دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 341
بازدید سال : 1428
بازدید کلی : 4150

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 27 مرداد 1398
نظرات

دانستنی های تور گرجستان

با خرید تور گرجستان ارزان شما به کشور اروپایی با تاریخی کهن و طبیعت زیبا سفر خواهید کرد. تعداد بی شمار جاذبه های گردشگری معروف، غذاهای خوشمزه گرجی و کنسرت های مختلف هرساله گردشگران بسیاری را به گرجستان می کشاند؛ بنابراین اگر قصد سفر به کشور گرجستان رادارید به شما حقایق جالب و کاربردی سفر به گرجستان را معرفی می کنیم. با دلتابان مطمئن ترین آژانس مسافرتی همراه باشید.

حقایق و دانستنی های جالب در تور گرجستان

نام اصلی گرجستان ساکارْتْوِلُ (Sakartvelo) به معنای زندگی قوم کارتول است که به دو قسمت (Kartveli) که نام اقوام بومی منطقه مرکزی گرجستان و پسوند مکانی این کلمه است.

تور گرجستان

  1. کشور گرجستان در منطقه اوراسیا قرار دارد که مرز بین اروپا و آسیا بوده و دوسوم مساحت این کشور کوهستانی است.
  2. مهم ترین شهرهای توریستی گرجستان کوتایسی و زوگدیدی و باتومی و سیغناغی و بورجومی و تفلیس و پوتی و سوخومی و روستاوی هستند.
  3. تحقیقات نشان می دهد که اولین نژاد انسان نما در اروپا (1800000 سال پیش- دوره پارینه سنگی) در منطقه قفقاز گرجستان یافت شده است. جمجمه زوج کشف شده به نام ززوا و امزیا (Zezva and Mzia) شاهد خوبی بر قدمت سکونت انسانی در گرجستان است. اولین نژاد انسان گرجستان ززوا و امزیا
  4. یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین صنایع صادراتی گرجستان تولید انواع شراب به دنیا در شهر تلاوی (Telavi) است.
  5. زبان گرجی جزو 14 زبان دارای سیستم الفبا و خط در دنیاست. سه شیوه الفبایی به نام های آسُمْتاوْرولی، نوسْخوری و مْخِدْرولی در کتب سنتی گرجستان استفاده می شود که امروز سیستم الفبایی مخدرولی بیشترین کاربرد را برای نگارش سایر زبان های حوزه قفقاز دارد.
  6. متنوع ترین اقلیم در بین کشورهای دنیا مربوط به کشور گرجستان است. این کشور با داشتن 12 اقلیم متفاوت و 42 منطقه زیست گاهی منحصربه فرد؛ دارای بکرترین طبیعت در میان کشورهای اروپا است.
  7. بیشتر آثار تاریخی- فرهنگی ثبت شده در لیست میراث جهانی یونسکو متعلق کشور گرجستان است که گواه خوبی بر اهمیت این کشور در امپراتوری ایران و یونان است.
  8. گرجستان توانسته است به پشتوانه تنوع فولکلور و موسیقی خود بیشترین و متنوع ترین آثار فرهنگی غیرملموس در لیست میراث یونسکو به ثبت رساند.
  9. جالب است بدانید گرجستان بیش از 15 نوع رقص محلی ثبت شده در یونسکو دارد. رقص فولکلور و محلی گرجستان جزو میراث غیرملموس و جاذبه های توریستی گرجستان است.
  10. مرتفع ترین شهرهای سکونتگاهی در اروپا در شهرهای بچورنا (Bochorna) و اوشگولی(Ushguli) با قرار دارد. ارتفاع این دو شهر بیش از 2100 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد.
  11. گرجستان یک مقصد ایده آل برای علاقه مندان به موسیقی است. موسیقی محلی مردم به نام چاکرولا (Chakrulo) است که به عنوان یک سرود ملی در فستیوال های گرجستان اجرا می شود. در این موسیقی بیش از 59 زبان محلی گرجی و 116 تصویر از فاکتورهای فرهنگی گرجستان نشان داده شده است.
    تور گرجستان ارزان
  12. نام (GEM Fest) مخفف فستیوال موسیقی الکترونیک گرجستان است و تابستان هرسال جشنواره موسیقی الکترونیک جم در سواحل دریای سیاه آناکلیا (Anaklia) برگزار می شود. مدت برگزاری جشنواره (9 تا 12 اوت 2018) است که در این جشنواره کنسرت های ساحلی در کنار برنامه های متنوع و شاد برگزار می شوند و جمعیت زیادی از مردم گرجستان و گردشگران برای تماشا و گذراندن اوقاتی شاد و خوش در کنار ساحل به این منطقه می آیند.
  13. گرجستان یکی از قدیمی ترین مراکز زندگی برای یهودیان در شمال اروپاست. بیشترین جمعیت از شاخه یهود اشکنازی (Ashkenazi) در این کشور است.
  14. شهرهای کوتایسی (Kutaisi) و موتسختا (Mtskheta) در لیست 16 شهر قدیمی اروپا قرار دارند. هردو این شهر جزو پایتخت های گرجستان محسوب می شود.
  15. پیست اسکی گودائوری (Gudauri Ski Resort) یکی از پرطرفدارترین پیست های اسکی در اروپاست.
  16. نام شهر تفلیس (Tbilisi) در زبان گرجی به معنای گرم و بهاری است.
  17. در گرجستان ۱۰ فرودگاه قابل استفاده برای هواپیماهای غیرنظامی وجود دارد. در بین این فرودگاه ها، فرودگاه های تفلیس، باتومی، سوخومی و پوتی از اهمیت خاص برخوردار هستند
  18. در حال حاضر پرواز مستقیم و همه روزه از فرودگاه تفلیس به مقصد تهران، باکو، استانبول، مسکو، تاشکند وجود دارد.
  19. تفلیس است و حمام سولفور آن! Sulfur baths در منطقه آبانتوبانی از مهم ترین جاذبه های گردشگری تفلیس است.
  20. اوج تاریخ ارتباط گرجستان و ایران، دوران صفویه بود که مهم ترین وقایع آن مربوط به ۲۳ بار حمله ارتش امپراتوری صفویان به گرجستان، قتل عام بسیاری از گرجی ها، اسارت و تبعید ۳۰۰۰۰۰ (سیصد هزار) تَن از بازماندگان گرجی های کشته شده به قزوین، گیلان، مازندران، گلستان، اصفهان و فارس است.
  21. طی عهدنامه گرجیوسک، گرجستان برای همیشه از خاک ایران جدا شد و پس از به قلمرو روس ها و شوروی سابق اضافه شد.
  22. اثر یاکوب تسورتاولی تحت عنوان شهادت شوشانیک در قرن 5 میلادی به عنوان مهم ترین اثر ملی، حماسی گرجستان شناخته شده است.

انتخاب بهترین زمان تور گرجستان

نگران نباشید ما در اینجا تنها منتخبی از تور گرجستان را قرار داده ایم، این شما هستید که با جستجو از طریق موتور جستجوی سایت همانطور که در بالا توضیح داده شده زمان و مدت اقامت و هتل و حتی پرواز و سایر خدمات تور از جمله گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، خدمات CIP و ... را مشخص می کنید

جاذبه های گردشگری تور گرجستان

سرزمین زیبای گرجستان، سراسر سبز و خرم است، کشوری با یادگاری های کهن اسلامی- ایرانی که روزگاری جزو خاک ایران محسوب می شود و سالیان بسیار دور، از ما جدا افتاده است؛ کشوری در شمال ایران و همجوار جمهوری آذربایجان و ارمنستان و روسیه که در کنار دریای سیاه، آب و هوایی شبیه مناطق شمال کشور خودمان دارد.

چرا تور گرجستان

به لحاظ موقعیتی گرجستان هم در اورپا و هم در آسیا واقع است اما مردم گرجستان خود را به عنوان بالکن اروپا معرفی می کنند و به دنبال عضویت در اتحادیه اروپا می باشند و این توصیف واقعاً درست است؛ به نظر من بالکن جذاب ترین و زیبا ترین بخش ساختمان است. در صورتی که بتوانید با روح مردم و طبیعت گرجستان ارتباط برقرار کنید، منحصربفرد ترین تجربه زندگی تان را رقم خواهید زد. سفری به انسانیت و مهربانی که می تواند اثرات زیادی بر روحیه شما بگذارد. در زیر به ۷ دلیل برای سفر با تور گرجستان و تفلیس اشاره می کنیم: گرجستان در اروپا و آسیا واقع شده است و گرجی ها معمولا از گرجستان به عنوان باکن اروپا یاد می کنند و به علت زیبایی بی نظیر این کشور این تعریف را می توان واقعا درست دانست. در سفر به گرجستان تجربه ای منحصر به فرد در افق های دور دست، زیر نور خورشید در کوه های زیبا به دست خواهید آورد.

تور گرجستان

علاوه بر طبیعت بی نظیر و آرامش بخش گرجستان، رفتار مردم گرجستان شما را حیرت انگیز خواهند کرد آنها به گونه ای با شما رفتار می کنند که گویی سالهاست آنها را می شناسید، گرجی ها به خوش قلبی و خونگرمی معروف هستند. در پایتخت گرجستان شهر تفلیس، شما در شهری مدرن با معماری سنتی و محلی با آمیزه ای از چندین فرهنگ مختلف (از فرهنگ شوروی گرفته تا آذربایجان، ارمنستان و ایران) مواجه خواهید شد، شب های تفلیس پر جنب و جوش همراه با فستیوال ها و جشن هایی است که معمولا از 10 شب به بعد شروع می شود. در سفر به تفلیس هرگز بازدید از خیابان روستاوی و شاردنی، کلیسا سامبا، پل صلح، پارک ریکه، تله کابین، نارین قلعه، مجسمه مادر، حمام های گوگرد، پارک حیدر علیوف را از دست ندهید

تعداد بازدید از این مطلب: 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : جمعه 25 مرداد 1398
نظرات

26 نکته از ضروریات سفر به تایلند

اگر برای سفر به تایلند، کشور لبخند ها، برنامه ریزی می کنید، باید بدانید که به یک کشور با آب و هوای معمولی سفر نمی کنید، وسایل مورد نیاز و ضروری سفر برای تور تایلند را چک کنید .

مهم نیست که تنها به تایلند سفر می کنید و یا گروهی از تور تایلند هستید، در طول این سفر از هیجان و آرامش باهم لذت خواهید برد. برای اینکه از زمان سفر خود به تایلند بیشترین استفاده را ببرید با موارد و نکاتی که می بایست در این کشور رعایت کنید آشنا شوید تا در طول سفر به تایلند تعجب نکنید. هرچه آماده تر سفر کنید، لذت بیشتری از بازدید دیدنی های تایلند خواهید برد.

تور بانکوک

  1. مردم تایلند واقعا خون گرم هستند، اگر مردم با شما به گرمی صحبت کردند و دوست داشتند به شما چند توصیه مجانی کنند، اصلا تعجب نکنید. مردم تایلند به خونگرمی و مهمان نوازی معروف اند.
  2. مردم تایلند در صف نمی ایستند، در تایلند مردم برای هیچ چیزصف نمی ایستند، برای شلوغی های تو در تو خود را آماده کنید و انتظار رعایت فاصله شخصی را نداشته باشید. زود به شلوغی بانکوک عادت می کنید.
  3. تاک تاک ها در روز و تاکسی ها در شب، تاکسی ها راحت تر هستند، اما در تاک تاک ها ویو و فضای بیشتری را می بینید. اگر شبانه به خیابان Patong (منطقه خط قرمز بانکوک) سفر می کنید، هنگام بازگشت با یک تاکسی در زمان خاص هماهنگ کنید تا شما را به هتل برگرداند. در غیر این صورت ممکن است برای بازگشت به هتل با افراد مست داخل خیابان محبور به دعوا شوید و به هنگام بازگشت به مشکل بر بخورید.
  4. راجبه پادشاه تایلند هیچ حرفی نزنید، این موضوع کاملا جدیست، حتی یک کلمه، حتی یک کلمه هم راجبه پادشاه و دولت تایلند حرف نزنید.
  5. قمار تنها در روز های خاصی مجاز است ، از قمار خانه ها دوری کنید در غیر این صورت انتظار تجربه یک روز عجیب را داشته باشید و خود را برای فریاد ها و افراد مستت و توهین های عمومی آماده کنید.
  6. هرچقدر که می توانید انبه بخورید، انبه های تایلند از خوشمزه ترین انبه های دنیاست، در طول سفر به تایلند آن را از دست ندهید.
  7. شانه و زانو ها خود را هنگام بازدید از معابد بپوشاید، به شما توصیه می کنیم برای بازدید از معابد تایلند و صومعه ها لباس روشن و بپوشید به تن کنید. حتی زمانی که در روز های دعای معابد به بازدید نمی روید، نوع پوشش خود را رعایت کنید.
  8. حرف رانندگان تاکسی را جدی نگیرید ، اگر راننده تاکسی به شما گفت که یکی از جاذبه های دیدنی تایلند به دلیلی بسته است، حرف او را جدی نگیرید، این حقه ای است که بعضی از راننده ها استفاده می کنند تا با پیشنهاد دادن مکانی دیگر با مسافت بیشتر پول بیشتری نصیبشان شود. اگر هم شک کردید، تنها از راننده تشکر کنید، از تاکسی خارج شوید و از فرد دیگری صحت تعطیلی را جویا شوید.
  9. از وسایل نقلیه عمومی تایلند استفاده کنید، مترو و ترین های برقی ارزان، در دسترس و سریع هستند. با استفاده از وسایل نقالیه عمومی تایلند تقریبا می توانید به تمام جاذبه های شهر دسترسی داشته باشید به راحتی سفر کنید. علاوه بر ارزان بودن این وسایل نقلبه تمیز هم هستند، با استفاده از این سیستم هزینه های سفر به تایلند را کم خواهید کرد.
  10. در طول سفر به تایلند از سوسک نترسید، در بعضی از روز ها شاید تعداد زیادی سوسک ببینید و در برخی روزهای دیگر اصلا سوسک نبینید، خوب آره سوسک واقعا چندش آور و منزجر کننده است اما از موش که بهتر است نیست ؟ در عوض در تایلند موش نخواهید دید.
  11. در هتل 5 ستاره تایلند اقامت کنید، هتل های 3 ستاره هتل از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و تفاوت قیمت هتل های 4 ستاره با 5 ستاره زیاد نیست، پس در طول سفر به تایلند در هتل های 5 ستاره اقامت کنید.
  12. از بوی یاسمن معطر و فاضلاب عجیب و غریب در یک بلوک تعجب نکنید، هنگامی که از خیابان های بانکوک گذر می کنید بو های عجیبی به مشام شما خواهد خورد.
  13. از یخ هی رستوران ها می توانید استفاده کنید، اگر دور از رستورانی تمیز و یا هتل خود بودید هرگز آب و یا نوشیدنی های دیگر را با یخ ننوشید، اما می توانید به یخ های رستوران ها و هتل ها اعتماد کنید.
  14. با زبان تایلندی آشنا شوید، در بانکوک بیشتر مردم قادر به انگلیسی صحبت کردن هستند و مردم شهر همیشه آماده اند تا با شما حتی با پانتومیم هم که شما ارتباط برقرار کنند. اما یاد گرفتن کلمات پر استفاده و کاربردی تایلند فکر بدی نیست.
  15. دستمال کاغذی در تایلند، در سرویس بهداشتی های تایلند دستمال کاغذی پیدا نخواهید کرد، دستکال کاغذی را حتما در کوله بار سفر به تایلند قرار دهید.
  16. بلیط VIP رزرو نکنید، به تماشای بوکس - Muay Thai fight در استدییوم Lumpinee بروید، اما هرگز بلیط VIP خریداری نکنید، این صندلی ها تنها 2 متر از صندلی های معمولی جلو تر اند.
  17. نزدیک به ایستگاه وسایل نقلیه عمومی اقامت کنید، در همسایگی محله Sukhumvit بهترین جا برای رزرو کردن هتل است، ترین و مترو هردو در این محل ایستگاه دارند از این رو مجبور نیستید برای تماشای دیدنی های تایلند هزینه های زیاد به تاکسی و یا تاک تاک بدهید.
  18. در معابد تایلند کفش های خود را در آورید، به هنگام بازدید از معابد به دیگران توجه کنید و فراموش نکنید که کفش های خود را در آورید.
  19. ماساژ تایلند را فراموش نکنید، 3 دلار برای یک ماساژ کامل پا عالیه حتما ماساژ تایلندی را در یکی از سالن های ماساژ معروف بانکوک امتحان کنید.
  20. هتل را با تمام وعده های غذایی رزرو نکنید، هتلی پیدا کنید که صبحانه های کامل به شما پیشنهاد دهد، پول خود را با رزرو هتلی با تمام وعده های غذا هدر ندهید. مکان های زیادی برای غذا خورد با قیمتی ارزان در بانکوک وجود دارد. غذا های محلی تایلند در غرفه های خیابانی و بازار های شبانه تایلند را از دست ندهید.
  21. در ماه آپریل به تایلند سفر نکنید، در این ماه اگر چه هزینه اقامت و پرواز بسیار پایین تر از ماه های دیگر است، اما هوا به اندازه ای مرطوب است که ممکن است اذیت کننده باشد. مناسب ترین زمان سفر به تایلند
  22. به سنت تایلندی های احترام بگذارید، به نشانه احترام دست های خود را روی سینه گذاشته و سر خود را به پایین خم کنید. آیا با دیگر قوانین و رسومات تایلندی ها آشنایید ؟ قوانین و رسومات عجیب و غریب تایلندی ها
  23. آب نخورید، هرگز از آب های شهری تایلند ننوشید، برای نوشیدن آب از بطری های آب معدنی استفاده کنید.
  24. به سر مردم تایلند دست نزنید، شاید هیچ وقت موقعیت این پیش نیاید که شما به سر کسی در طول سفر دست بزنید، اما لازم به ذکر است که سر قسمتی مقدس از بدن در تایلند است و دست زدن به سر کسی برای تایلندی ها اصلا خوشایند نیست.
  25. در تایلند همه جا غذا نخورید، اگر در غرفه های خیابانی بانکوک آشپز و مراحل پخت غذا را ندیدید، از آنجا چیزی نخرید و به جای دیگری بروید.
  26. به هنگام غذا خوردن از قاشق و چنگال با هم استفاده کنید، در هنگام خوردن غذا در تایلند، تنها استفاده از قاشق مودبانه نیست از چنگال برای خوردن غذا کمک بگیرید.

تور بانکوک

دانستن این 26 نکته در تور تایلند به شما کمک میکند تا سفر راحت تری به این کشور زیبا و دوست داشتنی داشته باشید.

سطح قیمت شهر بانکوک

وقتی به هزینه های شهر بانکوک و تهران نگاهی بندازیم، متوجه می شویم بانکوک در اغلب موارد شهر گران تری است و بسته به موارد مختلف این تفاوت می تواند در حدود 15 تا 65 درصد باشد! جالب است بدانید تنها موردی که برای آن هزینه های پایین تری را در بانکوک می بینیم، خوراکی و صرف غذا در رستوران هاست. البته این تنها مقایسه ای مختصر و کوتاه است و در بخش هزینه های سفر به بانکوک در همین مقاله مفصل به این قضیه می پردازیم.

آشنایی مختصر با بانکوک

بانکوک، پایتخت مدرن و جذاب تایلند است که در بخش شمالی کشور قرار دارد. وقتی بانکوک را برای گردش انتخاب می کنید، باید بدانید که شهری وسیع با 50 منطقه شهری مختلف پیش روی شماست که جاذبه های تاریخی و مدرن بسیاری در دلش جای گرفته اند. اگر به دنبال شاخص ترین دیدنی های بانکوک هستید، منطقه فرا ناکون (Phra Nakhon) را انتخاب کنید و به دل شهر بروید. در این بخش می توانید در کنار رودخانه پیاده روی کنید، بهترین رستوران ها را بیابید و از همه مهم تر از کاخ اعظم شهر و معابد تاریخی اش بازدید کنید. البته در این بخش هنوز دیدنی های دیگری هم وجود دارد که از آن جمله می توان به محله ها و بازارهای سنتی بانکوک و محله چینی ها اشاره کرد. در کنار همه این ها باید بدانید که بانکوک باز هم جذابیت ها و تفریحات بسیاری دارد که از آن دست باغ وحش سافاری ورلد، مرکز خرید ام بی کی، آکواریوم بزرگ سی لایف، پارک لومپینی و بازارهای شناور بانکوک هستند.

در ادامه با دانستنی های مفید تور بانکوک و کشور تایلند آشنا می شویم:

  1. زبان رسمی و ملی کشور تایلند، تایلندی است ولی در اغلب مکان های گردشگر پذیر، آدم های بسیاری را خواهید دید که به زبان انگلیسی آشنایی دارند.
  2. ساعت رسمی کشور تایلند 3 ساعت و نیم از ایران جلوتر است.

پیش شماره و شماره های ضروری

  • پیش شماره تایلند: 66+
  • پیش شماره بانکوک: 02
  • شماره پلیس: ۱۹۱
  • شماره آتش نشانی: ۱۹۹
  • شماره پلیس گردشگری: ۱۱۵۵
  • مرکز خدمات گردشگری: 1672

4- فرودگاه ها: بانکوک دو فرودگاه بین المللی دارد که عبارت اند از:

فرودگاه بین المللی دن موئنگ | Don Mueang International Airport در 30 کیلومتری شهر بانکوک
فرودگاه فرودگاه بین المللی سووارنابومی | Suvarnabhumi Airport در 32 کیلومتری شهر بانکوک
5- دین رسمی کشور تایلند یکی از شاخه های بودایی به نام ترواده بوده و دین 94 درصد از مردم این کشور را تشکیل می دهد. دومین دین پرطرفدار در این کشور اسلام است و مسلمانان تایلندی جمعیتی 4 درصدی را به خود اختصاص می دهند. خوب است بدانید تایلندی ها حساسیت های مذهبی بسیاری دارند که دانستن شان در طی سفر به تایلند ضروری است.

امنیت در طی سفر به بانکوک

خوب است بدانید که کشور تایلند از لحاظ شاخص های جهانیِ امنیت در رده 125 دنیا قرار دارد و به این ترتیب بالاتر از کشورهایی چون آفریقای جنوبی، زیمباوه، عربستان، ایران و آذربایجان قرار گرفته است؛ اما از آن جا که بانکوک یکی از توریستی ترین شهرهای دنیاست، تنها با بررسی کشور تایلند نمی توان به نتیجه دقیقی دست یافت. برای آن که تصور واضح تری از میزان امنیت شهر بانکوک داشته باشیم، آن را از لحاظ آماری در کنار شهر تهران قرار می دهیم. وقتی این دو پایتخت را با هم بررسی می کنیم، خواهیم دید که در بسیاری از موارد، وضعیت بسیار مشابهی دارند و حتا در برخی موارد مانند آمار ماشین دزدی، حمله مسلحانه و گروگان گیری وضعیت بانکوک بهتر به نظر می رسد.

اگر بخواهیم امنیت این دو شهر را از لحاظ پیاده روی به تنهایی در روز و شب مقایسه کنیم، باز هم شباهت بسیار زیادی می بیینیم. طبق آمار امنیت پیاده روی تنهایی در روزهای بانکوک همان قدر بالاست که در تهران؛ همچنین پیاده روی به تنهایی در شب های بانکوک نیز مانند تهران توصیه نمی شود پس در تور بانکوک خود نیاز است نکات امنیتی را رعایت کنید.

در مجموع باید در نظر داشته باشید که بانکوک از جمله شهرهای گردشگرپذیری است که سالانه میلیون ها مسافر و جهانگرد را به خود می خواند. از طرفی در این مقایسه نباید فراموش کنید که قطعا بانکوک به نسبت شهری مانند تهران که آن را می شناسید و به صورت تجربی می دانید کدام مناطق امن است و کدام مناطق احتیاج به مراقبت بیشتری دارد، فرق دارد. بنابراین نیاز است نکات ایمنی را در حین سفر رعایت کنید.

بهترین فصل سفر به بانکوک
شهر بانکوک و به طور کلی کشور تایلند اقلیمی گرمسیری دارد و بنابراین آب و هوای آن میان شرایط گرم، خنک و بارانی متغیر است. باید بدانید در این شهر خبری از تابستان های داغ و زمستان های برفی و سرد نیست و تنها سه نوع وضعیت آب و هوایی در بانکوک دیده می شود. فصل بارانی، فصل خنک و فصل گرم. البته توجه داشته باشید در تور بانکوک خود به این موضوع که بانکوک در تمام طول سال کماکان گرم و شرجی است و باقی وضعیت های آب و هوایی را در کنار خود دارد.

می تا اکتبر (اردیبهشت تا مهر): فصل بارانی بانکوک را در این ماه ها خواهید دید. در این فصل که آن را با نام فصل موسمی نیز می شناسند، شاهد باراش باران های شدید و تند موسمی هستید. البته با آن که باراش باران در این ماه ها رایج است، هوا گرم و شرجی بوده و نیازی به پوشیدن بارانی ندارید. تنها یک چتر همراه خود داشته باشید و آماده باشید تا کفش های خود را درآورید و از میان حجم بالای آب درون خیابان بدون کفش بگذرید!

نوامبر تا آخر فوریه (آبان تا اسفند): آبان تا اسفند، فصل خنک شهر بانکوک را تشکیل می دهند. در این زمان، نه خبری از باراش باران و نه دمای بالای هواست. البته توجه داشته باشید که وقتی می گوییم وارد فصل خنک بانکوک شده اید، خنکای هوا به قدری نیست که لباس گرم بر تن کنید. باید بدانید هوا هنوز هم شرجی و گرم بوده، اما خنک تر از سایر روزهای سال است و در واقع کمتر عرق می کنید.

مارس تا می (اسفند تا اردیبهشت): این ماه ها، همان موقعی است که احتمالا هرگز دلتان نمی خواهد زمان سفرتان به بانکوک را در بر بگیرد. ماه های اسفند تا اردیبهشت (ابتدای فصل موسمی) گرم ترین روزهای بانکوک هستند و اغلب اوقات گرمای هوا شهروندان بانکوک را بسیار کلافه می کند. بد نیست بدانید که میانگین دمای هوا در این زمان به راحتی تا 40 درجه سانتیگراد هم می رسد.

بنابراین بهترین زمان سفر به بانکوک در طی ماه های آبان تا اسفند و در واقع فصل خنک است.

تور تایلند ارزان


دغدغه زبان نداشته باشید!

یکی از متداول ترین سوال های اخیر کاربران کارناوالی در کامنت ها، مساله زبان و چگونگی برقرار کردن ارتباط در کشوری خارجی بوده است. از همین رو مقاله ای کامل درباره انواع راه های برقراری ارتباط برای شما تهیه کردیم تا نشان بدهیم چگونه می توان زبان کشوری را بلد نبود، به آن کشور سفر کرد و از سفر خود هم لذت برد.

چرا خرید آنلاین بلیط هواپیما؟

امروزه بسیاری از افراد اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما می کنند و دیگر به روش های سنتی این کار را انجام نمی دهند، دلیل این موضوع این است که از آن جایی که خرید آنلاین بلیط هواپیما زمان بسیار کمی را از شما می گیرد، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که این این کار را انجام دهند و دیگر مانند گذشته زمان زیادی را صرف انجام این کار نکنند. خرید بلیط هواپیما مزایای بسیار زیادی را برای افرادی که در طول سال، سفرهای زیادی را انجام می دهند دارد چرا که باعث صرفه جویی زمان آنها می شود. یکی از بهترین وب سایت هایی که می توانید برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به آن مراجعه کنید وب سایت دلتابان می باشد که خدمات خرید آنلاین بلیط هواپیما را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار داده است و شما می توانید خیلی سریع و در کوتاه ترین زمان ممکن و همینطور بهترین قیمت ممکن اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما کنید. این وب سایت خدماتی با کیفیت جهانی را به مشتریان خود ارائه داده است که به همین علت امروزه بسیاری از مسافران و گردشگران برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به این وب سایت مراجعه می کنند.

چگونه در سایت دلتابان اقدام به رزرو هتل کنیم؟

وب سایت دلتابان به جز امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما، امکانات بسیار زیاد دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از این امکانات نهایت بهره را ببرید، به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از این وبسایت اقدام به رزرو هتل به صورت آنلاین و اینترنتی کنید. این امکان باعث می شود تا شما زمانی که قصد سفر به یک کشور خارجی و یا یکی از شهرهای داخلی را دارید به راحتی بتوانید هتل مد نظر خود را رزرو کنید تا با سفر به این کشور و یا شهر با مشکلات اقامتی رو به رو نشوید. برای رزرو هتل به صورت آنلاین کافی است وارد وب سایت دلتابان شوید و در قسمت رزرو هتل کشور و یا شهر مقصد خود را انتخاب کنید، با این کار تمامی هتل های محبوب و معروف مقصد برای شما نمایش داده می شود که می توانید بیشتر با امکانات آنها آشنا شوید و اطلاعات کافی را درباره آنها بدست بیاورید و بعد از آن اقدام به رزرو هتل ارزان به صورت اینترنتی و آنلاین کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 21 مرداد 1398
نظرات

راهنمای مسافرتی به مالزی

مالزی، از جمله کشورهای پرگردشگری است که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. با توجه به تنوع در جاذبه های گردشگری که در این کشور وجود دارد بدون شک هر مسافری با هر سلیقه ای که داشته باشد می تواند، دنیایی از تجربیات خاص و جدیدی را تجربه کند. اما قبل از سفر با تور مالزی به این کشور نیاز است تا اطلاعاتی درباره جاذبه های گردشگری های متنوع در کشور مالزی داشته باشید، به همین دلیل دلتابان در راهنمای سفر به مالزی اقدام به جمع آوری چنین اطلاعاتی نموده تا مسافران بدانند کجا اقامت داشته باشند، چه رستورانی بروند و یا حتی هزینه های مربوط در این کشور در چه حدودی است. با ما در سفر به مالزی همراه باشید.

چگونه ویزای مالزی بگیریم؟

مالزی از لحاظ جغرافیایی، در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است. دو بخش متمایز مالزی از طریق دریای چین جنوبی از یکدیگر جدا شده اند، که هردو بخش غربی شبه جزیره مالزی و شرق مالزی، دارای منظره بسیار مشابهی از دشتهای مرتفع ساحلی هستند که اغلب از تپه ها و کوهستانهای جنگلی انبوه پوشیده شده که مرتفع ترین آن، کوه کینابالو به ارتفاع ۴٬۰۹۵٫۲ متر بر روی جزیره بورنئو قرار دارد. مساحت کل این کشور ۳۲۹,۷۵۸ کیلومتر مربع می باشد و طبق سرشماری که در سال ۲۰۱۸ انجام شده این کشور دارای جمعیت ۳۱,۸۳۴,۰۰۰ نفر می باشد.

تور مالزی ارزان

مختصری از تاریخ کشور مالزی

شبه جزیره مالایی مدت زیادی است که از یک جایگاه مهم (مرکزی) در مسیرهای تجاری بین چین و خاورمیانه برخوردار بوده است که این موضوع خود نشان دهنده نقشه اولیه این کشور در این منطقه می باشد. اولین پادشاه مالزی که به بنادر شهرهای ساحلی حکومت می کرد در قرن ۱۰ میلادی تشکیل شد. این پادشاهی شامل لنگ کاسوکا، لمبابوجانگ، کداح، برآس، گانگانگارا در پراک و پان پان در کلانتن بوده است.

وضعیت آب و هوا

با توجه به این که کشور مالزی، در نزدیکی خط استوا قرار گرفته است، دارای آب و هوای استوایی می باشد. به همین ترتیب در تمام طول سال هوا گرم و مرطوب است. میانگین بارش سالانه ۲۵۰ سانتی متر و میانگین دمای هوا ۲۷ درجه ی سانتی گراد است.

بهترین زمان برای سفر به مالزی

بهترین زمان برای سفر به کشور مالزی به این دلیل که دارای آب و هوای استوایی می باشد، بین ماه های مارس و اوایل اکتبر است زیرا در این ماه ها میزان بارندگی و رطوبت بسیار کم است. در ماه های ژانویه و فوریه هم این کشور گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند زیرا فستیوال های متعددی در آن برگزار می گردد.

هزینه اقامت در کشور مالزی

برای اقامت در کشور مالزی امکانات متعددی برایتان وجود دارد، شما تنها باید با توجه به بودجه ای که دارید مناسب ترین آنها را برای اقامتتان انتخاب کنید. این نکته را هم باید بگوییم به نسبت بسیاری از مقاصد گردشگری دنیا، اقامت در مالزی حتی در هتل های لوکس هم ارزان تر است. در ادامه ماچند هتل مناسب برای اقامت در شهرهای معروف کشور می پردازیم، که برای توریست های کشور مالزی باعث کمتر شدن قیمت تور مالزی میشود.

به منظور پیدا کردن هتل های ارزان با وای فای رایگان و سیستم تهویه ی مطبوع در شهرهای این کشور می بایست از شبی حدود ۷۵ رینگیت تا نزدیک به ۲۰۰ رینگیت بپردازید.

رزرو هتل در مالزی

  • هتل مندرین اورینتال کوالالامپور (Mandarin Oriental، Kuala Lumpur)

اولین هتلی که در این کشور معرفی می کنیم، هتل ۵ ستاره مندرین ارینتال است که در شهر کوالالامپور قرار دارد. اتاق های این هتل کاملا مجهز و مدرن به همراه یک حمام مرمر می باشد. از امکانات این هتل می توان به رستوران مدرن آن که انواع خوراک های ژاپنی، بین المللی و محلی را تهیه نمایید.

  • هتل شانگری لا کوالالامپور (Shangri La Hotel)

دیگر هتل پیشنهادی هم در شهر کوالالامپور است، این هتل هم دارای ۵ ستاره می باشد و در کنار پارک کی ال سی سی و برج دو قلو پتروناس قرار گرفته است. همچنین با فرودگاه ۴۵ دقیقه فاصله دارد. تمامی امکانات مورد نیاز برای یک اقامت راحت و فوق العاده را می توانید در این هتل در اختیار داشته باشید.

  • هتل پولمان کوچینگ (Pullman Kuching)

هتل ۵ ستاره در شهر ساراواک مالزی هم جزء بهترین ها برای اقامت می باشد. از جمله امکاناتی که در این هتل شما از آن ها بهره مند خواهید بود اینترنت رایگان، باشگاه بدنسازی، رستوران، مرکز ماساژ، پارکینگ رایگان، رم سرویس و صبحانه رایگان می باشد.

  • هتل برجایا (Berjaya Langkawi Resort)

هتلی فوق العاده با نمای بی نظیر که طرفداران زیادی بین توریست ها این کشور دارد. سرویس دهی عالی و تفریحات آبی رویایی از جمله دلایلی هستند که این هتل را به عنوان محبوب ترین هتل در شهر لنکاوی مالزی مطرح کرده است. موقعیت این هتل آنقدر زیبا و رویایی است که قطعا با اقامت در آن بهترین خاطره ها برایتان به یادگار خواهد ماند.

هزینه خورد و خوراک در کشور مالزی

در ادامه ی راهنمای سفر به مالزی به حدودی از قیمت غذا در این کشور بر اساس سایت Numbeo اشاره خواهیم کرد.

تور مالزی

  • برای یک وعده غذا در یک رستوران ارزان قیمت باید هزینه ۱۰ رینگیت را بپردازید.
  • برای صرف یک وعده غذای دونفره در یک رستوران متوسط باید ۶۰ رینگیت پرداخت کنید.
  • قیمت منوهای مک دونالد در آلمان به نسبت ارزان تر است و مبلغ ۱۳ رینگیت می باشد.
  • برای تهیه آب معدنی ۱٫۳۰ رینگیت و اگر بخواهید یک فنجان قهوه میل کنید باید بابت آن ۱۰ رینگیت بپردازید.

غرفه های غذای خیابانی بهترین جا برای غذا خوردن است. این غذاهای خیابانی محلی هم بسیار لذیذ هستند و هم قیمت ارزانی دارند. در واقع بهترین و ارزان ترین غذاهایی که در این کشور می توانید نوش جان کنید، غذای خیابانی است.

رستوران های پیشنهادی در مالزی

  • رستوران نائب کوالالامپور (Naeb Iranian Restaurant)

با این که تنوع غذایی در مالزی اونقدر زیاد هست که با ذائقه ایرانی ما هم جور در بیاد اما اگه هیچ غذایی رو به غذاهای ایرانی ترجیح نمیدین، رستوران نائب براتون بهترین گزینه ست.

  • رستوران نائب کوالالامپور

رستوران روباز (LimeLight Rooftop Lounge)
این رستوران در پشت بام یک هتل قرار گرفته است و نمای خیلی خوبی دارد. در این رستوران انواع غذاهای آسیایی، مالزیایی و سبزیجات سرو می شود.

  • رستوران بیژن

این رستوران زیبا و دنج که به عنوان یکی ار بهترین رستوران های کوالالامپور شناخته می شود، با توجه به فضای قشنگی که داراست، و غذاهای فوق العاده ش، می تواند بهترین انتخاب برای کسانی که از غذا خوردن در فضاهای دنج لذت میبرند باشد.

  • خانه استیک (The Steakhouse)

استیک بازان حرفه ای می توانند خانه استیک، کوالالامپور را حتما امتحان کنند.

هزینه حمل و نقل در کشور مالزی

سیستم حمل و نقل کشور مالزی شامل اتوبوس، مترو و تاکسی می شود. به لطف یارانه سوخت، هزینه حمل و نقل در این کشور بسیار مقرون به صرفه می باشد، اما اگر می خواهید از تاکسی استفاده کنید باید قبل از این که سوار شوید در مورد کرایه سنگ هایتان را با راننده وا بکنید و به توافق برسید زیرا تاکسی های این کشور از تاکسی متر استفاده نمی کنند.

  • هزینه بلیط تک سفره ۲,۵۰ رینگیت
  • هزینه بلیط ماهانه ۱۰۰ رینگیت

هزینه تاکسی زمانی درون آن می نشینید ۳ رینگیت و به ازای هر یک کیلومتر۲ رینگیت به مبلغ اضافه می گردد. اگر بخواهید تاکسی منتظر شما بماند ۲۵ رینگیت باید پرداخت نمایید.

کوآلالامپور

یکی از زیباترین شهرهای مالزی که اغلب توریست ها و گردشگران برای سفر آن را در تور مالزی انتخاب می کنند، شهر کوالالامپور است. این شهر کوالالامپور به شهر آسمان خراش ها معروف است و دلیلش هم آن است که ساختمان های بسیار بلندی در این شهر ساخته شده و دلیلی برای جذب گردشگر از سراسر جهان شده است. آنچه باید درباره این شهر بدانید این است که سه منطقه اصلی که به مثلث طلایی معروف است در این شهر وجود دارد به نام های منطقه بوکیت بینتانگ، منطقه کی ال سی سی و چیتاتوون.

برج های معروف دوقلو کوالالامپور هم در منطقه کی ال سی سی قرار دارد.

پنانگ

در شرق کشور مالزی شهری به نام پنانگ وجود دارد که دارای تنوع بالایی در جاذبه های گردشگری و قومیتی نیست اما به دلیل بازارهای سرباز محلی و تبادلات اجناس مختلفی که در این شهر وجود دارد، مسافران زیادی آن را برای سفر خود انتخاب می کنند. این شهر در مرز آسیا و اروپا قرار دارد و در سال ۱۷۸۶ میلادی به عنوان اولین بندر تجاری در شرق این کشور انتخاب شد.

شرایط آب و هوایی در شهر پنانگ مالزی به طور معمول در مساعد است، اما از ماه آگوست تا نوامبر (مرداد تا آبان) شرایط آب و هوایی بسیار مناسبی در این شهر برقرار است.

لنکاوی | langkawi

در کشور مالزی، شهری به نام لنکاوی وجود دارد که به آن لقب بهشت مالزی را داده اند و جالب است بدانید که در زبان مالایی به این شهر عقاب قهوه ای گفته می شود. جزایر لنکاوی در محل برخورد تنگه مالاکا با آبهای دریاهای آندامان قرار دارد و تقریبا بیش از صد جزیره در این شهر وجود دارد. از جمله بهترین جاذبه های گردشگری شهر لنکاوی در مالزی جزیره پولائو لنکاوی، پل هوایی لنکاوی، باغ پرندگان لنکاوی، آبشار لنکاوی، باغ برنج لامان لنکاوی، مسجد آل هانا لنکاوی است و لازم به ذکر است که بگوییم سوغاتی معروف آن هم کریستال لنکاوی می باشد.

جرج تاون | George Town

شهری به نام جرج تاون در کشور مالزی وجود دارد که جزء یکی از شهرهای توریستی به شمار می رود و در میراث جهانی یونسکو هم به ثبت رسیده است. در این شهر جاذبه ها و بناهای تاریخی بسیار وجود دارد و همچنین مراکز خرید متنوع در کنار رستوران های مالایی، چینی و اروپایی سبب شده اند تا مسافران زیادی این شهر را برای سفر خود انتخاب کنند. شهر جرج تاون در واقع در ایالت پنانگ مالزی قرار دارد و از جمله مراکز مهم سیاسی، تحصیلی و اقتصادی در زمان حکمرانی پادشاه جرج سوم محسوب می باشد.

ایپوه | Ipoh

دیگر شهر مدرن و مجلل کشور مالزی شهر ایپوه نام دارد، این شهر در قرن نوزدهم به دلیل وجود معادن قلع جز یکی از ثروتمندترین شهرهای آسیایی بود و سرمایه دارای بسیاری از کشورهای اروپایی وارد آن شدند و تجارت های کلانی انجام می دادند. در این شهر معماری بناها تقریبا ترکیبی از سبک چینی، مالایی و اروپایی بود و جالب است بدانید که در شهر ایپوه از ایستگاه مترو شهر حتما بازدید نمایید. امروزه این شهر به عنوان یک مقصد گردشگری در حال رشد فرهنگی و آشپزی در بین گردشگران شناخته شده است.

میری | Miri

شهری دیگری که از این کشور در راهنمای سفر با تور مالزی می خواهیم به آن اشاره داشته باشیم، میری نام دارد. این شهر پیشرفت و توسعه خود را مدیون چینی ها است و دلیل هم رفت و آمد زیاد بازرگانان چینی بوده است. در مورد این شهر جالب است بدانید که یکی از بهترین اقامتگاه های مالزی در این شهر قرار دارد و شما می توانید با قیمت مناسب در آن اقامت داشته باشید. سه جاذبه گردشگری در شهر میری مالزی می توان به پارک گونونگ مولو (Gunung Mulu)، تپه نیاه (Niah) و لمبیر هیل (Lambir) اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری در کشور مالزی

  • پارک ملی گونونگ گادینگ (Gunung Gading)

علاقه مندان به گیاه شناسی بدون شک از حضور در این پارک ملی لذت می برند زیرا بزرگترین گل جهان در این پارک می روید. این پارک ملی در سال ۱۹۸۳ به منظور فراهم کردن یک محیط حفاظت شده برای رافلزیا، به عنوان پارک ملی در نظر گرفته شد. در سال ۱۹۹۴، درهای پارک به روی عموم مردم گشوده شد و امروزه گردشگران می توانند یکی از شگفت انگیزترین گیاهان این سیاره را در این پارک تماشا کنند. از کوچینگ و با برنامه ریزی یک سفر یک روزه، می توانید به این پارک دسترسی داشته باشید.

  • جزیره ی مانوکان (Manukan Island)

این جزیره، دومین جزیره ی بزرگ پارک ملی Tunku Abdul، اولین پارک ملی دریایی مالزی است. در این جزیره می توانید بهترین تفریحات آبی را تجربه کنید.

  • منطقه ی حفاظت شده ی طبیعی Semenggoh

این منطقه ی حفاظت شده ی طبیعی به خاطر برنامه ی حمایت از اورانگوتان ها مشهور است. در این برنامه، اورانگوتان هایی که رها شده اند، والدین خود را از دست داده اند یا نجات یافته اند، برای زندگی در طبیعت، آموزش داده می شوند. به همین دلیل، در جنگل های حوالی این محدوده، اورانگوتان های زیادی را خواهید دید که در محیط طبیعی پرورش داده می شوند.

  • منطقه ی بوکیت بینتانگ (Bukit Bintang)

این منطقه، یکی از مهم ترین مناطق خرید در کوالالاپور است به دلیل مسافرانی که علاقه بسیاری به خرید کردن دارند، بدون شک در این منطقه به شدت لذت خواهند برد و هر چه بخواهند پیدا می کنند. این مجموعه چندین مرکز خرید و همچنین یک پارک مصنوعی سرپوشیده نیز دارد.

  • پارک ملی باکو (Bako)

پارک ملی باکو، یکی از مقصدهای گردشگری پرطرفدار در مالزی است به خصوص برای کسانی که فعالیت های تفریحی در دل طبیعت را دوست دارند. این پارک در ایالت ساراواک در بورنئو قرار دارد. پارک اگرچه خیلی بزرگ نیست، جاذبه های طبیعی فراوانی دارد. حیات وحش، جنگل های بارانی، آبشارهای زیبا، سواحل دیدنی و تفریحات دریایی را در این پارک تجربه خواهید کرد

  • رودخانه ی کیناباتانگان (Kinabatangan River)

این رود، دومین رود بزرگ مالزی است و از کوهستان تا دریای سولو به طول ۵۵۰ کیلومتر کشیده شده است. این رود در ایالت صباح در بورنئو قرار دارد و به خاطر پوشش گیاهی و تنوع حیات وحش، شهرت دارد. نواحی اطراف این رود بهترین جا برای تماشای فیل های آسیایی، کروکودیل و اورانگوتان بورنئویی است.

  • جزیره ی سیپادان (Sipadan)

این جزیره در دریای Celebes قرار دارد و بهشتی برای علاقه مندان به غواصی است. تنها جزیره ی اقیانوسی مالزی، از یک مخروط آتشفشانی خاموش شده تشکیل شده است. به دلیل تنوع زندگی دریایی در این منطقه، این جزیره یکی از بهترین مقصدهای غواصی در تمام دنیا است.

  • کمرون هایلندز (Cameron Highlands)

کمرون هایلندز یکی از گسترده ترین کوهسارهای مالزی است. منطقه ای مسکونی که اولین بار در دهه ی ۱۹۲۰ توسط بریتاینایی ها توسعه یافت. این منطقه جمعیتی بیش از ۳۴ هزار نفر دارد که شامل مالایی ها، چینی ها، هندی ها و سایر گروه های قومی است. این منطقه را به خاطر مسیرهای طبیعت گردی می شناسند. این مسیرها، گردشگران را از جنگل ها به آبشارها و نقاط دنج و آرام می برد.

  • برج های دوقلوی پتروناس (Petronas)

برج های دوقلوی پتروناس در کوالالامپور قبل از اینکه برج Taipei 101 در سال ۲۰۰۴، ساخته شود، بلندترین برج های دنیا بودند.

  • غارهای مولو (Mulu)

غارهای مولو در پارک ملی گونونگ مولو در بورنئوی مالزی قرار دارند. این پارک علاوه بر این غارها، جاذبه های دیدنی فراوانی دارند از ارتفاعات صخره ای گرفته تا پوشش گیاهی جنگلی و استوایی. غار سارواک هم یکی از غارهای این مجموعه است که به عبارتی بزرگترین غار دنیا است. فضای این غار به قدری وسیع است که ۴۰ هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ در آن جا می شود بدون اینکه بال های آنها را جمع کنند.

بهترین تفریحگاه های ساحلی در مالزی

شاید تصور کنید که در سفر با تور مالزی ارزان به جز ساختمان های بلند و مراکز خرید هیچ جاذبه ی دیگری وجود ندارد که بتواند برایتان هیجان انگیز باشد، اما باید این را بدانید که در این کشور سواحلی وجود دارد که می تواند برای شما جز یکی از بهترین تفریحات ممکنه باشد.

قیمت تور مالزی

  • جزیره بانگا رایا
  • آبگرم وستین لنکاوی
  • تفریحگاه تانجانگ رهو
  • تفریحگاه چهار فصل لنکاوی
  • داتای لنکاوی
  • دانا لنکاوی
  • کاسا دل مار لنکاوی
  • تفریحات ساحلی در مالزی

اجاره خودرو در مالزی

برای اجاره ی خودرو در کشور مالزی به راحتی می توانید از طریق اینترنت خودروی خودتان را اجاره نمایید. همچنین در مالزی این امکان وجود دارد که ماشینی به همراه راننده و یا راهنما اجاره کنید. این گزینه برای آن هایی که زیر ۲۳ سال هستند که اجازه رانندگی در مالزی را ندارند و یا افرادی که ترجیح می دهند به مکان هایی که تا به حال ندیده اند تنها نروند و یا شخصی همراهشان باشد تا به معرفی مکان ها بپردازد، بسیار توصیه می شود.
یک سایت مرجع که اقدام به اجاره خودرو در بیشتر کشورهای جهان می کند www.easyrentcars.com است. شما می توانید با ثبت نام در آن در هر شهری که هستید اقدام به اجاره خودرو بنمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 21 مرداد 1398
نظرات

درباره مشهد

پیش از پرداختن به تور لحظه آخری مشهد ضروری است که اشاره ی مختصری به شهر مشهد مقدس شود. مشهد، مرکز استان خراسان رضوی است که در شمال شرق کشورمان واقع شده است. مشهد از زمان های دور به عنوان یکی از شهرهای معروف ایران مطرح بوده و به همین دلیل در عصر سلسله افشاریان به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد. این شهر پس از تهران با توجه به مساحتی که دارد به عنوان دومین شهر وسیع محسوب می شود. طبق آخرین سرشماری انجام گرفته جمعیت مشهد کمی بیشتر از سه میلیون نفر است و از این لحاظ نیز بعد از تهران به عنوان پرجمعیت ترین شهر در کشورمان محسوب می شود.

مهم ترین دلیلی که سبب مشهور شدن این شهر در بین ایرانیان و مسلمانان جهان به خصوص شیعیان شده است وجود بارگاه مقدس امام رضا (ع) است. به همین دلیل است که در طول سال مسافران زیادی در این شهر حضور پیدا می کنند که بالغ بر بیست و هفت میلیون نفر از داخل کشور است و در حدود دو میلیون نفر نیز خارج از کشور به این شهر سفر می کنند.

مردم مشهد از قومیت های مختلفی هستند که اکثریت آن ها را فارس زبانان تشکیل می دهند. در سال های اخیر مهاجرت به مشهد از شهرهای دیگر ایران رو به افزایش بوده است.

تور لحظه  آخری مشهد


تور لحظه آخری مشهد

سالیانه مسافران زیادی با استفاده از تور لحظه آخری مشهد در این شهر حضور پیدا می کنند. تور لحظه آخری مشهد از جمله تورهای مهم در ایران محسوب می شود. تور لحظه آخری مشهد از جمله تورهای مشهد است که به صورت منظم در طول سال از شهرهای مختلف ایران به مشهد مقدس برگزار می شود. تور لحظه آخری مشهد تفاوت چندانی با تورهای معمولی ندارد. با توجه به این که ممکن است در لحظه آخر یکی از مسافران تورهای معمولی از حضور در تور مشهد انصراف دهد شما می توانید جایگزین وی شود و مزیت تور لحظه آخری مشهد نسبت به تور معمولی مشهد این است که شما با پرداخت هزینه کم تری در این تور حضور پیدا می کنید. هر چند می توانید به صورت شخصی هم به مشهد مقدس سفر کنید ولی استفاده از تور دغدغه های شما را در طول سفر کاهش خواهد داد و همچنین هزینه تمام شده تور نسبت به سفرهای معمولی بسیار کم تر است و شما در تور لحظه آخری مشهد سفر امنی را تجربه خواهید کرد و از بسیاری از خدمات دیگر نیز بهره مند می شوید.

آب و هوای مشهد

آب و هوا یکی از مواردی است که قبل از سفر باید به آن توجه کافی شود چرا که مناسب بودن آب و هوا سبب لذت بخش تر شدن سفر و گشت و گذار راحت تر خواهد شد. در فصل بهار بارش باران به صورت معدودی دیده می شود اما بهترین آب و هوا را خواهد داشت. اواخر فصل بهار می توان گفت بهترین زمان سفر به مشهد می باشد. فصل تابستان فصل گرم مشهد است که در این فصل دمای هوای مشهد بالا می رود و چنانچه به آب و هوای گرم عادت نداشته باشید کمی با مشکل مواجه خواهید شد. از دیگر فصل هایی که سفر در آن لذت بخش خواهد بود می توان به پاییز اشاره نمود که در این فصل میزان بارش متوسط است اما دمای هوایی مناسب آن سبب لذت بخش تر شدن سفر مشهد خواهد شد. در فصل زمستان در مشهد شاهد بارش برف خواهیم بود و دمای هوا سرد می شود چرا که اطراف مشهد را ارتفاعات تشکیل داده است و آب و هوای سردی خواهد داشت.


بهترین زمان شرکت در تور مسافرتی مشهد

انتخاب زمان سفر اهمیت ویژه ای خواهد داشت که در انتخاب زمان باید نهایت وسواس را به خرج دهید. زمان سفر را می توان از نظر زمان مراسم ها و آب و هوای مشهد انتخاب نمود. بهترین زمان سفر به مشهد از نظر آب و هوا اواخر فصل بهار و اوایل فصل پاییز می باشد. چنانچه قصد سفری شاد و دلنشین داشته باشید می توانید میلاد امام رضا را برای سفر خود انتخاب نمایید. چرا که در این زمان تمامی خیابان ها و حرم مطهر تزئین می شوند و حرم زیبایی به خصوصی خواهد داشت اما باید توجه داشته باشید که این مواقع یکی از شلوغ ترین زمان هایی است که مشهد به خود می بیند. از این مراسم شلوغ تر 28 صفر خواهد بود که در این مراسم که شهادت امام رضا می باشد افراد بسیاری از جای جای نقاط ایران به این شهر می آیند در این هنگام ازدحام در تمامی صحن های حرم و خارج از حرم دیده می شود و شرایط حمل و نقل مساعد نخواهد بود. اما حرم حال و هوایی عجیب دارد و سبب جذب گردشگران از جای جای نقاط جهان می شود.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد در زمینی به مساحت 540 هکتار ساخته شده است. این فرودگاه در قسمت جنوب شرقی ایرانی قرار دارد . دارای دو باند برای تمامی پروازها می باشد. فرودگاه بین المللی مشهد در سال 1339 ساخته و مورد بهره برداری رسید. این فرودگاه یکی از فرودگاه های پر رفت و آمد در ایران می باشد که بعد از فرودگاه بین المللی مهرآباد قرار دارد. این فرودگاه بیشترین تعداد پرواز در روز انجام می شود و مسافرین زیادی با تور مشهد به آن وارد می شوند.

تور مشهد

فرودگاه بین المللی مشهد دارای امکانات بسیار زیادی است و دارای یک پارکینگ طبقاتی می باشد که چیزی بیش از هزار خودرو در آن جا می شود. این فرودگاه طبق استانداردهای بین المللی ساخته شده است و خدمات خوبی را برای تمامی مسافرین ارائه می دهد. مسافرین در این فرودگاه می توانند از امکاناتی مانند سالن انتظار، دستگاه های خود پرداز، فروشگاه ها، رستوران ها و کافه ها، سرویس های بهداشتی، نمازخانه، سالن های کنفرانس و ... برخوردار می باشد که بهترین خدمات را برای مسافرین تور مشهد ارائه می دهند.


جاذبه های گردشگری شهر مشهد

شهر مشهد یکی از شهرهای توریستی ایران است که نه تنها مسافرین ایرانی بلکه مسافرین خارجی بسیار زیادی از آن با تور مشهد بازدید می کنند. این شهر با جاذبه های گردشگری بسیار زیادی پذیرای مسافرین و گردشگران می باشد. مجموعه های تاریخی، تفریحی و فرهنگی این شهر سفری بسیار جذاب و لذت بخش را برای مسافرین تور مشهد به ارمغان می آورد تا بتوانند از تمامی لحظات حضور خود در این شهر لذت ببرند. با ما همراه باشدی تا چند جاذبه گردشگری این شهر را بشناسید.

  • مقبره فردوسی در مشهد

یکی از بهترین و زیباترین جاذبه های گردشگری شهر مشهد، مقبره فردوسی می باشد. این مقبره ارزشمند ترین آثار ادبی ایرانی زمین است که جیاگاه بسیار ویژه ای در میان آثار تاریخی این شهر دارد. آرامگاه فردوسی در شهر توس و در فاصله 20 کیلومتری مشهد قرار دارد. این بنای بسیار زیبا و با شکوه الهامی از معماری دوره هخامنشی دارد. این آرامگاه توسط هوشنگ سیحون طراحی و بازسازی شده است. مقبره فردوسی با مساحت 900 متری با استفاده از سنگ و کاشی ساخته شده که با اشعاری از حکیم فردوسی مزین شده است. این بنا در سال 1343 بازسازی شد و در سال 1347 بازسازی این بنا به اتمام رسید.

  • مجموعه کوهسنگی مشهد

مجموعه کوه سنگی دومین پارک بزرگ شهر مشهد می باشد که در جنوب غربی مشهد قرار دارد. این پارک در حاشیه کوه های مرتفع واقع شده است که در حقیقت یکی از قدیمی ترین روستاهای مشهد می باشد. این تفریحگاه محبوبیت بسیار زیادی در میان گردشگران دارد و شاه عباس در همین مکان تاج گذاری کرده است. البته ساختمان موزه بزرگ مشهد در این مکان قرار دارد که با استفاده از معاری کاخ کلات نادر ساخته شده است. این پارک بسیار زیبا ترکیبی از آب، سنگ و چشم اندازهای زیبا می باشد که درتور مشهد بهتر است از آن بازدید کنید.

  • پارک طبیعی هفت حوض

یکی از جذاب ترین جاذبه های شهر مشهد پارک طبیعی هفت حوض می باشد. این پارک در دل کوه های خلج قرار دارد که جذابیت بسیار زیادی برای مهمانان تور مشهد دارد. پارک طبیعی هفت حوض در فاصله 7 کیلومتری مشهد قرار دارد و در این مکان 7 حوض وجود دارد. این پارک دارای چشم اندازهای بسیار زیادی است و زیبایی های خاصی دارد.

  • آرامگاه نادر مشهد

یکی دیگر از جاهای دیدنی مشهد آرامگاه نادر مشهد می باشد که در چهار راه شهدای مشهد واقع شده است. این بنای بسیار باشکوه در سال 1338 ساخته شد و دارای یک مجسمه تاریخی است. این مجسه متعلق به نادر می باشد که سوار بر اسبی است و تبرزینی در دست خود دارد. این مجسمه با اتفاع 5 متر توسط موسسه ای در ایتالیا ساخته شده است.

در آرامگاه نادر مشهد یک موزه قرار دارد که اسلحه، کلاه خود، زره، لوازم رزمی و ... جزء آثار آن می باشد. بازگشایی این آرامگاه در سال 1342 انجام شد و یکی از بهترین موزه های این شهر می باشد.

  • بنای هارونیه مشهد

این بنا در نزدیکی آرامگاه فردوسی قرار دارد. این بنا یکی از بهترین جاهای دیدنی مشهد می باشد که علاقه مندان تور مشهد می توانند از آن بازدید کنند. این ساختمان شباهت بسیار زیادی به آتشکده دارد و در دوره اولیه اسلام تغییراتی یافته است. بعد از ایجاد تغیرات بر روی این بنا تبدیل به یک مسجد شده است.

  • پارک ملت مشهد

این پارک در مغر ب شهر مشهد قرار دارد که در حاشیه بلوار وکیل آباد می باشد. مساحت این پارک برابر با 720 هزار متر مربع است که دارای مناظر و چشم اندازهای بسیار زیادی است. پارک ملت مشهد یکی از جاهای دیدنی مشهد می باشد که افراد زیادی از آن بازدید می کنند. در این پارک شهربازی و امکانات تفریحی بسیار زیادی وجود دارد که تفریح های مفرحی را برای کودکان ایجاد می کند. وجود استخر، درختان، گل های فراوان و فضاهای دیدنی و دلچسب فرصت خوبی را برای مسافرین تور مشهد ایجاد می کند.

  • بند گلستان مشهد

بند قدیمی گلستان بر روی رودخانه گلستان ساخته شده است. این بند 120 متر می باشد که دارای ارتفاع 14 متری است. بند گلستان در دوره تیموریان ساخته شد و امروزه مورد بازسازی قرار گرفته است. این بند در فصل تابستان با بارش باران مملو از آب می شود و چشم اندازهایی فوق العاده را ایجاد می کند. اهمیت مهندسی این بند بسیار زیاد می باشد و علاقه مندان می توانند سوار بر قایق های تفریحی شوند و از مناظر اطراف بازدید کنند.

  • مراکز خرید و فروشگاه های مشهد

شهر مشهد یکی از شهرهای توریستی در ایران می باشد که افراد زیادی از آن بازدید می کنند. در این شهر مراکز خرید و فروشگاه های زیادی ساخته شده است که مسافرین تور مشهد می توانند هر آنچه که می خواهند را از این مکان بخرند.

بازار رضا مشهد. در ضلع شرقی خیابان امام رضا یک بازار وجود دارد که مهم ترین مرکز خرید برای زائرین و گردشگران تور مشهد می باشد. این بازار قدیمی صنایع دستی و کالاهای بسیار زیادی دارد که در فروشگاه های مختلف آن عرضه می شوند. هر آنچه که می خواهید مانند طلا، فیروزه، لباس های گلدوزی و ... را می توانید از این فروشگاه ها بخرید.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد. یکی از بهترین و محبوب ترین مراکز خرید شهر مشهد می باشد که دارای 1238 واحد تجاری است. در این مرکز خرید می توان از سینمای سه بعدی، رستوران، کافی شاپ، سرزمین عجایب، آب نما، سالن نمازخانه، سالن اجتماعات، پارکینک طبقاتی، بازار چینی ها، نمایندگی های مختلف و ... استفاده کرد.

تور مشهد با هواپیما

مجتمع تجاری پروما مشهد. یکی از مراکز خرید معروف شهر می باشد. در این فروشگاه می توان از مغازه های مختلف بهترین سوغاتی ها را خریداری کرد. شهربازی، سالن بازی بولینگ، بیلیارد و ... بهترین تفریح های این فروشگاه برای مسافرین تور مشهد می باشد. در این مجتمع نه تنها می توان خرید کرد بلکه می توان یک گردش روزانه داشت.

مجتمع تجاری آلتون مشهد. یکی از ساختمان های بسیار بلند شهر مشهد می باشد که دارای مجموعه های دیدنی و تجاری است. در این فروشگاه لوازم بهداشتی، پوشاک، چرم، کیف و کفش، تلفن، لوازم الکترونیکی و ... وجود دارد. این مکان تجاری بهترین مکان برای خرید لوازم مورد نیاز از شهر مشهد می باشد.

مجتمع تجاری وصال مشهد. یکی از پردرآمد ترین و محبوب ترین مراکز خرید مشهد می باشد. بعد از خرید در این مجتمع تجاری می توان به رستوران رفت و یک غذای لذت بخش خورد. در این مرکز خرید انواعی از فروشگاه ها و مغازه ها وجود دارد که کالاهای متنوعی را برای مسافرین و مهمانان ارائه می دهند. مسافربن تور مشهد می توانند بیک روز کامل را برای گشت و گذار در این مجتمع تجاری اختصاص دهند و از تمامی مکان های آن بازدید کنند

تور مشهد با هواپبما بهترین فرصت را برای مسافرین و گردشگران این شهر فراهم می کند. امروزه افراد زیادی از تمامی نقاط کشور به شهر مشهد سفر می کنند و دوست دارند در ایام مختلف سال از این شهر مذهبی بازدید کنند. تور مشهد همه روزه به این شهر مقدس سفر می کند و فرصتی خوب برای بازدید از این شهر فراهم می کند. این تورها خدماتی مانند رزور هتل ها برای مدت زمان اقامت، رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت، رزرو بلیط اتوبوس، تورهای گردشی در اطراف شهر و ... را برای مسافرین ارائه می دهد.

هزینه تورهای مشهد بر اساس خدماتی که به مسافرین ارائه می دهند تعیین می شود. اما هزینه این تورها در ایامی که تعداد مسافرین این شهر کمتر است بسیار پایین تر می باشد و هزینه کمتری را برای مسافرین دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 20 مرداد 1398
نظرات

شهر دبی امارات

تور دبی یکی از تورهای پرطرفدار در دنیا می باشد که سالانه افراد بسیار زیادی تصمیم به حضور در این تور می گیرند، معمولا ایرانیان یکی از طرفداران تور دبی می باشند و اگر شما در هر زمان از سال به این شهر سفر کنید می توانید ایرانیان بسیار زیادی را در این شهر مشاهده کنید. در این مطلب قصد داریم توضیحاتی کامل درباره تور دبی به شما ارائه دهیم، این مطلب به چند قسمت تقسیم بندی می شود که قسمت اول آن مربوط به معرفی شهر دبی است، قسمت بعدی مربوط به معرفی جاذبه های گردشگری شهر دبی و قسمت های بعدی این مطلب نیز به معرفی رستوران ها، مراکز خرید و مراکز تفریحی این شهر اختصاص پیدا می کند که در تور دبی می توانید از تمامی این موارد دیدن کنید.

شهر دبی بزرگترین شهر کشور امارات است که در جنوب کشور ایران واقع شده است، این شهر یکی از زیباترین شهرهای قاره آسیا و حتی یکی از زیباترین شهرهای دنیا می باشد. نخستین حضور انسان ها در این منطقه به سال 1095 میلادی باز می گردد، اولین نشانه هایی که نشان دهنده شهرسازی در این منطقه بودند نیز به سال 1799 میلادی برمی گردد، ساخت شهر دبی امروزی از سال 1833 به صورت رسمی آغاز شد که این کار توسط شیخ مکتوم بن بطی بن سهیل آل مکتوم صورت گرفت. از آن جایی که این شهر یک شهر بندری می باشد از موقعیت جغرافیایی فوق العاده ای برخوردار است که به همین علت به یکی از تجاری ترین شهرهای قاره آسیا تبدیل شده است.

آب و هوای شهر دبی

با وجود این که شهر دبی در کنار بندر قرار گرفته است آب و هوای این شهر آب و هوایی بسیار گرم و خشک می باشد، تابستان های این شهر بسیار گرم و خشک می باشد ولی با این وجود سالانه توریست های بسیار زیادی در این فصل به شهر دبی سفر می کنند تا از آفتاب گرم و سواحل فوق العاده زیبای این شهر در فصل تابستان نهایت استفاده را ببرند. در فصل زمستان اما آب و هوای این شهر کمی معتدل تر می شود و دمای هوا تا 23 درجه سانتی گراد کاهش پیدا می کند که همین موضوع باعث می شود تا فصل زمستان نیز به یکی از شلوغ ترین فصل های شهر دبی تبدیل شود. در این فصل می توانید در طول روز به دلیل مناسب بودن آب و هوا از تمامی جاذبه های گردشگری شهر دبی دیدن کنید، اگر در فصل تابستان می خواهید به تور دبی بروید سعی کنید بعد از غروب آفتاب از جاذبه های گردشگری آن دیدن کنید.

آبنمای دبی

آبنمای دبی یکی از جاذبه های گردشگری بسیار زیبای این شهر است که در تور دبی حتما باید از آن دیدن کنید، این آبنما در دریاچه برج خلیفه قرار دارد که با هزینه ای بسیار بالا ساخته شده است. طول این آبنما به 275 متر می رسد که آب را تا ارتفاع بسیار بالایی پرتاب می کند. در اطراف این آبنما نورافکن های متعددی قرار داده شده است که محیط اطراف را بسیار زیبا کرده است. بی شک اگر یک شب در تور دبی به بازدید از این آبنما بروید می توانید با یکی از زیباترین صحنه های زندگی خود روبرو شوید. نورافکن های این آبنما به قدری محیط اطراف آن را نورانی کرده اند که نه تنها در داخل این محیط می توانید همه جا را با جزئیات مشاهده کنید بلکه از فاصله بسیار دور نیز این آبنما قابل مشاهده است.

برج خلیفه

اگر علاقه مند به بازدید از برج های شهر دبی هستید و به بازدید از آسمان خراش ها علاقه دارید در تور دبی حتما از برج خلیفه دیدن کنید، این برج دارای ارتفاعی 828 متری می باشد که به عنوان بلندترین ساختمان دنیا شناخته شده است. برج خلیفه دارای 163 طبقه می باشد که بیشتر واحدهای آن تجاری و اداری هستند. برای این که به خوبی با ارتفاع این برج آشنا شوید می توانید برج میلاد را در نظر بگیرید، این برج دو برابر برج میلاد است. در برج خلیفه همچنین واحدهای تفریحی زیادی نیز قرار دارند که می توانید از آن ها نیز دیدن کنید. اگر قصد دارید که تمام شهر دبی را در زیر پای خود حس کنید می توانید به عرشه طبقه 124 این برج مراجعه کنید و تمامی شهر را بنگرید.

خانه شیخ سعید

منزل شیخ سعید آل مکتوم یکی از جاذبه های گردشگری شهر دبی است که قدمت آن به سال 1896 باز می گردد، این ساختمان امروزه در حال بازسازی می باشد تا توریست ها بتوانند به راحتی از آن بازدید کنند. در ساخت این منزل از معماری ایرانی استفاده شده است که بیشتر در نواحی کویری و خشک ایران مورد استفاده قرار می گرفت. مواد اولیه ای که در ساخت این خانه به کار رفته است آهک و ساروج می باشد. در این ساختمان قدیمی یک حیات وجود دارد به پنج قسمت تقسیم می شود که در هر بخش یک ایوان، مهمان خانه و تعدادی اتاق قرار دارد.

آکواریوم دبی

بی شک یکی از مهمترین بخش های تور دبی بازدید از آکواریوم دبی می باشد، با ورود به این آکواریوم وارد یک محیط کاملا شیشه ای می شوید که در اطراف شما انواع مختلفی از آبزیان در حال شنا کردن می باشند و شما می توانید به راحتی از آن ها دیدن کنید. این آکواریوم بزرگترین آکواریوم دنیا است که دارای 51 متر طول، 20 متر عمق و همینطور مخزن آن ظرفیتی معادل 10 میلیون لیتر را دارا می باشد. در این آکواریوم انواع مختلفی از آبزیان از جمله کوسه ها، ماهی های مختلف، سفره ماهی ها و ... وجود دارد. اگر به جانوران دریایی خیلی علاقه مند هستید می توانید با ورود به بخش عمق یازده متری این آکواریوم وارد بخشی شوید که تمامی ماهی ها در اطراف شما هستند، اگر بیشتر علاقه مند بودید نیز می توانید با کمک غواصان وارد آب شوید و از نزدیک با زندگی آبزیان آشنا شوید.

تو.ر دبی

موزه دبی

این موزه یکی از آثار تاریخی شهر دبی است که در تور دبی حتما باید از آن دیدن کنید، هدف از ساخت این موزه دفاع از رودخانه دبی بوده است، مصالحی که در ساخت این موزه استفاده شده است آجرهای مرجانی سنتی می باشند که به وسیله آهک به یکدیگر چسبیده اند. طبقه بالای این موزه توسط تیرک های چوبی نگهداری می شوند و سقف آن نیز از ساقه های درخت خرما و همچنین گچ ساخته شده اند. در گذشته های دور از این قلعه که امروزه تبدیل به یک موزه شده است استفاده های زیادی می شد، این قلعه روزگاری به عنوان محل زندگی حاکم و خانواده اش استفاده می شد و بعدها نیز به عنوان محل شورای دولت، پادگان و همینطور زندان مورد استفاده قرار گرفت.

رستوران Tom Serg

اگر در شهر دبی به دنبال یک رستوران با محیطی کاملا دوستانه هستید ما به شما این رستوران را معرفی می کنیم، این رستوران دو صاحب دارد که تام اهل استرالیا می باشد و Serg نیز اهل اسپانیا است. در این رستوران می توانید انواع مختلفی از غذاهای بسیار خوشمزه را میل کنید. این رستوران با این که یکی از بهترین رستوران های شهر دبی می باشد که در تور دبی می توانید به آن مراجعه کنید ولی آدرس آن سر راست نیست و برای پیدا کردن آن باید به منطقه Al Quoz که یکی از مناطق شلوغ شهر دبی است مراجعه کنید.

رستوران La Petite Maison

این رستوران یکی از رستوران های شیک فرانسوی می باشد که با این که دارای تزئیناتی بسیار ساده می باشد ولی مشتریان بسیار زیادی را دارا است. بسیاری از توریست هایی که به تور دبی می آیند حداقل یک بار به این رستوران مراجعه می کنند و از غذاهای فوق العاده آن میل می کنند. در این رستوران از باکیفیت ترین مواد غذایی استفاده می شود که همین موضوع باعث افزایش کیفیت غذاهای این رستوران و در نتیجه افزایش مشتریان آن می شود. این رستوران با این که یک رستوران شیک و لوکس است ولی محیط فوق العاده دوستانه آن باعث می شود که در آن کاملا احساس راحتی داشته باشید و در محیطی گرم غذای خود را میل کنید. بی شک صرف یک وعده غذایی در این رستوران می تواند تبدیل به یکی از بهترین خاطره های شما در تور دبی شود.

باشگاه گلف امارات

اگر به بازی گلف علاقه مند هستید حتما در تور دبی به باشگاه گلف امارات مراجعه کنید، این باشگاه در سال 1988 تاسیس شده است و دارای 36 حفره می باشد. تمامی قسمت های این زمین گلف چمن است و امکان بازی کردن به صورت شبانه روزی در آن وجود دارد. در این باشگاه زمین هایی برای بازی تنیس و اسکواش نیز ساخته شده است و همینطور یک سالن بدنسازی نیز در آن وجود دارد. امکانات بسیار زیادی در این باشگاه برای راحتی توریست هایی که در تور دبی از باشگاه گلف دیدن می کنند فراهم شده است که از جمله آن ها می توان به مواردی از قبیل امکانات غذاخوری، فروش لوازم ورزشی، مدرسه مدرن گلف و ... اشاره کرد.

به راحتی ویزای امارات را دریافت کنید

یک خبر خوش برای افرادی که قصد رفتن به تور ارزان دبی را دارند این است که دریافت ویزای امارات به هیچ وجه سختی های دریافت ویزای سایر کشورهای خارجی را ندارد، شما برای دریافت ویزای امارات و رفتن به تور دبی تنها کافی است به اداره مهاجرت و وزارت کار مراجعه کنید تا بدون هیچ گونه دردسری اقدام به دریافت ویزای امارات کنید. توجه داشته باشید که دریافت ویزای امارات نیازی به مصاحبه ندارد بنابراین شما می توانید این کار را به صورت غیر حضوری نیز انجام دهید. برای این کار شما تنها کافی است مدارک مورد نیاز برای دریافت این ویزا را تحویل کارگزار دهید و بعد از آن به راحتی اقدام به دریافت ویزا کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای امارات

برای دریافت ویزای امارات تنها کافی است مدارکی را که در ادامه معرفی می کنیم را آماده کرده و تحویل کارگزار دهید:

یک اسکن رنگی از صفحه اول پاسپورت معتبر که دارای حداقل سه ماه اعتبار باشد، یک اسکن از کارت ملی و شناسنامه و همینطور یک عکس.

بازدید از اپرای دبی

اگر در تور دبی به دنبال تفریحات شبانه هستید و دوست دارید علاوه بر استفاده از آب و هوای بسیار مناسب شهر دبی در هنگام شب یک تفریح مناسب نیز داشته باشید می توانید از اپرای دبی دیدن کنید، سالن اپرای دبی هر روزه میزبان اجراهای کلاسیک و جدیدی می باشد که توریست های بسیار زیادی نیز برای بازدید از آن اجراها شرکت می کنند. در این سالن معمولا برنامه های متعددی اجرا می شود که از جمله آن ها می توان به مواردی از قبیل کنسرت های فوق العاده خارجی، اپرا، اجرای موسیقی های کلاسیک و همینطور شب های کمدی اشاره کرد. این مجموعه دارای 2000 صندلی می باشد که به صورت بسیار زیبایی چیده شده اند. شاید یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت این سالن معماری فوق العاده زیبای آن باشد که به صورت چشم نواز طراحی شده است و اگر به تور دبی بروید و از این سالن دیدن کنید بی شک اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد معماری بسیار زیبای این هتل است.

تور دبی پرواز ماهان

ساحل کایت سواری دبی

یکی از جاذبه های گردشگری پرطرفدار دبی که سالانه توریست های بسیار زیادی در تور دبی از آن دیدن می کنند ساحل کایت سواری این شهر است، در این ساحل شما می توانید ترکیبی از شور و نشاط و آرامش و سکوت را مشاهده کنید. در بخش هایی از این ساحل امکانات بسیار زیادی فراهم شده است که توریست ها بتوانند با کایت سواری مشغول شوند و لحظات شادی را سپری کنند، در بخش های دیگر نیز امکاناتی برای بازی فراهم شده است که والیبال ساحلی یکی از محبوب ترین آن ها است. اگر علاقه مند هستید که در یک محیط آرام در کنار ساحل پیاده روی کنید و زمانی را به آرامش سپری کنید می توانید از بخش های انتهایی این ساحل دیدن کنید و لحظات آرام و بی دغدغه ای را در تور دبی داشته باشید.

فرودگاه دبی

فرودگاه بین المللی دبی بهترین فرودگاه کشور امارات می باشد که در سال 2014 میلادی موفق شد بیش از 70 میلیون مسافر را جا به جا کند که همین موضوع باعث شد تا به عنوان پر رفت و آمدترین فرودگاه دنیا در آن سال شناخته شود. این فرودگاه دارای مساحتی 2900 هکتاری می باشد که تنها 4 کیلومتر با شهر دبی فاصله دارد و همین موضوع باعث راحتی مسافران و گردشگرانی شده است که به تور دبی می روند. این فرودگاه دارای سه ترمینال می باشد که این سه ترمینال به صورت کلی هر هفته بیش از 8000 پرواز را به سمت 270 مقصد مختلف انجام می دهند. ترمینال اصلی این فرودگاه ترمینال شماره یک است که بیشتر پروازهای طولانی از این ترمینال انجام می شود. ترمینال شماره دو بیشتر پروازهای منطقه ای را صورت می دهد و ترمینال شماره سه نیز به صورت اختصاصی پروازهای مربوط به هواپیمایی های امارات و کانتاس را انجام می دهد. سیستم های حمل و نقل مختلفی برای این فرودگاه به وجود آمده است که مسافرانی که به تور دبی پرواز ماهان می روند می توانند از این سیستم های حمل و نقلی برای رفتن به مرکز شهر و هتل مورد نظر خود استفاده کنند. سه سیستم حمل و نقلی که مناسب گردشگران و مسافران است عبارت است از مترو، تاکسی و اتوبوس که با هر یک از این سیستم ها می توانید خود را به مرکز شهر دبی برسانید.

بهترین زمان سفر به دبی

به صورت کلی آب و هوای شهر دبی بسیار گرم می باشد و شما نمی توانید فصلی را پیدا کنید که آب و هوای این شهر خنک باشد، با این حال بهتر است به جای این که در یک فصل سوزان به این شهر سفر کنید در فصلی سفر کنید که آب و هوای آن نسبتا معتدل تر باشد. حد فاصل بین دو ماه نوامبر تا مارس بهترین زمان برای رفتن به تور دبی می باشد، در این چند ماه شما می توانید از آب و هوای نسبتا معتدل شهر دبی نهایت استفاده را ببرید و در طول روز از تمامی جاذبه های گردشگری این شهر دیدن کنید. البته گاهی اوقات ممکن است در فصول گرم به شهر دبی سفر کنید و با انبوه جمعیت در این شهر مواجه شوید، در چنین شرایطی اصلا تعجب نکنید چرا که بسیاری از افراد فقط به قصد لذت بردن از آفتاب و سواحل بسیار زیبای این شهر به تور دبی می آیند و بسیاری از آن ها هدفشان از این سفر آفتاب گرفتن در کنار سواحل فوق العاده زیبای این شهر می باشد. در هر فصلی اگر به این شهر سفر کنید می توانید جمعیت بسیار زیادی را در آن مشاهده کنید.

چگونه در سایت دلتابان اقدام به رزرو هتل کنیم؟

وب سایت دلتابان به جز امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما، امکانات بسیار زیاد دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از این امکانات نهایت بهره را ببرید، به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از این وبسایت اقدام به رزرو هتل به صورت آنلاین و اینترنتی کنید. این امکان باعث می شود تا شما زمانی که قصد سفر به یک کشور خارجی و یا یکی از شهرهای داخلی را دارید به راحتی بتوانید هتل مد نظر خود را رزرو کنید تا با سفر به این کشور و یا شهر با مشکلات اقامتی رو به رو نشوید. برای رزرو هتل به صورت آنلاین کافی است وارد وب سایت دلتابان شوید و در قسمت رزرو هتل کشور و یا شهر مقصد خود را انتخاب کنید، با این کار تمامی هتل های محبوب و معروف مقصد برای شما نمایش داده می شود که می توانید بیشتر با امکانات آنها آشنا شوید و اطلاعات کافی را درباره آنها بدست بیاورید و بعد از آن اقدام به رزرو هتل به صورت اینترنتی و آنلاین کنید.

تور ارزان دبی

چرا از طریق دلتابان اقدام به رزرو هتل کنیم؟

رزرو هتل ارزان از طریق وب سایت دلتابان مزایای بسیار زیادی را برای شما دارد، اولین مزیت این کار در این است که شما می توانید با خیالی راحت سفر خود را انجام دهید، همانطور که میدانید رزرو هتل در کشور مقصد کار نسبتا سختی می باشد چرا که شما باید هتلی را انتخاب کنید که هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ هزینه برای شما به صرفه باشد، این کار زمانی که شما سفر خود را انجام داده اید و به مقصد رسیده اید عملا غیر ممکن می باشد چرا که شما در مدت زمانی کوتاه نمی توانید تمامی هتل ها را بررسی کنید، با رزرو هتل توسط دلتابان شما می توانید تمامی امکانات هتل های مختلف مقصد و قیمت آنها را بررسی کنید و بهترین هتل را برای خود انتخاب کرده و اقدام به رزرو اتاق در آن کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 20 مرداد 1398
نظرات

بررسی تور سنت پترزبورگ

تور سنت پترزبورگ یکی از تور های گردشگری است که طرفدار های زیادی دارد. سنت پترزبورگ به عنوان پایتخت روسیه از ویژگی های برجسته و زیادی برخوردار است. این شهر دارای تاریخی جذاب و همچنین امپراطوری های زیادی را دارا بوده است که هرکدام از آنها باعث ساخت تعدادی کاخ شده اند که هم اکنون به عنوان جاذبه های این شهر به شمار می آیند. این شهر علاوه بر جاذبه های دیدنی رستوران و کافه های فوق العاده ای برای پذیرایی از گردشگران عزیز را دارد. همچنین این شهر شامل هتل های بسیار شیک برای گردشگران با هر مقدار هزینه نیز می باشد. آب و هوای این شهر در فصل بهار و تابستان و همچنین در اوایل پاییز بسیار فوق العاده و برای گردشگری مناسب می باشد ولی در زمستان برف و سرما را به همراه خود دارد. شهر سنت پترزبورگ یکی از شهر هایی است که دیدن از آن به هر کسی پیشنهاد می شود. می توان با شرکت در تور سنت پترزبورگ از این شهر زیبا و تاریخی دیدن فرمایید و خاطره های زیبایی را برای خود ثبت کنید.
تور سنت پترزبورگ

تور سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ یک از شهر های زیبا و بزرگ روسیه است. این شهر مساحتی بزرگ تر از مسکو دارد و از لحاظ رتبه بندی دومین شهر در روسیه محسوب می شود. تور سنت پترزبورگ فرصتی است که می توان با شرکت در آن از جاذبه های گردشگری سنت پترزبورگ و اماکن تفریحی این شهر دیدن کرد. در سال 1703، پتر بزرگ دستور ساخت این شهر را در روسیه داد. بعد از چندی در سال 1919، شهر سنت پترزبورگ به پایتخت روسیه تبدیل شد. قدمت شهر سنت پترزبورگ به قرن هجدهم میلادی برمی گردد. این شهر زیبا و بزرگ غالب بر 250 سال به عنوان پایتخت این کشور بوده است. جمعیت این شهر حدود 5 میلیون نفر محاسبه شده است. این شهر در شمالی ترین قسمت کشور روسیه واقع شده است. در این شهر 50 رودخانه و 45 جزیره وجود دارد. این شهر دارای پل های زیادی است که حدود 20% آنها متحرک هستند. اگر برای سفر از تور سنت پترزبورگ استفاده کنید می توانید از نزدیک تمام این موارد را مشاهده کنید و لذت ببرید.

هزینه سفر و تور سنت پترزبورگ

یکی از نکاتی که همیشه در هر سفری باید به آن توجه کرد، هزینه سفر می باشد. این هزینه می تواند هزینه هتل، حمل و نقل، هزینه های گردشگری و...باشد. واحد پول در سنت پترزبورگ روبل همان واحد پول روسیه می باشد. کشور روسیه همانطور که می دانیم در دسته کشورهای گران قیمت قرار دارد پس به طبع سفر به این کشور با تور سنت پترزبورگ هزینه بردار خواهد بود. اگر بخواهیم تشابهی بین شهر های ایران و شهر سنت پترزبورگ روسیه برقرار کنیم می توان گفت هزینه گردش در شهر سنت پترزبورگ 50 درصد گران تر از گردش در شهر تهران است. یکی از هزینه های اساسی در این شهر هزینه حمل و نقل است. در شهر سنت پترزبورگ حمل و نقل پیشرفته ای وجود دارد که برای استفاده از آنها می توانید از کارت الکترونیک استفاده کنید. این کارت حدود 5000 هزار تومان هزینه دارد.
سفر به سنت پترزبورگ
بعد از گرفتن کارت الکترونیک می توانید با شارژ کردن آن از وسایل های حمل و نقل در این شهر استفاده کنید و در شهر زیبای سنت پترزبورگ به گردش بپردازید. راه دیگری برای استفاده از حمل و نقل عمومی در تور سنت پترزبورگ وجود دارد و این روش آن است که از کارت های گردشگری استفاده نمایید. مورد دیگری که به هزینه های سفر در تور سنت پترزبورگ مرتبط می شود، هزینه اقامت می باشد. هزینه اقامت با توجه به نوع هتل و امکاناتی که ارائه می دهد متفاوت می باشد.

جاذبه های گردشگری و تور سنت پترزبورگ

همانطور که گفته شد شهر سنت پترزبورگ به عنوان دومین شهر روسیه شناخته می شود. این رتبه دلایل زیادی دارد که یکی از آنها گردشگری این شهر است. این شهر از دیرباز تاکنون سر سختی ها و اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشته است، برخی از این اتفاقات جاذبه های بسیار زیبایی را بر جای گذاشته است و همینطور توجه خاصی که در هنگام ساخت این شهر شده است باعث ایجاد نقش و نگار های زیبا و رنگارنگ در نقاط مختلف شهر سنت پترزبورگ شده است. گردشگران می توانند با شرکت در تور سنت پترزبورگ از تمام این جاذبه های زیبا دیدن فرمایند. در این قسمت به برخی از جاذبه های گردشگری این شهر اشاره خواهیم نمود:
جاذبه های گردشگری سنت پترزبورگ
  • کاخ هرمیتاژ: این کاخ به عنوان معروف ترین جاذبه گردشگری شهر سنت پترزبورگ شناخته شده است. این کاخ زیبا علاوه بر اینکه یک جاذبه گردشگری است، یکی از آثار های باستانی این شهر به شمار می رود. این کاخ یکی از مکان هایی است که دیدن از آن همیشه در برنامه تور سنت پترزبورگ وجود دارد.
  • قایقرانی در کانال ها و رودخانه های سنت پترزبورگ: برای اینکه از این تفریح بسیار جالب و دیدنی استفاده کنید باید در ماه های مه تا اکتبر به این شهر سفر کنید. در این قسمت می توانید با گشت و گذار با استفاده از قایق به اکتشاف زیبایی های این شهر بروید.
  • کلیسای رستاخیز: این کلیسا دارای تاریخ بسیار جالبی می باشد که با دیدن از آنجا می توانید به این تاریخ پی ببرید. این بنا با رنگ های زیادی تزئین شده است و دارای معماری بسیار زیبا و خاصی است.
  • سارسکوی: این ساختمان با اینکه به یک کاخ شباهت دارد ولی در واقعیت یک کاخ نمی باشد بلکه دو کاخ را در خود جای داده است. این کاخ دارای پارک بسیار زیبایی می باشد که محوطه ساختمان را بسیار زیبا کرده است.
  • پل های قپانی: همانطور که گفته شد در این شهر پل های زیادی وجود دارد که تعدادی از آنها متحرک می باشد. به عبارت دیگر باز و بسته می شوند. پل قپانی نیز یکی از پل ها است که بسیار تماشایی است و در برخی از روز های سال زیبایی تماشای آن چندین برابر می شود.
  • خیابان نوسکی پراسپکت: در این شهر هیچ منظره ای دیدنی تر از این شهر وجود ندارد. این خیابان علاوه بر اینکه یکی از مهم ترین خیابان های روسیه است، یکی از مهم ترین خیابان های جهان نیز به شمار می رود.
  • جزیره یلاگین: می توان گفت این جزیره جایی است که گردشگران تور سنت پترزبورگ حتما باید از آن دیدن فرمایند. این جزیره دارای پارکی بسیار زیبا، دریاچه ای برای گشت و گذار با قایق، اسکیت بازی در زمستان و... است. این مکان جایی است که می توان آرامش قشنگی را از آنجا دریافت نمود.

تور سنت پترزبورگ

بهترین زمان سفر و تور سنت پترزبورگ

بهترین زمان برای سفر به سنت پترزبورگ را با بررسی چند مورد می توانیم بیابیم. یکی از این موارد آب و هوای این شهر می باشد که در قسمت های قبلی بطور کلی توضیح داده شده است ولی اگر بخواهیم خلاصه ای در این قسمت بگوییم می توان گفت تابستان برای سفر به این شهر مناسب است با اینکه شلوغ ترین فصل سال محسوب می شود اما دارای آب و هوای فوق العاده ای برای گردش می باشد. مورد دیگر که بسیار مورد توجه است هزینه اقامت در این شهر می باشد همانطور که می دانیم این شهر یک شهر گران می باشد و در فصل های پر گردشگر گران تر نیز می شود. کسانی که قصد دارند سفر اقتصادی تجربه کنند باید فصلی را به غیر از فصل های پر گردشگر انتخاب کنند.

کاخ های سلطنتی سنت پترزبورگ

شهر سنت پترزبورگ درای تاریخی غنی با اتفاقات و رویداد های متفاوتی می باشد از این رو این شهر کاخ های زیادی را دارا است. برخی از کاخ های این شهر را در این قسمت معرفی خواهیم نمود:
  • کاخ زمستانی: این کاخ یکی از باشکوه ترین و بزرگترین کاخ این شهر می باشد. این کاخ زیبا در سال 1762 بنا شده است. این بنا به شکل مستطیل است طول و عرض آن به ترتیب 215 و 30 متر می باشد و همچنین این کاخ دارای اتاق های زیادی است.
  • کاخ کنستانتین: این کاخ نیز یکی از کاخ های سلطنتی شهر سنت پترزبورگ می باشد که توسط یکی از معمارهای معروف آن زمان ساخته شده است. این کاخ همانطور که از نامش پیدا است برای دوره است که کنستانت ها حکومت کشور را در اختیار داشتند و می توان گفت محل اقامت شاهزاده این حکومت بوده است.
  • کاخ پترهوف: همانطور که در قسمت قبل گفتیم این کاخ جزو جاذبه های گردشگری این شهر به حساب می آید. این کاخ در سال 1714 بنا شده است. دستور ساخت این کاخ از سمت پتر بزرگ دریافت شده بود.
  • کاخ کاترین: این کاخ در دهکده ای با نام تزارها قرار گرفته شده است. کاخ کاترین یک کاخ تابستانی می باشد. این کاخ به رنگ آبی و با یک معماری چشم نواز ساخته شد است. در دکوراسیون داخلی برخی از تالار های این کاخ از طلا استفاده شده است.
  • کاخ مرمر: ساخت این کاخ به وسیله معمار معروف کنت گریگوری اورلوف شروع شد و در نهایت در سال 1785 توسط معمار دیگری به پایان رسید. این کاخ همانطور که از نامش پیداست از انواع سنگ مرمر ساخته شده است.
  • کاخ الکساندر: این کاخ نیز مانند کاخ کاترین در دهکده تزار ها قرار دارد. این کاخ نمای بسیار زیبایی به رنگ زرد دارد. این کاخ زیبا در سال 1792 شروع به ساخت شده است و در نهایت بعد از 4 سال در سال 1796 به پایان رسیده است. این کاخ دارای تعداد زیادی تالار های بزرگ و تودرتو می باشد.
پیشنهاد می شود گردشگرانی که با تور سنت پترزبورگ سفر می کنند حتما از این کاخ های زیبا دیدن فرمایند.

بهترین تفریحات و تور سنت پترزبورگ

این شهر علاوه بر اینکه جاذبه های گردشگری زیادی دارد، تفریحات قشنگی نیز برای گردشگران در نظر گرفته شده است. یکی از قشنگ ترین تفریحات این شهر جشنواره وایت نایت و یا به عبارتی دیگر شب های سفید می باشد. این جشنواره یک فستیوال هنری است که در این شهر برگزار می شود. تفریح دیگری که وجود دارد باغ وحش لنینگراد است. این باغ وحش دومین رتبه را در بین باغ وحش های جهان دارد. این باغ وحش علاوه بر داشتن فضای زیبا، رستوران ها و کافه های زیادی برای استراحت و لذت بردن از فضای باغ وحش دارد. شهر سنت پترزبورگ یک پارک آبی نیز به نام پیترلند دارد که به بزرگترین پارک آبی روسیه معروف است.
تفریحات در سنت پترزبورگ

مراکز خرید سنت پترزبورگ

شهر سنت پترزبورگ دارای مراکز خرید زیادی است که گردشگران تور سنت پترزبورگ می توانند برای خرید از آنها استفاده کنند. برخی از این مراکز خرید را در این قسمت نام میبریم:
  • اوپونت روژ
  • بولشوی گاستینی
  • گرند پلس
  • گالریا

رستوران های سنت پترزبورگ

شهر سنت پترزبورگ دارای دو رستوران معروف است که پیشنهاد می شود گردشگران تور سنت پترزبورگ برای صرف غذا حتما به این رستوران ها مراجعه فرمایند. یکی از این رستوران ها، رستوران فرش پوینت می باشد. این رستوران دارای فضای بسیار لوکس و زیبا است همچنین خدماتی که در این رستوران ارائه می شود باب میل تمام گردشگران بوده است. غذاهایی که در این رستوران سرو می شود غذاهایی با کیفیت عالی و طعم فوق العاده ای می باشد. رستوران بعدی، کافه رستوران ایدیت نام دارد. قدمت این رستوران به سال های دور می رسد یعنی این رستوران یکی از قدیمی ترین رستوران های این شهر است. فضای داخلی این رستوران به صورت سنتی دیزاین شده است. این هتل دارای 4 اتاق می باشد که هر کدام از آنها به سبک خاصی چیده شده است.

کافه های سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ علاوه بر رستوران های فوق العاده کافه های بسیار دنج و زیبا نیز دارد. کافه زوم سنت پترزبورگ یکی از کافه های معروف این شهر است که با طراحی ساده و مدرنی که دارد محیطی زیبا و دوسداشتنی را برای مشتریان و گردشگران ایجاد می کند. در این کافه برخی امکانات از قبیل مجله، تلویزیون، وای فای رایگان، صندلی ویژه کودک و...وجود دارد. یک ویژگی مورد توجه درباره این کافه وجود دارد که آن، این است که قیمت های این کافه بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و گردشگران تور سنت پترزبورگ می توانند از آنجا استفاده کنند. کافه ی دیگر کافه استول است که این کافه هم در لیست کافه های زیبا و مناسب در این شهر به شمار می رود. در نهایت کافه ی دیگری به نام کافه آباژور وجود دارد که دارای انواع نوشیدنی ها، بستنی ها، کیک ها و بسیاری از دسر های خوشمزه می باشد. این سه کافه جزو بهترین کافه ها در سنت پترزبورگ است که گردشگران تور سنت پترزبورگ می توانند از گذراندن وقت خود در این کافه ها لذت ببرند.
خرید تور سنت پترزبورگ
اطلاعات لازم برای شرکت در تور سنت پترزبورگ
برای اینکه از طریق تور سنت پترزبورگ از این شهر دیدن فرمایید باید بعضی از اطلاعات را دارا باشید به این اطلاعات در این قسمت اشاره می شود:
  1. اختلاف ساعتی که شهر سنت پترزبورگ با کشور ایران دارد حدود 30 دقیقه است. یعنی ساعت سنت پترزبورگ 30 دقیقه از ایران عقب تر است.
  2. مردم شهر سنت پترزبورگ به تابعیت از کشور خود زبان روسی را دارند.
  3. واحد پول این شهر همانند کشور روسیه روبل می باشد.
  4. پیش شماره، شماره تلفن های شهر سنت پترزبورگ +7 است.
  5. در نهایت برای اینکه با پلیس، آتش نشانی یا اورژانس لازم باشد تماس بگیرید می توانید از شماره 112 استفاده کنید.
دانستنی هایی درباره سنت پترزبورگ
 
بسیاری از دانستی ها را در ابتدای متن گفته شده است ولی به برخی از آنها نیز در این قسمت از متن اشاره می شود:
دین اکثر مردم سنت پترزبورگ مسیحیت است و دربین آنها برخی مسلمان، یهودی و بودایی نیز وجود دارد. سنت پترزبورگ علاوه بر اینکه پایتخت اصلی روسیه است، پایتخت فرهنگی و گردشگری این کشور نیز محسوب می شود. این شهر دارای رودخانه ای با طول 74 کیلومتر است.

آب و هوا و تور سنت پترزبورگ

همانطور که می داند آب و هوای سنت پترزبورگ در هر فصل از سال متفاوت است. آب و هوای این شهر در فصل بهار با وجود اینکه برف های زمستان هنوز باقی مانده است، گرم می باشد. ولی گرمای اصلی در اردیبهشت ماه با از بین رفتن سرمای زمستان شروع می شود. آب هوای این شهر در تابستان در ماه های اولیه بسیار گرم و مرطوب می باشد ولی همین که به ماه آخر تابستان نزدیک می شود از شدت این گرما کاسته می شود با وجود این گرما فصل تابستان، فصل پر گردشگر در تور سنت پترزبورگ به حساب می آید. در فصل پاییز شهر زیباتر و رنگارنگ تر می شود و دمای هوا رفته رفته معتدل تر و دلچسب تر می شود. همانطور که به ماه های آخر پاییز نزدیک می شود سرما به این شهر حاکم می شود و کم کم نشانه هایی از برف زمستانی نمایان می گردد که زیبای خاص خود را به شهر می دهد.

هتل های سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ درای دو هتل معروف است که در این قسمت به معرفی آنها می پردازیم:
  • Hotel Premium: این هتل یکی از هتل های ارزان شهر سنت پترزبورگ به شمار می رود. قیمت این هتل برای هرشب اقامت در آنجا 80 دلار می شود. این هتل با اینکه یک هتل ارزان است ولی دارای اتاق های بسیار شیک و راحت است.
  • Radisson Royal Hotel: این هتل نیز یکی از هتل های مجلل و گران قیمت شهر سنت پترزبورگ محسوب می شود. این هتل دارای نمای بسیار زیبا و معماری فوق العاده ای است. این هتل در مرکز شهر سنت پترزبورگ قرار دارد و از لحاظ موقعیت جغرافیایی و دسترسی به امکان مهم عالی می باشد.
گردشگران با توجه به هزینه ای که در تور سنت پترزبورگ می کنند می توانند یکی از این هتل ها را برای اقامت انتخاب کنند.

بلیط سنت پترزبورگ

اگر در تور سنت پترزبورگ وارد شوید نیازی به تهیه بلیط بطور شخصی ندارید زیرا تهیه بلیط نیز جزو یکی از وظایف تور سنت پترزبورگ به شمار می رود. کسانی بطور شخصی قصد تهیه بلیط را داشته باشند می توانند اطلاعات کامل را از سایت های مختلف بدست آورند و بلیت مورد نظر را دریافت کنند.
تعداد بازدید از این مطلب: 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : جمعه 18 مرداد 1398
نظرات

تور گرجستان

اگر به دنبال یک مقصد ارزان و جذاب در حوزه دریای مدیترانه هستید تور گرجستان را از دست ندهید! گرجستان به عنوان یکی از کشورهای تاریخی و زیبای اروپایی مقصد بسیار خوبی برای همه افراد خانواده می باشد. بازدید از شهر تفلیس و باتومی در کنار غذاهای خوشمزی گرجی بهانه خوبی برای خرید تور ارزان گرجستان می باشد. از آنجا که کشور گرجستان نیاز به ویزا ندارد به راحتی می توانید در لیست تورها قیمت تور گرجستان را ملاحظه کنید ومناسب ترین تور را انتخاب نمائید.

  • گرجستان یک مقصد گردشگری بی نظیر و در عین حال ارزان قیمت برای گردشگران محسوب می شود.
  • کشوری با جاذبه های بی نظیر و مردمی میهمان نواز که آغوش خود را به روی گردشگران گشوده است.
  • در سفر به این کشور از شهرهای زیبای تفلیس، باتومی دیدن کنید. به دلیل آنکه برای سفر به گرجستان نیاز به ویزا ندارید می توانید تور گرجستان لحظه آخری را خریداری کنید.
  • شهر تفلیس سالانه میزبان همایش ها و کنفرانس های بین المللی زیادی می باشد.
  • ساحل مغناطیسی در تور بگرجستان یک جاذبه محبوب برای گردشگران در کشور گرجستان است.
  • در طول سفر به گرجستان از دیدن مناظر بکر طبیعی لذت ببرید. رشته کوه زیبای قفقاز در بدو ورود به این کشور آغوش خود را برای خوش آمد گویی به گردشگران باز کرده است.
  • غذاهای خوشمزه و البته متنوع که می تواند هر نوع سلیقه غذایی گردشگران را پاسخ دهد.
  • جاذبه های تاریخ بی نظیر مانند خیابان روستاولی، حمام سولفور، کوه مقدس و صدها جاذبه گردشگری آماده میزبانی از شما در تور گرجستان خواهند بود.

تور گرجستان

ارزان ترین تور گرجستان

گرجستان کشوری است که بین دو دریای سیاه و دریای خزر قرار گرفته است و یک مقصد گردشگری مقرون به صرفه و ارزان قیمت و در عین حال پر از هیجان و زیبایی است. تور گرجستان می تواند جایگزین مناسبی برای سایر مقاصد گردشگری حوزه مدیترانه باشد، چراکه مردمی میهمان نواز و خونگرم دارد. همچنین می توانید با خرید تور گرجستان ارزان با هزینه بسیار کم به یک کشور اروپایی زیبا و تاریخی سفر کنید.
امنیت بالای این کشور، گردشگران را از سراسر دنیا به سمت خود کشانده است. جاذبه های طبیعی، تاریخی- فرهنگی و البته غذاهای لذیذ و متنوع گرجی، دلایل بسیار خوبی برای انتخاب تور گرجستان هستند.
از نظر جاذبه های طبیعی شهر زیبای تفلیس با چشمه های آب گرم، ساحل زیبای باتومی در دریای سیاه، تور اسکی گودائوری تفلیس، موزه گیاه شناسی و آکواریوم باتومی در نوبه خود منحصر به فرد هستند.
شهر زیبا و دیدنی مستختا، تفلیس قدیم، محله حمام ها، ناری کالا و شهر سنگي اوپليستيخه که بزرگ ترین شهر سنگی دنیا می باشد، برای علاقه مندان به جاذبه های تاریخی- فرهنگی گزینه مناسبی می باشند.
در کنار جاذبه های متنوع، میوه های خوشمزه نظیر هلو و بادام و گردو که شهرت جهانی دارند، تکمیل کننده سفر شما به گرجستان خواهد بود.

10 جاذبه های گردشگری تور گرجستان

  • شهر تاریخی مستختا Mtskheta
  • تفلیس قدیم Old Tbilisi
  • ناری کالا Narikala
  • شهر سنگي اوپليستيخه Uplistsikhe
  • آکواریوم باتومی Batumi Aquarium
  • مجسمه یادبود مده آ Medea
  • حمام سولفور تفلیس
  • پل صلح و آرامش تفلیس The Bridge of Peace
  • قلعه گونیو باتومی Gonio-Apsaros Fortress
  • کلیسای جامع سامبا تفلیس Sameba Cathedral

بهترین زمان سفر به گرجستان

موقعیت جغرافیایی کشور گرجستان باعث شده که تنوع آب و هوایی بی نظیری داشته باشد. بهترین زمان سفر به گرجستان در ماه مارس تا می (اواخر اسفند تا اوایل خرداد) یعنی فصل بهار است. البته گرجستان در فصل زمستان و بارش برف گزینه مناسبی برای علاقه مندان به ورزش های زمستانی به شمار می آید.
زبان مردم گرجستان
اکثر مردم این کشور به زبان گرجی سخن می گویند. زبان و الفبای گرجی از زبان های رایج در حوزه قفقاز است؛ اما سایر زبان ها مانند آذری و ترکی، ارمنی و روسی و انگلیسی نیز توسط مردم این سرزمین استفاده می شود.

تور گرجستان ارزان

مراکز خرید گرجستان

خرید کردن در گرجستان بسیار راحت است. چرا که به دلیل عضویت کشور در سازمان تجارت جهانی، اجناس با قیمت مقرون به صرفه ارائه می گردد. انواع فرش و گلیم، سنگ های قیمتی و تابلو های نقاشی از جمله معروف ترین سوغاتی های گردشگران هستند که مورد علاقه گردشگران در تور گرجستان است.
از جمله مراکز خرید معروف در گرجستان عبارت است از:

  • متروسیتی فوروم باتومی Metro City Forum
  • بازار جواهرات باتومی Gold Stock
  • بازار واگزال تفلیس vokzal
  • مرکز خرید تبلیسی مال
  • بازار دست فروشی درای بریج dry brigde
  • گالری فرش قفقاز
  • گالری هنری لاین
  • بازار بزرگ لیلو Lilo Market
  • مرکز خرید آرت فلورا دیزاین Art Flora Design
  • فروشگاه بزرگ Good will
  • فروشگاه بزرگ کارفور Careefour

حمل و نقل در گرجستان

شاید بتوان مهمترین وسیله حمل و نقل عمومی و درون شهری در تور گرجستان را اتوبوس یا آوتوبوسی (به زبان گرجی) و مترو دانست. تابلوهای راهنمایی در تمام مسیرها به دو زبان گرجی و انگلیسی نوشته شده است. سایر وسایل حمل و نقل نظیر مینی بوس مارشوتکا و تاکسی نیز برای رفت و آمد درون شهری استفاده می شود. اما پیشنهاد می کنیم استفاده از تاکسی را اولویت آخر خود قرار دهید. چراکه رانندگان گرجی کمی در پیدا کردن مسیرها دچار اشتباه می شوند و باید از قبل در خصوص قیمت با آنها صحبت کرد.

بایدها و نبایدها در تور گرجستان

رعایت هفت نکته مهم در تور گرجستان، بی شک سفری خاطره انگیز را برای شما به همراه خواهد داشت. شما با خرید تور ارزان قیمت گرجستان می توانید همزمان از تاریخ و طبیعت در دل اروپا لذت ببرید. برای دو چندان کردن لذت سفر به شهر باتومی یا تفلیس باید نکاتی در خصوص فرهنگ مردم کشور گرجستان بدانید. با ما همراه باشید.


1- نژاد و فرهنگ مردم گرجستان

گرجستان کشوری است چند ملتی. نژادهای مختلفی به خصوص از نژاد روس و ارمنستان در این کشور زیبا وجود دارد. اکثریت مردم کشور آن پیرو مسیحیت ارتدکس می باشند. با وجود اینکه مذهب تاثیر کمی در روابط اجتماعی دارد، اما در تور تفلیس سعی کنید حساسیت های سیاسی و مذهبی را رعایت کنید.

2- میهمان نوازی مردم گرجستان

میمهان نوازی یکی از ویژگی های مردم این کشور می باشد. آنها از میهمانان خود به گرمی و با هدیه استقبال می کنند. آنها عقیده دارند که گردشگران چون میهمانانی از راه دور هستند و باید به گرمی با آنها برخورد کرد. اگر برای وعده غذایی یا شام به میهمانی دعوت می شوید، حتما با خود هدیه را به همراه ببرید.
3- یادگیری کلمات کاربردی

در ملاقات با مردم گرجستان احترام به بزرگتر ها حرف اول را میزند. برای کلمه سلام از gamarjoba و برای آقایان از کلمه Batono و خانم ها از Madam استفاده می کنند.
4- جایگاه اجتماعی در کشور گرجستان

سلسله مراتب اجتماعی در کشور گرجستان بسیار مهم است. شغل، دانش و سابقه خانوادگی در تعیین جایگاه افراد و میزان احترام تاثیر بسزایی دارد. میزان صمیمیت و احترام به بزرگتر ها بارزترین ویژگی فرهنگی- اجتماعی مردم می باشد.
5- مردم گرجستان و احساسات آنها

اولین برخورد و نوع احساس مردم نسبت به هم تاثیر بسیاری در نوع رابطه آنها دارد. باید احساس کنند که شما قابل اعتماد و با محبت هستید. مردم این کشور به خوبی احساس قلبی خود را بروز می دهند. وجوه شباهت فرهنگی و اجتماعی برای ادامه گفتگو تاثیر دارد.
6- مذهب در گرجستان

مطمئنا یکی از قسمت های تور باتومی شما به بازدید از صومعه ها و کلیساهای قدیمی اختصاص دارد. اکثریت مردم گرجستان پیرو مسیحیت ارتدکس هستند. در هنگام ورود به کلسیا و مکان های مقدس پوشش مناسب را رعایت کنید.

7- غذاهای گرجی را امتحان کنید
در تور گرجستان یکی از خاطره انگیز ترین بخش سفر، خوردن غذاهای گرجی می باشد. غذاهای کشور گرجستان به خوش طعم بودن و البته پرکالری بودن معروف هستند. کاچاپوری، خینکالی، انواع سالاد ها و انواع کباب ها از مشهورترین غذاهای گرجی در نزد گردشگران و مردم محلی هستند.

در تورهای ترکیه چه می گذرد؟


آیا می دانید هزینه خرید تور ترکیه برای ما ایرانی ها ارزان تر از تمامی کشورهای اروپایی است؟ به راحتی و با خرید تور ارزان قیمت ترکیه می توانید به یک کشور اروپایی سفر کنید. برگزاری فستیوال های مختلف، جشنواره های خرید استانبول در کنار تنوع جاذبه های گردشگری و تفریحات، دلایل خوبی برای سفرهای خاطره انگیز به ترکیه هستند. در هر فصل سال که بخواهید، می توانید تور ترکیه را با قیمت های مختلف بخرید اما اغلب گردشگران فصل بهار و تابستان را برای سفر به ترکیه انتخاب می کنند؛ اگر دوست دارید سفر شما همزمان با برگزاری فستیوال یا جشن های کشور ترکیه باشد، می توانید در ماه های دیگر به این کشور زیبا سفر کنید. حتی اگر مایل به مهاجرت به ترکیه باشید، لینکی که در اختیار شما گذاشتیم برایتان بسیار مفید خواهد بود.

تور لحظه آخری ترکیه

7حقیقت جالب درباره ترکیه

  • در غرب ترکیه محلی به نام تروی قرار دارد که برخی معتقد هستند جنگ معروف توری در این مکان به وقوع پیوست.
  • معروف ترین بابانوئل جهان به نام (سنت نیکولاس) در ترکیه متولد شد.
  • به دلیل آنکه برای سفر به ترکیه نیاز به ویزا ندارید، می توانید هر زمان که تصمیم سفر داشتید، تور ترکیه لحظه آخری را خریداری کنید.
  • سوپ بخشی جدا نشدنی از غذاهای ترکیه است که در بسیاری از رستوران ها و مراکز تهیه غذا سرو می شود.
  • ترکیه بیش از 10 اثر را در لیست جهانی یونسکو به نام خود به ثبت رسانده است.
  • در سفر با تور ترکیه از شهرهای زیبای آن مانند استانبول، آنتالیا، آلانیا و بدروم دیدن کنید.
  • سواحل ترکیه نماد (blue flag) دارند که این نشان به تمیزترین سواحل اروپا اعطا می شود.


راهنمای سفر به ترکیه

با تورهای ترکیه سفری آسوده به کشوری پر از بناهای تاریخی سفر کنید. ترکیه با یک تاریخ غنی، سواحل شنی، طیف گسترده ای از آب و هوا و مناظر و تفریحات مختلف قطعا گزینه خوبی برای گذراندن تعطیلات است. می توانید تعطیلاتی عالی بدون پرداخت هزینه های گزاف را به این کشور زیبا داشته باشید. با استفاده از تور تزکیه ارزان امکان برنامه ریزی دقیق تری از نظر هزینه و تورها را خواهید داشت. همچنین توصیه می کنیم که در انتخاب اقامتگاه خود نیز دقت کنید زیرا هتل های متعددی در این کشور وجود دارد که سطح خدمات رسانی متفاوتی دارند.

10جاذبه های گردشگری ترکیه

  • مسجد آبی ترکیهسالن نمایش آسپندوس ترکیهایاصوفیه ترکیه
  • کوه نمروت ترکیه
  • پاموکاله
  • مسجد سلطان احمد(مسجد آبی)
  • قلعه بدروم
  • کوه نمروت
  • ساحل پاترا
  • حمام ترکی
  • ایاصوفیه
  • کتابخانه سلسوس
  • برج گالاتا
  • مقبره آتاتورک
  • افسوس ترکیه

بهترین زمان سفر به ترکیه

بهترین زمان برای سفر به ترکیه، ماه های آوریل تا می (اردیبهشت و خرداد) و ماه های سپتامبر تا نوامبر (مهر تا آذر) است. البته گردشگرانی که علاقه مند به دنبال کردن فستیوال های خرید هستند، در سایر ماه ها، نظیر بهمن و اسفند به ترکیه سفر می کنند. بنابراین انتخاب بهترین فصل سفر به ترکیه به مقدار زیادی به هدف شما از سفر بستگی دارد.

تور ترکیه
زبان مردم ترکیه
زبان برای مردم ترکیه ترکی استانبولی است و آن را از نشانه های غرور ملی خود محسوب می شود بنابراین بهتر است قبل از سفر به ترکیه حتما کلمات کاربردی زبان ترکی را بیاموزید. با این وجود به دلیل توریستی بودن شهرها بسیاری از فروشندگان به زبان های انگلیسی، روسی، آلمانی و ایرانی تسلط دارند.

9 مرکز خرید معروف ترکیه

اگر چه اغلب شهرهای ترکیه دارای مراکز خرید متنوع و متعددی هستند اما شهر استانبول که پایتخت خرید ترکیه است تمایز قابل توجهی در نزد گردشگران علاقه مند به خرید دارد. بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا به ترکیه می روند تا در بهترین مراکز خرید استانبول خرید کنند:

  • آک مرکز Akmerkez
  • ایستینیه پارک استانبولIstinye Park
  • مرکز خرید کانیون Kanyon
  • مرکز خرید سیتیز City’s
  • مرکز خرید نیستانسی Nisantası
  • مرکز خرید بغداد کادسی
  • مرکز خرید فروم استانبول
  • مرکز خرید گالریا
  • مرکز خرید جواهر استانبول
  • مرکز خرید مترو سیتی
  • مرکز خرید استانبول ترکیه

حمل و نقل در ترکیه

استفاده از حمل و نقل عمومی بهترین گزینه برای تردد در شهرهای توریستی و پرترافیک است به همین خاطر استاده از وسایل نقلیه عمومی رواج دارد و خوب است بدانید که استانبول از جمله شهرهایی است که بهترین سیستم حمل و نقل عمومی در جهان را دارد به همین خاطر با استفاده از مترو، تراموا و اتوبوس می توانید به تمامی مناطق این شهر دسترسی داشته باشید.

غذاهای مشهور در ترکیه

مهمان نوازی از ویژگی های مهم فرهنگ مردم کشور ترکیه است. به طوری که اگر به ترکیه سفر کنید، حداقل به یک وعده چای دعوت می شوید. بسیار پسندیده است که برای میزبان خود هدیه کوچکی خریداری کنید. برای آشنایی با غذاهای ترکیه به لینک مراجعه کنید.

  • پوشش مناسب در ترکیه

توجه داشته باشید که به یک کشور مسلمان سفر می کنید. کشوری که مردم آن تعصبات فرهنگی و مذهبی خاصی دارند و با تصویر شما از سریال های ترکیه ای بسیار متفاوت هستند. بنابراین برای گشت شهری لباس مناسب به تن داشته باشید.

  • استفاده از زبان بدن در ترکیه

مردم هر کشوری متناسب با فرهنگ خاص خود از اشارات و علائمی برای ارائه ی مفهوم مورد نظرشان استفاده می کنند. بنابراین اگر بخواهید سفری خاطره انگیز و لحظات شادی در تور ترکیه داشته باشید، بهتر است با زبان اشارات در کشور مورد نظر آشنا شوید. در فرهنگ مردم ترک تکان دادن سر به سرعت به معنای این است که منظور شما را متوجه نشده اند. اشاره به سر با یک حرکت به صورت مورب به معنای تائید حرف شماست.
مردم ترک از حالت چهره برای تائید و یا رد نظر شما استفاده می کنند. به طور مثال حرکت ابروها به بالا و گاها جمع کردن ابروها به معنای آن است که نظر شما مورد قبول واقع نشده است.

  • چگونه صحبت کنید و چه بگویید

در هنگام صحبت همیشه لبخند بزنید زیرا لبخند نشانه ی احترام شما به طرف مقابل می باشد. مردم ترکیه دارای حس ملیت گرایی و تعصب فرهنگی هستند. تعصب نسبت به زبان، رسوم و مسائل سیاسی کشورشان دارند؛ بنابراین سعی کنید در طول مکالمه با مردم محلی به شدت از صحبت های سیاسی پرهیز کنید.

  • لذیذترین غذاهای ترکیه

از جمله لذت بخشترین قسمت سفر شما به ترکیه خوردن غذاها و شیرینی های محلی خواهد بود که در صدر آنها کباب ترکی و باقلوا ترکی قرار دارند. از جمله معروفترین غذاهای ترکی می توان به دلمه، سوپ عدس، بورک، مانتی و انواع شیرینی های خوشمزه اشاره کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : جمعه 18 مرداد 1398
نظرات

همه چیز درباره بانکوک تایلند

همه چیز درباره بانکوک bangkok تایلند پایتختی که ثروتمندان در آن زندگی میکنند.
اگر کاری که دوست داری انجام ندی انگار وجود نداری سفر به تایلند یکی از آنهاست تایلند با نام قدیمی Krung Thep Maha Nakhon کشوری که با داشتن رودخانه چائو فرایا Chao Phraya River درون شهر به ونیزشرق آسیا معروف است این رود بزرگ باعث پیدایش زندگی اطراف آن از قرن 15ام شد سپس سلسه پادشاهی آیوتایا بوجود آمد و تنبوری Thonburi که روستای مهم منطقه شده بود با گرفتن عوارض از کشتیهای عبوری به سرعت رشد نمود و 500 سال بعد بانکوک امروزی بوجود آمد در شهر لبخند همه چیز برای مسافر تور تایلند زیباست.از سکوت جزیره های توریستی تا رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و اینکه کمتر کسی را پیدا میکنید که بوق ماشینش را به صدا دراورد.آماده سفر هستید تا کلی شهر توریستی و ساحلی و هتلهای لوکس و مراکز خرید که به اندازه یک شهر است را ببینید؟ بانکوکیک نمونه بزرگ مرکز خرید MBK محبوب ترین مرکز خرید برای خارجی ها که میتواند هفته ها درون آن در جستجو هر چیزی باشند. پول رایج این کشور یا همان بات THB را همراه خود داشته باشید. و با دلتابان برای آشنایی با پایتخت تایلند بانکوک همراه شوید. میدان سیام هسته تجارت نوین بانکوک میباشد که اکثر توریستهای بانکوک به دلیل وجود مراکز خرید و هتل ها از این میدان بازدید میکنند.توریستهای جوان معمولا به جاده سوخومویت که دارای کلوب و بازیهای شبانه است میروند.توریستهای که چند بار به بانکوک رفته اند معمولا محله راتاناکوسین را انتخاب میکنند که اطراف رودخانه و مرکز شهر قدیم بانکوک است.کسانی که برای خرید ارزان وارد بانکوک میشوند به پراتونام و یا پتونم میروند.اگر عاشق غذای دریای و هر حیوانی که فکرشو هم نمیکنید هستید به Chatuchak بروید که بیش از 8000 غرفه فروش این محصولات را دارد.دیدن خوردن قورباقه و مار ممکن است برای ما جذاب نباشد.پس با احتیاط بیشتری این مکان را انتخاب کنید.دوتا محله بانکوک را بیشتر دانشجویان ترجیح میدهند و اون محله ها Hua Mak و Bang Kapi میباشد.اگر برای سفر کاری با تور بانکوک میروید محله Lat Krabang را انتخاب کنید چراکه نزدیک بانکوک است.تایلند به لطف رطوبت بالا و گرم بودن هوا همواره گرم است و Bougainvillea و Frangipani نام دو گلی است که در تمام بانکوک مشاهده میکنید.

تور بانکوک

WMO سازمان هواشناسی جهان بانکوک را شهر بسیار گرم نامگذاری نموده است.بانکوک قدیم عمدتا بروی آب بنا شده بود و فقط ساختمانهای حکومتی و معابد بروی خشکی بود ولی به مرور زمان این کانالها پر شد و چهره امروزی بانکوک بوجود آمد.ورزش رزمی موتای در تایلند ظهور نموده و نام یکی از اساتید جدید آن تونی جا میباشد و مطمئنا همه شما بازی تونی جا در فیلم تایلندی که به دنبال فیلش که ربوده میشود و از دهکده محل زندگی خود به دنبالش میرود را دیده اید.تایلند با جمعیت 68,863,514 تا سال 2018 و مساحت 513,120 km همواره دارای ترافیک سنگینی است طبق آخرین رده بندی بانکوک در سال 2018 حدود 21.098.000 توریست را پذیرا شده است.و پربازدیدترین شهردنیا میباشد.پایتخت تایلند در جنوب کشور بزرگ و سر سبز تایلند است.بانکوک در مقایسه با تهران بیش از دو برابر است و بانکوک جمعیت 10.000.000 میلونی خود را در 1500km مربع جای داده است.تایلند دارای محلهای قدیمی و مدرن می باشد و تعداد آن نیز به 50 محله میرسد که طبیعتا محله های که در کنار آب است دارای اهمیت توریستی بالای است چرا که مسافر تور تایلند دوست دارد در کنار لذت بردن از شهر تایلند نسیم روحبخش رودخانه چائو فرایا را نیز لمس نمائید پیشنهاد آژانس مسافرتی دلتابان بازدید از محله فراناکون است

مکانهای مورد علاقه توریستهای بانکوک کدام است

لازم است این توضیح داده شود که شهر بانکوک بدلیل وجود معابد زیاد بیشتر الویت گردشگران اروپایی را ترجیح میدهد ولی ما ایرانیها زیاد علاقه به معابد نداریم.پیشنهاد دلتابان برای کسانیکه که اولین بار از بانکوک دیدن میکنند بازدید از بازار شناور روی آب است.

  • بازارهای شناور بانکوک Floating Markets of Bangkok
  • کاخ بزرگ Grand Palace
  • سافاری ورلد بانکوک Safari World
  • وات آرون Wat Arun
  • آکواریوم سی لایف بانکوک Sea Life Bangkok Ocean World
  • کاخ بزرگ Grand Palace

تور تایلند

یکی از بزرگترین زیبای های تایلند دارا بودن رودخانه چائو فرایا است که مردمان محلی در قسمت انتهای این رودخانه با قایقهای محلی و رنگارنگ خود بروی بازار شناور بانکوک میوه و سبزیجات تازه و سوغات دستی را برای فروش به معرض نمایش میگذارند.البته در کنار این کانالهای آب مغازه های کوچکی بروی آب نیز وجود دارد. که چهره ای شبیه ونیز به بانکوک بخشیده است و بانکوک و رودخانه چائو فرایا به ونیز شرق آسیا مشهور شده است.کاخ بزرگ یکی دیگر جاذبه های پایتخت تایلند در مرکز شهراست این کاخ در سه قرن گذشته محل اقامت پادشاهان تایلندی بوده کل محوطه کاخ بسیار بزرگ و باشکوه و دارای 33 بخش است. سافاری ورلد بر خلاف اسمش باغ وحش ۸ کیلومتری است با انواع حیوانات اهلی و وحشی که در قلمرو این پارک آزادانه در حال تردد هستند و تمام مسافران تور تایلند باید مواظب باشند تا مورد حمله این حیوانات قرار نگیرند پس هیچگاه از ماشین تور خود حتی برای دقایق کم پیاده نشوید و فقط از داخل ماشین نظاره گر این حیوانات باشید.وات آرون معبدی با سازهای مخروطی است.آکواریوم سی لایف بانکوک با 100.000 متر مربع شاهکار طراحی آکواریوم بزرگ در بانکوک است که هزاران نوع آبزی را درون 5.000.000 لیتر آب آکواریوم قرار داده است.

نکات مهم سفر به بانکوک

از دین مردمان تایلند شروع کنیم بودا دین اکثریت تایلندی ها میباشد که زیر مجموعه ترواده است. دومین اقلیت مسلمانان با حدود چهار درصد از جمعیت تایلند است.بیشتر ساکنان بانکوک از مردمان ثروتمند تایلند میباشند و بیشتر پولدارهای چینی در تایلند و شهر بانکوک سکنی گزیده اند.با توجه به نوع غذاهای تایلندی که بیشتر در غذاهایشان از ادویه و بخصوص فلفل استفاده میکنند و بیشتر سبد غذایی تایلندی ها ماهی و میگو و خرچنگ است. پیشنهاد دلتابان برای میل نمودن غذا در تور بانکوک رفتن به رستورانهای زنجیره بزرگ مانند کی اف سی و مک دونالد میباشد. و برای نوشیدن آب حتما از بطری های آب یکبار مصرف استفاده کنید.بیشتر تولید تایلند که برای ما ایرانیها آشکار است برنج است ولی مطمئنا شما نمیخواهید برنج سوغاتی بیاورید پس انتخاب بعدی شما صنایع دستی و سرامیک کاریهای رنگی و ظروف کوچک و ادویه و روغنهای ماساژ محلی است.سعی کنید یکسری شماره های تلفن مهم که اگر مشکلی داشتید را در گوشه ای یاداشت کنید مانند پلیس که 191 است.البته تایلند و بانکوک پلیش گردشگری دارد که شماره اش 1155 است و بطور کل پیش شماره تایلند 66+ است و پیش شماره بانکوک 02میباشد

آداب تایلندی که در سفر به بانکوک باید رعایت کنید

راهبان را بقل نکنید
ورود در معابد و خانه ها بدون کفش است.
به سرو پای کودکان و بزرگسالان نباید دست زد و واکنش بدی را برای شما به ارمغان میاورد.
اگر لازم شده به شخصی اشاره کنید بهتر است با کل دست باشد نه یک انگشت خاص دستتان
۵- هرگز در فضای عمومی فریاد نزنید.
تاریخ جشنوارها در تایلند:

  • جشنواره آب یا سونگکران : از۲۳ تا ۲۷ فروردین تعطیلی عمومی در تایلند است
  • جشنواره سلطنتی خیش زنی: 21 اردیبهشت
  • جشنواره ماه: مهر
  • جشنواره گیاهخواری بانکوک: 9 تا ۱۷ مهر
  • مسابقه سلطنتی کرجی ها: درآبان
  • جشنواره فانوس بانکوک: 2 آذر
  • جشن شب سال نوی میلادی: 10 دی
  • جشن خیابانی سال نوی چینی: 27 بهمن
  • تعطیلات رسمی تایلند در سال ۲۰۱۸

تور پاتایا

تعطیلات سال نوی میلادی در دیماه

  • سال نوی چینی در بهمن ماه
  • جشنواره بودایی ماکا بوچا در اسفند ماه
  • روز یادبود ملی چاکری 27 فروردین
  • روز کارگر 11 اردیبهشت
  • مراسم سلطنتی خیش زنی یا روز کشاورز 24 اردیبهشت
  • روز تولد بودا 8 خرداد
  • روز درگذشت پادشاه پیشین 23 مهر
  • تعطیل رسمی ا آبان
  • روز پدر و تولد پادشاه پیشین 14 آذر
  • روز قانون اساسی تایلند 19 آذر
  • شب سال نوی میلادی 10 دی

تعداد فرودگاه های بانکوک

بزرگترین فرودگاه تایلند که ایرلاین های معتبر تایلندی مانند تای ایرویز، تای اسمایل برای فرود هواپیما خود انتخاب نموده اند فرودگاه بین اللملی سووارنابومی Suvarnabhumi Airport که در سال 2006 تاسیس شد و در حال حاضر پرتردترین فرودگاه در منطقه جنوب شرقی آسیا که در استان ساموت پراکان، منطقه بنگ فیلی، نونگ پرو ۱، بلوک ۹۹۹ قراردارد و انواع و اقسام وسایط نقلیه برای دسترسی به این فرودگاه در اختیار شماست و میتوانید 25 کیلومتر فاصله فرودگاه با شهر بانکوک را با آن طی کنید.این فرودگاه وای فای رایگان یکساعته و دارای فروشگاه و مراکز خرید و 50 رستوران و غذاخوری است و ارزانترین غذاخوری آن نزدیک گیت شماره 8 است.اما فرودگاه قدیمی تر بانکوک در 30 کیلومتری شمال شهر قراردارد و نام آن فرودگاه بین المللی دون موئنگ Don Mueang International Airport میباشد. اگر قصد پیداکردن آدرسش را دارید باید به بانکوک، منطقه دن موئنگ، ناحیه سانامبیان، جاده ویبهاوادی رانگسیت ۲۲۲ بروید برای سفرهای درون شهری میتوانید از متروهوایی،مترو زمینی،خط ریلی،تاکسی،اتوبوس آبی و شهری،توک توک استفاده کنید

بیوگرافی کوتاهی تایلند

حدود 400 سال پادشاهی آیوتایا به تایلند آن زمان حکومت میکرد.و در قرن 17 برمه آنرا شکت داد.و شخصی شجاع به اسم تکسین پایه گذار روستا کوچک آن زمان به اسم تنبوری که بعدها به بانکوک تغییر نام داد. رامای اول 20 سال بعد باعث شکست تکسین شد.و شرق رودخانه چائوفرایا به عنوان مرکز پادشاهی انتخاب کرد و در حال حاضربه دلیل گسترش شهر نشینی هر دو منطقه جزء پایتخت تایلند شهر بانکوک است.پادشاهی رامای تا نسل 4 و 5 طول کشید تا رنسانس در صنعت تایلند با ورود ریل راه آهن و ماشین چاپ شکل گرفت و کم کم پایه های رشد سریع با خطوط آب و برق فراهم شد تنها نقطه تاریک رشد بانکوک جنگ جهانی دوم و تصرف توسط ژاپنی ها بود که نجات بخش بانکوک آمریکاییها بودند که به کمک تایلندیها آمدند و سربازان آمریکایی برای استراحت به بانکوک میرفتند و کم کم باعث رشد و رونق این منطقه و معرفی تایلند به عنوان قطب گردشگری جنوب شرق آسیا به جهانیان شدند

سخن پایانی

اگر در جستجو مقصد امن و گردشگری با هتلهای لوکس و لاکچری در جنوب شرق آسیا هستید پیشنهاد ما تور تایلند و شهر توریستی و پایتخت آن با انتخاب تور بانکوک است.همچنین دیگر تورهای تایلند مانند تور پاتایا و تور پوکت از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است یک تور دیگر هم جدیدا پر طفدار شده و آن تور جزیره فی فی و تور کرابی است.امیدوارم در شهر لبخند تجربه مفیدی را به دست آورید و این مقاله کمک خوبی به شما کرده باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 14 مرداد 1398
نظرات

ارزان ترین فصل سفر به دبی

با وجود آب و هوای بسیار گرم و شرجی شهر دبی در فصل تابستان، بسیاری از افراد سفر به دبی در این فصل را به هیچ عنوان نمی پسندند. اما با این وجود مشاهده می شود که در این فصل هم از ازدحام گردشگران کم نمی شود هر چند که نسبت به زمستان تعدا گردشگران کمتر هستند. توجه داشته باشید اگر شما هم می خواهید سفری ارزان و به صرفه به شهر دبی داشته باشید، می توانید اقدام به رزرو تور دبی در فصل تابستان کنید. همچنین لازم است بداید علی رغم گرم بودن هوا در این فصل فستیوال ها و روادید متعددی نیز در شهر دبی برگزار می شود که می توانید جهت دیدن آن در این فصل به دبی سفر کنید. همچنین در فصل تابستان به راحتی می توانید از جاذبه های گردشگری این شهر دیدن فرمایید؛ زیرا به نسبت تعداد گردشگران کمتر شده و شهر در آرامش خاصی وجود دارد و از طرفی بهترین هتل های ۴ ستاره و ۵ ستاره نیز با تخفیف های بسیار عالی در اختیار شما قرار می گیرد.

تور لحظه آخری دبی

تورهای مسافرتی لحظه آخری یکی از پرطرفدارترین انواع تور ها می باشند؛ زیرا قیمت مناسب آن بسیار مورد توجه مسافران قرار گرفته است. توجه داشته باشید این نوع تور ها در سایت های اینترنتی موجود بوده که می توانید با مطالعه آن ها از قیمت بسیار مناسبی برخوردار شوید. در این بین اگر می توانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به سفر به سمت دبی کنید، با اخذ تور لحظه آخری دبی خواهید توانست سفری اقتصادی داشته باشید. توجه داشته باشید این نوع تور ها زمان بسیار کمی تا هنگام پرواز خود دارند که برای پر کردن ظرفیت هواپیما اقدام به ارائه تور با قیمت مناسب می کنند در حالی که بسیاری از آن ها شرایط بی نظیری برای مسافران خود در نظر گرفته اند.

تور دبی

مهمترین نکات خرید بلیط هواپیما داخلی

برای خرید بلیط هواپیما داخلی می توانید از سایت دلتابان اقدام نمایید. قیمت بلیط هواپیما داخلی عرضه شده از این سایت مناسب تر از سایر سایت ها است و شما می توانید با خیال راحت از این وب سایت برای خرید بلیط هواپیما اقدام نمایید. همچنین شما می توانید با استفاده از وب سایت دلتابان دسترسی به تمامی ایرلاین ها داشته باشید و ارزان ترین قیمت ها برای 3 روز قبل و بعد از تاریخی که می خواهید پرواز انجام شود را مشاهده نمایید. از دیگر نکاتی که باید برای خرید بلیط هواپیما در نظر داشته باشید می توان به ساعت پرواز اشاره نمود. باید دقت داشته باشید که ساعت پرواز متناسب با نیاز شما چه زمانی است و بر این اساس اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید. همچنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید بلیط هواپیما و اطلاع از قیمت بلیط هواپیما به سایت ما مراجعه کرده و برای دریافت مشاوره رایگان با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید. دقت داشته باشید که برای خرید بلیط هواپیمای داخلی باید تمامی اطلاعات و مشخصات را به صورت دقیق وارد کرده و برای ورود به هواپیما به کارت شناسایی معتبر نیاز دارید.

خرید بلیط هواپیما خارجی

یکی از مهمترین خدماتی که توسط دلتابان به شما ارائه می شود، توانایی اطلاع از قیمت بلیط هواپیماهای خارجی و رزرو و خرید بلیط هواپیمای ایرلاین های خارجی می باشد. شما می توانید با مبداء ایران یا سایر شهرهای جهان از طریق سایت دلتابان بدون نیاز به پرداخت ارز خریداری کنید. بلیط اکثر شرکت های هواپیمایی از طریق سایت دلتابان در دسترس شما می باشد و شما می توانید با خیال راحت نسبت به خرید با بهترین قیمت اقدام نمایید.در صورتی که علاقه مند به دریافت اطلاعات بیشتر یا انجام کارهای مربوط به ویزای کشورهای مختلف دارید و یا علاقمند به خرید تور هستید می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین شما می توانید از این روش برای انجام دادن کارهای مربوط به ویزا و بلیط در اسرع وقت اقدام نمایید. در کل می توان گفت که دلتابان یکی از بهترین سایت های مربوط به خرید بلیط هواپیما خارجی است که با پشتیبانی از بسیاری از پروازهای داخلی و خارجی می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای شما در سفرهای داخلی و یا خارجی به شمار رود و شما می توانید به این صورت بهترین بلیط هواپیما را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

تور دبی پرواز ماهان

امکانات ورزشی در رزرو آنلاین هتل

یکی از مواردی که در زمان رزرو آنلاین هتل می توان به آن توجه کرد امکانات و خدمات ورزشی است که در برخی شرایط برای مسافران در اولویت قرار نمی گیرد. این ویژگی در واقع برای کسانی اهمیت دارد که در هیچ شرایطی ورزش کردن را فراموش نمی کنند. در برخی از هتل ها با بخشی با عنوان خدمات و امکانات ورزشی و تفریحی مواجه خواهید شد. این خدمات شامل سالن های بدنسازی، والیبال، بسکتبال و چندین مورد دیگر می شوند. مسلما هتلی که از اینگونه امکانات ورزشی برخوردار باشد برای اقامت نیز هزینه های بیشتری از مسافران خود دریافت خواهد نمود. اگر اهل ورزش هستید در زمان رزرو هتل به صورت اینترنتی می توانید این ویژگی را نیز در هتل های مختلف مورد بررسی کامل قرار دهید.

توجه به دیگر خدمات در رزرو آنلاین هتل

در رزرو آنلاین هتل علاوه بر مطالبی که در بخش های قبلی به آنها اشاره شد می بایست به چندین موضوع دیگر نیز توجه نمود. خدمات مختلف دیگری در اغلب هتل ها در اختیار مسافران قرار می گیرند که می توان به صندوق امانات، نگهداری کودک، ترانسفر رایگان، اینترنت بی سیم و چندین مورد دیگر اشاره نمود. با توجه به اینکه چه نوع خدماتی در اختیار شما قرار می گیرد می توانید رزرو هتل را به انجام برسانید.
یکی دیگر از خدمات ارائه شده در هتل ها برای مسافران، منوی غذایی می باشد. با پرداخت پول بیشتر می توانید وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام را در هتلی که رزرو کرده اید نوش جان کنید. در برخی از هتل ها هیچ گونه خدماتی در این زمینه به مسافران داده نمی شود و در مقابل هتل هایی نیز وجود دارند که با پرداخت بیشتر به آنها می توانید با خیال آسوده وعده های غذایی خود را در رستوران های این هتل ها سفارش داده و نوش جان کنید.

تور دبی هتل آتلانتیس

یکی از زیباترین هتل های پنج ستاره دبی، هتل آتلانتیس در جزیره نخل جمیرا می باشد که دارای ساحل شنی اختصاصی است. با رزرو تور دبی هتل آتلانتیس می توانید از بی نظیرترین خدمات این هتل بهره ببرید. توجه داشته باشید این هتل ۵ ستاره نمای زیبا از خلیج فارس دارد و همچنین دارای یک آکواریوم زیر آب بوده است. وجود پارک آبی اختصاصی آن به طور حتم برای شما بی نظیر خواهد بود. از دیگر امکانات این هتل می توان به امکاناتی نظیر چای و قهوه ساز در اتاق ها، تهویه مطبوع اتاق ها، رستوران بی نظیر آن که از انواع غذاهای سنتی چینی و عربی در آن سرو می شود و باشگاه ورزشی اشاره نمود. از طرفی توجه داشته باشید که میهمانان این هتل بی نظیر می توانند از درمان های آبگرم هتل برای پوستشان به صورت رایگان استفاده نمایند

تور دبی هتل رز ریحان

تور هتل رز ریحان دبی یکی دیگر از تورهای مسافرتی این شهر می باشد که می توانید از آژانس های مسافرتی متفاوت آن را رزرو نمایید. با این حال توجه داشته باشید که این هتل با ۳۳۳ متر ارتفاع در خیابان شیخ زاید قرار دارد و یکی از شاخص ترین بناهای این شهر می باشد. هتل رز ریحان ۷۲ طبقه داشته و دارای ۴۶۲ اتاق می باشد که نام دومین هتل بلند جهان را به خود اختصاص داده است و در کتاب رکورد های جهانی گینس ثبت شده است. توجه داشته باشید با اقامت در این هتل می توانید دسترسی بسیار آسانی به مراکز عمده تجاری، تفریحی و خرید دبی داشته باشید که این امر بسیار مورد پسند مهمانان واقع شده است. از طرفی این اقامتگاه لوکس خدمات بی نظیری و راحتی برای شما به ارمغان می آورد که به طور حتم انتخاب این تور مسافرتی برای شما بی نظیر خواهد بود.

تور دبی هتل جمیرا

به طور حتم یکی از موارد بسیار مهم در هنگام رزرو تور دبی توجه به اقامتگاه رزرو شده توسط این تور می باشد. حال اگر دوست دارید با یکی از لوکس ترین تورهای دبی به این شهر سفر کنید می توانید اقدام به رزرو توری کنید که در هتل جمیرا برای شما اتاق رزرو کرده است؛ زیرا این هتل ۵ ستاره که در ساحل معروف دبی یعنی ساحل جمیرا قرار گرفته از جمله بی نظیر ترین هتل های شهر دبی معرفی شده است. این هتل دارای ۱۶ رستوران و کافی شاپ، استخر، ساحل اختصاصی، امکانات صخره نوردی، کلاس های مخصوص ایروبیک، کلاس های مخصوص غواصی، باشگاه بدنسازی، زمین اسکواش، جکوزی، آبگرم، اینترنت رایگان، سونا، پارکینگ رایگان، اتاق امانات، خشکشویی، خدمات تورگردی، خودپرداز، اتاق کنفرانس و همایش و بسیاری از موارد دیگر می باشد. از طرفی توجه داشته باشید که اتاق های مجلل و بسیار لوکس هتل جمیرا برای شما امکانات بی نظیری فراهم کرده که به طور حتم از اقامت در آن لذت خواهید برد.

هتل جمیرا

چرا وب سایت دلتابان

دلتابان را می توان به عنوان یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای افرادی که زیاد سفرهای هوایی انجام می دهند یا می خواهند بهترین قیمت بلیط هواپیما را برای سفر مشاهده و استفاده نمایند دانست. این وب سایت با تجربه بالایی که در زمینه فروش بلیط هواپیما و تور دارد می تواند به شما بهترین ایرلاین ها را پیشنهاد دهد و شما می توانید تجربه پروازی بسیار امن را با استفاده از این وب سایت داشته باشید. همچنین این وب سایت تمامی مجوزهای لازم در خصوص فروش بلیط هواپیما را دارد و شما می توانید با خیال راحت از این وب سایت برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما و خرید آن اقدام نمایید. خرید بلیط ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی را می توان از دیگر مزایای استفاده از این وب سایت عنوان نمود.

تعداد بازدید از این مطلب: 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 13 مرداد 1398
نظرات

دانستنی های تور دبی

دبی که از شهر های بزرگ امارات متحده عربی می باشد، یکی از شهر هایی است که هر ساله میزبان گردشگران بسیاری است،ما قصد داریم در این مطلب شما را با تور دبی که از پرطرفدار ترین تور های گردشگری می باشد بیشتر آشنا کنیم و هر آن چه درباره این شهر توریستی نیاز است را برای شما ارائه دهیم.

تور دبی

شهر دبی

از نظر موقعیت جغرافیایی دبی از شهر های امارات متحده عربی می باشد که در سواحل خلیج فارس در جنوب ایران در صحرای عرب واقع شده که به دلیل تغییراتی که در چند دهه اخیر در این شهر ایجاد شده، دبی را به یکی از شهر های توریستی مبدل کرده است. جاذبه های گردشگری، مراکز خرید لوکس، مراکز تفریحی و ... همگی موجب شده است تا هر ساله گردشگران بسیاری برای سفر به این شهر عربی از طریق تور دبی اقدام نمایند. پرواز به این شهر بسیار آسان می باشد و تقریبا تمامی آژانس های هواپیمایی در طول ماه به این شهر پرواز خواهند داشت. قطعا یکی از مهم ترین بخش های سفر، اقامت در محیطی مناسب با امکانات کامل می باشد که با اقامت در هتل های این شهر می توان در محیطی فوق العاده، اوقات خوشی را سپری نمود. با اخذ ویزای گردشگری دبی می توانید به این شهر سفر کرده و از جاذبه های گردشگری دبی لذت ببرید.هر ساله کنسرت های بسیاری نیز از خوانندگان سراسر دنیا در این شهر برگزار می شود که با سفر به شهر زیبای دبی، می توانید از لذت شرکت در کنسرت خوانندگان مطرح نیز بهره مند شوید.

اخذ ویزای دبی

قبل از سفر با تور دبی باید ابتدا به اخذ ویزای دبی اقدام نمود. انواع ویزای دبی شامل: ویزای گردشگری، کاری، ترانسپورت و تجاری می باشد. طول مدت زمان ویزای توریستی دبی معمولا 2 هفته، 1 ماه و یا حداکثر 3 ماهه می باشد. توجه داشته باشید که در صورت اخذ ویزای یک ماهه شما می توانید با پرداخت هزینه ویزای خود را به مدت یک ماه دیگر تمدید نمایید. از ویژگی های ویزای دبی عدم نیاز به انجام مصاحبه ی حضوری می باشد. آدرس سفارت امارات، واقع در غرب تهران، خیابان ایران زمین می باشد، اما توجه داشته باشید که به منظور دریافت ویزای توریستی نیاز به مراجعه به سفارت نبوده و از طریق آژانس های هواپیمایی می توانید برای اخذ ویزا اقدام نمایید. مدارک مورد نیاز به منظور اخذ ویزای دبی به قرار زیر می باشد:

  1. پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  2. دو قطعه عکس جدید و رنگی با پیش زمینه ای سفید
  3. فرم تکمیل شده از مشخصات فرد متقاضی
  4. اطلاعات دقیق مرتبط با محل سکونت و یا محل کار

به منظور دریافت فرم و یا اطلاعات دقیق تر درباره مدارک مورد نیاز، می توانید به سایت سفارت امارات نیز مراجعه نمایید.

آشنایی با تور دبی

باید ها و نباید ها در تور دبی

هر کشور و حتی هر کدام از شهر های آن، قانون و فرهنگ خاص خود را دارند که در صورت سفر به آن جا باید به تمامی باید ها و نباید ها توجه نمود. در صورت سفر با تور دوبی نیز باید به منظور پیشگیری از جریمه شدن به موارد ذیل توجه نمایید:

  1. حمل و یا مصرف هر گونه مواد مخدر ممنوع: در تمامی شهر های کشور امارات در صورت حمل و یا مصرف مواد مخدر می تواند منجر به جریمه هایی از جمله، حداقل 4 سال حبس و حتی اخراج از کشور امارات شود.
  2. به پوشش خود توجه کنید: فراموش نکنید که دبی از شهرهایی است که اغلب مردم آن مسلمان می باشند پس در صورت سفر با تور دبی باید به پوشش خود توجه نمایید و از پوشیدن هرگونه لباس بسیار باز و یا برهنه گشتن به خصوص در مراکز عمومی شهر خودداری نمایید در غیر این صورت به صورت قانونی با فرد متخلف برخورد خواهد شد.
  3. هر گونه توهین به اسلام و احکام حاکم بر دبی ممنوع: هر گونه سخن و یا رفتاری که توهین به دین مبین اسلام باشد، نوعی بی قانونی بوده و پیگرد قانونی دارد. همچنین از توهین به سران حاکم بر طایفه های این شهر نیز خودداری نمایید.
  4. در رفتار با خانم ها دقت کنید: فرهنگ دبی به گونه ای است که شما به آسانی نمی توانید با خانم های غریبه معاشرت کنید پس در نحوه برخورد و رفتار خود با خانم ها در طی سفر با تور دبی توجه لازم را داشته باشید.
  5. فحش و ناسزا ممنوع: در حرکات فیزیکی و زبان بدن خود در ضمن صحبت کردن دقت نمایید، چرا که بیان هر نوع کلام غیر مودبانه و یا استفاده نا صحیح از زبان بدن، فرد را مشمول جرایم سنگینی خواهد کرد.

زمان مناسب برای سفر با تور دبی

با توجه به موقعیت جغرافیایی دبی، اغلب دارای هوای گرم و خشک می باشد. در فصل تابستان دمای هوا به اوج خود خواهد رسید که ممکن است سفر شما را اندکی سخت نماید این در حالی است که در فصل زمستان به دلیل بارش هایی هر چند اندک، دمای هوا اندکی کاهش یافته و خنک تر خواهد شد به همین دلیل در فصول سرد سال، دبی شاهد گردشگران بسیاری می باشد. اما اگر قصد دارید تا در زمان های خلوت با تور دبی سفر کنید و هزینه هایی نیز که به منظور محل اقامت پرداخت می کنید کاهش یابد، می توانید در فصل تابستان با تور دبی سفر نمایید.

تور دبی

اکثریت پرواز ها به مقصد دبی به طور مستقیم انجام می گردد. با توجه به این موضوع که برخی از پرواز ها به سایر کشور ها به طور مستقیم از ایران امکان پذیر نخواهد بود، ابتدا پرواز به دبی انجام خواهد شد و بعد از آن به کشور مقصد سفر خواهند کرد در نتیجه تمامی آژانس های هواپیمایی در طول هفته پروازهایی را به مقصد دبی خواهند داشت. هر یک از شرکت های هواپیمایی، پکیج تور دبی را به گونه ای متفاوت ارائه خواهند کرد. معمولا پکیج تور دبی شامل، بیمه سفر، تور لیدر فارسی زبان، رزرو هتل می باشد. که شما می توانید از آن ها بهره مند شوید.

بلیط های هواپیما برای سفر با تور دبی

به منظور سفر با تور دبی شما می توانید بلیط های سیستمی و یا لحظه آخری را تهیه نمایید.

  1. بلیط های لحظه آخری: اگر شما از دسته افرادی هستید که با چمدانی حاضر، همیشه آماده سفر می باشید ما به شما بلیط لحظه آخری را پیشنهاد می کنیم که شامل تخفیفات بسیاری می باشد و می تواند هزینه های سفر شما را تا حد زیادی کاهش دهد، به طوری که می توانید گاهی یک بلیط هواپیما را تنها با پرداخت هزینه ای برابر با بلیط اتوبوس تهیه نمایید. اما هزینه این بلیط برای تمامی افراد با سنین مختلف (کودک و یا بزرگسال) یکسان می باشد.
  2. بلیط های سیستمی: اگر از افرادی هستید که برای سفر خود باید برنامه ریزی مشخصی داشته باشید برای سفر با تور دبی ما به شما بلیط هوایپما سیستمی را پیشنهاد می کنیم. جهت رزرو این دسته از بلیط ها حداقل دو هفته قبل از سفر با تور لحظه آخری دبی اقدام نمایید. از ویژگی های خوب بلیط های سیستمی، تفاوت قیمت بلیط برای کودکان و بزرگسالان می باشد.در صورت کنسلی می توانید پس از کسر شدن مبلغی از هزینه بلیط، مابقی آن را دریافت نمایید.

خرید تور دبی

ویژگی های مراکز خرید دبی

دبی به عنوان پایتخت خرید در کل خاورمیانه شناخته شده است که شما می توانید با هر میزان توان مالی از فروشگاه های دبی خرید نمایید. در شهر دبی مالیاتی به منظور فروش کالا دریافت نمی شود، از طرفی نیز هزینه گمرک به منظور واردات کالا بسیار اندک می باشد. همین امر موجب شده تا مراکز خرید، کالا های خود را با قیمت هایی مناسب به فروش برسانند. از دیگر ویژگی های مراکز خرید این شهر که در صورت سفر با تور دبی می توانید از آن ها بهره مند شوید، امکانات مرکز خرید ها می باشد که از این میان می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. سیستم های تهویه و خنک کننده
  2. پارکینگ هایی با ظرفیت بالا
  3. محل بازی کودکان
  4. رستوران، فست فود و کافی شاپ
  5. سالن هایی جهت برگزاری کنسرت

توجه داشته باشید که امکانات نام برده شده، بسته به نوع مرکز خرید متفاوت خواهد بود.

مراکز خرید دبی

معرفی مراکز خرید در تور دبی

در طی سفر با تور ارزان دبی هم مراکز خرید لوکس و لاکچری و هم مرکز و بازار هایی با قیمت هایی بسیار پایین و استثنایی را مشاهده خواهید کرد. که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

  1. دراگون مارت یکی از مراکز خرید بزرگ چینی در دبی بوده که تمامی کالاهایی که به فروش می رساند چینی می باشد.
  2. ابن بطوطه یکی از مراکز خرید ویژه ی دبی می باشد که بر اساس زندگی شخصیتی به این نام ساخته شده و از معماری ویژه ای نیز برخوردار است و توصیه می کنیم تا در صورت سفر با تور دبی از این مرکز خرید حتما دیدن نمایید.
  3. اوت لت مال از مراکز خرید معروف دبی می باشد که می توانید کالاهای برند را با قیمتی باور نکردنی خریداری نمایید. اگر به دنبال خرید سوغاتی با قیمتی بسیار ارزان هستید ما به شما اوت لت مال را پیشنهاد می کنیم.

از دیگر مراکز خرید که در طول سفر با تور دبی می توانید از آن ها دیدن نمایید می توان به اوت لت ویلیج، مرکاتو، برجمان، وافی، سیتی سنتر، مال امارات و دبی مال اشاره کرد. هر یک از این مراکز خرید ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که بازدید از آن ها در طول سفر با تور دبی خالی از لطف نیست.

دیدنی های تور دبی

سوغاتی های دبی چیست؟

هر ساله گردشگران بسیاری با تور دبی به این شهر سفر می کنند در نتیجه قصد داریم تا شما را با چند مورد از سوغاتی های این شهر آشنا نماییم تا در صورت سفر با تور دبی بتوانید یادگاری های زیبایی را برای عزیزان خود تهیه نمایید.

  1. از شاخصه های شهر دبی، برج خلیفه است، که مجسمه این برج در سایز و اندازه های متفاوت، از سوغاتی های مرسوم این شهر می باشد.
  2. پارچه و لباس با عکس و طرح هایی از شهر دبی از دیگر سوغاتی هایی می باشد که در صورت سفر با تور دبی می توان تهیه نمود.
  3. از پرطرفدار ترین سوغاتی ها می توان به خرمای بتیل اشاره کرد که طعم فوق العاده آن باعث شده تا با وجود قیمت بالایی که دارد باز هم از پرفروش ترین سوغاتی های دبی باشد و این خرما با آجیل های مختلف پر می شود که باعث شده تا طعمی متفاوت داشته باشد.
  4. عطر و ادکلن های عربی رایحه ای متفاوت دارند که معمولا سلیقه خاصی را می طلبند.
  5. از سوغاتی های با ارزش دبی می توان به خرید طلا اشاره کرد. در این شهر طلا فروشی های بسیاری وجود دارد که در صورت سفر با تور دبی می توانید از آن ها دیدن کرده و طلای مناسب خود را خریداری نمایید.

دیگر سوغاتی های دبی شامل: تابلو فرش های دستباف، خنجر های طرح دار، ادویه های عربی و ... می باشد.

جاذبه های گردشگری تور دبی

جاذبه های گردشگری دبی

قصد داریم تا شما را با جاذبه های گردشگری دبی آشنا کنیم تا قبل از سفر با تور دبی بتوانید آگاهی لازم با مکان های دیدنی دبی داشته باشید. با وجودی که دبی تنها چند دهه است که رونق گرفته و تبدیل به یک شهر توریستی شده است اما جاذبه های بسیاری برای گردشگران دارد. در ادامه درباره برخی از جاذبه های دبی توضیح خواهیم داد. مسجد جمیرا به دلیل معماری فوق العاده ای که دارد از محبوب ترین مکان های دیدنی دبی می باشد. جزیره نخل دبی که آوازه ی آن تقریبا به گوش همگان رسیده است علاوه بر جاذبه هایی که دارد، از جمله مکان های تفریحی نیز تلقی می شود. در این جزیره لوکس ترین رستوران ها، هتل ها، فروشگاه ها و مراکز خرید ها و ... قرار گرفته اند.

بازدید از برج خلیفه در سفر با تور دبی

برج خلیفه یکی از شاخصه های شهر دبی می باشد. این برج که از مرتفع ترین ساختمان های جهان می باشد، از پرطرفدار ترین جاذبه های گردشگری دبی تلقی می شود. با تهیه بلیط می توانید وارد برج شده و از آن دیدن نمایید. با قرار گرفتن در طبقات فوقانی، می توانید تصویری بی نظیر و 360 درجه از شهر دبی را مشاهده نمایید. در صورت سفر با تور دبی دیدن از این برج به خصوص در شب را به شما توصیه می کنیم.

پبازدید از موزه ی دبی در سفر با تور دبی

اگر مایل هستید تا اندکی مرور بر تاریخ داشته باشید می توانید به موزه ای که در قلعه ای به نام آل فهیدی قرار دارد بروید. این قلعه که به منظور حفظ و مراقبت از دبی ساخته شده است، امروزه به موزه ای پرطرفدار تبدیل گشته است. بلوک های مرجانی که دیوار های آن را تشکیل داده اند، جلوه ای خاص به این موزه داده است. این قلعه در دوره های مختلف نقش های متفاوتی داشته است که از این میان می توان به محل زندگی حاکم آن زمان و محل برگزاری جلسات مهم اشاره کرد. چنان چه با تور دبی به این شهر سفر کردید، بازدید از این موزه خالی از لطف نیست.

رزرو تور دبی

تفریحگاه های دبی

با سفر به همراه تور دبی قطعا در کنار خرید، بازدید از مناطق دیدنی و ... نیاز است تا اندکی نیز به تفریح بپردازید.

  1. آکواریوم دبی: آکواریومی در دل مرکز خرید دبی مال می باشد که طراحی آن به گونه ای متفاوت بوده و شما با بازدید از این آکواریوم می توانید بیش از 140 گونه از آبزیان را مشاهده کنید. از دیگر تفریح های مرتبط با این بخش می توان به غواصی در فضاهایی شیشه ای و یا سوار شدن بر قایق های شیشه ای اشاره نمود.
  2. سافاری: در صورت سفر با تور دبی حتما تجربه ی لذت بخشی با سافاری دبی کسب خواهید کرد. سافاری مجموعه ای است که شامل آفرود سواری، شتر سواری، قدم زدن بر روی شن های داغ و ... می باشد که همگی در دل صحرای دبی صورت می گیرد.
  3. شهربازی آی ام جی ورد: یکی از مهیج ترین مکان های تفریحی که در طی سفر با تور دبی می توانید از آن لذت ببرید، شهربازی سرپوشیده این شهر می باشد که از بزرگترین شهربازی های دنیا محسوب می شود. تمامی بازی های هیجان انگیز، ترسناک و ماجراجویانه را در این شهربازی تجربه خواهید کرد. در این مکان فروشگاه ها و رستوران های بسیاری نیز موجود می باشد که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید مدت زمان بیشتری را در این شهربازی مانده و لذت ببرید.

هتل های دبی

از مهم ترین بخش های سفر با تور دبی، انتخاب محل اقامتی مناسب می باشد. از ویژگی های یک محل اقامت مناسب، علاوه بر امکانات و تجهیزات خوب، کیفیت در سرویس دهی نیز می باشد که باید به موقعیت جغرافیایی قرارگیری هتل نیز اشاره کرد. برای مثال هتل شما اگر به مرکز شهر نزدیک تر باشد قطعا راحت تر می توانید به مرکز خرید ها و دیگر بخش های شهر دسترسی پیدا نمایید. در ادامه شما را با تعدادی از هتل های دبی آشنا خواهیم کرد:

  1. برج عرب: این برج از مجهز ترین و مرتفع ترین هتل ها در کل دنیا می باشد این هتل هفت ستاره معماری فوق العاده و متفاوتی دارد که به شکل بادبان کشتی می باشد.
  2. رکسوس پریمیوم: این هتل در قلب شهر قرار گرفته است و دارای معماری کاملا مدرن می باشد و از لوکس ترین هتل های دبی به شمار می آید.
  3. هتل ال خلیج پالیس
  4. هتل آل ماها
  5. و ...

هر ساله افراد بسیاری با تور دبی هتل جمیرا به این شهر سفر می کنند که به منظور میزبانی هر چه بیشتر و بهتر هتل های بسیاری ساخته شده است که ما تنها به تعدادی از آن ها اشاره کرده ایم.

تعداد بازدید از این مطلب: 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : یک شنبه 13 مرداد 1398
نظرات

رزرو هتل

کسانی که می خواهند سفری مطمئن و آسوده داشته باشند، طبیعتاً پیش از سفر فکری برای اقامت شان می کنند. امروزه رزرو اینترنتی هتل، یکی از مرسوم ترین، امن ترین و ساده ترین شیوه هاست که از طریق آن می توانید هتل مناسب تان را رزرو کنید. دلتابان بهترین سایت برای رزرو هتل در کشور است؛ اما دلیل مان برای این ادعا چیست؟ در دلتابان اطلاعات مفصلی درباره ی هتل های ایران و کشورهای خارجی وجود دارد که با مطالعه ی این اطلاعات، کاربر انتخاب راحت تر و آگاهانه تری خواهد داشت. مشاهده ی عکس ها و نقشه ی محل واقع شدن هتل هم، عوامل دیگری هستند که دانسته های کاربر را برای انتخاب و رزرو هتل افزایش می دهند.

رزرو هتل

بهترین هتل ها برای اقامت در تور های خارجی

همه افراد سزاوار زندگی خوبی هستند. خاویار، شام مفصل و داشتن خدمات اتاق مناسب حق همه افراد است. زمانی که صحبت از خدمات اتاق به میان می آید، معمولاً این هتل ها هستند که خودنمایی می کنند. ما در این مقاله فهرستی از هتل های زنجیره ای بزرگ در سراسر جهان را آماده کرده ایم که اقامت در این هتل ها می تواند تجربه خوب، راحت، مجلل و فراموش نشدنی را در اختیار شما قرار دهد.
هتل های لوکس و گران قیمت، به خاطر فراهم آوردن راحتی و توجه به خواسته های مشتریان خود مشهور شده اند. این امکانات از جمله خدمات متنوعی است که به راحتی در هتل های کوچک و مسافرخانه ها یافت نمی شود. امکاناتی همچون خودروهای رولز رویس با راننده شخصی، استخرهای مجلل، پیشخدمت شخصی، مراکز تناسب اندام ۲۴ ساعته و وای فای رایگان، تنها در یک هتل مجلل پیدا می شود. این هتل ها نه تنها چنین امکاناتی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند بلکه به بهترین بودن در شغل خود همیشه می بالند.
با توجه به تنوع آب و هوایی کره زمین و وجود سفر و گردشگری جهانی در تمامی اوقات سال، اقامتگاه های مجلل نیز همیشه مشتریان خاص خود را دارند. هنوز هم اقامتگاه های اندکی وجود دارند که می توانند تجربه و حس در منزل بودن را برای مشتریان خود فراهم کنند. در زیر فهرستی از هتل های مجلل و بسیار زیبا را می بینید که در دنیا بهترین هستند.

اقامتگاه آمان شهر پوکت

اقامتگاه آمان توسط آدریان زکا (Adrian Zecha) در سال ۱۹۸۸ تأسیس شد و یکی از اولین هتل هایی بود که توانست مفهوم بوتیک هتل را به جهانیان معرفی کند. آدریان زکا اولین هتل و اقامتگاه خود را در شهر پوکت (Phuket شهری در تایلند) با ۵۰۰ اتاق و ۴۰ ویلا ایجاد کرد. هم اکنون، این هتل در بیشتر از ۲۰ کشور شعبه دارد و ویلاهای عالی، خانه های ییلاقی با استخر خصوصی و مناطق راحت در فضای باز را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
از برجسته ترین ویژگی هتل آمان این است که در آن هیچ خدمات اتاقی یا حتی پذیرش نیز وجود ندارد اما ۴ کارمند هستند که برای هر کدام از میهمانان به عنوان پیشخدمت اختصاصی کار می کنند. اسم آمان در زبان سانسکریت به خوبی تجربه نابی را که مشتریان در این هتل خواهند داشت، توصیف می کند. آرامش و صلح (معنی لغت آمان در زبان سانسکریت) تنها چیزی است که از این هتل در یاد مشتریان خواهد ماند.

در هنگام سفر به تایلند با تور تایلند به شما توصیه می کنیم حتما یک شب با رزروآنلاین هتل در این مکان اقامت کنید.

رزرو آنلاین هتل

رزرواسیون بهترین هتل ها

کسانی که می خواهند سفری مطمئن و آسوده داشته باشند، طبیعتاً پیش از سفر فکری برای اقامت شان می کنند. امروزه رزرو اینترنتی هتل، یکی از مرسوم ترین، امن ترین و ساده ترین شیوه هاست که از طریق آن می توانید هتل مناسب تان را رزرو کنید. جاباما بهترین سایت رزرو هتل در کشور است؛ اما دلیل مان برای این ادعا چیست؟ در جاباما اطلاعات مفصلی درباره ی هتل های ایران و کشورهای خارجی وجود دارد که با مطالعه ی این اطلاعات، کاربر انتخاب راحت تر و آگاهانه تری خواهد داشت. مشاهده ی عکس ها و نقشه ی محل واقع شدن هتل هم، عوامل دیگری هستند که دانسته های کاربر را برای انتخاب و رزرو هتل افزایش می دهند.

​​رزرو هتل از گذشته تا امروز

احتمالاً خیلی از ما همین چند سال پیش را به خاطر داریم که هنوز امکان رزرو آنلاین هتل فراهم نبود؛ در آن زمان مجبور بودیم بعد از رسیدن به مقصد هتل مان را رزرو کنیم. اگر هم در فصل های پرمسافر سفر می کردیم، کار مشکل تری پیش روی داشتیم؛ ظرفیت هتل های آشنا تکمیل بود و ناچار بودیم برای پیداکردن محل اقامت چندساعتی در شهر بگردیم؛ البته درنهایت هم فقط با تکیه بر بخت واقبال مان هتلی را انتخاب می کردیم.
حالا این روزها وضعیت فرق کرده است و کارها راحت تر پیش می رود؛ به کمک وب سایت های رزرو آنلاین هتل، به راحتی، می توانیم هتل های مختلف شهر را از نظر قیمت، امکانات و دسترسی به دیدنی های مهم شهر با هم مقایسه کنیم، نظر مسافرهای قبلی درباره اقامت شان در هتل ها را بخوانیم و مناسب ترین گزینه برای اقامت مان را انتخاب کنیم. همه این موارد دست ما را باز می گذارد که هتل دلخواه مان را با اطمینان بیشتری انتخاب کنیم؛ از طرفی با این روش می توانیم نظرمان درباره هتل را با دیگران به اشتراک بگذاریم و به مسافرهای بعدی کمک کنیم از تجربه ما استفاده کنند و هتلی مناسب را برای اقامت شان در نظر بگیرند.


​​مزایای رزرو اینترنتی هتل

در سال های اخیر شتاب زندگی روزمره بالا رفته است و به تبع آن، ما زمان کمتری برای چیدن مقدمات سفر در اختیار داریم؛ مجبوریم از کمترین زمان هایمان بهترین استفاده را ببریم، چه برای برنامه ریزی سفر و چه در خود سفر. رزرو اینترنتی به ما کمک می کند در سفرهایمان زمان را صرف پیداکردن محل اقامت نکنیم و دردسرهای رزرو هتل به شیوه سنتی را نداشته باشیم.
یکی از مهم ترین مشکلات رزرو محل اقامت به شیوه سنتی بی اطلاعی از ظرفیت هتل هاست؛ ما از راه دور امکان رزرو هتل خارجی را نداریم و نمی توانیم مطمئن باشیم وقتی به مقصد می رسیم هتل دلخواه مان هنوز ظرفیت داشته باشد. رزرو آنلاین هتل نگرانی ما را در این مورد هم برطرف می کند؛ با این روش می دانیم وقتی به مقصد رسیدیم، جای ما در هتل دلخواه مان محفوظ است.
همان طور که پیش تر اشاره کردیم، رزرو اینترنتی رزرو هتل خارجی ارزان به ما کمک می کند تمامی هتل های شهر را در یک نگاه ببینیم و ویژگی هایشان را بررسی کنیم و در یک کلام، هتل مناسب و دلخواه مان برای اقامت در سفر را با آگاهی انتخاب کنیم؛ همه این مزایا وقتی پررنگ تر می شود که به یاد داشته باشیم هیچ یک از این امکان ها در شیوه آفلاین رزرو هتل فراهم نیست.

رزرو هتل خارجی
​​ رزرو آنلاین هتل با دلتابان

این روزها رزرو هتل ارزان به کمک اینترنت از رایج ترین روش ها برای برنامه ریزی سفر است. بیشتر کسانی که قصد سفر دارند پیش از هر تصمیمی ابتدا درباره شهر مقصد و اقامتگاه هایش جست وجو می کنند که بتوانند از پیش برنامه سفرشان را بچینند. دلتابان یکی از کامل ترین وب سایت های رزرو آنلاین هتل است و با بیش از ۸۰۰ هتل در شهرهای مختلف ایران همکاری می کند. شما در دلتابان به اطلاعات کاملی از هتل ها دسترسی دارید؛ می توانید موقعیت جغرافیایی هتل ها را روی نقشه ببینید و امکانات عمومی هتل و امکانات هر اتاق را به تفکیک مشاهده کنید؛ درنهایت هم با چند کلیک ساده در وب سایت دلتابان، به راحتی، اقامتگاه دلخواه تان را رزرو می کنید.
دلتابان ، علاوه بر رزرو هتل های داخلی و خارجی ، امکانات دیگری هم در اختیار کاربران قرار می دهد که فرایند سفر را برای آن ها بسیار ساده تر می کند؛ خرید اینترنتی بلیط هواپیما یکی دیگر از خدمات خدمات مسافرتی دلتابان برای مسافران است؛ به این ترتیب شما برای گرفتن بلیط هواپیما مجبور نیستید به سامانه دیگری سر بزنید و راحت تر از همیشه و البته با قیمتی مناسب تر از هر جا هم هتل محل اقامت و هم بلیط هواپیمایتان را رزرو می کنید.

رزرو هتل

یکی دیگر از خدمات دلتابان بلاگ این سامانه است. پیش از رزرو آنلاین هتل می توانید از بلاگ دلتابان به عنوان راهنمایی استفاده کنید که به شما درباره ی صفر تا صد سفرتان کمک می کند. بلاگ های دلتابان درباره ی چگونگی سفر و شهر مقصد شما، هر جای ایران که باشد، اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار می دهد. کافی است پیش از سفر به بلاگدلتابان سر بزنید تا با جاذبه ها، خوراکی ها، مراکز خرید و مکان های تاریخی و گردشگری و همه خصوصیات شهر مقصدتان آشنا شوید و درنهایت، برای سفرتان بهتر برنامه بریزید و سفری بهتر را تجربه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : سه شنبه 8 مرداد 1398
نظرات

ارزان ترین سفر ترکیه

تمام مردم با هر بودجه ای که دارند می توانند سفر کنند. این که شما چه انتظاری از سفر دارید و می خواهید چه کارهایی را در سفر خود انجام دهید، بسیار روی هزینه های سفرتان تاثیر می گذارد. با این وجود کشور ترکیه به دلیل قرارگیری در میان دو قاره آسیا و اروپا و البته نزدیکی به آفریقا از تمام کشورهای دنیا، توریست جذب می کند. تاریخ بی نظیر این کشور به همراه جاذبه های متفاوتی که دارد هم در این موضوع تاثیر فراوان دارد. اما ارزان ترین سفر ترکیه چه سفرهایی هستند؟ بیشتر گردشگرانی که تاکنون به ترکیه سفر کرده اند به دیگر مسافران توصیه می کنند که حتما از یک سری جاذبه ها و دیدنی های ترکیه دیدن کنند. حتی پیشنهاد می دهند که در بعضی از فعالیت ها شرکت کنند. دلتابان تور ترکیه ارزان را به شما معرفی نموده و البته که به سراغ جاذبه های این کشور و دیدنی های ترکیه نیز خواهیم رفت.

تور ترکیه

چه کارهایی را بایستی در سفر ترکیه خود انجام دهید؟

سفر به کاپادوکیه و دیدن سنگ ها و صخره های دودکش مانند و اعجاب آور این منطقه شاید آرزوی بسیاری از عکاسان و گردشگران باشد. مناظر و جاذبه هایی که در این منظره انتظار شما را می کشد، غیر قابل توصیف است و حتما باید خودتان از آن ها دیدن کنید. اگر به ازمیر و کوش آداسی می روید، بناها و آمفی تئاترهای باستانی رومی دنیای دیگری را در این کشور به شما نشان می دهد که بسیار متفاوت از بناهای دوره عثمانی و آنچه امروز هست، خواهد بود. حتی استانبول نیز با تراموای قرمز رنگ خیابان استقلال یا غروب دل انگیز در کنار تنگه بسفر یا دریایش فضاهایی هستند که هر گردشگر و مسافرانی برای یک بار هم که شده آرزوی دیدن آن را دارد.

اما با توجه به گران شدن سفرهای خارجی چه می توان انجام داد تا ارزان ترین سفر تور ترکیه برای شما امکان پذیر شود؟

خرید پرواز چارتری به مقصد ترکیه

به هر کجا و هر شهر ترکیه که بخواهید سفر کنید و اگر پرواز و سفر هوایی را انتخاب کرده اید، بهترین روش برای داشتن ارزان ترین سفر ترکیه رفتن به سراغ پروازهای چارتری است. هر مسافری می داند که پروازهای چارتری قیمت های بلیط هواپیما ارزان تری به نسبت پرواز سیستمی ارائه می دهد. برای خرید بلیط هواپیما ترکیه بایستی تمام مدارک خود را آماده داشته باشید. چمدان خود را بسته باشید و لوازم سفر را آماده کرده باشید.

زمان سفر خود را بدانید و در نهایت پس از خرید بلیط چارتری استانبول یا هر شهر دیگری در ترکیه، راهی فرودگاه شوید. اگرچه این نوع پروازها، نیاز به آمادگی کامل دارند اما به مسافران این اجازه را می دهند تا هزینه بلیط هواپیمای ترکیه خود را حتی تا نیم بها کاهش دهند و به این شیوه سفری مقرون به صرفه برای ترکیه را تجربه کنند.

سفر به ترکیه

سفر زمینی ارزان تر از سفرهای هوایی به ترکیه

به دلیل همسایگی ترکیه با ایران و داشتن مرز مشترک به همراه آسانی در گرفتن ویزای ترکیه (می توان در لب مرز، به راحتی ویزای ترکیه گرفت)، سفر زمینی به این کشور، یکی از روش ها برای داشتن ارزان ترین سفر ترکیه است. شما می توانید با ماشین سواری خود از مرز ترکیه وارد این کشور شده و با وسیله شخصی جاده های جنوبی آن را که از کنار دریا می گذرند برای سفر انتخاب کنید. افرادی که با وسیله نقلیه شخصی اقدام به سفر به ترکیه می کنند، آزادی عمل بیشتری در سفر دارند و می توانید به دیدن جاذبه هایی در این کشور بروند که کمتر گردشگر ایرانی از آن بازدید داشته است. کشور پهناور ترکیه در نزدیکی مرزهای ایران آثار تاریخی آشوری ها و دیگر اقوام پیش از تاریخ بسیاری در خود دارد که شما را شگفت زده می کند.

تور ترکیه ارزان

آشنایی با شهر آنکارا پایتخت ترکیه

آنکارا دومین شهر بزرگ کشور ترکیه بعد از استانبول و پایتخت تجاری و پهناور این کشور است که در دل خود ساختمان های مدرن شهری، نهادهای دولتی، شرکت ها، دانشگاه ها و سفارت خانه های خارجی زیادی جای داده است. این شهر زیبا در واقع شاهراه ارتباطی و قطب حمل نقل کشور ترکیه به شمار می رود که با قرارگیری در مرکز کشور و فلات آناتولی، راه را برای دسترسی به دیگر مناطق و شهرهای ترکیه برای مسافران آسان می کند. قدمت آنکارا به عصر برنز و تمدن هاتیهایاها باز می گردد که در هزاره دوم قبل از میلاد مسیح در این منطقه می زیسته اند. قابل ذکر است که مراکز خرید فراوانی نیز در این شهر قرار دارند که کاری می کنند که شما دست خالی از این شهر برنگردید. دیدنی های این شهر نیز فراوان هستند که در این مقاله به مهم ترین و پرطرفدارین آن ها اشاره ای کوتاه کرده ایم.

مسجد کجاتپه (Kocatepe Mosque)

مسجد کجاتپه بزرگترین و باشکوه ترین مسجد آنکارا است که در بین سال های ۱۹۶۷ تا ۱۹۸۷ با طراحی عثمانی کلاسیک در منطقه کیزیلای (Kızılay) ساخته شده است. این هتل دارای چهار مناره است و اندازه و موقعیت خاص آن سبب شده است که از هر گوشه ای از مرکز شهر آنکارا قابل دیدن باشد.

برج آتاکوله (Atakule Tower)

برج آتاکوله، بلندترین آسمانخراش آنکارا است که در منطقه چانکایا (Çankaya) قرار گرفته و مرکز خرید بزرگی در آن گنجانده شده است. این برج بلند و سر به آسمان کشیده دارای امکانات دیگر نظیر سینما، رستوران گردان و آسانسور شیشه ای نیز است.

آنیت کبیر (Anıtkabir)

آنیت کبیر یا مقبره آتاتورک بر روی تپه ای باابهت در محله آنیت (Anıt) در سال ۱۹۵۳ ساخته شده است. آنیت کبیر از مهم ترین قسمت های این مقبره است که مجموعه بزرگی از وسایل و یادمان های تاریخی ترکیه را در خود گنجانده است.

منطقه تاریخی اولوس (Ulus)

منطقه تاریخی اولوس در اطراف بلوار آتاترک جای دارد و شامل بناهای تاریخی فراوانی مربوط به اوایل دوره جمهوری ترکیه می شود. در اوایل دوره جمهوری، معماران این دوره، تحت تاثیر انقلاب، سمبل های نئوکلاسیک را در نمای بیرونی ساختمان ها، جایگزین سمبل های عربی دوره عثمانی کردند.

آکواریوم آکوا وگا (Aqua Vega Aquarium)

آکواریوم آکوا وگا، آکواریومی مجهز و زیبا است که انواع جانوران دریایی، ماهی ها، کوسه ها، لاک پشت ها، اسب های دریایی، خارتنان و گیاهان دریایی را در یک تونل بزرگ در معرض عموم به نمایش گذاشته است. در ساختمان این آکواریوم، مرکز خرید و فوت کورت بزرگی نیز وجود دارد.

معبد آگوستوس (Temple of Augustus)

معبد آگوستوس در قرن اول میلادی بنا شده است و در مجاورت مسجد حاجی بایرام قرار دارد. بر روی دیوارهای این معبد، سالم ترین سنگ نوشته های به جای مانده از شرح حال زندگی و جنگ های «آگوستوس»، اولین امپراطور روم که توسط خود او نوشته شده است را می توانید مشاهده کنید.

مسجد حاجی بایرام (Haci Bayram Mosque)

مسجد حاجی بایرام، در مجاورت معبد آگوستوس قرار گرفته و در سال ۱۴۲۷ توسط معمار زبردستی به نام «سینان» ساخته شده و در قرن های ۱۷ و ۱۸ نیز اصلاحاتی در آن صورت پذیرفته است. «حاجی بایرام» در واقع یک صوفی سرشناس و برجسته در ترکیه و همینطور بنیانگذار فرقه بایرامی در این کشور بوده است.

دریاچه موگان گولباشی (Mogan Gölü Gölbaşı)

دریاچه موگان، دریاچه کوچکی در جنوب شهر گولباشی در فاصله ۳۰ کیلومتری جنوب آنکارا است. این دریاچه یکی از نقاط توریستی و پرطرفدار آنکارا برای پیکنیک، تفریح و گردش است. شایان ذکر است که در امتداد ساحل این دریاچه، رستوران ها و مکان های کمپینگ و ماهی گیری زیادی وجود دارد.

محله تاریخی هامامونو (Hamamonu)

محله تاریخی هامامونو یکی از دیدنی ترین نقاط گردشگری شهر آنکارا است. در این محله، خانه های چوبی به سبک معماری عثمانی دیده می شود که در کوچه های باریکی جای گرفته اند. در حال حاضر اکثر این خانه های قدیمی تبدیل به رستوران، کافه، فروشگاه سوغات و صنایع دستی شده اند.

قلعه آنکارا (Ankara Castle)

قلعه آنکارا در بالای تپه ی در محله اولوس جای گرفته است و منظره زیبایی به آنکارا دارد. این قلعه، یک قلعه قرون وسطایی است که بیش از هزار سال قدمت دارد. قلعه آنکارا از چند ساختمان تاریخی تشکیل شده که در برخی از آن ها، فروشگاه های صنایع دستی، کافه، رستوران و گالری نیز گنجانده شده است. با بالا رفتن از پله های این قلعه و رسیدن به بالای دیوارهای آن، می توانید نمای پانورامایی از شهر آنکارا داشته باشید.

برای خرید تور ترکیه لحظه آخری میتوانید به سایت دلتابان مراجعه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : دو شنبه 7 مرداد 1398
نظرات

دلتابان؛ قوی ترین برگزار کننده تور دبی

ثبت نام برای تور دبی را می توانید در آژانس های مسافرتی مختلفی انجام دهید. ولی همسفر شدن با آژانس مسافرتی دلتابان تجربه ی متفاوتی خواهد بود. خدماتی که در تورهای دلتابان به مسافرین ارائه می شود نه تنها خدمات مستقیم تور مانند بلیط هواپیما و هتل و ترانسفر فرودگاهی است بلکه شامل مواردی از قبیل همراهی راهنما نیز می باشد. این آژانس یکی از برترین آژانس ها در سطح کشور است که اقدام به خدمات رسانی به مسافرین نموده و خود مسئول برگزاری و مجری تور دبی در فصل های مختلف سال است. ارائه خدمات صادقانه با مجوز وزارت صنایع و گردشگری از رویکردهای مهم این آژانس است. در بدو ثبت نام تور دبی، متقاضیان از کلیه ی جزییات سفر به شهر دبی مطلع شده و جزییات تاریخ رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و هتل محل اقامت و خدمات دهی هتل و خدمات صبحانه و... نیز به اطلاعشان می رسد و این موضوع برای برنامه ریزی های آتی، دست متقاضیان را باز می گذارد تا برنامه ریزی دقیق تری برای سفر خود داشته باشند.

تور دبی لحظه آخری

درباره دبی

در جنوب ایران و در محدوده شبه جزیره عربستان و خلیج فارس بزرگترین شهر امارات متحده عربی، شهر بزرگ دبی قرار دارد و هر سال تور دبی از کشورمان توسط آژانس های مسافرتی به این مقصد گردشگری برتر جهان (شهر دبی) برگزار می شود. دبی از شهر های حوزه خلیج فارس است که در مجاورت کشور ما واقع شده است. سفر به این شهر با تور دبی پرواز ماهان می تواند برایتان لحظاتی خوش و بیاد ماندنی را با صرفه جویی در هزینه به همراه داشته باشد. دبی در گذشته تنها یک شهر کویری کوچک بود که هم اکنون به یکی از مراکز بزرگ گردشگری و تفریحی در جهان تبدیل شده است. این شهر آب و هوایی گرم و بیابانی دارد اما این موضوع باعث نشده که گردشگران از سفر به این شهر و دیدن زیبایی های آن چشم پوشی کنند. امارات متحده عربی 7 امارت دارد که دبی پرجمعیت ترین آن است و در بخش شرقی خلیج فارس قرار دارد. این شهر عربی پیشرو همچنان در میان سایر امارت های عربی مشهورتر است.

شهر دبی با آن آب های مرواریدی رنگش در جنوب شرقی خلیج همیشه فارس قرار دارد و سالهاست در رده بندی زیباترین شهر های جهان (بیست شهر زیبای اول دنیا قرار دارد.) تعداد زیادی از هموطنانمان با تور دبی و یا انفرادی به این شهر گران قیمت زیبا سفر می کنند. دبی هم یک شهر با تاریخ طولانی است. مردم دبی به حضور توریست ها در شهر خود عادت کرده اند و آن را بخشی از زندگی معمولی خود می دانند. مردم این شهر از نژادهای مختلفی هستند و لذا طبیعی است که گویش های مختلفی برای محاوره در این شهر به گوشتان بخورد. جمعیت دبی را علاوه بر ساکنین عرب آن مردمی از چین، هند، فارس و ... تشکیل می دهند که برای تجارت و یا هر دلیل دیگری به این شهر مهاجرت کرده اند. جای تعجب ندارد اگر بگوییم تنها 15 درصد بافت جمعیتی دبی را افراد بومی خود دبی تشکیل داده اند و مابقی مهاجرانی هستند که به این شهر مهاجرت کرده اند. دین مردم دبی اسلام است و در میانشان سیک، بهایی، بودایی و مسیحی هم دیده می شود. اغلب مردم دبی به زبان انگلیسی مسلط اند اما زبان رسمی مردم شهر عربی است. واحد پول دبی درهم عربی است و این شهر 16 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و حدود 300 کیلومتر مربع از مساحت دبی را دریا و زمین های باتلاقی فرا گرفته است. دبی به عنوان شهری که نفت دارد اغلب درآمد کشورش از راه های مختلف دیگری تامین می شود که گردشگری بخش عمده ای از آن را به خود اختصاص داده است.

تور دبی در فصل های مختلف

در بحث سفر فصل و آب و هوا موضوعی است که اغلب به آن در برنامه ریزی هایشان توجه می کنند. چه زمانی برای سفر به دبی مناسب است؟ بیشترین تور دبی در فصل بهار و زمستان برگزار می شود زیرا در این فصل ها آب و هوای دبی بسیار مطبوع و دلپذیر است (البته آژانس مسافرتی دلتابان در ماه های مختلف سال تورهای مسافرتی متعددی به مقصد دبی برپا می کند و در تمام ماه ها و فصل ها با مراجعه به این آژانس می توانید تور دبی را خریداری نمایید.) از اوایل خرداد ماه دمای این شهر افزایش یافته و شاهد بادهای گرم در این شهر خواهیم بود. در پاییز دمای هوای دبی رو به کاهش می رود و در زمستان شما شاهد خنک ترین روزهای دبی خواهید بود که اغلب به دلیل مناسب بودن آب و هوا فصل زمستان را برای سفر به دبی انتخاب می کنند و این فصل شاهد حضور گردشگران و توریست های زیادی به دبی هستیم. دلتابان هم برای علاقه مندانی که تمایل به سفر به این شهر زیبا را دارند تور دبی با شرایط ویژه برگزار می کند که برای اطلاع از این موارد و رزرو تور دبی می توانید با کارشناسان دلتابان تماس گرفته و از تورهای مختلف دبی که برگزار می شود، مطلع شوید.

تور دبی پرواز ماهان

مکان های دیدنی مشهور دبی

شاید شهر دبی کوچک به نظر برسد اما مکان های دیدنی و تفریحی زیاد این شهر باعث شده که گردشگران زیادی از اکثر نقاط دنیا به این شهر سفر کنند از دیدنی شهر دبی می توان به برج خلیفه بلندترین برج جهان با طراحی آدریان اسمیت اشاره کرد. این برج برای بازدید گردشگران برنامه های ویژه ای برگزار می کند و هر گردشگری با پرداخت هزینه ورودی که بین 130 تا 300 درهم است این امکان را دارد تا به بلندترین سکوی جهان در طبقه 124 برود و از ارتفاع 452 متری به تماشای شهر نشسته و از امکانات ویژه ی این بخش استفاده کنند.

از جاذبه های دیدنی دبی می توان به پارک آبی وایلد وادی، پیست اسکی دبی، سافاری و آب نمای دبی اشاره کرد. بوستان های متعددی که مشهورترین آنها پارک جمیرا و پارک باغ وحش هستند اشاره کرد . هم چنین مراکز بزرگ خرید را نیز نباید هنگام بازدید فراموش کرد. پارک آبی وادی نیز یکی از جاذبه های گردشگری دبی است. این پارک بزرگ ترین و پیشرفته ترین پارک آبی در دنیا با مساحتی قریب به 5 و نیم هکتار می باشد. در این پارک 35 وسیله تفریحی آبی مختلف برای خانم ها و آقایان وجود دارد. همچنین بازار طلا یکی از پر رونق ترین بازارهای دبی است. البته این ها بخشی از جاذبه ها و مکان های تفریحی دبی است که بدان اشاره شد.

قیمت تور دبی

شما می توانید هم به صورت اینترنتی و هم حضوری در تورهای دبی که در فصول مختلف برگزار می شود، ثبت نام نمایید هزینه ی تور و خدماتی که هر آژانس مسافرتی به متقاضیان ارائه می دهد متفاوت است. فصول مختلف نیز در نرخ ارائه خدمات تاثیر گذار است. به عنوان مثال در ماه های دی و بهمن شما هزینه ی بیشتری بابت رزرو هتل و سایر خدمات پرداخت خواهید کرد.

تور لحظه آخری دبی

سفر به دبی

شاید تمایل داشته باشید به صورت انفرادی به دبی سفر کنید اما اگر برای اولین بار است که به این شهر سفر می کنید بهتر است اولین تجربه را با تور مسافرتی کسب کنید در تورهای مسافرتی اغلب یک لیدر یا راهنما شما را همراهی می کند و برنامه مدونی برای بازدید از مکان های تفریحی و دیدنی دارند.

تعداد بازدید از این مطلب: 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود