رزرو هتل لحظه آخری در مسکو با تور دلتابان
دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : شنبه 6 ارديبهشت 1399
نظرات

مسکو

مسکو پایتخت کشور روسیه بوده و در قسمت مرکزی و اروپایی این کشور قرار دارد. مسکو به عنوان پهناورترین شهر دنیا شناخته شده و وسعتی حدود صد کیلومتر مربع دارد. این شهر پهناور جمعیتی حدود 16 میلیون نفر را در خود جای داده است. شاید بتوان یکی از مهمترین جاذبهها و زیباییهای شهر مسکو را واقع شده در کنار رود مسکو بدانیم که منظرهای تماشایی و رویایی به این شهر بخشیده است. شما در سفر تور مسکو میتوانید از جاذبههای دیدنی فراوان دیگری که در این شهر بزرگ و پهناور قرار دارد، دیدن کنید. علاوه بر جاذبههای تماشایی این شهر که سبب محبوبیت و شهرت مسکو شده است؛ از نظر علمی و آموزشی نیز مسکو یکی از مراکز مهم و بزرگ دنیا میباشدو دانشگاههای معتبر و بزرگی نیز در این شهر قرار دارند. برای سفر با تور مسکو توصیه میکنیم که فصل زمستان را انتخاب نکنید؛ چون زمستانهای این شهر بسیار سخت بوده و با سرمای شدید و بارش برف همراه است.

چرا به مسکو سفر کنیم

همان گونه که قبلاً نیز اشاره کردیم مسکو پایتخت پهناورترین کشور دنیا میباشد. کشوری که پیشینه تاریخی کهنی داشته و به دلیل جاذبههای فراوانش یکی از مهمترین مقاصد گردشگری دنیا میباشد. تنوع جاذبههای دیدنی مسکو، بسیار زیاد بوده و شما در سفر با تور مسکو میتوانید از کلیساهای بسیار زیبای این شهر که به رنگهایی بسیار تماشایی و چشم نواز مزین شدهاند دیدن کنید. در سفر خود به در سفر خود به سرزمین تزارها حتماً از میدان سرخ، کاخ کرملین و مراکز هنری این شهر دیدن کنید. به طور کلی میتوان گفت که دیدنیها و تماشایی های این کشور پهناور آنقدر زیاد و متفاوت است که هر انسانی دوست دارد برای یک بار هم که شده به این کشور رویایی سفری داشته باشد. یکی از مهمترین دلایل استقبال هموطنانمان از تور مسکو، عدم نیاز به ویزا در زمان سفر به این کشور میباشد.

تور مسکو

تور مسکو

برای اینکه سفر خود به مسکو، این شهر تاریخی و بسیار تماشایی را با تور انجام دهید باید ابتدا برای رزرو تور خود اقدام کنید. بهترین راه برای رزرو تور مسکو استفاده از فرم جستجو میباشد. شما با ورود به این فرم و وارد نمودن شهری که میخواهد سفر خود را از آن شروع کرده و به عنوان مبدأ سفرتان شناخته میشود و مشخص نمودن مقصد سفر خود و همچنین مشخص نمودن تاریخ رفت و برگشت سفر خود با تعداد بسیار زیادی از تورها مواجه خواهید شد. با مطالعه شرایط تورها و پکیجهایی که توسط این تورها برای سفر به مسکو ارائه میشود شما میتوانید تور دلخواه خود و مناسب با شرایطتان را به صورت آنلاین رزرو کنید.

قیمت تور مسکو

عوامل بسیار متعددی وجود دارند که تعیین کننده قیمت تور مسکو هستند. شاید گاهی اوقات با تورهایی مواجه شده باشید که قیمت بسیار پایینی دارند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و این امکان وجود دارد که خدمات ارائه شده توسط تورهای ارزان مناسب و قابل قبول نباشد. از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت تور مسکو میتوان موارد زیر را نام برد.

- هتل: قیمت هتلها در مسکو نیز مانند سایر نقاط دنیا متغیر بوده و بسته به امکانات و خدمات ارائه شده در این هتلها و یا درجه آن میتواند متفاوت باشد.

- قیمت بلیط هواپیما : پروازی که شما با آن به مسکو سفر میکنید نیز میتواند در قیمت تور مسکو تاثیری مستقیم داشته باشد. به عنوان مثال پروازی که با ایرلاین های ایرانی مانند ایران ایر، ماهان و یا قشم ایر انجام شود بدون شک از لحاظ قیمت با ایرلاین های خارجی مانند ایر فلوت و اس 7 سیبریا تفاوت قابل ملاحظهای خواهد داشت.

- زمان سفر و طول سفر: مدت زمان سفر و اقامت شما در مسکو و زمانی که برای سفر تور مسکو انتخاب کردهاید نیز در تعیین قیمت تور مسکو دخیل هستند و اگر ایام سفر شما مصادف با تعطیلات و جشنها و همچنین فستیوال های برگزار شده در این شهر باشد بی شک هزینه تور مسکو افزایش خواهد داشت.

سفر به مسکو

تور لحظه آخری روسیه

همان تور که از نامش پیداست تور لحظه آخری به توری گفته میشود که یک یا دو روز مانده به پایان ثبت نام تور با تخفیفهای قابل توجهی از سوی آژانسهای هواپیمایی به فروش میرسند. علت آن نیز فروش نرفتن کامل سهمیه رزرو شده توسط آژانس هواپیمایی میباشد. اگر کمی خوش شانس باشید میتوانید در تعطیلات نوروز، تابستان و یا تعطیلات سال نو میلادی که بیشتر مسئله تورهای لحظه آخری اتفاق می افتد در آن ثبت نام کرده و از قیمت بسیار مناسب آن استفاده کرده و سفری خوش را شروع کنید.

تفریحات در تور مسکو

تفریحات در مسکو به یک مورد خاص خلاصه نخواهد شد و متناسب با هر سلایقی تفریح ویژه ای در نظر گرفته شده است که می تواند شما را به اوج هیجان برساند.City starیکی از مراکزی می باشد که استفاده از آن قطعا شما را هیجان زده خواهد کرد چرا که بی وزنی را در این منطقه تفریحی تجربه خواهید کرد که محفظه ای ایجاد نموده اند که شرایطی همانند جو داشته و اوقات خوشی را برایتان فراهم خواهد نمود. نمایش گربه ها در مسکو از محبوبیت ویژه ای برخوردار است و می توانید با مراجعه به این سیرک بازی 100 گربه را دیده و از آن لذت ببرید. حمام ساندونی می تواند یکی دیگر از مراکز تفریحی باشد، این حمام سابقه ای تاریخی داشته و به عنوان قدیمی ترین حمام این شهر می باشد که می توانید از حمام آبگرم استفاده نموده و از فضای آن لذت ببرید.

هتل های مهم در تور مسکو

هتل ها از جمله مهمترین مراکز در تور مسکو خواهند بود چرا که اقامت در شهری غریب از اهمیت به ویژه ای برخوردار بوده و رزرو هتل از مراکز بسیاری امکان پذیر خواهد بود. هتل متروپل مسکو مهمترین و تاریخی ترین هتل مسکو می باشد که به دلایل بسیاری هر ساله محل اقامت بسیاری از گردشگران می باشد. هتل هالیدی مسکو دیگر هتل حائز اهمیت این شهر می باشد که به دلیل مجلل بودن توجه بسیاری را به خود جلب نموده و بهترین خدمات را جهت اقامت هر چه آرامتر گردشگران ارائه خواهد داد. هتل ریتز کارلتون دیگر هتل به نامی می باشد که هم خدمات کاملی ارائه داده و هم به دلیل نزدیکی به مراکز گردشگری مسکو با دیگر هتل ها متمایز خواهد بود. هتل رادیسون رویال و کرون پلازای مسکو دیگر هتل هایی هستند که می توانید در تور مسکو جهت رزرو هر کدام اقدام نمایید.

جاذبه های تور مسکو

بازار های مهم در تور مسکو

بازار ها نیز می تواند برای گردشگران حائز اهمیت باشد چرا که بسیاری قصد خرید سوغات برای بستگان خود را خواهند داشت و یا قصد خرید لوازمی برای خود دارند. مرکز خرید اوروپاسکیی یکی از مهمترین مراکز خریدی می باشد که می توانید انواع لوازم مورد نیاز خود را از این بازار خریداری نمایید همچنین برند های محبوبی در این مرکز خرید شعبه دارند که می توانید از آنها نیز خرید نمایید. مجتمع تجاری گوم مهمترین و بزرگترین مرکز تجاری مسکو می باشد که از 200 فروشگاه تشکیل شده است و می توانید تمامی برند های محبوب را در این مرکز تجاری بیابید.



تعداد بازدید از این مطلب: 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود