کشور های گردشگری برای تور اروپا
دلتابان اجراکننده تورهای گروهی ونمایشگاهی بالوکس ترین خدمات

آمار مطالب

کل مطالب : 117
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لوکس ترین اژانس هواپیمایی و آدرس deltaban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فاطمه حسن زاده
تاریخ : چهار شنبه 17 بهمن 1397
نظرات

یونان در تور اروپا

یونان دیگر کشور گردشگری می باشد که به دلیل داشتن جزایر زیبا و بافت شهری زیبا مورد توجه قرار گرفته است. در آتن که پایتخت این کشور می باشد می توانید انواع غذا های مدیترانه ای را سرو کرده و از طعم لذیذ آن استفاده نمایید. در این تور مناطقی که توجه شما را جلب خواهند کرد، ساختمان پارلمان، آکروپلیس، معبد آتنا، معبد دلفی، محله پلاکا و... خواهند بود که می توانید از بافت شهری آتن نیز لذت ببرید. تور یونان اغلب 5 روزه بوده و به دلیل نزدیکی به ایران قیمت پایین تری نیز خواهد داشت. قبل از تور نیز می توانید هتل مورد نظر خود و میزان خدمات را تعیین نمایید.

راه های شرکت در تور اروپا

شرکت درتور اروپا از مراکز مختلفی امکان پذیر خواهد بود یکی از مهمترین مراکزی که می توانید اقدام به رزرو تور نمایید وب سایت های اینترنتی می باشد که تمامی مشخصات انواع تور ها را می توانید مورد بررسی قرار دهید. در این وب سایت های اینترنتی تور های اروپا تفکیک شده و می توانید تور مورد نظر را انتخاب نمایید. وب سایت های رزرو اینترنتی تور اروپا این امکان را فراهم نموده که پس از اطمینان، اقدام به خرید نمایید. از روش های دیگر جهت شرکت در تور اروپا مراجعه به آژانس های مسافرتی می باشد که می توانید از لیست تور های در نظر گرفته شده اقدام به رزرو تور مورد نظر خود نمایید. می توانید از طریق مشاوره با مسئولین این آژانس ها بهترین تور را انتخاب نمایید. در هنگام رزرو تور می توانید خدمات و نوع هتل خود را نیز انتخاب نمایید. اما لازم به ذکر است که شرکت از طریق وب سایت های اینترنتی سبب سرعت بخشیدن به عملیات رزرو تور خواهد شد.

 

قیمت تور اروپا

قیمت تور اروپا به عوامل بسیاری بستگی خواهد داشت. از جمله مهمترین عواملی که به قیمت تور بستگی خواهد داشت می توان به نوع هتلی که رزرو می کنید اشاره کرد. رزرو هتل های 5 ستاره در هر یک از کشور های اروپا سبب بالا بودن قیمت تور خواهد شد و در صورتی که هتل 2ستاره انتخاب نمایید تفاوت قیمت شایانی را شاهد خواهید بود. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت تور نوع خدمات ارائه شده می باشد که می توانید به صورت اختصاصی خدمات مورد نیاز خود را ثبت نمایید. معمولا تور اروپا قیمت بالاتری نسبت به سایر زمان ها خواهد داشت چرا که افراد بسیاری اقدام به رزرو تور در این بازه زمانی می نمایند. چنانچه قصد رزرو ارزان تر تور اروپا را دارید می توانید از تور های لحظه آخری بهره ببرید البته نمی توان در همه صورت تور لحظه آخری را ارزان در نظر گرفت و باید بخت با شما یار باشد که بتوانید تور مورد نظر خود را با قیمت ارزان رزرو نمایید.

خدمات تور اروپا 

تور اروپا در عید نوروز تمامی خدمات مورد نیاز مسافرین را جهت رفاه حال هر یک از آنها ارائه خواهند داد. در فرودگاه بلیط ها از مسافران دریافت شده و به صورت دسته بندی شده به هواپیما راهنمایی خواهید شد. در هواپیما برنامه تور برای شما تفهیم شده و از تمامی مراحل تور اطلاع خواهید یافت. پس از رسیدن به مقصد و پیاده شدن از هواپیما سرویس هایی جهت جابجایی شما از فرودگاه به هتل مورد نظر در نظر گرفته شده اند که هیچ معطلی در فرودگاه نخواهید داشت. سپس طبق برنامه تور به صورت جمعی از مراکز دیدنی کشور مورد نظر دیدن خواهید نمود. تمامی وعده های غذایی سر وقت بوده و می توانید غذای مورد نظر خود را سفارش دهید. تور اروپا  تمامی مسافرین را بیمه خواهد کرد و در طول سفر از بیمه برخوردار خواهید بود که این امر سبب امنیت خاطرتان خواهد شد. در تور اروپا تمامی اختیارات را به مسئولین بسپارید و شاهد سفری بدون دردسر و لذت بخش باشید.

 

مدارک مورد نیاز برای تور اروپا 

جهت شرکت در تور اروپا  ارائه مدارکی الزامی خواهد بود. از جمله مهمترین مدارک پاسپورت خواهد بود که پس از در دست داشتن پاسپورت باید به سفارت کشور مورد نظر مراجعه نموده و ویزای کشور مقصد را دریافت نمایید. پس از اخذ ویزا باید این مدارک را به آژانس های مسافرتی تحویل دهید که همراه این مدارک از شما کارت ملی و شناسنامه نیز درخواست خواهد شد که باید به همراه فتوکپی از تمامی صفحات هر دو آنها به این مرکز ارائه دهید. سپس نوبت به ضمانت نامه می رسد که باید سند و یا فیش حقوقی برای ضمانت بازگشت به این مرکز ارائه دهید. همچنین تمامی مدارک باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند. در صورت شاغل بودن ارائه مدارک شغلی نیز لازم خواهد بود. زنان و مردان متاهل باید سند ازدواج خود را نیز ارائه دهند. باید در نظر داشته باشید که پاسپورت افراد متقاضی باید بیش از 7 ماه مهلت داشته باشند.

 

انواع تور اروپا

تور اروپا در انواع مختلف در نظر گرفته شده اند تا بتوانید تعطیلات عید نوروز را در کشور مورد علاقه خود سپری نمایید. تور اروپا شامل تور تمامی کشور های اروپایی می شود اما یکی از مهمترین آنها تور فرانسه می باشد که یکی از پر گردشگر ترین کشور های اروپا می باشد. وجود مناطق گردشگری فراوان و داشتن برج ایفل از ویژگی های این تور می باشد که سبب جلب توجه گردشگران می شود. تور هلند از دیگر تور های پر تقاضا می باشد که از الان شاهد ثبت نام بسیاری در این تور هستیم. تو اسپانیا نیز از دیگر تور های معروف و پر تقاضا می باشد که هر ساله گردشگران بسیاری جهت بازدید از هر یکی از شهر های اسپانیا این تور را بر میگزینند. تور دور اروپا نیز از دیگر تور های محبوب می باشد که به دلیل جامع بودن آن مدت روزهای آن نیز بیشتر خواهد بود اما به وسیله این تور می توانید بهترین مناطق تمامی کشور های اروپا را مورد بازدید قرار دهید.

 

فرانسه در تور اروپا 

فرانسه یکی از مهمترین توراروپا می باشد که هر ساله شاهد شرکت خیل عظیمی از گردشگران در این تور هستیم. کشور فرانسه در زمان عید نوروز آب و هوای مناسبی خواهد داشت و سفر به این کشور طبیعتا لذت بخش خواهد بود. کشور فرانسه به دلیل داشتن مناطق گردشگری فراوان و شهر هایی که قدمت تاریخی بسیار دارند مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. قیمت تور فرانسه در انواع وب سایت های ثبت نام تور قابل مشاهده می باشد. تور های نوروزی فرانسه معمولا 8 روزه می باشند و اقامت آنها در شهر پاریس خواهد بود. از جمله مناطق گردشگری که در این تور به بازدید آنها خواهید پرداخت می توان به برج ایفل، اپرا گارنیه، کاخ ورسای، کلیسای نوتردام، کلیسای ساکره کور، خیابان شانزلیزه، پارک لوکزانبورگ، خانه ویکتور هوگو، دیزنی لند و ... اشاره کرد که هر یک قدمت دیرینه داشته و بازدید از این مناطق سفر شما را لذت بخش تر خواهد کرد.

اسپانیا در تور اروپا

در هنگام سفر با تور اسپانیا هواپیما در شهر رئال مادرید زمین خواهد نشست. پایتخت اسپانیا مملو از مناطق گردشگری است که توجه شما را جلب خواهد نمود. از جمله مناطق گردشگری رئال مادرید می توان به خیابان سنت میگل، معبد دبود، رویال پالاس، خیابان کاستیانا، میدان گاوبازی، خیابان گران ویا، میدان سل و ... اشاره کرد که فرهنگ مردم رئال مادرید و کل اسپانیا مثال زدنی است و قطعا در این سفر لحظات خوشی خواهید داشت. مقصد بعدی شهر بارسلون خواهد بود که به دلیل داشتن مراکز دیدنی فراوان در برنامه تور اسپانیا قرار گرفته است. از جمله مناطق گردشگری بارسلون نیز می توان به کازا میلا و کازا باتیو، بنای میدان گاوبازی سابق بارسلون، دهکده المپیک بارسلون، خیابان رامبلا، ساحل و بندر المپیک و ... اشاره کرد. آب و هوای اسپانیا نیز در هنگام عید نوروز جهت سفر مناسب خواهد بود و می توانید بدون هیچ دغدغه ای به تور اسپانیا بپیوندید. این تور نیز همانند تور فرانسه معمولا 8 روزه بوده و قیمتی مشابه با قیمت تور فرانسه خواهد داشت.

تورسوئیس و تور هلند در تور اروپا 

کشور های سوئیس و هلند به دلیل نزدیکی به یکدیگر در یک تور مورد بازدید قرار می گیرند. مرکز کشور سوئیس، زوریخ و پایتخت هلند شهر آمستردام می باشد که هردو این شهر ها از اهمیت به ویژه ای برای گردشگران برخوردار اند. شهر زوریخ به شهر تاریخ و هنر مشهور است و موزه های عظیم از جمله مراکز مهم در این شهر به حساب می آیند. از جمله مراکز گردشگری آن می توان به کلیسای گروس مونستر، خیابان بانهوف، اوپن هاوس، لیندن هوف، اوتلی برگ و ... اشاره نمود. همچنین بافت تاریخی شهر به خودی خود جذابیت به خصوصی خواهد داشت. شهر آمستردام دیگر مقصد این تور می باشد که در این تور از جمله مناطقی که مورد بازدید قرار می گیرد کاخ سلطنتی، میدان دام، کلیسای اود کرک، بگینج هاف و... اشاره نمود که گشت و گذار در خیابان های آمستردام شما را با تاریخ این کشور آشنا خواهد کرد. این تور نیز معمولا 8 روز می باشد و آب وهوای نسبتا سرد تر نسبت به فرانسه خواهد داشت.

 

ایتالیا در تور اروپا

ایتالیا از دیگر تور های اروپایی می باشد که به دلیل خوش آب و هوا بودن این کشور در زمان عید نوروز افراد بسیاری در این تور شرکت می نمایند. تورایتالیا هم به صورت تکی امکان شرکت خواهد داشت و هم می توانید به همراه دیگر کشور ها این تور را نیز انتخاب نمایید. در تورفرانسه 3 مقصد برای گردشگران در نظر گرفته شده است. شهر های ونیز، فلورانس و رم از مهمترین شهر های ایتالیا می باشد. در ابتدا در شهر ونیز به این کشور وارد خواهید شد و می توانید از این شهر جزیره ها نهایت استفاده را نمایید. مهمترین مراکز گردشگری ونیز کلیسای سن مارکو، میدان سن مارکو و کانال و پل ریالتو می باشد. پس از ونیز نوبت به فلورانس می رسد در این شهر می توانید از پل وه کیو، کلیسای سانتا ماریا و میدان سینیورا بازدید نمایید. سپس نوبت به پایتخت ایتالیا خواهد رسید در این شهر مناطق گردشگری بسیاری به چشم می خورد و از جمله مهمترین آنها می توان به واتیکان، چشمه عشاق؛ معبد پانتئون و کلوسئوم اشاره نمود . سفر ایتالیا نیز در اغلب تور ها 8 روزه خواهد بود.

تور فنلاند، سوئد، نروژ و دانمارک در تور اروپا 

این تور از جمله محبوب ترین تور های اروپایی می باشد چرا که اسکاندیناوی از جمله گردشگری ترین مناطق اروپا می باشد. مردم اسکاندیناوی شادترین مردم جهان به شمار می آیند به همین دلیل این تور را می توانید به عنوان بهترین تور نوروزی در نظر بگیرید. اما باید در نظر داشته باشید که تجهیزاتی از قبیل لباس گرم به همراه داشته باشید چرا که منطقه اسکاندیناوی در هنگام عید نوروز آب و هوای سردی خواهد داشت. این تور از شهر هلسینکی شروع خواهد شد و پس از دو روز اقامت در این شهر به شهر بعدی یعنی استکهلم خواهید رفت و پس از بازدید از مناطق گردشگری پایتخت سوئد به پایتخت کشور نروژ یعنی اسلو هدایت خواهید شد و این شهر به خوبی می تواند تاریخچه این منطقه را به نمایش در بیاورد. پایتخت دانمارک یعنی شهر کپنهاگ از اهمیت به ویژه ای برای گردشگران برخوردار می باشد از جمله مهمترین اماکنی که در برنامه این تور قرار خواهد داشت می توان به ساختمان اپرا هلسینکی، قصر سلطنتی و ساختمان پارلمان در استکهلم، کارل یوهان و پارک فروگنر در اسلو و مجسمه پری دریایی کوچک در کپنهاگ اشاره کرد. تور فنلاند، تور سوئد، تور نروژ و تور دانمارک در تور اروپا  معمولا 15 روزه می باشد و تمامی شرکت های مسافربری این تور را در میان تور اروپا خواهند داشت.

 

تور دور اروپا

تور دور اروپا تور جامعی می باشد که کل کشور های اروپایی را در بر خواهد گرفت این تور ها معمولا بیش از 20 روز خواهند بود اما به دلیل تنوع شهر هایی که مورد بازدید قرار می گیرند مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. با این تور به ترتیب از شهر های: پاریس، بیلبائو، مادرید، بارسلون، زوریخ، مونیخ، .نیز، رم و نایس دیدن خواهید کرد البته تمامی تور ها از شهر های ذکر شده بازدید نخواهند کرد و ممکن است شهر های دیگری در لیست اروپا گردی نوروزی قرار گرفته باشد. قیمت تور دور اروپا در مقایسه با تور های تک مقصدی بالا خواهد بود اما طول سفر و همچنین میزان خدمات ارائه شده توسط تور این امر را جبران خواهد کرد.



تعداد بازدید از این مطلب: 725
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود