همراه تاریخ سفر لیست پروازهای ایرلاین های مختلف را مشاهده نمایید. سپس با انتخاب پرواز مدنظر از میان لیست و وارد کردن اطلاعات شخصی می توانید بلیط هواپیما را خریداری کرده و  پیش از پرواز با مراجعه به فرودگاه و ارائه کارت شناسایی کارت پرواز خود را دریافت کنید. لازم به ذکر است که باید دقت داشته باشید که نام خود را به فارسی و انگلیسی به درستی وارد کنید، کد ملی شما باید درست باشد، در غیر این صورت مسئولین فرودگاه و ایرلاین می توانند از ورود شما به هواپیما جلوگیری نمایند. همچنین به تاریخ و ساعت پرواز نهایت دقت را داشته باشید و حتما حداقل یک ساعت پیش از پرواز وارد فرودگاه مبداء شوید. از وب سایت دلتابان می توانید برای خرید بلیط برگشت نیز همزمان با خرید بلیط رفت اقدام نمایید

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 5 فروردين 1399
نظرات

سفر به سنت پترزبورگ

تور سنت پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه بعد از مسکو است. این شهر لقب پنجره ی اروپا را دارد زیرا در یک موقعیت جغرافیایی بسیار حساس قرار گرفته است. نزدیکی آن به دریای بالتیک همواره سبب شده است این شهر شکوه و عظمت فراوانی داشته باشد به گونه ای که همواره اولویت اصلی گردشگران هنگام سفر به روسیه بوده و همچنین فرصت های بسیار تجاری و شغلی نیز در این شهر وجود دارد به گونه ای که تاجران سرمایه گذاری های هنگفتی در این شهر داشته اند. این شهر دارای جاذبه های دیدنی و تفریحی و تاریخی فراوانی است که همه ی این مکان ها به راستی ارزش دیدن را دارد. به همین دلیل هر سال تورهای سنت پترزبورگ زیادی برای سفر به این کشور برای گردشگران ارائه می شود. در این قسمت از مقاله سعی شده است که به طور گسترده و وسیع اطلاعات جامعی را در مورد تور سنت پترزبورگ را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید تا این شهر باشکوه را بیشتر بشناسید. در تابستان ها در نیمه های شب هنوز می توان آفتاب خورشید را در آسمان مشاهده کرد به همین دلیل مردم بومی این شهر از آن به عنوان شب های سفید یاد می کنند. شما نیز می توانید شاهد این زیبایی در این شهر باشید. شهر سنت پترزبورگ در سال ۲۰۱۸ افتخار این را کسب کرد که میزبان جام جهانی باشد در این زمان افراد بسیار زیادی فرصت بازدید از این شهر را پیدا کردند.

جاذبه های گردشگری در سنت پترزبورگ

جاذبه های دیدنی بسیار فراوانی در این شهر وجود دارد که از دلایل اصلی انتخاب گردشگران است در این جا به مهمترین مکان های دیدنی و تاریخی اشاره شده است با شناخت بیشتر این مکان ها می توانید بیشتر از سفر خود لذت ببرید.
موزه ی ملی هرمیتاژ و قصر زمستانی سن پترزبورگ : این موضوع یکی از موزه های مشهور در دنیا است که در آن بیش از سه میلیون اثر هنری مربوط به هنرمندان بزرگ نگه داری می شود. قدمت این آثار بسیار زیاد است. نکته ی بسیار باورنکردنی در مورد این موزه این است که اگر شما به دنبال این هستید که همه ی این آثار را به دقت و کامل ارزیابی و مشاهده کنید در این صورت باید یک سال وقت برای بازدید از این موزه در نظر بگیرید به همین دلیل با انتخاب تور لیدر می توانید در مدت زمان اقامت خود از بهترین و ارزشمندترین این آثار بازدید کنید.
کلیسای جامع کازان تور سنت پترزبورگ : از دیگر جاذبه های مهم این شهر است که معمولا در برنامه های تور سنت پترزبورگ جا داده می شود. این کلیسا تنها کلیسای در حال کار ارتودکسی است و برای ساخت آن معماری بسیار باشکوهی به کار رفته است. حتما بازدید از این کلیسا را از دست ندهید.
تئاتر مارینسکی سن پترزبورگ : این تئاتر یکی از اصلی ترین جاذبه های دیدنی این شهر است و همچنین یکی از تئاترهای موزیکال مشهور در سراسر جهان می باشد. تزیینات و دکور خاصی در فضای داخلی این تئاتر به کار رفته است که دیدگان همه را به سوی خود جلب می کند.
کلیسا و خیابان رستاخیز : این کلیسا که در خیابان منجی رستاخیز واقع شده است در سال ۱۸۸۹ ساخته شده است و یکی از پربازدید ترین کلیسا ها می باشد.
قصر کاترین و پارک تزار سکو : این قصر در دوران امپراطور ساخته شده و معماری عالی برای ساخت آن به کار رفته است. با بازدید این مکان باشکوه می توانید به آسانی تاریخ و آداب و رسوم حاکم بر زمان های امپراطوری را حس کنید.

جاذبه های گردشگری در سنت پترزبورگ

امکانات تور سنت پترزبورگ

مهمترین امکانات تور سنت پترزبورگ که یکی از مهم ترین عوامل جذب گردش گر به این شهر زیبا شده میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:
- برطرف کردن اولین دغدغه شما گردشگران یعنی ارائه بهترین و زبدهترین مترجمان زبان زیبای روسی
-سفری ایمن و راحت با بهترین و لاکچری ترین هواپیماهای جهان
-ارائه خدمات ویزایی و کمک در اخذ ویزای گردشگری در شهر زیبای سنت پترزبورگ
-ارائه برنامه سفر بسیار منظم و دقیق برای بازدید از سراسر سنت پترزبورگ در حداقل ترین زمان ممکن و هم چنین ارائه یک برنامه اقتصادی مقرون به صرفه برای شما علاقه مندان
-رزرو بهترین و شیکترین هتلها و رستورانهای در شهر سنت پترزبورگ
-برگزاری جلسات مرتبط با تور و توضیحات لازم برای داشتن سفری لذت بخش و به یاد ماندنی

نقش تور سنت پترزبورگ در صنعت گردشگری روسیه

برگزاری تور مسکو نقش موثری در تامین منابع مالی این شهر دارد به طوری که امروزه یکی از منابع درآمد مذکور از طریق ارزی که گردشگران و توریستان به این شهر می آورند تامین می شود و این امر باعث شده است که مسئولین گردشگری و توریستی این شهر تمام تسهیلات و امکاناتی را که در برگزاری هرچه بهتر تور سنت پترزبورگ موثر است را به کار ببرند تا بدین وسیله روز به روز بر شمار بازدیدکنندگان از این شهر زیبا بیافزایند به طوری که اخیراً مشاهده می شود ورود گردشگران به این شهر نسبت به سال های قبل چندین برابر شده است دولت روسیه با احداث هتل های مجلل و لوکس، فراهم کردن امکان حمل و نقل آسان و ایمن، ایجاد فضاهای مصنوعی و زیبا، معرفی جذابیت ها و زیبایی های شهر مسکو به سراسر جهانیان توانسته است بر صنعت گردشگری شهر سنت پترزبورگ تاثیر شگرفی بگذارد.

امکانات تور سنت پترزبورگ

سوغات سنت پترزبورگ در تور سنت پترزبورگ

معمولاً با سفر به هر شهر و کشوری شما با نماد آن مکان آشنا خواهید بود. کشور روسیه و شهر سنت پترزبورگ نیز از این قائده مستثنی نبوده و شما در این شهر میتوانید با سنبل و نماد کشور روسیه که عروسکهای فوق العاده زیبای ماتروشکا هستند آشنا شوید. عروسکهای متروشکا که به نام بابوشکا نیز معروف هستند ستهای پنج تایی عروسک هستند که به ترتیب از کوچک به بزرگ داخل یکدیگر قرار دارند. این عروسکها به شکل بسیار زیبا و خاص طراحی و نقاشی شدهاند. در برخی از مدلها تعداد ماتروشکا ها به 12 عدد میرسد. شما در تور سنت پترزبورگ میتوانید نمونههای متفاوتی از این عروسکها را مشاهده کنید. سه نوع از این عروسکها در فروشگاههای سنت پترزبورگ به فروش میروند. نوع اول که مخصوص افراد کلکسیون دار و مجموعه دار است و قیمت بالایی دارد. این نوع از ماتروشکا ها دارای طرحهای جذاب و خاص و همچننین تکرار نشدنی هستند. در نوع دوم شما میتوانید این عروسها را در تعداد و طرحهای مختلف خریداری کرده و همگی ساخت کشور روسیه هستند و قیمت بالایی ندارند و برای سوغات گزینه مناسبی هستند. اما نوع سوم این عروسکها ساخت کشور چین بوده و قیمتی ارزان دارند و بیشتر برای بازی بچهها مناسب هستند.
جعبههای لاکی روسی: یکی دیگر از سوغات مهم سنت پترزبورگ که در تور سنت پترزبورگ میتوانید آن را خریداری کنید جعبههایی زیبا با طرحها و رنگ آمیزی های خاص و جذاب هستند. طرحهایی که بر روی این جعبهها ترسیم میشود معمولاً نمادی از طبیعت، جاذبهها و سنتهای کشور روسیه میباشد. قیمت این جعبهها بسته به طرح و نقش روی آن و ظرافت طراحی انجام شده متفاوت میباشد.
جواهرات کهربایی: این جواهرات نیز میتواند گزینه بسیار مناسبی برای سوغات به عزیزان تان باشد. این جواهرات کهربایی با رنگهای سبز، زرد، بنفش و قرمز تیره در کشور های اطراف دریای بالتیک به وفور وجود دارند.

غذاهای محلی در تور سنت پترزبورگ

یکی از جذابترین قسمتهای هر سفر از جمله تور سنت پترزبورگ تست غذاهای محلی میباشد. از لذیذترین و خوشمزهترین غذاهای این شهر میتوان سولیانکا را نام برد.
سولیانکا: نوعی سوپ بسیار لذیذ و خوش عطر میباشد که نزد مردم روسیه بسیار پرطرفدار میباشد. این سوپ در سه نوع درست میشود که انواع متفاوت آن سولیانکای ماهی، سولیانکای گوشت و سولیانکای قارچ میباشد. این سوپ برای فصول سرد سال بسیار مناسب است.
گولابتسی: این غذا تقریباً همان دلمه کلم ما میباشد و ترکیبات اصلی آن برنج، گوشت و ادویه است که داخل برگ کلم ریخته شده و درون سسی که شامل سس گوجه و سبزیجات است پخته میشود.
کولودتس: این غذا ظاهری بسیار زیبا دارد و در بیشتر تعطیلات و مناسبتها و همچنین کریسمس تهیه میشود. این غذا از گوشت تهیه شده و پس از سرد شدن داخل ژلاتین قرار میگیرد.
اوکا: یکی از انواع سوپهای خوشمزه روسی که ماهی جرء اصلیترین مواد تشکیل دهنده آن است. اوکا یا آکا نام دارد. این سوپ خوشمزه از ماهیهایی مانند اسبله یا روف و یا سیم به همراه سبزیجات تازه، گوجه، شوید و ادویه جات معطر تهیه میشود.

غذاهای محلی در تور سنت پترزبورگ

بهترین رستورانها در تور سنت پترزبورگ

کشور روسیه دارای تنوع غذایی بسیار فراوانی است و شما میتوانید انواع غذاهای مکزیکی، روسی و ارمنی را در این کشور تست کنید. شهر سنت پترزبورگ نیز به واسطه اینکه شهری توریستی است دارای رستورانهای فراوان با غذاهایی بسیار متنوع است. از جمله بهترین رستورانهایی که در تور سنت پترزبورگ توصیه میکنیم حتماً سری به آنها بزنید رستورانهای داستایفسکی، رستوران باکلاژان، رستوران پالکین، رستوران بوش و رستوران چکوف میباشد. در این رستورانها علاوه بر غذاهای اصیل روسی میتوانید غذای ملل مختلف را با بهترین کیفیت و طعمهای بی نظیر تست کنید. غذاهای دریایی در بین مردم روسیه از جایگاه ویژهای برخوردار هستند و به دلیل موقعیت جغرافیایی این کشور شما میتوانید غذاهای دریایی تازه و با کیفیت را نیز میل کنید و از طعم و مزه آنها لذت ببرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 5 فروردين 1399
نظرات

بررسی تور سنت پترزبورگ

تور سنت پترزبورگ یکی از تور های گردشگری است که طرفدار های زیادی دارد. سنت پترزبورگ به عنوان پایتخت روسیه از ویژگی های برجسته و زیادی برخوردار است. این شهر دارای تاریخی جذاب و همچنین امپراطوری های زیادی را دارا بوده است که هرکدام از آنها باعث ساخت تعدادی کاخ شده اند که هم اکنون به عنوان جاذبه های این شهر به شمار می آیند. این شهر علاوه بر جاذبه های دیدنی رستوران و کافه های فوق العاده ای برای پذیرایی از گردشگران عزیز را دارد. همچنین این شهر شامل هتل های بسیار شیک برای گردشگران با هر مقدار هزینه نیز می باشد. آب و هوای این شهر در فصل بهار و تابستان و همچنین در اوایل پاییز بسیار فوق العاده و برای گردشگری مناسب می باشد ولی در زمستان برف و سرما را به همراه خود دارد. شهر سنت پترزبورگ یکی از شهر هایی است که دیدن از آن به هر کسی پیشنهاد می شود. می توان با شرکت در تور سنت پترزبورگ از این شهر زیبا و تاریخی دیدن فرمایید و خاطره های زیبایی را برای خود ثبت کنید.

تور روسیه

هزینه سفر و تور سنت پترزبورگ

یکی از نکاتی که همیشه در هر سفری باید به آن توجه کرد، هزینه سفر می باشد. این هزینه می تواند هزینه هتل، حمل و نقل، هزینه های گردشگری و...باشد. واحد پول در سنت پترزبورگ روبل همان واحد پول روسیه می باشد. کشور روسیه همانطور که می دانیم در دسته کشورهای گران قیمت قرار دارد پس به طبع سفر به این کشور با تور سنت پترزبورگ هزینه بردار خواهد بود. اگر بخواهیم تشابهی بین شهر های ایران و شهر سنت پترزبورگ روسیه برقرار کنیم می توان گفت هزینه گردش در شهر سنت پترزبورگ 50 درصد گران تر از گردش در شهر تهران است. یکی از هزینه های اساسی در این شهر هزینه حمل و نقل است. در شهر سنت پترزبورگ حمل و نقل پیشرفته ای وجود دارد که برای استفاده از آنها می توانید از کارت الکترونیک استفاده کنید. این کارت حدود 5000 هزار تومان هزینه دارد. بعد از گرفتن کارت الکترونیک می توانید با شارژ کردن آن از وسایل های حمل و نقل در این شهر استفاده کنید و در شهر زیبای سنت پترزبورگ به گردش بپردازید. راه دیگری برای استفاده از حمل و نقل عمومی در تور سنت پترزبورگ وجود دارد و این روش آن است که از کارت های گردشگری استفاده نمایید. مورد دیگری که به هزینه های سفر در تور سنت پترزبورگ مرتبط می شود، هزینه اقامت می باشد. هزینه اقامت با توجه به نوع رزرو هتل و امکاناتی که ارائه می دهد متفاوت می باشد

سفر به دبی

دبی از جمله شهرهای شیخ نشین امارات است که دارای جاذبه های بسیار دیدنی است. این شهر یکی از قطب های مهم گردشگری در دنیا به شمار می آید. سالانه گردشگران بسیار زیادی از نقاط مختلف جهان برای بازدید از دبی به این شهر وارد می شوند. تور دبی همواره مملو از گردشگر می باشد. رزرو تور دبی را می توان خیلی ساده با اینترنت انجام داد. این شهر لوکس البته از گران قیمت ترین شهرهای دنیا است. معماری شگفت انگیز دبی و جاذبه های تفریحی گوناگونی که در شهر وجود دارند از جمله دلایلی است که این شهر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. بهترین فصل برای سفر به دبی فصل زمستان است چون در تابستان گرمای هوای این شهر لوکس غیر قابل تحمل می شود.

تور لوکس دبی

رزرو هتل دبی از سایت های ایرانی

استفاده از سایت ایرانی برای اینکه بتوانید در شهر دبی یک هتل خوب رزرو نمایید می تواند گزینه ای کاملا مناسب برای شما به شمار رود. هتل جمیرا دبی در قلب شهر دبی واقع شده اند و شما می توانید با استفاده از وب سایت ایرانی و مطمئن ترین آژانس گردشگری دلتابان برای رزرو آن به زبان فارسی و پرداخت هزینه بدون مشکل استفاده نمایید. این وب سایت همچنین برای ارائه تور و بلیط هواپیما با ایرلاین های مختلف در دسترس شما بوده و شما می توانید از آن استفاده نمایید

سفر به پاتایا

شهر پاتایا به دلیل اینکه مجمع الجزیره ای در کشور تایلند است و لذا دارای آب و هوای دریایی و معتدلی بوده که هر زمانی از سال می تواند لحظاتی خوش و دلپذیر را برای مسافران خود به ارمغان آورد. اما باز هم ماه های نوامبر تا فوریه یعنی از آبان ماه تا اواخر بهمن ماه شهر پاتایا بهترین هوا را داشته و از اقصی نقاط جهان بیشترین توریست را به خود می بیند. در این ماه از سال شهر پاتایا شاهد باران های ملایم و روزهای آفتابی بوده که تقریبا به روزهای بهاری کشور ایران شباهت داشته و سرشار از طراوت و شادابی می باشد. ماه های مارس تا می در شهر پاتایا یعنی از اسفند ماه تا اردیبهشت در ایران تور پاتایا بیشترین ازدیاد مسافران را داشته که لازم است برای رزرو تور پاتایا قبل از فرارسیدن اسفندماه اقدام شود.

تور مسافرتی دبی

رزرو تور پاتایا و بازدید از دیدنی های این شهر

بازدید از دنیای زیر آب در شهر پاتایا یکی از بهترین تفریحاتی است که می توانید در تور پاتایا انجام دهید، یکی از بزرگترین آکواریوم های کل دنیا در شهر پاتایا واقع شده است، این آکواریوم بسیار مجهز شامل یک تونل بسیار بزرگ و طولانی است که به صورت همزمان تعداد زیادی از توریست ها می توانند وارد آن شوند و تجربه ای فوق العاده را در تور پاتایا بدست آورند. یکی دیگر از تفریحاتی که می توانید در تور پاتایا تجربه کنید بازدید از پارک فیل ها در این شهر است، شما در این پارک می توانید تعداد بسیار زیادی فیل را مشاهده کنید که اکثرا آنها دارای سن بالایی هستند و دیگر نمی توانند در جنگل های شهر پاتایا زندگی کنند، از جمله فعالیت های فوق العاده ای که می توانید در این پارک انجام دهید غذا دادن به این فیل ها است که علی الخصوص برای کودکان می تواند جذاب باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : چهار شنبه 28 اسفند 1398
نظرات

بهترین سفر با تورهای ارزان دلتابان

چرا خرید آنلاین بلیط هواپیما؟

امروزه بسیاری از افراد اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما می کنند و دیگر به روش های سنتی این کار را انجام نمی دهند، دلیل این موضوع این است که از آن جایی که خرید آنلاین بلیط هواپیما زمان بسیار کمی را از شما می گیرد، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که این این کار را انجام دهند و دیگر مانند گذشته زمان زیادی را صرف انجام این کار نکنند. خرید آنلاین بلیط هواپیما مزایای بسیار زیادی را برای افرادی که در طول سال، سفرهای زیادی را انجام می دهند دارد چرا که باعث صرفه جویی زمان آنها می شود. یکی از بهترین وب سایت هایی که می توانید برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به آن مراجعه کنید وب سایت دلتابان می باشد که خدمات خرید آنلاین بلیط هواپیما را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار داده است و شما می توانید خیلی سریع و در کوتاه ترین زمان ممکن و همینطور بهترین قیمت ممکن اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما کنید. این وب سایت خدماتی با کیفیت جهانی را به مشتریان خود ارائه داده است که به همین علت امروزه بسیاری از مسافران و گردشگران برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به این وب سایت مراجعه می کنند.

 

چگونه بلیط خود را کنسل کنیم؟

 

گاهی اوقات پیش می آید که بعد از آن که اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما کردید مشکلاتی برای شما پیش می آید که باعث می شود تا نتوانید خود را به پرواز برسانید، در چنین شرایطی قطعا باز پس نگرفتن پول می تواند برای شما سنگین باشد، دلتابان این شرایط را برای شما فراهم کرده است که بتوانید بعد از خرید آنلاین بلیط هواپیما به راحتی اقدام به کنسل کردن آن کنید. به اینصورت که با کارشناسان دلتابان تماس گرفته و شما را در مورد قوانین استرداد بلیط ایرلاین های مختلف و نحوه استرداد آن راهنمایی می کنند چرا که جریمه استرداد بلیط در ایرلاین های مختلف متفاوت می باشد. که این جریمه هرچه به تاریخ پرواز نزدیک تر باشد بیشتر خواهد شد.

بلیط هواپیما

تور مشهد با هواپیما

تور مشهد با هواپیما برای افرادی که با کمبود زمان روبرو هستند و یا تمایل به سفرهای زمینی ندارد می‌تواند بسیار مناسب باشد. در تور مشهد با هواپیما شما در کمترین زمان ممکن به مقصد رسیده و می‌توانید از زمانی که در اختیار دارید بهترین استفاده ممکن را برده و سفری آسوده را تجربه کنید. سفر تور مشهد با هواپیما تقریباً از تمامی استان‌های کشور در ساعت‌های مختلفی در طول روز امکان پذیر است و شما می‌توانید به صورت مستقیم به شهر مقدس مشهد سفر داشته باشید. در تور مشهد با هواپیما شما می‌توانید بلیط های خود را به صورت سیستمی و یا چارتر تهیه کنید و سفری خوش و خاطره انگیز را به دیار ضامن آهو امام هشتم داشته باشید. نکته قابل توجه در خصوص بلیت‌های چارتری این است که بلیط خریداری شده به هیچ عنوان قابلیت کنسلی ندارد و در صورت انصراف از سفر هیچ مبلغی به شما باز گردانده نخواهد شد. در تور مشهد با هواپیما شما این امکان را خواهید داشت که مدت زمان اقامت خود را در شهر مشهد با توجه به زمانی که در اختیار دارید تنظیم کنید. و این مورد یکی از مهم‌ترین قابلیت ها و ویژگی‌های تور مشهد می‌باشد.

تور ارزان مشهد با هواپیما

بی تردید تور مسافرتی به شهر مشهد یکی از ارزان‌ترین و مناسب ترین تورهای داخلی می‌ باشد. شما در سفر تور مشهد با هواپیما با پرداخت هزینه‌ای بسیار مناسب سفری زیارتی و سیاحتی خواهد داشت. به دلیل وجود رقابت فراوان در میان مجریان و برگزار کنندگان تور ارزان مشهد شما می‌توانید تورهایی با قیمت‌های استثنایی و بسیار مناسب نیز پیدا کنید و اگر اندکی شانس همراهتان باشد پیدا کردن تور لحظه آخری با قیمت‌های فوق العاده مناسب می‌تواند لذت این سفر سیاحتی و زیارتی را برای شما چندین برابر کند.

راه های شرکت در تور ارزان مشهد

شرکت در تور ارزان مشهد از مراکز مختلفی امکان پذیر خواهد بود که مهمترین روش مراجعه به وب سایت های اینترنتی می باشد که از طریق این وب سایت ها می توانید اطلاعات کامل سفر را مشاهده نمایید. با مراجعه به این وب سایت ها لیست کاملی از تور های ارزان مشهد قابل ملاحظه هستند که با کلیک بر روی هر کدام می توانید اطلاعات کامل تری را مشاهده نمایید. همچنین می توانید خدمات و نوع هتل خود را به صورت اختصاصی انتخاب نمایید. از دیگر مزایای ثبت نام از این طریق می توان به امکان مقایسه تورها اشاره کرد. که البته باید گفت که تورها را از نظر میزان خدمات با یکدیگر مقایسه کنید و قیمت را ملاک مقایسه نگذارید.

از دیگر روش ها ثبت نام در تور ارزان مشهد می توان به مراجعه به آژانس های مسافرتی اشاره کرد که در این آژانس ها می توانید انواع تور ها را مشاهده نموده و بهترین مورد را انتخاب نمایید. همچنین بسیاری از هیئت های مذهبی اقدام به اسم نویسی تور مشهد می نمایند که در میزان هزینه ها نیز صرفه جویی شده و سبب خواهد شد که با تور ارزان مشهد از این شهر مذهبی دیدن نمایید.

تور ارزان مشهد با هواپیما

هتل‌ها در تور مشهد با هواپیما

از موارد مهمی که در رزرو تور مشهد با هواپیما از اهمیت بسیاری برخوردار است انتخاب هتل مناسب است. شما با انتخاب یک هتل مناسب می‌توانید هزینه‌های خود را تا حدود بسیاری کاهش دهید. هتل‌ها در مشهد و در فصلی که مسافرین بسیاری به این شهر سفر می‌کنند قیمت‌های بالایی دارند به عنوان مثال در سالروز وفات و یا تولد امام هشتم و سایر امامان مشهد به مقصدی برای دوست داران اسلام تبدیل می‌شود و جمعیت مسافرین این شهر به ناگاه افزایش می باد و اگر شما قصد دارید در تور مشهد با هواپیما بخش اعظمی از سرمایه خود را صرف هتل نکنید باید در فصلی که مسافرین کمتری به مشهد مقدس سفر می‌کنند به این شهر سفر کنید. قیمت هتل در تور مشهد با هواپیما به عوامل بسیاری بستگی دارد. به عنوان مثال فاصله هتل تا حرم یکی دیگر از مواردی است که روی قیمت اقامت شبانه شما در هتل‌های مشهد تأثیر خواهد گذاشت و هر چه هتل انتخابی شما به حرم نزدیکتر باشد باید هزینه بیشتری را بابت اقامت در این هتل بپردازید. در تور مشهد با هواپیما هرچه هتل انتخابی شما مجلل‌تر باشد و تعداد ستاره‌هایش بیشتر باشد هزینه بیشتری را پرداخت خواهید کرد چرا که امکاناتی که این هتل‌ها ارائه می‌دهند بسیار زیاد است و قطعاً بابت این امکانات شما باید هزینه‌ای را پرداخت کنید. توجه داشته باشید که پیش از انتخاب و رزرو تور حتماً در رابطه با رزرو هتل انتخابی تور تحقیقات لازم را انجام دهید و همهٔ آنچه را که لازم دارید در رابطه با هتل از مسئولین تور بپرسید.

تور دبی

اگر برای اولین بار می خواهید به دبی سفر کنید بهتر است با تور سفر کنید تا تور لیدر همراه شما باشد و بتواند به تمام سوال هایتان پاسخ دهید تا در طول سفر به مشکل نخورید و بتوانید از تمام مکان های گردشگری و جاذبه های آن بدون دردسر دیدن کنید. با گرفتن تور دبی می توانید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید زیرا تمام هزینه های سفر و ایاب و ذهاب در پکیج تور محاسبه شده است البته اگر بخواهید آیتم هایی بیشتر برای تفریح داشته باشید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

برای تهیه تور دبی ارزان تر می توانید از پرواز امارات ایر عربیا استفاده کنید. البته این ایرلاین مسافت شما را بیشتر می کند و ابتدا در شهر شارجه پرواز شما فرود می آید و سپس به دبی ترانسفر می شوید. پرواز امارات ایر عربیا حتی از پرواز های ایرانی نیز ارزان تر است و برای کسانی که به دنبال کاهش هزینه در تور دبی هستند بسیار مناسب می باشد.

  • قیمت تور دبی

عوامل مختلفی در قیمت تور ارزان دبی تاثیر گذار است و مهمترین آن فصلی است که می خواهید به این شهر سفر کنید. اگر در زمان برگزاری جشنواره ها و فصل هایی که هوا بهتر است و به همان نسبت مسافر و گردشگر بیشتر می باشد سفر کنید قیمت تور افزایش می یابد. نوع پرواز و هتل نیز در قیمت تور دبی تاثیر گذار است. همچنین قیمت تور دبی در روزهای بعد عید و خرداد ماه و تابستان که بسیار گرم است کاهش می یابد. به صورت کلی قیمت تور دبی نسبت به جاذبه های گردشگری و تفریحی آن مقرون به صرفه می باشد.

  • تور لحظه آخری دبی 

اگر تور های چارتری که توسط آژانس های هواپیمایی خریداری می شوند به فروش نرسند، آژانس ها این تور ها را به تور لحظه آخری تبدیل می کنند و آن را با قیمت کمتری به مشتری می فروشند تا بلیط هایشان به فروش رود. در حقیقت تور لحظه آخری دبی مقرون به صرفه می باشد و شما با پرداخت هزینه کمتر می توانید در شهر دبی و هتل های بی نظیر آن تفریح کنید. تور های لحظه آخری در همه فصول سال قابل خریداری می باشند اما جلوه آنها در فصل های پاییز و زمستان که مسافران بیشتری به این شهر سفر می کنند، افزایش می یابد.

تور ارزان دبی

بهترین ایرلاین دبی

اگر می خواهید سفر رویایی خود با تور دبی پرواز ماهان را رویایی تر کنید و پرداخت هزینه بیشتر برایتان مسئله ای نیست بهتر است ایرلاین امارت را انتخاب کنید. این ایرلاین در سه کلاس پروازی اکونومی، بیزینس و فرست کلاس به مسافران خدمات ارائه می دهد و قیمت آن نسبت به خدماتش بسیار مناسب است. بلیط هواپیما ایرلاین امارت را می توانید از آژانس های هواپیمایی یا سامانه اینترنتی خریداری کنید و سفری امن و مطمئن را تجربه کنید.

برای خرید بلیط چارتر برای تور دبی به سایت دلتابان مراجعه بفرمایید.

تور ارزان گرجستان

در زمان رزرو تور گرجستان مسافران می بایست به چندین موضوع مهم توجه ویژه داشته باشند. از مهمترین آنها توجه به اعتبار  آژانس مسافرتی است که از طریق آن به رزرو تور گرجستان اقدام  می کنید. از دیگر موارد می‌ توان به حضور لیدر و راهنمای با تجربه و مسلط به زبان کشور گرجستان اشاره نمود.  البته در کنار این دو مورد نباید از هزینه های سفر با استفاده از این تورها غافل شد. خدماتی که در اغلب تورهای مسافرتی و تفریحی گرجستان ارائه می‌ شوند دارای هزینه های مشخصی هستند که در زمان انتخاب آن می توانید آنها را در نظر بگیرید.  در کنار موارد عنوان شده نباید از برنامه سفر که در این تورها برنامه ریزی می شوند غافل شد.  با توجه به این برنامه می بایست به مکان های گردشگری و مراکز خرید که قرار است به آنها مراجعه کنید، توجه کنید.در سایت دلتابان این امکان فراهم شده است که مسافران عزیز با بررسی موارد عنوان شده به راحتی بتوانند قیمت تور گرجستان را انتخاب و رزرو کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر این نکات را مورد بررسی قرار دهید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 24 اسفند 1398
نظرات

تور جذاب مشهد

یکی از پرطرفدارترین تورهای داخلی که رتبه اول را در مقابل دیگر تورهای داخلی به خود اختصاص داده است تور مشهد می باشد. مشهد به دلیل اینکه شهری زیارتی است در تمامی ایام سال شاهد حضور زائران بسیاری از نقاط مختلف می باشد و این هجوم مسافران و شلوغی سبب شده که امکانات متنوع تفریحی فراوانی در این شهر به وجود آمده و مسافران این شهر در کنار زیارت از دیگر امکانات و تماشایی های این شهر نیز دیدن کنند. سفر به مشهد از طریق خطوط هوایی، ریلی و زمینی امکان پذیر بوده و هر کدام از این شیوه های سفر جذابیت ها و ویژگی های خاص خود را دارد.با سفر به این شهر مقدس و توریستی شما می توانید از تورهای متفاوتی که برای سفر به این مقصد وجود دارند استفاده کنید. تور مشهد به دلیل تنوع و قیمت مناسبی که دارد در میان تورهای داخلی به عنوان پرطرفدارترین تور مسافرتی شناخته می شود. در تور مسافرتی مشهد شما می توانید اوقاتی خوش را تجربه کرده و سفری به یادماندنی داشته باشید.

تور مسافرتی مشهد

موقعیت شهر مشهد

مشهد مرکز استان خراسان رضوی است که از نقطه نظر جغرافیایی در شمال شرق کشور واقع شده است. این شهر با شهرهایی نظیر نیشابور، سرخس، چناران، تربت جام، کلات و درگ همسایه است. این شهر از مساحت زیادی برخوردار است و ارتفاع آن از سطح آب های آزاد جهان نزدیک به 1050 متر بالاتر است.

انتخاب درست حمل و نقل در سفر ارزان مشهد

اطلاع از حمل و نقل شهر مقصد برای هر گردشگری حائز اهمیت خواهد بود. باید گفت که مترو در مشهد تنها برای جابجایی های اصلی کاربرد دارد و می توانید جهت جابجایی در مسیر های اصلی از مترو استفاده نمایید. اتوبوس ها بخش عمده ای از حمل و نقل مشهد را بر عهده دارند که قیمت آنها نیز مناسب می باشد. اتوبوس ها را در هر نقطه از شهر می توان مشاهده کرد و در جلوی حرم پایانه دارند که می توانید به راحتی از آنها استفاده نمایید لازم به ذکر است که اتوبوس ها به دلیل جابجایی در مسیر ویژه سرعت بیشتری دارند و در برخی مواقع شلوغ شهر از تاکسی ها سریعتر خواهند بود. تاکسی ها از دیگر وسیله های نقلیه مشهد می باشند که هزینه آنها مقداری از اتوبوس بالاتر خواهد بود و سرعت آنها در روزهای معمولی بیشتر از سایر وسایل نقلیه می باشد.

قیمت تور مشهد

قیمت تور مشهد با توجه به عوامل بسیاری متغیر می باشد که در مورد عوامل موثر در این مورد در بخش های بعدی به صورت کامل و مجزا برای شما توضیحاتی ارائه داده ایم. در حالت کلی می توان گفت که قیمت تور مشهد با توجه به امکانات و خدمات ارائه شده در آن بسیار مناسب و معقول بوده و با بودجه شما سازگاری خواهد داشت. شما می توانید با توجه به زمان اوقات فراغت خود و بودجه در نظر گرفته شده یکی از پکیج های تور مشهد را رزرو نمایید.

پارک آبی از جاذبه های تور مشهد

پارک آبی های متنوعی در سطح شهر مشهد فعالیت می کنند که همگی از جمله پارک های حائز اهمیت در ایران می باشند. پارک آبی موجهای آبی مشهد بهترین پارک آبی در خاورمیانه می باشد و تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز گردشگران را فراهم نموده است. قیمت این پارک آبی در فصول کم گردشگری بسیار ارزان خواهد بود و می توانید با قیمتی بسیار مناسب از این پارک آبی استفاده نمایید. پارک آبی ایرانیان از دیگر پارک آبی های مشهد می باشد که طبق استاندارد های جهانی ساخته شده و فضایی مفرح برای گردشگران مهیا نموده است. پارک آبی ساحلی آفتاب را نباید از قلم انداخت چرا که این پارک آبی به عنوان بلندترین پارک آبی جهان شناخته شده و دو استخر مجزا برای آقایان و بانوان در نظر گرفته شده است. قیمت پارک آبی ساحلی آفتاب معمولا پایین تر از دیگر پارک آبی های ذکر شده خواهد بود. همچنین می توانید بلیط با تخفیف این مراکز را از مسئول تور دریافت نمایید.

تور لحظه آخری مشهد

رزرو هتل و اقامتگاه در سفر

بسياري از افراد تصور مي كنند هتل آپارتمان ها نسبت به هتل ها سطح پايين تري دارند، اما واقعيت اين طور نيست. شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه هنگام انتخاب محل اقامت، اين دو نوع اقامتگاه را با هم مقايسه كنيد و در قيمت شان تفاوتي نبينيد؛ احتمالاً اين مسئله شما را در انتخاب ميان اين دو گزينه مردد مي كند. درواقع بزرگ ترين تفاوت اين دو در اندازه واحد هاي اقامتي است؛ شما با رزرو هتل آپارتمان واحد اقامتي بزرگ تري در اختيار خواهيد داشت و امكاناتي مانند يك واحد آپارتماني برايتان فراهم خواهد بود. همان طور كه گفتيم هتل آپارتمان ها هميشه واحدهاي اقامتي ارزان تري نيستند، بااين حال از آنجا كه اين اقامتگاه ها امكان آشپزي را براي مهمانان فراهم مي كنند، انتخاب خوبي براي كساني است كه مي خواهند در هزينه هايشان صرفه جويي كنند؛ طبيعتاً اينكه خودمان بتوانيم آشپزي كنيم و مجبور نباشيم براي صرف غذا به رستوران برويم هزينه هايمان را به مراتب كمتر مي كند. از طرفي مسافرها بسته به شهر و نوع سفرشان اقامتگاه شان را انتخاب مي كنند. كساني كه خانوادگي سفر مي كنند ترجيح مي دهند همه اعضاي خانواده در يك واحد و كنار هم اقامت داشته باشند، بنابراين در بعضي شهرها اولويت با اقامتگاه هايي است كه واحدهاي بزرگ تري دارند، مثلاً در شهري مانند مشهد كه بيشتر افراد خانوادگي و اغلب با هدف زيارت به آن سفر مي كنند، هتل آپارتمان ها واحد هاي اقامتي محبوب تري هستند

بلیط چارتر

برای داشتن پروازی ارزان به شهر مشهد میتوانید از بلیط هواپیما چارتر مشهد برای سفر به این شهر زیارتی استفاده کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 24 اسفند 1398
نظرات

آشنایی با تور دبی

در کناره خلیج فارس شهری کویری با نام دبی واقع شده است که امروزه مهمترین مقصد گردشگری به حساب می آید. این شهر که در نزدیکی ایران قرار دارد با داشتن سواحل بی نظیر و امکانات تفریحی متنوع توانسته تعداد بیشماری از افراد را علاقمند به تور دبی کند. البته در دبی جاذبه های دیگری مانند پارک های متنوع آبی، بازارهای سنتی دبی، برج خلیفه، منطقه هنری دبی، کایت بیچ، اپرای دبی، دنیای آی ام جی، برج العرب، آکواریوم دبی، دهکده غواصی دبی، جاده ی شیخ زاید، دیره، مسجد جمیرا، خور دبی، خانه شیخ آل مکتوم، محله قدیمی دبی یا بستکیه، موزه دبی، دبی مال و.... هر ساله در زمان های مختلف سبب شده است تا سایت گلفام سفر مسافران زیادی را در سفر به دبی همراهی نماید. در واقع دبی شهری به حساب می آید که فرهنگ های متفاوتی به صورت مدرنیته و سنتی کنار یکدیگر قرار گرفته است. از این رو گردشگران امارت متحده عربی، تور دبی را محبوب ترین تور مسافرتی معرفی نموده اند.

سفر به دبی

آب و هوای دبی

چون دبی به مدار رأس السرطان نزدیک است از آب و هوای گرم و خشکی برخوردار می باشد. در فصل زمستان در طول روز این شهر دارای میانگین دمای ۲۵ درجه سانتی گراد بوده و در شب در نواحی نزدیک به خط ساحلی دمای هوا ۱۲ تا ۱۵ درجه سانتی گراد می باشد. همچنین در مناطق بیابانی در شب دمای هوا به ۵ درجه سانتی گراد می رسد. در این شهر در مناطقی که بیابانی هستند، دمای هوا در شب خنک تر می شود. در فصل تابستان شهر دبی هوایی گرم و شرجی دارد. در چند روز دمای هوای این شهر در فصل تابستان تا ۴۵ درجه سانتی گراد هم خواهد رسید. شهر دبی چون از لحاظ موقعیتی در کمربند بیابانی شمالی قرار گرفته است، آب و هوایی بیابانی استوایی دارد. تابستان های دبی دمای هوا به شدت گرم و مرطوب می شود. تقریبا در تمامی روزهای سال این شهر آفتابی بوده و در فصل زمستان دمای هوا به طور میانگین ۲۳ درجه است و در شب تا ۱۴ درجه پایین تر می آید. زمستان های دبی گرم و مرطوب است. در این شهر بارندگی به صورت باران های کوتاه و غیر معمول نیز می باشد. در ماه های دسامبر تا مارس بیشترین بارندگی در دبی اتفاق می افتد. از نظر آب و هوایی بهترین آب و هوا مربوط به ماه های دسامبر تا مارس است.

بهترین زمان سفر به دبی

تور دوبی را می توان یک فرصت منحصر به فرد جهت سفر به قسمت جنوبی کشور برشمرد. برای اینکه بتوانید بهترین زمان را برای این سفر در نظر بگیرید توصیه می کنیم چندین موضوع را مدنظر قرار دهید. از مهمترین موارد آب و هوای شهر دبی می باشد. شرجی بودن و در عین حال گرم بودن از ویژگی های جوی این شهر توریستی می باشد. جالب است بدانید که در تابستان های دبی به شدت هوا گرم است تا حدی که دمای آن در شب به 30 درجه می رسد. از مهمترین ویژگی هایی که در زمان سفر به دبی می بایست به آن توجه کنید وجود آب و هوای معتدل در فصول زمستان و پاییز این شهر می باشد. زمستان های این شهر اغلب دارای آب و هوای مناسب تری نسبت به تابستان است و درجه هوا به 24 درجه می رسد. یادآور شویم که بسیاری از افراد ترجیح می دهند در ایام نوروز و حتی پاییز و زمستان به این شهر عربی سفر کنند تا بتوانند آب و هوای آن را تحمل کنند.

تور دبی

مراحل اخذ ویزای دبی

قبل از سفر با تور لحظه آخری دبی باید ابتدا به اخذ ویزای دبی اقدام نمود. انواع ویزای دبی شامل: ویزای گردشگری، کاری، ترانسپورت و تجاری می باشد. طول مدت زمان ویزای توریستی دبی معمولا 2 هفته، 1 ماه و یا حداکثر 3 ماهه می باشد. توجه داشته باشید که در صورت اخذ ویزای یک ماهه شما می توانید با پرداخت هزینه ویزای خود را به مدت یک ماه دیگر تمدید نمایید. از ویژگی های ویزای دبی عدم نیاز به انجام مصاحبه ی حضوری می باشد. آدرس سفارت امارات، واقع در غرب تهران، خیابان ایران زمین می باشد، اما توجه داشته باشید که به منظور دریافت ویزای توریستی نیاز به مراجعه به سفارت نبوده و از طریق آژانس های هواپیمایی می توانید برای اخذ ویزا اقدام نمایید. مدارک مورد نیاز به منظور اخذ ویزای دبی به قرار زیر می باشد:

  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • دو قطعه عکس جدید و رنگی با پیش زمینه ای سفید
  • فرم تکمیل شده از مشخصات فرد متقاضی
  • اطلاعات دقیق مرتبط با محل سکونت و یا محل کار

به منظور دریافت فرم و یا اطلاعات دقیق تر درباره مدارک مورد نیاز، می توانید به سایت سفارت امارات نیز مراجعه نمایید.

بلیط هوائیما دبی

انتخاب درست بلیط هواپیما به مقصد دبی

اگر چه ایرلاین های مختلفی از شهرهای ایران روزانه پروازهای مختلفی به مقصد دبی دارند اما هر یک از این ایرلاین ها، خدمات گوناگونی را به مسافران ارائه می دهند که مسافران همراه با خرید بلیط هواپیما دوبی خدمات ایرلاین را هم به دست می آورند. لذا سایت گلفام سفر با شناخت و آگاهی کامل بر روی خدمات، تاریخ و زمان پرواز ایرلاین ها، قیمت ها و میزان ظرفیت هر کدام از آژانس های هواپیمایی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با انتخاب بهترین شرکت های هوایی بالاترین خدمات را در اختیار مسافران تور لوکس دوبی قرار دهد. بنابراین متقاضیان می توانند با اعتماد به سایت گلفام سفر بلیط رفت و برگشت و یا رفت را به مقصد دبی در نوع اکونومی و یا بیزینسی تهیه نمایند. البته در زمان خریداری و رزرو بلیط هواپیما دبی لازم است تا به زمان و تاریخ پرواز همچنین نوع کنسل نمودن بلیط و یا تغییر دادن تاریخ پرواز توجه کافی شود زیرا بلیط های چارتری از قوانین آژانس هوایی ارائه دهنده تبعیت کرده و ممکن است شرایط خاصی را به همراه داشته اما بلیط های سیستمی تحت نظر شرکت هوایی ملی ایران قرار داشته و تنها یک قانون را برای تمامی مسافران اجرا می نماید. همانطور که مستحضر هستید بلیط هواپیما دبی بدون توقف بوده و از فرودگاه های بین المللی ایران به فرودگاه آل مکتوم و یا فرودگاه بین المللی دبی خواهد نشست.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 19 اسفند 1398
نظرات

شهر مشهد

شهر مشهد زیارتگاه امام رضا می باشد و هر ساله گردشگران و توریستان بسیار زیادی را به سوی خود جذب می کند. این کلان شهر بزرگ جمعیتی بیش از سه میلیون نفر دارد و مردمانی با نژادهای مختلف در آن زندگی می کنند. اقوامی با قوم های ترک، بلوچ، کرد و عرب در آن زندگی می کنند. مردم مشهد به زبان فارسی صحبت می کنند و گویش مشهدی دارند. بیشتر مردم مشهد مسلمان هستند و دارای مذهب شیعه می باشند.

اقتصاد مردم مشهد بسیار قوی می باشد و بر اساس صنایع گردشگری و توریستی، هتلداری، صنایع تولیدی و کارخانجات، معادن و منابع زیر زمینی، کشاورزی و دامپروری و تجارت شکل گرفته است. صنعت گردشگری در این شهر بسیار پر رونق می باشد و این رونق به دلیل وجود حرم امام رضا است و هر سال میلیاردها تومان از این زمینه کسب درآمد دارد. امروزه تور ارزان مشهد فرصت بازدید از جاذبه های مختلف شهر مشهد را برای همه توریستان ایجاد کرده است و همه می توانند در تعطیلات خود از این شهر بازدید کنند.

آب و هوای شهر مشهد

شهر مشهد به دلیل موقعیت جغرافیایی خود دارای آب و هوای معتدلی می باشد. آب و هوای شهر مشهد سرد و خشک است و این آب و هوا بسیار متغیر می باشد. در فصل زمستان آب و هوای شهر مشهد سرد و مرطوب است و شاهد بارش برف و باران در این شهر خواهیم بود. دمای شهر مشهد در فصل زمستان گاهی اوقات به زیر صفر می رسد و با روزها و شب های یخبندان رو به رو خواهیم شد. در فصل تابستان آب و هوای شهر مشهد گرم و خشک می باشد و در این فصل دمای هوا به 43 درجه سانتی گراد می رسد. در فصل بهار و پاییز نیز آب و هوای این شهر معتدل می باشد و با وزش بادهای ملایم رو به رو می شود.

بهترین زمان سفر به شهر مشهد در فصل بهار و پاییز می باشد که دمای هوا خوب و تعداد گردشگران و توریستان این شهر کمتر از فصل شلوغ تابستان می باشد. مسافرین با تور ارزان مشهد می توانند از تمامی جاذبه های این شهر در مدت زمان کوتاهی بازدید کنند.

همانطور که می دانید فصل تابستان یکی از فصل های بسیار شلوغ می باشد و این شهر با اینکه آب و هوای بسیار گرمی دارد پذیرای مهمانان و گردشگران زیادی است. اما در فصل پاییز این شهر آرام است و تعداد مسافرین کمتر می باشد. یکی از مزیت های اصلی شهر مشهد کاهش هزینه های اقامتی و توریستی در این شهر می باشد. به گونه ای می توان گفت که این فصل بهترین زمان برای سفر با تور ارزان مشهد می باشد و می توان از تمامی جاذبه های این شهر بازدید کرد.

فصل بهار نیز به دلیل فرا رسیدن تعطیلات نوروزی مسافرین زیادی را به سوی خود می کشاند. در این فصل می توان از آب و هوای نه گرم و نه سرد لذت برد.

شهر مشهد

غذاها و خوراکی های خوشمزه مشهد

شهر مشهد یکی از شهرهایی می باشد که دارای غذاها و خوراکی های معروف بسیار زیادی می باشد. مسافرین تور ارزان مشهد می تواننند در سفر خود از بهترین خوراکی ها و غذاهای خوشمزه این شهر لذت ببرند و یک سفر خاطره انگیز داشته باشند. غذاهای مشهد با ادویه های خاص درست می شود که دارای طعمی و عطری بسیار خوب می باشند. در میان غذاهای خوشمزه مشهد می توان به شله مشهدی، کباب شیشلیک، کمه جوش، اشکنه، آش کمایل، حلیم عدس،ساطری پلو، فروت، آش بلغور گندم، دیگچه، کوکو شیرین و ... اشاره کرد و از بهترین غذاهای این شهر مذهبی لذت برد. با تور ارزان مشهد می توان از بهترین غذاهای این شهر نوش جان کرد و خاطره سفر خود به این شهر را خاطره انگیز کرد.

سوغات و صنایع دستی شهر مشهد

یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر با تور ارزان مشهد بازدید از بازارهای محلی شهر مشهد می باشد. در این بازارها می توان بهترین سوغاتی ها را خرید و زیباترین صنایع دستی شهر مشهد به همراه خود آورد. در میان سوغاتی های شهر مشهد می توان انگشتر فیروزه و عقیق، دیگ های سنگی یا همان هرکاره، ادویه هفت قلم، سماور و ... اشاره کرد. البته انواعی از گلیم ها، تولیدات نمدی، سجاده، مهر، تسبیح، جانماز، پوستین دوزی، قالیچه و ... در میان این آثار وجود دارد که زیبایی خاص دارند و هر مسافر می تواند آنها را به همراه خود بیاورد. سوغاتی مشهد نه تنها برای توریستان و گردشگران داخلی ارزش خاصی دارند، بلکه بیشتر گردشگران خارجی نیز آنها را به عنوان یک هدیه گرانبها به همراه خود می برند.

سوغات و صنایع دستی شهر مشهد

جاذبه های گردشگری مشهد

همانطور که گفته شد شهر مشهد یکی از شهرهای تاریخی و مذهبی ایران می باشد. این شهر دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است که هر ساله افراد زیادی را به سوی خود می کشاند. این جاذبه ها در گوشه و کنار شهر مشهد قرار دارند که مسافرین می توانند به راحتی و با سیستم حمل و نقل عمومی شهر مشهد به آنها دسترسی داشته باشند. این جاذبه ها شامل پارک ها، موزه ها، باغ ها، قلعه ها، مکان های تاریخی و ملی بسیار زیادی می باشد که در میان مکان های برتر شهر مشهد هستند و همه افراد می توانند با تور ارزان مشهد از آنها بازدید کنند.

خوشبختانه جاذبه های گردشگری شهر مشهد در نزدیکی سیستم حمل و نقل عمومی قرار دارند و مسافرین می توانند در هر زمانی به آنها رفت و آمد داشته باشند.

مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو

یکی از جاذبه های گردشگری شهر مشهد که می توان با تور ارزان مشهد از آن بازدید کرد مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو می باشد. این مدرسه در سال 1045 هجری شمسی به دستور فرد شاه سلیمان صفوی احداث گردید. این مدرسه جزء آثار ثبت شده ملی ایران است و امروزه به عنوان حوزه علمیه محسوب می شود. مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو دارای دو طبقه می باشد دارای چهار ایوان به سبک معماری عهد صفویه می باشد. این چهار ایوان بیش از 100 حجره دارد که از آجر ساخته شده است. مدرسه علمیه دارای تزئینات کاشی کاری و مقرنس می باشد که در سردر ایوان ها و حجرات قرار دارد. مسافرین و گردشگران تور ارزان مشهد می بایست بازدید از این مدرسه را در راس برنامه های خود قرار دهند.

حرم امام رضا (ع) در شهر مشهد

حرم امام رضا (ع) از دیگر جاذبه های گردشگری شهر مشهد است که با تور ارزان مشهد می توان از آن بازدید کرد. این حرم نزد تمامی مسلمانان جهان ارزش بسیار زیادی دارد و هر ساله افراد زیادی از سرتاسر دنیا به بازدید این مکان مذهبی می آیند. در مشهد مقدس مسجدها، آرامگاه ها، صحن ها، موزه ها و کتابخانه هایی قرار دارد که جزء مکان های جذاب این شهر می باشند. البته در زمان شاه طهماسب صفوی تلاش زیادی برای گسترش حرم انجام شد و امروزه این مکان یک موزه وسیع از معماری ایران زمین می باشد.

حرم مطهر امام رضا به دلیل معماری بسیار باشکوه خود یکی از جاذبه های گردشگری مذهبی ایران است و در میان ایرانیان اهمیت بسیار بالایی دارد.

چالیدره مشهد

یکی از مکان های تفریحی و گردشگری دیگر شهر مشهد چالیدره می باشد. این مکان دارای امکانات تفریحی و گردشگری بسیار زیادی است. مسافرین می توانند در این مکان قایق سواری کنند و به ماهی گیری بپردازند. رستوران های اطراف این مکان بهترین فرصت را برای صرف غذاهای سنتی شهر مشهد فراهم می کند. سد چالیدره بر روی دریاچه بسته شده است . این مکان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری برای مسافرین تور ارزان مشهد می باشد و افراد زیادی از آن هر ساله بازدید می کنند. مسافرین و گردشگران تور ارزان مشهد می توانند یک روز کامل را برای تفریح در این مکان بگذرانند و ساعت ها را به تفریح و پیاده روی در این مکان بپردازند.

چالیدره مشهد

آرامگاه نادرشاه افشار

یکی از مکان های تاریخی و تفریحی شهر مشهد آرامگاه نادرشاه افشار می باشد که برای یادبود نادرشاه در این شهر ساخته شده است. در اواخر عهد قاجار در محل یکی از مقبره های ویران شده نادری، یک آرامگاه برای نادر شاه ساخته شد. بعد از ساخت این مکان تمامی استخوان های نادرشاه از شهر تهران به مقبره نام برده انتقال داده شد. آرامگاه نادرشاه در سال 1145 هجری قمری در مقابل حرم امام رضا با مواد خشت و گلی ساخته شد. در سال 1335 خورشیدی انجمن آثار ملی ایران یک آرامگاه مناسب برای وی در مقبره قوم السلطنه ساخت. امروزه این مکان یکی از جاذبه های گردشگری شهر مشهد است که مسافرین تور ارزان مشهد می توانند از آن بازدید کنند. آرامگاه های شهر مشهد بسیار زیاد هستند و می توان تمامی این آرامگاه ها را با تور ارزان مشهد مشاهده کرد و از اهمیت تاریخی و ملی آنها آگاه شد.

کلیسای مسروپ مقدس مشهد

در شهر مشهد مقدس یک کلیسای معروف برای ارامنه ساکن این شهر ساخته شده است. این کلیسا تنها کلیسای ارامنه در شهر مشهد می باشد. قدمت کلیسای مسروپ قدس به دوران پهلوی اول باز می گردد که ساخت این ساختمان شبیه ذوزنقه ای می باشد. در این ساختمان دو گنبد وجود دارد که به صورت مخروطی می باشد. بر روی هر کدام از این مخروط ها یک صلیب وجود دارد که نمایی باشکوه به این ساختمان ها داده است. گنبد اصلی این ساختمان در وسط ساختمان واقع شده است که یک صلیب آهنی بر بالای آن قرار دارد. در حاشیه زیر گنبد نیز یک ردیف از کاشی های سفید رنگ گذاشته شده است که دارای گل سبز رنگ هستند. این کلیسا اهمیت بسیار زیادی برای توریستان و گردشگران دارد و می توانند از این کلیسا بازدید کنند.

پارک و شهربازی ملت مشهد

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری این شهر که با تور ارزان مشهد باید از آن بازدید کرد پارک ملت می باشد. این پارک یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین پارک های این شهر می باشد و دارای دیدنی های بسیار زیادی است. در این پارک تفریحی فوق العاده زیبا زمان را فراموش خواهید کرد و می توانید از هر لحظه حضور خود لذت ببرید. شهربازی، میدان های ورزشی، کتابخانه و استخر شنا و ... در این پارک وجود دارد. در شهر بازی پارک می توان سوار بزرگ ترین چرخ و فلک خاورمیانه شد و در دریاچه بسیار بزرگ آن قایق سواری کرد. در غرب پارک ملت زمین های چمن مخصوص فوتبال و والیبال، تنیس، پیست اسکی و ... وجود دارد که هر فردی می تواند با تور ارزان مشهد از آنها بازدید کند.

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

افرادی که علاقمند به طبیعت و طبیعت گردی هستند می توانند به پارک جنگلی وکیل آباد بروند و از آب و هوای بسیار مطبوع این پارک لذت ببرند. در این پارک می توان به بلندی ها رفت و از سایه درختان استفاده کرد و ساعت ها تفریح و گردش کرد. این پارک یکی از پارک های قدیمی شهر مشهد می باشد که دارای یک باغ وحش قدیمی است. در این باغ وحش انواعی از پرندگان، خزندگان و حیوانات آبزی وجود دارد که با تور ارزان مشهد می توان آنها را بازدید کرد. در این پارک باغ گیاه شناسی، رستوران و کافه وجود دارد که می توان بعد از تفریح و گشت و گذار در این پارک از بهترین غذاهای این رستوران ها لذت برد. این پارک نرسیده به میدان آزادی قرار دارد و از جمله بهترین جاذبه های شهر مشهد می باشد. مسافرین و گردشگران شهر مشهد بهتر است از این مکان در سفر خود به شهر مشهد بازدید کنند و از زیبایی های این مکان بهره ببرند.

دهکده ییلاقی شاندیز

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر مشهد که در سفر خود با تور ارزان مشهد نباید آن را از دست داد دهکده ییلاقی می باشد. این دهکده در 38 کیلومتری شهر مشهد واقع شده است که دارای آب و هوای بسیار مطبوعی است و می توان در آن اکسیژن خالص را تنفس کرد. در این منطقه رودخانه های متنوع، دره ها، درختان چنار، سپیدار، ارغوان و صدای خوش پرندگان مانند هدهد را مشاهده کرد. این دهکده ییلاقی مانند یک تابلوی نقاشی است که با باغ های انبوه و حیوانات زیباتر شده است. در این منطقه می توان فروشگاه های صنایع دستی و رستوران های بزرگ را مشاهده کرد که در هر فصل پذیرای مهمانان و گردشگران تور ارزان مشهد می باشند.

دهکده ییلاقی شاندیز

هتل های شیک و لوکس مشهد

شهر مشهد یکی از مقاصد گردشگری در ایران زمین است که هر ساله پذیرای مهمانان و گردشگران بسیار زیادی است. در این شهر هتل ها و اقامتگاه های بسیار زیادی وجود دارد که در سرتاسر شهر مشهد قرار دارد. رزرو هتل اقامتی رویایی را برای مسافرین تور ارزان مشهد به ارمغان می آورد و لذت سفر آنها را چند برابر می کند.

  • هتل قصر طلایی مشهد. این هتل 5 ستاره شهر مشهد دارای 357 اتاق بسیار شیک و مجلل است. در این هتل امکانات بسیار زیادی مانند وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق، چایخانه سنتی، کافی نت، فروشگاه، سالن ورزشی و .. وجود دارد. در این هتل چند رستوران وجود دارد که انواعی از غذاهای بین المللی و سنتی را سرو می کند. موقعیت این هتل بسیار خوب است و مسافرین می توانند به راحتی به مکان های تفریحی و گردشگری رفت و آمد کنند.

  • هتل مجلل درویشی مشهد: یکی از دیگر هتل های 5 ستاره مشهد که در تور ارزان مشهد می توان در آن اقامت داشت هتل درویشی می باشد. در این هتل 223 اتاق وجود دارد که دارای امکاناتی مانند پارکینگ، آسانسور، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی و ... می باشد. این هتل دارای چند رستوران و کافی شاپ است که غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می کنند.

  • هتل جواد مشهد. این هتل یک چهار ستاره است که دارای 104 اتاق می باشد. در این هتل لابی، آسانسور، کافی شاپ، پارکینگ، جکوزی، استخر، صندوق امانات و ... وجود دارد. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و فروشگاه های شهر مشهد قرار دارد و مسافرین به راحتی می توانند به آنها رفت و آمد داشته باشند. اتاق های هتل جواد مشهد بسیار مجلل و شیک هستند و با امکاناتی مانند تخت های دو نفره، مبلمان ها، تلویزیون ها، میزهای مطالعه، حمام های مجزا و لوکس، چای ساز، قهوه ساز و ... مجهز شده اند.

  • هتل هما 2. این هتل دارای 207 اتاق می باشد که با تور ارزان مشهد می توان در آن اقامت داشت. در رستوران و کافی شاپ هتل می توان بهترین غذاهای ایرانی و بین المللی را نوش جان کرد و از هر لحظه اقامت خود در این هتل لذت برد. در این هتل امکانات بسیار زیادی وجود دارد که هر مسافر تور ارزان مشهد می تواند از آن استفاده کند و از سفر خود لذت ببرد. در این هتل امکاناتی مانند استخر، ماساژ، جکوزی، سالن ورزشی، سالن کنفرانس، خشکشویی، پارکینگ، اینترنت رایگان و .. وجود دارد که اقامت مسافرین را رویایی می کند. البته کارکنان این هتل بسیار مهربان و دلسوز می باشند و خدماتی عالی را برای مسافران ارائه می دهند.

تعداد بازدید از این مطلب: 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 18 اسفند 1398
نظرات

یک سفر به یادماندنی در تور ترکیه

ترکیه بی شک یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری ایرانیان است و همه روزه مردم زیادی از اقصی نقاط ایران به شهرهای مختلف ترکیه سفر می کنند. شاید مهمترین دلیل این موضوع همسایگی ایران و ترکیه باشد که فاصله کمی با هم داشته و هزینه های سفر به این کشور نیز کمتر است. گذشته از اینها ترکیه در صنعت توریست، سرآمد است و حجم گردشگرانی که از دیگر کشورهای جهان به این کشور سفر می کنند هم بسیار زیاد است و به طور کلی می توان گفت که این کشور بخش اعظمی از درآمدهای خود را از صنعت توریست جذب می کند. از اینها بگذریم می توانیم بگوییم که تورهای گردشگری در سفر به ترکیه نقش بسزایی دارند و روزانه مسافران بسیاری را از جای جای ایران و دیگر کشورهای جهان به ترکیه می برند. اما برای اینکه سفری عالی داشته باشید باید اطلاعات کاملی در مورد این کشور به دست آورد. در ادامه شما می توانید با تور ترکیه بیشتر آشنا شوید.

تور ترکیه

بهترین زمان برای سفر به ترکیه

برای داشتن یک سفر عالی باید با آب و هوای منطقه در فصول مختلف آشنا باشیم و بهترین زمان را برای سفر انتخاب کنیم .بهترین زمان برای سفر به ترکیه، ماه های آوریل تا می (اردیبهشت و خرداد) و ماه های سپتامبر تا نوامبر (مهر تا آذر) است. البته گردشگرانی که علاقه مند به دنبال کردن فستیوال های خرید هستند، در سایر ماه ها، نظیر بهمن و اسفند به ترکیه سفر می کنند. بنابراین انتخاب بهترین فصل سفر به ترکیه به مقدار زیادی به هدف شما از سفر بستگی دارد.

آشنایی با آب و هوای کشور ترکیه

ترکیه کشور نسبتاً وسیعی می باشد که آب و هوای مناطق مختلف آن به شدت متنوع می باشد. آب و هوای شمال ترکیه آب و هوایی اقیانوسی است در حالی که جنوب آن دارای آب و هوای معتدل مدیترانه ای است.. اما به طور کلی آب و هوای ترکیه را می توان به چهار بخش تقسیم کرد :

  1. سواحل جنوب و سواحل غرب دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد .
  2. سواحل دریای سیاه دارای تابستان هایی گرم و زمستان هایی معتدل و مرطوب می باشد .
  3. بخش های شرق و شمال شرقی ترکیه دارای آب وهوایی کوهستانی است .
  4. بخش های مرکزی فلات آناتولی دارای آب وهوای نسبتا خشک قاره ای است .

گردشگران علاقمندند بیشتر در فصل تابستان به مناطق مرکزی و شمالی سفر کنند و در زمستان به قسمت های شمالی ولی به طور کلی بهترین فصل سفر به ترکیه فصل های بهار و پاییز می باشد که هوا ملایم و معتدل است .

سفر به ترکیه

خرید پرواز چارتری به مقصد ترکیه

مدیریت هزینه از نکاتی است که باید به آن توجه کنید و خرید بلیط چارتر از دیگر مواردی است که برای کاهش هزینه پیشنهاد میشود. به هر کجا و هر شهر ترکیه که بخواهید سفر کنید و اگر پرواز و سفر هوایی را انتخاب کرده اید، بهترین روش برای داشتن ارزان ترین سفر ترکیه رفتن به سراغ پروازهای چارتری است. هر مسافری می داند که پرواز چارتری قیمت های بلیط هواپیما ارزان تری به نسبت پرواز سیستمی ارائه می دهد. برای خرید بلیط هواپیما ترکیه بایستی تمام مدارک خود را آماده داشته باشید. چمدان خود را بسته باشید و لوازم سفر را آماده کرده باشید. زمان سفر خود را بدانید و در نهایت پس از خرید بلیط چارتری استانبول یا هر شهر دیگری در ترکیه، راهی فرودگاه شوید. اگرچه این نوع پروازها، نیاز به آمادگی کامل دارند اما به مسافران این اجازه را می دهند تا هزینه بلیط هواپیمای ترکیه خود را حتی تا نیم بها کاهش دهند و به این شیوه سفری مقرون به صرفه برای تور ترکیه ارزان را تجربه کنند.

نکاتی برای رزرو اقامتگاه در ترکیه

ترکیه با وجود این که یکی از کشورهای پیشرفته می باشد دارای امکانات زیادی می باشد به طوری که افراد می توانند جهت رزرو هتل ارزان در این کشور از هتل های مختلف با قیمت های متفاوت استفاده نمایند. افرادی که تمایل دارند در سفر به ترکیه بهترین شرایط را داشته باشند می توانند هتل های ۴ و ۵ ستاره را رزرو کرده و با بهترین امکانات سفر خود را سپری کنند. اما هتل های ارزان قیمت دیگری نیز با امکانات خوب در این کشور وجود دارد که امکان صرفه جویی در هزینه اقامت در ترکیه را برای افراد مهیا نموده است. در این بین تعدادی از بهترین هتل های این کشور شامل هتل پارک ددمان، هتل رتاج رویال، هتل لازونی، هتل تکسیم و هتل گرند میلان می شود.شما در سایت آژانس مسافرتی دلتابان میتوانید اقدام به رزرو هتل خارجی کنید.

جاذبه های ترکیه

قبل از سفر به ترکیه لازم است امکان های دیدنی و گردشگری ترکیه را بشناسید و حتما بازدید از آن ها را در برنامه خود قرار دهید در ادامه به معرفی چند مکان زیبا در ترکیه میپردازیم

تور ارزان ترکیه

برج آتاکوله (Atakule Tower)

برج آتاکوله، بلندترین آسمانخراش آنکارا است که در منطقه چانکایا ( ankaya) قرار گرفته و مرکز خرید بزرگی در آن گنجانده شده است. این برج بلند و سر به آسمان کشیده دارای امکانات دیگر نظیر سینما، رستوران گردان و آسانسور شیشه ای نیز است.

منطقه تاریخی اولوس (Ulus)

منطقه تاریخی اولوس در اطراف بلوار آتاترک جای دارد و شامل بناهای تاریخی فراوانی مربوط به اوایل دوره جمهوری ترکیه می شود. در اوایل دوره جمهوری، معماران این دوره، تحت تاثیر انقلاب، سمبل های نئوکلاسیک را در نمای بیرونی ساختمان ها، جایگزین سمبل های عربی دوره عثمانی کردند.

آکواریوم آکوا وگا (Aqua Vega Aquarium)

آکواریوم آکوا وگا، آکواریومی مجهز و زیبا است که انواع جانوران دریایی، ماهی ها، کوسه ها، لاک پشت ها، اسب های دریایی، خارتنان و گیاهان دریایی را در یک تونل بزرگ در معرض عموم به نمایش گذاشته است. در ساختمان این آکواریوم، مرکز خرید و فوت کورت بزرگی نیز وجود دارد.

معبد آگوستوس (Temple of Augustus)

معبد آگوستوس در قرن اول میلادی بنا شده است و در مجاورت مسجد حاجی بایرام قرار دارد. بر روی دیوارهای این معبد، سالم ترین سنگ نوشته های به جای مانده از شرح حال زندگی و جنگ های آگوستوس ، اولین امپراطور روم که توسط خود او نوشته شده است را می توانید مشاهده کنید.

دریاچه موگان گولباشی (Mogan GlG lbaşı)

دریاچه موگان، دریاچه کوچکی در جنوب شهر گولباشی در فاصله ۳۰ کیلومتری جنوب آنکارا است. این دریاچه یکی از نقاط توریستی و پرطرفدار آنکارا برای پیکنیک، تفریح و گردش است. شایان ذکر است که در امتداد ساحل این دریاچه، رستوران ها و مکان های کمپینگ و ماهی گیری زیادی وجود دارد.

تور ترکیه

محله تاریخی هامامونو (Hamamonu)

محله تاریخی هامامونو یکی از دیدنی ترین نقاط گردشگری شهر آنکارا است. در این محله، خانه های چوبی به سبک معماری عثمانی دیده می شود که در کوچه های باریکی جای گرفته اند. در حال حاضر اکثر این خانه های قدیمی تبدیل به رستوران، کافه، فروشگاه سوغات و صنایع دستی شده اند.

قلعه آنکارا (Ankara Castle)

قلعه آنکارا در بالای تپه ی در محله اولوس جای گرفته است و منظره زیبایی به آنکارا دارد. این قلعه، یک قلعه قرون وسطایی است که بیش از هزار سال قدمت دارد. قلعه آنکارا از چند ساختمان تاریخی تشکیل شده که در برخی از آن ها، فروشگاه های صنایع دستی، کافه، رستوران و گالری نیز گنجانده شده است. با بالا رفتن از پله های این قلعه و رسیدن به بالای دیوارهای آن، می توانید نمای پانورامایی از شهر آنکارا داشته باشید. برای خرید تور ترکیه لحظه آخری میتوانید به سایت دلتابان مراجعه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 17 اسفند 1398
نظرات

بررسی تور گرجستان

برای سفر به گرجستان تور های مسافرتی بسیاری برگزار می شوند که بی شک شرکت کردن در آنها می تواند سفری تمام عیار برایتان به ارمغان آورد. شرکت های مختلفی اقدام به برگزاری این تور کرده اند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت و خدمات متفاوتی با یکدیگر ارائه می نمایند و به همین دلیل انتخاب شرکت از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. دلتابان یکی از شرکت های برگزار کننده تور های لوکس به سراسر نقاط جهان می باشد که می توانید در بهترین تور ها از طریق آن شرکت نمایید. برای اینکه بتوانید در تور گرجستان ارزان ثبت نام نمایید بهتر است تور های لحظه آخری را برای سفر انتخاب کنید اما با کنترل کردن میزان خدمات، نوع هتل و هتل ها نیز می توانید میزان هزینه ها را به حداقل برسانید. با مراجعه به وب سایت دلتابان و رفتن به بخش تور، می توانید انواع اقسام تور هایی که به مقصد گرجستان برگزار شده اند را مشاهده کرده و اقدام به مقایسه قیمت هر یک از آنها نمایید و در این صورت می توانید تور گرجستان را یافته و سریعا نسبت به رزرو آن اقدام نمایید.

تور گرجستان

طبیعت دیدنی گرجستان

یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان را می توان گرجستان دانست که این کشور دارای دو بخش اروپایی و آسیایی بوده و دو فرهنگ متفاوت در آن جریان دارد. با گشت و گذار در هر یک از بخش های آن می توانید با آداب و رسوم مردم آن بیشتر آشنا شوید. یکی از مهمترین مواردی که سبب تفکیک گرجستان با بسیاری از کشور های دیگر شده را می توان وجود جاذبه های طبیعی فراوان دانست چرا که می توانید انواع اقسام بهترین جاذبه ها را در آن هدف قرار دهید. کوهستان های گرجستان از جمله بهترین انتخاب ها برایتان خواهند بود و با گشت و گذار در طبیعت بکر این کوهستان ها می توانید بهترین دقایق را برای خود رقم بزنید. کوهستان های گرجستان در فصل زمستان زیبایی بیشتری پیدا خواهند کرد و می توانید درختان سربه فلک کشیده را با لباس سفید برف مشاهده کرده و از اسکی رفتن در لابه لای آنها نهایت لذت را ببرید. بهترین زمان سفر به این کشور را می توان فصول بهار و پاییز دانست چرا که در این مواقع بهترین شرایط آب و هوایی را در گرجستان شاهد خواهیم بود.

تور پر طرفدار ارمنستان

تور ارمنستان را می توانید در انواع مختلفی از نظر روزهای سفر و همچنین میزان خدمات مشاهده نمایید که انتخاب هر یک از این تور ها بستگی به خود شما خواهد داشت. تور های ارمنستان هرچه خدمات بیشتری ارائه نمایند قیمت بالاتری نیز خواهند داشت و در صورت پایین آمدن میزان خدمات سفر شاهد پایین آمدن میزان هزینه های آن خواهیم بود. در صورتی که با مهمترین موارد تاثیرگذار بر قیمت تور ارمنستان آشنایی داشته باشید می توانید با کنترل کردن آنها میزان هزینه های تور را به حداقل برسانید. زمان سفر نیز می تواند بر قیمت تور تاثیر داشته باشد و طبیعتا در مواقعی که میزان درخواست بیشتر باشد میزان هزینه ها نیز بالاتر خواهد بود و با انتخاب فصول کم گردشگر می توانید در تور ارمنستان ارزان شرکت نمایید. دلتابان اقدام به برگزاری تور های متعددی به اقصی نقاط جهان نموده که تمامی شرکت کنندگان در تور های آن از شرکت رضایت کامل داشته اند و به همین دلیل با انتخاب دلتابان به عنوان برگزار کننده تور، می توانید بهترین لحظات را در طول سفر پشت سر بگذارید. امکان شرکت در تور ارمنستان ارزان نیز به دلیل امکان مقایسه به شما داده خواهد شد.

تور ارمنستان

معرفی جاذبه های ارمنستان

یکی از زیباترین و دیدنی ترین کشور های همسایه ایران را می توان ارمنستان دانست که در این کشور می توانید بهترین تجربه ها را داشته باشید. ارمنستان را می توان به عنوان یک مقصد چهارفصل دانست اما بهترین زمان سفر به این شهر بهار و پاییز خواهد بود چرا که میزان بارش در این فصول کمتر بوده و دمای هوا برای گشت و گذار مناسب خواهد بود. هر یک از شهر های ارمنستان زیبایی های منحصر به فرد خود را داشته و می توانید در هر یک از شهر های این کشور به تفریح و خوشگذرانی بپردازید. تفریحات متنوعی نیز در این کشور ارزش امتحان کردن خواهند داشت و از جمله مهمترین تفریحات آن می توان به پارک های آبی آن اشاره کرد. پارک های بسیاری نیز در این کشور فعالیت می کنند که هر یک از این پارک ها ویژگی های منحصر به فردی داشته و می توانید یک پیک نیک ساده در آنها داشته و سپس به کاوش در جاذبه های آن بپردازید. لازم به ذکر است که برای سفر به ارمنستان راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت و بهترین روش را می توان شرکت کردن در تور ارمنستان دانست

بلیط چارتر بهترین انتخاب

برای خرید بلیط چارتر حتما باید مرکز معتبری را انتخاب کنید. در برخی مواقع مشاهده شده که افرادی اقدام به خرید بلیط های چارتر از مراکز نامعتبر نموده اند و نام آنها در لیست پرواز قرار نگرفته و مراکز فروشنده بلیط پاسخگو نبودند اما در صورتی که مرکز معتبری را برای خرید بلیط چارتر انتخاب کرده باشید هم از اصالت بلیط اطمینان خواهید داشت و هم می توانید از خدمات پس از فروش آن برخوردار شوید. دلتابان اقدام به ارائه انواع اقسام بلیط های پروازی به مقاصد مختلف داخلی و خارجی نموده و در صورت رزرو بلیط از این وب سایت می توانید از خدمات پس از فروش نیز برخوردار شوید و کارشناسان این شرکت در کلیه مواقع پیگیر امور شما خواهند بود و می توانید کلیه راهنمایی های لازم را از آنها جویا شوید. برای خرید بلیط از این شرکت تنها کافی است بر روی آیکون پرواز کلیک کرده و پس از مشخص کردن موعد رفت و برگشت و همچنین نوع کلاس پروازی، اقدام به جستجو بلیط ها کنید. امکان چیدن بلیط ها بر حسب قیمت نیز وجود خواهد داشت که در این صورت می توانید بهترین مورد را پس از مقایسه انتخاب نمایید.

تور ارمنستان  وگرجستان

رزرو آنلاین هتل

رزرو آنلاین هتل را می توان بهترین روش برای رزرو هتل دانست چرا که در این صورت می توانید در عرض چند دقیقه اقدام به رزرو هتل مد نظر خود نمایید. دلتابان اطلاعات بیش از 300 هزار هتل معتبر در سراسر جهان را در اختیار شما گذاشته و می توانید هر یک از هتل ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین هتل را متناسب با وسع مالی خود رزرو نمایید. کارشناسان شرکت نیز می توانند کلیه راهنمایی های لازم را به شما ارائه نمایند.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : جمعه 16 اسفند 1398
نظرات

رزرو بهترین تورهای داخلی و خارجی 

رزرو آنلاین تور سن پنرزبورگ

دومین شهر بزرگ روسیه پس از مسکو شهر سن پترزبورگ است که از شهرهای مدرن در دنیا به شمار می رود. فراز و نشیب های متعدد رخ داده در طول تاریخ باعث شده است تا شهر

سن پترزبورگ به یکی از شهرهای نمادین تبدیل شود. این شهر از زیبایی های بی نظیری برخوردار است و گردشگران مختلف می توانند در تور سن پترزبورگ از این جاذبه های مختلف که شامل مجموعه کلیساها، موزه ها و میادین مختلف هستند دیدن کنند. همانطور که می دانید قبل از سفر به هر شهر یا کشور باید اطلاعات کافی درباره هتل ها، رستوران ها، جاذبه های گردشگری و آب و هوای منطقه مورد نظر داشته باشید تا بتوانید با آمادگی کامل سفر کنید. در این مطلب با مهمترین اطلاعات درباره تور سن پترزبورگ آشنا خواهیم شد. 

تور سن پترزبورگ

به طور کلی در تابستان  میانگین دمای هوا تا 15 درجه سانتی گراد می رسد. این فصل از جمله فصل های دلپذیر برای تور سن پترزبورگ است که پدیده شب های سفید را به خود اختصاص می دهد. اگر قصد دارید در این فصل تور سن پترزبورگ را رزرو کنید بهتر است از چند ماه قبل اقدام کنید

زمستان ها در شهر سن پترزبورگ بسیار سرد است و در اکثر مواقع با بارش سنگین برف همراه خواهد بود. معمولا استقبال از تور سن پترزبورگ در این فصل کم است به همین دلیل هتل های شهر از قیمت پایینی برخوردار هستند و در مقایسه با تابستان، شهر بسیار خلوت می شود. البته یکی از جذاب ترین قسمت های این فصل برگزاری فستیوال زمستانی است که می تواند برای گردشگران جذابیت بالایی داشته باشد. بنابراین اگر به دنبال یک تور مناسب به سن پترزبورگ هستید فصل زمستان پیشنهاد بسیار مناسبی است

خرید تور ترکیه و استانبول 

آنتالیا همراه با استانبول، از مناطق توریستی در کشور ترکیه محسوب می شوند. بهترین راه برای دیدار از زیبایی های این منطقه این است که از یک ماشین کابلی استفاده کنید تا به کوه تاتللی سفر کنید، جایی که می توانید در دیدگاه های پانورامای خیره کننده، خط ساحلی شگفت انگیزی را مشاهده کنید. پس از صعود، خرابه های Phaselis و سواحل زرق و برق دار را در نزدیکی خود می توانید ببینید. این یک شهر لیبیایی باستانی است که زمانی توسط الکساندر بزرگ اداره می شده است که همچنان از آن زمان  آمفی تئاتر و خانه هایی به جا مانده است. برای دوستداران خورشید و آفتاب گرفتن، ساحل لارا بهترین مقصد است، زیرا شما می توانید از دریای کریستالی آبی لذت ببرید. اگر در اواسط فصل تابستان به آنجا با تور ترکیه لحظه آخری سفر کنید ممکن است جشنواره ای از شن و ماسه در این ساحل آنتالیا وجود داشته باشد، جایی که هنرمندان با استعداد، برای تحت تاثیر قرار دادن بازدید کنندگان، سازه های شنی زیبایی را خلق می کنند.

تور ترکیه

 رزرو آنلاین تور و هتل گرجستان 

تورهای مسافرتی و گردشگری این روزها یکی از گزینه‌های سفر محسوب می‌ شوند و از مزیت های مهمی برخوردار هستند. در زمان انتخاب اینگونه تورها می بایست چند نکته را در نظر بگیرید تا بتوانید سفری منحصر به فرد و در عین حال به صرفه را تجربه کنید. در زمان انتخاب تور گرجستان که یکی از آنهاست، افراد می بایست به سابقه آژانسی که تور را از آن رزرو می‌کنند توجه کنند. از دیگر موارد بررسی خدمات تور، است که در اغلب آژانس‌ ها توضیحاتی در رابطه با آن ارائه می‌ شود.

 در کنار این دو مورد نباید از هزینه تور گرجستان با تورهای تفریحی گرجستان غافل شد. هزینه مربوط به هتل، بلیط و همچنین خدمات مسافرتی که در زمان رزرو تور این کشور می توانید آنها را نیز در نظر بگیرید.از دیگر موارد توجه به راهنمای سفر است که به عنوان لیدر تور در هنگام رزرو اینگونه از تورهای تفریحی می توانید به آن توجه کنید. با سایت دلتابان همچنان همراه ما باشید تا بیشتر موارد عنوان شده در رابطه با تور مسافرتی گرجستان را با هم بررسی کنیم و به بیان برخی از ویژگی های آنها بپردازیم.

رزرو تور پاتایا و بازدید از دیدنی های این شهر 

بازدید از دنیای زیر آب در شهر پاتایا یکی از بهترین تفریحاتی است که می توانید در تور پاتایا انجام دهید، یکی از بزرگترین آکواریوم های کل دنیا در شهر پاتایا واقع شده است، این آکواریوم بسیار مجهز شامل یک تونل بسیار بزرگ و طولانی است که به صورت همزمان تعداد زیادی از توریست ها می توانند وارد آن شوند و تجربه ای فوق العاده را در تور پاتایا بدست آورند. یکی دیگر از تفریحاتی که می توانید در تور پاتایا تجربه کنید بازدید از پارک فیل ها در این شهر است، شما در این پارک می توانید تعداد بسیار زیادی فیل را مشاهده کنید که اکثرا آنها دارای سن بالایی هستند و دیگر نمی توانند در جنگل های شهر پاتایا زندگی کنند، از جمله فعالیت های فوق العاده ای که می توانید در این پارک انجام دهید غذا دادن به این فیل ها است که علی الخصوص برای کودکان می تواند جذاب باشد.

رزرو آنلاین تور ترکیه 

 تور کشور ترکیه، به سفری اطلاق می شود که یک شرکت مسافرتی با ارائه خدماتی در قالب یک پکیج مسافران علاقه مند به سفر ترکیه را جذب می کند و با اخذ هزینه ای آن ها را به کشور ترکیه می برد. تورها معمولاً فردی به نام راهنمای تور و یا تور لیدر برای راهنمایی مسافران دارند. تور ترکیه ارزان معمولاً سفرهایی ۳ تا ۱۰ روزه هستند که در آن سفر به چند شهر زیبای کشور ترکیه گنجانده می شود.

برای خرید تور ترکیه لحظه آخری شما می توانید از طریق مراجعه ی حضوری به آژانس های ارائه کننده تور و یا مراجعه اینترنتی به سایت های فروش تور اقدام کنید. مسلماً خرید اینترنتی تور می تواند از لحاظ صرف زمان و هزینه برای شما ارزان تر از تهیه تور به صورت حضوری تمام شود. در تهیه تور کشور ترکیه از طریق اینترنت به راحتی می توانید با یک کلیک ساده انواع تور ها را ببینید و قیمت تورهای مختلف را با هم مقایسه کرده و در بین چندین تور مختلف بهترین تور و مناسب ترین تور با شرایط خودتان را انتخاب کنید. اگر برای خرید تور خود زمان بیشتری را اختصاص دهید امکان برخورد شما با تور ارزان ترکیه بیشتر است

 

تعداد بازدید از این مطلب: 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 10 اسفند 1398
نظرات

کشور روسیه

کشور زیبای روسیه که در شمال اوراسیا واقع شده است، بزرگترین و پهناورترین کشور دنیاست. روسیه از لحاظ جمعیت، نهمین کشور در دنیاست. پایتخت روسیه شهر مسکو است که یکی از بزرگترین شهرهای دنیا به حساب می آید. زبان رسمی مردم روسیه، روسی است. کشور روسیه دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که باعث جذب گردشگران به این کشور شده است.

کشور زیبای روسیه، مملوء از جاذبه های تاریخی و جذاب است که دیدن آن برای بسیاری از افراد جذاب است. در تور روسیه از شهرهای سن پترزبوگ و مسکو دیدن به عمل می آید. برای تور روسیه، هر آژانس هواپیمایی که مجری و برگزار کننده تور روسیه می باشد، برنامه خاص و ویژه ای برای هر روز دارد تا مسافران از سفر لذت ببرند. تور روسیه برای افرادی که اولین بار است به این کشور زیبا سفر می کنند، بسیار مناسب است؛ زیرا در هزینه ها و وقت این دسته از افراد صرفه جویی به عمل می آید. با تور روسیه، خاطره یک سفر خوب و شیرین را در ذهن خود ماندگار کنید.

خدماتی که در تور روسیه ارائه می شود

  • تهیه بلیط رفت و برگشت به روسیه
  • بیمه مسافرتی
  • تهیه ویزای روسیه
  • رزرو هتل همراه با صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ترانسفر شهری و بین شهری
  • گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان و تور لیدر محلی

کشور روسیه

بهترین زمان برای سفر به روسیه

روسیه کشوری است که دارای آب و هوای متغیر است. گرم ترین ماه سال در روسیه تیر و مرداد است و برای سفر به روسیه، این ماه ها بسیار مناسب هستند و شما می توانید لذت ببرید. از اوایل مهر تا اوایل اردیبهشت به دلیل سرمای هوا و بارش های برف و باران، فصل مناسبی برای سفر به روسیه نمی باشد. همچنین از فروردین تا خرداد نیز برای سفر به این کشور مناسب است اما معمولا تابستان فصل طلایی و عالی برای سفر به روسیه است که در این فصل باید هزینه بیشتری را برای تور روسیه پرداخت کنید اما در عوض به شما خوش می گذرد. اگر در فصل تابستان قصد سفر به روسیه را دارید، بهتر است لباس های خنک و نازک همراه داشته باشید.

بهترین غذاهای روسی

غذاهای روسی بسیار لذیذ و خوشمزه هستند و در تور روسیه، بهتر است حتما این غذاها را امتحان کنید. سوپ برش، یکی از غذاهای معروف روسیه است که نشان دهنده ی فرهنگ و اصالت مردم این کشور است. چغندر و گوشت گاو همراه با ادویه های مختلف، از مواد اصلی و تشکیل دهنده ی این سوپ هستند. بیف استراگانف که یک غذای روسی است در تمام دنیا طرفداران خاص خود را دارد. اما در کشور روسیه این غذا با برنج و پاستا سرو می شود که بسیار خوشمزه تر است. سوپ کلم که از سرکه و کلم و سیب زمینی و گاهی گوشت تشکیل شده است، یکی از غذاهای پر طرفدار روسیه در فصل زمستان است که نوعی سوپ رژیمی نیز محسوب می شود. گلابچی مانند اسمش یک غذای خوشمزه و فانتزی روسی است. این غذا مانند دلمه ی کلم است که روسی ها گوشت گاو را را داخل برگ های کلم می ریزند و میل می کنند. آروشا نیز نوعی سوپ خوشمزه روسی است که معمولا با سیب زمینی درست می شود. این سوپ بسیار خوشمزه و خوش طعم است و هر کسی آن را امتحان کند، حتما آن را دوست خواهد داشت. نیش، خاچاپوری، ژارکیه، پلمین، چاک چاک، ماهی دودی، ماشروم جولیان، شیشلیگ، کیف مرغ و ... از دیگر غذاهای معروف روسی هستند.

بهترین غذاهای روسی

بهترین مراکز خرید روسیه

قطعا در تور روسیه، شما نیز به دنبال مراکز خرید معروف و عالی در روسیه هستید تا بتوانید سوغاتی بخرید و برای خودتان خرید کنید. ببه همین منظور، برخی از مراکز خرید روسیه در ذیل آمده است.

  • مرکز خرید اوروپتسکی: این مرکز خرید در شهر مسکو واقع شده است. در این مرکز خرید بسیاری از برندهای معروف وجود دارند و این مرکز خرید دارای رستوران و سینما نیز می باشد.
  • مرکز خرید دتسکای میر: این مرکز خرید پر از اسباب بازی است و اگر قصد خرید اسباب بازی را دارید می توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید.
  • خیابان آربات: یکی از خیابان قدیمی در شهر مسکو، خیابان آربات است. این خیابان قدیمی پر از مغازه های رنگارنگ برای خرید سوغاتی است.
  • مرکز خرید ایکا: این مرکز خرید یکی از مراکز خرید معروف روسیه است که می توانید در آن برخی از برندها را پیدا کنید.
  • مرکز خرید گوم: این مرکز خرید لوکس در نزدیکی میدان سرخ مسکو واقع شده است که قیمت های آن یکم بالا می باشد.
  • مرکز خرید گوردو: این مرکز خرید علاوه بر مغاره های لوکس دارای سرگرمی هایی همچون سینما و اسکیت روی یخ و ... نیز می باشد.
  • مرکز خرید آتریوم: اگر قصد خرید عطر و ادکلن را دارید می توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید. البته در کنار عطر و ادکلن در این مرکز خرید انواع لباس و هایپر مارکت و ... نیز وجود دارد.
  • مرکز خرید مانژ: یکی از مراکز خریدهای بسیار شلوغ که دارای برندهای مختلف و انواع لوازم کادوئی است، مرکز خرید مانژ است.

بهترین رستوران های روسیه

وقت آن رسیده تا شما را با تعدادی از کافه ها و ستوران های معروف روسیه آشنا کنیم تا بتوانید در طول سفر به روسیه، بهترین غذاها را میل کنید و سفرتان هر چه بیشتر خاطره انگیز شود. رستوران خرگوش سفید، قطعا یکی از بهترین رستوران های روسیه است که یکی از بهترین سرآشپزهای دنیا در آنجا مشغول به کار است و غذاهای بین المللی بی نظیری را می توانید میل کنید. آشپزخانه آکوا، یکی از رستوران های معروف روسیه است که سوپ های خیلی معروف و خوش طعمی دارد. اگر علاقمند به غذاهای ایتالیایی هستید می توانید به رستوران سمی فردو بروید و یکی از خوشمزه ترین غذاهای ایتالیایی که در عمرتان خورده اید را در این رستوران میل نمایید. رستوران ساوا، علاوه بر غذاهای خوشمزه اش به خاطر صبحانه های خوش طعمی که دارد، بسیار محبوب و شناخته شده است. رستوران سیروارنیا، یکی از رستوران های خوب روسیه است. جایی که سر آشپز آن از بهترین تولیدکنندگان پنیر است و انواع غذاهایی که با پنیر طبخ می شوند را می توانید در این رستوران پیدا کنید. رستوران فارنهایت نیز یکی از رستوران های معروف روسیه است که می توانید طعم غذاهای جدید را در آن تست کنید. کافه پوشکین، یکی از معروف ترین کافه های روسیه است و برای خوردن یک میان وعده خوشمزه جایی بسیار عالی و دنج است. این کافه دیزاین بسیار زیبایی دارد و علاوه بر آن، بسیاری از غذاهای خوشمزه روسی و قفقازی نیز در این رستوران سرو می شود.

برنامه روز اول تور روسیه

در روز ابتدایی شروع تور روسیه، ابتدا همه مسافران در فرودگاه امام خمینی جمع می شوند. پس از تحویل مدارک و دریافت کارت پرواز، مسافرت رویایی و هیجان انگیز خود به کشور روسیه را آغاز می کنیم. اولین مقصد در تور روسیه، سفر به شهر زیبای سن پترزبورگ است. پس از رسیدن به شهر جذاب و دیدنی سن پتروزبورگ به هتل محل اقامت خود رفته تا ساعاتی را استراحت کنیم و سپس در ساعات باقی مانده روز، می توانید به پیشنهاد راهنمای تور ، گشتی در شهر بزنید و از باقی ساعات روز خود نهایت استفاده را ببرید.

برنامه روز دوم تور روسیه

در روز دوم تور روسیه، در شهر زیبا و سحرآمیز سن پترزبورگ هستیم. امروز از دیدنی های جذاب و تاریخی سن پترزبورگ دیدن می نماییم. ابتدا از خیابان نوسکی دیدن می نماییم . خیابان نوسکی ، یکی از خیابان معروف سن پترزبورگ است که به دلیل ظرافت و معماری که دارد بسیار مشهور شده است. این خیابان در سال 1817 به دستور پتر کبیر ساخته شده است. بسیاری از اشخاص سرشناس همچون نیکولای گوگول و چایکوفسکی و نیکولای کورساکوف در این خیابان زندگی می کرده اند . بسیاری از افراد، این خیابان را با شانزلیزه پاریس مقایسه می کنند. در این خیابان می توانید غذا میل کنید و خرید نمایید. سپس از ناو جنگی آورورا، تندیس پتر کبیر و نیکولای اول و ساحل رود نوا دیدن می نماییم. ناو جنگی آورورا یکی از ناوهای جنگی معروف روسیه است که قبلا در جنگ بین روسیه و ژاپن از آن استفاده شده است. این ناو در همه جنگ هایی که در آن وجود داشته است، پیروز بوده است و امروزه به یکی از دیدنی های محبوب روسیه تبدیل شده است. در این ناو جنگی موزه ای از عکس جنگ ها و ملوانان و خدمه کشتی وجود دارد. تندیس نیکولای اول در میدان سن پترزبورگ واقع شده است. نیکولای اول یک فرمانده خود رای و بسیار مقتدر در طول تاریخ روسیه بوده است که برای احترام به وی، این یاد بود برنزی از وی ساخته و در میدان شهر گذاشته شده است. تندیس پتر کبیر توسط کاترین کبیر به شهر هدیه شد. در این مجسمه پتر کبیر بر روی اسبی قرار دارد که نگاهش به سمت غرب روسیه است و این نشانه این است که پتر کبیر آینده ای روشن را برای روسیه پیش بینی نموده است. در آخر از موزه آرمیتاژ بازدید می نماییم. موزه آرمیتاژ، یکی از بزرگترین و معروف ترین موزه های روسیه است. این موزه همچنین یکی از قدیمی ترین موزه ها در دنیا است. ساختمان موزه از شش ساختمان تشکیل شده است. زمانی که پا به موزه می گذارید به حال و هوای زمان امپراطوری در روسیه بر می گردید. همه خاندان رومانف بعد از کاترین کبیر در این کاخ زیبا زندگی می کرده اند و معماری آن بسیار زیبا و چشم نواز است. در این موزه نقاشی هایی از داوینچی، پیکاسو و ونگوگ و ... را می توانید مشاهده کنید. در این موزه آثار هنری از قرن 18ام و 19ام شامل طلا، جواهرات، مجسمه های عتیقه و آثار باستانی از کشورهایی همچون ایران، مصر و چین وجود دارد.

برنامه روز دوم تور روسیه

برنامه روز سوم تور روسیه

در روز سوم تور روسیه، در شهر زیبای سن پترزبورگ هستیم . امروز به دیدن باغ پترهوف می رویم. باغ پترهوف، از مجموعه ای از باغ ها و قصرها تشکیل شده است. به کاخ پترهوف ، کاخ ورسای روسیه نیز گفته می شود. این مجموعه در آثار یونسکو ثبت شده است و زمانی محل زندگی پتر کبیر بوده است. این کاخ عظیم و زیبا یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر سن پترزبورگ است. آبشارهای زیبا و مجمسه های طلایی بسیاری در این باغ وجود دارد که حیرت انگیز است. پس از دیدن باغ پترهوف، به خیابان های شهر رفته و قدم می زنیم. در پایان روز می توانید به کافه های اطراف ساحل نوا بروید و قهوه ای ناب و عالی را میل کنید.

برنامه روز چهارم تور روسیه

امروز آخرین روزی است که در شهر زیبای سن پترزبورگ هستیم. در چهارمین روز تور روسیه، وقت بیشتری دارید تا در شهر گشتی بزتید و لذت ببرید. البته قبل از ظهر، به دیدن کاخ پاول، باغ شکارگاه و شهر پوشکین می رویم. شهر پوشکین در قسمت شمالی روسیه واقع شده است. شهر پوشکین در واقع دهکده تزارها است و بسیار زییا می باشد. باغ شکارگاه ، در واقع بزرگترین باغ شکارگاه تزار روسیه بوده است که در حومه شهر سن پترزبورگ واقع شده است. در این باغ مجسمه ها و تابلوهایی وجود دارد که بسیار زیبا هستند. کاخ پاول توسط کاترین برای پسرش پاول در آن زمان ساخته شده است. این کاخ در یک مکان سرسبز و زیبا ساخته شده است. داخل کاخ نیز بسیار زیبا است و معماری جالبی دارد. پس از ناهار شما وقت دارید که به مراکز خرید روسیه بروید و در روز پایانی اقامت در این شهر، خرید کنید و از بقیه روز لذت ببرید.

برنامه روز پنجم تور روسیه

در روز پنجم تور روسیه، باید با شهر زیبا و خاطره انگیز سن پترزبورگ خداجافظی کنیم و راهی شهر مسکو شویم. پس از رسیدن به هتل محل اقامت و استراحت کوتاه، به دیدن میدان سرخ، پارک پیروزی و تپه وارابیف می رویم. قطعا نام میدان سرخ را شما نیز شنیده اید. میدان سرخ یکی از معروف ترین جاذبه های دیدنی شهر مسکو و کشور روسیه است. میدان سرخ نقس بسیار اساسی در تاریخ روسیه داشته است.این میدان در نزدیکی دیوار بلند کرمیلین واقع شده است. امروزه از این میدان برای بسیاری از رویدادهای اجتماعی مانند رژه و برگزاری جشن ها استفاده می شود. پارک پیروزی نیز یکی از پارک ها معروف شهر مسکو است. این پارک خاص در مسکو یادآور حمله نازی ها به روسیه و روزهای جنگ جهانی دوم است. تزیینات این پارک همگی تداعی کننده روزهای جنگ است. تپه واربیف یا همان تپه گنجشک ها یکی از جاذبه های معروف و محبوب در شهر مسکو است که به آن بام مسکو نیز گفته می شود. این تپه 85 متر ارتفاع دارد و بر روی آن، منظره ای از کل شهر مسکو را می توان دید. دانشگاه مسکو نیز بر روی این تپه واقع شده است که بسیار منظره زیبا و دیدنی دارد.

برنامه روز ششم تور روسیه

روز ششم در تور روسیه، در واقع دومین روز از اقامت ما در شهر تاریخی و زیبای مسکو است. در ساعات ابتدایی روز به شهر ماتروشکاها سری خواهیم زد و از آنجا بازید می نماییم. در این شهر از کاخ های کرملین و شاه زنگ و توپ قدیمی دیدن می نماییم. کاخ کرملین در دیوارهایی پوشیده شده است و نمادی از تاریخ روسیه به شمار می رود. کاخ کرملین در واقع محوطه ای است که در زمان جنگ روسیه از آن برای دفاع از شهر استفاده شده است. شاه زنگ نیز یکی از قدیمی ترین زنگ های مسکو است که قبلا قرار بود در کلیساهای شهر به کار گذاشته شود اما امروزه در منطقه کرمیلین واقع شده است.

برنامه روز ششم تور روسیه

برنامه روز هفتم تور روسیه

در روز هفتم اقامت در مسکو از تور روسیه هستیم. امروز به دیدن متروی مسکو و خیابان آربات و تندیس پوشکین خواهیم رفت. شاید برای شما هم جالب باشد که چرا متروی مسکو، یکی از دیدنی های این شهر به حساب می آید. این مترو قدیمی در سال 1935 ساخته شد و دلیل معروف شدن آن، این است که در برخی از ایستگاه های این مترو آثار تاریخی وجود دارد. در قسمت هایی از مترو از مرمرها کلیسای جامع مسکو و سنگ های سرپوخوف وجود دارد. این مترو به قدری زیبا و دیدنی است که وقتی وارد آن می شوید انگار در دنیایی دیگر پای گذاشته اید. همچنین دولت روسیه مدعی است که 99 درصد از قطارها کاملا دقیق و به موقع به ایستگاه وارد و از آن خارج می شوند. همچنین توقف قطار در هر ایستگاه 90 ثانیه است که خود بسیار موضوع جالبی است. پس از دیدن متروی مسکو، به خیابان آربات می رویم. این خیابان یکی از قدیمی ترین خیابان های مسکو است که در گذشته افرادی همچون تولستوی در این خیابان زندگی می کرده اند. این خیابان در گذشته محل زندگی افراد اعیان و اشراف بوده است اما امروزه به یکی از خیابان های معروف شهر تبدیل شده است که بسیاری از مراکز خرید معروف در این قسمت واقع شده اند. در واقع این خیابان برای خرید سوغاتی بهترین مکان است. الکساندر پوشکین یکی از شعرای معروف روسیه است که تندیسی از وی در میدان هنر مسکو ساخته شده است.

برنامه روز هشتم تور روسیه

امروز آخرین روز از تور روسیه است و شما فرصت دارید تا آزادانه در شهر بچرخید و به مکان هایی که دوست دارید بروید. همچنین می توانید با پیشنهاد راهنمای تور به یکی از مراکز دیدنی در مسکو بروید. اما در عصر، به سیرک مسکو می رویم تا آخرین روز سفر را اینگونه جشن بگیریم و خوش بگذارنیم.

برنامه روز نهم تور روسیه

امروز باید با شهر زیبای مسکو خداحافظی کنیم و این شهر و کشور روسیه را با کوله باری از خاطرات، ترک کنیم و به شهر تهران بازگردیم. در فرودگاه امام خمینی از همسفران خود خداحافظی کنید. تور روسیه می تواند خاطره ای از یک سفر جذاب و هیجان انگیز را برای شما به ارمغان آورد که با یادآوری آن لبخندی بر روی لبان شما نقش ببندد.

تعداد بازدید از این مطلب: 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 6 اسفند 1398
نظرات

خرید تور ارزان  ترکیه

 تور کشور ترکیه، به سفری اطلاق می شود که یک شرکت مسافرتی با ارائه خدماتی در قالب یک پکیج مسافران علاقه مند به سفر ترکیه را جذب می کند و با اخذ هزینه ای آن ها را به کشور ترکیه می برد. تورها معمولاً فردی به نام راهنمای تور و یا تور لیدر برای راهنمایی مسافران دارند. تور ترکیه ارزان معمولاً سفرهایی ۳ تا ۱۰ روزه هستند که در آن سفر به چند شهر زیبای کشور ترکیه گنجانده می شود.

برای خرید تور ترکیه لحظه آخری شما می توانید از طریق مراجعه ی حضوری به آژانس های ارائه کننده تور و یا مراجعه اینترنتی به سایت های فروش تور اقدام کنید.
مسلماً خرید آنلاین بلیط هواپیما چارتر و تور می تواند از لحاظ صرف زمان و هزینه برای شما ارزان تر از تهیه تور به صورت حضوری تمام شود. در تهیه تور کشور ترکیه از طریق اینترنت به راحتی می توانید با یک کلیک ساده انواع تور ها را ببینید و قیمت تورهای مختلف را با هم مقایسه کرده و در بین چندین تور مختلف بهترین تور و مناسب ترین تور با شرایط خودتان را انتخاب کنید. اگر برای خرید تور خود زمان بیشتری را اختصاص دهید امکان برخورد شما با تور ارزان ترکیه بیشتر است

 

رزرو آنلاین هتل

خرید آنلاین بلیط هواپیما 

خرید بلیط چارترهواپیما را می توان مهمترین موردی دانست که قبل از سفر باید حتما به آن توجه داشته باشید. لازم به ذکر می باشد که مرکز خرید بلیط هواپیما نیز حائز اهمیت می باشد. به عبارتی باید مرکز خریدی معتبر جهت خرید بلیط برگزینید تا بتوانید به راحتی و با اطمینان خاطر اقدام به خرید نمایید. توجه داشته باشید که بلیط های پروازی با یکدیگر متفاوت هستند که از نظر امکانات و همچنین قیمت تفاوت های بسیاری با یکدیگر خواهند داشت. جهت رزرو هتل راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که می توانید بهترین مرکز را از این میان برگزینید. بهترین روش را می توان مراجعه به وب سایت دلتابان دانست چرا که در این وب سایت تمامی امور مربوط به سفر خود را می توانید تنظیم نموده و سفری خوب و خوش را برای خود رقم بزنید از جمله ویژگی های دلتابان می توان به مناسب بودن قیمت ها اشاره نمود که همین امر توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. در ادامه توضیحات کامل تری را در زمینه رزرو بلیط هواپیما و هتل ارائه نموده ایم:

خرید آنلاین ارزان تور مشهد 

تور ارزان مشهد یکی از تور هایی است که توجه بسیاری را به خود جلب نموده چرا که بسیاری در پی شرکت در توری هستند که قیمت آن پایین باشد. از راه های بسیاری می توان اقدام به شرکت در تور ارزان مشهد نمود. همچنین می توانید با کنترل کردن مورادی قیمت تور مشهد را به حداقل برسانید. از جمله این موارد می توان به میزان خدمات و نوع هتل اشاره نمود که می توانید به جای هتل های لوکس هتل های میانه ای را انتخاب نموده و در قیمت تور تفاوت را مشاهده نمایید. انتخاب نوع تور تاثیر بسزایی بر قیمت تور مشهد خواهد گذاشت چرا که تورهای هوایی طبیعتا قیمت بالاتری نسبت به تور های اتوبوسی و یا قطاری خواهند داشت.
هتل ها از جمله مراکزی هستند که در سفر باید به آن توجه شود و انتخاب هتل نزدیک به حرم از جمله موارد حائز اهمیت می باشد. رستوران های مشهد ارزش بازدید خواهند داشت چرا که می توانید انواع غذا های محلی و اصیل را در برخی از رستوران های مشهد میل نماید. باید در نظر داشته باشید که قبل از شرکت در تور ارزان مشهد حتما به آب و هوا توجه کافی داشته باشید اما لازم به ذکر است که هر چه آب و هوا مناسب تر باشد میزان قیمت تور نیز افزایش خواهد یافت و برعکس. در ادامه توضیحات کامل تری راجع به تور ارزان مشهد ارائه کرده ایم 

 

تور ارزان مشهد

اخذ ویزای کانادا

برای دریافت ویزای کانادا باید اطلاعات مهمی درباره انواع ویزای این کشور و شرایط اخذ آنها داشته باشید. کانادا یکی از کشورهای وسیع و پهناوری است که بعد از کشور روسیه به عنوان پهناورترین کشور در جهان شناخته می شود. در این کشور جاذبه های گردشگری متنوع و بی نظیری وجود دارد که باعث جذب توریست ها و گردشگران مختلفی از اقصی نقاط جهان می شود.
برای ورود به این کشور با هر هدفی که دارید نخستین قدم دریافت ویزای کانادا است. کانادا برای ارائه ویزا به ایرانی ها کمی سخت گیرانه عمل می کند ضمنا در ایران سفارتخانه ای ندارد بنابراین برای اخذ ویزای این کشور باید از کارشناسان و مشاوران حرفه ای کمک بگیرید.

کانادا در بین کشورهای مدرن و پیشرفته جهان قرار دارد که هر ساله افراد مختلفی برای گردشگری و یا به قصد مهاجرت درصدد تهیه ویزای آن هستند. برای دریافت ویزای کانادا باید در وهله اول نسبت به ویزاهای مختلف و شرایط دریافت هر کدام اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید متناسب با نیاز خود ویزای مورد نظر را دریافت کنید. در این مطلب با انواع ویزای کانادا، شرایط و مدارک لازم برای اخذ آن آشنا می شویم.

ویزای کانادا

رزرو آنلاین هتل در کوتاه ترین زمان

یکی از مهمترین ویژگی هایی که وب سایت دلتابان در اختیار شما قرار می دهد را می توان رزرو آنلاین هتل در مدت زمان کوتاه عنوان نمود. شما می توانید به راحتی و با انتخاب شهر مقصد و مدت زمان اقامت بر روی تقویم شمسی یا میلادی این وب سایت، لیست تمامی هتل هایی که اتاق برای رزرو دارند را مشاهده کرده و به این ترتیب برای رزرو آنلاین هتل اقدام نمایید. این وب سایت با چند کلیک در کامپیوتر یا موبایل شما آماده است تا برای رزرو آنلاین هتل به شما کمک کند.

همینطور رزرو هتل با استفاده از این وب سایت بسیار آسان است و در سراسر کشور در دسترس می باشد. در واقع نیازی به گذاشتن وقت برای این کار ندارید و اگر سرتان شلوغ است و در عین حال می خواهید رزرو آنلاین هتل برای سفر را خودتان انجام دهید، این وب سایت می تواند به شما یاری رساند. در مقایسه با سایر روش های رزرو اتاق و هتل که شما نیاز دارید تا به آژانس مسافربری دلتابان مراجعه نمایید، در این روش نیازی به این کار وجود نداشته و از منزل یا محل کار در چند دقیقه می توانید هتل مد نظر خود را رزرو نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 4 اسفند 1398
نظرات

خرید بلیط هواپیما از سایت دلتابان

خرید بلیط چارترهواپیما را می توان مهمترین موردی دانست که قبل از سفر باید حتما به آن توجه داشته باشید. لازم به ذکر می باشد که مرکز خرید بلیط هواپیما نیز حائز اهمیت می باشد. به عبارتی باید مرکز خریدی معتبر جهت خرید بلیط برگزینید تا بتوانید به راحتی و با اطمینان خاطر اقدام به خرید نمایید. توجه داشته باشید که بلیط های پروازی با یکدیگر متفاوت هستند که از نظر امکانات و همچنین قیمت تفاوت های بسیاری با یکدیگر خواهند داشت. جهت رزرو هتل راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که می توانید بهترین مرکز را از این میان برگزینید. بهترین روش را می توان مراجعه به وب سایت دلتابان دانست چرا که در این وب سایت تمامی امور مربوط به سفر خود را می توانید تنظیم نموده و سفری خوب و خوش را برای خود رقم بزنید از جمله ویژگی های دلتابان می توان به مناسب بودن قیمت ها اشاره نمود که همین امر توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. در ادامه توضیحات کامل تری را در زمینه رزرو بلیط هواپیما و هتل ارائه نموده ایم:

خرید بلیط هواپیما

تور ارزان  کشور ترکیه

 تور کشور ترکیه، به سفری اطلاق می شود که یک شرکت مسافرتی با ارائه خدماتی در قالب یک پکیج مسافران علاقه مند به سفر ترکیه را جذب می کند و با اخذ هزینه ای آن ها را به کشور ترکیه می برد. تورها معمولاً فردی به نام راهنمای تور و یا تور لیدر برای راهنمایی مسافران دارند. تور ترکیه ارزان معمولاً سفرهایی ۳ تا ۱۰ روزه هستند که در آن سفر به چند شهر زیبای کشور ترکیه گنجانده می شود.

برای خرید تور ترکیه لحظه آخری شما می توانید از طریق مراجعه ی حضوری به آژانس های ارائه کننده تور و یا مراجعه اینترنتی به سایت های فروش تور اقدام کنید.
مسلماً خرید آنلاین بلیط هواپیما چارتر و تور می تواند از لحاظ صرف زمان و هزینه برای شما ارزان تر از تهیه تور به صورت حضوری تمام شود. در تهیه تور کشور ترکیه از طریق اینترنت به راحتی می توانید با یک کلیک ساده انواع تور ها را ببینید و قیمت تورهای مختلف را با هم مقایسه کرده و در بین چندین تور مختلف بهترین تور و مناسب ترین تور با شرایط خودتان را انتخاب کنید. اگر برای خرید تور خود زمان بیشتری را اختصاص دهید امکان برخورد شما با تور ارزان ترکیه بیشتر است

 

تور ترکیه

 

تور ارزان مشهد یکی از تور هایی است که توجه بسیاری را به خود جلب نموده چرا که بسیاری در پی شرکت در توری هستند که قیمت آن پایین باشد. از راه های بسیاری می توان اقدام به شرکت در تور ارزان مشهد نمود. همچنین می توانید با کنترل کردن مورادی قیمت تور مشهد را به حداقل برسانید. از جمله این موارد می توان به میزان خدمات و نوع هتل اشاره نمود که می توانید به جای هتل های لوکس هتل های میانه ای را انتخاب نموده و در قیمت تور تفاوت را مشاهده نمایید. انتخاب نوع تور تاثیر بسزایی بر قیمت تور مشهد خواهد گذاشت چرا که تورهای هوایی طبیعتا قیمت بالاتری نسبت به تور های اتوبوسی و یا قطاری خواهند داشت. هتل ها از جمله مراکزی هستند که در سفر باید به آن توجه شود و انتخاب هتل نزدیک به حرم از جمله موارد حائز اهمیت می باشد. رستوران های مشهد ارزش بازدید خواهند داشت چرا که می توانید انواع غذا های محلی و اصیل را در برخی از رستوران های مشهد میل نماید. باید در نظر داشته باشید که قبل از شرکت در تور ارزان مشهد حتما به آب و هوا توجه کافی داشته باشید اما لازم به ذکر است که هر چه آب و هوا مناسب تر باشد میزان قیمت تور نیز افزایش خواهد یافت و برعکس. در ادامه توضیحات کامل تری راجع به تور ارزان مشهد ارائه کرده ایم 

 

 معرفی مشهد 

 

مشهد یکی از شهرهای مورد توجه گردشگران می باشد که هر ساله توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب می نماید. فرودگاه مشهد یکی از فرودگاه های پر کاربرد در مشهد به شمار می آید که پس از تهران در رتبه دوم قرار گرفته است. مشهد مرکز استان خراسان رضوی در شمال شرقی ایران واقع شده است. مشهد با داشتن 375 کیلومتر مربع مساحت دومین شهر بزرگ ایران پس از تهران می باشد لازم به ذکر است که این شهر در زمان افشاریان پایتخت ایران بوده است. جمعیت مشهد بیش از 3 میلیون نفر در آخرین سرشماری بوده است و از نظر جمعیت دومین شهر در ایران می باشد و به عنوان 102 امین کشور در جهان است. آمار گردشگران این شهر هر ساله بیش از 27 میلیون نفر بوده است و از نظر مذهبی دومین شهر مورد توجه گردشگران می باشد. مشهد به یمن وجود حرم امام رضا توانسته پیشرفت زیادی در تمامی جنبه ها داشته باشد و هر ساله شاهد پیشرفت کسب و کار در این شهر هستیم. مشهد علاوه بر حرم امام رضا مراکز گردشگری بسیاری را در خود جای داده که می توانید از این مراکز نیز دیدن نمایید.

 

تور مشهد

اخذ ویزای کانادا 

برای دریافت ویزای کانادا باید اطلاعات مهمی درباره انواع ویزای این کشور و شرایط اخذ آنها داشته باشید. کانادا یکی از کشورهای وسیع و پهناوری است که بعد از کشور روسیه به عنوان پهناورترین کشور در جهان شناخته می شود. در این کشور جاذبه های گردشگری متنوع و بی نظیری وجود دارد که باعث جذب توریست ها و گردشگران مختلفی از اقصی نقاط جهان می شود. برای ورود به این کشور با هر هدفی که دارید نخستین قدم دریافت ویزای کانادا است. کانادا برای ارائه ویزا به ایرانی ها کمی سخت گیرانه عمل می کند ضمنا در ایران سفارتخانه ای ندارد بنابراین برای اخذ ویزای این کشور باید از کارشناسان و مشاوران حرفه ای کمک بگیرید. کانادا در بین کشورهای مدرن و پیشرفته جهان قرار دارد که هر ساله افراد مختلفی برای گردشگری و یا به قصد مهاجرت درصدد تهیه ویزای آن هستند. برای دریافت ویزای کانادا باید در وهله اول نسبت به ویزاهای مختلف و شرایط دریافت هر کدام اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید متناسب با نیاز خود ویزای مورد نظر را دریافت کنید. در این مطلب با انواع ویزای کانادا، شرایط و مدارک لازم برای اخذ آن آشنا می شویم.  

ویزای کانادا

رزرو آنلاین هتل 

رزرو آنلاین هتل در کوتاه ترین زمان

یکی از مهمترین ویژگی هایی که وب سایت دلتابان در اختیار شما قرار می دهد را می توان رزرو آنلاین هتل در مدت زمان کوتاه عنوان نمود. شما می توانید به راحتی و با انتخاب شهر مقصد و مدت زمان اقامت بر روی تقویم شمسی یا میلادی این وب سایت، لیست تمامی هتل هایی که اتاق برای رزرو دارند را مشاهده کرده و به این ترتیب برای رزرو آنلاین هتل اقدام نمایید. این وب سایت با چند کلیک در کامپیوتر یا موبایل شما آماده است تا برای رزرو آنلاین هتل به شما کمک کند.

همینطور رزرو هتل با استفاده از این وب سایت بسیار آسان است و در سراسر کشور در دسترس می باشد. در واقع نیازی به گذاشتن وقت برای این کار ندارید و اگر سرتان شلوغ است و در عین حال می خواهید رزرو آنلاین هتل برای سفر را خودتان انجام دهید، این وب سایت می تواند به شما یاری رساند. در مقایسه با سایر روش های رزرو اتاق و هتل که شما نیاز دارید تا به آژانس مسافربری دلتابان مراجعه نمایید، در این روش نیازی به این کار وجود نداشته و از منزل یا محل کار در چند دقیقه می توانید هتل مد نظر خود را رزرو نمایید.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 29 بهمن 1398
نظرات

بهترین تور ارمنستان را انتخاب کنید

ارمنستان یکی از کشورهای همسایه ایران و از زیباترین مناطق گردشگری به شمار می رود که امروزه بسیاری از گردشگران را به خود جذب کرده است. خرید تور ارمنستان برای خانواده ها و کسانی که می خواهند تعطیلاتی بسیار خوب داشته باشند گزینه ای مناسب است و برای این کار می توانید از وب سایت آژانس مسافرتی دلتابان استفاده نمایید. ارمنستان به لحاظ تاریخی بسیار کشور با اهمیتی است و بسیاری از قلعه ها و کلیساهایی که در این کشور وجود دارند دارای قدمتی بیشتر از چند هزار سال می باشند. همچنین در طول زمان قرون وسطی نیز ارمنستان به عنوان منطقه ای از ایران و سپس شوروی، تاریخ جذابی داشته است. در کنار تمامی این موارد ارمنستان به این لحاظ قابل توجه است که جغرافیای بسیار جذابی دارد و از این لحاظ نیز مراکز گردشگری بسیاری در این کشور ایجاد شده است . این مرکز گردشگری با تکیه بر بیش از 25 سال تجربه در زمینه تورهای خارج از کشور می تواند تمامی پارامترهای مورد نیاز در یک سفر خارجی خوب را برای گردشگران ایرانی لحاظ کند.

تور ارمنستان

بهترین زمان برای خرید تور ارمنستان

همانطور که گفتیم، انتخاب زمان مناسب برای خرید تور ارمنستان و سفر به این کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. زمان مناسب برای خرید تور ارمنستان نقش مهمی در مسائل مختلف از جمله هزینه های سفر به این کشور دارند. شما با انتخاب زمان مناسب برای خرید تور ارزان ارمنستان می توانید، تا حد زیادی هزینه های سفر به ارمنستان را کاهش دهید. همچنین می توانید در شرایط آب و هوایی خوبی به این کشور سفر کرده و با خیال راحت از مراکز دیدنی و گردشگری آن دیدن کنید. در حال حاضر بهترین زمان برای سفر به ارمنستان از اوایل آوریل تا اواخر سپتامبر می باشد. اما معمولا گردشگران فصل تابستان را برای سفر خود انتخاب می کنند. در این فصل دمای هوا بیشتر شده و زمان مناسبی برای سفر به ارمنستان می باشد. البته باید این موضوع را نیز در نظر بگیرید، از آنجایی که اغلب گردشگران فصل تابستان را برای خرید تور ارمنستان انتخاب می کنند، هزینه های سفر به این کشور در این موقع از سال افزایش پیدا می کند؛ چرا که جمعیت گردشگران در این موقع بیشتر شده و قیمت خدمات و بلیط جاذبه های گردشگری افزایش پیدا می کند.

جاذبه های گردشگری در تور ارمنستان

با وجود اینکه ارمنستان وسعت زیادی ندارد، اما تعداد جاذبه ها و مناطق دیدنی این کشور بسیار زیاد است. از جمله مشهورترین جاذبه های دیدنی ارمنستان می توان به جاذبه هایی نظیر کاسکاد ایروان، خانه اپرا، میدان جمهوری ایروان، مسجد کبود ایروان، دژ اربونی، کلیسای جامع سنت گرگوری روشنگر، پارک عشاق، مجسمه مادر ارمنستان، صومعه نوراوانک، صومعه گغارد، موزه گالری ارمنستان، کلیسای جامع زوارتنوتس ارمنستان، کلیسای کاتوقیکه، دریاچه سوان، گارنی، واغارشاپات، رصد خانه کاراهونج یا استون هنج ارمنستان، صومعه تاتو ارمنستان، صومعه خور ویراپ، موزه ماتناداران، موزه صنایع دستی ارمنستان، بنای یادبود قتل عام ارامنه، کوه های آرارات، منطقه حفاظت شده شیک اهوغ، پارک ملی دیلیجان، منطقه کوهستانی آراگاتس، دریاچه آرپی، شهر زیبای گیومری، شهر توریستی وانادزور، قلعه تاریخی آمبرد، دره آزات، شهر تخریب شده دوین و ده ها جاذبه دیگر اشاره کرد. شما با خرید تور ارمنستان می توانید از اغلب این جاذبه های دیدنی دیدن کنید.

جاذبه های تاریخی ارمنستان

مراکز تفریحی و خرید ارمنستان از بهترین جادبه ها

ارمنستان کشوری بسیار جذاب برای خانواده ها و کسانی است که خرید وسایل مختلف را در سفر دوست دارند و می خواهند در سفر به کشورهای جدید، وسایل تازه ای را تهیه کنند. در ارمنستان شما می توانید از مراکز خرید ایروان بهترین لباس های مارک دار را از اوت لت ها با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید که قطعا برای شما جذاب خواهد بود. تور ارمنستان برای کسانی که می خواهند از این مراکز بازدید نمایند می تواند گزینه ای عالی باشد. البته بهتر است بدانید که سالن های تئاتر و سینما به همراه کافه ها و رستوران های ارمنستان نیز از مهمترین مراکز گردشگری هستند که در این کشور وجود دارند و بازدید از آنها خالی از لطف نخواهد بود. قدم زدن در خیابان های ایروان می تواند حس بسیار خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

مراکز خرید ارمنستان

بهترین غذا های ارمنستان

یکی از راه های خوشمزه ای که برای آشنایی بیشتر با فرهنگ و اصالت یک کشور می تواند جذاب باشد، امتحان کردن غذاهای سنتی هر کشور می باشد. تور ارمنستان برای کسانی که به رستوران گردی علاقمند هستند گزینه ای جذاب است و بسیاری از غذاهای خوشمزه این کشور مانند باسترما، خوروواتز، خاشلاما، ماهی کبابی، دلمه، مانته، لولا کباب، بورک پنیری، چی کوفته، سینی کوفته و هاریسا در رستوران های سنتی ارمنستان و در محیطی بسیار جذاب سرو می شوند و امتحان کردن این دسته از خوراکی ها می تواند ایده ای بسیار مناسب به شمار رود. خرید تور ارزان ارمنستان به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به تمامی امکانات و رستوران های سنتی در سطح شهر ایروان و سایر نقاط این کشور دسترسی داشته باشید.

تور ارمنستان

نکته پایانی

تور ارمنستان یکی از بهترین گزینه ها برای سفر به این کشور به شمار می رود. شما می توانید برای خرید تور ایروان، خرید بلیط هواپیما ارمنستان یا تور ارمنستان به صورت مستقیم از طریق سایت آژانس مسافرتی دلتابان اقدام نمایید. سفر به ارمنستان می تواند یکی از تجربه های لذت بخش برای زندگی شما باشد و برای اینکه بتوانید بسیار آسان به این کشور سفر داشته باشید می توانید از وب سایت دلتابان در سراسر کشور برای خرید تور ارمنستان اقدام نمایید. دلتابان با تجربه ای چندین ساله که در زمینه برگزاری تور کشور ارمنستان دارد می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی باشد که می خواهند سفری خاطره انگیز به کشور ارمنستان داشته باشند. این کشور با تمامی ویژگی های خود می تواند بهترین انتخاب برای خانواده های ایرانی به شمار رود. برای دریافت مشاوره رایگان جهت خرید تور ارمنستان ، قیمت تور ارمنستان و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان دلتابان ارتباط برقرار نمایید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 29 بهمن 1398
نظرات

آشنایی با تور ارزان مشهد

تور ارزان مشهد یکی از تور هایی است که توجه بسیاری را به خود جلب نموده چرا که بسیاری در پی شرکت در توری هستند که قیمت آن پایین باشد. از راه های بسیاری می توان اقدام به شرکت در تور ارزان مشهد نمود. همچنین می توانید با کنترل کردن مورادی قیمت تور مشهد را به حداقل برسانید. از جمله این موارد می توان به میزان خدمات و نوع هتل اشاره نمود که می توانید به جای هتل های لوکس هتل های میانه ای را انتخاب نموده و در قیمت تور تفاوت را مشاهده نمایید. انتخاب نوع تور تاثیر بسزایی بر قیمت تور مشهد خواهد گذاشت چرا که تورهای هوایی طبیعتا قیمت بالاتری نسبت به تور های اتوبوسی و یا قطاری خواهند داشت. هتل ها از جمله مراکزی هستند که در سفر باید به آن توجه شود و انتخاب هتل نزدیک به حرم از جمله موارد حائز اهمیت می باشد. رستوران های مشهد ارزش بازدید خواهند داشت چرا که می توانید انواع غذا های محلی و اصیل را در برخی از رستوران های مشهد میل نماید. باید در نظر داشته باشید که قبل از شرکت در تور ارزان مشهد حتما به آب و هوا توجه کافی داشته باشید اما لازم به ذکر است که هر چه آب و هوا مناسب تر باشد میزان قیمت تور نیز افزایش خواهد یافت و برعکس. در ادامه توضیحات کامل تری راجع به تور ارزان مشهد ارائه کرده ایم

معرفی مشهد

مشهد یکی از شهرهای مورد توجه گردشگران می باشد که هر ساله توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب می نماید. فرودگاه مشهد یکی از فرودگاه های پر کاربرد در مشهد به شمار می آید که پس از تهران در رتبه دوم قرار گرفته است. مشهد مرکز استان خراسان رضوی در شمال شرقی ایران واقع شده است. مشهد با داشتن 375 کیلومتر مربع مساحت دومین شهر بزرگ ایران پس از تهران می باشد لازم به ذکر است که این شهر در زمان افشاریان پایتخت ایران بوده است. جمعیت مشهد بیش از 3 میلیون نفر در آخرین سرشماری بوده است و از نظر جمعیت دومین شهر در ایران می باشد و به عنوان 102 امین کشور در جهان است. آمار گردشگران این شهر هر ساله بیش از 27 میلیون نفر بوده است و از نظر مذهبی دومین شهر مورد توجه گردشگران می باشد. مشهد به یمن وجود حرم امام رضا توانسته پیشرفت زیادی در تمامی جنبه ها داشته باشد و هر ساله شاهد پیشرفت کسب و کار در این شهر هستیم. مشهد علاوه بر حرم امام رضا مراکز گردشگری بسیاری را در خود جای داده که می توانید از این مراکز نیز دیدن نمایید.

تور مشهد

معرفی تور مشهد

تور مشهد از جمله تور هایی می باشد که هر ساله خیل عظیمی از گردشگران از طریق ثبت نام در تور مشهد از این شهر بازدید می نمایند. تور های مشهد در انواع مختلف در نظر گرفته شده اند که می توانید تور مورد نظر خود را از بین تور های ذکر شده انتخاب نمایید. تور ها از نظر خدمات ارائه شده و همچنین نوع هتل متفاوت هستند که می توانید تمامی مشخصات آن ها را مورد بررسی قرار دهید. تور ارزان مشهد فکر بسیاری را درگیر کرده چرا که بسیاری تمایل به شرکت در تور مشهد با قیمت ارزان دارند. در سفر با تور مشهد هیچ دغدغه ای از نظر محل اقامت نخواهید داشت. مسئولین تور مشهد سعی خود را بر این داشته اند که تمامی امکانات رفاهی گردشگران را در طول سفر مهیا سازند تا هیچ مشکلی برایشان به وجود نیاید. همچنین بیمه بودن شخص در طول سفر از مواردی است که سبب امنیت خاطر گردشگران خواهد شد. شرکت در تور ارزان مشهد راه های مختلفی خواهد داشت و می توانید با کنترل مواردی قیمت تور را به حداقل برسانید.

آب و هوای مشهد

آب و هوا یکی از مهمترین مواردی است که بر قیمت تور تاثیر خواهد گذاشت. آب و هوای استان خراسان در 3 حالت می باشد که بخش های جنوبی گرمتر و شمالی سردتر می باشد. مشهد در بخش میانی این استان قرار گرفته و از آب و هوای ملایم برخوردار است. فصل بهار در این شهر میزان بارش زیاد خواهد بود اما دمای هوا مناسب بوده و این فصل را برای سفر مناسب کرده است اما در حالت کلی می توان گفت اواخر فصل بهار آب و هوای مناسب تری خواهد داشت. فصل تابستان در مشهد دمای هوا بالا بوده و آب و هوای گرمی بر منطقه حاکم خواهد بود. باید در نظر داشته باشید که در فصل تابستان میزان بارش بسیار کم بوده و در معدود دفعاتی امکان بارش چند دقیقه ای وجود خواهد داشت. فصل پاییز دیگر فصل مناسب از نظر آب و هوا می باشد که در این فصل میزان بارش بیشترین مقدار را داشته و دمای هوا مناسب خواهد بود. فصل زمستان شاهد بارش برف در این منطقه هستیم و در اکثریت روزهای این فصل دمای هوا سرد خواهد بود البته چند روزی نیز آب و هوای مناسبی خواهد داشت. لازم به ذکر است که آب و هوا یکی از عواملی است که می تواند بر روی قیمت تور مشهد تاثیر بگذارد

. قیمت تور مشهد

قیمت تور مشهد به عوامل بسیاری بستگی خواهد داشت که یکی از مهمترین عوامل انتخاب فصل آن می باشد. تور های مشهد در انواع مختلف بوده و در هر فصلی در نظر گرفته شده اند که می توانید در هر فصل و موقعی اقدام به شرکت در این تور نمایید. همچنین قیمت تور با قیمت هتل های رزرو شده در مشهد رابطه مستقیم دارد و هر چه قیمت هتل بالاتر بوده باشد طبیعتا قیمت تور مشهد نیز بالاتر خواهد بود. همچنین میزان خدمات ارائه شده در طول سفر از دیگر عواملی است که بر قیمت تور مشهد تاثیر گذار خواهد بود. باید در نظر داشته باشید که تمامی نکات یاد شده امکان شخصی سازی خواهند داشت و می توانید خدمات و هتل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. انتخاب نوع تور مشهد از اهمیت به ویژه ای برخوردار می باشد چرا که هر یک از وسیله های نقلیه استفاده شده در این تور ها قیمت بخصوصی داشته و بر قیمت تور مشهد تاثیر مستقیم خواهد داشت.

سفر به مشهد

قیمت تور ارزان مشهد

چنانچه قصد رزرو تور ارزان مشهد را داشته باشید انتخاب های متنوعی پیش رو خواهید داشت که یکی از مهمترین انتخاب ها بررسی نوع تور می باشد که بتوانید از بین تور ها توری که قیمت پایین تر داشته باشد را انتخاب نمایید. طبیعتا تور های اتوبوسی پایین ترین قیمت ها را به خود اختصاص خواهند داد. همچنین می توانید از تعداد روزهای سفر بکاهید که بیشترین تاثیر بر قیمت را شاهد خواهید بود. از دیگر راه هایی که می توانید به رزرو تور ارزان مشهد بپردازید انتخاب هتل کم هزینه تر می باشد این امر به این منظور است که مثلا به جای هتل 5 ستاره هتل های 2 ستاره در مشهد را انتخاب نمایید. جهت این کار می توانید از طریق وب سایت های اینترنتی نیز اقدام نمایید اما باید توجه داشته باشید که پیش از مهلت مقرر در تور ثبت نام کرده باشید. کمتر کردن میزان خدمات از دیگر راه های رزرو تور ارزان مشهد می باشد که در تمامی تور ها می توانید خدمات ارائه شده را کاهش دهید. در صورت استفاده از هواپیما بهتر است نوع کلاس های پروازی را بشناسید که به سه بخش فرست کلاس، تجاری و اکونومی تقسیم شده است. انتخاب کلاس اکونومی سبب تمایز قیمت چشمگیری در قیمت تور مشهد خواهد شد.

راه های رزرو تور ارزان مشهد

رزرو تور ارزان مشهد از مراکز بسیاری امکان خواهد داشت که یکی از این مراکز وب سایت های اینترنتی می باشد که از این طریق می توانید تور مورد نظر خود را در کمترین زمان رزرو نماید. نحوه کار به گونه ای است که پس از مراجعه به وب سایت لیست کاملی از انواع تور ها نمایان خواهد شد که می توانید از بین تور های در نظر گرفته شده چند مورد را انتخاب نمایید. باید در نظر داشته باشید که از طریق ثبت نام اینترنتی این امکان برایتان وجود خواهد داشت که بتوانید تور های انتخابی را با یکدیگر مقایسه نمایید. همچنین می توانید جهت رزرو تور ارزان مشهد از آژانس های مسافرتی در سطح شهر خود نیز اقدام نمایید. این آژانس ها نیز لیست تمامی تور ها را خواهند داشت و می توانید تور مورد نظر خود را انتخاب نمایید. باید در نظر داشته باشید که مسئولین این آژانس ها بهترین مشاور برایتنان خواهند بود و می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. رزرو تور ارزان مشهد از جمله دغدغه های مسافرین می باشد که می خواهند تور مورد نظر خود را با قیمتی به مراتب پایین تر تهیه نمایند.

خرید بلیط لحظه آخری در تور مشهد

خرید بلیط لحظه آخری از دیگر راهکار هایی می باشد که می تواند شما را در تور ارزان مشهد یاری برساند. بلیط های لحظه آخری به بلیط هایی گفته می شود که در چند روز آخر سفر ارائه شوند. البته لازم به ذکر است که همیشه این امکان وجود نخواهد داشت که بتوانید بلیط لحظه آخری خریداری نمایید. چرا که در صورت عدم تکمیل ظرفیت تور امکان شرکت در این نوع وجود خواهد داشت. در بلیط های لحظه آخری تخفیف 10 الی 60 درصدی در قیمت تور را شاهد خواهیم بود که هرچه به موعد سفر نزدیک تر شویم قیمت تور نیز کاهش خواهد یافت. پس بلیط لحظه آخری را می توان به عنوان یکی از اصلی ترین روش های تور ارزان مشهد دانست. خریداران بلیط لحظه آخری مشهد باید خوش شانس بوده باشند که بتوانند این بلیط را خریداری نمایند. همچنین باید در تمامی اوقات امکان سفر کردن داشته باشند چرا که کمتر از 1 روز جهت جمع کردن وسایل و برنامه ریزی سفر وقت خواهید داشت. همچنین باید گفت که این بلیط ها سبب تمایز در شیوه خدمات رسانی و نوع هتل نخواهد شد.

سفر ارزان به مشهد

انواع تور مشهد و تاثیر آن بر تور ارزان مشهد

تور مشهد در انواع مختلف در نظر گرفته شده است چرا که هر شخصی امکان استفاده از آن را داشته باشد. تور مشهد با اتوبوس تور ارزان مشهد نامیده می شود و کمترین هزینه را خواهد داشت. اما باید در نظر بگیرید که خدمات ارائه شده در این تور ها بسیار کمتر از سایرین خواهد بود. همچنین خستگی راه از طرف دیگر سبب شده که کمتر گردشگری این نوع را انتخاب نماید. نوع دیگر تور ارزان مشهد از نوع قطار می باشد که در این نوع جابجایی مسافرین توسط قطار انجام می پذیرد. تور های قطاری خود به 2 دسته مختلف تقسیم می شوند که قطار های 6 تخته سبب تور ارزان مشهد خواهد شد و قیمت آن پایین تر از قطار 4 تخته خواهد بود. نوع دیگر تور های هوایی می باشد که در این تور ها میزان قیمت بالا خواهد بود اما راه و روش هایی برای کم کردن هزینه وجود دارد.

هتل ها در تور ارزان مشهد

هتل ها از مراکزی هستند که قبل از سفر باید مورد توجه قرار گیرند چرا که نیاز به یک سرپناه در طول سفر از جمله مهمترین موارد به شمار می رود. شهر مشهد را می توان پر از هتل دید که در هر نقطه از شهد شاهد فعالیت هتل های متفاوت هستیم که هر یک ساختار به ویژه ای داشته و خدمات متفاوتی ارائه می دهند. برخی از هتل های 5 ستاره مشهد تمامی امکانات رفاهی را ارائه می دهند و طبیعتا قیمت بالاتری نیز جهت اقامت درخواست می نمایند. هتل های معمولی تری نیز در این شهر فعالیت دارد که می توانید از بین تنوع هتل های مشهد مناسب ترین مورد را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که هرچه هتل معمولی تری را انتخاب نمایید می توانید تور ارزان مشهد را با قیمت هرچه پایین تر رزرو نمایید.

رستوران ها در تور ارزان مشهد

رستوران های بسیاری در سطح شهر مشهد فعالیت می نمایند که هر یک غذا های مخصوص به خود را ارائه می دهند. رستوران پسران کریم از جمله بهترین رستوران های مشهد می باشد. قیمت مواد غذایی و خورد و خوراک نیز بر قیمت تور مشهد تاثیر خواهد داشت و جهت رزرو تور ارزان مشهد باید خورد و خوراک را از لیست خدمات تور مشهد حذف نمایید و می توانید جهت مدیریت مالی رستوران هایی را انتخاب نمایید که قیمت پایین تری دارند. رستوران پدیده شاندیز یکی از این رستوران ها می باشد که می توانید غذاهایی لذیذ با قیمت مناسب سرو نمایید. البته فست فود ها نیز می توانند انتخاب مناسبی برایتان باشند چرا که قیمت مواد غذایی در آنها بسیار پایین تر خواهد بود.

پارک های آبی در تور ارزان مشهد

پارک آبی های متنوعی در سطح شهر مشهد فعالیت می کنند که همگی از جمله پارک های حائز اهمیت در ایران می باشند. پارک آبی موجهای آبی مشهد بهترین پارک آبی در خاورمیانه می باشد و تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز گردشگران را فراهم نموده است. قیمت این پارک آبی در فصول کم گردشگری بسیار ارزان خواهد بود و می توانید با قیمتی بسیار مناسب از این پارک آبی استفاده نمایید. پارک آبی ایرانیان از دیگر پارک آبی های مشهد می باشد که طبق استاندارد های جهانی ساخته شده و فضایی مفرح برای گردشگران مهیا نموده است. پارک آبی ساحلی آفتاب را نباید از قلم انداخت چرا که این پارک آبی به عنوان بلندترین پارک آبی جهان شناخته شده و دو استخر مجزا برای آقایان و بانوان در نظر گرفته شده است. قیمت پارک آبی ساحلی آفتاب معمولا پایین تر از دیگر پارک آبی های ذکر شده خواهد بود. همچنین می توانید بلیط با تخفیف این مراکز را از مسئول تور دریافت نمایید.

پارک آبی در مشهد

 

مراکز گردشگری در تور ارزان مشهد

مراکز گردشگری مشهد در حرم خلاصه نخواهد شد و مناطق گردشگری فراوانی در مشهد قرار دارند که هر یک ارزش دیدن خواهد داشت. مسجد گوهرشاد یکی از این مراکز گردشگری می باشد که قدمتی طولانی داشته و برای گردشگران حائز اهمیت خواهد بود. آرامگاه فردوسی از جمله مهمترین جاذبه های گردشگری مشهد به حساب می آید که محوطه این آرامگاه پارک بوده و امکان استراحت در آن وجود خواهد داشت و حوضچه وسط آن را زیباتر کرده است. آرامگاه نادر شاه از دیگر مراکز گردشگری می باشد که می توانید آن را در لیست مناطق گردشگری مشهد قرار دهید که از اهمیت تاریخی به ویژه ای

برخوردار است.

پارک ها در تور ارزان مشهد

چنانچه قصد تفریح ارزان قیمت داشته باشید پارک ها بهترین انتخاب برایتان خواهند بود چرا که برای هیچ کدام از پارک های مشهد هزینه ورودی دریافت نخواهد شد و در برخی پارک ها که از وسایل بازی استفاده شده است هزینه دریافت خواهد شد. پارک کوه سنگی را می توان یکی از زیباترین پارک های مشهد به حساب آورد که از اهمیت گردشگری بالایی برخوردار است. پارک ملت مشهد اولین پارک مشهد می باشد که با قدم زدن در این پارک می توانید انواع مجسمه ها را در سطح پارک مشاهده نمایید. پارک وکیل آباد را نیز نمی توان فراموش کرد چرا که این پارک درون دره ای قرار گرفته و درختان بلند آن را از دیگر پارک های مشهد متمایز کرده است.

حمل و نقل در تور ارزان مشهد

اطلاع از حمل و نقل شهر مقصد برای هر گردشگری حائز اهمیت خواهد بود. باید گفت که مترو در مشهد تنها برای جابجایی های اصلی کاربرد دارد و می توانید جهت جابجایی در مسیر های اصلی از مترو استفاده نمایید. اتوبوس ها بخش عمده ای از حمل و نقل مشهد را بر عهده دارند که قیمت آنها نیز مناسب می باشد. اتوبوس ها را در هر نقطه از شهر می توان مشاهده کرد و در جلوی حرم پایانه دارند که می توانید به راحتی از آنها استفاده نمایید لازم به ذکر است که اتوبوس ها به دلیل جابجایی در مسیر ویژه سرعت بیشتری دارند و در برخی مواقع شلوغ شهر از تاکسی ها سریعتر خواهند بود. تاکسی ها از دیگر وسیله های نقلیه مشهد می باشند که هزینه آنها مقداری از اتوبوس بالاتر خواهد بود و سرعت آنها در روزهای معمولی بیشتر از سایر وسایل نقلیه می باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 21 بهمن 1398
نظرات

معرفی ترکیه

ترکیه امروزه به یکی از بهترین کشورهای مقصد برای گردشگران ایرانی تبدیل شده است و بسیاری از ایرانیان برای گذراندن تعطیلات به این کشور سفر می کنند. تور ترکیه برای کسانی که می خواهند در هزینه های خود صرفه جویی کنند می تواند گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود. شما می توانید این تور را از طریق وب سایت دلتابان خریداری کرده و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید. ترکیه به دلیل وجود آب و هوای مساعد و سواحل بسیار زیبا در کنار آثار تاریخی و مراکز گردشگری متنوعی که دارد می تواند به عنوان یکی از بهترین مراکز گردشگری برای ایرانیان به شمار رود. همچنین تور ترکیه می تواند برای شما ارزان تر از سایر نقاط دنیا باشد و به همین دلیل بسیاری از گردشگران ایرانی، برای تعطیلات بازدید از ترکیه را انتخاب می کنند. در این مقاله شما را بیشتر با این کشور و خرید تور کشور ترکیه آشنا خواهیم کرد. ترکیه یکی از کشورهایی است که نیازی به ویزا نداشته و شما می توانید با استفاده از پاسپورت ایرانی برای سفر به کشور ترکیه وارد شوید. به طور کلی می توان گفت که این کشور به دلایل بسیاری می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای سفر شما به همراه خانوادگی باشد.

معرفی ترکیه

چرا سفر به ترکیه؟

ترکیه دارای اماکن گردشگری بسیار زیادی بوده و همچنین فرهنگ مردم این کشور بسیار زیاد شبیه مردم کشور ما است همچنین مردم مهمان نواز ترکیه را می توان یکی از اصلی ترین دلایلی دانست که شما را به سمت کشور ترکیه جذب می کند. تور ترکیه را می توان به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی دانست که می خواهند سفری فراموش نشدنی داشته باشند. در ترکیه شما به ساحل، اماکن تفریحی، اماکن تاریخی و مذهبی و غیره دسترسی دارید و از این روی ترکیه امروزه به یکی از بهترین مراکز گردشگری تبدیل شده است و ایرانیان نیز از آن استقبال بسیار گسترده ای کرده اند. علاوه بر تمامی این موارد می توان گفت که ترکیه به دلیل داشتن قیمت مناسب نسبت به سایر کشورها برای گردشگری می تواند کاندید بسیار مناسبی به شمار رود. آب و هوای کشور ترکیه در بهار و تابستان بسیار ملایم و خوب است و کسانی که این دو فصل را به گردش و تفریح اختصاص می دهند می توانند روزهای بسیار خوبی را در ترکیه داشته باشند. به طور کلی می توان گفت که ترکیه یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان به شمار می رود.

چرا سفر به ترکیه؟

خرید تور، بهترین راه سفر به ترکیه

در صورتی که با کشور ترکیه و شهرهای گردشگری این کشور آشنایی نداشته باشید می توانید برای سفر به ترکیه از سایت دلتابان نسبت به خرید تور ترکیه اقدام نمایید. این روش بسیار مقرون به صرفه است چرا که می توانید با خرید تور ترکیه در هزینه های جاری در کشور ترکیه تا حد بسیار زیادی صرفه جویی کرده و نگرانی از بابت بلیط هواپیما و غیره نخواهید داشت. به طور کلی می توان گفت که ترکیه یکی از مقاصد عمده برای گردشگران ایرانی به شمار می رود ولی اگر می خواهید این کشور را انتخاب کرده و به آن سفر کنید بهتر است تور ترکیه را خریداری کنید. با استفاده از این روش می توانید از شهرهای عمده گردشگری آن مانند استانبول و غیره بازدید کرده و همچنین امکان بازدید از اماکن مختلف گردشگری و تاریخی برای شما فراهم می شود. برای خرید تور ترکیه می توانید از سایت  آژانس مسافرتی دلتابان برای خرید تور اقدام نمایید. این روش بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از سایر روش های خریداری در سراسر کشور به شمار رفته و شما می توانید از این روش برای خرید بلیط و تور اقدام نمایید.

خرید تور، بهترین راه سفر به ترکیه

تور استانبول و بازدید از آن

استانبول را می توان به عنوان یکی از اصلی ترین شهرهای گردشگری در کشور ترکیه معرفی نمود که شما می توانید با تور تنها به این شهر سفر کرده و از استانبول بازدید نمایید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا با استفاده از سایت دلتابان سایر شهرهای گردشگری که در ترکیه وجود دارند را بازدید نمایید. استانبول به دلیل برخورداری از دریا و ساحل و همچنین اماکن گردشگری و رستوران ها و مراکز تاریخی می تواند به عنوان یکی از بهترین مراکز گردشگری به شمار رود که امروزه نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شما می توانید با خرید تور ترکیه از این مرکز بازدید نمایید. در صورتی که می خواهید در زمینه خرید تور کشور ترکیه اطلاعات بیشتری کسب نمایید می توانید با کارشناسان شرکت دلتابان ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

تور استانبول و بازدید از آن

مراکز تفریحی ترکیه

ترکیه به عنوان یکی از بهترین کشورهای توریستی در دنیا به شمار می رود که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از مردم دنیا برای بازدید از این کشور تور ترکیه را خریداری می کنند که در این میان ایرانیان نیز تعداد قابل توجهی دارند. ایرانیان به عنوان یکی از کشورهای همسایه به دلیل تسهیل بسیار زیادی که در سفر برای ایرانیان در نظر گرفته شده است به این کشور سفر می کنند. از مهم ترین مراکز تفریحی که در کشور ترکیه قرار گرفته است می توان به مساجد مربوط به دوران عثمانی و ساحل ها و خیابان های قدیمی در این کشور اشاره نمود. امروزه این کشور به دلیل وجود اماکن تاریخی که از دوره های بسیار قدیمی به جای مانده است به یکی از باستانی ترین کشورهای دنیا تبدیل شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کشور ترکیه و مراکز گردشگری ترکیه می توانید با کارشناسان شرکت دلتابان ارتباط برقرار نمایید. همچنین می توانید برای خرید تور و یا بلیط هواپیمای این کشور و حتی رزرو هتل در کشور ترکیه از پنل سیستم رزرواسیون آنلاین دلتابان استفاده نمایید. به طور کلی می توان گفت که امروزه ترکیه به یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان تبدیل شده است و هر ساله بسیاری از مردم برای سپری کردن تعطیلات به این کشور سفر می کنند.

مراکز تفریحی ترکیه

چرا خرید تور کشور ترکیه از دلتابان؟

دلتابان یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های ایران در زمینه فروش تور بوده و شما می توانید تور ترکیه را با مناسب ترین قیمت از طریق سایت این شرکت خریداری نمایید. در واقع شما می توانید با استفاده از خدمات دلتابان سفری بسیار خوب و آسان را به سمت کشور ترکیه داشته باشید و بدون مشکل از این کشور بازدید نمایید. دلتابان هزاران تجربه از مسافرین ایرانی داشته است که از ترکیه بازدید کرده و تور این کشور را خریداری نموده اند و به همین دلیل می تواند بهترین برنامه های سفر به ترکیه را برای شما فراهم آورد. در صورتی که در زمینه خرید تور کشور ترکیه اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید با کارشناسان دلتابان ارتباط برقرار کرده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

خرید تور کشور ترکیه از دلتابان

کلام آخر

ترکیه امروزه به یکی از بهترین مناطق جهت سفر و گذراندن تعطیلات در دنیا تبدیل شده است و بسیاری از ایرانیان برای راحتی در سفر به ترکیه اقدام به خرید تور ترکیه می کنند. شما نیز می توانید برای خرید آسان تور ترکیه از خدمات شرکت دلتابان که در این خصوص ارائه می شود استفاده نمایید. استفاده از خدمات تور برای داشتن سفری بسیار آرام و آسان می تواند گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود. شما می توانید برای خرید تور کشور ترکیه از طریق سایت دلتابان رزرو خود را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهید.استفاده از سایت دلتابان برای خرید تور کشور ترکیه بسیار آسان می باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 19 بهمن 1398
نظرات

راهنمای سفر به تور ویتنام

اگرچه بسیاری از افراد کشور ویتنام را به واسطه جنگ ها می شناسد اما اگر کمی مطالعه در خصوص ویتنام داشته باشید متوجه خواهید شد که زیبایی های این کشور شرقی به قدری است که اگر به ویتنام سفر کنید طبیعتا تفریحاتی دلپذیر انتظار شما را می کشد. این کشور به سرعت در حال پیشرفت است و در کنار طبیعت بکر و سرسبز آن شهرهای مدرن زیادی ساخته شده است که موجب جذابیت ویتنام شده است. توجه داشته باشید یکی از بهترین راه های رفتن به ویتنام رزرو تورهای گردشگری است که امروز مشاهده می شود در تمام روزهای سال این تورهای گردشگری توسط مجریان متعددی برگزار می شود.

به خصوص اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای اولین بار قرار است به ویتنام سفر کنید پیشنهاد می شود حتما تور ویتنام را انتخاب کرده تا فارغ از دردسرهای رزرو هتل، دریافت بلیط رفت و برگشت، و نا آشنایی با کشور ویتنام بتوانید سفری دلپذیر را تجربه کنید. البته لازم است بدانید رزرو تور گردشگری این کشور از طریق سایت های معتبر الزامی می باشد به طوری که باید توجه داشته باشید سایت گلفام سفر جزو آن دسته از سایت های معتبر و مناسب در زمینه ارائه تورهای گردشگری مختلف است.

سفر به ویتنام

آب و هوای ویتنام

کشور ویتنام با وجود اینکه در دو منطقه آب و هوایی استوایی و معتدل قرار گرفته است مشاهده می شود که آب و هوای آن تحت تاثیر فصل بارانی می باشد. البته لازم است بدانید روزهای آفتابی در این کشور کم نبوده و با این حال میزان بارش باران و رطوبت در آن زیاد است. بخش های کوهستانی ویتنام، آب و هوای معتدلی دارد. اگر بخواهیم بهترین زمان سفر به ویتنام از نظر آب و هوایی را بررسی کنیم می توان گفت فصل بهار و پاییز زمانی مناسب جهت رزرو تور ویتنام می باشد. توجه داشته باشید در این دو فصل دمای هوا در ویتنام معتدل است و میزان بارندگی کمتر است. نکته مهمی که وجود دارد این است که کشور ویتنام کشوری پهناور است، با این حال نمی توان شرایط آب و هوایی خاصی برای آن تعریف کرد یا زمان خاصی را جهت رزرو تور ویتنام مشخص نمود.

قیمت تور ویتنام

با وجود اینکه گفته شد بهتر است افرادی که برای اولین بار و یا حتی چندمین بار است که قصد سفر به ویتنام را دارند از طریق تور ویتنام به این کشور بروند مشاهده می شود که در حال حاضر تور گردشگری این کشور در سایت گلفام سفر در انواع مختلفی موجود است. به طوری که خدمات ارائه شده در این طور متفاوت بوده و طبیعتا قیمت تور ویتنام نیز تفاوت هایی دارد. افراد در اینجا می توانند متناسب با شرایط اقتصادی و سلیقه خود آنچه را که می خواهند رزرو کنند.

تور لحظه آخری ویتنام

علیرغم اینکه بسیاری از افراد تمایل دارند تور لوکس ویتنام را رزرو کرده و سفری بی نظیر و مفرح به این کشور داشته باشند، تعداد زیادی از مسافران نیز هستند که تمایل دارند، سفری اقتصادی و کم هزینه را تجربه کنند. توجه داشته باشید اگر چه خدمات ارائه شده در تور جزو مهمترین مواردی است که در قیمت آن تاثیر می گذارد اما باید بدانید تورهای لحظه آخری که ارائه می شوند و قیمت مناسبی دارند دارای خدمات متنوع و زیادی هستند اما چارتر کنندگان این تورها با نزدیک شدن به زمان سفر و کامل نشدن تعداد مسافران سعی می ;کنند قیمت تور را کاهش داده تا افراد بیشتری ترغیب به رزرو آن شوند. با این وجود می توان گفت تور لحظه آخری ویتنام جزو تورهای چارتر بوده که بیشتر در فصول کم مسافر سال ارائه می شود.

هزینه های سفر با تور ویتنام

سفر با تور ویتنام نیز مانند هر تور دیگری نیاز به پرداخت کردن هزینه های مختلف دارد. تهیه ویزای ویتنام اولین اقدام است که باید پیش از سفر انجام داد و این کار نیاز به صرف هزینه دارد. در تور ویتنام دیگر هزینه هایی که باید در نظر گرفت، عبارتند از: هزینه هتل محل اقامت، هزینه حمل و نقل در شهر، هزینه بازدید از مکان های دیدنی و تفریحی و هزینه خوراک و مواد غذایی است.

تور ویتنام

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ویتنام

تهیه بلیط هواپیما ویتنام از جمله اقداماتی است که لازم است پیش از سفر به این مقصد انجام شود. شما برای اینکه سفر راحتی داشته باشید، بهتر است که برای سفر خود بلیط رفت و برگشت را رزرو کنید تا هنگام برگشتن به ایران مشکلی از بابت خرید بلیط نداشته باشید. معمولا در ایام اوج مسافرت ها امکان تهیه بلیط سخت می شود، پس بهتر است این کار را به روزهای آخر موکول نکنید. زمان سفر، فرودگاه مقصد، کلاس پروازی، نوع پرواز، تاریخ خرید بلیط، شرکت ارائه دهنده بلیط هواپیما و میزان توقف هایی که در طول مسیر اتفاق می افتد از موارد مهمی هستند که روی قیمت نهایی بلیط هواپیما ویتنام تاثیر می گذارند. اگر می خواهید بلیط هواپیما ویتنام را به راحتی تهیه کنید، به جای خرید حضوری در آژانس های مسافرتی که موجب اتلاف وقت شما می شود و نیاز به هزینه های اضافی دارد، خرید اینترنتی بلیط هواپیما ویتنام گزینه بهتری خواهد بود. در خرید آنلاین بلیط هواپیما ویتنام شما در هر مکان و زمانی می توانید این بلیط را رزرو کنید. برای خرید راحت و فوری بلیط هواپیما ویتنام می توانید از طریق سایت گلفام سفر اقدام کنید.

سفر هوایی به ویتنام

رزرو آنلاین هتل در تور ویتنام

مسافرانی که می خواهند به ویتنام سفر کنند یکی از دغدغه های مهم آنها پیش از سفر پیدا کردن هتل مناسب برای مدت زمان اقامت خود در ویتنام می باشد. امروزه به کمک اینترنت به راحتی می توان رزرواسیون هتل مناسب برای اقامت در ویتنام را انجام داد. هتل های بسیار زیادی در ویتنام وجود دارد که ممکن است یافتن یک هتل مناسب در میان آنها برای مسافران سخت باشد. از طریق سایت گلفام سفر مسافران می توانند به راحتی شاهد هتل های ویتنام به همراه لیست قیمت های آنها و خدماتی که در آنها ارائه می شود، باشند. انتخاب هر هتلی بستگی به میزان بودجه مسافران خواهد داشت. معمولا قیمت هتل های ویتنام بستگی به خدمات و امکانات آن و دسترسی به نقاط مختلف و موقعیت مکانی آنها دارد. اگر در سفر خود دغدغه هزینه را ندارید، هتل های 5 ستاره ای که در ویتنام هستند، یک اقامت لوکس و بسیار خوب را به همراه امکانات زیاد به شما ارائه می دهند. هتل آپارتمان ها و هاستل هایی که در ویتنام هستند برای افرادی مناسب خواهند بود که به دنبال اقامت ارزانتر در این کشور هستند. پس از وارد شدن به سایت گلفام سفر شما می توانید با زدن مبدا و مقصد سفر خود شاهد لیست هتل ها در این کشور باشید و یک هتل مناسب را برای سفر خود رزرو کنید.

هتل ها در سفر به ویتنام

 
تعداد بازدید از این مطلب: 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 19 بهمن 1398
نظرات

بررسی تورهای شهر مشهد

شهر مشهد مرکز استان خراسان رضوی و دومین کلان شهر ایران است. شهر مشهد به دلیل وجود حرم رضوی، هر ساله میزبان زائران زیادی بوده و جاذبه های این شهر گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند. تور مشهد یکی از تورهای محبوب و پر طرفدار می باشد. جهت رزرو بلیط هواپیما و یا هتل خود، ما سایت آژانس گردشگری دلتابان را به شما معرفی کنیم که از طریق پنل رزرواسیون این سایت، به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید نسبت به رزرو بلیط هواپیما و یا هتل خود اقدام نمایید.مشهد دارای مکان های مذهبی و تفریحی شاخصی بوده که این شهر را به مقصدی محبوب برای گردشگران تبدیل کرده است. هتل های این شهر با ارائه ی بهترین سرویس دهی و امکاناتی فوق العاده، اقامت دلپذیری را برای مسافرین فراهم می کنند. مسافران تور مشهد در پایان سفر زیارتی و تفریحی خود برای خانواده و دوستانشان سوغات مخصوص این شهر را خریداری می کنند

تور مشهد، گزینه ای مقرون به صرفه و بهترین روش سفر

خرید تور لحظه آخری مشهد را می توان به عنوان گزینه ای بسیار مطمئن در سفر به این شهر عنوان نمود. مشهد امروزه به یکی از مهم ترین شهرهای گردشگری برای ایرانیان تبدیل شده است و همه ساله تعداد کسانی که برای زیارت و تفریح به مشهد می روند بیشتر می شود. خرید تور این شهر به شما امکان رزرو هتل ارزان در مجاورت حرم را می دهد و همچنین پرواز شما به گونه ای انجام می شود که هیچگونه معطلی در دریافت اتاق خود نداشته باشید. به طور کلی تور یک روش سفر برنامه ریزی شده با هدف معین است که از هزینه های اضافی اجتناب کرده و در کمترین زمان در دسترس شما می باشد. دلتابان به عنوان مرجع برگزار کننده تور ارزان مشهد به شمار می رود و همه ساله وظیفه حمل و نقل و اسکان بسیاری از مسافران را بر عهده دارد. این وب سایت با امکانات خود می تواند گزینه ای بسیار مقرون بهصرفه برای کاهش هزینه ها شود. همچنین تجربه 25 ساله این آژانس می تواند به شما در داشتن یک سفر خوب، اقتصادی و لذت بخش کمک کند.

تور مشهد شامل چه امکاناتی می شود؟

تور مشهد همانطور که گفته شد شامل تمامی موارد مورد نیاز شما در سفر می شود. در ابتدا شما می توانید از خدمات فرودگاهی برای سفر به مقصد استفاده کنید و بهترین ایرلاین ها برای پرواز شما در نظر گرفته می شوند. رزرو هتل از دیگر امکاناتی است که در خرید تور به شما ارائه می شود و می توانید از آن استفاده کنید. رزرو هتل به دلیل اینکه این سفر به صورت تور انجام می شود با هزینه ای ارزان تر در دسترس است و شما می توانید هزینه های خود را با خرید تور مشهد کاهش دهید. همچنین تمامی موارد ضروری در سفر مانند سه وعده اصلی غذا توسط هتل به شما ارائه می شود، برنامه های تفریحی و زیارتی برای گروه در حال سفر با تور برگزار می شود و در کل خرید تور می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای خانواده های ایرانی باشد. تمامی امکانات مورد نیاز شما در این سفر فراهم شده است و شما می توانید با خیال راحت برای زیارت و تفریح به مشهد بروید. همچنین برخی از هتل های مشهد در تور ها به مسافران بلیط های تخفیف دار شهربازی و پارک آبی هدیه می دهند که این ویژگی نیز برای تور شهر مشهد وجود دارد.

سفر به مشهد بدون تور، آسان و بی دردسر

شاید همیشه برنامه سفر شما مشخص نباشد و یا به دلیلی نخواهید که تور مشهد را خریداری کنید. به همین دلیل امکان سفر آسان به شهر مشهد بدون خرید تور این شهر از طریق دلتابان فراهم شده است و می توانید از این روش استفاده کنید. به این منظور می توانید از خدمات خرید بلیط هواپیما استفاده کرده و از مبداء مورد نظر خود در تاریخ مد نظر بلیط هواپیما را به صورت اینترنتی خریداری کنید. امکان خرید بلیط برگشت هواپیما نیز وجود دارد که می توانید از این روش استفاده نمایید. همچنین می توانید برای رزرو هتل در شهر مشهد به وب سایت دلتابان مراجعه کرده و از خدمات این شرکت استفاده کنید. تمامی امکانات با بهترین قیمت به شما ارائه می شود و شما می توانید سفری بدون دردسر به سمت مشهد داشته باشید. در صورتی که سوالی در زمینه خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل داشته باشید نیز پشتیبانی 24 ساعته هفت روز هفته در خدمات رسانی به شما آماده هستند و می توانید با تماس تلفنی مشکلات خود را در خرید و رزرو مرتفع کنید.
در صورتی که میخواهید از تورهای ما استفاده کنید ادامه مطلب را بخوانید

انتخاب نوع ترانسفر در تور مشهد

در تورمسافرتی مشهد امکان انتخاب ترانسفر نیز وجود دارد. در واقع شما بر اساس توان مالی و همچنین دیگر موارد می توانید نحوه سفر به این شهر را انتخاب کنید. دو روش برای سفر به مشهد وجود دارد که می توان به سفر زمینی و هوایی اشاره کرد. اگر اهل سفرهای زمینی هستید می توانید تورهای زمینی مشهد را انتخاب کنید اما اگر می خواهید در مدت زمان کوتاه خود را به مشهد مقدس برسانید توصیه می کنیم به رزرو تورهای هوایی مشهد اقدام کنید.
با توجه به اینکه هر کدام از اینگونه تورها دارای ویژگی های مختص خود می باشند بنابراین از هزینه های مشخصی نیز برخوردار هستند. به عنوان مثال تورهای هوایی مشهد از هزینه به نسبت بالاتری نسبت به تورهای زمینی این شهر برخوردار هستند. جهت رزرو بلیط هواپیما و یا تور مشهد به صورت هوایی با مراجعه به سایت دلتابان و با استفاده از پنل رزرواسیون دلتابان به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید تور و یا هتل و یا بلیط هواپیمای خود را رزرو نمایید.

رزرو تور مشهد زمینی

همانطور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم تور مسافرتی مشهد به چندین روش قابل رزرو می باشد. در واقع انواع مختلفی برای تورهای زیارتی مشهد در نظر گرفته می شوند که تور زمینی یکی از آنها به شمار می رود. بسیاری از افراد سفر کردن با قطار را بسیار می پسندند و ترجیح می دهند که ساعت ها در این وسیله نقلیه نشسته تا بتوانند از زیبایی های اطراف خود لذت ببرند. اینگونه افراد می توانند به رزرو تور زمینی مشهد اقدام کنند.
یادآور شویم که تورهای زمینی مشهد با توجه به نوع قطاری که رزرو می شود از هزینه های مشخصی برخوردار هستند. برخی از قطارها با توجه به امکانات و خدماتی که در اختیار مسافران قرار می دهند هزینه بیشتری در بر دارند که در زمان رزرو تور زمینی مشهد می توانید به این موضوع نیز توجه کنید. زمان رفت و برگشت نیز می تواند در تعیین هزینه اینگونه از تورهای زمینی این شهر تاثیرگذار باشد.

رزرو تور مشهد هوایی

در کنار رزرو تور مشهد به صورت زمینی می توانید گزینه دیگری را مد نظر قرار دهید. تور هوایی مشهد این روزها از طرفداران بیشتری برخوردار است چرا که مدت زمان سفر به مشهد در اینگونه از تورها کمتر است. بسیاری از افراد با توجه به اینکه تورهای زمینی مشهد از زمان بسیاری برای رسیدن به مقصد برخوردارند احساس نارضایتی می کنند چرا که در انتهای سفر احساس خستگی در آنها به چشم می خورد.
در تور مشهد با هواپیما با توجه به اینکه ساعت سفر به شدت کاهش می یابد افراد بسیاری تمایل دارند که به رزرو آنها اقدام نمایند. اینگونه از تورها نیز با توجه به خدمات و کیفیت پرواز از هزینه مشخصی برخوردار هستند. با توجه به نوع بلیط، زمان پرواز و چندین موضوع دیگر هزینه تورهای هوایی مشهد تعیین می شود. این نکته را فراموش نکنید که با توجه به توان مالی و سلایق خود می توانید بهترین تور مشهد را برای خود وخانواده رزرو نمایید. اگر سوالی در رابطه با نحوه رزرو تور هوایی مشهد دارید می توانید با کارشناسان سایت دلتابان در ارتباط باشید و پاسخ مناسبی در این زمینه کسب نمایید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 15 بهمن 1398
نظرات

خرید بلیط هواپیما از سایت دلتابان

خرید بلیط چارترهواپیما را می توان مهمترین موردی دانست که قبل از سفر باید حتما به آن توجه داشته باشید. لازم به ذکر می باشد که مرکز خرید بلیط هواپیما نیز حائز اهمیت می باشد. به عبارتی باید مرکز خریدی معتبر جهت خرید بلیط برگزینید تا بتوانید به راحتی و با اطمینان خاطر اقدام به خرید نمایید. توجه داشته باشید که بلیط های پروازی با یکدیگر متفاوت هستند که از نظر امکانات و همچنین قیمت تفاوت های بسیاری با یکدیگر خواهند داشت. جهت رزرو هتل راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که می توانید بهترین مرکز را از این میان برگزینید. بهترین روش را می توان مراجعه به وب سایت دلتابان دانست چرا که در این وب سایت تمامی امور مربوط به سفر خود را می توانید تنظیم نموده و سفری خوب و خوش را برای خود رقم بزنید از جمله ویژگی های دلتابان می توان به مناسب بودن قیمت ها اشاره نمود که همین امر توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. در ادامه توضیحات کامل تری را در زمینه رزرو بلیط هواپیما و هتل ارائه نموده ایم:

خرید بلیط هواپیما

تور ارزان  کشور ترکیه

 تور کشور ترکیه، به سفری اطلاق می شود که یک شرکت مسافرتی با ارائه خدماتی در قالب یک پکیج مسافران علاقه مند به سفر ترکیه را جذب می کند و با اخذ هزینه ای آن ها را به کشور ترکیه می برد. تورها معمولاً فردی به نام راهنمای تور و یا تور لیدر برای راهنمایی مسافران دارند. تور ترکیه ارزان معمولاً سفرهایی ۳ تا ۱۰ روزه هستند که در آن سفر به چند شهر زیبای کشور ترکیه گنجانده می شود.

برای خرید تور ترکیه لحظه آخری شما می توانید از طریق مراجعه ی حضوری به آژانس های ارائه کننده تور و یا مراجعه اینترنتی به سایت های فروش تور اقدام کنید.
مسلماً خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی و تور می تواند از لحاظ صرف زمان و هزینه برای شما ارزان تر از تهیه تور به صورت حضوری تمام شود. در تهیه تور کشور ترکیه از طریق اینترنت به راحتی می توانید با یک کلیک ساده انواع تور ها را ببینید و قیمت تورهای مختلف را با هم مقایسه کرده و در بین چندین تور مختلف بهترین تور و مناسب ترین تور با شرایط خودتان را انتخاب کنید. اگر برای خرید تور خود زمان بیشتری را اختصاص دهید امکان برخورد شما با تور ارزان ترکیه بیشتر است

 

تور ترکیه

 

رزرو آنلاین تور پاتایا

بازدید از دنیای زیر آب در شهر پاتایا یکی از بهترین تفریحاتی است که می توانید در تور پاتایا انجام دهید، یکی از بزرگترین آکواریوم های کل دنیا در شهر پاتایا واقع شده است، این آکواریوم بسیار مجهز شامل یک تونل بسیار بزرگ و طولانی است که به صورت همزمان تعداد زیادی از توریست ها می توانند وارد آن شوند و تجربه ای فوق العاده را در تور پاتایا بدست آورند. یکی دیگر از تفریحاتی که می توانید در تور پاتایا تجربه کنید بازدید از پارک فیل ها در این شهر است، شما در این پارک می توانید تعداد بسیار زیادی فیل را مشاهده کنید که اکثرا آنها دارای سن بالایی هستند و دیگر نمی توانند در جنگل های شهر پاتایا زندگی کنند، از جمله فعالیت های فوق العاده ای که می توانید در این پارک انجام دهید غذا دادن به این فیل ها است که علی الخصوص برای کودکان می تواند جذاب باشد.

علاقمندان به سفر به این شهر زیبا میتوانند با مراجعه به وب سایت  دلتابان و خرید بلیط چارتر سفری ارزان و دلپذیر را تجریبه کنند.

 

جاذبه های گردشگری پاتایا

بهترین زمان خرید تور پاتایا

شهر پاتایا با اینکه یکی از زیباترین شهرهای تایلند است و سالانه توریست های بسیار زیادی را جذب می کند ولی نکته ای که باید بدانید این است که در تور پاتایا ممکن است مشکلاتی برای شما به وجود آید که با رعایت کردن برخی از نکات می توانید از رخ دادن این مشکلات جلوگیری کنید. یکی از مهمترین مشکلاتی که معمولا توریست ها در تور پاتایا با آن روبرو می شوند مشکل سگ های ولگرد است، تعداد این سگ ها بسیار زیاد است که در کل شهر پاتایا پخش شده اند، البته جای نگرانی نیست و این سگ ها با شما کاری ندارند ولی در صورتی که قصد دارید به آنها غذا بدهید حتما باید اطلاعاتی در خصوص رفتار این حیوانات داشته باشید.

 تور مسافرتی  گرجستان 

یکی از گزینه‌ های مهم که در زمان انتخاب تور گرجستان ارزان شما را یاری خواهد رساند راهنما و لیدر آن است. با توجه به اینکه این فرد می بایست به زبان کشور مقصد که گرجی است  تسلط کافی داشته باشد به راحتی می توانید تور مورد نظر را مورد ارزیابی قرار دهید. در کنار تسلط کافی به زبان کشور مقصد، لیدر می بایست از  اطلاعات کافی در رابطه با این کشور برخوردار باشد و بتواند  زمان و هزینه را به خوبی مدیریت کند.  

این نکته را فراموش نکنید که اغلب آژانس های مسافرتی که سایت دلتابان یکی از آنها است، به استخدام لیدر و راهنماهای ماهر و باسواد می پردازند تا مسافران در طول سفر احساس راحتی و یا آرامش داشته باشند. یک لیدر با تجربه می بایست از مهارت کافی برای همراهی مسافران تور گرجستان برخوردار باشد.

 

رزرو هتل گرجستان

 

 رزرو تور ارزان گرجستان

 در زمان  خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل ،رزرو تور مسافرتی گرجستان می بایست به اقامتگاهی که برای شما در نظر گرفته شده توجه کنید.شاید جالب است بدانید که در کشور گرجستان مخصوصا شهر تفلیس اقامتگاه و هتل های مختلفی وجود دارند که هر کدام خدمات و امکانات مختلفی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. در برنامه تورهای مسافرتی که برای سفر به این کشور برنامه‌ریزی شده اند می بایست هتلی مناسب بر اساس هزینه ای که مسافر پرداخت می کند در نظر گرفته شود.

  این نکته را فراموش نکنید که توجه به هتل های جایگزین نیز در زمان رزرو و قیمت تور گرجستان و شهرهای مختلف آن  از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که این امکان وجود دارد که امکان اقامت در هتل رزرو شده به دلایل مختلفی امکان پذیر نباشد. بنابراین آژانس های معتبر می بایست هتل جایگزینی را در سفر به گرجستان در نظر بگیرند. مسافران عزیز در زمان انتخاب و رزرو تور می بایست این موضوع را نیز مدنظر قرار دهند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : چهار شنبه 2 بهمن 1398
نظرات

آشنایی با شرایط رزرو آنلاین هتل

رزرو آنلاین هتل یکی از انتخاب هایی است که اغلب مسافران در زمان سفرهای داخلی و یا خارجی به آن توجه می کنند. این گونه رزرو، کار را برای شما هموارتر می کند چرا که با استفاده از آن می توانید زمان و هزینه های خود را مدیریت نمایید. بررسی خدمات و امکانات، نوع اتاق، موقعیت مکانی، ترانسفر رایگان و چندین موضوع دیگر را می توان در زمان رزرو هتل به صورت اینترنتی مورد بررسی های کافی قرار داد. در ادامه با ما همراه باشید اگر این انتخاب جزء اولویت های شماست.
رزرو آنلاین هتل

فاکتورهای مهم در رابطه با رزرو اینترنتی هتل

سفر کردن نیاز به یک برنامه مدون و مشخص خواهد داشت و اگر در این رابطه کوتاهی شود مسلماً در انتهای سفر رضایت کافی حاصل نخواهد شد. یکی از مهم ترین موضوعات در این رابطه توجه به فاکتورهای مهم در زمان رزرو اینترنتی هتل های داخلی و خارجی است. این نکته را فراموش نکنید که نحوه رزرو اقامتگاه های مختلف با توجه به نوع ویژگی هایی که هر هتل دارد متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال برای رزرو کردن هتل های لوکس و چند ستاره می بایست هزینه بیشتری در نظر بگیرید ولی در مقابل هتل هایی که از درجه کیفیت کم تری برخوردارند هزینه کم تری را برای شما متحمل خواهند شد.
این موارد را عنوان کردیم تا به شما یادآور شویم که چندین فاکتور در نحوه انتخاب و رزرو اقامتگاه و هتل های مختلف تأثیر گذار می باشند. به عنوان مثال خدمات و امکانات یکی از این موارد محسوب می شوند. موقعیت مکانی موضوع مهم بعدی است. سرویس دهی و همچنین نوع برخورد کارکنان نیز می تواند شما را در انتخاب یک هتل ایده آل و مناسب یاری رساند. در ادامه با ما همچنان همراه باشید تا بیشتر این موارد را به چالش بکشانیم.

توجه به امکانات مختلف در زمان رزرو اینترنتی هتل

اولین موضوعی که هر مسافر در زمان رزرو هتل به آن توجه می کند امکانات مختلف آن است. در واقع قبل از این که شما رزرو خود را نهایی کنید امکانات متعدد را مورد ارزیابی قرار می دهید و براساس نیازها و سلایق خود بهترین هتل را انتخاب می کنید. هر هتل و اقامتگاهی که از امکانات مخصوص خود برخوردار است. در واقع شرایط هر اقامتگاهی در نوع سرویس دهی خود به مسافران و مراجعه کنندگان تأثیر گذار خواهد بود. نکته مهم در این رابطه توجه به امکاناتی است که بودن آن ها برای شما ضروری است.
اگر با خودرو شخصی خود سفر می کنید می توانید به وجود و یا عدم وجود پارکینگ توجه کنید. در دسترس بودن رستوران نیز از دیگر امکاناتی است که برای بسیاری از رزرو کنندگان حائز اهمیت است. امکانات مختلف را می توانید اولویت بندی کنید و براساس نیاز خود آن ها را مورد ارزیابی قرار دهید. یادآور شویم که هرچه امکانات یک هتل بیشتر و با کیفیت تر باشد رضایت بیشتری از سوی اقامت کنندگان حاصل خواهد شد. برای رزرو این گونه از هتل ها نیز مسافران می بایست هزینه بیشتری را پرداخت نمایند.
رزرو اینترنتی هتل

توجه به خدمات در زمان رزرو اینترنتی هتل

هتل های مختلف با ستاره های گوناگونی را می توان مشاهده کرد که هر کدام خدمات مشخصی را برای رزرو کنندگان خود در نظر گرفته اند. برخی از افراد به دلیل سفرهای متعدد به راحتی می توانند مناسب ترین هتل را از نظر خدمات انتخاب کرده و رزرو نمایند چرا که تجربه کافی در این زمینه کسب نموده اند. برخی نیز به دلیل کم تجربگی و یا عدم توجه به نوع خدمات در انتخاب و رزرو هتل خود کوتاهی کرده و در نهایت رضایت کافی از سفر و اقامتگاه خود نخواهند داشت. نوع کیفیت خدمات هر هتلی به عوامل بسیاری بستگی دارد و نباید تنها به چند ستاره بودن آن توجه نمود.
در برخی مواقع برخی از هتل های دو یا سه ستاره خدماتی را ارائه می دهند که در برخی از هتل های پنج ستاره می بایست با پرداخت هزینه ای جداگانه از آن گونه خدمات بهره مند شد. مقایسه هتل های مختلف از لحاظ خدمات و میزان کیفیت آن ها قبل از هر گونه رزروی می تواند شما را در یک انتخاب مناسب و ایده آل یاری رساند. در سایت دلتابان این امکان فراهم شده است تا شما عزیزان با بررسی بیشتر خدمات هر هتلی بهترین گزینه را برای خود انتخاب و رزرو نمایید. رزرو آنلاین هتل های داخلی و خارجی از جمله برنامه های سایت دلتابان می باشد.

توجه به اتاق های مختلف در زمان رزرو اینترنتی هتل

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که قبل از این که نوع اتاق های یک هتل را بررسی نمایید رزرو خود را نهایی کرده باشید. در بدو ورود به اتاق خود با صحنه ای مواجه خواهید شد که تا انتهای سفر در ذهنتان باقی خواهد ماند. سایت دلتابان علاوه بر این که تصاویر مشخصی از اتاق هتل های مختلف داخلی و خارجی در اختیارتان قرار می دهد این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد که نوع اتاق را براساس نیاز خود انتخاب نمایید. تمیزی و نظافت اتاق و یا سوئیت های هر هتلی نیز در میزان رضایت مندی مراجعه کنندگان تأثیر گذار خواهد بود.
سرویس دهی اتاق ها می بایست روزانه صورت گیرد تا مسافرین در مدت زمان اقامت خود در هتل با هیچ گونه کم و کاستی مواجه نشوند. توجه به تهویه مطبوع، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، متراژ اتاق، سرویس های حمام و بهداشتی و چندین موضوع دیگر را می توان در زمان رزرو هتل مورد ارزیابی قرار داد. اگر قصد سفرهای داخلی و خارجی را دارید سایت دلتابان شما را دعوت به رزرو اینترنتی هتل با اتاق های چند تخته و یا سوئیت های ایده آل و مناسب خواهد نمود.
رزرو هتل ارزان

توجه به موقعیت مکانی و ترانسفر رایگان در زمان رزرو اینترنتی هتل

در زمان رزرو اینترنتی هتل علاوه بر فاکتورهای مهمی که در بخش های قبلی به آن اشاره کردیم می بایست چند موضوع دیگر را نیز مورد ارزیابی قرار دهید. رزرو اینترنتی از طریق سایت دلتابان این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد که اطلاعات مناسب و کافی از موقعیت مکانی هتل های داخلی و خارجی کسب نمایید. براساس موقعیت مکانی مسلماً یک انتخاب مناسب را به انجام خواهید رساند. هتلی که از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار باشد دسترسی شما را به جاذبه های گردشگری راحت تر خواهد نمود.
در کنار توجه به مکان هتل در زمان رزرو هتل می بایست به ترانسفر هتل نیز توجه کنید. اکثر هتل ها این امکان را برای اقامت کنندگان خود فراهم می کنند تا از فرودگاه به هتل و یا بالعکس به صورت رایگان جابه جا شوند. برای این که از این گونه خدمات بهره مند شوید می بایست با تورهای مسافرتی سفر کنید هر چند با پرداخت هزینه ای جداگانه نیز می توان از این گونه خدمات بهره مند شد.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : چهار شنبه 2 بهمن 1398
نظرات

خرید بلیط هواپیما از وب سایت دلتابان

آیا قصد سفر به یک کشور خارجی و یا یک شهر داخلی را دارید؟ آیا قصد خرید بلیط هواپیما را دارید؟ توصیه ما به شما استفاده از خدمات فوق العاده وب سایت دلتابان می باشد. شما با مراجعه به این وب سایت به راحتی می توانید از خدمات مختلف آن از جمله خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و ... استفاده کنید. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر وب سایت دلتابان را به شما معرفی کنیم تا با آشنایی بیشتر با این وب سایت بتوانید برای سفر کردن از خدمات مختلف آن نهایت بهره را ببرید، ما در این مطلب درباره خرید بلیط هواپیما از دلتابان، رزرو هتل با استفاده از خدمات دلتابان و جزئیات این دو مورد صحبت خواهیم کرد و بعد از آن به معرفی یکی از معروف ترین هتل های منطقه جمیرا در شهر دبی خواهیم پرداخت که یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری برای ایرانیان می باشد.

 

انواع خریدهای آنلاین چیست؟

همانطور که اشاره شد، در خرید آنلاین نیازی به طی مسافت های طولانی برای خرید کالای مورد نظر خود ندارید، حتی می توانید به راحتی از کشور دیگری خرید کرده و منتظر دریافت کالا باشید. اما صرفا خرید اینترنتی یا خرید آنلاین محدود به خریدن کالا نمی شود، بلکه امروزه شاهد این هستیم که بسیاری از کسب و کارها با استفاده از این روش کار خود را توسعه داده و رفاه حال کاربران خود را فراهم می آورند تا در هر زمان از شبانه روز که خواستند، به بازدید از خدمات آنها بپردازند و کالا یا خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایند. برای مثال این خدمت می تواند مربوط به پرداخت قبض باشد، یا مشاوره های آنلاین را شامل شود. یکی از بهترین نمونه های خرید آنلاین را می توان در حوزه سفر و گردشگری دانست، خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل ، از جمله خدمات آنلاینی است که یک شرکت مسافربری و گردشگری در اختیار کاربران خود قرار می دهد

انواع خدمات دلتابان

ما برای تمامی شهرها و مقاصد گردشگری تورهای متنوع را برنامه ریزی می کنیم مانند تور مشهد تور کیش تور های خارجی مثل تور اروپا ..... همراه برنامه های گروهی تخفیف های فوق العاده ای را بر روی تورها اعمال خواهیم کرد. برای رزرو بلیط چارتر و هتل پشتیبان داریم و هر پشتیبان مسئول یکی از تورهاست که تمامی موارد ضروری را برای شما چک خواهد کرد. در صورت نیاز با شما تماس می گیرد و مراحل پرواز و هتل را به سرعت به اطلاع شما خواهد رساند.

به این ترتیب شما بدون وقفه در برنامه کاری و یا کارهای روزمره مراحل سفرتان را به ما سپرده اید و برای سفر آماده می شوید. در این میان تنها باید به نکات مهم و قوانین بلیط های چارتر آگاه باشید. زمان سفر و بودجه را دقیق مشخص کنید. پیش از زمان موعد برای خرید اقدام کنید تا با ترافیک و هیاهوی گردشگران مواجه نشوید. از سفر لذت ببرید و هرگونه موردی را با ما در میان بگذارید تا با همکاری پشتیبان مشکلتان حل شده و نگرانی باقی نگذارد. ووچر هتل و بلیط را تحویل بگیرد و راهی سفر شوید.

همچنین آژانس مسافرتی دلتابان به عنوان یکی از برترین مراکز ارائه خدمات تور لحظه آخری کیش تبدیل شده است و امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری از مردم در سراسر کشور برای گذراندن تعطیلات خود به کیش می روند. کیش پروازهایی را به تمامی مراکز استان ها برقرار کرده است و ایرلاین مخصوص خود را دارد. این جزیره تمامی امکانات گردشگری را فراهم می کند تا بتوانید یک سفر آرام و کاملا بدون دغدغه را داشته باشید. برای خرید تور لحظه آخری کیش می توانید به وب سایت دلتابان مراجعه کرده و تور این جزیره را با قیمت مناسب خریداری کنید.

رزرو هتل خارجی 

جالب است بدانید که اکثر مسافرانی که از این طریق به رزرو خود اقدام کرده‌اند به این موضوع واقف هستند که این روش باعث می‌شود در زمان صرفه جویی بسیاری شود چرا که می‌توانند چندین اقدام را در چند دقیقه به انجام برسانند.

به عنوان مثال پس از انتخاب زمان سفر شما به صورت اینترنتی می توانید بلیط هواپیمایی خارجی را بر اساس مقصد مورد نظر خود مورد بررسی قرار دهید و در نتیجه گزینه های بسیاری پیش روی شماست. همچنین می توانید هتل های اقامتی را با یکدیگر مقایسه کرده و قیمت آنها را در نظر بگیرید؛ بنابراین رزرو آنلاین هتل و بلیط های هواپیمایی خارجی و حتی داخلی می تواند زمان را برای شما متوقف کند. اگر تمایل دارید که در زمان خود مدیریت کنید از رزرو آنلاین قبل از سفر خود به هیچ عنوان غافل نشوید.

متقاضیانی که به دنبال رزرو هتل در تور گرجستان هستند این امکان را دارند تا پس از انتخاب هتل و اتاق در هتل، با درج تعداد مسافران قیمتی را نسبت به مدت اقامت و تعداد کل مسافران مشاهده نمایند. البته اگر هتل و اتاق خاصی هم مورد نظر مسافر باشد با درج نام و اتاق هتل می توانند بدون هیچ سردرگمی هتل انتخابی خود را رزرو نمایند.

بلیط هواپیما چارتری 

بسیاری از مسافران که عازم شهر زیبای مشهد مقدس هستند؛ تمایل دارند تا با استفاده از بلیط های ارزان چارتری سفر هوایی داشته باشند. از این رو طبق آمارهایی که از تردد پروازهای داخلی فرودگاه های کشور گزارش شده فرودگاه هاشمی نژاد مشهد از فرودگاه مهر آباد تهران بیشترین پرواز داخلی مربوط به مسافران تورهای مشهد را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل می توان گفت درصد بالایی از بلیط های چارتری در مسیر سفر های هوایی مشهد عرضه می شوند. در این میان نیز باید گفت از جمله پرطرفدارترین بلیط هواپیما چارتر امروزه به پروازهای رفت و برگشت تهران مشهد تعلق دارد.

 

نکات مهم برای خرید بلیط هواپیمایی چارتری

قیمت تمامی بلیط های چارتری در هر لحظه می تواند نوسانات زیادی را شامل شود پس اگر به دنبال ارزان ترین بلیط هواپیما چارتر هستید توصیه شده روزهای قبل و یا بعد از تاریخ مورد نظر را مورد بررسی قرار داده و مناسب ترین بلیط هواپیما را به دست آورید. خریداری و یا رزرو بلیط هواپیما چارتر به دقت کافی انجام شود چون اکثر چارترها بلیط های هواپیمایی را کنسل نمی کنند و یا در صورت کسر نمودن درصدی از بهای بلیط، هر چه مسافر به تاریخ پرواز نزدیک تر شود این درصد کسری بالاتر خواهد رفت. در فصل زمستان و پاییز بلیط هواپیما چارتر طرفداران کمتری داشته و قیمت های پایین تری را به خود می گیرند.

تعداد بازدید از این مطلب: 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 21 دی 1398
نظرات

تاریخچه کشور گرجستان

کشور گرجستان، کشوری با تاریخ بزرگ است که در بخش عظیمی از تاریخش درگیر جنگ های طولانی بوده و رنج های زیادی را تحمل کرده است اما امروزه به یکی از زیباترین و پربازدید ترین کشور های جهان تبدیل شده است. کشور گرجستان در تاریخ خود درگیر حمله ی مغول ها، جنگ جهانی و دیگر جنگ ها بوده است. در دوره ی قاجاریه که گرجستان تحت سلطه ایران بود، دو کشور روسیه و ایران به مدت 12 سال با یکدیگر جنگیدند که به عقد عهدنامه گلستان منجر شد.
پس از انقلاب کبیر، گرجستان جمهوری دموکرات اعلام کرد که توسط ارتش سرخ نقض شد و به مدت هفتاد سال جزو جمهوری های سوسیالیستی شوروی بود که توانستند پس از آن جمهوری مستقل دموکرات تشکیل دهند. از آن پس کشور گرجستان شروع به پیشرفت کرد و تاکنون خود را به یکی از زیباترین و پرگردشگرترین ها تبدیل کرده است.
تور گرجستان

معرفی کشور گرجستان

یکی از کشور های زیبای جهان که در حدود 200 سال پیش از ایران جدا شده است. این کشور در مرز اروپا و آسیا قرار دارد ولی جزو کشور های اروپایی محسوب می شود. کشور گرجستان از زمان استقلال تاکنون پیشرفت های زیادی در اقتصاد خود داشته است که یکی از بخش هایی که به صورت چشمگیری به اقتصاد این کشور تاثیر گذار بوده، صنعت گردشگری این کشور می باشد که به واسطه ی طبیعت چشم نواز، آثار تاریخی فوق العاده زیبا، کوهستان های بلند همه ساله مورد توجه گردشگران از سراسر جهان قرار می گیرد و باعث ارز آوری زیادی برای این کشور شد است. گرجستان کشور کوهستانی است که آب و هوای متنوعی دارد.تور گرجستان یکی از محبوب ترین تور های دلتابان است.

موقعیت جغرافیایی کشور گرجستان

کشور گرجستان در منطقه قفقاز قرار گرفته است. این کشور در میان اروپا و آسیا واقع شده است اما کشوری اروپایی به حساب می آید و از قوانین اتحادیه اروپا پیروی می کند. گرجستان کشوری در مرز آسیای غربی و اروپای شرقی است. کشور گرجستان با روسیه از شمال، ترکیه و ارمنستان از جنوب، آذربایجان از جنوب شرقی و غرب با دریای سیاه همسایه است. سیستم حاکم بر کشور گرجستان، جمهوری متمرکز نیمه ریاستی می باشد. کشور گرجستان به نه منطقه، یک شهر و دو جمهوری خودمختار تقسیم می شود.

اهمیت سفر با تور مشهد

همانطور که در بخش ابتدایی این مطلب نیز عنوان کردیم در میان تورهای مسافرتی و زیارتی داخلی تور مشهد از مهمترین آنها محسوب می شود چرا که میزان متقاضی برای رزرو این تور در طول سال به نسبت دیگر تورها بیشتر می باشد؛ اما چرا بسیاری از افراد برای سفر زیارتی خود این تور را انتخاب می‌کنند. تور مشهد دارای خدمات منحصر به فردی است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به رزرو بلیط های رفت و برگشت اشاره کرد. سفر با تور مشهد برای بسیاری از افراد کاملاً به صرفه می باشد چرا که می توانند از طریق آن هزینه های بلیط و هتل خود را به‌خوبی مدیریت کنند.
گارانتی هتل نیز از مهمترین ویژگی های تور لحظه آخری مشهد است که افراد بدون هیچ گونه دغدغه فکری می‌توانند خدمات و امکاناتی که در آن ارائه شده را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند اگر تمایل دارید تور مشهد را برای سفر خود رزرو کنید توصیه می کنیم از طریق سایت مورد نظر که مجری تورهای زیارتی و داخلی است این مهم را به انجام برسانید. قبل از رزرو تور توصیه می کنیم اعتبار آژانس های مسافرتی و گردشگری را جویا شوید.
تور مشهد دلتابان

خدمات تور مشهد

تور مشهد نیز همانند دیگر تورهای مسافرتی و زیارتی از خدمات متنوعی برخوردار است که برای بسیاری از رزرو کنندگان آن حائز اهمیت می‌باشند. از مهمترین خدمات و امکانات این تور می توان به ترانسفر فرودگاهی برای استقبال از مسافران اشاره کرد. از طریق این خدمات می توانید حمل چمدان خود را به افرادی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند بسپارید. از دیگر خدمات این تور زیارتی می‌توان به رزرو بهترین هتل های مشهد اشاره کرد مشهد شهری است زیارتی که در آن هتل های متعددی تأسیس شده‌اند تا زائرین و مسافران این شهر بتوانند از امکانات و خدمات آنها بهره‌مند شوند.
در سفر به تنهایی امکان رزرو بهترین هتل برای شما بسیار کم است اما در سفر با تور مشهد می‌توانید در بهترین هتل های این شهر اقامت کنید. از دیگر خدمات این تور می توان به رزرو بلیط رفت و برگشت به صورت های مختلف اشاره کرد. اگر بلیط سیستمی برای شما رزرو شود امکان کنسلی وجود دارد اما به شرط پرداخت جریمه، در صورتی که بلیط چارتری برای شما ثبت شده باشد امکان کنسلی به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.

بررسی تفاوت بلیط چارتر و سیستمی

خرید بلیط چارتر یکی از انواع بلیط های هواپیما می باشد که این بلیط هیچ گونه تفاوت کیفی با بلیط های سیستمی نخواهد داشت و در صورت رزرو آن می توانید یک سفر مناسب و هم تراز با بلیط های سیستمی داشته باشید. یکی از مهمترین مواردی که در رابطه با بلیط هواپیما چارتر باید حتما مورد توجه قرار گیرد را می توان نوسان قیمت آن دانست چرا که این بلیط ها در مواقع مختلف قیمت متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت و نمی توان یک رقم خاص برای فروش آنها در نظر گرفت. بسیاری این تصور را دارند که بلیط هواپیما چارتر قیمت ارزان تری نسبت به بلیط های سیستمی خواهد داشت، این سخن با اینکه تا حدی درست است اما در مواقعی صحیح نخواهد بود و ممکن است بلیط هواپیما چارتر قیمتی حتی بالاتر از بلیط های سیستمی نیز داشته باشد. به همین دلیل نباید به امید خرید بلیط چارتر با قیمت ارزان از رزرو بلیط سیستمی خودداری کنید. بلیط های سیستمی از نظر کلاس های پروازی به سه نوع اکونومی، بیزینس و فرست کلاس دسته بندی می شوند که اکونومی کمترین و فرست کلاس بیشترین میزان خدمات را به مسافران ارائه می نماید و البته فرست کلاس به دلیل هزینه های بالا در کمتر ایرلاینی ارائه می شود. کلاس های پروازی بلیط هواپیما چارتر نیز می تواند متفاوت باشد و به همین دلیل خواهید توانست بهترین و با کیفیت ترین بلیط را برای سفر خود انتخاب کنید.

بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما چارتر

به نظر شما بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیما چارتر چه زمانی است؟ بلیط های چارتر با نزدیک شدن به موعد سفر روند نزولی در قیمت پیدا خواهند کرد و به همین دلیل در روزهای آخر مانده به سفر می توانید نسبت به خرید بلیط های چارتر با قیمتی بسیار ارزان تر اقدام نمایید. اما به هیچ وجه نباید به امید کاهش قیمت منتظر باشید، چرا که ظرفیت بلیط های چارتر محدود بوده و ممکن است در مدت کوتاهی پس از ارائه به اتمام برسد. توصیه می کنیم در همان ابتدای ارائه بلیط های چارتر نسبت به رزرو آن اقدام نمایید چرا که در این صورت می توانید از سفر خود اطمینان داشته باشید. بلیط های چارتر برای شرکت های هواپیمایی مختلفی ارائه می شوند و می توانید بلیط ایرلاین مورد نظر خود را برای پرواز انتخاب کنید اما توجه داشته باشید که حق انتخاب با شما نخواهد بود و باید کلیه شرایط پرواز را پذیرفته و سپس نسبت به رزرو بلیط اقدام کنید.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 1948
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : چهار شنبه 18 دی 1398
نظرات

تور کشور ترکیه

تور کشور ترکیه، به سفری اطلاق می شود که یک شرکت مسافرتی با ارائه خدماتی در قالب یک پکیج مسافران علاقه مند به سفر ترکیه را جذب می کند و با اخذ هزینه ای آن ها را به کشور ترکیه می برد. تورها معمولاً فردی به نام راهنمای تور و یا تور لیدر برای راهنمایی مسافران دارند. تور ترکیه ارزان معمولاً سفرهایی ۳ تا ۱۰ روزه هستند که در آن سفر به چند شهر زیبای کشور ترکیه گنجانده می شود.

برای خرید تور ترکیه لحظه آخری شما می توانید از طریق مراجعه ی حضوری به آژانس های ارائه کننده تور و یا مراجعه اینترنتی به سایت های فروش تور اقدام کنید. مسلماً خرید اینترنتی تور می تواند از لحاظ صرف زمان و هزینه برای شما ارزان تر از تهیه تور به صورت حضوری تمام شود. در تهیه تور کشور ترکیه از طریق اینترنت به راحتی می توانید با یک کلیک ساده انواع تور ها را ببینید و قیمت تورهای مختلف را با هم مقایسه کرده و در بین چندین تور مختلف بهترین تور و مناسب ترین تور با شرایط خودتان را انتخاب کنید. اگر برای خرید تور خود زمان بیشتری را اختصاص دهید امکان برخورد شما با تور ارزان ترکیه بیشتر است

تور ترکیه

تور ترکیه سفری پر از هیجان

اگر قصد سفر در یک زمان خاص به ترکیه را ندارید و یا اینکه برایتان هزینه بسیار مهم تر از زمان سفر است می توانید چند ماه قبلتر اقدام به تهیه تور کنید به طوری که منتظر تورهایی بمانید که در فصل های خاص برگذار می شوند، تا با این تورها ارزان تر به ترکیه سفر کنید. برای تهیه تور ترکیه ارزان راه دیگر جستجوی مداوم در اینترنت است چرا که بعضی اوقات اتفاق می افتد که تور ترکیه بنا به دلایلی تخفیف قابل توجهی می خورد و با قیمت بسیار ارزان به فروش می رسد و تنها با پیگیری مداوم است که شما می توانید با این فرصت های طلایی سفر ارزان به ترکیه مواجه شوید.دلتابان با ارائه خدمات گردشگری و برگزاری تور های مختلف به سر تا سر کشور می تواند انتخاب مناسبی برای شما عزیزان در این سفر گردشگری باشد

آشنایی با تور پاتایا

کشور تایلند یکی از کشورهای ساحلی آسیا است که مورد توجه تورهای مسافرتی بسیاری قرار دارد. در تایلند چند شهر بزرگ وجود دارد که می توانید در سفرهای خود از آنها دیدن کنید و در کنار استراحت در ساحل های تفریحی آن از جاذبه های گردشگری و تاریخی شهر نیز دیدن کنید و با فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند نیز آشنا شوید. تور پاتایا یکی از تورهای گردشگری مهم در کشور تایلند به شمار می رود. به گونه ای که سالانه هزاران مسافر خارجی به پاتایا آمده و در آن به گردش و تفریح مشغول می شوند. پاتایا اگرچه شهر ساحلی کوچکی است، ولی به خاطر نزدیکی به شهر بانکوک پایتخت کشور تایلند، دسترسی به آن نیز راحت است. آنچه باعث شده تا تور تایلند مورد توجه توریست ها قرار بگیرد، جمع شدن جاذبه های گردشگری تفریحی، تاریخی و فرهنگی در کنار امکانات تفریحی مناسب مثل هتل ها، بارها، استراحتگاه های ساحلی و ... است. در ادامه این مقاله به معرفی این جاذبه های گردشگری نیز خواهیم پرداخت.

تور پاتایا

جاذبه های گردشگری تور پاتایا

مهمترین عامل محبوبیت تور پاتایا به خاطر ساحل های تفریحی آن است. ساحل جامتین یکی از همین استراحتگاه های ساحلی در پاتایاست. یک ساحل شنی به وسعت شش کیلومتر که به دور از شهر قرار گرفته و امکانات تفریحی خوبی دارد. نونگ نوچ نیز یک باغ گرمسیری بزرگ است و از جاذبه های گردشگری تور پاتایا به شمار می رود. در این باغ که امروزه به صورت یک پارک گردشگری در آمده، می توانید طعم انواع میوه های گرمسیری را بچشید و در آن به گردش بپردازید.

یکی از جاذبه های دیگر شهر، فیل های تایلندی است. مکانی که به جزیره فیل ها مشهور است و می توانید با بازدید از آنجا با زندگی فیل ها آشنا شوید و حتی فیل سواری کنید. جزیره مرجانی دیگر مکان تفریحی شهر پاتایاست که حتماً باید آن را تجربه کنید. یک جزیره با آب های شفاف و ساحل های شنی که می تواند تجربه منحصر به فردی برای مسافران باشد.

تور دبی

اکثریت پرواز ها به مقصد دبی به طور مستقیم انجام می گردد. با توجه به این موضوع که برخی از پرواز ها به سایر کشور ها به طور مستقیم از ایران امکان پذیر نخواهد بود، ابتدا پرواز به دبی انجام خواهد شد و بعد از آن به کشور مقصد سفر خواهند کرد در نتیجه تمامی آژانس های هواپیمایی در طول هفته پروازهایی را به مقصد دبی خواهند داشت. هر یک از شرکت های هواپیمایی، پکیج تور دبی را به گونه ای متفاوت ارائه خواهند کرد. معمولا پکیج تور لحظه آخری دبی شامل، بیمه سفر، تور لیدر فارسی زبان، رزرو هتل می باشد. که شما می توانید از آن ها بهره مند شوید.

جاذبه های گردشگری دبی

قصد داریم تا شما را با جاذبه های گردشگری دبی آشنا کنیم تا قبل از سفر با تور ارزان دبی بتوانید آگاهی لازم با مکان های دیدنی دبی داشته باشید. با وجودی که دبی تنها چند دهه است که رونق گرفته و تبدیل به یک شهر توریستی شده است اما جاذبه های بسیاری برای گردشگران دارد. در ادامه درباره برخی از جاذبه های دبی توضیح خواهیم داد. مسجد جمیرا به دلیل معماری فوق العاده ای که دارد از محبوب ترین مکان های دیدنی دبی می باشد. جزیره نخل دبی که آوازه ی آن تقریبا به گوش همگان رسیده است علاوه بر جاذبه هایی که دارد، از جمله مکان های تفریحی نیز تلقی می شود. در این جزیره لوکس ترین رستوران ها، هتل ها، فروشگاه ها و مراکز خرید ها و ... قرار گرفته اند.

تور دبی

زمان مناسب برای سفر با تور دبی

با توجه به موقعیت جغرافیایی دبی، اغلب دارای هوای گرم و خشک می باشد. در فصل تابستان دمای هوا به اوج خود خواهد رسید که ممکن است سفر شما را اندکی سخت نماید این در حالی است که در فصل زمستان به دلیل بارش هایی هر چند اندک، دمای هوا اندکی کاهش یافته و خنک تر خواهد شد به همین دلیل در فصول سرد سال، دبی شاهد گردشگران بسیاری می باشد. اما اگر قصد دارید تا در زمان های خلوت با تور دبی سفر کنید و هزینه هایی نیز که به منظور محل اقامت پرداخت می کنید کاهش یابد، می توانید در فصل تابستان با تور ارزان دبی سفر نمایید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود